Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:51

Sandyman538

SandstorM [148839]

Aethertyd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:48:
Helaas kwam ik er net ingame achter dat de linker analoge stick ook nog eens hapert. Mijn ps4 era begint al goed...Hopelijk kom ik er nog uit met de verkoper.
Maar je hebt natuurlijk zelf even de PS4 thuis bij die tweaker geprobeerd zodat je er achter kon komen of er misschien zaken niet goed uitzagen of niet goed werkten.

En uiteraard heb je er ook een aankoopbon bij zodat je gewoon garantie kunt claimen.

Dus opgelost!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:17

Griffin

Is mythical

Vanavond begint lang weekend. Dus dat gaan we inluiden met MGS5 spelen (en misschien een serie kijken)
Dan morgen verplichting met het gezin, vrijdag hoeft er niet heel veel te gebeuren... dus MGS5. Dan begint het regulieren weekend en als ik vrijdag iets in het huis doe hoeft er daarna in het weekend zelf niet veel te gebeuren.

Vroeger toen ik geen vrouw en kind had ging elke zondag bijna zo, lekker gamen. Tegenwoordig is dat niet meer zo, dus wat ben ik blij met aankomend weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Wie van jullie heeft The Order gespeeld? Ik ben sinds kort bezig en had hoge verwachtingen qua graphics. Maar zodra ik rond kijk, heeft het spel ontzettend veel blur. Kan iemand mij vertellen of dit bij het spel hoort of dat mijn tv niet geschikt is?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Het is inderdaad een stijltje wat je moet liggen, het idee erachter is om je een filmische ervaring te bieden (vandaar ook die 21:9 beeldverhouding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:16:
Het is inderdaad een stijltje wat je moet liggen, het idee erachter is om je een filmische ervaring te bieden (vandaar ook die 21:9 beeldverhouding).
Ja de beeldverhouding heeft helemaal niks met performance te maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 10:33
Vanmiddag word er een gloednieuwe controller bezorgt op kosten verkoper, hij had inderdaad gewoon een oude DS4 meegestuurd. Bon heb ik inderdaad, alles was verder prima op orde behalve de ds4. Toch fijn dat je via tweakers een stuk meer zekerheid hebt tov sites als marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 20:00
MrMistral schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:49:
[...]

Die zou ik gewoon allemaal 'toevoegen aan je bibliotheek'. Zo kan je ze nog altijd op elk moment downloaden mocht je dat willen.
Dus als ik ze toevoeg aan mijn bibliotheek heb ik ze als het ware al 'gekocht' en kan ik ze in de volgende maanden ook nog downloaden?

Zoals aangegeven, PS net nieuw dus heb nog geen gebrek aan ruimte, maar wel handig om te weten voor in de toekomst 8)

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:04:
[...]

Dat hoort niet. Ik heb mijn PS4 al sinds launch en de controllers zijn nog helemaal gaaf. Dus een nieuwe console van een paar weken oud mag deze gebreken niet hebben.

Lijkt er eerder op dat hij bij de console een oude controller heeft meegegeven en hij nu zelf een nieuwe (?) controller heeft.
Mijn controller van (bijna) een jaar oud is ook nog netjes, maar het etiket achterop is wel al ver vervaagd. Ligt er waarschijnlijk ook aan hoe je de controller vast hebt/waar je jouw vingers laat rusten.
Aethertyd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:50:
Vanmiddag word er een gloednieuwe controller bezorgt op kosten verkoper, hij had inderdaad gewoon een oude DS4 meegestuurd. Bon heb ik inderdaad, alles was verder prima op orde behalve de ds4. Toch fijn dat je via tweakers een stuk meer zekerheid hebt tov sites als marktplaats.
Kijk, netjes opgelost d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:14

On_E

Housemusic

dlm schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:53:
[...]

Dus als ik ze toevoeg aan mijn bibliotheek heb ik ze als het ware al 'gekocht' en kan ik ze in de volgende maanden ook nog downloaden?

Zoals aangegeven, PS net nieuw dus heb nog geen gebrek aan ruimte, maar wel handig om te weten voor in de toekomst 8)
Yep

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:48
Dat is inderdaad netjes opgelost! Is inderdaad maar de vraag of dat via MP ook zo gegaan was.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:12

BlackEyedAngel

Just a decent guy

[...]

Dat klopt :)

[ Voor 94% gewijzigd door BlackEyedAngel op 11-11-2015 11:06 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:48:
[...]

Ja de beeldverhouding heeft helemaal niks met performance te maken. :+
Daar ben ik van op de hoogte, maar bedankt voor je inbreng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Batman: Arkham Knight, God of War III Remastered, more join Double Discounts:

http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CThcUuoUEAAKVSo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
[...]

Exact.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Laatst online: 06-10 09:13

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

meer mensen die niet kunnen inloggen bij PSN via de website?

krijg de volgende melding. waneer ik inlog

Link > https://auth.api.sonyente...work.com/loginSuccess.jsp

Logout
Welcome steppyvanbeek@gmail.com!

Login successful.

---

Dit in blanco tekst. geen opmaak niks? meer mensen die dit ervaren? klasgenoot had er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
DrWoetR schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:05:
Wie van jullie heeft The Order gespeeld? Ik ben sinds kort bezig en had hoge verwachtingen qua graphics. Maar zodra ik rond kijk, heeft het spel ontzettend veel blur. Kan iemand mij vertellen of dit bij het spel hoort of dat mijn tv niet geschikt is?
Staat me zo 123 niets van bij, ik vond het vooral een erg gave game.
ik heb geen blur ervaren misschien alleen bij hele snelle bewegingen opzij.

Al video's streams gekeken ?

[ Voor 8% gewijzigd door HoefMeistert op 11-11-2015 15:10 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:21
Zijn er ook wat toegankelijke (online) coop spellen? Bij voorkeur spellen die makkelijk op te pakken zijn en waarbij je niet direct een paar uur achter elkaar hoeft te spelen om er echt in te raken. Borderlands is een optie, rayman is helaas alleen offline coop, magicka 2 is misschien alweer wat teveel werk om goed in te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:55
Zonder twijfel Rocket League.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
warcow schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:29:
Zijn er ook wat toegankelijke (online) coop spellen?
Ter bevestiging:
Absoluut :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-10 23:53
Cod blops 3 online is down. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
Zijn er ook beperkingen voor een HDD als je een HD upgrade wilt doen voor de PS4.

Gezien je met oudere Ps3 modellen mogelijk problemen kreeg als je sneller dan 5400rpm schijven er in wou zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

Enige beperking is 2TB, groter en de suspend werkt niet fatsoenlijk meer, en maximaal 9,5mm.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:54
Zo...gisterenavond ook Uncharted 2 uitgespeeld en deze avond starten met deel 3. Wat me opviel aan deze 2de :
- Betere remastered graphics dan deel 1
- Beter verhaal
- Meer diverse omgevingen dan deel 1

Maar veel verschil in echt spelen is er niet tov deel 1. Het is een nieuwe verhaallijn maar voor de rest is het zowat allemaal hetzelfde. 2 wapens meedragen, knallen, klimmen, cutscene, weer knallen en klimmen. Ik veronderstel dat deel 3 daarin ook zo zal zijn. Op zich prima games en vermaak me ook goed maar als je ze zoals ik alle 3 na elkaar speelt ipv met een paar jaar tussen elke game zoals het geval was op de PS3 is het wel een beetje teleurstellend.

En als ik de eerste beelden van deel 4 bekijk, lijkt men op dezelfde weg verder te borduren. Toch wat magertjes als jet mij vraagt. De dag van vandaag ligt de lat hoger vind ik persoonlijk.

• Requiem19
  • Laatst online: 19:59
Gameplay van uncharted 1 valt mij enorm tegen na het spelen van TLoU.

(Nieuwe PS4 gebruiker, weinig eerdere game ervaring). Ik hoop dat uncharted 2 leuker is... Deel 1 worstel ik mezelf echt doorheen. Geen diepgang in de gameplay!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Kan me er wel in vinden. Nooit Uncharted gespeeld op de PS3 en tijdje terug dus met de remasters begonnen. Deel 1 was erg leuk. Direct aansluitend deel 2 gedaan en deze was naar mijn idee een heel stuk leuker met de mooie en diverse ongevingen en meer spektakel. Maar tegen het einde voelde alles wel een beetje repetitief aan. Ik wacht bewust nog heel even met het spelen van deel 3, het zal ongetwijfeld ook een zeer toffe game zijn maar alle drie achter elkaar spelen is voor mij een beetje too much.

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
[...]

Sterker nog, als je een tijdje geen PS+ member bent en later weer wel, dan kan je gewoon weer je oude gekochte spellen downloaden.

Daarbij: Ik heb net een PS4 na jaren een PS3 te hebben gehad en trouw elke maand ook de gratis PS4 spellen "gekocht". Dus ik heb nu zonder extra kosten al een flinke berg spellen die ik kan ontdekken. Wat dat betreft ben ik wel erg tevreden over PSN/PS+

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
verkeerde topic :+

[ Voor 90% gewijzigd door shoombak op 12-11-2015 08:23 ]

• Rickz
Heb Uncharted op de PS3 bijna in een toer uitgespeeld, geweldige game vond ik het! Later deel 1 van een bekende geleend, maar daar kon ik niet echt doorkomen omdat ik ook met andere games bezig was.

Binnenkort voor een leuk prijsje van MP afhalen denk ik :Y Tegen de tijd dat ik er door ben is deel 4 ook wel voor een leuk prijsje te vinden O-)
AutCha schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:14:
[...]

Sterker nog, als je een tijdje geen PS+ member bent en later weer wel, dan kan je gewoon weer je oude gekochte spellen downloaden.

Daarbij: Ik heb net een PS4 na jaren een PS3 te hebben gehad en trouw elke maand ook de gratis PS4 spellen "gekocht". Dus ik heb nu zonder extra kosten al een flinke berg spellen die ik kan ontdekken. Wat dat betreft ben ik wel erg tevreden over PSN/PS+
Ah kijk, dat is wel ideaal inderdaad! Kun je direct beginnen met een lading games 8)

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
Sinds een tijdje krijg ik last van kramp tussen me duim en wijsvinger tijdens het gamen. Ik denk dat dit komt doordat ik nu op stage ook een hele dag op me laptop zit en 's avonds dan nog game. (had dit voorheen niet maar toen zat ik ook niet constant op me laptop)

Nu wilde ik misschien van die opzet sticks gaan kopen voor me controller. Zou dit kunnen helpen daarbij?

• On_E

On_E

Housemusic

warcow schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:29:
Zijn er ook wat toegankelijke (online) coop spellen? Bij voorkeur spellen die makkelijk op te pakken zijn en waarbij je niet direct een paar uur achter elkaar hoeft te spelen om er echt in te raken. Borderlands is een optie, rayman is helaas alleen offline coop, magicka 2 is misschien alweer wat teveel werk om goed in te raken.
Awesomenauts Assemble!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Warframe
FFXIV
Borderlands

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Sjoerdiee schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:07:
Sinds een tijdje krijg ik last van kramp tussen me duim en wijsvinger tijdens het gamen. Ik denk dat dit komt doordat ik nu op stage ook een hele dag op me laptop zit en 's avonds dan nog game. (had dit voorheen niet maar toen zat ik ook niet constant op me laptop)

Nu wilde ik misschien van die opzet sticks gaan kopen voor me controller. Zou dit kunnen helpen daarbij?
Ik heb hetzelfde gehad. Ook een typmiep gedurende de dag en vaak last van een "muis-wijsvinger". Ik heb sinds kort de KontrolFreek Vortex op mijn DS4 zitten en voila, stukken beter. Krengen zijn wel duur en je hebt ook andere varianten maar dat was je vraag niet. Dus ja, het heeft mij geholpen mijn hand te ontlasten.

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:29:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad. Ook een typmiep gedurende de dag en vaak last van een "muis-wijsvinger". Ik heb sinds kort de KontrolFreek Vortex op mijn DS4 zitten en voila, stukken beter. Krengen zijn wel duur en je hebt ook andere varianten maar dat was je vraag niet. Dus ja, het heeft mij geholpen mijn hand te ontlasten.
Ik zal eens op onderzoek uit gaan naar verschillende sticks :) Thanks voor je antwoord in ieder geval

Verwijderd

Geen probleem. Pijnlijke vingers/kramp is vervelend dus als iets helpen kan. Ik merk met name dat een langere stick rechts veel helpt trouwens. Je duim zit dan meer 'in lijn' met de rest van je hand ipv gebogen in een hoekje :).

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Requiem19 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 07:45:

(Nieuwe PS4 gebruiker, weinig eerdere game ervaring). Ik hoop dat uncharted 2 leuker is... Deel 1 worstel ik mezelf echt doorheen. Geen diepgang in de gameplay!
Och vond deel 1 wel meevallen van Uncharted. Het verhaal was wat magertjes, maar de gameplay en setting was meer dan in orde.

Ben nu bezig met Uncharted 2. Leuke humor zit er in. Gisteren sprong ik met Drake in een soort zwembad gevuld met water. Zegt hij tegen Cloe: Kom er ook in, het water is heerlijk. Zegt Cloe: nee bedankt, jij wil mij alleen maar zien in een nat truitje. _/-\o_

Heb mezelf maar voorgenomen om eerst de hele Uncharted serie uit te spelen en dan direct door met de nieuwe Tomb Raider op de Xbox One. Heerlijke games zijn het.....

XBL: MRE Inc

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Requiem19 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 07:45:

Beetje hetzelfde hier gehad. Nadat ik TLoU had uitgespeeld was net de demo van de remastered editie van uncharted uit. Heb wel eens kleine stukjes gespeeld op een PS3, en toen beviel het enorm. Maar op een of andere manier trok het mij nou veel minder. Ben wel enorm benieuwd naar deel 4. Er zit natuurlijk ook veel tijd tussen Uncharted (1/2) en TLoU. Volgensmij heeft iemand in het topic al een keer gezegd dat Naughty Dog echt een enorme vooruitgang gemaakt heeft over de jaren. En dat geloof ik best.

• Requiem19
  • Laatst online: 19:59
MRE-Inc schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:00:
[...]

Och vond deel 1 wel meevallen van Uncharted. Het verhaal was wat magertjes, maar de gameplay en setting was meer dan in orde.

Ben nu bezig met Uncharted 2. Leuke humor zit er in. Gisteren sprong ik met Drake in een soort zwembad gevuld met water. Zegt hij tegen Cloe: Kom er ook in, het water is heerlijk. Zegt Cloe: nee bedankt, jij wil mij alleen maar zien in een nat truitje. _/-\o_

Heb mezelf maar voorgenomen om eerst de hele Uncharted serie uit te spelen en dan direct door met de nieuwe Tomb Raider op de Xbox One. Heerlijke games zijn het.....
Vind jij de gameplay dan niet beetje repetitief/

- je entered nieuwe ruimte, 2, 3 of meer vijanden beginnen je te beschieten. Je drukt op 'o' vind cover en killed de vijanden vanuit cover
- Of er zijn geen vijanden en je moet op zoek naar een richel waar je op kunt klimmen om ergens een hendel over te halen

That's it?

Ik ben nu in chapter 14, dus denk dat het niet heel anders wordt?

• On_E

On_E

Housemusic

TLOU en Uncharted zijn toch helemaal niet met elkaar te vergelijken? Ander genre games...

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Requiem19 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:04:
[...]

Vind jij de gameplay dan niet beetje repetitief/

- je entered nieuwe ruimte, 2, 3 of meer vijanden beginnen je te beschieten. Je drukt op 'o' vind cover en killed de vijanden vanuit cover
- Of er zijn geen vijanden en je moet op zoek naar een richel waar je op kunt klimmen om ergens een hendel over te halen

That's it?

Ik ben nu in chapter 14, dus denk dat het niet heel anders wordt?
Ja het is idd wel een herhaling, maar zo is bijna alles wat je speelt en ziet op tv. Elke detective is inprinciepe ook: er wordt een moord gepleegd en de detective lost het op, volgende aflevering ook weer en zo een heel seizoen lang. Je moet daar wel door heen prikken.

Tomb Raider is ook een herhaling, net als Call of Duty en al die andere games. In de basis het het allemaal het zelfde, maar de verschillende dialogen, omgevingen etc etc maken het toch voor mij iig leuker en anders.

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:01
AutCha schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:14:
[...]

Dus als ik het goed begrijp zijn je "gekochte" games niet beschikbaar tot je weer ps+ lid bent of ze al op je ps4 hebt staan? Ik wil ook een ps4 komen maar wacht nog even tot de sinterklaas acties. Heb alleen een x360 gehad hiervoor, dus ps+ is compleet nieuw voor me

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:37
Ik heb toevallig gisteren deel 3 van Uncharted uitgespeeld. Achteraf lijkt het inderdaad wel veel op elkaar, richel, hendel etc. Maar ik heb er wel veel plezier van gehad! Ben dan ook erg benieuwd naar deel 4.

• On_E

On_E

Housemusic

twowheeler schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:42:
[...]

Dus als ik het goed begrijp zijn je "gekochte" games niet beschikbaar tot je weer ps+ lid bent of ze al op je ps4 hebt staan? Ik wil ook een ps4 komen maar wacht nog even tot de sinterklaas acties. Heb alleen een x360 gehad hiervoor, dus ps+ is compleet nieuw voor me
De Plus games ''huur'' je eigenlijk, zolang je lid bent kun je ze spelen.
Normaal aangeschafte digitale games zijn gewoon van jou, ook als je geen Plus lid meer bent.

• AutCha
  • Laatst online: 13-08 12:06
twowheeler schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:42:
[...]

Klopt, dit geldt natuurlijk alleen voor de games die je gekregen hebt bij je PS+ lidmaatschap, games die je gekocht hebt via de playstation store zijn wel jouw eigendom (correct me if I'm wrong, dit was in ieder geval op de PS3).

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Sociable Soccer, @jonhare’s spiritual successor to Sensible Soccer, hits Kickstarter today:

http://blog.eu.playstatio...9&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CTnBxeLUcAA-n41.jpg

• SD5k

SD5k

>4&X

The_Worst schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:45:
Enige beperking is 2TB, groter en de suspend werkt niet fatsoenlijk meer, en maximaal 9,5mm.
Huh? Suspend/resume werkt niet na een HDD swap? Ik sta op het punt om een 2TB schijf te bestellen, maar ik maak dagelijks gebruik van de suspend/resume functie.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009

muhda

Time & Space traveler

SD5k schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:15:
[...]

Huh? Suspend/resume werkt niet na een HDD swap? Ik sta op het punt om een 2TB schijf te bestellen, maar ik maak dagelijks gebruik van de suspend/resume functie.
Suspend mode werkt niet met: HDD van 4TB of groter!. Met de 2TB HDD werkt suspend mode wel gewoon.

• SD5k

SD5k

>4&X

muhda schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:19:
[...]

Suspend mode werkt niet met: HDD van 4TB of groter!. Met de 2TB HDD werkt suspend mode wel gewoon.
Ohja, nu snap ik zijn zin ook. Voor zover ik weet zijn er ook geen 9,5mm dikke HDD's groter dan 2TB dus dat zit wel goed. :) Thanks.

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

SD5k schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:15:
[...]

Wat Muhda zegt. 2tB werkt perfect maar groter gaat problemen opleveren.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:11:
PlayStation Europe ‏

Sociable Soccer, @jonhare’s spiritual successor to Sensible Soccer, hits Kickstarter today:

[afbeelding]
;( :|

PSN: Maichel

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:11:
PlayStation Europe ‏

[afbeelding]
No thanks. 8)7
On_E schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:08:
TLOU en Uncharted zijn toch helemaal niet met elkaar te vergelijken? Ander genre games...
Het is maar net hoe je het bekijkt. Ze vallen wel beide onder 3rd person adventure games, alleen de pacing, controls en gameplay zijn echt compleet anders. Uncharted heeft hard cover, vrijwel unlimited ammo, veel humor en neemt zichzelf niet zo serieus. TLoU heeft soft cover, zeer beperkt ammo (mits je niet op easy speelt), weapon sway, tragere gameplay, veel meer stealth, horror elementen, veel gore, crafting etc.

• On_E

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:03:
[...]

Het is maar net hoe je het bekijkt. Ze vallen wel beide onder 3rd person adventure games, alleen de pacing, controls en gameplay zijn echt compleet anders. Uncharted heeft hard cover, vrijwel unlimited ammo, veel humor en neemt zichzelf niet zo serieus. TLoU heeft soft cover, zeer beperkt ammo (mits je niet op easy speelt), weapon sway, tragere gameplay, veel meer stealth, horror elementen, veel gore, crafting etc.
Ik zie het meer als een 3rd person actiegame vs surival horror.

• corset
En hier gaan we weer.. Er is een THe last of Us & Uncharted topic.. hou dat soort discussies graag daar.

Third person adventure games

1.) met aliens en supernatural creatures
2.) met plant zombies

Zo simpel is het :) Je mag zelf invullen welke wat is.

Maar goed, back on topic.

Ben ik de enige die echt zit te wachten op weer een game als Lords of the Fallen? Was een heerlijke casual versie van the Souls games, mag wel meer komen. From moet niet alleen heerser zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• On_E

On_E

Housemusic

corset schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:22:
En hier gaan we weer.. Er is een THe last of Us & Uncharted topic.. hou dat soort discussies graag daar.

Third person adventure games

1.) met aliens en supernatural creatures
2.) met plant zombies

Zo simpel is het :) Je mag zelf invullen welke wat is.

Maar goed, back on topic.
Wat is hier offtopic aan dan?
Ben het ook met jou niet eens, je vergelijkt Tomb Raider toch ook niet met Silent Hill?

• corset
Tomb raider = 3rd person exploration adventure
SIlent Hill = 3rd/1st/isometric (afhangend van deel) horror game

Sorry, maar dat is inderdaad totaal niet te vergelijken, behalve 3rd person.

Naughty Dog maakt games waar ze gewoon goed in zijn

3rd person exploration games met een goed verhaal.

Dat is dus zowel Uncharted als Last of Us

Het enige verschil is de setting:

Uncharted, main person heeft een obsessie met in de problemen terecht komen, verkeerde personen vertrouwen, en het bovenatuurlijke tegen te komen. In een third person enviroment waar het draait om exploration/combat.

TLOU, main person maakt de fout de verkeerde mensen te vertrouwen, wordt opgezadeld met klein kind, en heeft moeite goede beslissingen te nemen "Hey we gaan door gebouw X, ow fuck, creatures" in een third person enviroment waar het draait om exploration (en in mindere mate combat).

1 heeft humans + supernatural + dieren
2 heeft humans + zombies + zombie dieren (dacht ik? not sure anymore)

• On_E

On_E

Housemusic

corset schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:43:
Tomb raider = 3rd person exploration adventure
SIlent Hill = 3rd/1st/isometric (afhangend van deel) horror game

Sorry, maar dat is inderdaad totaal niet te vergelijken, behalve 3rd person.

Naughty Dog maakt games waar ze gewoon goed in zijn

3rd person exploration games met een goed verhaal.

Dat is dus zowel Uncharted als Last of Us

Het enige verschil is de setting:

Uncharted, main person heeft een obsessie met in de problemen terecht komen, verkeerde personen vertrouwen, en het bovenatuurlijke tegen te komen. In een third person enviroment waar het draait om exploration/combat.

