|
[ Voor 144% gewijzigd door Kiwi op 17-11-2015 12:39 . Reden: Update met officiële specificaties ]
|
[ Voor 144% gewijzigd door Kiwi op 17-11-2015 12:39 . Reden: Update met officiële specificaties ]
[webhero.nl]
Revisie 2.1 van de 810 zou het probleem van oververhitting toch uitgebannen hebben? De toestellen die op dit moment die chip hebben worden niet meer heet.Mizgala28 schreef op zondag 27 september 2015 @ 03:00:
Of een SD 810 op 1,55ghz die resolutie trekt is mij de vraag, ze hadden beter voor de 808 kunnen gaan, en gezien het feit dat Huawei de boel downclocked naar 1,55ghz zegt genoeg, ze willen oververhitting voorkomen.
Het is nog niet definitief bevestigd of we een AMOLED of LCD scherm gaan krijgen, toch? De Nexus 6 heeft het wel, dus ik snap dat het voor de hand ligt.Dan het AMOLED scherm, ben er niet zo gecharmeerd van sinds al dat wit in Android 5.0.
[ Voor 6% gewijzigd door Drwho1 op 27-09-2015 09:49 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Aggressor op 27-09-2015 10:09 ]
Daar zul je nog even voor moeten wachten. Als de camera vergelijkbaar is met die van de Huawei P8 dan zal hij bij goed licht net iets minder presteren dan de S6 en G4, maar zullen de foto's bij weinig licht wel een stuk beter zijn.Aggressor schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:07:
weet iemand hoe deze camera is ?
komt deze camera wel een beetje mee met de toppers? (s6 en g4) ?
Nee, en... nee. Het is een metalen unibody, dus de accu is niet verwijderbaar en er is geen plek voor MicroSD kaarten. Maar daarentegen komt er wel een 128GB versie!en is de accu verwijderdbaar en sd kaart erin?
OFFLINE enkele berichten geedit
Mizgala28 schreef op zondag 27 september 2015 @ 03:00:
(ik vond een foutje, 35000 mAh accu capaciteit is wel heel extreem veel)
A man can dreamMrjraider schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:37:
@TS: een accu van 35000 mah is wel een stukie groter als de hele telefoon
Volgens mij bedoel je 3500
Volgens de speaker notes schijnt het 'de beste Nexus camera' te zijn ooit. Maar iets met een korrel zout etc....Aggressor schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:07:
weet iemand hoe deze camera is ?
komt deze camera wel een beetje mee met de toppers? (s6 en g4) ?
-edit-
en is de accu verwijderdbaar en sd kaart erin?
Volgens de speaker notes krijgt de Nexus 6P een Amoled scherm. Recent geleden kwam ook in het nieuws dat Huawei met Samsung een deal had gesloten voor Amoled schermen van Samsung.Minimum92 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:23:
[...]
Het is nog niet definitief bevestigd of we een AMOLED of LCD scherm gaan krijgen, toch? De Nexus 6 heeft het wel, dus ik snap dat het voor de hand ligt.
NFC wordt nergens expliciet genoemd in de gelekte slides. Dus dat wordt wachten op dinsdag denk ik.Ad de Jong schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:45:
Ik mis de info over een NFC chip en wireless charging bij de beide Nexus telefoons, is daar al iets over bekend?
Metalen unibody behuizing = geen wireless charging.Minimum92 schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:05:
[...]
NFC wordt nergens expliciet genoemd in de gelekte slides. Dus dat wordt wachten op dinsdag denk ik.
Wireless charging zal alleen een feature worden als de nieuwe QI standaard ondersteund wordt. Anders onwaarschijnlijk!
[ Voor 9% gewijzigd door Drwho1 op 27-09-2015 14:50 ]
Ze adverteren met Android Pay. Dus ik durf te wedden dat beide Nexus telefoons NFC aan boord hebben.TheJVH schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:02:
Ik neem aan dat er wel een NFC chip in zit, dat is zo goed als standaard ondertussen. Wireless charging gaat hem niet worden met een metalen body.
Dat nieuws heb ik gemist. Maar toch verwacht ik niet dat de technologie aanwezig zal zijn.jip_86 schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:38:
Lijkt me het oog op Android Pay geen handige zet om dat weg te laten inderdaad.
Overigens zou draadloos laden met metalen behuizing wel mogelijk moeten zijn.
nieuws: Qualcomm ondersteunt draadloos laden voor metalen smartphonebehuizing
[ Voor 6% gewijzigd door Drwho1 op 28-09-2015 08:29 ]
Van wat ik lees, is dat het waarschijnlijk hetzelfde scherm word als in de Note 4. De Nexus 6 gebruikte volgens mij het scherm van de Note 3. Samsung stelt hun schermen altijd beschikbaar van hun één na laatste flagship.The screen will use an AMOLED panel (the same as the Nexus 6 and most high-end Samsung designs)
Dat zou heel chill zijn, want volgens mij is het scherm in de Note 4 hetzelfde als in de Galaxy S6 en de Note 5. Misschien dat het net een tikkeltje efficiënter is in de S6 en Note 5.TheJVH schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:00:
[...]
Van wat ik lees, is dat het waarschijnlijk hetzelfde scherm word als in de Note 4. De Nexus 6 gebruikte volgens mij het scherm van de Note 3. Samsung stelt hun schermen altijd beschikbaar van hun één na laatste flagship.
Maargoed, het is allemaal puur giswerk natuurlijk.andreif7: If the Mate S is any indicator of Huawei's AMOLED choice there's a high risk of the Nexus 6P being very disappointing in battery life.
@andreif7 what generation is the panel on the Mate S? I hope Note 4 at least
@masimilianzo Unfortunately not. Same efficiency as the S4 panel.
@andreif7 Urgh. That would be atrocious for the Nexus 6P..
[ Voor 17% gewijzigd door TheJVH op 28-09-2015 09:37 ]
http://www.anandtech.com/show/9591/huawei-launches-mate-sTheJVH schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:35:
Hmm
https://twitter.com/andreif7/status/648211060768555008
[...]
Maargoed, het is allemaal puur giswerk natuurlijk.
Zie ook deze thread: https://www.reddit.com/r/...ll_have_an_amoled_screen/
Anoniem: 198824
[ Voor 13% gewijzigd door Minimum92 op 28-09-2015 18:25 ]
Probleem: Nederland staat er niet tussen.....Minimum92 schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:25:
De geruchtenmolen barst nu helemaal los!
Android Police (link) bevestigd een basisprijs van de 6P van $499,99 (dus waarschijnlijk 500EUR), ontkent definitief dat er een MicroSD slot in de 5X of de 6P zitten en laat weten dat de nieuwe Nexus telefoons waarschijnlijk alleen via de Google Store verkocht zullen worden.
Als dit klopt, ben ik om. De Z5 Premium is mooi, maar niet 200 euro mooier dan een 64GB Nexus 6P. Ik ben alleen nog wat bang voor het scherm en de batterijduur, maar in alle andere opzichten lijkt dit een fantastisch toestel te worden!
Wij mogen waarschijnlijk nog even wat langer moeten wachten op de pre-orders inderdaad. Ik heb nog wel even geduldchengbondkwok schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:32:
[...]
Probleem: Nederland staat er niet tussen.....
[ Voor 22% gewijzigd door TheJVH op 28-09-2015 18:56 ]
Ik wil uw Note 5 anders wel overnemen voor een prijsjedafmay schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:57:
Ik ga zeer zeker Eglobalcentral.eu in de gaten houden vanaf morgen. Ik heb via deze website kortgeleden mijn Note 5 gekocht en dat verliep meer dan uitstekend en men hanteert uitstekende prijzen. Ik twijfel er niet aan dat men de Nexus 6P ook zal gaan aanbieden...
Drwho1 schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:01:
[...]
Ik wil uw Note 5 anders wel overnemen voor een prijsje
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 23-10-2016 15:21 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Quasi formaat huidige nexus 6, alleen iets dunner, een fractie minder hoog en een millimeter breder zelfs.JCE schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:10:
Heb hem even uitgetekend op een blaadje. Wat een massief ding
Anoniem: 328026
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 328026 op 28-09-2015 19:27 ]
[ Voor 42% gewijzigd door chengbondkwok op 28-09-2015 21:19 ]
OIS is zo'n gehypete feature die jarenlang niet in de iPhone zat, en toch kwam de iPhone bijna altijd als topper uit de cameratests. Nu heeft de iPhone 6S eindelijk OIS, en dan schreeuwt iedereen moord en brand als er een telefoon aangekondigd wordt die dat niet heeft.chengbondkwok schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:16:
http://www.androidpolice....ical-image-stabilization/
Geen OIS door de grotere pixels. Geen idee wat ik hier moet van vinden....
Verder vind ik de prijs best wel laag. Ze hadden het gepositioneerd onder de iPhone 6+, maar zo ver onder had ik eigenlijk niet verwacht. Ik vraag me af waar er nog meer op bezuinigd is. Wireless charging vanwege all-metal body vind ik niet erg, OIS is een twijfelgeval. Hopelijk blijft het daarbij.
De Nexus 5 en Nexus 6 hadden OIS. De OIS in de Note 4 en Galaxy S6 was best handig. Misschien doen ze OnePlus wel na, niemand gebruikt OIS dus we hebben het weggehaaldMinimum92 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:25:
[...]
OIS is zo'n gehypete feature die jarenlang niet in de iPhone zat, en toch kwam de iPhone bijna altijd als topper uit de cameratests. Nu heeft de iPhone 6S eindelijk OIS, en dan schreeuwt iedereen moord en brand als er een telefoon aangekondigd wordt die dat niet heeft.
Ook de nieuwe Sony Z5 serie heeft geen OIS, maar belooft wel foto's van hoge kwaliteit. Ik denk niet dat je camerasoftware moet onderschatten: goede software is meestal net zo goed als, zo niet beter dan, OIS.
Tsja, en toch vonden de meeste mensen de camera's van zowel de Nexus 5 als Nexus 6 behoorlijk matig. Dus OIS speelt maar een kleine rol in de uiteindelijke kwaliteit van de foto's.chengbondkwok schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:29:
[...]
De Nexus 5 en Nexus 6 hadden OIS. De OIS in de Note 4 en Galaxy S6 was best handig. Misschien doen ze OnePlus wel na, niemand gebruikt OIS dus we hebben het weggehaald
[ Voor 13% gewijzigd door Minimum92 op 28-09-2015 21:33 ]
Sorry, maar daarvoor is OIS voor een mobiel niet ontwikkeld. Ja, goede digitale stabilisatie kan OIS overtreffen (denk aan youtube, Sony, Apple iPhone 6 (non plus), etc) maar deze helpt totaal niet mee als er foto's gemaakt moeten worden. Je hebt namelijk OIS nodig om langere sluitertijden zonder vegen mogelijk te maken. En een langere sluitertijd zorgt weer voor meer licht op de sensor en daarmee minder ruis in de foto. Een goede sensor icm OIS is echt een stukje beter dan een sensor zonder OIS.Minimum92 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:31:
[...]
...
Deze video van PhoneArena is ook wel een leuk voorbeeld van waarom software soms net zo goed of zelfs beter kan zijn da OIS.
Tsja, je noemt ze al: de Sony Z3 en de iPhone 6 hebben geen OIS en kunnen prima lange sluitertijden aan zonder vegen te veroorzaken in de foto's.Anteros schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:47:
[...]
Sorry, maar daarvoor is OIS voor een mobiel niet ontwikkeld. Ja, goede digitale stabilisatie kan OIS overtreffen (denk aan youtube, Sony, Apple iPhone 6 (non plus), etc) maar deze helpt totaal niet mee als er foto's gemaakt moeten worden. Je hebt namelijk OIS nodig om langere sluitertijden zonder vegen mogelijk te maken. En een langere sluitertijd zorgt weer voor meer licht op de sensor en daarmee minder ruis in de foto. Een goede sensor icm OIS is echt een stukje beter dan een sensor zonder OIS.
Uiteraard. Maar dan is OIS dus geen dealbreaking feature. De sensor is het onderdeel waarmee de fotokwaliteit valt of staat. Daarom noem ik OIS dus overhyped.Btw, als je met een slechte sensor begint - Nexus 5/6 hebben geen geweldige sensoren -, dan helpt OIS uiteraard ook niet erg veel.
Klopt, deze hebben geen OIS en deze hebben ook helemaal geen lange sluitertijden. Ze hebben een zeer goede digitale stabilisatie waardoor filmpjes er een stuk mooier op worden. Alles is rustiger en vloeiender. Echter zijn ze niet beter (en soms zelfs slechter) dan mobieltjes met OIS als het om foto's gaat.Minimum92 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:50:
[...]
Tsja, je noemt ze al: de Sony Z3 en de iPhone 6 hebben geen OIS en kunnen prima lange sluitertijden aan zonder vegen te veroorzaken in de foto's.
Nee, niet als het om foto's gaat. Een goede sensor met OIS is beter dan een goede sensor zonder OIS (want nogmaals, digitale stabilisatie kan niet voor een langere sluitertijd zorgen).Minimum92 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:50:
[...]
Zo kan ik het balletje ook terugkaatsen: als de sensor goed is en de digitale beeldstabilisatie ook, dan kan dat veel beter zijn dan een goede sensor met slechte optische beeldstabilisatie.
Overhyped vind ik het niet. Het klopt dat een zeer goede sensor met grote pixels OIS minder nodig heeft, echter voegt OIS echt wel wat toe.Minimum92 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:50:
[...]
Uiteraard. Maar dan is OIS dus geen dealbreaking feature. De sensor is het onderdeel waarmee de fotokwaliteit valt of staat. Daarom noem ik OIS dus overhyped.
Je bent een (hobby)fotograaf merk ik, dus je weet wat de voordelen zijn van OIS. Ik ben het echter niet met je eens dat het een groot voordeel is bij smartphonecamera's. OIS gaat in mijn ogen pas een groot verschil maken als je ook optische zoom hebt of inderdaad hele lange sluitertijden nodig hebt. Beide functies die je bij smartphones (eigenlijk) niet zult vinden.Anteros schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:07:
Overhyped vind ik het niet. Het klopt dat een zeer goede sensor met grote pixels OIS minder nodig heeft, echter voegt OIS echt wel wat toe.
Om je een idee te geven: Een DSLR met een gestabiliseerde lens kan de sluitertijd verlengen met 2 tot 3 stops tov een niet gestabiliseerde lens. Dat betekent in zo'n geval dat de sluitertijd (2^2 =) 4x tot (2^3=) 8x langer kan zijn. Dat betekent weer dat de sensor 4x tot 8x zoveel licht binnenkrijgt. Een groot verschil! Overigens zal dat bij een mobieltje een stuk minder zijn doordat de OIS mechanica een stukje simpeler is in vergelijking met een dure lens.
Let's agree to disagreeMinimum92 schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:18:
[...]
Je bent een (hobby)fotograaf merk ik, dus je weet wat de voordelen zijn van OIS. Ik ben het echter niet met je eens dat het een groot voordeel is bij smartphonecamera's. OIS gaat in mijn ogen pas een groot verschil maken als je ook optische zoom hebt of inderdaad hele lange sluitertijden nodig hebt. Beide functies die je bij smartphones (eigenlijk) niet zult vinden.
Maar goed, ik noem mezelf dan ook geen fotograaf en neem sporadisch foto's. Ik blijf er dus bij dat OIS voor smartphones overschat wordt. Voor DSLR's of zelfs compactcamera's met optische zoom zie ik er het voordeel wel degelijk van in.
Ai. Ik hoop maar dat die prijzen niet kloppen. Ik had gehoopt voor 600,- de 64GB Nexus 6P wel te kunnen halen, maar als deze prijzen daadwerkelijk kloppen dan ga ik misschien toch weer twijfelen.
De prijs was $500 in de V.S. zonder sales tax. Reken het 1 op 1 om, tel daar €50 erboven op voor de lagere eurokoers, en reken er nog eens 21% erboven op. Kom je uit op 665,50 wat al dicht bij de realistische europrijs zit.Minimum92 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:27:
[...]
Ai. Ik hoop maar dat die prijzen niet kloppen. Ik had gehoopt voor 600,- de 64GB Nexus 6P wel te kunnen halen, maar als deze prijzen daadwerkelijk kloppen dan ga ik misschien toch weer twijfelen.
Nog maar even afwachten dan!
