spaceboy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:50:
[...]
BAM! Dat dus!
Ik heb ook een fulltime baan en een vriendin. Maar ik bespaar qua tijdsbesteding (zoveel als sociaal aanvaardbaar mogelijk)

op al het andere, dan blijft er nog een shitload over aan gametijd.
Tips waarmee je meer tijd kunt besparen:
1. Neem geen kinderen.
2. Kijk nooit tv.
3. Doe het minimale (zoveel als sociaal en hygienisch aanvaardbaar)

aan huishoudelijke dingen.
Vooral puntje 1 is cruciaal, daar gaan heel veel mensen zwaar de mist in.
Lol punt 1 en 2 heb ik goed onder de knie

Het huishouden wordt heel ouderwets door mijn vriendin uitgevoerd aangezien ze alles 24 - 48 uur eerder iets vies vindt. En als ik dan eens enthousiast de stofzuiger pak en met de franse slag door het huis gaat is ze extra blij
Het sociale probeer ik er wel in te houden, maar ik doe niet aan de "verplichte" familiedingen, want daar zie ik het bij andere helemaal mis gaan. Nu zit ik heerlijk aan het zwembad naar een vulkaan te staren wat ook mogelijk is gemaakt door mijn ongeboren kinderen
Punt 4 ben je helaas vergeten, want die is erg belangrijk! Kies een vriendin met een eigen leven en hobby's. Niet zo een die constant op je lip zit en alles samen met je wil doen en anders onzeker wordt. Zo veel vrienden om me heen die zo goed als niet meer gamen sinds ze zo'n type vriendin hebben...
dutchgio schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:10:
[...]
Witcher 3 is het goede voorbeeld, die heeft zelfs een apart PC Performance topic.
Wel leuk om af en toe even in te kijken. En dan waardeer ik het nog meer dat de ps4 dat gedoe niet heeft.
Maar dat heb je echt met elke PC game, zelfs met Fifa waarin je geen matches kunt vinden, de game niet op wil starten( hoe dan?

) etc.

Zelf heb ik nu weer bijna een jaar een goede gamepc en ik herken werkelijk niets van die problemen. Zeker meer dan 100 verschillende games getest en geen enkel probleem tegen gekomen. Volgens mij is het vaak de gebruiker zelf waar het mis gaat. Te veel sh*t op de pc, exotische en/of verouderde hardware en helaas af en toe natuurlijk een superslechte port.
De performance van de PS4 is wat het is dus het zal logischerwijs altijd werken, maar even iets terugschroeven om framedrops te voorkomen is er niet bij. En dit gaat helaas een steeds groter probleem worden dus dan ben ik blij dat ik kan uitwijken naar de pc die wel alles volop aan kan. De PS4 gaat alleen nog aan voor sportgames, local mp en de paar exclusives die me aanspreken.
Persoonlijk had ik liever een console gekocht voor €800 waar van ik af en toe echt onder de indruk zou zijn, maarja ik snap dat het economisch een betere keuze was om het voordelig te houden.
[
Voor 32% gewijzigd door
Beakzz op 13-11-2015 22:32
]