Iemand ervaring met Amazon.Fr? Nexus 6 P 32GB is daar voor 499 te verkrijgen in gris of acier. Maar lijkt me te mooi om waar te zijn?
Waarschijnlijk wel legit, let er alleen wel even op dat deze niet een tweedehands status heeftAnoniem: 622427 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:01:
Iemand ervaring met Amazon.Fr? Nexus 6 P 32GB is daar voor 499 te verkrijgen in gris of acier. Maar lijkt me te mooi om waar te zijn?
Vanmorgen ook maar de N6P 32GB opgehaald bij Coolblue.
Dit icm. een KPN verlenging van 2 jaar (5GB+200min voor 39 euro p/m); door KPN compleet heb ik 10GB/400min voor 34 euro. Toestel mee gekregen voor 34 euro.. Voor die prijs kon ik m moeilijk laten liggen .
Dit icm. een KPN verlenging van 2 jaar (5GB+200min voor 39 euro p/m); door KPN compleet heb ik 10GB/400min voor 34 euro. Toestel mee gekregen voor 34 euro.. Voor die prijs kon ik m moeilijk laten liggen .
Wat is status tweedehands en het probleem daarvan? Buiten dat nieuw in doos prettiger is.Baris schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:25:
[...]
Waarschijnlijk wel legit, let er alleen wel even op dat deze niet een tweedehands status heeft
Er staat nieuw op de site; heb hem besteld 32gb alu. Dank voor de tip!
[ Voor 10% gewijzigd door pc01 op 09-03-2016 22:12 ]
Anoniem: 622427
Kan je iets laten weten hoe delivery en kwaliteit was? :-)pc01 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:41:
[...]
Wat is status tweedehands en het probleem daarvan? Buiten dat nieuw in doos prettiger is.
Er staat nieuw op de site; heb hem besteld 32gb alu. Dank voor de tip!
Ik had het een aantal posts eerder vermeld;
Expansys heeft de 32GB zwart voor €544 dus mocht je Amazon niet vertrouwen dan heb je voor een kleine meerprijs een prima toestel:
http://www.expansys.nl/go...gb-graphite-black-284147/
Expansys heeft de 32GB zwart voor €544 dus mocht je Amazon niet vertrouwen dan heb je voor een kleine meerprijs een prima toestel:
http://www.expansys.nl/go...gb-graphite-black-284147/
De google store viert haar verjaardag en nu gaat er €100 van de nexus 6p prijs af.
De 32GB Nexus 6p is daar nu €549 (pas in je winkelmandje gaat de korting eraf.)
De 32GB Nexus 6p is daar nu €549 (pas in je winkelmandje gaat de korting eraf.)
[ Voor 5% gewijzigd door Qoon3x op 12-03-2016 08:07 ]
Uiteraard ! Woensdagavond 21.15 besteld; donderdagochtend een bericht dat hij verzonden was. En vanochtend, twee dagen later, bezorgd via TNT post.Anoniem: 622427 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:32:
[...]
Kan je iets laten weten hoe delivery en kwaliteit was? :-)
Telefoon zit nieuw gesealed in doos en de all-in prijs was EUR 509.
Van de drie verzendopties was dit overigens de goedkoopste en werkt dus prima !
Wel jammer dat je dan geen gebruik kunt maken van deze garantie omdat je hem niet in de Benelux hebt gekocht: https://huawei.drmobile.nl/hua_nl/Anoniem: 622427 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:01:
De huidige aanbieding van de Play Store is daarom niet oninteressant, ook al is hij €40 duurder.
Beste Tweakers,
Ik had zondag een Nexus 6P via de officiele Amazon.Fr besteld. Dus Amazon.fr was de seller eigenlijk. Dinsdag aangekregen, bleek hij vals te zijn na wat benchmarks en de camera te testen/snelheid van de gsm was het wel duidelijk... Nu dus teruggestuurd hopelijk een refund.
Wou jullie enkel waarschuwen ervoor op te passen!
Ik had zondag een Nexus 6P via de officiele Amazon.Fr besteld. Dus Amazon.fr was de seller eigenlijk. Dinsdag aangekregen, bleek hij vals te zijn na wat benchmarks en de camera te testen/snelheid van de gsm was het wel duidelijk... Nu dus teruggestuurd hopelijk een refund.
Bizar verhaal en doet schade aan Amazon branche...Anoniem: 622427 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:40:
Beste Tweakers,
Was er ook van verbaasd... Zei meldden me dat dit kon voorvallen aangezien zei ze via third party sellers zelf kochten blijkbaar... Dure elektronica koop ik er toch niet meer allesinds.alwaysleft schreef op zondag 27 maart 2016 @ 05:25:
[...]
Bizar verhaal en doet schade aan Amazon branche...
Bizar verhaal inderdaad, een fake toestel via Amazon. Hopen dat alles goed gaat met je refund!Anoniem: 622427 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 15:50:
[...]
Was er ook van verbaasd... Zei meldden me dat dit kon voorvallen aangezien zei ze via third party sellers zelf kochten blijkbaar... Dure elektronica koop ik er toch niet meer allesinds.
Heb je al een andere poging gewaagd? Vandaag is de Nexus 6p in de aanbieding bij iBood voor 499. Houd er alleen wel rekening mee dat 't altijd maar de vraag is wanneer je 'm in huis hebt.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Het gaat om de 64GB versie ipv de eerder vermelde 32GB versie.pimsaint schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 03:44:
[...]
Vandaag is de Nexus 6p in de aanbieding bij iBood voor 499. Houd er alleen wel rekening mee dat 't altijd maar de vraag is wanneer je 'm in huis hebt.
Zeer fraaie aanbieding wat mij betreft.Beste mensen, er was een foutje gemaakt met de specificaties en er is een 32GB variant online gekomen. De aanbieding vandaag betreft echter een 64GB variant! Sorry voor de fout, maar gelukkig in jullie voordeel! ;-)
Zeker wit 64GB is verder alleen te krijgen in de Play Store voor €699.mark213 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:36:
[...]
Het gaat om de 64GB versie ipv de eerder vermelde 32GB versie.
[...]
Zeer fraaie aanbieding wat mij betreft.
Als het geen phablet was geweest had ik 'm gekocht
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik zag hem eerst vanmorgen bij Ibood (32GB), maar dat vind ik echt te weinig.
Toen zag ik 's middags dat het een 64GB versie was
, dat heeft mij over de streep getrokken en heb hem besteld.
Toen zag ik 's middags dat het een 64GB versie was
De 6P 32GB is nu verkrijgbaar voor minder dan 500 euro. Via Redcoon aluminium en zwarte variant voor 494,76 euro.
Verdorie.. Ik meld hier op tweakers even een gouden aanbieding en bestel m vervolgens zelf niet. Spijt!
Ik wil exact hetzelfde maar ik zie dat ik dan 125 euro moet bijbetalen. Hoe kan het dat jij zo'n koopje hebt gekregen?Krypt schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:35:
Vanmorgen ook maar de N6P 32GB opgehaald bij Coolblue.
Elke dag even kijken.. Prijzen blijken per dag te fluctueren. Maar 34 euro heb ik niet meer gezien eigenlijk.Luuk_horst schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:04:
[...]
Ik wil exact hetzelfde maar ik zie dat ik dan 125 euro moet bijbetalen. Hoe kan het dat jij zo'n koopje hebt gekregen?
[edit]
Zo is ie vandaag (11-4) bijv. €101,- incl dat abonnement.
[ Voor 9% gewijzigd door Krypt op 11-04-2016 09:34 ]
http://www.valuebasket.nl...nproduct/view/21536-AA-WHpimsaint schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 19:06:
Verdorie.. Ik meld hier op tweakers even een gouden aanbieding en bestel m vervolgens zelf niet. Spijt!
Ik ken die shop verder niet; maar er staat bij 2 jaar lokale garantie.
Thanks, goeie tip! Inclusief lentekorting (-5 eur) en gratis verzending precies even duur als die deal bij iBood! Ik duik eens even in de recensies van die webshop.pc01 schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:53:
[...]
http://www.valuebasket.nl...nproduct/view/21536-AA-WH
Het lijkt er wel een beetje op dat prijsdaling van de 6p nu stevig is ingezet, net zoals een tijdje terug met de 5x is gebeurd.
Vraagje: heeft iemand een idee waarom belsimpel 150 euro goedkoper is dan de google playstore? Verkopen ze een andere hardware revisie (geen idee of die er zijn) bij belsimpel of verkopen ze misschien de US versie (verkeerde LT bands)?
Meeste andere winkels is de nexus 6p ook 100 euro duurder, dus vraag me dan af waarom belsimpel zo goedkoop is.
Meeste andere winkels is de nexus 6p ook 100 euro duurder, dus vraag me dan af waarom belsimpel zo goedkoop is.
Wellicht grijze import en/of ze willen af van een (gedeelte) van hun voorraad.zwarte_piet schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:57:
Vraagje: heeft iemand een idee waarom belsimpel 150 euro goedkoper is dan de google playstore? Verkopen ze een andere hardware revisie (geen idee of die er zijn) bij belsimpel of verkopen ze misschien de US versie (verkeerde LT bands)?
De recensies van Valuebasket zijn niet zo super als ik 't zo vlug lees.pc01 schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:53:
[...]
http://www.valuebasket.nl...nproduct/view/21536-AA-WH
Daar kwam ik ook achter, dus ik laat het nu maar even voor wat het is (een gemiste kans op iBoodHetGezegde schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:15:
[...]
De recensies van Valuebasket zijn niet zo super als ik 't zo vlug lees.
Valt wel mee toch? In de pricewatch zijn bol.com en redcoon.nl goedkoper dan belsimpel.zwarte_piet schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:57:
Vraagje: heeft iemand een idee waarom belsimpel 150 euro goedkoper is dan de google playstore?
...
En in V&A? Kans dat je je "gemiste" kans alsnog kunt pakken (:pimsaint schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:26:
[...]
Daar kwam ik ook achter, dus ik laat het nu maar even voor wat het is (een gemiste kans op iBood)
[...]
Valt wel mee toch? In de pricewatch zijn bol.com en redcoon.nl goedkoper dan belsimpel.
*hint hint*
Helaas zet die daling deze week niet doorpimsaint schreef op maandag 11 april 2016 @ 06:01:
Het lijkt er wel een beetje op dat prijsdaling van de 6p nu stevig is ingezet, net zoals een tijdje terug met de 5x is gebeurd.
Ik zit te wachten op een mooie prijs icm een Vodafone abbo. Eigenlijk was de prijs al ok, maar ik wachtte op de nieuwe abonnementen, helaas besloot Vodafone toen de toestelkortingen "anders toe te passen" (lees, met €100 te verhogen ten nadele van de consument) en is mijn gedroomde combi ineens een stuk duurder.
Geduld is een schone zaak zeg maar
Waiting on the world to change
En wederom een kortingsactie in de Play store; 150 euro korting wat de 32gb op 499 brengt en de 64gb op 549, uiteraard inclusief Google Play store garantie..
Ja geduld. Dan kun je met alles wel wachten. Op den duur wordt alles goedkoper, tot er weer wat nieuws uitkomt. En dan daar weer op wachten? Nee. Mij niet gezienpinda powerrr schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:43:
[...]
Helaas zet die daling deze week niet door![]()
Ik zit te wachten op een mooie prijs icm een Vodafone abbo. Eigenlijk was de prijs al ok, maar ik wachtte op de nieuwe abonnementen, helaas besloot Vodafone toen de toestelkortingen "anders toe te passen" (lees, met €100 te verhogen ten nadele van de consument) en is mijn gedroomde combi ineens een stuk duurder.
Geduld is een schone zaak zeg maar
Ik wilde destijds het nieuwste toestel en heb daar netjes €649 voor betaald.
Toch een flinke prijsdaling voor m'n portemonnee. "ja dan had je maar moeten wachten" - ne

Kreeg net een prijsnotificatie:
Helaas blijkt hij nog steeds 495 te zijn...De Huawei Nexus 6P 32GB Zwart is in prijs gedaald. De laagste prijs is nu € 344,24.
Beetje jammer dat, nu mijn 1+1 kapot is, de prijs van de 32GB black gestegen zijn!
nu 530 en hoger..
Op ibood was hij zelfs even voor 429
Kan mij iemand vertellen wat de levertijd is vanuit Google store?
Stel dat ik nog deze weekend 6P bestel, wanneer heb ik hem dan?
Stel dat ik nog deze weekend 6P bestel, wanneer heb ik hem dan?
Ik had 'm op 21 april besteld en op 23 april ontvangen. Dus in jouw geval lijkt me dan verzending op maandag en ontvangst op dinsdag of woensdag. De verzending is met DHL.
Nexus 6P 64GB nu bij iBOOD 499,95 excl verzenden. In Google store 699. Coolblue 629.
De laatste keer kon ibood bij dezelfde aanbieding pas na 2 maanden leveren... (is een heel forum topic over op hun site)
Even een kort vraagje;
Hoe zit het met de levering van de 64GB en 128GB versie's? Dit is op dit moment de beste keuze als het om een dikke high-end android telefoon gaat met de mogelijkheid tot grote opslagcapaciteit.
Anders dwing ik mezelf de richting van de iPhone al op aangezien die wel gewoon leverbaar zijn.
Heeft iemand hier meer informatie over?
Hoe zit het met de levering van de 64GB en 128GB versie's? Dit is op dit moment de beste keuze als het om een dikke high-end android telefoon gaat met de mogelijkheid tot grote opslagcapaciteit.
Anders dwing ik mezelf de richting van de iPhone al op aangezien die wel gewoon leverbaar zijn.
Heeft iemand hier meer informatie over?
Afgelopen februari een Nexus 6p 32GB aangeschaft en tot op de dag van vandaag geen moment spijt gehad... wel jammer dat de prijs alsmaar blijft dalen 
iBood vandaag: Huawei Nexus 6P Aluminium 64GB € 479,95
iBood vandaag: Huawei Nexus 6P Aluminium 64GB € 479,95
Iemand de nexus 6p op amazon.de al bekeken? De 32gb black variant staat hier nu voor 396 euro. Bijna 100 euro goedkoper dan de goedkoopste aanbieder in de pricewatch.
Zo te zien gaat het om een Duitse reseller waar met een beetje gegoogle nog geen rode vlaggen bij op lijken te gaan.
Dit klinkt weer als zo'n te mooi om waar te zijn verhaal, hoeveel risico loop je met zo'n bestelling via amazon?
https://www.amazon.de/Goo...&sr=1-4&keywords=nexus+6p
Zo te zien gaat het om een Duitse reseller waar met een beetje gegoogle nog geen rode vlaggen bij op lijken te gaan.
Dit klinkt weer als zo'n te mooi om waar te zijn verhaal, hoeveel risico loop je met zo'n bestelling via amazon?
Altijd de gok maar je betaald met cc dus dacht ik voor verzekerd. Mijn 5x komt ook van Amazon.de af scheelde 50 euro in april met nl shop. Netjes ontvangen dacht binnen 4 dagen in huis.Edoll schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:41:
Iemand de nexus 6p op amazon.de al bekeken? De 32gb black variant staat hier nu voor 396 euro. Bijna 100 euro goedkoper dan de goedkoopste aanbieder in de pricewatch.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
€419 voor een grijze. Niet duur...
http://www.ibood.com/nl/n...nexus-6p-32-gb-grijs.html
Misschien komt ie nog wel een x voorbij....
http://www.ibood.com/nl/n...nexus-6p-32-gb-grijs.html
Misschien komt ie nog wel een x voorbij....
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Al meerdere malen voorbij gekomen, de 64gb variant is 479€
Edit:
Snap af en toe geen kut van de GOT forum, plaats je iets in [Huawei Nexus 6P] Ervaringen & Discussie, druk je bij bookmarks op de link van [Huawei Nexus 6P] Ervaringen & Discussie, kom je in [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen terecht, heb dit wel vaker en vreselijk irritant.
Snap af en toe geen kut van de GOT forum, plaats je iets in [Huawei Nexus 6P] Ervaringen & Discussie, druk je bij bookmarks op de link van [Huawei Nexus 6P] Ervaringen & Discussie, kom je in [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen terecht, heb dit wel vaker en vreselijk irritant.
[ Voor 76% gewijzigd door Barfman op 06-09-2016 21:04 ]
Nu goedkoper dan met de hunt...apart...
Hoe dan ook een nette prijs.
http://www.ibood.com/extr...sletter&utm_campaign=nl_b
Hoe dan ook een nette prijs.
http://www.ibood.com/extr...sletter&utm_campaign=nl_b
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Vandaag weer op iBood: 32GB model voor 399
Wat mij betreft nog steeds een toptelefoon! Keek zelf een tijdje uit naar de nieuwe Nexus/Pixel lijn maar dat lijkt niet veel soeps..
Ook handig:
Wat mij betreft nog steeds een toptelefoon! Keek zelf een tijdje uit naar de nieuwe Nexus/Pixel lijn maar dat lijkt niet veel soeps..
Ook handig:
Nogmaals betreft de Huawei toestellen:
Registreren na aankoop binnen 30 dagen op https://huawei.drmobile.nl/hua_nl/ voor 3 jaar garantie en herstelling binnen 3 werkdagen door Dr. Mobile (zij repareren praktisch alle smartphones/tablets in Nederland).
[ Voor 14% gewijzigd door pimsaint op 23-09-2016 06:13 ]
Bij amazon nu 479,- voor 64 GB versie in zilver en 449,- in wit 64gb.
Wie heeft hem er nog meer weg gehaald? Lees wat bijzondere verhalen hier nl..
Wil mijn Oneplus One vervangen hierdoor
Wie heeft hem er nog meer weg gehaald? Lees wat bijzondere verhalen hier nl..

Wil mijn Oneplus One vervangen hierdoor
[ Voor 25% gewijzigd door ThaDude op 25-09-2016 10:15 . Reden: witte ook aanwezig op amazon ]
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Ik verwacht wel een prijsdaling nu de Pixel is aangekondigd. De laagste prijs die ik momenteel kan vinden is op amazon.de. Iemand misschien tips waar hij nog lager geprijst is?
32gb nu bij ibood voor 399€
Ik verwacht juist niet dat de Nexus 6P nog in prijs gaat zakken. Veel mensen die geïnteresseerd waren in de Nexus 6P zijn toch enigszins teleurgesteld in de Pixel (vooral de prijs) wat mij doet vermoeden dat de vraag naar de 6P weer zal stijgen. Het aanbod daarentegen zal rap dalen, Google zelf heeft de 6P al uit hun play store gehaald.0xl3y schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:35:
Ik verwacht wel een prijsdaling nu de Pixel is aangekondigd. De laagste prijs die ik momenteel kan vinden is op amazon.de. Iemand misschien tips waar hij nog lager geprijst is?
iBood heeft overigens nog een paar 32GB modellen in de aanbieding voor 399.
Ik heb 489,- betaald voor een 64GB uitvoering op Amazon.de. Begint wel te twijfelen nu of ik geen Oneplus 3 moet nemen:'(
Zag een buigtest
Zag een buigtest

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Ach, heb hem altijd in mijn achterzak zitten tijdens het werk, en ga ook gewoon zitten. Nog niks gebogen. Staar je niet blind op die buigtesten. Bij normaal gebruik heb je nergens last van.ThaDude schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:37:
Ik heb 489,- betaald voor een 64GB uitvoering op Amazon.de. Begint wel te twijfelen nu of ik geen Oneplus 3 moet nemen:'(
Zag een buigtest
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Helaas lijkt het erop dat deze uit de winkels gehaald wordt, net nu ik er een wil kopen... Weet iemand nog een winkel die ze wel nog verkoopt?
Staan nog zat toestellen te koop in de winkels product: Huawei Nexus 6PGeen_Henk schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 00:40:
Helaas lijkt het erop dat deze uit de winkels gehaald wordt, net nu ik er een wil kopen... Weet iemand nog een winkel die ze wel nog verkoopt?
Nu bij de Phonehouse in de aanbieding de Nexus 6P 32gb voor slechts 299€. Dus wil je er nog 1 kopen, sla je slag!!
Anoniem: 866791
Bij welke phonehouse is dat? Online vind ik niks op de website.flipje1 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:16:
Nu bij de Phonehouse in de aanbieding de Nexus 6P 32gb voor slechts 299€. Dus wil je er nog 1 kopen, sla je slag!!
Uitverkocht helaas, was al sinds vanmorgen.
Vanmiddag gelukkig van deze deal gebruik kunnen maken. Leuke prijs voor een mooie upgrade. Bedankt!