Smiling as the shit comes down...
denk dat het wel goed komt 1 stop en hadden alleen pech dat raikonen geen safety car wasRoyK schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:37:
Man man wat laten ze VES lang rijden zeg.. de rest lopen aardig in. Gaat denk ik een boel verliezen.
I hope so. Zou Sainz dan op een 2 stopper zitten?
Rest is allemaal binnen geweestCrazyFool schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:38:
Huh Verstappen 3e?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ja die zit op een 2 stop strategieRoyK schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:38:
[...]
I hope so. Zou Sainz dan op een 2 stopper zitten?
"When you grow up your heart dies"
Maar rijden wel gemiddeld op versere banden hun rondjes. Met 71 rondes zoveel tijd verliezen schiet niet op. Hoop dat ie in de vrijheid zit om te rijden zonder troep voor zijn neus.sjaool schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:37:
De anderen gaan straks nog een keer pitten dus valt wel mee.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wie is sains??Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:39:
p8 voor sains
Maar VES rijd op P8
-
Als hij die makkelijk voorbij laat weten we zeker dat het een 1 stop vs 2 van Sainz is
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
P8 was wat verwacht was vooraf, maar denk dat hij nog wel wat plekjes pakt.
De Mercs en MaxRoyK schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:40:
Dat gaat denk ik geen eenstopper worden. Gaat toch geen 40+ rondes rijden op zijn nieuwe set?
-
Ze zeiden dat dat moet kunnen, Pirelli heeft conservatieve keuze gemaakt deze weekRoyK schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:40:
Dat gaat denk ik geen eenstopper worden. Gaat toch geen 40+ rondes rijden op zijn nieuwe set?
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Smiling as the shit comes down...
jep kunnen gewoon 40/45 laps rijden op de mediums (Pirelli speelde op safe met deze banden)RoyK schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:40:
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Geeft wel aan dat hij niet onder druk kan rijden, Rosberg bedoel ik danVerwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:43:
Rosberg rijd Hamilton echt helemaal zoek,
[ Voor 5% gewijzigd door Marc3l op 01-11-2015 20:45 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
doen ze allemaal, in een vorig seizoen faalde de krik wel eens, dus hebben ze allemaal een 2e klaarstaan om zo min mogelijk tijd te missenPolbeer91 schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:44:
Hadden ze bij Mercedes bij Hamilton nou een tweede krik staan 2 meter verder voor als die zou doorschieten?
member of Los Alcoholicos ban dhmo
ps, is de live timing een beetje in de war? Ik mis af en toe tijden en vettel staat 6e
Thanks, wel vreemd dat me dat nu pas opvalt, naja, beter opletten dan maarjpiwf schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:45:
[...]
doen ze allemaal, in een vorig seizoen faalde de krik wel eens, dus hebben ze allemaal een 2e klaarstaan om zo min mogelijk tijd te missen
Nou, zoek rijden. Alleen maar een betere pitstop en Hamilton valt (nog) niet aan.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:43:
Rosberg rijd Hamilton echt helemaal zoek,
Momenteel rijdt Hamilton het gat weer dicht.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Nu je het zegt.Badeend schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:46:
[...]
Daar rijdt bij mij bijvoorbeeld Vettel op p6, klopt dus niks van
Verwijderd
Volgens officiële f1 drivers tracker staat Vettel ook op 6. Is iets mis met die data dus.Badeend schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:46:
[...]
Daar rijdt bij mij bijvoorbeeld Vettel op p6, klopt dus niks van
haha idd. En Perez is nu Sainz aan het aanvallen. Maar dat klopt ook nietVerwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:49:
Ik heb gewoon geen idee meer wie waar staat nu. F1 drivers standing geeft iets anders door dan de f1 live timing. Max staat op de live timing op p8 en de andere p7
Verwijderd
Het is gewoon lastig volgen als je geen eens idee hebt waar iedereen op de baan zitvhal schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:49:
Tot dus ver niet echt een boeiende race als iedereen lult over live timing
Kansloos zeg...
Waiting on the world to change
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 01-11-2015 20:52 ]
Omdat Sainz het halve circuit afsneedjpiwf schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:51:
Sainz zit wel erg dicht op Ves, ze zitten in hetzelfde shot
Daarvoor al
I am the great Cornholio!
Verwijderd
Ik gok dat bottas massa en hulk nog naar binnen moeten.Vos schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:52:
Max gaat strijden voor plek 6/7 als ik dat zo inschat.
Verwijderd
Inderdaad. Ronde 9 ging Bottas de pits in. Massa niet lang daarna.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:53:
[...]
Ik gok dat bottas massa en hulk nog naar binnen moeten.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2015 20:54 ]
Klopt, waarbij de Williamsen voor Max op de baan komen.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:53:
[...]
Ik gok dat bottas massa en hulk nog naar binnen moeten.
Al zeiden ze net op de radio dat Williams tot het eind gaat, al lijkt me dat moeilijk worden.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:54:
[...]
Inderdaad. Ronde 9 ging Bottas de pits in. Massa niet lang daarna.
Kan je niet zeggen. Als er ergens een bak vast slaat heb je SC.CrazyFool schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:54:
Hoe groot is de kans op een Sc op deze baan? Ik zie het niet snel gebeuren hier...
Ze liggen minder dan 20s voor, dus lijkt me niet!Vos schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:55:
[...]
Klopt, waarbij de Williamsen voor Max op de baan komen.

Bottas 23Ithric schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:56:
[...]
Ze liggen minder dan 20s voor, dus lijkt me niet!
Max zijn pace gaat omhoog.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 01-11-2015 20:58 ]
In Japan keken ze naar de vorige races en daar was bv op die baan altijd 80% kans op een Sc op basis van alle voorgaande jarenVos schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:55:
[...]
Kan je niet zeggen. Als er ergens een bak vast slaat heb je SC.
Nee, niet een echt spectaculaire race verder..RoyK schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:58:
zou het voor de neutrale kijker nu een leuke race zijn vraag ik me af? Ik / wij hebben de focus op Max, Maar Vetel doet niet meer mee, Raikonen eruit, Alonso weg, nr 1 en 2 niet meer in te halen..
Ik zit er aan te denken om mijn bed eens op te zoeken ja...RoyK schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:58:
zou het voor de neutrale kijker nu een leuke race zijn vraag ik me af? Ik / wij hebben de focus op Max, Maar Vetel doet niet meer mee, Raikonen eruit, Alonso weg, nr 1 en 2 niet meer in te halen..

Nu al? Lange dag gehad ofzo?vhal schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:59:
[...]
Ik zit er aan te denken om mijn bed eens op te zoeken ja...
Nice curves.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.