TLOU, main person maakt de fout de verkeerde mensen te vertrouwen, wordt opgezadeld met klein kind, en heeft moeite goede beslissingen te nemen "Hey we gaan door gebouw X, ow fuck, creatures" in een third person enviroment waar het draait om exploration (en in mindere mate combat).

1 heeft humans + supernatural + dieren
2 heeft humans + zombies + zombie dieren (dacht ik? not sure anymore)
Tsja, let's agree to disagree. ;)

• Caparone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-02 07:39
Heeft iemand van jullie al een mooie PS bundel gezien? Ik ben het al een tijdje in de gaten aan het houden, maar heb nog geen aantrekkelijke sinterklaas bundel gespot.
Zoals de 1TB fifa bundel van 369 euro een maand geleden bijvoorbeeld

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 11:41
Caparone schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:45:
Heeft iemand van jullie al een mooie PS bundel gezien? Ik ben het al een tijdje in de gaten aan het houden, maar heb nog geen aantrekkelijke sinterklaas bundel gespot.
Zoals de 1TB fifa bundel van 369 euro een maand geleden bijvoorbeeld
Same here!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Hier ook,ben benieuwd naar een sint of kerst aanbieding.
Ik kijk regelmatig op budgetgaming,maar nog niets interessant. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Heb sinds de aanschaf van de PS (begin deze maand) de volgende games gekocht.

DriveClub
Watchdogs
Little Big Planet 3
Killzone 4
Assasins Creed Black Flag
Monopoly Plus

Eerst deze maar eens uitspelen voordat ik nieuwe games aan ga schaffen :P

Wish list op het moment is nog
Uncharted 1 t/m 4 (2 op de PS3 uitgespeeld, 3 voor een deel)
Assisins Creed Syndicate (mits Black Flag aan staat, Unity scheen niet zo goed te zijn?)
Ride/DriveClub Bikes (wil nog een gave motor game hebben gezien ik zelf ook motor rijd)
The last of us
BattleField 4

Probleem is alleen dat ik vrij weinig tijd heb om te gamen :'( ruim 40-urige workweek + vriendin + sociale verplichtingen welke een groot deel van de tijd vragen. Hoe lossen jullie dat op? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
dlm schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:51:

DriveClub
Watchdogs
Little Big Planet 3
Killzone 4
Monopoly Plus

Assisins Creed Syndicate (mits Black Flag aan staat, Unity scheen niet zo goed te zijn?)
Ride/DriveClub Bikes (wil nog een gave motor game hebben gezien ik zelf ook motor rijd)
The last of us
BattleField 4

Probleem is alleen dat ik vrij weinig tijd heb om te gamen :'( ruim 40-urige workweek + vriendin + sociale verplichtingen welke een groot deel van de tijd vragen. Hoe lossen jullie dat op? :D
1 a 2 games tegelijkertijd spelen, zo voorkom je dat knagende gevoel dat je 'moet' gamen en er nog zoveel te doen is.

Ik speel nu eigenlijk alleen fallout 4, dit geeft toch een soort van rust. Als ik daarmee klaar ben ga ik weer kijken voor wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:47
ChrisLNFF schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:59:
[...]

1 a 2 games tegelijkertijd spelen, zo voorkom je dat knagende gevoel dat je 'moet' gamen en er nog zoveel te doen is.

Ik speel nu eigenlijk alleen fallout 4, dit geeft toch een soort van rust. Als ik daarmee klaar ben ga ik weer kijken voor wat anders.
Inderdaad, dit hou ik sinds een half jaar ook voor mezelf aan (max 1 "grote" game tegelijk, die eerst uitspelen en dan pas de volgende), en daardoor geniet ik veel meer van games. Als ik meerdere games tegelijk speelde, had ik toch altijd het idee dat alles net-niks was, je haalt controls door elkaar, zit niet meer echt in het verhaal, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Nu online
Heb sinds gisteren een PS4 1TB,

Heb even Blackops gespeeld maar pff wat is dat raar zeg als je altijd een pc gamer bent geweest.
Ook even de nieuwe AC gespeeld zag er mooi uit ^^

Vanavond maar eens beginnen met fallout 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Siebsel schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:16:
[...]

Inderdaad, dit hou ik sinds een half jaar ook voor mezelf aan (max 1 "grote" game tegelijk, die eerst uitspelen en dan pas de volgende), en daardoor geniet ik veel meer van games. Als ik meerdere games tegelijk speelde, had ik toch altijd het idee dat alles net-niks was, je haalt controls door elkaar, zit niet meer echt in het verhaal, etc.
inderdaad, dat doe ik eigenlijk ook wel, en had ik van tevoren eigenlijk al moeten incalculeren. Gevolg is nu dat er een stuk of 8 games die ik er meteen bij heb gekocht, stof liggen te happen (en een enkele zelfs nog in het plastic zit :+).

Laatste tijd kom ik echter niet zo aan gamen toe, maar ligt ook een beetje aan mezelf. Ergens leg ik mezelf op dat ik daar echt 'even de tijd' voor moet nemen, en dus dat ik er een paar uur voor moet uittrekken ofzo :P terwijl rationeel gezien ik best even 's avonds een uurtje kan zitten en spelen.

Maar goed, werk, sport, sociaal leven, veel series volgend, blijft lastig :P

Dit weekend toch maar weer even verder met Uncharted, wil deel 1 eigenlijk wel even uitgespeeld hebben binnen niet al te lange tijd.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:47
Ik heb ook wat moeite met wachten tot ik Fallout kan spelen, maar ik moet van mezelf eerst Syndicate uitspelen (en die mag ik niet afraffelen om 'm maar uit te hebben :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Moet zeggen dat ik nu vrij hooked ben aan DriveClub, LBP3 speel ik samen met mijn vriendin dus dat gaat ook rustig aan wel goed :)

Maar dan leg ik alle games op 2 na even aan de kant zodat ik mooi in het verhaal kan blijven :Y DriveClub om het rijden, en Killzone voor het verhaal oid, klinkt goed!

Heb de PS3 ook nog staan, met een 20+ games waarvan er maar 4 compleet van uitgespeeld zijn :') de rest hooguit tot de helft, en dat wil ik nu even voorkomen :+

[ Voor 21% gewijzigd door Rickz op 13-11-2015 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:00
Waarschijnlijk is deze vraag al vaker gesteld hier, maar waarom zijn de prijzen in de playstation store zo absurd hoog?

Bijvoorbeeld Fallout 4
Mediamarkt - 52 euro
PS Store - 65 euro

Of Need for Speed
Mediamarkt - 60 euro
PS Store - 70 euro

En dan heb je ook nog eens een downloads, terwijl je dan zou denken dat het wat goedkoper zou zijn
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
FabianGTI schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:36:
Waarschijnlijk is deze vraag al vaker gesteld hier, maar waarom zijn de prijzen in de playstation store zo absurd hoog?
Omdat anders geen kans meer iets te verdienen door winkels.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:16

Bijvoorbeeld Fallout 4
Mediamarkt - 52 euro
PS Store - 65 euro

Of Need for Speed
Mediamarkt - 60 euro
PS Store - 70 euro

En dan heb je ook nog eens een downloads, terwijl je dan zou denken dat het wat goedkoper zou zijn
Tja because... reasons? Nobody knows, weet wel dat het echt nergens op slaat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:12

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Inderdaad, vroegah werd mooi geroepen dat het goedkoper zou zijn, geen distributiekosten etc, maar achteraf mooie leugen :')

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
Om niet te hoeven concurreren met offline winkels. Schijnt dat vooral de grote gamewinkels in de VS hiervoor hebben gezorgd, zodat ze toch nog altijd wat goedkoper zijn. In plaats van dat ze digitale games gewoon als code gaan verkopen :X

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 13-11-2015 09:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:58

JSchut

.....

DriveClub
Watchdogs
Little Big Planet 3
Killzone 4
Monopoly Plus

The last of us
BattleField 4

Wellicht heb je er weinig aan maar dit is mijn ervaring met De 3 assasin's creeds.

Ik heb eerst Unity gekocht en gespeeld. Verwachte een klote game door alle verhalen. Echter was het een vermakelijke game en heb ik mij er meer dat goed meer vermaakt.

Toen heb ik black flag gehaald en dit was 1 van de vetste games die ik op de PS4 heb gespeeld. Unity was voor mij vergeleken bij deze game duidelijk de mindere. Grafisch wel wat mooier maar verder echt de mindere game.

Nu hoorde ik dat syndicate qua verhaal minder was dan Unity. Kon het echter niet laten en deze toch ook maar gehaald. Londen trekt mij gewoon enorm aan. Moet er nog aan beginnen dus kan je helaas nog niet vertellen wat ik daar van vindt.

Net begonnen met Watchdogs en ik vindt dat toch ook een leuke game :D (Ook wisselende verhalen over gehoord) Zou alleen snel wat repetitief kunnen worden. Als deze game uitgespeeld is ga ik aan Syndicate beginnen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tijd heb je niet, tijd maak je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

On_E schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:17:
[...]

Tijd heb je niet, tijd maak je. ;)
BAM! Dat dus!
Ik heb ook een fulltime baan en een vriendin. Maar ik bespaar qua tijdsbesteding (zoveel als sociaal aanvaardbaar mogelijk) :P op al het andere, dan blijft er nog een shitload over aan gametijd.

Tips waarmee je meer tijd kunt besparen:
1. Neem geen kinderen.
2. Kijk nooit tv.
3. Doe het minimale (zoveel als sociaal en hygienisch aanvaardbaar) 8) aan huishoudelijke dingen.

Vooral puntje 1 is cruciaal, daar gaan heel veel mensen zwaar de mist in.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
Och, ik heb er al helemaal geen tijd voor :P
40-uur werkweek + opleiding + sport + werk bij de brandweer + verplichtingen

Laatst ook nog, 'ah eindelijk even tijd om te gamen' heb de Playstation nog niet opgestart of de pager ging alweer :+

Gewoon af en toe tijd voor maken :P

Lees trouwens dat veel mensen hun spellen niet uitspelen op de PS4, ik ben dus niet de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:16
spaceboy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:50:
[...]

BAM! Dat dus!
Ik heb ook een fulltime baan en een vriendin. Maar ik bespaar qua tijdsbesteding (zoveel als sociaal aanvaardbaar mogelijk) :P op al het andere, dan blijft er nog een shitload over aan gametijd.

1. Neem geen kinderen.
2. Kijk nooit tv.
3. Doe het minimale (zoveel als sociaal en hygienisch aanvaardbaar) 8) aan huishoudelijke dingen.

Puntje 1.....hehehehe dat kan ik beamen, hoewel ik eerlijk moet zeggen, dat ik niet meer zonder mijn dochters zou kunnen. Je hecht je er toch wel aan. Als baby luisteren ze niet.....als dreumes luisteren ze niet......als kleuters luisteren ze niet......vervolgens krijgen ze er een mening bij, die anders is dan je jouwe en als puber krijg je ook nog overal de schuld van als zij iets fout doen. Had ik al gezegd, dat ze ook aardig in je budget snijden?

:+ Overigens houd ik serieus veel van mn dochters, maar als ik destiny speel heb ik liever dat ze zichzelf met andere zaken bezig houden. Overigens kosten ze meer tijd als ze ouder worden en hobbies krijgen...... Breng hier, haal daar (hoewel dat met pubers dan wel weer makkelijker is).

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL

Bijvoorbeeld Fallout 4
Mediamarkt - 52 euro
PS Store - 65 euro

Of Need for Speed
Mediamarkt - 60 euro
PS Store - 70 euro

Ik denk dat PSN niet lager kan omdat anders de winkels gaan dreigen om games + consoles uit de schappen te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012

Bijvoorbeeld Fallout 4
Mediamarkt - 52 euro
PS Store - 65 euro

Of Need for Speed
Mediamarkt - 60 euro
PS Store - 70 euro

Omdat bart smit anders in financieel zwaar weer komt.

Digitaal is voor mij alleen de moeite als het echt een hele goede aanbieding is, en dan nog het liefst met een download only game zoals bij Soma.

Voor al het andere is er de budgetbak van zaken zoals bart smit/mediamarkt en anders marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment ook erg weinig tijd i.v.m. verhuizing, dit is mijn to-do list:

- TLOU uitspelen (te lang niet meer aangeraakt)
- Destiny max level halen
- Diablo max level halen
- Shadow of Mordor uitspelen (nog niet aan begonnen)
- Until Dawn uitspelen
- Battlefront
- Fallout 4

Kerstvakantie zit volgeboekt lijkt me.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ben ik blij dat Arkham Knight bij de release zo'n puinhoop was op de pc en pas veel later opnieuw is uitgebracht :)
Het topic ging veelal over de game, met vrijwel uitsluitend Arkham Knight spelende consolegamers, waar het nu enkel gaat over i5 3570K dit, 780ti dat, R290 zus, framecap op 60 en V-Sync uit zo.....
Elk nadeel heeft z'n voordeel ;)
Schijfje erin > spelen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 13-11-2015 14:11 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:26
dvdkiwi schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:08:
Wat ben ik blij dat Arkham Knight bij de release zo'n puinhoop was op de pc en pas veel later opnieuw is uitgebracht :)
Het topic ging veelal over de game, met vrijwel uitsluitend Arkham Knight spelende consolegamers, waar het nu enkel gaat over i5 3570K dit, 780ti dat, R290 zus, framecap op 60 en V-Sync uit zo.....
Bij het Fallout topic ook. Echt heel vermoeiend. Wil je ff kijken of het misschien toch wat voor je is als console gamer, kom je alleen maar geneuzel over specs en errors tegen. Bij shooters krijg je daar nog de klachten over cheaters en aimbots bij.

Heb al vaker gevraagd of bij ELKE game een PC en console topic kan komen omdat de ervaringen totaal verschillend zijn. Maar helaas.

Ik ben blij dat ik gewoon die schijf erin prop en languit op de bank kan gaan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
Mijn to-do list:
  • Watch Dogs uitspelen
  • The Last of Us uitspelen
  • FarCry 4 uitspelen
  • Dying Light uitspelen
  • GTA V uitspelen
  • The Order uitspelen (gratis game)
En me elke keer kapot ergeren aan Battlefield 4 MP, doen we 'vaak' met (oud) collega's, maar we zijn niet zo goed _O- , wel leuk verder om met collega's full rampage te knallen :P

Eigenlijk wil ik ook nog Fallout 4 kopen, maar misschien dat ik toch maar beter kan wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
basset schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:02:
[...]

Puntje 1.....hehehehe dat kan ik beamen, hoewel ik eerlijk moet zeggen, dat ik niet meer zonder mijn dochters zou kunnen. Je hecht je er toch wel aan. Als baby luisteren ze niet.....als dreumes luisteren ze niet......als kleuters luisteren ze niet......vervolgens krijgen ze er een mening bij, die anders is dan je jouwe en als puber krijg je ook nog overal de schuld van als zij iets fout doen. Had ik al gezegd, dat ze ook aardig in je budget snijden?

:+ Overigens houd ik serieus veel van mn dochters, maar als ik destiny speel heb ik liever dat ze zichzelf met andere zaken bezig houden. Overigens kosten ze meer tijd als ze ouder worden en hobbies krijgen...... Breng hier, haal daar (hoewel dat met pubers dan wel weer makkelijker is).
Herkenbaar :-)
Ik heb een zoontje van 5 en dochtertje van 2. Ik mag blij zijn als ik 1 uurtje per dag even kan gamen en dat is dan ook mijn moment ☺
Ik zou absoluut niet zonder ze kunnen maar vind het heerlijk als ik om 20:00 even een uurtje kan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:08:
Witcher 3 is het goede voorbeeld, die heeft zelfs een apart PC Performance topic. :o
Wel leuk om af en toe even in te kijken. En dan waardeer ik het nog meer dat de ps4 dat gedoe niet heeft. :+
Maar dat heb je echt met elke PC game, zelfs met Fifa waarin je geen matches kunt vinden, de game niet op wil starten( hoe dan? ;) ) etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
dutchgio schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:10:
[...]

Witcher 3 is het goede voorbeeld, die heeft zelfs een apart PC Performance topic. :o
Wel leuk om af en toe even in te kijken. En dan waardeer ik het nog meer dat de ps4 dat gedoe niet heeft. :+
Maar dat heb je echt met elke PC game, zelfs met Fifa waarin je geen matches kunt vinden, de game niet op wil starten( hoe dan? ;) ) etc. :D
Anderszijds zitten zij niet te klagen als het Playstation Network down is of als de download snelheid weer ruk is. Ieder ding heeft z'n voor en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
Daarover gesproken, heeft er iemand het voor elkaar gekregen om je PS4 controller aan te sluiten op de PC?
Ik zou het voor sommige games wel handig vinden, als vervanger van m'n Xbox 360 controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianGTI schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:15:
Daarover gesproken, heeft er iemand het voor elkaar gekregen om je PS4 controller aan te sluiten op de PC?
Ik zou het voor sommige games wel handig vinden, als vervanger van m'n Xbox 360 controller
Zo heb ik het gedaan en dat werkte prima:

http://www.digitaltrends....t-a-ps4-controller-to-pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 17:56

Niku

Alagaesii

Poulske schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:12:
[...]

Anderszijds zitten zij niet te klagen als het Playstation Network down is of als de download snelheid weer ruk is.
*rent weg*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Speciaal voor jou heb ik het bewerkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 17:56

Niku

Alagaesii

Poulske schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:52:
[...]

Speciaal voor jou heb ik het bewerkt. :+
Mijn dank is groot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:47
[...]

BAM! Dat dus!

1. Neem geen kinderen.
2. Kijk nooit tv.

Lol punt 1 en 2 heb ik goed onder de knie :) Het huishouden wordt heel ouderwets door mijn vriendin uitgevoerd aangezien ze alles 24 - 48 uur eerder iets vies vindt. En als ik dan eens enthousiast de stofzuiger pak en met de franse slag door het huis gaat is ze extra blij :)

Het sociale probeer ik er wel in te houden, maar ik doe niet aan de "verplichte" familiedingen, want daar zie ik het bij andere helemaal mis gaan. Nu zit ik heerlijk aan het zwembad naar een vulkaan te staren wat ook mogelijk is gemaakt door mijn ongeboren kinderen :D

Punt 4 ben je helaas vergeten, want die is erg belangrijk! Kies een vriendin met een eigen leven en hobby's. Niet zo een die constant op je lip zit en alles samen met je wil doen en anders onzeker wordt. Zo veel vrienden om me heen die zo goed als niet meer gamen sinds ze zo'n type vriendin hebben...
dutchgio schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:10:
[...]

Zelf heb ik nu weer bijna een jaar een goede gamepc en ik herken werkelijk niets van die problemen. Zeker meer dan 100 verschillende games getest en geen enkel probleem tegen gekomen. Volgens mij is het vaak de gebruiker zelf waar het mis gaat. Te veel sh*t op de pc, exotische en/of verouderde hardware en helaas af en toe natuurlijk een superslechte port.

De performance van de PS4 is wat het is dus het zal logischerwijs altijd werken, maar even iets terugschroeven om framedrops te voorkomen is er niet bij. En dit gaat helaas een steeds groter probleem worden dus dan ben ik blij dat ik kan uitwijken naar de pc die wel alles volop aan kan. De PS4 gaat alleen nog aan voor sportgames, local mp en de paar exclusives die me aanspreken.

Persoonlijk had ik liever een console gekocht voor €800 waar van ik af en toe echt onder de indruk zou zijn, maarja ik snap dat het economisch een betere keuze was om het voordelig te houden.

[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 13-11-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
[...]

BAM! Dat dus!

1. Neem geen kinderen.
2. Kijk nooit tv.

Kheb 2 kinderen en dat is prima te combineren, die gaan om half 8 op bed dus kan ik een hele avond gamen :P

Je relatie is eerder van invloed, gelukkig heeft mijn wederhelft veel hobby's en kijkt ze weinig TV :P

Vroeger kon ik veel meer tijd aan gamen besteden, full time werken slokt de meeste tijd op.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik voel me gezegend. Mijn zoontje (bijna twee) gaat naar bed om half acht en slaapt tussen de middag ook vaak nog anderhalf uur. Daarbij is mijn vriendin vrouw ook een fanatiek gamer, heeft haar eigen X360 en Xone en speelt op het moment veel, heel veel Fallout 4. En ze houdt van zombies en post-apocalyptische schieten-tieten-helicopter-films O+
^)

Om ontopic te blijven: Ik had laatst last van het auto-eject spook. Heb toen het rubber voetje wat er onder zit er af gehaald en dat heeft meteen geholpen. Kwam wel goed uit want ik heb geen gereedschap om die schroef vast te draaien.

[ Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 14-11-2015 12:54 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Vrijdag schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:52:
En ze houdt van zombies en post-apocalyptische schieten-tieten-helicopter-films
Kun je eens een paar titels opnoemen, ben benieuwd. :+

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 13:53:
[...]

Kun je eens een paar titels opnoemen, ben benieuwd. :+
Mad Max -> is ook een spel van
Resident Evil -> schijnen ook spellen van te zijn :P
The Walking Dead -> zijn ook spellen van

En nog ontopic kunnen reageren ook :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Haha, in die richting dacht ik al. Het kwam meer door de formulering 'post-apocalyptische schieten-tieten-helicopter-films'. :P

Om weer on-topic te gaan: Fallout 4 is een bazenspel. Niet normaal wat je daar allemaal in kan doen, alleen al als je denkt even een simpele kamp te bouwen. :9~

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:14
Ben nu begonnen met TLOU op easy, volgens mij is normal beter? Ik vind easy echt makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaYwaLkUr schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:30:
Ben nu begonnen met TLOU op easy, volgens mij is normal beter? Ik vind easy echt makkelijk?
Persoonlijk zou ik een spel ook nooit op easy spelen als je normal nog nooit hebt gedaan, echt alleen als het te moeilijk is terug gaan. Easy van TLOU nooit gespeeld maar had weinig moeite met normal (natuurlijk ging ik soms dood, maar het hoort ook niet extreem makkelijk te zijn natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:00
Hier ook weinig tijd om te gamen de laatste tijd. Twee kinderen één van twee en één van acht weken. Die van twee gaat netjes slapen om half acht, de ander is druk (huilen en aandacht) van half zeven tot half twaalf (dus afwisselen met de vriendin) Ik hoop dat het ritme er snel in komt. Verder erg druk sociaal leven en ook nog sporten.

Ik ben nu aan het bedenken om Star Wars Battlefront maar te annuleren, om goed mee te komen moet je daar echt de nodige tijd insteken. Momenteel rustig met AC: Black Flag bezig.

Ik heb me altijd voorgenomen te blijven gamen, maar dit is zwaar met zo weinig tijd daarvoor. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Mijn zoon is gelukkig wat ouder, bijna 12. Maar hij speelt al sinds zijn 5e op de consoles die ik heb. In het begin op de Xbox360 en nu op de Xbox One en PS4. Het begon met Lego Batman (eerste deel) en Cars, maar de laatste tijd steeds meer "echte" games zoals Forza, Fifa en Uncharted.

Vanmiddag wilde hij graag COD BO3 halen want zijn vriendje heeft die ook. In het weekend is hij bij mij dus dan is het online gamen met zijn vriendje. Ik zit er vaak naast om hem tips te geven. Dit is zijn eerste fps en ik moet zeggen dat hij het snel op pakt. Vind ik om eerlijk te zijn best leuk en ben daarom extra trots....

Pagina: 1 ... 27 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link