randomg schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:28:
[...]
Heel herkenbaar, batterij valt plots uit boven die 10 procent, soms zelfs op 25+
Ook heb ik vaak klachten dat mensen zichzelf horen of dat ik slecht verstaanbaar ben.
Mijn tel valt ook nog onder garantie bij coolblue dus binnenkort even terugsturen!
Soms loopt die ook even vast tijdens het laden van bijv. chrome en duurt 't een aantal seconden voordat die 't weer op pakt
Dan wil ik je bij deze even waarschuwen, maar probeer het via Coolblue te regelen.
Ik heb gebruik gemaakt van de "vip" - service.
Zo vlot als het leek te gaan "ophalen / binnenmelden etc."
Zit ik nu al meer dan een maand op het vervangende toestel te wachten.
P10 Plus was beloofd, maar een gewone P10 opgestuurd.
Vrijdag contact gehad, met de belofte diezelfde dag, anders maandag terug gebelt te worden met concrete afspraak.
Maandag natuurlijk niks, dinsdag zelf gebelt, en ja hoor de P10 plus was weer op voorraad.
Of ik ZELF een reparatie aan wou vragen (via de website) , zodat de toestel ruil in gang kon worden gezet.
Naja, liever niet, maar prima als dat de enige manier is hoe het kan.
gister chauffeur aan de deur, wat blijkt? toestel-ruil is geen omruil. nee eerst de P10 opsturen, en dan zien ze wel een keer wanneer de de P10 PLUS naar mij opsturen.
Vanmorgen wel al een bericht dat de P10 ontvangen is, maar nog niks over hoe of wanneer de plus bij mij komt.
Qua telefoon was mijn Nexus echt een 9,5 , maar de service een 3 ! drama.....
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346