Dit topic ziet er nog wat vreemd uit, echter, dit komt omdat er eerst 1 levertijden topic was van de 5X en 6P. Deze is nu afgesplitst, echter hierdoor zijn de berichten die uit het topic komen, boven die van de topicstarter komen te staan. Ik heb de TS gevraagd een mooie start te maken, en deze komst dan op de plaats van deze tekst te staan.
Mvg,
l3art
Mvg,
l3art
Wanneer heb jij bestelt? Ik 23-10 en bij mij is de status zojuist veranderd naar "Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 23-11-2015 weer op voorraad te hebben."Skadrow schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:02:
ik krijg net een email van belsimpel over mijn 6p bestelling:
Uw bestelling met ordernummer ---------- heeft helaas enige vertraging opgelopen omdat uw product momenteel niet voorradig is. Wij verwachten de volledige order op 17-11-2015 voorradig te hebben. Vervolgens zal uw abonnement binnen 1 - 3 werkdagen aangesloten en verwerkt worden. Zodra de aansluiting afgerond is pakken wij het toestel doorgaans dezelfde dag nog in en wordt uw order verzonden.
Mocht het waar zijn dan heb ik mijne volgende week, ik wacht het even af, ik hoop dat het waar is.
ik denk wel dat ik een van de eerste was die em besteld had bij belsimpel, staat al in bestelling sinds eind okt
[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 19-11-2015 16:04 ]