Ook mijn nexus 6 heeft de bekende batterijproblemen.
Nu zit ik alleen in de volgende situatie:
Heb mijn telefoon 2 jaar geleden bij iBood gekocht en een maand voor het verlopen van de garantie mijn toestel ter reparatie opgestuurd vanwege batterijproblemen.
Omdat iBood zelf geen reparaties doet is de telefoon naar Dynafix doorgestuurd.
De onderkant van mijn toestel is wat beschadigd en vanwege deze schade weigert dynafix de accu te vervangen onder de garantie. Nu moet ik 200 euro betalen voor het vervangen van de batterij.
Ik heb hierop gereageerd dat de schade op mijn telefoon al lange tijd aanwezig is en de accuproblemen niet te herleiden zijn naar de beschadiging aan de onderkant van het toestel. Het antwoord hierop was dat dit weldegelijk de oorzaak van de problemen met mijn telefoon is en dat ik toch de 200 euro moet betalen en in het vervolg een hoesje moet kopen.
Ook heb ik direct contact opgenomen met Huawei waarbij mij verteld werd dat de accu niet vervangen kan worden zonder de andere schade te herstellen. Als er iets aan de telefoon mankeert zijn ze verplicht ALLE gevonden schade te herstellen.
Uiteraard ben ik het niet niet mee eens maar ik weet niet welke stappen ik nu kan ondernemen.
Iemand ervaring met een zelfde issue of een idee welke stappen ik zou kunnen nemen hoor ik het graag.