hardware-lover schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:45:
[...]
Hij kan er normaal gesproken morgen een stel van achteren verwachten, die op pure power op dat eerste hele lange gedeelte sneller kunnen zijn dan de STR. Hopelijk is ie werkelijk goed weg en kunnen de beide RBR's de handel een beetje ophouden (als ze hem niet direct voorbij komen). Ik hoop ook dat ie aan de binnenzijde kan komen voor die eerste scherpe bocht. Fingers crossed met zijn allen.
De starts van Max zijn nog niet zo goed op de een of andere manier. Ik weet niet of het specifiek met de auto te maken heeft, maar meestal verliest hij wat. De eerste paar mannen die achter hem staan (de RBR's, Button en Nasr) zijn te hebben. Al verwacht ik dat Button met de start wellicht wat plaatsen goed kan maken (die hij dan tijdens de race weer gaat verliezen).
Daarachter staan nog Massa en Maldonado, die met de Mercedes power de mannen om zich heen in moeten kunnen halen, vooral als je kijkt naar de topsnelheden lijst:
Voor hem zal het een lastig verhaal worden, dus als er geen gekke dingen gebeuren zal P9 / P10 reëel zijn.
Wat me overigens wel opvalt dat er pas bij deze race op verschillende websites gemeld wordt dat Max benzine moet sparen aangezien de Renault motor niet de zuinigste is. Of heeft het specifiek met dit circuit te maken?
[
Voor 8% gewijzigd door
SpaceAce op 11-10-2015 09:42
]