Ik snap je redenering achter die berekening niet helemaal. Waarom zou je €50 euro er bovenop tellen, om vervolgens nog 21% belasting er op te doen? Dat 1 op 1 omrekenen kon altijd omdat de belasting het dan ongeveer gelijk maakte met de dollar, maar nu kan je toch gewoon de koers omrekenen, vervolgens de belasting, en dan misschien nog wat extra? Dan kom ik op 550 euro uit, wat misschien opgehoogd kan worden tot 600, maar om 650 euro ervoor te vragen vind ik wel wat absurd, en ik geloof dan ook totaal niet in die bron van Androidworld.chengbondkwok schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:24:
[...]
De prijs was $500 in de V.S. zonder sales tax. Reken het 1 op 1 om, tel daar €50 erboven op voor de lagere eurokoers, en reken er nog eens 21% erboven op. Kom je uit op 665,50 wat al dicht bij de realistische europrijs zit.
Als ze dit voor €500 hadden uitgebracht dan zat er zeker een addertje onder het gras.
Die €50 is wat Apple tegenwoordig doet met de iPhones. De 6S en 6S+ is €50 duurder dan de 6 en de 6+. En Apple speelt hierin een belangrijke rol bij het vaststellen van de prijs. Je zult zien dat veel fabrikanten dezelfde strategie zullen hanteren, al dan niet met een kleinere marge.Kiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:42:
[...]
Ik snap je redenering achter die berekening niet helemaal. Waarom zou je €50 euro er bovenop tellen, om vervolgens nog 21% belasting er op te doen? Dat 1 op 1 omrekenen kon altijd omdat de belasting het dan ongeveer gelijk maakte met de dollar, maar nu kan je toch gewoon de koers omrekenen, vervolgens de belasting, en dan misschien nog wat extra? Dan kom ik op 550 euro uit, wat misschien opgehoogd kan worden tot 600, maar om 650 euro ervoor te vragen vind ik wel wat absurd, en ik geloof dan ook totaal niet in die bron van Androidworld.
[ Voor 11% gewijzigd door chengbondkwok op 29-09-2015 15:52 ]
Maar waarom reken je dan die belasting nog extra? Als je dan met de iPhones gaat vergelijken, dan zag je dat het een jaar geleden (omrekenen + 50) was, en nu (omrekenen + 100). Dat zou dus betekenen dat de Nexus 6P 600 euro zou gaan kosten (mocht Google de prijzen van Apple na gaan). Ik ga er dus ook niet vanuit dat hij meer dan dat zal gaan kosten, hoewel het dan wel beter in verhouding staat t.o.v. de 5X.chengbondkwok schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:50:
[...]
Die €50 is wat Apple tegenwoordig doet met de iPhones. De 6S en 6S+ is €50 duurder dan de 6 en de 6+. En Apple speelt hierin een belangrijke rol bij het vaststellen van de prijs. Je zult zien dat veel fabrikanten dezelfde strategie zullen hanteren, al dan niet met een kleinere marge.
Het punt is dat 1 op 1 omrekenen niet gelijk staat aan 1 op 1 dezelfde marges behouden.
En die €649 was al mijn eerste gedachtegang, gezien de Motorola Nexus 6 ook op €649 begon. Verder kan Google geen spotgoedkope Nexus uitbrengen, vanwege een mogelijk contract met Samsung, en om andere fabrikanten niet om zeep te helpen / te vriend te houden.
Owner of DBIT Consultancy
€649 voor de 32b.
[ Voor 38% gewijzigd door Drwho1 op 29-09-2015 17:09 ]
Ik ben verbaasd omdat google de nexus lijn altijd als "reference" phones zag voor fabrikanten en voor developers om apps op te programmeren. Ben benieuwd naar de prijs van de 5, ik ben bang dat die niet zo scherp geprijsd wordt als de vorige...chengbondkwok schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:08:
Ik ben eigenlijk best wel verbaasd dat iedereen een lager prijspunt had verwacht. €649 was de prijs die ik al in gedachte had, omdat de Nexus 6 vorig jaar ook zo duur was.
Anoniem: 699691
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 699691 op 29-09-2015 17:27 ]
Simpel dollars naar euro's omrekenen werkt helaas niet. De US prijzen zijn altijd exclusief BTW, dus er komt nog 21% bij. Dan houd je nog steeds een verschil van 100 euro over...Anoniem: 699691 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:26:
Wow... had hem inderdaad ook wat goedkoper ingeschat. Voor 500 max had ik het een goede deal gevonden, maar 650 voor een Huawei heb ik niet over.
Verschil is omgerekend bijna 200 euro.
Dat hoor ik altijd dat er weer btw bovenop komt in de US. Maar wordt de winkelprijs daar dan 603 euro nog wat?Kiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:30:
[...]
Simpel dollars naar euro's omrekenen werkt helaas niet. De US prijzen zijn altijd exclusief BTW, dus er komt nog 21% bij. Dan houd je nog steeds een verschil van 100 euro over...
Hoe kom je aan die 603 euro? De prijzen in US worden zonder BTW vermeld, omdat de BTW per staat verschilt en zelfs per regio verschilt. In San Francisco, Californië (Google HQ) betaal je 8,75% belasting, dus wordt de uiteindelijke prijs 545USD, wat neerkomt op ongeveer 485 euro.Anoniem: 699691 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:32:
[...]
Dat hoor ik altijd dat er weer btw bovenop komt in de US. Maar wordt de winkelprijs daar dan 603 euro nog wat?
Dacht dat jij bedoelde dat er in de US nog 21% btw bovenop komt. Bedoelde trouwens 603 dollar.Kiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:38:
[...]
Hoe kom je aan die 603 euro? De prijzen in US worden zonder BTW vermeld, omdat de BTW per staat verschilt en zelfs per regio verschilt. In San Francisco, Californië (Google HQ) betaal je 8,75% belasting, dus wordt de uiteindelijke prijs 545USD, wat neerkomt op ongeveer 485 euro.
[ Voor 35% gewijzigd door Kiwi op 29-09-2015 18:10 ]
Inderdaad, dat valt reuze mee. En 1.55 micron pixelKiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:58:
EDIT:
Die bult lijkt een stuk minder groot op die foto van de zijkant
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
De renders doen het toestel onrecht aan, ziet er best goed uit in de handen van de VP engeneering.FrankGuthrie schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:12:
[...]
Inderdaad, dat valt reuze mee. En 1.55 micron pixel
[ Voor 44% gewijzigd door Kiwi op 29-09-2015 18:16 ]
Die grote pixels ofssetten dat, maar vind het ook ene beetje tegevaller. Ze deden net een vergelijking van camera´s (Nexus 6, Iphone 6 en Nexus 6P). Ik moet zeggen dat bij daglicht de iPhone het beste was.... Ik moet het nog zien.Kiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:15:
Camera heeft dus inderdaad geen OIS, wel laser autofocus.
[ Voor 8% gewijzigd door FrankGuthrie op 29-09-2015 18:20 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Leest nogal nadrukkelijk af.FrankGuthrie schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:17:
[...]
Die grote pixels ofssetten dat, maar vind het ook ene beetje tegevaller. Ze deden net een vergelijking van camera´s (Nexus 6, Iphone 6 en Nexus 6P). Ik moet zeggen dat bij daglicht de iPhone het beste was.... Ik moet het nog zien.
BTW, ik ben geen Apple Fan, maar de presetator is geen Steve Jobs....
[ Voor 18% gewijzigd door Drwho1 op 29-09-2015 18:24 ]
Als de vingerafdrukscanner van Huawei komt, wat waarschijnlijk is, dan kan je er gerust in zijn dat hij goed werkt. Wordt in vrijwel alle reviews van de Mate 7 geroemd om zijn efficiënte werking.Kiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:20:
Die vingerafdrukscanner wekt de telefoon dus op basis van touch, in plaats van drukken. Dat lijkt me erg prettig, want het is soms lastig om te drukken aan de achterkant van een toestel.
[ Voor 32% gewijzigd door Kiwi op 29-09-2015 18:31 ]
Oeh dat klinkt wel heel goed als hun al een toestel hebben voor een previewKiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:32:
YouTube: Huawei Nexus 6P Preview (NL/BE)
Deze kwam ik net tegen toen ik zocht of hij al bij Coolblue beschikbaar was
Hij staat nog niet op de site, maar ik verwacht dat hij wel snel beschikbaar zal zijn ja.jip_86 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:33:
[...]
Oeh dat klinkt wel heel goed als hun al een toestel hebben voor een preview
[ Voor 18% gewijzigd door FrankGuthrie op 29-09-2015 18:37 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
De Nexus 5 hadden ze de dag zelf of daags na de presentatie al in pre-order op de site staan. edit: bij Coolblue bedoel ik dus.Kiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:34:
[...]
Hij staat nog niet op de site, maar ik verwacht dat hij wel snel beschikbaar zal zijn ja.
[ Voor 5% gewijzigd door Drwho1 op 29-09-2015 18:39 ]
Verwacht maar niet dat Nexus Protect ook in Nederland beschikbaar zal zijn. Dat is een veel te grote juridische procedure om dat te mogen aanbieden denk ik.Camiel schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:38:
Als een pre order met een abonnement gaat lukken ben ik denk ik wel om, gewoon ook omdat ik wel een nieuwe telefoon wil. Maar de vraag is in hoeverre ze ook Nexus Protect gaan aanbieden als optie..
Dat gok ik ook, en er is hier al een goeie garantieregeling, alleen voor het beschadigen nietKiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:40:
[...]
Verwacht maar niet dat Nexus Protect ook in Nederland beschikbaar zal zijn. Dat is een veel te grote juridische procedure om dat te mogen aanbieden denk ik.
Nee? Cover en screenprotector, toch?Camiel schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:43:
[...]
Dat gok ik ook, en er is hier al een goeie garantieregeling, alleen voor het beschadigen niet
Onderaan de site:Camiel schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:57:
een mooie bumper kan prima..
Ik ben heel benieuwd naar de prijzen, wacht coolblue in spanning af!
Volgens mij zijn er mensen wat ongeduldigDrukte op klantenservice
Op dit moment ervaren we grote drukte via de telefoon en e-mail, waardoor de wachttijden kunnen oplopen. Om je sneller te kunnen helpen, raden we je aan contact met ons op te nemen via Facebook of Twitter.
[ Voor 39% gewijzigd door Camiel op 29-09-2015 19:29 ]
Maar de prijs is ongeveer gelijk met de Nexus 6 vorig jaar.Cronimet schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:29:
Jammer, echt een gemiste kans. Galaxy s6 is goedkoper en daar krijg je meer voor je geld. Ook de Moto Style en OnePlus Two zijn betere opties.
De Nexus verliest toch wat aanzien op de markt hierdoor.
Ik ben toch wel teleurgesteld
[ Voor 15% gewijzigd door Kiwi op 29-09-2015 19:42 ]
Daar zijn onderaan de pagina ook al cases te vinden, zag ik! Vooral de goedkoopste, doorzichtige bumper case lijkt me een leuke optie.Kiwi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:40:
Je kan je nu ook aanmelden voor een wachtlijst op de officiële Google Store:
https://store.google.com/product/nexus_6p
De Nexus 6 was dan ook erg overpriced. Nexus stond net bekend voor de uitstekende prijs kwaliteit verhouding, dat is nu dus helemaal van de baan.Camiel schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:32:
[...]
Maar de prijs is ongeveer gelijk met de Nexus 6 vorig jaar.
Ik zie niet zo goed wat de gemiste kans is? De style is een leuke optie, dat klopt, als ik spijt krijg kan ik nog 8 dagen terugkrabbelen.
Samsung is een nogo door de vreselijke UI die ze er overheen leggen.
De vergelijking met de S6 vind ik dan weer niet helemaal eerlijk. Ook de 6P zal na een half jaar in prijs zakken, dat is normaal. Bovendien is de 6P met high-end specs nog steeds niet zo duur als een Z5 Premium of S6 Edge+.Cronimet schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:00:
[...]
De Nexus 6 was dan ook erg overpriced. Nexus stond net bekend voor de uitstekende prijs kwaliteit verhouding, dat is nu dus helemaal van de baan.
Voor 430€ heb je momenteel een Galaxy s6, wat toch veel meer waar voor het geld is. En TouchWiz is een pak verbeterd tov vroegere edities.
De Style lijkt me ook een betere optie, net als de OnePlus Two.
Maar dit is enkel mijn bescheiden mening
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq