Wat een verschil nu al met vorig jaar
Wederom zie ik geen marshel hem even checken of alles wel in orde is met hem.. duimpje omhoog en zo, zeg maar "bezorgd" zijn om de coureur.
Excuses, ik was me niet bewust dat ze ook beelden aanboden.Firesphere schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:52:
[mbr]Lijkt me niet helemaal legaal als ze ook F1-beeld aanbieden...[/]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dit ik s goed voor Verstappen, al die pitstop!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Grosjean klom de auto al uit, dus ja, het is mooi/komt goed uit. Als hij iets had gehad, was het een andere zaak.
Sowieso schrijf je zo!
Waarom wel? Hij is net gestopt.alwaysleft schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:28:
Waarom stopt Max niet?!
"When you grow up your heart dies"
Rijdt op hard en is al gestopt.alwaysleft schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:28:
Waarom stopt Max niet?!
Omdat hij in ronde 1 al verse kreegalwaysleft schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:28:
Waarom stopt Max niet?!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Prachtige beelden zeg. Dat dan weer wel.
Maffe crash. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar volgens mij was het best wel een blunder van Grosjean?
Slomo beelden zijn best gaaf
Mooi dat hij oke is.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Hmm, mijn KPN stream lagged een beetje....nadroJ schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:28:
[...]
Grosjean klom de auto al uit, dus ja, het is mooi/komt goed uit. Als hij iets had gehad, was het een andere zaak.

P11 , kan het nu beginnen
Foutje ja. Proberen corrigeren wat niet ging.RoD schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:30:
Maffe crash. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar volgens mij was het best wel een blunder van Grosjean?
Te hard bocht in, overstuur, correctie, marbles, muur.RoD schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:30:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Lijkt meer een gevalletje te weinig neerwaartse druk zo vlak achter de McLaren waardoor de achterkant uit brakRoD schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:30:
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Hele top 6 staat nog op softs van minimaal 13 ronden....
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Carlos heeft Max voorbij gelaten.
SAI is in de pit geweest.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Carlos heeft net een pitstop gemaakt :-)
Dit gaat nog wel even duren...
WTF? dat maken met kevlar tape?
Ductape voor de reparatie
Je ziet hem snel dichterbij Button komen, dus gewoon te laat geremd.MegaTronics schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:31:
[...]
Lijkt meer een gevalletje te weinig neerwaartse druk zo vlak achter de McLaren waardoor de achterkant uit brak
En we gaan weer Tecpro fixen met ducttape. Duurt wel even dit.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het is wel weer zo'n what if race. Wat als Max niet had moeten pitten. Maar jah, as is verbrande turf
Daarom hou ik van de BBC. Gewoon teambaas Red Bull die even mee doet babbelen.
Horner suggests more support races this morning has contributed to the marbles on the outside of the corner #F1
@Grandprixtimes
Gebeurt veel crashes daar! GP2 & GP3 ook genoeg gezien!
@Grandprixtimes
Gebeurt veel crashes daar! GP2 & GP3 ook genoeg gezien!
[ Voor 18% gewijzigd door Ryur op 11-10-2015 13:34 ]
Rolex is zijn reclame kwijt. Is nu reclame voor gaffertape.
Zijn die russen aan het beunhazen?? Ik zit duitse RTL reclames te kijken
ROS heeft vorig jaar de hele race (-1 ronde) op hard uitgereden.Exocet schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:33:
Sainz kan m nu uitrijden max niet.
Heeft Max wel zijn banden gewisseld tijdens zijn stop?
Die schuld leg ik meer neer bij de banden dan wat anders.Ryur schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:33:
Horner suggests more support races this morning has contributed to the marbles on the outside of the corner #F1
@Grandprixtimes
Als max niet getold was, reed hij nu p4-p6 ergens....
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Yep. Van zacht naar hard... Als dit nog 4 ronden duurt kan hij hem uitrijden (denk ikalwaysleft schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:34:
Ja.alwaysleft schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:34:
Palthe
Geen BBC?Robsta86 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:34:
Zijn die russen aan het beunhazen?? Ik zit duitse RTL reclames te kijken
Nou mensen kom op.. Rijden weer!
Wacht even, ze repareren het serieus met die grijze tape?
Dat kan toch niet
IN Engeland vorig jaar werd het hele stuk vangrail gewisseld. Hier zijn een paar rollen tape goed genoeg..
Daar kun je alles mee repareren.AzzKickah schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:36:
Wacht even, ze repareren het serieus met die grijze tape?Dat kan toch niet
Alonso denkt zelfs met supersofts aan uitrijden. Dat gaat wellicht wel lukken.
De buren hebben een boom in de weg van m'n schotel staan

De schotel maar verhangen binnenkort denk ik.
Sterk spul hoorFietsbel schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:36:
WTF een rol ductape erop en klaar?...
Mag zo'n tip van pit naar rijder wel over de wellicht koude banden van HAM bij de restart?
www.kettingzaag.nlRobsta86 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:37:
[...]
De buren hebben een boom in de weg van m'n schotel staan... Slechte ontvangst op de Engelse zenders
Dat heeft die schotel toch niet verdiend?Robsta86 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:37:
[...]
De buren hebben een boom in de weg van m'n schotel staan... Slechte ontvangst op de Engelse zenders

Vindt het jammer dat ze bij de BBC blijkbaar belangrijker vinden dat de safety car te langzaam gaat waardoor de banden van de F1 wagen te koud worden. Volgens mij is de safetycar ergens anders voor: "Er is een situatie op de baan waardoor het tempo lager moet zijn en de concentratie hoger van de coureurs"
Wow, Bottas zowat op Hamilton.
Nasr gaat goed
Voor èèn ronde ja. Lol
VES plekje kwijtgeraakt
Max verprutste de herstart
Hoeveel zullen er nog uitvallen?
Had ik jaren geleden ook, gelukkig hebben de buren de boom gekapt en nu volop ontvangstRobsta86 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:37:
[...]
Ricciardo ook.
Olav Mol die mist echt zeer veel, die gast moet beter opletten

Smiling as the shit comes down...
ROS out? Wat heeft die gedaan dan?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verstappenhad beter terug naar zacht kunnen gaan, hij is nu nergens op de oude harde banden.
Haha niet zo letterlijkAzzKickah schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:37:
[...]
Dat heeft die schotel toch niet verdiend?
Gestopt in de pit.Quad schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:40:
ROS out? Wat heeft die gedaan dan?
Oud? Valt reuze mee, er moet eerst weer temperatuur in komen. Zitten ook SC rondes bij in.Erapaz schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:40:
Verstappenhad beter terug naar zacht kunnen gaan, hij is nu nergens op de oude harde banden.
Strange vibration aldus Max op de radio.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 11-10-2015 13:43 ]
En toch is hij sneller dan Sainz.Erapaz schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:40:
Ouder. Hij heeft er in ieder geval bijna niks mee gewonnen door buiten te blijven.Vos schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:42:
[...]
Oud? Valt reuze mee, er moet eerst weer temperatuur in komen.
Strange vibration aldus Max op de radio.
Hij is 3 tiende langzamer dan sainz
Net gemist, hier is de crash van grosjean:: https://streamable.com/q5s8
Ach, er komt vast nog wel een SC.
Is hij niet. Hij heeft een probleem.
Hij stond op P11 bij de herstart. Volgens mij wel een paar plekjes gewonnen door buiten te blijven. Helaas is ie er al weer eentje kwijt.Erapaz schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:43:
[...]
Ouder. Hij heeft er in ieder geval bijna niks mee gewonnen door buiten te blijven.
Ouch, Verstappen aan het klagen.
Toen ik net keek nog wel.
Maar op zacht had hij die plekken wel goed kunnen maken. Nu is P12 het max haalbare.RoD schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:44:
[...]
Hij stond op P11 bij de herstart. Volgens mij wel een paar plekjes gewonnen door buiten te blijven. Helaas is ie er al weer eentje kwijt.
Als Button al dichterbij kan komen jaCrazyFool schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:45:
Lijkt er op dat max een probleem heeft?
Verstappen wordt even bekritiseerd op de BBC. Wtf.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.