[F1] Seizoen 2015 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 92 Laatste
Acties:
  • 286.250 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:54

Edd

Hij gaat inderdaad nog checks krijgen. Via @adamcooper
Meanwhile Tost says the door is still open for SAI to race after medical checks are completed tomorrow
en ook de oorzaak
Franz Tost says SAI's accident could have been caused by a combination of a switch to prime tyres and a change of brake balance

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:19
Wel mooi dat de MGU-K het remmen stuk lastiger heeft gemaakt.

Als je meer/minder je accu oplaadt, wijzigt ook direct je rembalans.

Rembalans meer naar achteren: overstuur bij remmen en insturen, maar vaak kun je wel harder remmen. Meer naar voren: onderstuur bij remmen en insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Zoo weer thuis en ff alles kunnen teruglezen. Bedankt voor het verslag, hoef ik geen andere sites meer te bekijken ;)
Wat me trouwens opvalt is dat hij z'n handen aan het stuur houdt. Verstappen deed dat in Monaco toch ook al? Ik dacht altijd dat dat een soort van no-go was in het geval van een crash, altijd handen los van t stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:40
CFC-Mathijs schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:36:
Zoo weer thuis en ff alles kunnen teruglezen. Bedankt voor het verslag, hoef ik geen andere sites meer te bekijken ;)

[...]

Wat me trouwens opvalt is dat hij z'n handen aan het stuur houdt. Verstappen deed dat in Monaco toch ook al? Ik dacht altijd dat dat een soort van no-go was in het geval van een crash, altijd handen los van t stuur.
Las net een artikel van Nos dat Verstappen altijd handen aan stuur houdt, omdat ze functioneren als soort schokbrekers.. Ondanks dat iedereen altijd zegt dat je je handen van het stuur los moet laten, aldus Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Het lijkt mij toch dat je bij zulke snelheden eerder je polsen breekt dan dat je een schok opvangt. In principe blijf je bij een crash natuurlijk stevig op je plek gesnoerd en verschuif je niet, maar ik zou het risico toch niet nemen. Meer ervaren coureurs zie je doorgaans wel hun handen van het stuur halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:28

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Niet gehinderd door enige kennis van zaken, maar...

Loop je dan niet het risico dat je handen (omdat ze geen steun hebben) met kracht naar voren schieten en juist daardoor verwondingen ontstaan?

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:09
Requiem19 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:00:
Wel mooi dat de MGU-K het remmen stuk lastiger heeft gemaakt.
Vind dat eerlijk gezegd helemaal niet zo mooi. Daar is toch niet op te anticiperen? F1 coureurs remmen snoeihard en heel precies. Het is wel prettig als de rem-installatie dan een beetje voorspelbaar en constant presteert.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Carlos alweer uit het ziekenhuis ontslagen maar is eerst nog even met het verzorgingspersoneel de kroeg ingedoken om het te vieren. Foto is van na de wodka ;)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQ-SnOsWEAAxC0F.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 12:54

Edd

Deze video is denk ik van voor de wodka ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:49

[...]

Is meer bij oval racen dat je een klap van het stuur krijgt door de zijwaartse impact. Bij de Monacocrash is dit ook wel vrij uitgebreid besproken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:13
Señor Sjon schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:12:
[...]

Is meer bij oval racen dat je een klap van het stuur krijgt door de zijwaartse impact. Bij de Monacocrash is dit ook wel vrij uitgebreid besproken.
Fragbeestje in "Algemeen race topic Deel 2"

Ik snap wel dat het meer een oval ding is, maar dan nog zal het vaak beter zijn om met je handen je riemen vast te pakken die over je borst komen. In F1 is het vaak wel dat een auto recht uit schiet als er een probleem is, vandaar dat het minder van toepassing is lijkt me.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

Mja ik denk dat dat het verschil is tussen zijdelingse crash en recht van voren. Recht van voren kan ik het me goed voorstellen. Bij de rest heb je niet zo'n controle over hoe je lichaam wordt geduwd en of de wielen nog zorgen dat je stuur raar gaat doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
alexbl69 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:33:
[...]

Vind dat eerlijk gezegd helemaal niet zo mooi. Daar is toch niet op te anticiperen? F1 coureurs remmen snoeihard en heel precies. Het is wel prettig als de rem-installatie dan een beetje voorspelbaar en constant presteert.
Coureurs met instinctief beste reacties komen dan bovendrijven.

Je ziet heel het seizoen bijv al dat Max veel meer kan spelen met de TR dan Sainz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:21
kevz schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:53:
[...]

Fragbeestje in "Algemeen race topic Deel 2"

Ik snap wel dat het meer een oval ding is, maar dan nog zal het vaak beter zijn om met je handen je riemen vast te pakken die over je borst komen. In F1 is het vaak wel dat een auto recht uit schiet als er een probleem is, vandaar dat het minder van toepassing is lijkt me.
Dat stuur blijft wel op zijn plek, tenminste het komt niet naar de coureur toe want zit vast aan de monocoque. Dat is het goede nieuws.

Het minder goede nieuws is dat bij impact een object het wiel kan draaien terwijl het met de ophanging nog vast zit. Dan gaat het wiel draaien op de fusee en geeft zo een zet aan de stuurinrichting. Daarop draait het stuur. Als je dat vast houdt dan heb je een uitdaging.

Hier kan je het goed zien (30 sec, 1:26 nog beter) :

Het stuurwiel staat op zijn kop na impact.

Het kan je in de auto overigens ook gebeuren. Heel veel mensen pakken hun 3 spaaks sportstuur net boven de spaken vast. Dan heb je na een ongeluk niks alleen 2 gebroken duimen. Dat wist ooit een slipcursus docent te vertellen. Net als dat je geen zware dingen op de hoedenplank moet leggen. Dat doet ook zeer als dat naar voren komt.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Requiem19 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:18:
Coureurs met instinctief beste reacties komen dan bovendrijven.

Je ziet heel het seizoen bijv al dat Max veel meer kan spelen met de TR dan Sainz.
Peter Windsor is daar heel erg goed in imho; het analyseren van rijstijlen van de verschillende coureurs:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Szz3Xr5Fbe8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Mooi uitgelegd, en hij verteld ook welke coureur vatbaar is voor deze fout en welke niet. Ook hoe Max het doet, en dat Lewis het op dezelfde manier doet.

[ Voor 195% gewijzigd door asing op 10-10-2015 23:51 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:05

[...]

Als je recht op een muur afgaat dan moet juist je handen aan het stuur houden om de klap op te vangen. Impact van de zijkant moet je je stuur loslaten want dan kan deze hard naar links of naar rechts gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 23:09
Ben benieuwd hoe de race voor Max gaat zijn nu hij start op een positie waar hij normaal gesproken ongeveer zou moeten eindigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

APClll schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:57:
Niet gehinderd door enige kennis van zaken, maar...

Loop je dan niet het risico dat je handen (omdat ze geen steun hebben) met kracht naar voren schieten en juist daardoor verwondingen ontstaan?
Ik heb een keer een vrij stevige crash gehad (met een normale auto op de openbare weg), ik kreeg op een voorrangsweg een tik op het rechter achterwiel van "mijn" auto, waarna ik in de rondte sloeg en na 2 harde klappen (paal en vangrail) midden in de weg tot stilstand kwam. Toen ik geraakt werd reed ik 70km/u, de tegenpartij reed door rood.

Ik heb na de eerste tik (op het achterwiel dus) nog geprobeerd de auto te corrigeren, maar toen ik erachter kwam dat dat niet ging lukken heb ik het stuur losgelaten en mijn armen op mijn schoot neergelegd. Gezien de 2 harde klappen die ik (de auto) daarna nog heeft gehad, is dat waarschijnlijk een heel goed idee geweest en ik heb er (behalve wat spierpijn de dag erna) niets aan over gehouden. De auto waarin ik reed (bracht het ding naar de sloop :D) zat aan alle kanten volledig in elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Destruction op 11-10-2015 00:13 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Destruction schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:10:
[...]

Ik heb een keer een vrij stevige crash gehad (met een normale auto op de openbare weg), ik kreeg op een voorrangsweg een tik op het rechter achterwiel van "mijn" auto, waarna ik in de rondte sloeg en na 2 harde klappen (paal en vangrail) midden in de weg tot stilstand kwam.

Ik heb na de eerste tik (op het achterwiel dus) nog geprobeerd de auto te corrigeren, maar toen ik erachter kwam dat dat niet ging lukken heb ik het stuur losgelaten en mijn armen op mijn schoot neergelegd. Gezien de 2 harde klappen die ik (de auto) daarna nog heeft gehad, is dat waarschijnlijk een heel goed idee geweest en ik heb er (behalve wat spierpijn de dag erna) niets aan over gehouden. De auto waarin ik reed (bracht het ding naar de sloop :D) zat aan alle kanten volledig in elkaar.
In een normale auto is het anders. Je zit in een normale auto ook met je duimen waar je goed op moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

alwind schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:14:
[...]

In een normale auto is het anders. Je zit in een normale auto ook met je duimen waar je goed op moet letten.
Daarom schreef ik er ook bij dat het om een normale auto ging ;) Al denk ik dat het stuur vasthouden nooit een goed idee is. Niet dat je echt tijd hebt om na te denken want het gaat allemaal heel erg snel. Het verbaasd me stiekem ook wel dat ik het heb willen opvangen alsof het overstuur was :P

[ Voor 9% gewijzigd door Destruction op 11-10-2015 00:18 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Destruction schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:15:
[...]

Daarom schreef ik er ook bij dat het om een normale auto ging ;) Al denk ik dat het stuur vasthouden nooit een goed idee is. Niet dat je echt tijd hebt om na te denken want het gaat allemaal heel erg snel. Het verbaasd me stiekem ook wel dat ik het heb willen opvangen alsof het overstuur was :P
Ik een auto niet idd want daar vangt een airbag de klap op dus dat heb je netjes gedaan. Ik een formule 1 auto vang je wel wat van de klap in je nek op dus daar is het wel verstandig als je rechtdoor schiet. Daar moet je juist weer opletten dat je je benen niet strekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tackleberry schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:05:
Ben benieuwd hoe de race voor Max gaat zijn nu hij start op een positie waar hij normaal gesproken ongeveer zou moeten eindigen. :)
Hij kan er normaal gesproken morgen een stel van achteren verwachten, die op pure power op dat eerste hele lange gedeelte sneller kunnen zijn dan de STR. Hopelijk is ie werkelijk goed weg en kunnen de beide RBR's de handel een beetje ophouden (als ze hem niet direct voorbij komen). Ik hoop ook dat ie aan de binnenzijde kan komen voor die eerste scherpe bocht. Fingers crossed met zijn allen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

Mja het is hopen dat ie schadevrij door de eerste ronde gaat komen. Nou zie ik hem dat wel doen, maar je hebt natuurlijk altijd nog wat onverwachte zaken. Hij heeft in ieder geval wel als voordeel dat de rest de baan ook niet zo heel geweldig kent, dus op ervaring zal ie het niet gaan verliezen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
alwind schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:04:
[...]

Als je recht op een muur afgaat dan moet juist je handen aan het stuur houden om de klap op te vangen. Impact van de zijkant moet je je stuur loslaten want dan kan deze hard naar links of naar rechts gaan.
Je zit zo vastgesnoerd dat je de klap niet eens kan opvangen met je armen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Laatst online: 26-09 17:08
hardware-lover schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:45:
[...]

Hij kan er normaal gesproken morgen een stel van achteren verwachten, die op pure power op dat eerste hele lange gedeelte sneller kunnen zijn dan de STR. Hopelijk is ie werkelijk goed weg en kunnen de beide RBR's de handel een beetje ophouden (als ze hem niet direct voorbij komen). Ik hoop ook dat ie aan de binnenzijde kan komen voor die eerste scherpe bocht. Fingers crossed met zijn allen.
De starts van Max zijn nog niet zo goed op de een of andere manier. Ik weet niet of het specifiek met de auto te maken heeft, maar meestal verliest hij wat. De eerste paar mannen die achter hem staan (de RBR's, Button en Nasr) zijn te hebben. Al verwacht ik dat Button met de start wellicht wat plaatsen goed kan maken (die hij dan tijdens de race weer gaat verliezen).

Daarachter staan nog Massa en Maldonado, die met de Mercedes power de mannen om zich heen in moeten kunnen halen, vooral als je kijkt naar de topsnelheden lijst:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CQ-9TRwWUAUD3P7.png:large

Voor hem zal het een lastig verhaal worden, dus als er geen gekke dingen gebeuren zal P9 / P10 reëel zijn.

Wat me overigens wel opvalt dat er pas bij deze race op verschillende websites gemeld wordt dat Max benzine moet sparen aangezien de Renault motor niet de zuinigste is. Of heeft het specifiek met dit circuit te maken?

[ Voor 8% gewijzigd door SpaceAce op 11-10-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Sainz mag rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:21
Van de doktoren.
Nu ligt het aan Franz Tost. Die heeft nu het laatste woord.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 11-10-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
IK hoop dat hij ook laat zien dat hij van achteruit in de punten kan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Wauw, Sainz mag ook van STR rijden.
Had ik echt niet verwacht!

Bron: Thebuxtonblog

[ Voor 15% gewijzigd door Ryur op 11-10-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Hoe zou Sainz de eerste rondes op die bocht afgaan waar hij gecrasht is? Toch wel beetje angstig ;--).

Maar wel een mooi gekegenheid voor Sainz om zichzelf in de kijker te rijden. Zou het hem lukken om net als Max van achteren de punten in te rijden?

Denk het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik hoop op een veilige crash in de eerste bocht waar de top 6 klaar is. Zo steld het kampioenschap zich nog een race uit en staat max op het podium :P

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Ben erg benieuwd naar de race! Ik hoop dat de start in ieder geval weinig plaatsen verlies oplevert en geen schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:14

pinda powerrr

Slow down...

Belangrijkste gaat de start worden. Het is gewoon belangrijk om heelhuids er doorheen te komen en mocht hij wat plekken verliezen, so be it. Met de racepace zit het wel goed, dus zie ik hem dan uiteindelijk wel weer wat plekken terug pakken.
Sowieso is een top 10 klassering al heel wat, tegen al die auto's met Merc en Ferrari power.
RoyK schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:00:
Ik hoop op een veilige crash in de eerste bocht waar de top 6 klaar is. Zo steld het kampioenschap zich nog een race uit en staat max op het podium :P
Maar dit mag ook :+

[ Voor 29% gewijzigd door pinda powerrr op 11-10-2015 12:04 ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
Het wordt wel weer eens tijd voor een Rosberg Hamilton crash ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

'Nico hiet me! Nico hiet me!'

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:12

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Requiem19 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 10:52:
Hoe zou Sainz de eerste rondes op die bocht afgaan waar hij gecrasht is? Toch wel beetje angstig ;--).

Maar wel een mooi gekegenheid voor Sainz om zichzelf in de kijker te rijden. Zou het hem lukken om net als Max van achteren de punten in te rijden?

Denk het niet..
Volgens mij zijn al die lui zo doorgetraind dat ie er niet eens bij nadenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

TR's op verschillende banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Ook niet vreemd. Max gebruikt de banden van Q2.
Sainz vrije keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:23

sjaool

Every life should have 9 cats

De race start al om 13:00 begrijp ik?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
De pitlane is open. Ik heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:01
sjaool schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:32:
De race start al om 13:00 begrijp ik?
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Ryur schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:31:
[...]

Ook niet vreemd. Max gebruikt de banden van Q2.
Sainz vrije keus.
Dat weet ik.

Het was slechts een constatering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Het blijven gelukkig toch mensen:
Turn 13 on the first lap will be a bit emotional but from there on it will go back to normal
.

Meer interessante info: http://www.autosport.com/news/report.php/id/121280

- klap van 46G
- geen technische issue dat crash veroorzaakt heeft
- Sainz paste rembalans aan voor bocht 13 en blokkeerde vervolgens de achterbanden
- hij raakte muur 1 met 204 km/h, 2e impact met 150 km/h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Mooi, even een paar mensen ingelicht zodat die niet pas om 14.00 uur inschakelen en de helft van de race missen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:34
Mooi stuk van JB en DC in de rallycross wagens. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bandenleverancier dus tot 2018 hetzelfde. Brekend nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gatver, nog drie jaar Pirelli. Net bevestigd op BBC in Bernie interview met Pirelli High Command.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
AzzKickah schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:32:
[...]

Dat weet ik.

Het was slechts een constatering.
Van mij ook. Voordat er nog meer vragen over de banden van Max kwamen ;)
Bedoelde ik dus niet perse naar jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nu ook op Sky de handshake tussen Bernie en Pirelli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Heeft iemand die link naar die livetiming site welke niet Formula1.com is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

*snip* ook datastreams vallen onder copyright.

[ Voor 92% gewijzigd door Señor Sjon op 11-10-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Oh te laat :)

Hoezo die haat tegen Pirelli?

[ Voor 139% gewijzigd door Ryur op 11-10-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Roberto Mehri klinkt als Donald Duck. Roflol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Vaag stemmetje inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
dat russische volkslied blijft awesome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Off topic : theme van Hunt for red october zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Thanks!

[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 11-10-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:58

vhal

ಠ_ಠ

wait wut...de race is om 13:00

/panic!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 23:30

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Lijkt me niet helemaal legaal als ze ook F1-beeld aanbieden...

[ Voor 86% gewijzigd door Señor Sjon op 11-10-2015 12:57 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:14

pinda powerrr

Slow down...

vhal schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:50:
wait wut...de race is om 13:00

/panic!
Ik dacht om 12:00 zat dus een uurtje te vroeg in spanning :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Modbreak:Mag ik een ieder herinneren aan de topicwarning:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Ik krijg het voorgevoel dat er eentje over de kop gaat in bocht 1 vandaag. 't Is echt zo'n 'ramp'-weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
AzzKickah schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:58:
Ik krijg het voorgevoel dat er eentje over de kop gaat in bocht 1 vandaag. 't Is echt zo'n 'ramp'-weekend.
GP2 was gisteren en vanochtend ook raak ja. Beter dan zo'n saaie race als vorig jaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Toch wel mooi hoe alles met Sport1 te zien is, ook om terug te kijken, dat werkt perfect.
Ik dacht dat de race om 14.00 uur zou starten. Gelukkig ging ik net al even kijken. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Laatst online: 09:33
Zowel Max als Carlos op supersofts

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

nadroJ schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:00:
[...]

Zowel Max als Carlos op supersofts
Nu idd wel. Als de live timing het goed heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Vol in beeld op BBC en Sky :D

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
ik voel een spanning in mijn lijf niet normaal. Ik verwacht ook dat het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:36
alwind schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:02:
ik voel een spanning in mijn lijf niet normaal. Ik verwacht ook dat het mis gaat.
Je zag ook wel een hoop mensen steeds wegbreken tijdens FP en Qualify... Toch nog wat glad op het circuit?? Verwacht ook nog wel dat er een paar afkegelen vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Benieuwd hoe snel HAM er voorbij is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Robsta86 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:03:
[...]

Je zag ook wel een hoop mensen steeds wegbreken tijdens FP en Qualify... Toch nog wat glad op het circuit?? Verwacht ook nog wel dat er een paar afkegelen vandaag...
vooral aan het begin als de banden niet warm zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
VES spin?!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
oh oh, daar gaan we al, gelukkig niet Max.

[ Voor 31% gewijzigd door nadroJ op 11-10-2015 13:04 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 15:35

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Waar is VES?????

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ja dat was ves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 13:30

Vos

AFCA

Max maakte die spin links in beeld. Werd aangetikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
VES achteraan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Crappp.... Het zal ook eens wel meezitten voor Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En we krijgen weer een inhaalrace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Lekke band.. Links achter

Thank god dat er een SC is ..

[ Voor 66% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-10-2015 13:06 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En weer vanaf achteraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

OK :( Als ik dus een voorgevoel krijg, slaap dat op Max. In Singapore hetzelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Robsta86 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:05:
Crappp.... Het zal ook eens wel meezitten voor Max.
Dit dus |:(

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:09
ROS scenario. Hard eronder en niet meer stoppen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wat een pech weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het begint een beetje een ding te worden bij VES :P In ieder geval kon hij er zelf niets aan doen. Dan maar weer een indrukwekkende inhaalrace ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Met een beetje geluk kan hij weer beginnen met zijn inhaalrace terug naar P9.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Lekke band voor max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Zijn wel de leukste races om te kijken jongens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:35
Max heeft een lekke band links achter, en weer achteraan beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En een nieuwe neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:59

Kiwi

Gadgetfreak

Hij had sowieso al niet zo'n goede start leek het, door die SC wachten ze toch wel tot hij weer aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gelukkig wel een SC. Dus nauwelijks tijdverlies. Nieuwe voorvleugel met andere setting denk ik? Ik zag geen schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Max of z'n auto? ;)

Hopen dat er verderop in de race nog een incident is waardoor hij wel weer in een betere positie terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Nou, in Singapore ontdeed ie zich van een ronde achterstand, dus dan kan ie deze gewoon winnen toch :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:58

vhal

ಠ_ಠ

Balen maar wie weet...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Het is wel duidelijk van wie Max zijn pech heeft...

Pagina: 1 ... 14 ... 92 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.