Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-12-2021
Vandaag mijn N6P weer laten ophalen door Dynafix. Een half jaar geleden al een keer opgestuurd met het issues van vroegtijdig uitvallen. Issue deed zich echter weer voor...

Ben benieuwd of ze het weer gaan repareren of ik een nieuwe Huawei P10 (plus) krijg zoals eerder genoemd op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:13

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Saturate schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:05:
Vandaag mijn N6P weer laten ophalen door Dynafix. Een half jaar geleden al een keer opgestuurd met het issues van vroegtijdig uitvallen. Issue deed zich echter weer voor...

Ben benieuwd of ze het weer gaan repareren of ik een nieuwe Huawei P10 (plus) krijg zoals eerder genoemd op het forum.
Ik heb dit opgelost, door naar een lokale GSM-shop te gaan. Voor 60 euro nieuwe accu er in en hij is weer als nieuw.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
Tukk schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:31:
[...]

Ik heb dit opgelost, door naar een lokale GSM-shop te gaan. Voor 60 euro nieuwe accu er in en hij is weer als nieuw.
Prima oplossing idd, maar aangezien dit nog onder de garantie valt (net zoals de vorige keer), ga ik voor de gratis optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
Wederom snelle service van Dynafix, however gewoon een onderdeel vervangen volgens de T&T van Dynafix. Ben benieuwd of hiermee het issue opgelost is. Volgens de website is de "Cover" vervangen.

Maandag telefoon opgehaald, morgen weer in huis. Wat dat betreft prima tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:45
Ik heb ondertussen mijn vervangende toestel ook binnen. Een P10 plus. Net toestel wat rechtstreeks naar mijn vrouw is gegaan. Het duurde echt veel te lang en communicatie is echt om te huilen, maar het is wel netjes opgelost.

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thoenk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-07 16:13
westergas schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:49:
Voor de mensen met batterij problemen...laden jullie het toestel altijd voor 100% op?
Ik normaal gesproken niet boven de 80% en na (bijna) twee jaar heb ik nog heel weinig batterij problemen gehad. Hij is misschien met koud weer 1 of 2 keer voortijdig uit gevallen met een lading van ~10%
Westergas: met mijn eerste 6P had ik inderdaad veel uitval, soms al bij 30% of meer. Zwaar irritant. Mijn telefoon lag meestal 's nachts aan de oplader, dus volle bak 100% en dat voor een paar uur.
Telefoon kwijtgeraakt in zomer 2017 en mijn tweede 6P gekregen. Nu laad ik hem niet hoger dan ~80%, ontladen niet minder dan ~20% (maar het wil nog wel eens gebeuren dat hij verder ontlaadt). En Accubattery geïnstalleerd. Werkt als een speer: Mijn accu is nog steeds 98%, na een jaar gebruik.

Het afgelopen jaar geen gevallen gehad van onverhoeds uitvallen (of het moet onder de 10% zijn geweest).

Panasonic TX-P55VT60 - Minix Neo X8-H - Teufel Cinebar 52 THX - Raumfeld Connector - Nexus 6P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• randomg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 22:55
TripleQ schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:41:
Zojuist antwoord van Coolblue gehad.
Precies 3 weken nadat ze hem hebben opgestuurd naar hun "reparatie service".

[...]

Die keuze is niet heel erg moeilijk :+

Dat is dus mooi 479euro aan shoptegoed :P

Ik heb nog even gevraagd of ik die 479euro ook gewoon uitgekeerd kan krijgen, hier heb ik nog geen antwoord op.

Maar toch mooi opgelost zo

~~~[edit]
En jahoor. Coolblue heeft zojuist bevestigd dat ze het volledige aankoopbedrag gaan terugboeken op mijn creditkaart die ik had gebruikt toen ik hem bijna 2 jaar had gekocht.

Bedankt Coolblue voor de gratis 2 jaar telefoon O+
Nogmaals dank voor je reactie! Ik heb ook n.a.v. jouw bericht de 6p opgestuurd naar Coolblue.
Ook deze hadden ze na 3 weken niet gerepareerd. Als gevolg hiervan boden ze mij de waarde van aankoop, 460 euro, aan in shoptegoed! Aan de telefoon werd mij verteld dat storten geen optie was.. Toch nogmaals even gereageerd via de mail en alsnog krijg ik nu 460 euro op m'n bankrekening gestort! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:43
Bij mijn 6P werkt de ok Google detectie niet (voice match) niet vanaf het home screen. Dacht dat er wellicht een bugfix zou zijn. Werkt het bij jullie en zijn er eventuele work arounds om het te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:24
Dit ligt niet aan je telefoon. Helaas is voice match nog niet actief bij de Nederlandse versie van Google assistent

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flyingdodo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 14:49
Ook mijn nexus 6 heeft de bekende batterijproblemen.
Nu zit ik alleen in de volgende situatie:
Heb mijn telefoon 2 jaar geleden bij iBood gekocht en een maand voor het verlopen van de garantie mijn toestel ter reparatie opgestuurd vanwege batterijproblemen.
Omdat iBood zelf geen reparaties doet is de telefoon naar Dynafix doorgestuurd.
De onderkant van mijn toestel is wat beschadigd en vanwege deze schade weigert dynafix de accu te vervangen onder de garantie. Nu moet ik 200 euro betalen voor het vervangen van de batterij.

Ik heb hierop gereageerd dat de schade op mijn telefoon al lange tijd aanwezig is en de accuproblemen niet te herleiden zijn naar de beschadiging aan de onderkant van het toestel. Het antwoord hierop was dat dit weldegelijk de oorzaak van de problemen met mijn telefoon is en dat ik toch de 200 euro moet betalen en in het vervolg een hoesje moet kopen.

Ook heb ik direct contact opgenomen met Huawei waarbij mij verteld werd dat de accu niet vervangen kan worden zonder de andere schade te herstellen. Als er iets aan de telefoon mankeert zijn ze verplicht ALLE gevonden schade te herstellen.

NexusSchade1

NexusSchade2

Uiteraard ben ik het niet niet mee eens maar ik weet niet welke stappen ik nu kan ondernemen.

Iemand ervaring met een zelfde issue of een idee welke stappen ik zou kunnen nemen hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Mijn Nexus6p kwam ook in de beruchte bootloop terecht. Ik heb nog tot en met december garantie via de 3-jarige garantie van de Huawei VIP service. Maar ik had eigenlijk niet op een reparatie gerekend omdat ik uit eerdere berichten begreep dat er geen reservere onderdelen meer zijn, en dat mensen hun geld terugkregen of een vervangend toestel. Maar binnen 1 dag kwam de melding dat het toestel gerepareerd was, en binnen een paar dagen had ik hem gerepareerd en wel weer in huis. Loopt weer als een zonnetje, voor zolang het duurt natuurlijk. Alleen staat er nergens wat ze precies gedaan hebben, ik vermoed het moederbord vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:43
Vanavond update ontvangen naar 8.1.0
Toch weer netjes!
Nog steeds tevreden met m'n 6P :)

Edit: ik bedoel een security update 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Yihaaa op 11-12-2018 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
Die heb ik al een jaar ;)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 10:26
En volgens mij gaat de december-update wat zuiniger om met de stroom dan de november-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Heden is overleden mijn dierbare Huawei Nexus 6P. Laatste weken vergat hij van alles en deed iedere keer hetzelfde opnieuw (bootloop én uitvallen bij iets minder volle batterij), leek wel beetje dement.
Chirurgisch herstellen is me niet gelukt, heb uiteindelijk gepresteerd het scherm te laten barsten.

Ontzettend jammer want was het voor mij een toptoestel! ;w

Oja, mocht je nog nieuwe reserve onderdelen willen hebben voor jouw 6P, zie mijn advertenties.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

cyclofosfamide schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:16:
Heden is overleden mijn dierbare Huawei Nexus 6P. Laatste weken vergat hij van alles en deed iedere keer hetzelfde opnieuw (bootloop én uitvallen bij iets minder volle batterij), leek wel beetje dement.
Chirurgisch herstellen is me niet gelukt, heb uiteindelijk gepresteerd het scherm te laten barsten.

Ontzettend jammer want was het voor mij een toptoestel! ;w

Oja, mocht je nog nieuwe reserve onderdelen willen hebben voor jouw 6P, zie mijn advertenties.
Gecondoleerd! Vergeet niet je sig aan te passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:22
@cyclofosfamide al een idee wat de opvolger wordt?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Heb al een Samsung Galaxy S8 met een custom rom erop ;)

Zag wel Pixel 4 geruchten langs komen afgelopen week.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Pagina: 1 ... 39 40 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerken horen thuis in:
- Accessoires: [Huawei Nexus 6P] Accessoires
- Prijzen en levertijden: [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Huawei Nexus 6P] Rooten & Custom ROM's