Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-05-2024
Anoniem: 327300 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:11:
[...]

Zelfde meegemaakt vandaag. Mijn 32GB silver van CB kon niet vervangen worden dus kreeg mijn geld terug dus heb hem maar via Google zelf besteld. Vandaag op de DHL site gekeken naar de bezorgtijden maar ze kwamen 4 uur te vroeg (tussen 4 en 9 uur stond op de website). Nu kan ik morgen dus ook thuis zitten te wachten op de telefoon (opnieuw) |:(
ik heb terug gebeld naar dhl en kon hem tussen 6 en 7 op het depot in den haag ophalen! ik heb hem nu dus binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
En hij is binnen! Voor degene die nog wachten.. Its a beauty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:31
Hij is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy_Monkey
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-12-2024
nogsteeds aan het wachten op CB die gewoon niks laten weten, zelf maar gebeld of me 64 frost morgen komt en hoelaat.
Klantenservice vertelde mij dat hij tussen 18:00 en 21:00 komt.
Vervolgens weer een paar uur later zie ik dat me bestelling nogsteeds staat op "je wordt gebeld voor een afspraak.." :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 13:07
Crazy_Monkey schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:54:
nogsteeds aan het wachten op CB die gewoon niks laten weten, zelf maar gebeld of me 64 frost morgen komt en hoelaat.
Klantenservice vertelde mij dat hij tussen 18:00 en 21:00 komt.
Vervolgens weer een paar uur later zie ik dat me bestelling nogsteeds staat op "je wordt gebeld voor een afspraak.." :\
Wanneer had jij besteld/omgezet? Ik heb mijn zilveren gisteren omgezet naar wit maar verder nog niet gebeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:58
Nou moe... Krijg net bericht als reactie op mijn klachten dat het toestel wel degelijk voor mij klaar ligt sinds maandag... Medewerker zou verkeerd hebben gekeken/niet hebben geweten... Als het meezit komt ie alsnog morgen (maar tot nu toe zat er niet zoveel mee...) Duimen dan maar. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208095

Yes's. Morgenavond word hij bezorgd 😊. 28-11 bestelling cb Zilver 64 verlenging vodafone. Niet op voorraad. Geswitched naar zwart 64. Gister tel. Gegevens doorgegeven. Simnr gemaild. Wie bedenkt dat ook. Je belt toch met mobiel.... Vandaag weer gebeld. Hadden ze nog niet gewijzigd. Ingevoerd en meteen een aflever afspraak gemaakt. Bevestiging gekregen via mail en sms. Avondlevering kost wel €10,- maar heb het wel voor over 😊 Nu kijken voor een leuke dbrand skin. Succes voor degenen die nog moeten wachten.

Kom van lumia 930. Dit zal wel een verademing zijn voor mij 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

"Naar verwachting zal de koerier tussen 10:42 uur en 12:42 uur bij u arriveren. Houd er s.v.p. rekening mee dat dit een geschatte tijd is. Het daadwerkelijke tijdstip kan afwijken."

Spannend!!! :O

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
... En uiteraard zit het niet mee. Vandaag lukt ze toch niet. Vrijdagmiddag of zaterdag, en helaas ben ik dan niet thuis. Om niet nog gefrustreerder te raken heb ik maar geannuleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb nu een bericht dat Coolblue morgen de telefoon willen leveren. Dat bericht heb ik nu voor de derde keer ontvangen, dus ik ga nog maar nergens van uit. Ben ik al vaker ingetrapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy_Monkey
The Unbelievabl schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:48:
[...]

Wanneer had jij besteld/omgezet? Ik heb mijn zilveren gisteren omgezet naar wit maar verder nog niet gebeld...
Ik had me zilvere pas maandag omgezet maar sindsdien een heel getouwtrek met de klantenservice die niet bellen, me gegevens 2 keer gemaild.
Geld bedrag werd niet omgezet van de zilvere naar de witte..
Niet gebeld voor een leveringsafspraak, vervolgens weer zelf gebeld voor een afspraak tussen 18:00 en 21:00 vandaag. Krijg ik gisteravond een bevestiging dat hij word geleverd vandaag tussen 8:30 en 13:00 terwijl ik 10 euro betaal voor de avond levering..
Dus weer contact opgenomen nieuwe afspraak dus hopelijk vanavond eindelijk me nexus.. Jesus Christ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Yesssss! Hij is binnen! *O* *O* Nu nog een martelende 5 uur werken.... -O- -O- -O- dan snel naar huis en aan de slag met m'n telefoon....

[ Voor 9% gewijzigd door Flimovic op 03-12-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
ik ben rond dit weekend van plan om een review voor de 6p te schieten. zijn er mensen die nog dingen willen weten voor de review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
superstephan1 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:48:
ik ben rond dit weekend van plan om een review voor de 6p te schieten. zijn er mensen die nog dingen willen weten voor de review?
Ik hoor iets over een nieuwe bend-gate bij de 6P, ik wil niet vragen of je je nieuwe telefoon kapot wilt buigen maar als je er iets over kunt zeggen zou dat top zijn. Ben zelf best geïnteresseerd in het toestel namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
-WarAx- schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:49:
[...]

Ik hoor iets over een nieuwe bend-gate bij de 6P, ik wil niet vragen of je je nieuwe telefoon kapot wilt buigen maar als je er iets over kunt zeggen zou dat top zijn. Ben zelf best geïnteresseerd in het toestel namelijk :)
gaat op het lijstje! thanks. ik post een link hier zodra hij online staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramses0088
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-06 13:57
superstephan1 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:52:
[...]

gaat op het lijstje! thanks. ik post een link hier zodra hij online staat!
Ik kijk er naar uit!

Tevens wordt mijne vandaag geleverd! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:21
Nog steeds niet gebeld, volgens Twitter omdat de witte wéér uitverkocht zijn.
Zijn hier nog mensen die géén pre-order hebben gedaan maar die wél een 6P 64Gb hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
Vanochtend om 0915u de witte 64gb in ontvangst mogen nemen icm kpn abonnement. Ze zouden leveren tussen 08:30u en 10:30u.

Hij is toch wel wat groter dan ik mij had voorgesteld, maar wat is ie mooi!

Succes tweakers en moge jullie exemplaren spoedig bezorgd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Rudolfus schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:44:
Nog steeds niet gebeld, volgens Twitter omdat de witte wéér uitverkocht zijn.
Zijn hier nog mensen die géén pre-order hebben gedaan maar die wél een 6P 64Gb hebben ontvangen?
Afgelopen dinsdag mijn Nexus 6P 64GB Wit icm een KPN abonnement besteld bij CoolBlue. Vanochtend ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Ramses0088 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:31:
[...]

Ik kijk er naar uit!

Tevens wordt mijne vandaag geleverd! O+
dat is fijn om te horen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Flimovic schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:48:
[...]

Afgelopen dinsdag mijn Nexus 6P 64GB Wit icm een KPN abonnement besteld bij CoolBlue. Vanochtend ontvangen.
Bedankt voor je reactie. Was er al bang voor, maar ze maken er inderdaad een puinzooi van bij CB.
Neemt niet weg dat ik je uiteraard veel plezier toewens met je 6P ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Rudolfus schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:03:
[...]

Bedankt voor je reactie. Was er al bang voor, maar ze maken er inderdaad een puinzooi van bij CB.
Neemt niet weg dat ik je uiteraard veel plezier toewens met je 6P ;-)
Toen het mij dinsdag te lang duurde voordat ik werd gebeld voor een afspraak heb ik zelf gebeld. Ik kan je dus aanraden om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Ik heb eergisteren gebeld om mijn 64GB Zilver bij Coolblue om te zetten naar wit. Toen stond op de site dat de witte nog voorradig was. Gisteren nog een whatsappje gestuurd om te vragen of het wel goed was doorgekomen, CB zei van wel. Vandaag nogmaals gebeld, nu wisten ze weer van niks. Moest ook weer aangeven welk abonnement ik erbij wilde. Toen vertelden ze ook doodleuk dat de witte niet meer voorradig was, terwijl het wel op de site stond. Dus nu ben ik flink genaaid en moet wachten op de volgende levering. Cooblue, wat een ontzettend slechte ervaring. Bah. Ik ga ook zeker in de pricewatch een slechte recensie achterlaten, ik vind het zo irritant dat ze je constant maar blij maken maar dat je alsnog overal zelf achteraan moet gaan anders ben je de pineut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Flimovic schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:09:
[...]

Toen het mij dinsdag te lang duurde voordat ik werd gebeld voor een afspraak heb ik zelf gebeld. Ik kan je dus aanraden om te bellen.
Goeie tip, maar als je belt (heb ik een paar keer gedaan) kom je ook geen steek verder.
Misschien als je heeeel kwaad wordt maar daar ben ik te beschaafd voor.
Op de simpele vraag: 'verbind me dan door met abonnementen' krijg je gewoon "nee" te horen.
Men zegt dan, "ik geef het door, dan zien ze het direct". Dat je vervolgens niet teruggebeld wordt interreseert geen mens daar blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat kan ik beämen. Al meerdere malen gebeld en ik verder dan telkens weer een mail met een nieuwe orderbevestiging en een toezegging voor het maken van een afleverafspraak kom ik niet. Via Twitter overigens hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
Inderdaad, bij deze CoolBlue Nexus (pre)order gebeuren heeft het niet uitgemaakt of ik telefonisch, mail, twitter, of DM contact had. Bij elke vorm van communicatie is het eerst daaropvolgend beloofde / verwachting geschapende helaas niet gelukt. Vandaar ook dat ik heb geannuleerd, waar ik overigens net ook alweer achteraan moest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Rudolfus schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:19:
[...]

Goeie tip, maar als je belt (heb ik een paar keer gedaan) kom je ook geen steek verder.
Misschien als je heeeel kwaad wordt maar daar ben ik te beschaafd voor.
Op de simpele vraag: 'verbind me dan door met abonnementen' krijg je gewoon "nee" te horen.
Men zegt dan, "ik geef het door, dan zien ze het direct". Dat je vervolgens niet teruggebeld wordt interreseert geen mens daar blijkbaar.
Ik heb gebeld en gezegd dat ik een vervolgafspraak wilde maken. Ik had geloof ik een wat onervaren medewerker aan de lijn, want deed hij meteen. Dat werd toen meteen geregeld. Ze wilden toen verder niks weten (vond ik raar). Uurtje later werd ik gebeld door een andere medewerker met de vraag naar de overige gegevens voor het abbonement. ID, rekeningnummer, simkaart nummer ivm nummerbehoud, etc. Vervolgens nogmaals de afspraak bevestigd (onder voorbehoud van akkoord op abonnement).

Dus als ik de verhalen zo lees heb ik wel aardig mazzel gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als ik hem morgen - zoals ze gisteren nogmaals hebben beloofd - nog niet heb ontvangen, is de kans zéér groot dat ik hem ook ga annuleren. Maar de gedachte hoeveel moeite me het gaat kosten om dit in hun systeem goed te krijgen zodat ik mijn geld netjes en bijtijds terug zie weerhoud me hiervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
Flimovic schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:28:
[...]

Ik heb gebeld en gezegd dat ik een vervolgafspraak wilde maken. Ik had geloof ik een wat onervaren medewerker aan de lijn, want deed hij meteen. Dat werd toen meteen geregeld. Ze wilden toen verder niks weten (vond ik raar). Uurtje later werd ik gebeld door een andere medewerker met de vraag naar de overige gegevens voor het abbonement. ID, rekeningnummer, simkaart nummer ivm nummerbehoud, etc. Vervolgens nogmaals de afspraak bevestigd (onder voorbehoud van akkoord op abonnement).

Dus als ik de verhalen zo lees heb ik wel aardig mazzel gehad :)
Gefeliciteerd dan dus! (verder teruglezen helpt)

[ Voor 10% gewijzigd door jurjen_g op 03-12-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Hij heeft hem al.... Snap je de frustratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

jurjen_g schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:36:
[...]

Hoezo? Zo ver was ik ook al geweest? Wacht eerst nog maar ff...

Maar waarschijnlijk krijg je hem wel hoor, ben nog ff gefrustreerd.
Rudolfus schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:38:
Hij heeft hem al.... Snap je de frustratie?
Klopt.... heb em voor m'n neus liggen.... Maar ik snap de frustratie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuhh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-04 09:14
Wij kunnen uw order vandaag niet aansluiten. De reden hiervoor is een storing in het systeem van BEN. Dit heeft als gevolg dat wij morgen niet kunnen leveren.
Het zal ook eens goed gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abbeyrules
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:04
Hier via de Google Store binnen, alu 64GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

gertjuhh schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:15:
[...]

Het zal ook eens goed gaan...
No f@#*ing way... |:(
Dat excuus kreeg ik vorige week ook al te horen.

EDIT2: Ok, ik krijg net een mailtje dat de bezorger morgen tussen 08:30 en 13:00 komt?

Fingers crossed..

[ Voor 31% gewijzigd door Ken. op 03-12-2015 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-06 20:27

Ves

A gadget addicted Bounty

Voor de mensen die via Google Store hebben besteld, je kan nu ook een beoordeling over de winkel achter later. http://tweakers.net/shopreview/9638/google-store/overzicht/

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuhh
Ken. schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:16:
[...]

No f@#*ing way... |:(
Dat excuus kreeg ik vorige week ook al te horen.

EDIT2: Ok, ik krijg net een mailtje dat de bezorger morgen tussen 08:30 en 13:00 komt?

Fingers crossed..
Dan hebben ze mij dus gewoon genaaid, als ze voor jou een abonnement kunnen aanvragen kunnen ze dat voor mij ook.
Zijn lekker bezig daar bij CO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
gertjuhh schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:52:
[...]

Dan hebben ze mij dus gewoon genaaid, als ze voor jou een abonnement kunnen aanvragen kunnen ze dat voor mij ook.
Hier ook storing bij ben melding. Zou m morgen krijgen, of ik anders de hele zaterdag wou wachten thuis. Beetje lastig met pakjesavond, dus nu maandagavond in de planning staan. Scheepsrecht, hoop ik.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuhh
localjoost.nl schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:28:
[...]

Hier ook storing bij ben melding. Zou m morgen krijgen, of ik anders de hele zaterdag wou wachten thuis. Beetje lastig met pakjesavond, dus nu maandagavond in de planning staan. Scheepsrecht, hoop ik.
Met jou hebben ze in ieder geval nog contact gehad dan neem ik aan.
Daar moet bij mij om de een of andere reden ook weer een dag overheen gaan.

Het is dat de korting via het Ben abonnement zo veel is, anders had ik 'm al lang geannuleerd.
Mijn eerste ervaring met CB is geen beste tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasvt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:41
Heb vandaag m'n Nexus 6p 64gb zwart mogen ontvangen van Coolblue icm Ben abo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
gertjuhh schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:37:
[...]

Met jou hebben ze in ieder geval nog contact gehad dan neem ik aan.
Daar moet bij mij om de een of andere reden ook weer een dag overheen gaan.

Het is dat de korting via het Ben abonnement zo veel is, anders had ik 'm al lang geannuleerd.
Mijn eerste ervaring met CB is geen beste tot op heden.
Ik kreeg een mailtje en kon er zelf achteraan bellen. Tot nu toe eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met cb, een pre-order zullen ze mij er alleen niet meer zien doen.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-06 12:03
localjoost.nl schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:44:
[...]
...een pre-order zullen ze mij er alleen niet meer zien doen.
Dat is ook mijn 'lesson learned': nooit meer een pre-order plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy_Monkey
Vanavond eindelijk me 64 frost met t-mobile abbo binnen. Hoef ik Coolblue niet meer te bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Ik hoef ze ook niet meer te bellen (vooral omdat ze mij nog nooit gebeld hebben)
Orders geannuleerd en bij Google Store besteld Gelijk maar de Alu 128 Gb gedaan:-)
Jagen ze me wel mee op kosten, maar da's altijd beter dan géén telefoon, loze beloftes en ongemeende excuses.
Noooit meer Coolblue (tenzij ik van SM ga houden)

[ Voor 5% gewijzigd door Rudolfus op 04-12-2015 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramses0088
Gister was DHL langs geweest maar ik was niet thuis.
In de avond naar Den Haag gegaan en hem opgehaald!
Nu ben ik een trotse eigenaar van een Nexus 6P Zilver 64GB.

Ben verliefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 09:18
Gisteren de witte 64gb uit de play store ontvangen! Zo blij als een kind inmiddels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
@ Ramses en dspsycho:
Hoelang zat er bij jullie tussen bestelling en levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramses0088
Rudolfus schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:13:
@ Ramses en dspsycho:
Hoelang zat er bij jullie tussen bestelling en levering?
Ik had mijne zondag besteld maar de betaling was niet helemaal succesvol verlopen waardoor het iets langer duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Thnxs
Dus de verwachte levertijd (7-8 December) kan waarschijnlijk wel gehaald worden.
Jammer dat het net geen Sinterklaaskadootje meer is, kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-06 09:42
Rudolfus schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:01:
Thnxs
Dus de verwachte levertijd (7-8 December) kan waarschijnlijk wel gehaald worden.
Jammer dat het net geen Sinterklaaskadootje meer is, kan niet wachten.
Ik heb mijn 64GB Alu op 1 december om +-9:30 besteld en volgende dag stond DHL al op de stoep. :) De website zelf gaf aan op 3 a 4 december te leveren dus ik denk dat het bij jou ook wel goed moet komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuhh
Er lijkt weer wat voorvantgang te zijn met mijn CB + Ben pre-order.

Kreeg vandaag opeens e-mail van Ben met de melding dat mijn abbonement actief was.
1-2 uur later werd ik gebeld door CB om opnieuw een leverafspraak te maken.
Vind het persoonlijk een vreemde gang van zaken, volgens mij hoort dit normaalgesproken andersom te zijn.

Inmiddels verschillende emails ontvangen, waaronder de melding dat m'n bestelling ingepakt is.
Zou het dan eindelijk goed gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-06 18:18
13-11 zilveren 64GB gepreorderd, 25-11 gewijzigd naar de zwarte 'zonder enige consequentie'. Nu heeft Coolblue pas 2-12 mijn Vodafone abonnement aangevraagd met nummerbehoud waardoor pas over een dag of 5 het toestel kan geworden verstuurd. Afdeling abonnementen van CB heeft toegegeven dat ze het veel te druk hebben, eigenlijk had het abonnement veel eerder aangevraagd moeten worden. Dat ze het druk hebben is tot daaraan toe, maar vooral dat ze niemand op de hoogte houden irriteert en frusteert me enorm. Enige waarmee ze komen zijn excuses. Geduld :( :( :(

[ Voor 3% gewijzigd door Ivo NL op 04-12-2015 15:51 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

gertjuhh schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:52:
[...]

Mij hebben ze uiteindelijke dubbel genaaid. Ik kreeg na die mail dus ook de mail over der storing bij Ben en dat ze toch weer niet konden leveren vandaag. Heb zojuist mail gehad van Ben dat mijn aanvraag is goedgekeurd en de mail dat mijn order is ingepakt en verzonden. Morgen wordt 'ie tussen 8:30 en 18:00 aangeboden, maar ik ben alleen tot 13:00 thuis. Zal vást ook niet goed gaan, gezien het proces tot nu toe ;)

Wat me ook zorgen baart is dat er opeens '1 x Huawei Nexus 6P 64 GB Grey' staat..
Hoop dat het niet opeens de zilverkleurige is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 10:37
Eindelijk mijn Nexus 6p 64gb grey verzonden vanaf CoolBlue, morgen wordt hij geleverd dus verhuis ik naar een ander topic :-)

[ Voor 11% gewijzigd door Barfman op 04-12-2015 22:27 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasvt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:41
Ken. schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:54:
[...]

Wat me ook zorgen baart is dat er opeens '1 x Huawei Nexus 6P 64 GB Grey' staat..
Hoop dat het niet opeens de zilverkleurige is geworden.
Grey is de zwarte versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dank voor de bevestiging :)
Medewerker aan de telefoon dacht dat het de zilverkleurige versie was namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Ken. schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:46:
Medewerker aan de telefoon dacht dat het de zilverkleurige versie was namelijk..
En jij dacht serieus dat ze bij CB weten waarovee ze praten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramses0088
Rudolfus schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 09:28:
[...]

Die weten heeeeeel weinig Ze spreken elkaar allemaal tegen, maar daar tegen over staat wel dat ze super snel antwoorden. Ik weet wel wat ik liever heb. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Nog anderen die een pre-order hebben geplaatst bij CB op 2 november en nog steeds niks hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 10:37
The Unbelievabl schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:50:
Nog anderen die een pre-order hebben geplaatst bij CB op 2 november en nog steeds niks hebben?
Ik heb hem vandaag binnen gekregen nadat ik de silver 64gb versie had omgezet naar de zwarte 64gb versie, had hem op 30 november omgezet, maar moest wel zelf erachteraan want ze beloofde van alles wat, maar elke dag bleef de communicatie maar uit.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
Cross-post

[ Voor 92% gewijzigd door The Wizard op 06-12-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Barfman schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 21:31:
[...]

Ik heb hem vandaag binnen gekregen nadat ik de silver 64gb versie had omgezet naar de zwarte 64gb versie, had hem op 30 november omgezet, maar moest wel zelf erachteraan want ze beloofde van alles wat, maar elke dag bleef de communicatie maar uit.
Tsja ik was blijkbaar nét te laat met zelf actie ondernemen waardoor de gehele 64GB voorraad al weg was. Nu maar hopen dat Huawei een beetje snel de tweede batch brengt aan CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 09-06 17:22
The Unbelievabl schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:50:
28-nov met KPN verlenging bij CB besteld. 3 december geleverd gekregen. Het betrof de zwarte 64GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Rudolfus schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 09:28:
[...]

Nou, ik heb ze duidelijk te hoog ingeschat. Komt ie..

Zaterdag kwam de bezorger aan de deur. Legt het pakketje met de telefoon op mijn bar en checkt mijn legitimatie. *Piep* helemaal in orde. Nog even 1 cent pinnen voor de bankrekeningverificatie. Staat het rekeningnummer van mijn vrouw doodleuk op het formulier ipv mijn rekeningnummer :X

Ik stond te koken van woede, maar de koerier vertrok weer onverrichter zake met mijn 6P.
Alles, maar dan ook alles wat fout kon gaan is inmiddels fout gegaan tijdens mijn aankoop bij CoolBlue en BEN. Vanavond komt de koerier nog een keer langs, maar ik ga nu gewoon maar nergens mee van uit. Krijg ik zeker een DOA toestel ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Wat een bedrijf.

Ik hoop voor je dat het vanavond goed gaat, maar dat zal toch wel?

Ik ben blij dat ik bij CB geannuleerd heb.

3 December 6P Alu 128 GB besteld in de Google Store.
Reteduur, maar ik was zo teleurgesteld in CB dat zich dat uitte in een "koopbui".
@ Coolblue; "Eat your heart out".

Hij is een half uurtje geleden thuis afgeleverd.
Ik ga er zomaar vanuit dat het het juiste apparaat is in de gewenste kleur.
Straks gauw naar huis toe.
Tot ziens in het "ervaringen-topic".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Rudolfus schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:07:
Wat een bedrijf.

Ik hoop voor je dat het vanavond goed gaat, maar dat zal toch wel?

Ik ben blij dat ik bij CB geannuleerd heb.

3 December 6P Alu 128 GB besteld in de Google Store.
Reteduur, maar ik was zo teleurgesteld in CB dat zich dat uitte in een "koopbui".
@ Coolblue; "Eat your heart out".

Hij is een half uurtje geleden thuis afgeleverd.
Ik ga er zomaar vanuit dat het het juiste apparaat is in de gewenste kleur.
Straks gauw naar huis toe.
Tot ziens in het "ervaringen-topic".
Laten we het hopen. Als het BEN abonnement me niet ±150 euro had gescheeld op de prijs, had ik al lang geannuleerd.

Ik ga pas blij lopen doen zodra ik de deur achter rug van de koerier dicht doe vanavond ;)
See you on the other side (fingers crossed..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuldjan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-09-2023
Geen problemen met CB hier. denk eerder dat Huawei een beetje lastig heeft gedaan met de leveringen aan CB. Ik heb gisteren besteld, komt strakjes binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Ik heb 'm nog steeds niet icm Vodafone abo met nummerbehoud.
spoiler:
Hele beloop:
- 13/11
Huawei Nexus 6P 64GB zilver gepreorderd i.c.m.
Vodafone RED 2 jaar met toestelbijdrage à 10 euro per maand met nummerbehoud

- 25/11
Van kleur veranderd (Zilver > Zwart): 'zonder enige consequenties' is de bestelling van 13/11 geannuleerd en opnieuw aangemaakt. Levertijd stond toen op 28/11.

- 30/11
Contact via WhatsApp: Toestel is volgens de website op voorraad, maar ik krijg 'm niet.

- 1/12
Contact via WhatsApp: Toestel is niet meer op voorraad. Op Tweakersforum meerderen die het toestel al krijgen terwijl ze later dan ik besteld hebben.

- 4/12
Zelf contact opgenomen met Vodafone: het abonnement blijkt pas 2/12 te zijn aangevraagd. Onduidelijk waarom pas zó laat het abonnement is aangevraagd terwijl 30/11 het toestel al op voorraad was.
Nogmaals zelf contact opgenomen met Vodafone: Nummerbehoud blijkt niet goed te zijn doorgekomen met het advies de bestelling bij CB te annuleren en opnieuw te plaatsen, maar volgens CB staat toch écht alles goed in het systeem en is dit niet nodig. Ik wacht geduldig af.

- 4/12
Mijn vriend (werkzaam bij CB) gaat zelf eind van de middag even langs bij afdeling abonnementen: CB medewerker belt Vodafone. Volgens Vodafone ligt de fout bij een nieuwe medewerker die 'een vinkje' is vergeten aan te klikken waardoor nummerbehoud niet goed is doorgegeven. Ze gaan dit direct dezelfde dag oppakken. Dezelfde avond niets meer gehoord.

5/12 - 6/12 Weekend

- 7/12
Nogmaals zelf contact opgenomen met Vodafone over de status van nummerbehoud: nummerbehoud is nog steeds niet goed doorgekomen. Ze kunnen hier niets aan doen en het enige wat ze aangeven is dat CB de bestelling moet annuleren en opnieuw moet plaatsen. Kunnen geen verklaring geven over wat 4/12 is gebeurd. Hele proces lijkt nu stil te staan; nog steeds geen telefoon. Klantenservice CB speelt dit nogmaals door aan afdeling abonnementen maar houdt zich verder stil.

- 8/12
Afdeling abonnementen heeft een bug gevonden in het systeem waardoor aanvragen >24 uur niets meer mee wordt gedaan. Contract bij Vodafone is inmiddels binnen, echter lukt nummerbehoud voorzover bekend niet. Mijn vriend en afdeling abonnementen is er achterna aan het gaan, maar tot zover lijkt alles fout te gaan wat fout kan gaan.

Het is dat CB de enige is die de 64GB verkoopt met een abonnement, anders was ik al lang vertrokken. Als dit bij meerdere klanten zo is gegaan dan zullen ze wel een hoop klanten verliezen in ieder geval.. Grootste les is inderdaad: niet preorderen bij Coolblue!

Android fanboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jellez1
  • Laatst online: 14-07-2022
Same here, vodafone abbonement pas op de 7e aangevraagd (kreeg gisteren een mail). Terwijl ze voor die tijd niks binnen gekregen hadden, besteld op de 27e. Best apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306251

19-11 Huawei Nexus 6P 64gb Zilver gepreordered bij CB met Vodafone verlenging. Mail gehad rond de release dat de zilveren voor mij niet leverbaar was en het voor mij nog wel 6 weken kon duren. Na enkele dagen zag ik dat de witte wel op voorraad was. Eerste order geannuleerd en de witte besteld. De betaling zou omgezet worden van de eerste naar de tweede order. Wanneer de betaling definitief was omgezet zou er een toestel voor me gereserveerd worden. Na twee dagen stond er in mijn account nog steeds dat de betaling niet rond was. Meerdere keren gebeld om er spoed achter te zetten omdat ik het al zag gebeuren dat de witte ook snel weg zou zijn. Na 3 dagen weer gebeld. Ik zag inmiddels de status van de witte ook al op niet leverbaar staan. Ik trof eindelijk een, naar mijn idee kordate werknemer. Deze heeft spoed achter de betaling gezet en heeft gelijk een afleverafspraak gemaakt voor afgelopen afgelopen maandag. Hij zei nog dat er echt al een toestel voor mij gereserveerd was. Eindelijk blij en weer vertrouwen erin. Maandag zou de koerier 's avonds komen. Echter s ochtends telefoon gehad, ze zijn mijn toestel kwijt geraakt, afspraak kan niet door gaan. Status van de Huawei Nexus 64GB inmiddels in alle kleuren op niet leverbaar, onbekend wanneer ze weer geleverd kunnen worden. Bijna een maand bezig en niks, geen telefoon. Ik wil zo graag de 64gb, omdat dat extra geheugen wel lekker is. Ik wil zo graag dat ding in mijn handen hebben, maar ben erg teleurgesteld in Coolblue. Lijkt echt net of ik aan het lijntje ben gehouden. Ben echt klaar met dat bedrijf, maar het lijkt erop dat zij de enige zijn die de 64gb leveren, (nou ja, leveren) icm een abonnement ?! Iemand andere suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 06:50
Iemand de 6p al in een fysieke winkel gespot? Bij MediaMarkt al wel de 5x gezien maar de 6p lijkt daar alleen online beschikbaar.

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
sfinx schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:35:
Iemand de 6p al in een fysieke winkel gespot? Bij MediaMarkt al wel de 5x gezien maar de 6p lijkt daar alleen online beschikbaar.
Ja, vorige week vrijdag bij zowel Mediamarkt (zwart) en The Phonehouse (zilver) in Enschede even in handen gehad. Beide hadden nog geen demomodel, dus mocht alleen even voelen. Ik vond hem handzamer dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 12:26
De nexus 6P is eerlijk gezegd voor zijn grootte zelfs met mijn case er rond nog zeer hanteerbaar...
Ik schrok er zelf ook van, komende van een Nexus 4 met 4.7 inch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:07
32GB versie voor € 509,- bij de Franse Amazon. Heb vanwege de prijs zelf helaas al de Moto X Style gekocht.

http://www.amazon.fr/gp/product/B016NS6GM8

64GB versie voor ongeveer 560 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door pelt op 09-12-2015 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Nette prijs, jammer dat ik zoveel berichten zie met schermproblemen, dat weerhoud mij op dit moment van aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48
Hier weer een coolblue ervaring:

2-11 order 64 gb Nexus 6p zwart + abbo t-mobile
20-11 order omgezet naar 64gb zilver.
Opgemerkt dat in de tussentijd de toestel prijs omlaag was gegaan van 556 naar 520. Whatsapp gestuurd over het prijsverschil. Dit bedrag krijg ik terug.
1-12 kreeg ik mail om mijn IBAN door te geven ivm teruggave €36. Meteen doorgemaild. Bedrag zou binnen 3 dagen erop staan.
8-12 mail gestuurd wanneer ik die €36 zou krijgen, want had nog niks ontvangen.
9-12 mail ontvangen dat mijn hele order geannuleerd was??? Meteen gebeld en ze gingen dat nu uitzoeken voor mij. Krijg dan mail of telefoontje terug.

Gaat lekker daar. Als de prijs niet zo goed was, had ik hem allang via de google store besteld. Ze konden ook niet zeggen waarom het bij hun zo lang moest duren met de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Ik heb echt hetzelfde als jij. Zou zo graag ergens anders de 64GB + abonnement willen kopen alleen kan dat niet anders was ik allang weg bij CB. Heb 2 november telefoon besteld en nu nog steeds niks, en volgens mij weten ze ook niet wanneer de 64GB weer eens binnen komt. Wat een drama deze pre-order maar los bij de Google Store kopen en dan een nieuw abonnement is echt een stuk duurder dus dat gaat hem ook niet worden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander886
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 14:39
Ik zit nu ook weer in het wacht bootje :( mijne had een oneven scherm, teruggestuurd en nu de vraag of ik wil annuleren of wachten ivm onbekende levertijd. Zit nu echt te twijfelen.. Ben korting of snel via google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Tijdelijk actie bij Amazon.fr. €150 korting op het 32GB model. Geldig tot 09/12 23u59.
http://www.amazon.fr/Huaw...C3%A9-Ecran/dp/B016NS6GM8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:53
FezzFest schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:00:
Tijdelijk actie bij Amazon.fr. €150 korting op het 32GB model. Geldig tot 09/12 23u59.
http://www.amazon.fr/Huaw...C3%A9-Ecran/dp/B016NS6GM8
Wat een super goede deal! Alleen, wel onhandig qua garantie. Zeker omdat er met sommige toestellen toch wel wat issues lijken te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-06 14:15
Is ondertussen uitverkocht bij Amazon.fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Uiteindelijk ook geannuleerd bij Coolblue. Ergens gaat er iets goed mis tussen hen en Vodafone, maar niemand begrijpt wat. Ik bestel hem later wel bij in ieder geval een ander bedrijf, wat een (mislukte) bevalling was dit zeg.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Unbelievabl schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:14:
[...]

Ik heb echt hetzelfde als jij. Zou zo graag ergens anders de 64GB + abonnement willen kopen alleen kan dat niet anders was ik allang weg bij CB. Heb 2 november telefoon besteld en nu nog steeds niks, en volgens mij weten ze ook niet wanneer de 64GB weer eens binnen komt. Wat een drama deze pre-order maar los bij de Google Store kopen en dan een nieuw abonnement is echt een stuk duurder dus dat gaat hem ook niet worden. :/
Echte he, heb heel internet afgestruind naar een andere aanbieder, maar niemand die hem (nog) in de 64gb heeft. Ook Coolblue blijkbaar niet. Het ergste vind ik dat ze elke keer weer beloftes doen die ze niet waarmaken. Zeg dan gewoon dat je niet kunt leveren en bij god niet weet wanneer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 21:37
Volgens mij levert Huawei gewoon nog geen 64gb in Nederland op regelmatige basis.
CB moet dan alleen ook niets beloven. Beetje dom, want tot nu toe hadden ik alleen maar positieve ervaringen met hen.

Ik wil echt de alu 64gb, maar het duurt nu wel heul lang, ik kan hem ook nog niet zakelijk bestellen bij onze vaste leverancier 😬

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 23:32
waarom bestellen jullie hem niet uit de playstore dan?
coolblue heeft niet zoveel voorraad :(

of zijn er nadelen als je bij de playstore besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
De prijs is het belangrijkste nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
maar de prijs is de playstore is toch even veel als coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-06 22:22

HetGezegde

Yes, you can!

Aggressor schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:19:
maar de prijs is de playstore is toch even veel als coolblue?
Jep, ik snap het ook niet xD ooit goedkoper geweest misschien? Kortingscode? IDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
nou bij coolblue is de kortingscode max 10 euro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivo NL
Omdat CB de enige is die met abonnement levert.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
oh ja... helemaal vergeten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-06 22:22

HetGezegde

Yes, you can!

Ahaa ja inderdaad xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ivo NL schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:30:
Omdat CB de enige is die met abonnement levert.
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
Met abbonnement kost de 64 GB versie maar €520

• Aggressor
wat is jullie ervaring met de playstore?
kan je hier ook bv met ideal betalen? of moet het met creditcard,paypal?

• sander886
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 14:39
Overigens is de zwarte 64gb weer bij coolblue op voorraad :)

• CypherMK
sander886 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:32:
Ik zag het ja.....wacht toch nog even op de zilveren.

• Ivo NL
Yay. En nu ook met Tele2 verlenging! Ontzettend goedkoop, 38 euro per maand voor 70 euro bijbetaling met 4GB en onbeperkt min/sms!

Android fanboy

sander886 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:32:
Inderdaad, de Huawei Nexus 6p 64gb zwart is weer op voorraad bij Cool Blue, voor zolang het duurt. Kreeg vandaag de mail. Als een malle mijn order weer omgezet van de witte, die onlangs even op voorraad was, naar de zwarte. Idd, het maakt mij niet meer uit welke kleur ik heb, als ik dat ding maar in m'n handen heb eerdaags. Hele verhaal en alles wat er mis is gegaan wéér uitgelegd. Voorgaande order met abonnement weer geannuleerd, weer nieuwe order geplaatst. Betaling omzetten van de voorgaande order naar de nieuwe order en bevestiging dit maal binnen een paar uur geregeld. Heb ze via allerlei kanalen bestookt met mijn nare ervaringen van afgelopen maand. Afleverafspraak automatisch door hen, zonder overleg, gemaakt voor morgen tussen 12:30u en 18:00u. Helaas moet deze jongen gewoon werken, dus afspraak gemaakt voor zaterdag. Bestelling dus afgerond en afleverafspraak bevestigd. Maar ik ga niet juichen voordat ik m'n nieuwe Nexus in m'n handen heb. Fingers crossed. Sowieso laatste keer Coolblue voor mij.. Oh nee, heb nog voor 40e aan waardebonnen en excuses liggen.. >:)

• The Unbelievabl
Ik heb ook afleverafspraak gemaakt maar geen mail gekregen. Op de site staat ook nog dat ik gebeld ga worden. Heb jij dat ook?

The Unbelievabl schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:37:
[...]

Ik heb ook afleverafspraak gemaakt maar geen mail gekregen. Op de site staat ook nog dat ik gebeld ga worden. Heb jij dat ook?
Status is "je bestelling is in goede order ontvangen"
Heb ook mail dat m'n provider akkoord is.
Had de afspraak voor morgen per mail, maar die heb ik telefonisch verzet naar zaterdag.
Alleen nog geen bevestiging dat de afspraak is verzet naar zaterdag.

Zoals ik al zeg; Fingers crossed !
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste