Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:48

RMX

Daarom geloof ik het ook niet.
De site geeft aan op voorraad, de medewerker beaamt dat, maar die weet niet beter als wat de site aangeeft.

Ben benieuwd. Zojuist 2x moeten betalen, andere bedrag word teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:23
RMX schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:55:
Zo. Zojuist de zilveren omgewisseld voor de witte:
http://www.pdashop.nl/pro...i-nexus-6p-64-gb-wit.html

Was op voorraad volgens hem. Ben benieuwd!
Hier hetzelfde, witte 64gb. Zou op voorraad zijn en onder voorbehoud weliswaar morgen geleverd worden.. Nogmaals, eerst zien dan geloven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
Net als RMX heb ik ook zojuist telefonisch mijn 64gb alu om laten zetten naar de witte variant.
Fluitje van een cent.
Mijn gegevens worden omgezet (abo gegevens) en vervolgens zal ik vandaag nog gebeld worden door de abonnementsdienst van cb. Klinkt toch wel veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
GunnardePunnar schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:01:
Net als RMX heb ik ook zojuist telefonisch mijn 64gb alu om laten zetten naar de witte variant.
Fluitje van een cent.
Mijn gegevens worden omgezet (abo gegevens) en vervolgens zal ik vandaag nog gebeld worden door de abonnementsdienst van cb. Klinkt toch wel veelbelovend.
Te veel 'veelbelovende' berichten vanuit Cb gehad.. :O maar fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runoo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07 23:52
GunnardePunnar schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:01:
Fluitje van een cent.
idem, meteen afspraak gemaakt voor morgenochtend. Ik krijg een bevestigingsemail als het allemaal echt goed is. Kan altijd fout gaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, krijg net te horen dat ik die van mij kan gaan ophalen in de store!

Nexus 6P | Zwart | 64GB
Ik ben zo blij als een vis alleen hopen dat vodafone meewerkt met het omzetten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Koel, vanavond komen ze witte variant afleveren, zonder abo, die heb ik al ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

RD schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:30:
Waarom bij jou vanavond? Heb je dat ge-eist? Of kwamen ze daar zelf mee aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
RD schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:30:
avond levering vragen ze 10eur extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

BigF25 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:33:
[...]

avond levering vragen ze 10eur extra?
Kwamen ze zelf mee, vandaag gratis zeiden ze. Wellicht helpt het dat ik ook nog een macbook heb laten komen vandaag. :P (gister besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
Op dinsdagavond en donderdagavond is avondlevering gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RD schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:46:
[...]

Kwamen ze zelf mee, vandaag gratis zeiden ze. Wellicht helpt het dat ik ook nog een macbook heb laten komen vandaag. :P (gister besteld)
Gefeliciteerd met beide aankopen, voor welke Mac ben je gegaan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie eventueel de mogelijkheid om een extra 64GB zwart mee te kunnen nemen. Kan ik iemand hier blij mee maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD

RD

focus

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:48:
[...]

Gefeliciteerd met beide aankopen, voor welke Mac ben je gegaan? :D
Dank! Macbook pro retina 13inch. Voornamelijk werklaptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Laatst online: 07:55
Hmm ik heb het idee dat de verschillende afdelingen nogal langs elkaar heen werken bij CB, werd net gebeld (nadat gister in de namiddag alles ok was en omgezet van de Alu64 naar de Graphite32 en vanmorgen na die rare mail mij verzekered was dat alle info er al was en alles geregeld was) dat ze toch nog informatie nodig hadden.
Na wat gemopper over die zwarte uitvoering melde hij me dat hij dan niet snapte waarom ik niet voor de Alu32 had gekozen (die er dus gisteren niet was zo vertelde de medewerker mij toen) dus nu alweer omgezet naar de Alu32, de kans dat alles nu goedkomt begint toch wel minimaal te worden met alle wijzigingen en warrige info ;D
We zullen zien, hij ging in ieder geval proberen dezelfde levering te gebruiken al klonk ie wat dubieus en mompelde iets van ja maar nieuwe bestelling enzo. Pff zelden zo een chaos meegemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sodeju. Blij dat ik CB maar even heb gebeld.. Bijna alle gegevens stonden verkeerd namelijk :X
Afleveradres dus ook. Had ik mooi voor niks zitten wachten morgen. De zilverkleurige kon ik omzetten naar de witte en mijn afleveradres kon ook worden gewijzigd naar mijn werkadres.

Je kan veel dingen zeggen over CoolBlue, maar hun telefonische klantenservice is uitstekend :)
Zin in morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Ken. schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:11:
Sodeju. Blij dat ik CB maar even heb gebeld.. Bijna alle gegevens stonden verkeerd namelijk :X
Afleveradres dus ook. Had ik mooi voor niks zitten wachten morgen. De zilverkleurige kon ik omzetten naar de witte en mijn afleveradres kon ook worden gewijzigd naar mijn werkadres.

Je kan veel dingen zeggen over CoolBlue, maar hun telefonische klantenservice is uitstekend :)
Heb je ook reeds een bevestiging per mail binnen? Daar wacht ik nog op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BigF25 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:15:
[...]

Heb je ook reeds een bevestiging per mail binnen? Daar wacht ik nog op
Nee, alleen een mondelinge afspraak eigenlijk.
Heb wel een mail over de wijziging van zilver naar wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Ken. schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:22:
[...]

Nee, alleen een mondelinge afspraak eigenlijk.
Heb wel een mail over de wijziging van zilver naar wit.
ok.. dat heb ik zelfs nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ken. schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:11:

Uitstekend in verkeerde info geven ja 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Freshnezz schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:29:
[...]

Uitstekend in verkeerde info geven ja 8)7
Daar kan ik het morgen pas mee eens of oneens zijn ;)
BigF25 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:25:
[...]

Die zag ik in mijn mailbox nadat het gesprek had beëindigd. Dus ik zou het maar even dubbelchecken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbib33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-04-2023
Van de zilver naar de witte 64GB
Morgen. Afleveren tussen 18:00 en 21:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
ik heb nu sinds ik gebeld heb met CB twee orders staan.
1. mijn oude waar een witte 64gb aan is toegevoegd. Totaal bedrag 344euro, waarvan 172 nog open staat (door de toevoeging van de wit64)
2. een nieuwe order met een witte 64gb. Totaal bedrag (openstaand) 172euro.

Zijn er meerderen die dit hebben?
Ik wacht nog ff af met contacteren omdat CB er ongetwijfeld mee bezig is, maar mijn bestellingen bevat nu al dik anderhalf uur 2 orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
GunnardePunnar schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:44:
ik heb nu sinds ik gebeld heb met CB twee orders staan.
1. mijn oude waar een witte 64gb aan is toegevoegd. Totaal bedrag 344euro, waarvan 172 nog open staat (door de toevoeging van de wit64)
2. een nieuwe order met een witte 64gb. Totaal bedrag (openstaand) 172euro.

Zijn er meerderen die dit hebben?
Ik wacht nog ff af met contacteren omdat CB er ongetwijfeld mee bezig is, maar mijn bestellingen bevat nu al dik anderhalf uur 2 orders.
Bij mij is er alleen mondeling het een en ander in gang gezet. Mijn bestelling was sinds gisterenavond helemaal niet meer zichtbaar, totdat ik vanochtend belde, nu is enkel mijn 'oude' weer zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:46
ik heb ook de zilveren omgezet naar de witte...maar omdat ik gebruik maak van het ben truukje moest er een nieuwe order worden geplaatst en de betaling omgezet worden aangezien het daar aardig druk is kan het nog wel even gaan duren..en straks is de witte weer op..zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbib33
Ik heb het ook
Die zilver staat nog bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Ik heb de zilveren geannuleerd en een witte besteld. Wel opnieuw moeten betalen uiteraard (-20 euro korting van de bon).

Heb bevestiging van mijn bestelling per mail gehad, maar nog geen afspraak gemaakt voor de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Brammel schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:53:
Ik heb de zilveren geannuleerd en een witte besteld. Wel opnieuw moeten betalen uiteraard (-20 euro korting van de bon).

Heb bevestiging van mijn bestelling per mail gehad, maar nog geen afspraak gemaakt voor de levering.
ik hoefde niet opnieuw te betalen...ze zetten de betaling over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Brammel schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:53:

[...]
Hey, dat is een slimme zeg. Mijn betaling was in hun systeem overgezet naar de nieuwe bestelling.

EDIT: Afgeleid worden voordat je op de verstuur-knop drukt waardoor je reactie overbodig is geworden ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Ken. op 01-12-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
BigF25 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:25:
[...]

Idem, zie wel bij de bestelling nu de goede uitvoering staan, baal nog steeds van het feit dat hier geroepen word dat de 64gb Frost er wel is en jullie geswitched zijn, waar aan mij werd verzekerd dat er echt geen enkele 64gb uitvoering in welke uitvoering of kleur dan ook op voorraad of leverbaar was :/ 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
RoosW schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:07:
[...]

Idem, zie wel bij de bestelling nu de goede uitvoering staan, baal nog steeds van het feit dat hier geroepen word dat de 64gb Frost er wel is en jullie geswitched zijn, waar aan mij werd verzekerd dat er echt geen enkele 64gb uitvoering in welke uitvoering of kleur dan ook op voorraad of leverbaar was :/ 8)7 |:(
De communicatie is ook verschrikkelijk, elk medewerker zegt weer wat anders, ben toch echt anders gewend van cb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
Ik had de 6P besteld met het Ben abonnement, maar de prijs is omhoog en ik moet nu dus bijbetalen voor de verandering van Zilver -> Wit. Op zich is het verschil niet schokkend, maar toch weer een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axeltimmermans
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-04-2024
calvinturbo schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:53:
Ik had de 6P besteld met het Ben abonnement, maar de prijs is omhoog en ik moet nu dus bijbetalen voor de verandering van Zilver -> Wit. Op zich is het verschil niet schokkend, maar toch weer een beetje jammer.
Prijs omhoog? Die van mij gewoon omgezet van zilver naar zwart (beide 64gb). Zelfde prijs, met BEN SO. 556 euro. Al heb ik nog geen bevestiging van dat het administratiesysteem tussen CB en BEN weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
axeltimmermans schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:57:
[...]

Prijs omhoog? Die van mij gewoon omgezet van zilver naar zwart (beide 64gb). Zelfde prijs, met BEN SO. 556 euro. Al heb ik nog geen bevestiging van dat het administratiesysteem tussen CB en BEN weer werkt.
Ik was waarschijnlijk iets later dan jij.. 8)7 :F

Zie toestelprijs: http://www.pdashop.nl/abo...olongation=0#abonnementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Laatst online: 06-09 10:48
axeltimmermans schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:57:
[...]

Ik heb 20 minuten geleden de welkom bij Ben mail gehad, dus het werkt weer blijkbaar bij CoolBlue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidh0tsh0t
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 17:04
spanx schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:39:
[...]

Ik heb gebeld met Google.... hij is niet Out-of-Stock maar wat ze er niet bij vermelden is dat orderverwerking 1-2 werdagen is en dan het verzenden 1-2 werkdagen is..... :(

Ze heeft gekeken naar mijn order details maar niets vreemds of verkeerds gezien (betaling is goed gegaan ed.)

Deze week zal het sowieso goed komen, alleen had ik rekening gehouden met 1-2 werdagen zucht... dus vandaag of morgen ipv eind van de week....

Weer een verwachting wat ik moet bijstellen..... word er moe van. :X
Welke versie heb jij besteld dan? Ik heb net zelf ook al gebeld en deze persoon wist mij te vertellen dat mijn order "chargeable" is en dat betekent dat het toestel nog niet op voorraad is(heb de 64gb Alu besteld).

Hij zou het voor mij in de gaten houden en als er 4 december nog niks is veranderd dan belt hij mij terug en worden er andere acties ondernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axeltimmermans
IM4N schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:59:
[...]

Ik heb 20 minuten geleden de welkom bij Ben mail gehad, dus het werkt weer blijkbaar bij CoolBlue.
Ik kan dit bevestigen. Zojuist ook het mailtje van BEN gehad, direct daarna belde CB mij, morgenochtend staat ie voor de deur als alles nu volgens plan verloopt.

Fingers crossed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasvt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:48
axeltimmermans schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:12:
[...]

Ik kan dit bevestigen. Zojuist ook het mailtje van BEN gehad, direct daarna belde CB mij, morgenochtend staat ie voor de deur als alles nu volgens plan verloopt.

Fingers crossed...
Welke uitvoering heb je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IM4N
Vergeet ook niet CashbackXL te gebruiken dan krijg je ook nog €25 cashback. Ik heb zelf ook met een (1 maand) Ben SO besteld plus een bijbetaling van €556. Ik kom in totaal met één maand abonnementskosten uit op €525 voor de Nexus 6P 64GB ipv €699. d:)b
Nu alleen nog wachten tot morgen. oOo
En voor de mensen die met een Ben SO hebben besteld vergeet niet meteen op te zeggen als je jouw SO hebt ontvangen. Dit kan ook hier via de contactformulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axeltimmermans
Thomasvt schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:14:
[...]

Welke uitvoering heb je besteld?
Geswitched van 64gb zilver naar 64gb zwart[ met BEN SO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurian87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-03-2022
IM4N schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:16:
[...]

Vergeet ook niet CashbackXL te gebruiken dan krijg je ook nog €25 cashback. Ik heb zelf ook met een (1 maand) Ben SO besteld plus een bijbetaling van €556. Ik kom in totaal met één maand abonnementskosten uit op €525 voor de Nexus 6P 64GB ipv €699. d:)b
Nu alleen nog wachten tot morgen. oOo
En voor de mensen die met een Ben SO hebben besteld vergeet niet meteen op te zeggen als je jouw SO hebt ontvangen. Dit kan ook hier via de contactformulier.
Die cashback geldt zeker niet als je de telefoon al hebt besteld, zonder die link te gebruiken van cashbackxl? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
Jurian87 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:18:
[...]

Die cashback geldt zeker niet als je de telefoon al hebt besteld, zonder die link te gebruiken van cashbackxl? :)
Nee, jammer genoeg niet.
@rbib33 zie deze site

[ Voor 29% gewijzigd door IM4N op 01-12-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbib33
€25 cashback??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurian87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-03-2022
IM4N schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:19:
[...]

Nee, jammer genoeg niet.

[...]

@rbib33 zie deze site
Jammer! Ik ga niet annuleren en opnieuw bestellen haha. Dan krijg ik echt grijze haren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axeltimmermans
Helaas, toch weer slecht nieuws. Er zijn 92 toestellen beschikbaar, en ik ben nummer 96 op de lijst. Ik ga ondanks de dubbele bevestiging toch geen toestel krijgen morgen. Had ze even gebeld omdat het afleveradres verkeerd was (Coolblue) en toen kreeg ik dit te horen.

Kortom, heb de bestelling geannuleerd. Dit is de vierde keer dat er bij CB wat misgaat met 1 bestelling. Ik ga het toestel wel ergens anders bestellen. Ik hoop dat jullie allemaal meer succes hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 09:40
Gaat dat dan om de witte 64GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Gloeiende, gloeiende, gloeiende.
PostNL stond keurig op bezorging voor vandaag, tussen 2 en 4.
Ik sta op het punt naar huis te gaan en thuis te werken. Kijk nog even naar de tracking, update: morgen tussen 1 en 7, hij is nog in het sorteercentrum.
Lekker dan PostNL.

Dat wordt dus donderdag (want ik kan morgen niet thuis zijn).

De telefoon wordt echt niemand gegund hé.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
axeltimmermans schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:07:
Helaas, toch weer slecht nieuws. Er zijn 92 toestellen beschikbaar, en ik ben nummer 96 op de lijst. Ik ga ondanks de dubbele bevestiging toch geen toestel krijgen morgen. Had ze even gebeld omdat het afleveradres verkeerd was (Coolblue) en toen kreeg ik dit te horen.

Kortom, heb de bestelling geannuleerd. Dit is de vierde keer dat er bij CB wat misgaat met 1 bestelling. Ik ga het toestel wel ergens anders bestellen. Ik hoop dat jullie allemaal meer succes hebben :)
Witte of zwarte variant?

Zwarte variant dus, lullig voor jou, maar hopelijk is de witte variant nog wel voorradig.. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door calvinturbo op 01-12-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axeltimmermans
calvinturbo schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:12:
[...]

Witte of zwarte variant?

Zwarte variant dus, lullig voor jou, maar hopelijk is de witte variant nog wel voorradig.. |:(
Het gaat hier om de zwarte variant. Ze verwachten later deze week een nieuwe order werd mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 22:58

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Vanochtend de witte 64GB besteld, maar ik wacht nog steeds tot ze mij gaan bellen... Hoe lang zou dat moeten duren? Ik meen iets te hebben gelezen dat ze binnen 4 uur zouden bellen.... Maar dat is nu wel voorbij.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Will the horror ever stop.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Flimovic schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:29:
Vanochtend de witte 64GB besteld, maar ik wacht nog steeds tot ze mij gaan bellen... Hoe lang zou dat moeten duren? Ik meen iets te hebben gelezen dat ze binnen 4 uur zouden bellen.... Maar dat is nu wel voorbij.
Hier hetzelfde. Enkel nog een automatische bevestiging via mail gezien, maar nog geen afspraak om hem te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Ik heb gebeld, en werd in mijn geval pas donderdag.

Ook omdat, ze voor de tweedemaal, gegevens miste (Identificatiegegevens ivm abonnement, dus ik zou even bellen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Durf het bijna niet te typen , maar vanmorgen in rotterdam de 64GB graphite opgehaald .
Mooi toestel :) en zeer blij mee .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravo053
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 22:38
Begin van de middag mijn bestelling Alu 64gb telefonisch om laten zetten naar Wit 64gb. De gegevens van mijn vorige bestelling worden 1 op 1 overgenomen voor de nieuwe bestelling.

Omdat mijn bestelling incl abonnement was (verlenging), moest deze geannuleerd worden, vervolgens opnieuw aangevraagd, wat weer betekende dat ze goedkeuring moeten krijgen van de provider, wat weer betekende dat ze me zeer waarschijnlijk morgen (pas) kunnen bellen over een levering op donderdag of vrijdag.

Fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
in de tussentijd is de zilveren 32gb wel weer leverbaar.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Brammel schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:35:
[...]

Hier hetzelfde. Enkel nog een automatische bevestiging via mail gezien, maar nog geen afspraak om hem te leveren.
Nog geen email hier, en nog steeds op de site 'Je wordt gebeld voor een afleverafspraak' mijn nagels worden steeds korter :+

Ondertussen: http://www.pdashop.nl/pro...i-nexus-6p-64-gb-wit.html
beschikbaar, dus waarom vertelde men mij tot 3x! door 3 verschillende medewerkers dat die er echt niet waren?? 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door RoosW op 01-12-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
Bravo053 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:49:
Begin van de middag mijn bestelling Alu 64gb telefonisch om laten zetten naar Wit 64gb. De gegevens van mijn vorige bestelling worden 1 op 1 overgenomen voor de nieuwe bestelling.

Omdat mijn bestelling incl abonnement was (verlenging), moest deze geannuleerd worden, vervolgens opnieuw aangevraagd, wat weer betekende dat ze goedkeuring moeten krijgen van de provider, wat weer betekende dat ze me zeer waarschijnlijk morgen (pas) kunnen bellen over een levering op donderdag of vrijdag.

Fingers crossed
Hetzelfde hier gedaan, alleen dan niet met verlenging maar met nieuw abonnement en tegen mij werd gezegd dat het in principe morgenmiddag komt (tussen 1 en 6)... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
Zonet gebeld vanwege de dubbele orders in 'mijn bestellingen'.
Het bleek maar goed dat ik even belde om dit aan te kaarten, de medewerker heeft de orders voor mij omgezet waardoor er nu 1 order staat waar de kosten van zijn afgehandeld.

Gelijk maar gevraagd wanneer ik een belletje kon verwachten voor aflevering, dus liepen we samen alle gegevens door en toen wist hij in principe alles wat nodig was en kon hij al een afleverafspraak met mij inplannen!
Donderdag ochtend tussen 0800 - 1300 zal ik trotse eigenaar worden van een Frost 6P 64GB! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

RMX schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:40:
Ik heb gebeld, en werd in mijn geval pas donderdag.

Ook omdat, ze voor de tweedemaal, gegevens miste (Identificatiegegevens ivm abonnement, dus ik zou even bellen)
RoosW schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:52:
[...]

Nog geen email hier, en nog steeds op de site 'Je wordt gebeld voor een afleverafspraak' mijn nagels worden steeds korter :+
Zojuist gebeld met CB, morgenmiddag komen ze langs! Hopelijk niet al te laat, anders ben ik pas laat thuis... nu dus maar wachten en duimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
GunnardePunnar schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:55:

Donderdag ochtend tussen 0800 - 1300 zal ik trotse eigenaar worden van een Frost 6P 64GB! *O*
Ik hoop het voor je, Coolblue en de 6P zijn tot nu toe een dodelijke combinatie, alles gaat mis wat er mis kan gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
calvinturbo schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:00:
[...]

Ik hoop het voor je, Coolblue en de 6P zijn tot nu toe een dodelijke combinatie, alles gaat mis wat er mis kan gaan :P
Haha dat blijkt wel. We gaan t meemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
Ik begrijp dat ze mensen die bellen proberen blij te maken en ben blij dat ze dat ook lukt; maar ik zou het erg prettig vinden als ze bestaande bestellers die verder geen aanpassingen in hun bestellingen hebben gemaakt, nu ook "even" beschouwen als daadwerkelijke klanten die een aanbetaling hebben gedaan en hun best doen een fatsoenlijke mail met verwachting te doen toekomen. Ik heb na mijn klachtmail alleen nog maar een "Het spijt me" mailtje gekregen, waarbij de "het spijt me" tot mijn verbazing niet sloeg op de miscommunicatie omtrent mijn bestelling, maar een auto-reply was omdat ze mijn mail niet binnen 4 uur konden beantwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

jurjen_g schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:04:
Ik begrijp dat ze mensen die bellen proberen blij te maken en ben blij dat ze dat ook lukt; maar ik zou het erg prettig vinden als ze bestaande bestellers die verder geen aanpassingen in hun bestellingen hebben gemaakt, nu ook "even" beschouwen als daadwerkelijke klanten die een aanbetaling hebben gedaan en hun best doen een fatsoenlijke mail met verwachting te doen toekomen. Ik heb na mijn klachtmail alleen nog maar een "Het spijt me" mailtje gekregen, waarbij de "het spijt me" tot mijn verbazing niet sloeg op de miscommunicatie omtrent mijn bestelling, maar een auto-reply was omdat ze mijn mail niet binnen 4 uur konden beantwoorden...
Bel ze dan gewoon... heb ik ook gedaan en nu heb ik een afspraak voor morgenmiddag. Ik was het wachten ook beu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
Jij hebt de witte - die is (nog) op voorraad... Ik heb de graphite/zwarte besteld. maar begin nu ook behoorlijk te twijfelen om om te zetten. Maar ik wil Murphy niet tarten.

[ Voor 16% gewijzigd door jurjen_g op 01-12-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
gtrNL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:11:
Gloeiende, gloeiende, gloeiende.
PostNL stond keurig op bezorging voor vandaag, tussen 2 en 4.
Ik sta op het punt naar huis te gaan en thuis te werken. Kijk nog even naar de tracking, update: morgen tussen 1 en 7, hij is nog in het sorteercentrum.
Lekker dan PostNL.

Dat wordt dus donderdag (want ik kan morgen niet thuis zijn).

De telefoon wordt echt niemand gegund hé.
Gloeiende^2, gloeiende^2, gloeiende^2.

Net nu ik besloten heb gewoon door te werken op kantoor omdat de telefoon toch pas morgen komt, update de track & trace weer en komt het pakketje toch vandaag; chauffeur onderweg. :( :( :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
gtrNL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:09:
[...]

Gloeiende^2, gloeiende^2, gloeiende^2.

Net nu ik besloten heb gewoon door te werken op kantoor omdat de telefoon toch pas morgen komt, update de track & trace weer en komt het pakketje toch vandaag; chauffeur onderweg. :( :( :(
Er rust een vloek op deze Nexus generatie, dat mag wel duidelijk zijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Zojuist gebeld. Er is een 6p gereserveerd, maar de aanvraag ligt nog bij Vodafone. Als dat vandaag nog geregeld wordt kan hij morgen nog binnen komen, anders wordt het later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calvinturbo
RoosW schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:11:
[...]

Er rust een vloek op deze Nexus generatie, dat mag wel duidelijk zijn O+
Heeft elke Nexus niet bij de launch veel leveringsproblemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
calvinturbo schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:12:
[...]

Heeft elke Nexus niet bij de launch veel leveringsproblemen?
Hmm, lemme think, G1, nope, Samsung Galaxy Nexus, nope, Nexus 5 hmm ook geen problemen mee gehad, behalve dat de 32gb uitvoering hier niet te krijgen was.
Ook mijn vrouw had met haar Nexus 6 (behalve dan dat het lang duurde na de launch voor ie hier uit was) geen leverantie problemen gehad.

Ik denk dat ze de vraag zeer zwaar onderschat hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door RoosW op 01-12-2015 15:16 . Reden: wijsneus commentaar toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san1980
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-11-2023
Vanmorgen de 64gb graphite ontvangen op mijn werk icm Vodafone verlenging. Nu alleen nog een nano sim halen bij een vodafone winkel want volgens de klantenservice van vodafone duurt dit 3 weken als je telefonisch aanvraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Levering is 1, maar nu nog afwachten hoe de kwaliteitscontrole van Huawei is. Ik lees nogal veel problemen en verschillen in kwaliteit op Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
RMX schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:25:
Levering is 1, maar nu nog afwachten hoe de kwaliteitscontrole van Huawei is. Ik lees nogal veel problemen en verschillen in kwaliteit op Reddit.
Ben je straks helemaal blij met die 6P, omdat die eindelijk gearriveerd is, blijkt er een probleem mee te zijn.. naja altijd blijven lachen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy_Monkey
  • Laatst online: 09-12-2024
Vanochtend om 10u de 64 zilver omgezet naar de 64 frost. Nogsteeds geen bericht gehad. Zie dat ze nou me zilvere weg hebben gehaald en de frost in plaats daarvan is gekomen alleen nu staat er dat hij niet betaald is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Crazy_Monkey schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:27:
Vanochtend om 10u de 64 zilver omgezet naar de 64 frost. Nogsteeds geen bericht gehad. Zie dat ze nou me zilvere weg hebben gehaald en de frost in plaats daarvan is gekomen alleen nu staat er dat hij niet betaald is :/
Zelfde hier ook al een paar uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy_Monkey
  • Laatst online: 09-12-2024
[b]Hoi... Dit kan helaas kloppen. Intern moeten we het bedrag nog overzetten en hier gaat wat tijd overheen. We kunnen op dit moment niet zeggen wanneer dit precies gaat gebeuren. Zodra dit gedaan is sturen we je natuurlijk meteen een bevestiging.
Dit kreeg ik net via WhatsApp met de vraag waarom er staat dat hij niet betaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbib33
Hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist nog een keer gebeld met deze rot toko. Blijkt dat ze geen enkel toestel meer op voorraad hebben met 64GB. Maar dat laten ze je natuurlijk niet weten. Iedereen die je aan de lijn krijgt verteld weer wat anders. Laatste keer dat ik iets bestel bij Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Zojuist bevestiging gekregen dat mijn telefoon (64gb wit) morgenavond tussen 18:00 en 21:00 geleverd wordt.Kost dan wel 10 euro extra voor avond levering, maar anders moet ik er een hele ochtend/middag voor thuis zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Brammel schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:03:
Zojuist bevestiging gekregen dat mijn telefoon (64gb wit) morgenavond tussen 18:00 en 21:00 geleverd wordt.Kost dan wel 10 euro extra voor avond levering, maar anders moet ik er een hele ochtend/middag voor thuis zitten.
Dit heb ik telefonisch vanochtend ook besproken maar nog steeds geen mail.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vanmiddag de zilverkleurige telefonisch gewijzigd naar de witte 64GB. Gelijk een bezorgdtijd aangevraagd en zojuist een bevestiging per mail ontvangen. Helaas wel met de instructie het gehele bedrag te pinnen, terwijl ik hem al online had betaald. Ik kan weer bellen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
D̶a̶t̶ ̶i̶s̶ ̶b̶i̶z̶a̶r̶,̶ ̶i̶k̶ ̶k̶r̶i̶j̶g̶ ̶n̶e̶t̶ ̶e̶e̶n̶ ̶m̶a̶i̶l̶ ̶d̶a̶t̶ ̶i̶e̶ ̶a̶a̶n̶ ̶P̶o̶s̶t̶N̶L̶ ̶i̶s̶ ̶a̶f̶g̶e̶g̶e̶v̶e̶n̶ ̶t̶e̶r̶ ̶v̶e̶r̶z̶e̶n̶d̶i̶n̶g̶,̶ ̶m̶a̶a̶r̶ ̶z̶e̶ ̶d̶o̶e̶n̶ ̶a̶b̶o̶n̶n̶e̶m̶e̶n̶t̶e̶n̶ ̶t̶o̶c̶h̶ ̶m̶e̶t̶ ̶k̶o̶e̶r̶i̶e̶r̶s̶d̶i̶e̶n̶s̶t̶e̶n̶?̶

Lezen, das dus een ander pakje, ondanks de belofte nog niets gehoord of een mail gekregen met een bevestiging :-(

[ Voor 92% gewijzigd door RoosW op 01-12-2015 17:20 . Reden: email niet goed gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

BigF25 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:07:
[...]

Dit heb ik telefonisch vanochtend ook besproken maar nog steeds geen mail.. :F
Vanmiddag werd er nogmaals toegezegd dat het toestel morgenochtend tussen 8:30 - 13:00 geleverd zal worden, maar mijn status staat nog steeds op "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak" en ik heb nog steeds geen verdere emailtjes/bevestigingen gekregen.

Ik voel de volgende bullshit aankomen..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:56
Die status veranderd in de avond, wanneer het pakket daadwerkelijk de distributie ingaat. Of hij veranderd naar "je order is in goede orde ontvangen". Wanneer deze verzonden is (rond 0.30) krijg je een mail met het aflevertijdvak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Freshnezz schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:45:
[...]

Vanmiddag werd er nogmaals toegezegd dat het toestel morgenochtend tussen 8:30 - 13:00 geleverd zal worden, maar mijn status staat nog steeds op "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak" en ik heb nog steeds geen verdere emailtjes/bevestigingen gekregen.

Ik voel de volgende bullshit aankomen..........
klopt af..
heb eerder vanmiddag nog gemaild, hoe het kan dat ik 2x een toezegging telefonisch door krijg maar dat er vervolgens niets terug gekoppeld wordt. en waarom ik mijn bestelling niet meer kon terug zien.

Blijkbaar hebben ze wel mijn wijziging doorgegeven aan desbetreffende afdeling

feedback cb;
Bedankt voor uw mail. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u flink zit te balen. Mijn collega's hebben dit zeer zeker wel voor u door gecommuniceerd naar onze afdeling abbonementen service. U kunt dit zelf niet in uw account zien, omdat wij op de klantenservice bestelling met een aangevraagd abbonnement niet kunnen wijzigen. Dit kan enkel door de afdeling abbonnementen administratie gedaan worden. Zij hebben uw vraag dan ook in behandeling, ik verwacht dat u spoedig wat zult horen.

netjes maar enige terugkoppeling ontbreekt.. moet er echt zelf achter aan wil je up-to-date blijven

[ Voor 3% gewijzigd door BigF25 op 01-12-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

XPowerStef schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:48:
Die status veranderd in de avond, wanneer het pakket daadwerkelijk de distributie ingaat. Of hij veranderd naar "je order is in goede orde ontvangen". Wanneer deze verzonden is (rond 0.30) krijg je een mail met het aflevertijdvak.
Dat dacht ik gisteravond ook ja 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Net CB nógmaals gebeld. De witte wordt morgen sowieso bezorgd icm abonnement en de zwarte ook, maar daarbij heb ik zo mijn twijfels, aangezien die niet op voorraad is en ik nog geen bevestiging heb per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
Naja, als ze een beetje verstandig zijn zetten ze de zwarte pas weer op voorraad als ze zeker weten dat ze de preorders hebben bediend... Hopelijk zijn de zwarte dus alsnog weer binnengekomen en worden we straks nog gebeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander886
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-07 17:23
jurjen_g schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:59:
Naja, als ze een beetje verstandig zijn zetten ze de zwarte pas weer op voorraad als ze zeker weten dat ze de preorders hebben bediend... Hopelijk zijn de zwarte dus alsnog weer binnengekomen en worden we straks nog gebeld...
Ik mag het hopen, maar ik verwacht niks meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurjen_g schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:59:
Dat zou je verwachten inderdaad.... helaas lijkt het erop, tenminste in mijn geval, dat degene die via de website bestellen zodra hij op voorraad is, het toestel eerder binnen hebben als wij die een pre order hebben staan. (Wellicht dat de vodafone verlenging ook iets meespeelt..).. Teleurstellend van coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Update

Eindelijk een mail met wijziging van mijn bestelling naar de witte 64gb

Next up;

Daadwerkelijk een telefoontje voor aflevering

Bam!

ook eindelijk per mail binnen, wordt morgen geleverd tussen 18.00 - 21.00

[ Voor 23% gewijzigd door BigF25 op 01-12-2015 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inenting
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-09 12:27
Er staat op mijn postnl pagina dat mijn zending is vertraagd, ik hoop dat ze hem vandaag nog leveren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Nou eindelijk een mailtje gehad met de bevestiging dat ze hem morgenochtend afleveren. Ik ben benieuwd, eerst zien dan geloven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Morgen wordt de Nexus 6P 'Grey' afgeleverd. Ben benieuwd wat voor kleur dat is, iets tussen wit, zilver en zwart in denk ik :?

[ Voor 3% gewijzigd door Marbo op 01-12-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
Hier ook eindelijk bevestiging via mail dat de telefoon morgen komt, hè-hè..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Mij word nu net verteld door CB dat nee er is geen toestel voor u en er is niets meer op voorraad, elke keer krijg ik iets anders te horen maar nu gaat het wel heel raar, van verzending morgen toestel staat gerserveerd alles is in orde naar niets.. WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inenting
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-09 12:27
Hmmm een uur later en nog steeds niks, weet iemand tot hoe laat ze leveren voordat ze het schuiven naar de volgende dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik heb mijn 64GB graphite binnen!

Wat. Een. Fantastisch. Toestel. Zeker omdat ik nu van een Galaxy Note II kom. Instellen was een eitje, het scherm is fantastisch en uniform van kleur en ik heb bij een snelle inspectie van de buitenkant geen gebreken kunnen herkennen.

CB heeft in de communicatie steken laten vallen, maar onder de omstandigheden ben ik tevreden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoosW
Ik doe dus nooit meer zaken met CoolBlue, al de gedane beloftes geven mij geen enkel recht, alle beloofde controles op ja er is een toestel gereserveerd lege lucht, er is geen toestel en er komt er voorlopig ook geen. Order geanuleert en heel heel boos, nu wachten tot mijn geld terug is. Wat een oplichters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nosram
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-02 16:03
Ik heb zojuist een mail naar mt klantenservice gestuurd want ik vind het raar hoe ik telkens met een dood mus blij wordt gemaakt. Terwijl mijn pre order voor een zwarte nexus 6p sinds 20 nov in hun systeem staat en anderen wel hun toestel ontvangen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste