• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-06 12:35
CypherMK schreef op woensdag 09 december 2015 @ 22:16:
Met abbonnement kost de 64 GB versie maar €520
Waar precies? :)

Ik begin nu toch overtuigd te worden dat in plaats van het toestel los kopen, en dan sim-only nemen, tegenwoordig een abo nemen goedkoper kan uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander886
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 14:39
Anoniem: 306251 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:52:
[...]

Status is "je bestelling is in goede order ontvangen"
Heb ook mail dat m'n provider akkoord is.
Had de afspraak voor morgen per mail, maar die heb ik telefonisch verzet naar zaterdag.
Alleen nog geen bevestiging dat de afspraak is verzet naar zaterdag.

Zoals ik al zeg; Fingers crossed !
Sterkte! Dit is mijn vervanger voor de eerste met oneven scherm dus nu duimen dat deze perfect is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:18
Anoniem: 306251 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:32:
[...]
.. Oh nee, heb nog voor 40e aan waardebonnen en excuses liggen.. >:)
Dan vonden je ze aardiger dan mij (of juist vervelender). Ik heb het met 15 moeten doen. Wel gisteravond alsnog besteld, er is gewoon geen alternatief voor CB als je de 64 GB variant met abonnement wil. Deze keer alles in 1 keer goed; al een welkomst sms van KPN, 2 bezorg smsjes, precies tijdstip: kortom het lijkt er toch erg op dat hij komt vandaag! (en vandaag komt ook nog een nieuwe vaatwasser, maar die dan toch maar bij bobsjop besteld)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Adr01 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:24:
[...]

Ik begin nu toch overtuigd te worden dat in plaats van het toestel los kopen, en dan sim-only nemen, tegenwoordig een abo nemen goedkoper kan uitvallen.
Tele2 abonnementen zijn alleen zichtbaar in verbond met de 64GB versie gek genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-06 21:15

Paddo

¿Ik hier?

Als je goed kijkt ben je af en toe wel een stuk goedkoper uit met een abo.
Vooral bij Hollandsnieuwe.

Voorbeeld verlenging (dat is het in mijn geval)
1000 mb/sms/min Hollandsnieuwe is 10 euro per maand voor 24 maanden = 240 Euro
Goedkoopste Nexus 6P is nu 607,00 volgens pricewatch.
Totaal prijs is: 240+607 = 847 euro.

Nu kijk ik naar het volgende:
Verlenging 1000 mb/sms/min 10 euro + toestelbundel van 15 euro voor 24 maanden = 600 euro
Bijbetaalprijs via Coolblue (veruit de goedkoopste bij dit abo) = 150 euro
Totaal prijs: 750 euro. Scheelt toch weer bijna 100 euro.

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:32
[...]

ja inderdaad, of het moet echt een leuke aanbieding zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Paddo schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:12:
Als je goed kijkt ben je af en toe wel een stuk goedkoper uit met een abo.
Vooral bij Hollandsnieuwe.
Volgens mij ben je bijna altijd een stuk goedkoper uit met abo. Ik kan geen voorbeeld vinden waar het juist anders is. Het scheelt meestal ong de BTW.

[ Voor 4% gewijzigd door floepie05 op 11-12-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306251

jurjen_g schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:41:
[...]

Dan vonden je ze aardiger dan mij (of juist vervelender). Ik heb het met 15 moeten doen. Wel gisteravond alsnog besteld, er is gewoon geen alternatief voor CB als je de 64 GB variant met abonnement wil. Deze keer alles in 1 keer goed; al een welkomst sms van KPN, 2 bezorg smsjes, precies tijdstip: kortom het lijkt er toch erg op dat hij komt vandaag! (en vandaag komt ook nog een nieuwe vaatwasser, maar die dan toch maar bij bobsjop besteld)
Of bij mij is er nog meer mis gegaan dan bij jou.. Of ik daar nu zo blij mee moet zijn.
Heb je hem ondertussen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
Anoniem: 306251 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:13:
[...]

Of bij mij is er nog meer mis gegaan dan bij jou.. Of ik daar nu zo blij mee moet zijn.
Heb je hem ondertussen ?
Yep!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48
[...]

Als je bij coolblue naar de Nexus 6p gaat en dan bestel met abonnement klikt. En dan heb ik een T-mobile abbo gekozen met 3 gig en 120 minuten. Zonder eigen bijdrage toestel. Dan krijg ik um voor 520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-06 18:18
Wéér een groot fiasco in de winkel van Coolblue. Mocht 'm alsnog niet meenemen met een Tele2 verlenging omdat dat niet mag van Tele2. Terwijl CB 'm nu nog steeds aanbiedt met Tele2! Pissig de winkel uitgelopen. Morgen weer proberen, met een KPN abonnement. Hopelijk is driemaal scheepsrecht...

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:25
CypherMK schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:44:
[...]

Als je bij coolblue naar de Nexus 6p gaat en dan bestel met abonnement klikt. En dan heb ik een T-mobile abbo gekozen met 3 gig en 120 minuten. Zonder eigen bijdrage toestel. Dan krijg ik um voor 520.
Ik heb hem een uurtje geleden voor €510 besteld bij een T-Mobile verlenging, had namelijk nog een €10 T-Mobile tegoed bon. (Hetzelfde abonnement zou elders €1 per maand goedkoper kunnen zijn maar dan heb je een 32GB voor €465,95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 13:07
Gaat bijna allemaal goed nu. Morgen wordt mijn witte 64GB bezorgd, alleen staat op mijn contract dat ik geen nummerbehoud wil (dat is aangekruist) terwijl ik dat wel wil. Volgens CB heb ik wel nummerbehoud en heb ook welkomsms van KPN gekregen op mijn te behouden nummer. Ook KPN (gebeld) zegt dat er nummerbehoud is aangevraagd. Dus alleen het contract klopt niet. Wat denken jullie, wel contract ondertekenen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-06 22:22

HetGezegde

Yes, you can!

The Unbelievabl schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:51:
Gaat bijna allemaal goed nu. Morgen wordt mijn witte 64GB bezorgd, alleen staat op mijn contract dat ik geen nummerbehoud wil (dat is aangekruist) terwijl ik dat wel wil. Volgens CB heb ik wel nummerbehoud en heb ook welkomsms van KPN gekregen op mijn te behouden nummer. Ook KPN (gebeld) zegt dat er nummerbehoud is aangevraagd. Dus alleen het contract klopt niet. Wat denken jullie, wel contract ondertekenen of niet?
Laat maar aanpassen. Je weet het nooit. Zal niet zoveel extra tijd kosten voor hen toch? Zoveel moeite in gestoken, moet het goed zijn ook. Ff doorbijten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
HetGezegde schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:04:
[...]

Laat maar aanpassen. Je weet het nooit. Zal niet zoveel extra tijd kosten voor hen toch? Zoveel moeite in gestoken, moet het goed zijn ook. Ff doorbijten!
Net (weer!) gebeld. Het contract dat zij hebben staat het wel aangevinkt, bij de mijne niet. Als het goed is zal op het contract morgen het ook gewoon aangevinkt zijn. Ik heb wel een nieuwe graad van geduld gekregen van het bestellen van een 6P bij Coolblue maar het zou morgen afgelopen zijn. :) Bedankt voor het advies, had me toch even over de streep gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-06 22:22

HetGezegde

Yes, you can!

(:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem eindelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:21
Dat mensen blij kunnen zijn met zo'n oud toestel :+

Gefeliciteerd, veel plezier ermee, maar dat gaat vast lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudolfus schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:30:
[...]

Dat mensen blij kunnen zijn met zo'n oud toestel :+

Gefeliciteerd, veel plezier ermee, maar dat gaat vast lukken...
:P
Thnx ! Komt idd best goed, hij is lekker snel iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Vandaag (eindelijk) hem binnen gekregen! Contract was nog steeds fout, maarja ik had geen zin meer in nog meer gezeur. Maar ondertekend en ik denk dat het gewoon goed gaat. Toestel is wel prachtig, wel beetje groot maar dat is vooral wennen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Ik heb 'm ook inmiddels, drie maal is scheepsrecht... Nu met KPN, dat ging wat makkelijker. Top toestel tot nu toe. Ik verkas ook :w

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gta Ripper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 15:46
Ivo NL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:50:
Wéér een groot fiasco in de winkel van Coolblue. Mocht 'm alsnog niet meenemen met een Tele2 verlenging omdat dat niet mag van Tele2. Terwijl CB 'm nu nog steeds aanbiedt met Tele2! Pissig de winkel uitgelopen. Morgen weer proberen, met een KPN abonnement. Hopelijk is driemaal scheepsrecht...
Dit ga je toch niet menen? Ik mag 17 december bij Tele2 mijn contract verlengen. Ik heb echt geen zin om tot het einde van mijn contract te wachten om te kunnen verlengen bij een andere provider om maar een Nexus 6P te krijgen. Kan het evt nog via andere websites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Gta Ripper schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:25:
[...]

Dit ga je toch niet menen? Ik mag 17 december bij Tele2 mijn contract verlengen. Ik heb echt geen zin om tot het einde van mijn contract te wachten om te kunnen verlengen bij een andere provider om maar een Nexus 6P te krijgen. Kan het evt nog via andere websites?
Nop, is een restrictie vanuit Tele2 helaas. Die vindt de 6P niet '4G ready'. Ik weet niet precies hoe het zit, maar volgens mij kan je 2 maanden van te voren ook al overstappen maar een andere provider..

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gta Ripper
Ivo NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:58:
[...]

Nop, is een restrictie vanuit Tele2 helaas. Die vindt de 6P niet '4G ready'. Ik weet niet precies hoe het zit, maar volgens mij kan je 2 maanden van te voren ook al overstappen maar een andere provider..
Ik zit serieus te denken om dan mijn abonnement bij Tele2 vervroegd stop te zetten. Hoeveel ben je dan precies kwijt uitgaande van mijn huidige abonnementskosten van 30 euro in de maand?

Sorry voor het offtopic gaan btw. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Waarom zou je dat doen? Je kan gewoon een ander abo afsluiten en dat twee maanden later laten ingaan.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gta Ripper
Ivo NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:42:
Waarom zou je dat doen? Je kan gewoon een ander abo afsluiten en dat twee maanden later laten ingaan.
Kan je dat ook met telefoon doen? Dat ik dan bijvoorbeeld volgende week wel mijn telefoon binnen heb? Zou je misschien een PB willen sturen met meer info als dit het geval is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurjen_g
danielbakker98 schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:19:
zijn er mensen die hem hebben gekocht met een abbo? zoja? welk abbo heb je en hoeveel betaal je per maand(en heb je 4g;))
Beter hier gereageerd:
Ik heb mijn abo via Coolblue besteld: KPN vooral internet 200 minuten en 5 GB inclusief 4G. Maandprijs 37,50 voor een 2 jarig abonnement, met 172 Euro bijbetalen voor de 64 GB variant. Ik heb ook glasvezel van KPN waardoor ik 32,50 betaal en 400 minuten en 10 GB krijg ( en een TV extra pakket). Ik heb voor mijn situatie nog geen betere deal gezien, maar verwacht dat na de feestdagen het wel wat goedkoper gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Wel heel toevallig, ik heb vrijdag bij Coolblue mijn T-Mobile abonnement verlengt met een Nexus 6P 64GB die ik in één keer betaald heb. Nu belden ze vrijdag avond dat vanwege drukte zaterdag niet geleverd kon worden en daarom is een afspraak voor maandag avond gemaakt. Nu heb ik vanavond een mailtje ontvangen dat er een storing bij T-Mobile is waardoor de afspraak morgenavond niet door kan gaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Coolblue komt met zilver 64GB eerder dan verwacht? "Verwacht: week van 28 december - 1 januari"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Mijn zwarte 64 GB is vanavond door Coolblue geleverd. Wel apart dat T-Mobile er een micro sim bij levert waar je verder niets aan hebt. Sowieso vraag ik mij af wat het nut is van een nieuwe simkaart bij contract verlenging, ik kan lijkt mij gewoon mijn oude nano sim blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
kwiebus schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:39:
Mijn zwarte 64 GB is vanavond door Coolblue geleverd. Wel apart dat T-Mobile er een micro sim bij levert waar je verder niets aan hebt. Sowieso vraag ik mij af wat het nut is van een nieuwe simkaart bij contract verlenging, ik kan lijkt mij gewoon mijn oude nano sim blijven gebruiken.
welke datums staan bij jou telefoon?

- datum wanneer de telefoon gemaakt is..

dan moet je naar fastboot mode. (volume omlaag en aanknop tegelijk)
en dan naar barcodes toe, daar staat het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 21:37
De 64GB zilver toch maar gewoon in de Play Store besteld gisteravond. Vanmiddag mail gekregen dat hij onderweg is :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Aggressor schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:59:
[...]

welke datums staan bij jou telefoon?

- datum wanneer de telefoon gemaakt is..

dan moet je naar fastboot mode. (volume omlaag en aanknop tegelijk)
en dan naar barcodes toe, daar staat het
Bij mij staat er 11-25-2015, maar waarom wil je dat eigenlijk weten?

• Barneveld1991
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 13:55
Iemand interesse in de witte 64GB? Kan mijn abonnement verlengen. Mag weg voor een mooie prijs, meer info via DM..

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 21:37
Gugger schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:21:
De 64GB zilver toch maar gewoon in de Play Store besteld gisteravond. Vanmiddag mail gekregen dat hij onderweg is :)
Inmiddels al geleverd door DHL ☺

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Stylus
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 13:57
Bij coolblue zijn de 64gb versies pas in week 53/1 weer leverbaar. Daarom nu maar de 32 GB gekozen wat ook meer dan genoeg is eigenlijk. 23 december is de levering op mijn verzoek.

Daarnaast hebben ze de 6p liggen bij de MM in Zwolle. Niet op show want ze hebben nog geen USB C beveiliging, daarom haalden het toestel ergens anders weg. De 5X hadden ze overigens ook gewoon liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Laatst online: 20:25
Is het nog zo dat de 6P vanuit de US een stuk goedkoper te krijgen is?
Geeft dit nog praktische nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:51
pitchdown schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:40:
Is het nog zo dat de 6P vanuit de US een stuk goedkoper te krijgen is?
Geeft dit nog praktische nadelen?
Is al meerdere malen aan bod gekomen hier. In de us is hij goedkoper maar je hebt niet de juiste netwerk/4g banden voor europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:31
Wie heeft hier de telefoon besteld met het maandelijks opzegbare BEN-abonnement? Hoe is dit gegaan?
En wanneer heb je het abonnement opgezegd? Na een maand? Na een paar dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 16:51
zunrob schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:25:
Wie heeft hier de telefoon besteld met het maandelijks opzegbare BEN-abonnement? Hoe is dit gegaan?
Ik heb het gelijk na een dag opgezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-06 12:03
zunrob schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:25:
Mijn abo gaat per januari in. Ik kijk even of het me bevalt, ik moet zeggen dat Ben een beter aanbod heeft dan mijn huidige sim only abonnement (goedkoper, met meer belminuten en meer data).
Anders kun je het gewoon opzeggen zodra het abonnement is ingegaan, dus volgens mij betaal je maximaal twee maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Michel242186 schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:46:
[...]

Ik heb het gelijk na een dag opgezegd
Marbo schreef op maandag 21 december 2015 @ 23:07:
[...]

Mijn abo gaat per januari in. Ik kijk even of het me bevalt, ik moet zeggen dat Ben een beter aanbod heeft dan mijn huidige sim only abonnement (goedkoper, met meer belminuten en meer data).
Anders kun je het gewoon opzeggen zodra het abonnement is ingegaan, dus volgens mij betaal je maximaal twee maanden.
En er zit nergens een strafclausule? Oftewel dat je opeens toch nog volle mep voor de telefoon betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 16:51
zunrob schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:07:
[...]

[...]

En er zit nergens een strafclausule? Oftewel dat je opeens toch nog volle mep voor de telefoon betaalt?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-06 18:45
Ik ben ook van plan om dit toestel aan te schaffen icm een abonnement omdat dit voordeliger uitkomt. Echter heb ik al een tijdje geen abbo met toestel aangeschaft (momenteel gewoon simonly), dus ik moet me er weer een beetje in verdiepen. Verwachten jullie dat prijzen in januari nog gaan zakken? Iemand misschien tips voor een voordelig abonnement?

Gunstigste wat ik nu tegen kom is 37 euro p/m vodafone via Coolblue ( helaas wel maar 2gb per maand).

[ Voor 13% gewijzigd door Bartoow op 29-12-2015 19:12 . Reden: Toevoeging abbo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Bij studentmobiel en met een 1 jaar Vodafone Red Essential abonnement kom je goed uit denk ik.

398 eenmalig + 29 per maand (300 belminuten, unlimited SMS, 2GB). Je krijg dan over een jaar weer een korting op een toestel dat je kan gebruiken of verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Laatst online: 11-06 13:54
Ik zit in hetzelfde schuitje als Bartoow.

Ik kan mijn abbo nu verlengen. Maar hoeft niet per se. Kan nog even wachten en kijken wat de prijzen gaan doen.

Ik wil graag KPN. Beste wat ik nu gevonden heb, is via Coolblue. 2 jaar verlenging, 200 min en 4 GB data, voor 37,5 per maand. Omdat ik ook alles in een heb van KPN wordt dat 400 min met 8GB data voor 32,5 per maand. Dat komt door de verdubbeling van bundels als je alles afneemt plus 5 euro korting per maand.

Bijbetaling toestel 171 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door JUST_me op 29-12-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
lmijnen schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:51:
Ik zit in hetzelfde schuitje als Bartoow.

Ik kan mijn abbo nu verlengen. Maar hoeft niet per se. Kan nog even wachten en kijken wat de prijzen gaan doen.

Ik wil graag KPN. Beste wat ik nu gevonden heb, is via Coolblue. 2 jaar verlenging, 200 min en 4 GB data, voor 37,5 per maand. Omdat ik ook alles in een heb van KPN wordt dat 400 min met 8GB data voor 32,5 per maand. Dat komt door de verdubbeling van bundels als je alles afneemt plus 5 euro korting per maand.

Bijbetaling toestel 171 euro.
Dat klinkt beter, met name de hoeveelheid data per maand. Jammer dat ik niet bij KPN zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Deze Ebayer (winkel met dik 29.000 feedback) uit Engeland verkoopt een 64GB Unlocked 6P in de kleur Graphite Black voor 580 euro.

Toch flink wat goedkoper dan in Nederland :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:27

Sorbo

Uw hulp in huis!

Las Vegas schreef op zondag 03 januari 2016 @ 00:08:
Deze Ebayer (winkel met dik 29.000 feedback) uit Engeland verkoopt een 64GB Unlocked 6P in de kleur Graphite Black voor 580 euro.

Toch flink wat goedkoper dan in Nederland :)
Zoals in het andere topic al geopperd werd: Dit is een NA model, nummer 1511. Heeft helaas geen ondersteuning voor band 20, degene die je in nederland eigenlijk wel wil hebben.

Wikipedia: Nexus 6P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sorbo schreef op zondag 03 januari 2016 @ 00:13:
[...]

Zoals in het andere topic al geopperd werd: Dit is een NA model, nummer 1511. Heeft helaas geen ondersteuning voor band 20, degene die je in nederland eigenlijk wel wil hebben.

Wikipedia: Nexus 6P
Excuus, dat had ik niet gezien. Mijn oog was enkel op de goeie prijs gevallen :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Dan heb je er dus niks aan.. of je moet bij tmobile zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48
Heb sinds 20 november een bestelling bij coolblue staan voor de Nexus 6p 64 gb aluminium + T-Mobile abonnement (120 min + 3 gig).

Nou belden ze me gisteren op, dat T-Mobile vanaf morgen de prijzen gaat aanpassen. Het abonnement wordt duurder maar het was nog niet duidelijk hoeveel.

Kunnen ze dit zomaar maken? Ik had de keuze tussen afwachten, en dus meer gaan betalen of maar een ander toestel nu nemen voor de oude prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
CypherMK schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:36:
Heb sinds 20 november een bestelling bij coolblue staan voor de Nexus 6p 64 gb aluminium + T-Mobile abonnement (120 min + 3 gig).

Nou belden ze me gisteren op, dat T-Mobile vanaf morgen de prijzen gaat aanpassen. Het abonnement wordt duurder maar het was nog niet duidelijk hoeveel.

Kunnen ze dit zomaar maken? Ik had de keuze tussen afwachten, en dus meer gaan betalen of maar een ander toestel nu nemen voor de oude prijs.
Geen idee of het mag, echt netjes is het in ieder geval niet. Toen ik mijn vorige abonnement bestelde koos ik voor 4GB data - het abonnement met die hoeveelheid data bleek bij levering van het abonnement (nummerbehoud, dus duurde even wat langer omdat er ook opgezegd moest worden) niet meer te bestaan. Kreeg kosteloos een 2GB data upgrade. Ik zou vanwege die ervaring niet snel akkoord gaan met een prijsverhoging, mocht ik ooit nog van provider wisselen.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Laatst online: 11-06 13:54
CypherMK schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:36:

Volgens mij heeft Coolblue een omruilgarantie van 2 weken. Als zij kunnen garanderen dat de Nexus die je wilt, binnen 2 weken er is, zou je een ander toestel kunnen nemen en dat binnen 2 weken om kunnen ruilen.

Het is wel zuur voor je. Hebben ze eerder een levering toezegging naar je gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:08
Aangezien je het contract pas tekent bij aflevering, is dit gewoon een 'legale' manier van handelen, als je bijvoorbeeld bij Belsimpel je telefoon besteld krijg je meteen een contract wat je terug moet sturen, dat zou je nog kunnen proberen, hier kunnen ze dan namelijk moeilijker onderuit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:49
Nou, net nog maar eens contact gehad met CB over de levering van de alu 64gb versie. Tot kortgeleden stond er op de website dat er een levering zou zijn voor 31 dec. Nu "hoopt" CB binnen een "afzienbaar" aantal weken een levering te krijgen.. Op mijn vraag waarom ze geen duidelijkheid krijgen vanuit hun leverancier komt geen reactie...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten08
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 18:24
Vandaag ook de Nexus 6P besteld via Coolblue, als tweedekansje. Wordt dan 584 EUR voor de 32GB ipv 649 EUR, ben benieuwd. Ook 24 maand garantie, en kan retourneren als dat nodig blijkt.

[ Voor 20% gewijzigd door maarten08 op 04-01-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

maarten08 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 22:39:
Vandaag ook de Nexus 6P besteld via Coolblue, als tweedekansje. Wordt dan 584 EUR voor de 32GB ipv 649 EUR, ben benieuwd. Ook 24 maand garantie, en kan retourneren als dat nodig blijkt.
Dat vind ik nog wel slim. Scheelt toch weer een paar tientjes, en vaak zijn het gewoon nieuwe toestellen die door klanten zijn geretouneerd :Y

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten08
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 18:24
Las Vegas schreef op maandag 04 januari 2016 @ 22:53:
[...]

Dat vind ik nog wel slim. Scheelt toch weer een paar tientjes, en vaak zijn het gewoon nieuwe toestellen die door klanten zijn geretouneerd :Y
Dat was ook mijn idee. Toestel is vandaag toegekomen en is volledig in orde. 't Gaat idd om een volledig nieuw toestel dat is geretourneerd. Scheelt me toch een 65 euro op de nieuwprijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
Ik vraag me af wat jullie van dit abbo vinden, ik vind momenteel niks goedkopers:

Vodafone
3gb
onbeperkt sms + bellen
0 euro bij betaling voor de nexus 6p

Het abbo gaat mij dan 39 euro per maand kosten. Het is in iedergeval goedkoper dan het toestel los kopen en daarbij een sim only pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Bartoow schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 09:46:
Ik vraag me af wat jullie van dit abbo vinden, ik vind momenteel niks goedkopers:

Vodafone
3gb
onbeperkt sms + bellen
0 euro bij betaling voor de nexus 6p

Het abbo gaat mij dan 39 euro per maand kosten. Het is in iedergeval goedkoper dan het toestel los kopen en daarbij een sim only pakken.
Volgens mij is dat een zeer goede deal. Mag ik vragen waar je die hebt gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
floepie05 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:37:
[...]

Volgens mij is dat een zeer goede deal. Mag ik vragen waar je die hebt gevonden?
Bij Coolblue, volgens mij krijg ik wel 2 euro per maand korting omdat ik verleng bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-06 22:38
En icm Vodafone Super beschikbaar voor 45 euro per maand zonder bijbetalen.
Hierbij heb je 7GB en onbeperkt bellen+sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enclave
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:32
Zojuist de Nexus 6P gekocht bij Carphone Warehouse in Birmingham voor 540 euro/399 GBP (de 32GB, Zilver, H1512). Ik dacht ik meld het even, zodat andere ervan kunnen profiteren :)

[ Voor 33% gewijzigd door Enclave op 13-01-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 10:35

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Werkt een nexus 6p als ik die mee neem uit Bangkok? Hoe zit het met garantie?

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
De gehele week stond de 64gb aluminium bij Coolblue op de website dat de leverdatum in deze week zou liggen. Nu, voor de zoveelste keer, is de levertijd veranderd naar levertijd onbekend.

Hier word je toch simpel van, sinds begin november is dit bezig...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister iks
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11-2024
64 Gb zilver is op voorraad bij coolbleu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Thanks, is wel heel toevallig. Snel even gebeld en hij komt morgen binnen!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Iemand een idee waarom dit toestel niet direct bij een Vodafone of KPN te verkrijgen is en alleen via een tussenpartj zoals Coolblue?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-06 21:41
MrJ schreef op zondag 17 januari 2016 @ 11:27:
Iemand een idee waarom dit toestel niet direct bij een Vodafone of KPN te verkrijgen is en alleen via een tussenpartj zoals Coolblue?
Volgens de Vodafone winkels waar ik geweest ben vanwege t simpele vraag-aanbod principe. Zolang dr niet genoeg vraag is loont t niet om toestel op te nemen in assortiment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Delirius schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:02:
[...]

Volgens de Vodafone winkels waar ik geweest ben vanwege t simpele vraag-aanbod principe. Zolang dr niet genoeg vraag is loont t niet om toestel op te nemen in assortiment....
Dat idee had ik idd al ja. ;)

Heb t idee dat de abbo structuren van een CB een stuk ondoorzichtelijker zijn zodat je niet precies ziet hoeveel CB hiervan per maand achterhoud.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Het toestel is nu tijdelijk 100€ afgeprijsd via de Play Store. €549 euro via het officiële bestelkanaal is toch een aantrekkelijk aanbod :)

PS - Via de BTW-actie van de Mediamarkt zou het 532 euro moeten zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door adgjm op 27-01-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Via MM is die nu 537,07 maar ik probeer vanaf 18u al één te bestellen maar kreeg om 1830 de melding uitverkocht (32GB zilver)...

Andere goedkope optie is via https://www.belsimpel.nl/...6p-32gb-silver/abonnement met Simyo van één maand (Gemiddeld per maand:€ 34,00 Eenmalige toestelprijs:€ 488,00 Totaal over 1 maand:€ 536,99). Valt na 1 maand op te zeggen. Iemand ervaring hiermee? Anders toch maar Play Store proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert Nijkamp
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-10-2024
Teuling schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:58:
Via MM is die nu 537,07 maar ik probeer vanaf 18u al één te bestellen maar kreeg om 1830 de melding uitverkocht (32GB zilver)...

Andere goedkope optie is via https://www.belsimpel.nl/...6p-32gb-silver/abonnement met Simyo van één maand (Gemiddeld per maand:€ 34,00 Eenmalige toestelprijs:€ 488,00 Totaal over 1 maand:€ 536,99). Valt na 1 maand op te zeggen. Iemand ervaring hiermee? Anders toch maar Play Store proberen....
Hmm vreemd, kon je hem helemaal niet kopen? Ik heb hem namelijk zojuist net wel kunnen kopen (19:00 uur) Gaat om dezelfde versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
De grijze (eigenlijk meer zwart) is wel beschikbaar. De zilveren niet meer, om 18u wel. Maar toen kwam ik er niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-06 22:27
@Teuling

Volgens mij moet je hier een Simyo jaar contract voor afsluiten? https://www.belsimpel.nl/...exus-6p-32gb-silver/simyo

[ Voor 47% gewijzigd door evanraalte op 27-01-2016 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
Selecteer aan de linkerkant alleen Contractsduur 1 maand en vink de rest uit. Dan sorteren op Laagste totale kosten. Dan heb je een Simyo abo van 1 maand, telefoon kost dan 488 euro en je abo 1 maand 34 euro en eenmalige aansluitkosten 14,99 euro. Als je direct weer opzegt zijn dat dus je kosten. Maar ik vind dergelijke constructies altijd wat tricky (alhoewel ik vorig jaar met de N6 i.c.m. Tele2 ook een dergelijke actie had. Werd ik door Tele2 nog opgebeld waarom ik zo snel opzegde en ik geen gebruik maakte van het abo).

In het Uitgebreid kostenoverzicht staat
"Specificaties Simyo Simyo XXL - 1 Maand
Heeft u al een prima telefoon en wilt u liever goedkoop bellen? Dan is Simyo iets voor u! U ontvangt per maand een bundel waar u uit kunt bellen en SMS-en tegen een voordelig Sim-Only tarief! Het abonnement is maandelijks opzegbaar en u kunt uw bundel kostenloos iedere maand aanpassen. Buiten de bundel betaalt u € 0.30 per minuut/sms."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:27
hoeveel kans heb ik om zondag 31.1 een Nexus 6p graphite aan te kunnen schaffen in de MM Maastricht? Op de website lees ik 6 tot 7 dagen levertijd. Betekent dit dat hij in de winkel zowiezo niet voorradig is.

• zunrob
Eigenlijk past de vraag hier beter...
Als je nu in de Google Store kijkt zie je de gouden kleur variant er ook tussen staan, alleen is deze (nog?) niet te bestellen. Weet iemand van jullie of dit betekent dat de gouden er binnenkort ook hier aankomt?
Ik weet dat ie in de USA nu ook in het goud verkrijgbaar is, en meen ergens gelezen te hebben dat ie dat ook in de UK is. Dat laatste zou mooi zijn, want dat is het Europese model.

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
http://www.amazon.co.uk/H...ywords=nexus+6p+32GB+gold

Wel erg prijzig met 579 pond voor de 32GB variant.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• zunrob
Iemand de laatste dagen nog besteld op de Google Store? Wat was de levertijd?
En: Is retourneren in de eerste 14 dagen gratis, of betaal je zelf verzendkosten?

[ Voor 35% gewijzigd door zunrob op 11-02-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-06 18:37
Hm, helaas net de actie van google zelf gemist. Iemand een idee of dergelijke acties vaker voorkomen en mogelijk op korte termijn te verwachten zijn? Of een ander adres/manier om een 64GB nexus te bestellen voor < 600 eu?
Ik wil de overstap maken vanaf een iPhone 6, reviews zijn overwegend positief, maar 699 euro vind ik toch wel echt teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EduardH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-12-2021
zunrob schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:14:
Iemand de laatste dagen nog besteld op de Google Store? Wat was de levertijd?
En: Is retourneren in de eerste 14 dagen gratis, of betaal je zelf verzendkosten?
Ik had de mijne 10 februari 's ochtends besteld, de volgende dag ('s middags rond half vier) in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Heb hier het complete topic niet gelezen, maar zie net dit, misschien heeft iemand er wat aan:
http://www.ibood.com/nl/nl/?zanpid=2136636403810206720
€500

Ps. heb in het topic gezocht op dailyoffers en ibood, beide geen resultaat dus als dit al ergens staat, mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-06 16:44
Voor all twijfelaars is de iBood van vandaag misschien wel interessant! Nexus 6P 32GB voor 499!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-12-2021
pimsaint schreef op maandag 22 februari 2016 @ 03:25:
Voor all twijfelaars is de iBood van vandaag misschien wel interessant! Nexus 6P 32GB voor 499!
Mooi prijsje inderdaad! Ik heb 'm maar binnengehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Jammer. Zie net dat ik alle aanbiedingen met de Nexus 6P gemist heb. Iemand een idee wanneer de prijs nu echt gaat dalen ala Nexus 5X?

Telefoon is toch al een tijdje uit, maar de prijs blijft toch rond de 600 euro hangen wat fors is. Wat denken jullie? Rond de 500 euro is al een veel betere prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
Ik ben benieuwd of iBood zijn verwachte leverdatum van 1-3 waarmaakt. Iemand anders al een bevestiging gekregen?

We hebben nog een halve dag, i know :+

Update: Op het forum door iBood bevestigd dat ze vandaag geleverd worden, aangename verrassing!

Update 2:
Op dit moment wacht u op aflevering van uw bestelling. Tot onze spijt gaan wij de verwachte gecommuniceerde verzenddatum helaas niet halen. Uw bestelling zal naar verwachting einde volgende week verzonden zijn.

:( :( :(

[ Voor 55% gewijzigd door Saturate op 01-03-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-06 00:29
Saturate schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:07:
Update: Op het forum door iBood bevestigd dat ze vandaag geleverd worden, aangename verrassing!

Update 2:
Op dit moment wacht u op aflevering van uw bestelling. Tot onze spijt gaan wij de verwachte gecommuniceerde verzenddatum helaas niet halen. Uw bestelling zal naar verwachting einde volgende week verzonden zijn.

:( :( :(
Ik had al een gevoel toen de 6P ook in de iBood hunt voorbij kwam, dat onze levering niet op 2 maart zou gaan plaats vinden. Irritanter is het dat ze op de dag zelf dit pas aangeven. Deze informatie was natuurlijk al lang bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
StephanO1990 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:46:
[...]

Ik had al een gevoel toen de 6P ook in de iBood hunt voorbij kwam, dat onze levering niet op 2 maart zou gaan plaats vinden. Irritanter is het dat ze op de dag zelf dit pas aangeven. Deze informatie was natuurlijk al lang bekend.
Het was natuurlijk ook wel te verwachten bij iBood, maar dat ze een uur van te voren op het forum aankondigen dat ze vandaag nog verzonden worden maakt het wel erg zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-06 00:29
Saturate schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:56:
[...]
Het was natuurlijk ook wel te verwachten bij iBood, maar dat ze een uur van te voren op het forum aankondigen dat ze vandaag nog verzonden worden maakt het wel erg zuur.
O dat wist ik niet eens. Ik kreeg een mail van ze om 15:45 uur. Maar dat is wel idoot. Het ene zeggen op het forum en vervolgens te horen krijgen dat het grofweg 10 werkdagen later opgestuurd gaat worden.

Edit: Ik had er ook in één keer genoeg van. Order geannuleerd bij Ibood en bij Coolblue eentje besteld via Whatsapp. Service is immers ook wat waard :)

Tevens i.p.v. een zwarte nu een zilveren besteld. Deze blijft op de langere termijn toch net mooier omdat niet ieder krasje opvalt.

[ Voor 22% gewijzigd door StephanO1990 op 02-03-2016 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeViE
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-02 14:17
StephanO1990 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:06:
[...]

O dat wist ik niet eens. Ik kreeg een mail van ze om 15:45 uur. Maar dat is wel idoot. Het ene zeggen op het forum en vervolgens te horen krijgen dat het grofweg 10 werkdagen later opgestuurd gaat worden.

Edit: Ik had er ook in één keer genoeg van. Order geannuleerd bij Ibood en bij Coolblue eentje besteld via Whatsapp. Service is immers ook wat waard :)

Tevens i.p.v. een zwarte nu een zilveren besteld. Deze blijft op de langere termijn toch net mooier omdat niet ieder krasje opvalt.
Ik heb net een verzendbevestiging van Ibood ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
WeViE schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:52:
[...]

Ik heb net een verzendbevestiging van Ibood ontvangen..
Idem!

Edit:

Mooi dat het nu dan toch met 3 dagen vertraging geleverd wordt ipv 10, maar de communicatie is nog steeds ruk.

[ Voor 25% gewijzigd door Saturate op 04-03-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeViE
Saturate schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:02:
[...]

Idem!

Edit:

Mooi dat het nu dan toch met 3 dagen vertraging geleverd wordt ipv 10, maar de communicatie is nog steeds ruk.
En de postbode heeft de Nexus 6P vanmiddag afgeleverd! Wat aan gaaf apparaat zeg. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
WeViE schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 17:53:
[...]

En de postbode heeft de Nexus 6P vanmiddag afgeleverd! Wat aan gaaf apparaat zeg. _/-\o_ _/-\o_
Ik had m half 10 al binnen, maar idd, wow! In prima staat geleverd dus al met al tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recluster
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-10-2020
Is het beter dat ik de Nexus 6P bij een winkel haal of bij een webshop zit er enig verschil in?
Want op dit moment is bij PhonePhone de Nexus 6P het laagst dus leek het me interessant om het bij hun te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622427

Iemand idee als je een 6p in U.S. Koopt of die hier dan werkt? Pak goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeViE
Anoniem: 622427 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:44:
Iemand idee als je een 6p in U.S. Koopt of die hier dan werkt? Pak goedkoper..
Ik heb daar ook naar gekeken, maar uiteindelijk niet gedaan. Je mist een aantal 4G banden, om over eventuele garantie maar te zwijgen..

https://www.reddit.com/r/...s_vs_international_model/

"You will definitely be able to use it in the Netherlands, but it will not work on LTE bands 8 and 20, which are used in your country (20 is common in most European countries, 8 not so much).
Here are the LTE bands used in the Netherlands by the main carriers, according to Wikipedia (in bold those bands the North American Nexus 6P doesn't have):
KPN: 3, 7 and 20
T-Mobile: 3, 7 and 8
Vodafone: 3, 7 and 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622427

WeViE schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:17:
[...]

Ik heb daar ook naar gekeken, maar uiteindelijk niet gedaan. Je mist een aantal 4G banden, om over eventuele garantie maar te zwijgen..

https://www.reddit.com/r/...s_vs_international_model/

"You will definitely be able to use it in the Netherlands, but it will not work on LTE bands 8 and 20, which are used in your country (20 is common in most European countries, 8 not so much).
Here are the LTE bands used in the Netherlands by the main carriers, according to Wikipedia (in bold those bands the North American Nexus 6P doesn't have):
KPN: 3, 7 and 20
T-Mobile: 3, 7 and 8
Vodafone: 3, 7 and 20"
Hmmm zeer jammer aangezien ik naar een android device aan het kijken was om te kopen. Zit momenteel met de iphone 6, komende van nexus 5, gebruik het nu een goed jaar, maar moet zeggen not impressed. Allemaal wel handig en gemakkelijk, maar met een ios device merk ik dat ik enkel sms facebook en dat is het dan ook. Valt niet veel op te doen. Maar was dus aan het kijken voor een Nexus 6P of een OPO 2, OPO2 natuurlijk goedkoper merk ik zo.. dus zit nog wat te twijfelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baris
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-06 14:54
Voor de liefhebbers:

http://www.expansys.nl/go...gb-graphite-black-284147/

32GB zwart is momenteel €544(!!) op Expansys met 13 stuks op voorraad!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste