Die van mij was van 2 November, maakt ook niets uit, mij werd doodleuk verteld dat omdat ik van type geswitched was ik nu achter in een lange wachtrij voor het toestel kwam, iets waar ik dus niet voor gewaarschuwd was, sterker, men had de levering van het toestel op woensdag tussen 1 en 6 toegezegd. allemaal leugensnosram schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:51:
Ik heb zojuist een mail naar mt klantenservice gestuurd want ik vind het raar hoe ik telkens met een dood mus blij wordt gemaakt. Terwijl mijn pre order voor een zwarte nexus 6p sinds 20 nov in hun systeem staat en anderen wel hun toestel ontvangen.
Zelfs dat klinkt weer als onzin, ik sta al sinds 5 nov op die zwarte wachtrij en heb ook nog niks terwijl ze wel gister bestelde toestellen uitleveren.. Als je hier dan naar vraagt krijg je ontwijkende antwoorden waar je niks aan hebt. Had beter verwacht van Coolblue!RoosW schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:57:
[...]
Die van mij was van 2 November, maakt ook niets uit, mij werd doodleuk verteld dat omdat ik van type geswitched was ik nu achter in een lange wachtrij voor het toestel kwam, iets waar ik dus niet voor gewaarschuwd was, sterker, men had de levering van het toestel op woensdag tussen 1 en 6 toegezegd. allemaal leugens
zaterdag avond bij google de 64gb graphite besteld. order staat nogsteeds op word verwerkt. maar hij zou vandaag of morgen komen. ik had eigenlijk gehoopt op vandaag omdat er iemand thuis was vanmiddag en morgen niemand. de postbezorger kan tot 9 uur komen hier dus ik hoop stiekem nog op een avond bezorging. heb overigens dus nog geen track and trace code of iets dergelijks. iemand anders in het zelfde schuitje als ik?
Verwijderd
Yep, soort van. Wij hebben vrijdagavond na alle gedoe bij cb 2 toestellen bij google store besteld, 1x zilver 64g en 1x zwart 64g.superstephan1 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:09:
zaterdag avond bij google de 64gb graphite besteld. order staat nogsteeds op word verwerkt. maar hij zou vandaag of morgen komen. ik had eigenlijk gehoopt op vandaag omdat er iemand thuis was vanmiddag en morgen niemand. de postbezorger kan tot 9 uur komen hier dus ik hoop stiekem nog op een avond bezorging. heb overigens dus nog geen track and trace code of iets dergelijks. iemand anders in het zelfde schuitje als ik?
Leverdatum was 1 of 2 December, vandaag niets ontvangen, staat nog op wordt verwerkt. We wachten af.
Google heeft blijkbaar op dit moment geen Zilver 64 gb op voorraad(Vandaag nog gebeld, zwart weet ik niet). Kan zijn dat je hem eind van de week krijgt of dat je hem volgende week pas krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:16:
[...]
Yep, soort van. Wij hebben vrijdagavond na alle gedoe bij cb 2 toestellen bij google store besteld, 1x zilver 64g en 1x zwart 64g.
Leverdatum was 1 of 2 December, vandaag niets ontvangen, staat nog op wordt verwerkt. We wachten af.
Studenten mobiel, zelfde toestel 40 euro minder bijbetaling morgenochtend geleverd, geen gezeur, meteen BAM..
Welke abonnement heb je precies afgesloten? Alle abonnementen die ik zie zijn juist duurder.RoosW schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:10:
Studenten mobiel, zelfde toestel 40 euro minder bijbetaling morgenochtend geleverd, geen gezeur, meteen BAM..
Yaay mijn nexus 64GB Graphite is binnen, ik trof de postbode wel bij de buren aan voor een of andere reden maar goed ik heb hem dus ben ik blij
Dit is dan toch wel weer grappig, heeft weinig met de 6P te maken, maar toch leuk: YouTube: Brekend nieuws
me betaling is eindelijk overgezet van de zilvere 64gb naar de frost 64
nu staat er je wordt gebeld voor een afleverafspraak
*duimen*

Dat is gek, ik heb zaterdag de zilver 64gb besteld bij Google en deze staat ook nog op processing, vandaag dus Google gebeld en er was niks raars aan de hand zeiden ze en ook gewoon op voorraad. Nja ik ben benieuwd of hij morgen komt, verwachte leverdatum was/is nml 1 of 2 december.kidh0tsh0t schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:48:
[...]
Google heeft blijkbaar op dit moment geen Zilver 64 gb op voorraad(Vandaag nog gebeld, zwart weet ik niet). Kan zijn dat je hem eind van de week krijgt of dat je hem volgende week pas krijgt.
Ik heb trouwens een credit card toegevoegd speciaal voor deze bestelling en er zijn mensen (uit Duitsland) die dit ook gedaan hebben en hem gewoon binnen hebben gekregen terwijl hij nog op processing staat, om vervolgens een week na de levering een bericht te krijgen dat hij verstuurd is.
Gewoon weer afwachten dus.
ik heb EXACT hetzelfde verhaal hahahastefan076 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:51:
[...]
Dat is gek, ik heb zaterdag de zilver 64gb besteld bij Google en deze staat ook nog op processing, vandaag dus Google gebeld en er was niks raars aan de hand zeiden ze en ook gewoon op voorraad. Nja ik ben benieuwd of hij morgen komt, verwachte leverdatum was/is nml 1 of 2 december.
Ik heb trouwens een credit card toegevoegd speciaal voor deze bestelling en er zijn mensen (uit Duitsland) die dit ook gedaan hebben en hem gewoon binnen hebben gekregen terwijl hij nog op processing staat, om vervolgens een week na de levering een bericht te krijgen dat hij verstuurd is.
Gewoon weer afwachten dus.
Damn it's good 2b a Tweaker!
Kortom, Google is net zo wazig als Coolblue..

Oké wat is dit toch heerlijk om te zien, heb geen mail of iets gehad maar hij staat op shipped!calvinturbo schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:00:
[...]
Kortom, Google is net zo wazig als Coolblue..

EDIT:
Inmiddels de mail met tracking nummer ook binnen, hij ligt nu bij DHL Utrecht klaar voor vertrek richting Roosendaal (ik woon in Breda). Hoop erg dat hij morgen komt maar overmorgen zou geen probleem moeten zijn, dan is er ook sowieso iemand thuis om de deur open te doen haha, morgen is dat maar de vraag.
[ Voor 36% gewijzigd door stefan076 op 01-12-2015 22:16 . Reden: Nieuwe informatie binnen ]
Mn 64gb graphite van google is verzonden!
Dat is hier ook het geval! 64GB Aluminium staat nu als shipped! Kan niet wachtenstefan076 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:09:
[...]
Oké wat is dit toch heerlijk om te zien, heb geen mail of iets gehad maar hij staat op shipped!
Edit: Track en trace code is ook binnen!
[ Voor 6% gewijzigd door Marc1510 op 01-12-2015 22:14 ]
wederom hetzelfde verhaal... ook net shipped met mail!stefan076 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:09:
[...]
Oké wat is dit toch heerlijk om te zien, heb geen mail of iets gehad maar hij staat op shipped!
EDIT:
Inmiddels de mail met tracking nummer ook binnen, hij ligt nu bij DHL Utrecht klaar voor vertrek richting Roosendaal (ik woon in Breda). Hoop erg dat hij morgen komt maar overmorgen zou geen probleem moeten zijn, dan is er ook sowieso iemand thuis om de deur open te doen haha, morgen is dat maar de vraag.
Gisteren Zilveren 64 Gb omgezet naar zwart en vanmiddag netjes geleverd. Heerlijk toestel!
Verwijderd
Wij lezen net dat zowel de bestelling via Google (1x aluminium 64g en 1xzwart 64g) als onze bestelling via cb (1x wit 64g en 1x zwart 64g) binnenkomen morgen
Zo heb je niets, en zo heb je dubbel.
Toen we afgelopen weekend besloten toch via cb te bestellen konden we onze bestelling bij Google niet meer annuleren.
Maar eens kijken welke we terug gaan sturen. Vreemd idee.
Toen we afgelopen weekend besloten toch via cb te bestellen konden we onze bestelling bij Google niet meer annuleren.
net nog via whatsapp met CB een aflever afspraak weten te regelen voor morgen 64GB wit
Gefeliciteerd. Wanneer heb jij besteld dan? Ik zit in de clinch met CB die me inmiddels 5 keer ontzettend welgemeende excuses heeft gestuurd, maar geen enkele concrete verwachting geeft wanneer ik mijn op 4 november reeds bestelde en reeds 2maal bevestigde maar dan toch niet telefoon kan komen...
Zout in de wonden... Toch ook gefeliciteerdVerwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:30:
Wij lezen net dat zowel de bestelling via Google (1x aluminium 64g en 1xzwart 64g) als onze bestelling via cb (1x wit 64g en 1x zwart 64g) binnenkomen morgen![]()
[ Voor 37% gewijzigd door jurjen_g op 01-12-2015 22:39 ]
Knip
[ Voor 98% gewijzigd door jurjen_g op 01-12-2015 22:40 . Reden: Beter in 1 post... ]
Bij mij is op mijn CB factuur naast de 10 euro afleverkosten (ivm levering 's avonds) ook 10 euro betaalkosten bijgekomen. Ik heb bij het maken van de afspraak alleen de leverkosten. Waar de betaalkosten vandaan komen is een raadsel. Maar weer contact opnemen dus...
Als je em in de avond geleverd wilt hebben kost het je 10eur extraBrammel schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:40:
Bij mij is op mijn CB factuur naast de 10 euro afleverkosten (ivm levering 's avonds) ook 10 euro betaalkosten bijgekomen. Ik heb bij het maken van de afspraak alleen de leverkosten. Waar de betaalkosten vandaan komen is een raadsel. Maar weer contact opnemen dus...
Ja, maar toch niet 2 x 10 euro (verzendkosten + betaalkosten)...BigF25 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:41:
[...]
Als je em in de avond geleverd wilt hebben kost het je 10eur extra
Had eerst een 64gb Zilver besteld bij CB icm overstap naar Vodafone, 25-11 geswitched naar de zwarte 64GB, nu nog steeds niet verzonden met alleen maar constant excuses. Heel frustrerend. Grootste fout is mijn inziens dat het abonnement pas wordt aangevraagd zodra het toestel leverbaar is. Had dan direct het abonnement aangevraagd bij de bestelling zodat bij voorraad direct geleverd kan worden. Zeer pissig om het feit dat latere bestellingen eerder verzonden worden nu. Mijn vriend is notabene Logistiek Manager bij CB maar die zit ook met z'n handen in het haar wat dit betreft.
[ Voor 10% gewijzigd door Ivo NL op 01-12-2015 22:47 ]
Android fanboy
Net een mailtje ontvangen van CB:
"Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer *** zal op 02-12-2015 tussen 12:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier."
De grap is, ik heb helemaal geen contact gehad met CB over een eventuele leveringsafspraak morgen.... Maakt niet uit, ben morgen wel thuis om m te ontvangen
"Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer *** zal op 02-12-2015 tussen 12:30 en 18:00 uur worden afgeleverd per koerier."
De grap is, ik heb helemaal geen contact gehad met CB over een eventuele leveringsafspraak morgen.... Maakt niet uit, ben morgen wel thuis om m te ontvangen
Bedankt. Ik had 17-11 een pre-order geplaatst voor de alu 64GB, maar zoals je weet ging dat minimaal zes weken duren. Dus had ik gisteren toen de zwarte 64GB nog op voorraad was op de site opnieuw een bestelling geplaatst. Dus geen omzetting, want dat was teveel gedoe en dan ging er geheid iets mis. Dus meteen na mijn nieuwe bestelling met CB gebeld en de oude laten annuleren.jurjen_g schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:34:
[...]
Gefeliciteerd. Wanneer heb jij besteld dan? Ik zit in de clinch met CB die me inmiddels 5 keer ontzettend welgemeende excuses heeft gestuurd, maar geen enkele concrete verwachting geeft wanneer ik mijn op 4 november reeds bestelde en reeds 2maal bevestigde maar dan toch niet telefoon kan komen...
Ik denk dat de mensen die gisteren een bestelling hadden geplaatst deze eerder krijgen dan de pre-orders blijkbaar. De pre-orders worden blijkbaar gewoon achterin de rij geplaatst. Niet netjes van CB natuurlijk.

Hopelijk krijg jij jouw telefoon ook snel binnen
Alles leek eindelijk geregeld, geswitcht van zilver naar zwart 64 GB, CB had betaling netjes verhangen naar de nieuwe order, afleverafspraak voor morgenochtend stond al, en nu om 22:10 uur wijst Ben alsnog de aanvraag af - volgens mij hebben ze daar eindelijk door dat ze teveel korting aan het weggeven waren en grijpen nu elk excuus aan om onder gemaakte afspraken uit te komen. Na weken wachten, verschuivende leverdatums, zelfs gewisseld van kleur om maar geleverd te krijgen en dan de avond voor levering dit:
O ja, en toestelprijs bij Ben SO 1 maand is inmiddels gegaan van 556 toen ik bestelde, naar 576 vanmorgen, naar 623 op dit moment, nog even en het toestel is met Ben SO duurder dan in de playstore
Een heus first-world consumenten-trauma heb ik hier opgelopen zeg, voel me vies.
Tjeess, dit noooit meer.
Order is ook al domweg verdwenen bij CB, mijn 556 euro hangt nog ergens te zweven bij CB, moet nog bericht van ze krijgen dat ze dat terug zullen storten neem ik dan maar aan.Op 30-11-2015 heeft u een abonnement van Ben aangevraagd via PDAshop.nl. Hierover berichten wij het volgende:
Wij hebben uw documenten ontvangen en uw order in behandeling genomen. Helaas kunnen wij het gewenste abonnement niet aansluiten. De aanvraag is door Ben afgewezen. Helaas hebben wij geen inzage in de reden van deze afwijzing.
O ja, en toestelprijs bij Ben SO 1 maand is inmiddels gegaan van 556 toen ik bestelde, naar 576 vanmorgen, naar 623 op dit moment, nog even en het toestel is met Ben SO duurder dan in de playstore

Een heus first-world consumenten-trauma heb ik hier opgelopen zeg, voel me vies.
Tjeess, dit noooit meer.
Pff. Dan zal ik zo ook wel die mail verwachten. Ik heb nog geen mail van ben gehad, wel een aflevertijd.
Hier net een mail dat mijn Ben abo is goedgekeurd...kom maar door met die nexus 6P voor 556 euro!
vanmorgen tijdens het wisselen naar de witte kleur was de prijs ook nog gewoon 556 euro met een ben abo.
was ik net op tijd..zie dat het nu 623 is.
vanmorgen tijdens het wisselen naar de witte kleur was de prijs ook nog gewoon 556 euro met een ben abo.
[ Voor 45% gewijzigd door Michel242186 op 01-12-2015 23:47 ]
Ben heeft mijn abo ook afgekeurd, levering morgen gaat daarom niet door. Morgen pas de mogelijkheid uitzoeken waarom het is afgekeurd.
Edit: ik zie nu inderdaad dat toestelprijs icm Ben abo verhoogd is van 556 naar 623 euro.
Edit: ik zie nu inderdaad dat toestelprijs icm Ben abo verhoogd is van 556 naar 623 euro.
[ Voor 26% gewijzigd door Marbo op 01-12-2015 23:38 ]
Eerder vanavand hebben wij een voorlopige afleverafspraak ingepland. Helaas moeten wij u melden dat deze afspraak geen doorgang kan vinden vanwege het feit dat de door u verstrekte gegevens niet juist of onvolledig zijn. Hierdoor is het niet mogelijk om uw abonnement aan te vragen bij de provider. Daarom vragen wij u om de volgende gegevens aan te leveren:
- bankpasnummer
- vervaldatum van uw bankpas
Morgenochtend zullen wij contact met u opnemen om deze te verifieren en plannen een nieuwe afspraak met u in.
Heb ze vandaag pas vier x aan de telefoon gehad, en niemand die even dit signaleert.
- bankpasnummer
Morgenochtend zullen wij contact met u opnemen om deze te verifieren en plannen een nieuwe afspraak met u in.
Heb ze vandaag pas vier x aan de telefoon gehad, en niemand die even dit signaleert.
Nou ik heb mijn verzendbevestiging ontvangen van de Nexus 6p 64GB zwart met een vodafone red abonnement. Word morgen tussen half 1 en 6 bezorgd.. Ik ben benieuwd!
Welk abo heb jij genomen bij Ben? Mijn abo is afgekeurd en ik ben benieuwd of er een logica in zit.Michel242186 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:18:
Hier net een mail dat mijn Ben abo is goedgekeurd...kom maar door met die nexus 6P voor 556 euro!
Ik had vanmiddag die goedkeuring van Ben zelf al. En pas rond 21:15 kreeg ik een mail van CB dat Ben mijn aanvraag had goedgekeurd. En heb de verzendbevestiging mail eerder dan de inpakbevestiging gekregen.Michel242186 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:18:
vanmorgen tijdens het wisselen naar de witte kleur was de prijs ook nog gewoon 556 euro met een ben abo.was ik net op tijd..zie dat het nu 623 is.

Dit komt van de AMP Logistics site:
Op de dag van bezorging ontvangt hij rond 08:00 uur per sms en e-mail het tijdvak van maximaal twee uur waarin we zullen bezorgen. Ook kunnen uw klanten op de dag van bezorging alvast op mijnorderstatus.nl. zien hoe de bezorger eruitziet!
Weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb ook een Ben Sim Only van 1 maand genomen zonder databundel en 100 min/sms.Marbo schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:58:
[...]
Welk abo heb jij genomen bij Ben? Mijn abo is afgekeurd en ik ben benieuwd of er een logica in zit.
Nog even een kleine update aangaande mijn zwarte 64gb. Ik had besteld bij CB met een BEN Sim Only. Na een hoop gedoe kreeg ik gisteren eindelijk te horen dat hij daadwerkelijk vezonden ging worden. Toen ik de bevestiging kreeg zag ik dat hij naar het verkeerde adres gestuurd zou worden. Factuuradres ipv afleveradres. Dus maar weer gebeld.
Ze verteldeb me dat er toch weer slecht nieuws was. Er waren 92 toestellen beachikbaar, en ik was nummer 96 in de rij. Hij kwam dus toch niet. Dat was voor mij de druppel.
Ik heb geannuleerd en ben naar de mediamarkt gegaan en heb een 32 gb gekocht.
Toen kreeg ik ineens mailtjes van CB binnen. Hij was toch onderweg! Bleek dat er meestal wel contractaanvragen geannuleerd werden en dat ik daarom toch naar voren ben geschoven in de rij. Maar de annuleren was doorgevoerd en intern was er bericht uitgegaan dat hij niet verzonden moest worden vanwege de annulering.
Kortom, ik heb er nu 1 en hij bevalt erg goed! Succes met jullie levering mensen!
Ze verteldeb me dat er toch weer slecht nieuws was. Er waren 92 toestellen beachikbaar, en ik was nummer 96 in de rij. Hij kwam dus toch niet. Dat was voor mij de druppel.
Ik heb geannuleerd en ben naar de mediamarkt gegaan en heb een 32 gb gekocht.
Toen kreeg ik ineens mailtjes van CB binnen. Hij was toch onderweg! Bleek dat er meestal wel contractaanvragen geannuleerd werden en dat ik daarom toch naar voren ben geschoven in de rij. Maar de annuleren was doorgevoerd en intern was er bericht uitgegaan dat hij niet verzonden moest worden vanwege de annulering.
Kortom, ik heb er nu 1 en hij bevalt erg goed! Succes met jullie levering mensen!
Als ik in dit topic kijk lijk ik wel de enige die gewoon wil wachten op de telefoon die ik heb uitgekozen (zilver 64GB). Vooral omdat ik toch iemand ben die het wel even met een telefoon uithoud. Ik zit ook niet op hete kolen want mijn huidige N4 doet het nog.
Verwijderd
Haha, ik heb stiekem hetzelfde idee. Wacht rustig op mijn 64gb, want het is toch zonde om voor 32g te gaan als je een week langer moet wachten maar een minimaal een jaar mee doet? (ik bijna twee)
Oke, Coolblue is echt vaag bezig. Gisteren dus een bezorgafspraak gemaakt voor vanavond. Dit zou 10 euro extra kosten. Prima. Mail gekregen met bevestiging en inderdaad 10 euro extra.Brammel schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:46:
[...]
Ja, maar toch niet 2 x 10 euro (verzendkosten + betaalkosten)...
Later die avond kijk ik op Coolblue.nl naar mijn bestelling zie ik dat er naast de 10 euro nog 10 euro betaalkosten in rekening worden gebracht. Hier is niets over gecommuniceerd. Whatsapp gestuurd en krijg het volgende terug:
Nu betaal ik dus 20 euro voor de avond levering i.p.v. 10. Komt bij dat ze het "betaal kosten" noemen, lekker duidelijk. Zo maar weer de klantenservice bellen aangezien ik voor 20 euro het wel in de winkel had opgehaald...Hoi Bram, de extra kosten hebben te maken met een avond levering voor abonnementen. Deze zijn helaas niet gratis. Dit had echter wel gecommuniceerd moeten worden. Onze excuses voor het ongemak.
zaterdag avond bij google besteld. (64gb graphite) verder geen problemen en word vandaag bezorgt! er is alleen niemand thuis
Verlenging Tmobile 3Gb Onbeperkt 120 EU, 16 euro toestel bijdrage.floepie05 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:21:
[...]
Welke abonnement heb je precies afgesloten? Alle abonnementen die ik zie zijn juist duurder.
279 eigen toestel bijdrage CB 240 bij SM.
Even een heads-up, zorg dat er niets veranderd aan je aanvraag, je word bij elke wijziging weer aan het einde van de wachtrij geplaatst. Ook iets dat ze heel handig niet communiceren naar de klantenRMX schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:41:
Eerder vanavand hebben wij een voorlopige afleverafspraak ingepland. Helaas moeten wij u melden dat deze afspraak geen doorgang kan vinden vanwege het feit dat de door u verstrekte gegevens niet juist of onvolledig zijn. Hierdoor is het niet mogelijk om uw abonnement aan te vragen bij de provider. Daarom vragen wij u om de volgende gegevens aan te leveren:
- bankpasnummer
[ Voor 3% gewijzigd door RoosW op 02-12-2015 08:40 ]
Gisteravond een verzendbevestiging gekregen van Google dat mijn 64GB Aluminium is verstuurd. Blijkt dus dat ze nog wel een voorraadje hebben
Hier ook een verzendbevestiging + T&T code van de google store voor een 64GB Alu
64Gb Alu word vandaag nog afgeleverd door Google. DHL is onderweg.
02/12/2015 08:10
Unit is in transit for delivery
(Had ik dit maar eerder gedaan, gemiste kans cool-blue!)
[ Voor 20% gewijzigd door spanx op 02-12-2015 08:56 ]
Dan zit die van mij in dezelfde vrachtwagen denk ik haha, ook vanuit Roosendaal?spanx schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:52:
Nee Den Bosch 
Wie o wie is er eerder
Wie o wie is er eerder
En wanneer had jij besteld als ik vragen mag?nigelkoolmees schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:50:
Nou ik heb mijn verzendbevestiging ontvangen van de Nexus 6p 64GB zwart met een vodafone red abonnement. Word morgen tussen half 1 en 6 bezorgd.. Ik ben benieuwd!
Het kan nog gekker. Zojuist gebeld dat de bezorging van vandaag niet doorgaat. Ze hebben een onleesbaar contract opgestuurd waardoor de koerier niet mee heeft genomen. Heb inmiddels wel voor 40 € aan kortingsbonnen gescoord. 556 - 40 is een prima prijs voor de 6p, dat wel.
Coolblue zou "misschien vandaag, of morgen, of anders later in de week" contact opnemen met Ben waarom ze gisteren het abonnement afgekeurd hebben. Daar gaat het Sinterklaascadeau. Dat gaat nooit meer voor zaterdag lukken.
Heb zojuist de 64GB alu ontvangen via DHL. Afgelopen vrijdagavond besteld. Hopelijk krijgen meer mensen hem vandaag! Eerste indruk is top!
Die van mij ook!spanx schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:52:
Gistermorgen besteld, vandaag in huis.
Heb mijn Coolblue bestelling maar omgezet van 64GB zilver naar wit. Ben benieuwd of ie dan deze week nog binnenkomt.
Ik krijg hem vandaag tussen 18:00 en 21:00 hoef geen extra 10€ te betalen ( avond bezorging )
Gisteren om 11 uur van 64GB zilver naar de witte
Ow? waarom hoef jij dat niet?rbib33 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:00:
Ik krijg hem vandaag tussen 18:00 en 21:00 hoef geen extra 10€ te betalen ( avond bezorging )
vanochtend is mijn witte 64GB geleverd eindelijk....nu snel Ben opzeggen.
edit: bij Ben snapte ze er niks van dat ik gelijk wilde opzeggen.."maar meneer u kunt alles nog terug sturen op de wet koop op afstand" ik even uitgelegd hoeveel korting ik had gekregen en toen snapte ze het..haha.
edit: bij Ben snapte ze er niks van dat ik gelijk wilde opzeggen.."maar meneer u kunt alles nog terug sturen op de wet koop op afstand" ik even uitgelegd hoeveel korting ik had gekregen en toen snapte ze het..haha.
[ Voor 60% gewijzigd door Michel242186 op 02-12-2015 11:25 ]
Heeft iemand een idee wanneer de Nexus 6P 128GB in de Belgische en Nederlandse winkels verschijnt?
(sorry als dit een dubbele vraag is, kon dit niet eerder vinden in het topic :-) )
(sorry als dit een dubbele vraag is, kon dit niet eerder vinden in het topic :-) )
Huawei Nexus 6P 64 GB Wit 21% € 556,00 1 € 556,00
IMEI & GSM: xxxxxxcccccc/xxxxxxxxc
Ben SO+ 100 min/sms 1 maand
+
Totaal € 556,00
Verrekend met order xxxxxxx op 1 december 2015 € 556,00
+
Totaal € 556,00
[ Voor 12% gewijzigd door rbib33 op 02-12-2015 11:35 ]
Nou hij is een uurtje geleden afgeleverd... prachtig toestel, ik ben blij
Super, de een betaalt 0 euro, de ander 10 en de ander moet 20 euro (ik) afrekenen voor avond levering
Coolblue geeft aan na te vragen of ik dit terug kan krijgen
Idem.
Omdat ik ongeduldig ben moet ik nu nog twee dagen extra wachten terwijl toestel op voorraad is.
En dat noemen ze dan een Pre-order. Denk je enig voordeel te hebben omdat je er vroeg bij bent.
Nooit meer!!!
Omdat ik ongeduldig ben moet ik nu nog twee dagen extra wachten terwijl toestel op voorraad is.
En dat noemen ze dan een Pre-order. Denk je enig voordeel te hebben omdat je er vroeg bij bent.
Nooit meer!!!
[ Voor 29% gewijzigd door Rudolfus op 02-12-2015 12:10 ]
Nou het duurde hier ook even maar krijg hem ook eindelijk geleverd, vanavond tussen 18:00/21:00.
Er warren inderdaad kosten aan verbonden, €10 maar zie deze nergens terugkomen? Zou dit bij het besteloverzicht moeten staan of?
Er warren inderdaad kosten aan verbonden, €10 maar zie deze nergens terugkomen? Zou dit bij het besteloverzicht moeten staan of?
Net gebeld door CB, ze komen morgen m'n Nexus 6P Graphite 64Gb bezorgen! Ook al bevestigd per e-mail.
Can't wait!
Can't wait!
Wat een prachtig toestel! zojuist in de winkel in Eindhoven mn witte 64GB opgehaald. Heeft wat voeten in aarde gehad maar geloof dat de rust terug gaat keren in Tweakers-land
Netjes, gefeiliciteerd! Even uit nieuwsgierigheid, wanneer heb je gepre-ordered?treris schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:45:
Net gebeld door CB, ze komen morgen m'n Nexus 6P Graphite 64Gb bezorgen! Ook al bevestigd per e-mail.
Can't wait!
Ben gebeld door CB - 64GB zwart met Ben abo - vrijdag ochtend ingeplanned voor levering (morgen kon niet qua mijn baan). 6-11 de pre-order geplaatst trouwens.
Mijn graphite 64gb wordt ook morgenochtend eindelijk geleverd door Coolblue! Met de ben actie trouwens =D
Heb 'em besteld op 2 november 's avonds......dropfater schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:07:
[...]
Netjes, gefeiliciteerd! Even uit nieuwsgierigheid, wanneer heb je gepre-ordered?
Gisteren zouden ze me bellen voor een leveringsafspraak (besteld met verlenging bij t-mobile). Natuurlijk niet gebeurd kreeg inplaats daarvan weer een excuses mail die begon met Helaas...
Ze wouden meer informatie zodat ze 3 december hem bij mij konden leveren.
Mail ingevuld terug gestuurd vanochtend. Nogsteeds geen gehoor. Ik vraag of het mogelijk is om hem in de winkel op te halen want de 64 frost is gewoon op voorraad. Was ook al niet mogelijk... *facepalm*
Ze wouden meer informatie zodat ze 3 december hem bij mij konden leveren.
Mail ingevuld terug gestuurd vanochtend. Nogsteeds geen gehoor. Ik vraag of het mogelijk is om hem in de winkel op te halen want de 64 frost is gewoon op voorraad. Was ook al niet mogelijk... *facepalm*
bij wie heb je hem besteld?rbib33 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:35:
Huawei Nexus 6P 64 GB Wit 21% € 556,00 1 € 556,00
+
Totaal € 556,00
Stelletje PRUTSERS (excuse the caps..) bij CoolBlue.
Gisteren de zilveren omgezet naar de witte 64GB. Afleverafspraak gemaakt voor vandaag. Bevestiging gekregen per mail en per SMS. Nog een keer extra gebeld om te verifiëren dat de betaling goed was overgezet van de ene order naar de nieuwe. Ja, meneer staat allemaal goed hoor.
Komt de koerier vanmorgen en vraagt doodleuk of ik even het gehele bedrag wil pinnen omdat het een pakket onder rembours is. Factuur laten zien met aantekening, maar hij wilde het toestel niet afgeven en is weer vertrokken
Gisteren de zilveren omgezet naar de witte 64GB. Afleverafspraak gemaakt voor vandaag. Bevestiging gekregen per mail en per SMS. Nog een keer extra gebeld om te verifiëren dat de betaling goed was overgezet van de ene order naar de nieuwe. Ja, meneer staat allemaal goed hoor.
Komt de koerier vanmorgen en vraagt doodleuk of ik even het gehele bedrag wil pinnen omdat het een pakket onder rembours is. Factuur laten zien met aantekening, maar hij wilde het toestel niet afgeven en is weer vertrokken

Ja, maar ze hebben het druk.
Daar verschuilen ze zich steeds achter en praten ze alles mee goed -:(
Oftewel, je mag eigenlijk niet klagen want wij doen hele goede zaken....
En vergeet niet dat ze natuurlijk midden in een overname zittenRudolfus schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:15:
Ja, maar ze hebben het druk.
Steam/Discord: Flimovic
overname door?Flimovic schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:17:
[...]
En vergeet niet dat ze natuurlijk midden in een overname zitten
Sinterklaas
(No joke. Nou ja, uiteindelijk wel dus
EDIT: Kan het filmpje even niet zo gauw vinden. Zal vast op hun site staan.
[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 02-12-2015 15:22 ]
Gister was er een uitgelekte interne memo dat er groot nieuws was. Daarop gingen er speculasies (pun intended) rond over een overname. Even later was er een persco van de directeur (Pieter Zwart, what's in a name) en daar vertelde ze doodleuk dat ze waren overgenomen door een buitenlandse partij. Even later bleek dit Sinterklaas te zijn. Briljante troll/PR-stunt.
Nou mijn Alu 64gb is inmiddels binnen, alleen helaas ben ik nog niet thuis. (Besteld op 28-11-2015 bij Google Store)
en natuurlijk is het voor dhl te moeilijk om even bij de buren af te leveren. nu moet ik nog een dag wachten. pfff
Ik had ze gisteren al getweed dat ik nu begreep dat het zo'n janboel was geworden met de preorders, dat komt natuurlijk door die onhandige pieten. Op sinterklaasjournaal komt dan uiteindelijk altijd alles weer helemaal goed, dus daar hoop ik nu dan ook maar op.Flimovic schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:26:
[...]
Gister was er een uitgelekte interne memo dat er groot nieuws was. Daarop gingen er speculasies (pun intended) rond over een overname. Even later was er een persco van de directeur (Pieter Zwart, what's in a name) en daar vertelde ze doodleuk dat ze waren overgenomen door een buitenlandse partij. Even later bleek dit Sinterklaas te zijn. Briljante troll/PR-stunt.
ps: YouTube: Brekend nieuws
[ Voor 5% gewijzigd door jurjen_g op 02-12-2015 15:48 ]
Ik hoop het van harte voor je!jurjen_g schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:41:
[...]
Ik had ze gisteren al getweed dat ik nu begreep dat het zo'n janboel was geworden met de preorders, dat komt natuurlijk door die onhandige pieten. Op sinterklaasjournaal komt dan uiteindelijk altijd alles weer helemaal goed, dus daar hoop ik nu dan ook maar op.
Wat spijtig zeg, jammer dat ze niet leveren met PostNL.superstephan1 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:38:
en natuurlijk is het voor dhl te moeilijk om even bij de buren af te leveren. nu moet ik nog een dag wachten. pfff
Jammer dat ze niet leveren.....Ramses0088 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:53:
[...]
Wat spijtig zeg, jammer dat ze niet leveren met PostNL.

Hoera hijs binnen!
PostNL zou zeker beter zijn inderdaadRamses0088 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:53:
[...]
Wat spijtig zeg, jammer dat ze niet leveren met PostNL.
Gefeliciflapstaart, mijne staat nog steeds op "wordt verwerkt" sinds zondag.spanx schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:20:
Hoera hijs binnen!
is je betaling wel goedgekeurd?Ramses0088 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:24:
[...]
Gefeliciflapstaart, mijne staat nog steeds op "wordt verwerkt" sinds zondag.
Lijkt me wel aangezien hij al van "in behandeling" naar "wordt verwerkt" is geschoten.
Ik heb hem binnen gekregen vandaag via de google store!!

vanmiddag dhl gemist! maar stiekem naar de klantenservice gebeld en daar te horen gekregen dat ik hem tussen 6 en 7 mocht ophalen in den haag! gelijk in de auto gestapt en kan nu lekker de hele avond met mn telefoon spelen! ik zie jullie in het ervaringen topic heren het was me een genoegen! (:
Verwijderd
Zelfde meegemaakt vandaag. Mijn 32GB silver van CB kon niet vervangen worden dus kreeg mijn geld terug dus heb hem maar via Google zelf besteld. Vandaag op de DHL site gekeken naar de bezorgtijden maar ze kwamen 4 uur te vroeg (tussen 4 en 9 uur stond op de website). Nu kan ik morgen dus ook thuis zitten te wachten op de telefoon (opnieuw)superstephan1 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:38:

En wéér een dag (bijna) voorbij zonder dat CB iets laat horen. Als ik zo met mijn klanten om zou gaan had ik volgende week geen werk meer....