Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 22:32

pythagorasABC

A²+B²=C²

Hebben veel mensen hem hier via de google store gekocht, en weten jullie misschien of er een optie is om dat te doen zonder creditcard?

Verder nog meningen over google store vs nederlandse winkel?

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Voor zover ik weet kan dat alleen met een creditcard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:19

spanx

_Sp[A]nX_

ja alleen creditcard. paypal is een invalid payment method

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
Je kan ook een creditcard online aanmaken. Dit kan onder andere via Neteller.com , Mywirecard.com of 3vcard.nl Prima te doen en zijn prepaid kaarten. Dus zorgen voor voldoende credit en dan je telefoon gaan bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riyuma
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-05-2022
GunnardePunnar schreef op zondag 29 november 2015 @ 03:12:
Een reactie van CB betreffende 64GB zilver via DM op Twitter:

"We hopen dat we 'm maandag uit kunnen leveren, die zilveren. 100% zekerheid hebben we van de leverancier nog niet gehad, dus dat is nog even afwachten."
We zijn nu bij Maandag aangekomen en helaas zie ik nog geen verandering in het onbekende levertermijn :(
Hopelijk is hij woensdag wel op voorraad. Dan mag ik namelijk mijn abo verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zou ik niet vanuit gaan als ik dit zo lees op Twitter:
Nigel ‏@nigelltjee 23m23 minutes ago

@Coolblue_NL Hi Coolblue, hoe is het met de vertraagde levering van de Nexus 6p, Zwart 64gb? Al nieuws wanneer die geleverd wordt?

Coolblue ‏@Coolblue_NL 4m4 minutes ago

@nigelltjee Helaas hebben we daar nog geen informatie over, Nigel. Hou onze site in de gaten om zo snel mogelijk op de hoogte te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy_Monkey
  • Laatst online: 09-12-2024
Op Twitter blijft cb nogsteeds beweren dat de witte 64 gb deze week komt.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurian87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-03-2022
Volgens de e-mail die we vrijdag ontvangen hebben krijgen we van Coolblue vandaag meer informatie..

"Helaas kan Huawei ook geen nieuwe leverdatum geven, maar maandag ontvangt u meer informatie van ons."

Zou het behoorlijk onprofessioneel vinden als er vandaag geen direct contact met ons wordt opgenomen (per e-mail dan wel telefonisch). Ik word een beetje moe van de valse beloftes die Coolblue steeds doet, al loop ik op dit moment een klein beetje op de zaken vooruit. Het is tenslotte nog geen dinsdag. Geeft wel aan dat mijn vertrouwen in CB op dit moment ver te zoeken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:55
Jurian87 schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:01:
Volgens de e-mail die we vrijdag ontvangen hebben krijgen we van Coolblue vandaag meer informatie..

"Helaas kan Huawei ook geen nieuwe leverdatum geven, maar maandag ontvangt u meer informatie van ons."

Zou het behoorlijk onprofessioneel vinden als er vandaag geen direct contact met ons wordt opgenomen (per e-mail dan wel telefonisch). Ik word een beetje moe van de valse beloftes die Coolblue steeds doet, al loop ik op dit moment een klein beetje op de zaken vooruit. Het is tenslotte nog geen dinsdag. Geeft wel aan dat mijn vertrouwen in CB op dit moment ver te zoeken is.
Ik word er ook wat verdrietig van, zit al vanaf 8 uur naast de telefoon.

Is er overigens iemand die al iets gehoord heeft of vandaag contact heeft gehad met CB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riyuma
Intern is het ook erg verdeeld bij CB. Vrijdag hebben ze die leveringsproblemen mail van Huawei eruit gegooid en zondag belde ik voor meer info en wist niemand de oorzaak van de leveringsproblemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Nou ja, als Huawei z'n afspraken niet na komt kan Coolblue er vrij weinig aan doen lijkt mij,
99% van de tijd gaat dit volgens mij namelijk wel gewoon goed qua pre-orders.

Er wordt hier gedaan alsof de wereld vergaat, hopelijk nog even geduld mensen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mono_
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 18:41
RoosW schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:20:
[...]

Ik word er ook wat verdrietig van, zit al vanaf 8 uur naast de telefoon.

Is er overigens iemand die al iets gehoord heeft of vandaag contact heeft gehad met CB?
Nope, ook nog niets van ze vernomen.
Het is dat ze de enige zijn die de Nexus 6P 64 Graphite icm een abo verkopen anders had ik 'm al geannuleerd .. 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
CB en zo ook alle andere webshops/resellers willen gewoon leveren maar zijn wel afhankelijk van de fabrikant/leverancier, het is wachten op huawei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurian87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-03-2022
Freshnezz schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:31:
Nou ja, als Huawei z'n afspraken niet na komt kan Coolblue er vrij weinig aan doen lijkt mij,
99% van de tijd gaat dit volgens mij namelijk wel gewoon goed qua pre-orders.

Er wordt hier gedaan alsof de wereld vergaat, hopelijk nog even geduld mensen :'(
De wereld vergaat niet, maar het is gewoon vervelend dat iets waar je met smart op zit te wachten niet komt terwijl dat wel beloofd is.

Natuurlijk kan Coolblue er niets aan doen dat de toestellen door Huawei niet worden geleverd. Dat zul je mij ook niet horen zeggen. De communicatie naar de klant, daar schort wel wat aan. Coolblue heeft tegen mij letterlijk gezegd dat de toestellen binnen waren, terwijl dit nog helemaal niet het geval was. Ik begrijp ook dat Coolblue snel wilt zijn met het uitleveren van de pre-orders. Wachten op de toestellen totdat ze daadwerkelijk binnen zijn vertraagd de boel alleen maar. Maar zeg dan tegen de klant dat de levering van Huawei aan Coolblue gepland staat op vrijdag. Maak dan een leverafspraak met de klant onder voorbehoud. Was een kleine moeite geweest die een grote teleurstelling kon voorkomen. Ik was vrijdag namelijk in de veronderstelling dat het in kannen en kruiken was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoosW
Mono_ schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:32:
[...]

Nope, ook nog niets van ze vernomen.
Het is dat ze de enige zijn die de Nexus 6P 64 Graphite icm een abo verkopen anders had ik 'm al geannuleerd .. 😑
Ach ja, zelf als dat niet zo was, dan schiet je er nog weinig mee op aangezien de bottleneck in de leverantie aan de leveranciers zit, dus is er niemand (behalve Google zelf misschien?) die ze heeft.

@Freshnezz Niemand doet alsof de wereld vergaat, alleen na de zoveelste verschuiving van lever datum (en het schurende feit dat die Britten m wel hebben) word men wat ongedurig, gezien dat veel mensen al op 2 november of eerder besteld hebben en vaak vooruit betaald hebben is die onrust toch wel te begrijpen?
Ik had mijn 'oude' (OnePlus One, jaar oud) telefoon als cadeau aan mijn dochter beloofd, dat zat wel snor met leverdatum 13 November dacht ik, stond dus mooi met lege handen afgelopen weekend. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy_Monkey
Intern bij coolblue gaat er gewoon van alles fout. Net alsof de medewerkers van de klantenservice terplekke zelf iets verzinnen elke keer als je ze belt.
En dat in combinatie met Huawei en hun leverings problemen en het feit dat je vooruit moet betalen en nogsteeds niks ontvangen hebt creëert natuurlijk behoorlijk wat ergernissen bij klanten waaronder mezelf.
Google heeft alles op voorraad alleen niet in combinatie met een abonnement en met creditcard betalen is ook niet ideaal voor veel mensen. Terwijl het depot in Tilburg meen ik zit...
Ik verwacht ook geen bericht van coolblue vandaag omdat ze waarschijnlijk gewoon geen informatie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mono_
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 18:41
Jurian87 schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:38:
[...]

De wereld vergaat niet, maar het is gewoon vervelend dat iets waar je met smart op zit te wachten niet komt terwijl dat wel beloofd is.

Natuurlijk kan Coolblue er niets aan doen dat de toestellen door Huawei niet worden geleverd. Dat zul je mij ook niet horen zeggen. De communicatie naar de klant, daar schort wel wat aan. Coolblue heeft tegen mij letterlijk gezegd dat de toestellen binnen waren, terwijl dit nog helemaal niet het geval was. Ik begrijp ook dat Coolblue snel wilt zijn met het uitleveren van de pre-orders. Wachten op de toestellen totdat ze daadwerkelijk binnen zijn vertraagd de boel alleen maar. Maar zeg dan tegen de klant dat de levering van Huawei aan Coolblue gepland staat op vrijdag. Maak dan een leverafspraak met de klant onder voorbehoud. Was een kleine moeite geweest die een grote teleurstelling kon voorkomen. Ik was vrijdag namelijk in de veronderstelling dat het in kannen en kruiken was.
Goed punt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:48

RMX

Wat ook discutabel is dat concurrenten nog niet eens een vermelding hebben gemaakt:
pricewatch: Huawei Nexus 6P 64GB Aluminium

Volgens mij is nog vrij weinig bekend, en zijn ze nu eigenlijk upfront geld aan het ontvangen, en verder hopen dat er een minimaal aantal annuleert of daar de moeite niet voor neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan076
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 16:16
Afgelopen zaterdag maar geannuleerd bij Coolblue en bij de Google Store besteld, Verwachte leverdatum is nu 1 of 2 December, ben benieuwd (Aluminium 64GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ian_d_h
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-10-2024
Net een e-mailje van Coolblue gekregen dat de Huawei Nexus 6P 64 GB Zwart op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbull
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 18:28
Krijg zojuist een verzendbevestiging van CB dat de Nexus 6p 64GB Graphite verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 17-09 15:34
Same here, maar aangezien ik de zilveren wil...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inenting
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-09 12:27
64gb zwart komt morgen tussen 15:30 en 17:30 van coolblue, wat ben ik blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 09:40
Hopelijk doen ze de zilveren later vandaag, maar ik verwacht van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
ik wacht vol spanning op een telefoontje.. alleen even denken hoe dit te regelen aangezien ik bijna niet thuis ben de komende week.. (verlenging abonnement)
En pas op, straks juichen we weer te vroeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Camiel schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:39:
ik wacht vol spanning op een telefoontje.. alleen even denken hoe dit te regelen aangezien ik bijna niet thuis ben de komende week.. (verlenging abonnement)
En pas op, straks juichen we weer te vroeg...
Ik ben ook niet thuis, maar ga vragen of ze hem op mijn werk willen bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
Ken. schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:50:
[...]

Ik ben ook niet thuis, maar ga vragen of ze hem op mijn werk willen bezorgen.
als je icm abo hebt besteld zeggen ze nee. kreeg ik te horen. hoe het zit met verlengingen durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 18:59
Verzendbevestiging van mijn 64GB zwart binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cirolf
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 14:45
64GB Zilver zal dus wel niet voor vandaag zijn dan. Ik vind het ergens wel vreemd. Ik zou net verwachten dat de Aluminium versie makkelijker te produceren is (en dus meer stock heeft) aangezien geen extra coating nodig is.

Ik troost mezelf met de gedachte dat er bij iedere nieuwe batch minder kleine issues zich kunnen voordoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
hylke94 schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:01:
Verzendbevestiging van mijn 64GB zwart binnen :)
Idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riyuma
Ik werk in Rotterdam, dus kan hem Woensdag in de CB winkel afhalen(mits die op voorraad blijft). :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghan64
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-01-2024
ik troost mezelf met de gedachte dat ik icm Ben 1 maand abbo ongeveer 140 euro minder zal betalen voor de Alu 64gb, uiteindelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ghan64 schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:10:
ik troost mezelf met de gedachte dat ik icm Ben 1 maand abbo ongeveer 140 euro minder zal betalen voor de Alu 64gb, uiteindelijk ;)
Dat was inderdaad de enige reden waarom ik niet heb geannuleerd.
GunnardePunnar schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:52:
[...]

als je icm abo hebt besteld zeggen ze nee. kreeg ik te horen. hoe het zit met verlengingen durf ik niet te zeggen.
Ah crap, daar zit wel wat in. Then again: als ik mij kan legitimeren zou er toch vrij weinig aan de hand kunnen zijn voor ze, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
Ken. schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:13:
[...]

Dat was inderdaad de enige reden waarom ik niet heb geannuleerd.

[...]

Ah crap, daar zit wel wat in. Then again: als ik mij kan legitimeren zou er toch vrij weinig aan de hand kunnen zijn voor ze, lijkt me.
tja dat leek mij ook. Maar ik denk dat het iets te maken heeft met het bewijs dat het door mij opgegeven factuuradres klopt. weinig aan te doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
6 min geleden bericht gehad van CB betreffende 64GB alu:

"Wij hebben nog steeds geen officiële en vaste leverdatum ontvangen van onze leverancier waarvoor mijn excuses. Zodra wij meer weten, weet u het ook."

Heel erg jammer dat de Graphite wel geleverd kan worden, maar er zit helaas niks anders op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomasvt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:48
Ik: "@Coolblue_NL Ik zie dat de NEXUS 6P 64 GB ZWART op voorraad is (hoera!) neem aan dat ik vandaag gebeld word toch? :)"

CB: "@thomasvt2010 Daar gaan we wel vanuit, onze collega's van de abonnementenafdeling zijn op dit moment druk bezig. Let goed op je telefoon ;-)"

Klinkt als goed nieuws!

[ Voor 0% gewijzigd door Thomasvt op 30-11-2015 16:37 . Reden: Copy-pasta foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p001
  • Niet online
Ik heb op 02-11-2015 bij Coolblue B.V. de "Huawei Nexus 6P 64 GB Zwart" besteld zonder abonnement.

Ik kreeg vandaag (30-11-2015) om 15.48 uur een e-mail met daarin de volgende tekst:
[...] Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer ******* is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23.15 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging. [...]

Vrijwel direct daarna ontving ik al de verzendbevestiging met daarin de volgende tekst:
[...] Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer ******* is vandaag verzonden naar het volgende adres [...]

De statuspagina van de bijbehorene trackingcode van PostNL geeft aan:
[...] Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.
Verwachte leverdatum: 1 december 2015 tussen 11.30 - 13.30 uur [...]

Let wel, ik hoef dus niet gebeld te worden aangezien ik een los toestel heb besteld. Daarnaast ben ik een zakelijke klant maar ik verwacht niet dat het invloed heeft op deze bestelling.

[ Voor 0% gewijzigd door p001 op 30-11-2015 17:30 . Reden: Correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Nog steeds geen enkele duidelijk over de zilveren... Hebben ze aan 1 werkdag niet genoeg om uit te zoeken wanneer deze dan wel komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 17:54
Brammel schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:31:
Nog steeds geen enkele duidelijk over de zilveren... Hebben ze aan 1 werkdag niet genoeg om uit te zoeken wanneer deze dan wel komt?
Zilver is er nog niet. Heb dit van ze gehoord via Whatsapp.

'Hi Marc, we hadden inderdaad vandaag de voorraad van de aluminium variant binnen moeten hebben. Helaas laat het ook vandaag weer op zich wachten en durven we niets met zekerheid te zeggen. Wel doen we ons best zo snel mogelijk alle varianten zo snel mogelijk op voorraad te hebben!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister iks
  • Laatst online: 09-11-2024
Wit 64 Gb is nu ook op voorraad.

Ik heb mijn 64 Gb zilver omgezet in 64 Gb zwart

[ Voor 4% gewijzigd door mister iks op 30-11-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Laatst online: 16-09 21:25
Nope:
Als je erop klikt krijg je
Je bent naar een pagina geleid die niet bestaat. We helpen je graag de weg weer terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
64 GB Zilver bij Coolblue. Heb mailtje gekregen dat hij nogmaals vertraagd is, ter compensatie een 20 euro cadeaubon dus dat vind ik zeer netjes van Coolblue. Ik snap dat zij er ook niks aan kunnen doen en dat ze het liefst zo snel mogelijk leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasvt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:48
En weer een emailtje van CB;

"Beste Thomas,
Het lange wachten is voorbij: de Huawei Nexus 6P is gearriveerd. Zojuist zijn de toestellen in ons magazijn afgeleverd. We beginnen direct met het versturen van de toestellen. Met een beetje geluk hebt u het toestel dus morgen in huis.

Abonnementen
Toestellen die zijn gekocht in combinatie met een abonnement kunnen nog iets langer op zich laten wachten. U wordt door onze Abonnementenservice gebeld voor een afleverafspraak. Maar ook deze toestellen zijn binnen drie dagen bij u in huis. Zodra uw toestel wordt verzonden, ontvangt u van ons een verzendbevestiging.

Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging en veel plezier met uw toestel.

Met vriendelijke groet,
Coolblue"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Laatst online: 16-09 21:25
The Unbelievabl schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:43:
64 GB Zilver bij Coolblue. Heb mailtje gekregen dat hij nogmaals vertraagd is, ter compensatie een 20 euro cadeaubon dus dat vind ik zeer netjes van Coolblue. Ik snap dat zij er ook niks aan kunnen doen en dat ze het liefst zo snel mogelijk leveren.
Hier ook.
Dat lijkt er meer op (al had ik liever geen waardebon maar een Phone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik krijg net ook een mailtje, maar weer wat anders dan jullie :?

Het is u niet ontgaan: de Huawei 6P is een prachtig toestel. Daarom hebt u een pre-order bij ons geplaatst. Tot onze grote spijt moeten wij u slecht nieuws brengen.

Hij komt. Later.
Huawei heeft ons laten weten dat de Nexus 6P 64 GB Zilver nog niet geleverd kan worden. Helaas kan Huawei ook geen nieuwe leverdatum geven, maar de vertraging duurt minimaal zes weken.

Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens Huawei bieden wij onze oprechte excuses aan. We hebben nog een beperkte voorraad van de zwarte en witte uitvoering. Moch u uw bestelling willen annuleren of ruilen voor een andere uitvoering, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Ter compensatie ontvangt u van ons een Coolblue-cadeaubon t.w.v. 20 euro. Deze kunt u gebruiken in al onze webwinkels.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 17-09 15:34
In dat mailtje van die 20 euro korting wordt dus melding gemaakt van minimaal 6 weken vertraging...

*edit* zoals hierboven dus wordt vermeld.

[ Voor 18% gewijzigd door Slaapje op 30-11-2015 17:56 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runoo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07 23:52
The Unbelievabl schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:43:
Er staat in de mail minstens 6 weken vertraging.. Ik wissel naar de Graphite

" Huawei heeft ons laten weten dat de Nexus 6P 64 GB Zilver nog niet geleverd kan worden. Helaas kan Huawei ook geen nieuwe leverdatum geven, maar de vertraging duurt minimaal zes weken. "

[ Voor 17% gewijzigd door Runoo op 30-11-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Ik twijfel nu wel erg, 6 weken wachten is wel erg lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runoo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07 23:52
Barfman schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:57:
Ik twijfel nu wel erg, 6 weken wachten is wel erg lang
Minimaal 6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Helaas had ik geen mogelijkheid eerder maar avondlevering is gratis door de onduidelijkheid vanaf hun kant.. Voor wie die mogelijkheid heeft. Afspraak gemaakt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Laatst online: 06-09 10:48
Runoo schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:56:
[...]

" Huawei heeft ons laten weten dat de Nexus 6P 64 GB Zilver nog niet geleverd kan worden. Helaas kan Huawei ook geen nieuwe leverdatum geven, maar de vertraging duurt minimaal zes weken. "
Ik wou echt die zilvere uitvoering hebben, maar heb geen zin om 6 weken in onzekerheid te gaan wachten. ;w Dan maar opnieuw bestellen met die €20 waardebon. Nu die zwarte nog op voorraad is :/ En die zilveren annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kefjoo
  • Laatst online: 30-07 21:47
Zojuist een afspraak gemaakt voor donderdagmorgen. Eerder kon niet vanwege mijn werk. HYPED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
[...]

Had dat niet gezien, wel erg lang zeg. Denk maar dat ik ga overstappen naar de Google Store of een zwarte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Gelijk maar de zwarte besteld , minimaal 6 weken nog wachten is me te lang :o

Morgenochtend gelukkig vrij , dus kan ik hem ophalen in rotterdam :P

[ Voor 32% gewijzigd door Leeuw070 op 30-11-2015 18:10 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Mijn zwarte komt morgen. Jeej.
En voor de mensen die toch graag de zilveren willen en niet 6 week willen wachten. DBrand skin er over heen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Nou ook maar overgestapt op de zwarte 64GB versie, 2 weken had ik nog wel willen wachten, maar 6 weken minimaal is idd wat te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Ik wil hem omzetten naar een witte en krijg doodleuk te horen dat dit op dit moment niet mogelijk is... :S
We hebben het direct voor je nagekeken en helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om de order om te zetten. Onze collega's van de abonnementenafdeling zijn druk bezig om dit uit te zoeken en meer duidelijkheid te geven. We willen je aanraden om de website goed in de gaten te houden, zodra we meer weten kan je dat hier direct terugvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Ik ben ook overgestapt naar graphite, ik had toch al een zwart hoesje in huis. Wordt woensdag geleverd.
Zou misschien woensdag geleverd worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Marbo op 30-11-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
Dan maar overzetten naar de witte.
Is helaas niet te bestellen, dus ook niet door servicemedewerker te benaderen.
- dmv de zoekfunctie is de 64 wit wel te vinden, maar er eenmaal op geklikt te hebben geeft 404..

servicemedewerker raadde mij aan om morgenochtend te bellen omdat het dan waarschijnlijk wel zou kunnen. maar dat gaan we dan wel weer meemaken haha

Morgen @Brammel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Volgens mij is iedereen aan het bellen nu.
De IT afdeling was offline, dus waarschijnlijk morgenochtend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
ik heb hem ook omgezet naar de witte en zou zo nog terug gebeld worden
Ondertussen is mijn bestelling helemaal verdwenen..! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
BigF25 schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:44:
ik heb hem ook omgezet naar de witte en zou zo nog terug gebeld worden
Ondertussen is mijn bestelling helemaal verdwenen..! :/
bedoel je dat het jou wel gelukt is zonet? of wordt je zo teruggebeld met goed of slecht nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Laatst online: 18-08 07:32
Heb mijn bestelling ook geannuleerd. Prima service trouwens van coolblue hoe ze dit afhandelen. Ik wilde eigenlijk de witte oorspronkelijk dus heb hem besteld bij de play store. Helaas kan ik nu niet die Ben actie gebruiken, maar ja, die zwarte wil ik echt niet.

2 of 3 december komt mijn witte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

[...]

:o denk kijk het levertijd topic ff terug, levertijden zijn best wel een drama zie ik nu.. ben echt blij dat ik destijds alles omgezet heb van 64GB aluminium naar 32GB aluminium.. mis de extra ruimte dan ook echt niet. paar weken terug was de 64GB aluminium nog de eerste die geleverd zou worden op 25-11.. de rest stond toen nog op 30-11 :/

hoop dat een ieder van jullie snel zijn 6P binnen heeft d:)b t is een top telefoon.. dit topic is trouwens wel echt 1e world problem :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
GunnardePunnar schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:45:
[...]

bedoel je dat het jou wel gelukt is zonet? of wordt je zo teruggebeld met goed of slecht nieuws?
beetje raar gesprek was het, in eerste instantie was het nee we hebben alleen de zwarte,
ik zeg maar in mail staat wit en zwart en ik wil de witte, werd gekeken en in eerste instantie een error maar daarna kreeg ze het volgens eigen zeggen wel voor elkaar. Vroeg daarna nog of ik terug gebeld zou worden voor een afspraak.. Ja door een andere afdeling
ik zie het zo wel, eerst zien dan geloven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damnn... Wat een ellende lees ik hier over de leveringen.
Net nu ik op het punt sta de Nexus 6P | 64GB | Black of Silver wil ga pre-orderen...

Verder wel al tevreden gebruikers? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy_Monkey
ik belde om 18:11 ook op om me zilvere om te zetten naar een witte, nou dat was dus niet mogelijk meer.
Moest morgen maar weer bellen.
Bel ik nu net weer op zegt een andere klantenservice gast dat morgen komt weer een levering en daar zou best nog de zilvere gewoon bij kunnen zitten...
De kans was groter dat ik een zilvere kreeg dan een witte....:(
Terwijl in de mail staat dat de zilvere pas over minimaal 6 weken komt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
Crazy_Monkey schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:54:
ik belde om 18:11 ook op om me zilvere om te zetten naar een witte, nou dat was dus niet mogelijk meer.
Bel ik nu net weer op zegt een andere klantenservice gast dat morgen komt weer een levering en daar zou best nog de zilvere gewoon bij kunnen zitten...
BigF25 schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:49:
[...]

beetje raar gesprek was het, in eerste instantie was het nee we hebben alleen de zwarte,
ik zeg maar in mail staat wit en zwart en ik wil de witte, werd gekeken en in eerste instantie een error maar daarna kreeg ze het volgens eigen zeggen wel voor elkaar. Vroeg daarna nog of ik terug gebeld zou worden voor een afspraak.. Ja door een andere afdeling
ik zie het zo wel, eerst zien dan geloven..
8)7 ik volg t niet meer :D

houd ons op de hoogte BigF25 en Crazy_Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanges
  • Laatst online: 08-06-2017
Hey Niels, bedankt voor je bericht. We hebben het direct voor je nagekeken en helaas is het op dit moment niet mogelijk om de witte variant te bestellen. Op dit moment hebben we nog geen duidelijkheid hierover, onze collega's van de abonnementenafdeling zijn hier druk mee bezig. Zodra we hier meer over weten kan je dat direct terugvinden op onze website. Kunnen we verder nog iets voor je doen?

Dat was de reactie van CB op mijn vraag of ze 'm om konden zetten naar de witte variant..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IM4N
Crazy_Monkey schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:54:
Die medewerkers spreken elkaar vaak tegen, dus ik zou daar niet teveel waarde aan hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
IM4N schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:00:
[...]

Die medewerkers spreken elkaar vaak tegen, dus ik zou daar niet teveel waarde aan hechten.
wellicht de zilvere 32gb, die krijgen ze wat vaker binnen heb ik het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy_Monkey
Juist omdat ze elkaar tegen spreken belde ik 2 keer. De 2de keer keek hij voor mij in het systeem en zei dat morgen weer een kleine levering kwam alleen wist nog niet welke kleuren daarbij zaten.
Vandaar dat ik morgen ochtend even alweer moet bellen...
Maar ondanks de dode link blijft de witte 64gb sinds vanavond wel op voorraad staan..
En aangezien de mail zwart en wit 64gb op voorraad aangeeft zou je toch denken dat ze eerst even kijken of hij er ook daadwerkelijk is en dan pas mensen inlichten :@

Viel me trouwens op dat er 2 verschillende klantenservice nummers zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Crazy_Monkey op 30-11-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel heb ik Coolblue aan de telefoon.
Huawei heeft problemen met het leveren van alle Nexus modellen...

Het leven is niet makkelijk als je iets perse wilt hebben! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
Zwarte is nu weer uitverkocht. ;w Hopelijk maakt dat voor mijn bestelling niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Jullie hadden alle 64 GB uitvoeringen in zwart en wit al wegbesteld, ben nu maar overgestapt op de 32gb zwarte, gaat toch mijn Toast omheen, 6 weken was echt geen optie :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IM4N schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:28:
Zwarte is nu weer uitverkocht. ;w Hopelijk maakt dat voor mijn bestelling niet uit.
Als ik de kans krijg zal ik er wel 3 bestellen voor de mede-tweakers.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy_Monkey
[b] Hoi..., bedankt voor je bericht. Onze welgemeende excuses voor de verwarring en de vertraging, we balen er zelf ook enorm van. Momenteel is alleen de zwarte op voorraad, de witte hopen we morgenochtend te verwelkomen
Net dit bericht gekregen van cb ter betrekking tot de witte 64gb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Helaas is mijn positieve insteek ook veranderd. Men belde mij 19.12 voor afleverafspraak, maar ik was te laat met opnemen. Een half uur later kreeg ik mail met verzoek terug te bellen, maar bij het rondmaken van de boel bleek dat het toestel inmiddels niet meer leverbaar was.
Toen ik aangaf het heel vreemd te vinden eerst een mail te krijgen dat hij nu echt binnen was, en dan toch niet, gaf ze aan dat de mensen die tussendoor hadden geswitcht van zilver naar zwart ervoor hadden gezorgd dat de voorraad toch weer eerder op was dan ze dachten. Ik vind het wel kwalijk dat ze een preorder niet langer dan 30 minuten (of misschien wel korter) bij de reserverende persoon laten staan. Het enige lichtpuntje was dat ze dachten deze week nog een levering te krijgen. Ik ga wel een klacht indienen voor deze gang van zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
Gelukkige heb ik vorige week net voor het uitverkocht was een zilveren 32 Gb op de kop kunnen tikken.
Deze toestellen zijn gegeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Unbelievabl
Als ik nu de 64 GB Zilver bestel bij Google dan komt hij wel deze week binnen toch? Iedereen heeft zijn 64 GB Zilver ontvangen via Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
The Unbelievabl schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:47:
Als ik nu de 64 GB Zilver bestel bij Google dan komt hij wel deze week binnen toch? Iedereen heeft zijn 64 GB Zilver ontvangen via Google?
Heb zojuist geswitcht van Coolblue naar Google. Verwachte leverdatum is 2 of 3 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravo053
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 22:38
Fanges schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:00:
Hey NielsMartijn, bedankt voor je bericht. We hebben het direct voor je nagekeken en helaas is het op dit moment niet mogelijk om de witte variant te bestellen. Op dit moment hebben we nog geen duidelijkheid hierover, onze collega's van de abonnementenafdeling zijn hier druk mee bezig. Zodra we hier meer over weten kan je dat direct terugvinden op onze website. Kunnen we verder nog iets voor je doen?

Dat was de reactie van CB op mijn vraag of ze 'm om konden zetten naar de witte variant..
Hier precies hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurjen_g schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:14:
Helaas is mijn positieve insteek ook veranderd. Men belde mij 19.12 voor afleverafspraak, maar ik was te laat met opnemen. Een half uur later kreeg ik mail met verzoek terug te bellen, maar bij het rondmaken van de boel bleek dat het toestel inmiddels niet meer leverbaar was.
Toen ik aangaf het heel vreemd te vinden eerst een mail te krijgen dat hij nu echt binnen was, en dan toch niet, gaf ze aan dat de mensen die tussendoor hadden geswitcht van zilver naar zwart ervoor hadden gezorgd dat de voorraad toch weer eerder op was dan ze dachten. Ik vind het wel kwalijk dat ze een preorder niet langer dan 30 minuten (of misschien wel korter) bij de reserverende persoon laten staan. Het enige lichtpuntje was dat ze dachten deze week nog een levering te krijgen. Ik ga wel een klacht indienen voor deze gang van zaken...
Hier exact hetzelfde verhaal. Dit is al mijn tweede negatieve ervaring met Coolblue in de afgelopen 6 maanden (1 maand wachten op creditering was de eerste). De medewerker die ik sprak noemde de 6P leveringsproblematiek een drama. Nu alles weer gecanceld en maar bestellen in de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
Marc1510 schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:56:
[...]

Heb zojuist geswitcht van Coolblue naar Google. Verwachte leverdatum is 2 of 3 december.
Bij mij ook, alleen bekijk ik nu net mijn bestel history en die is spontaan leeg. Heb jij nog wat in je bestel history staan? Geld is al wel van de creditcard afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
djpsycho82 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:43:
[...]

Bij mij ook, alleen bekijk ik nu net mijn bestel history en die is spontaan leeg. Heb jij nog wat in je bestel history staan? Geld is al wel van de creditcard afgeschreven.
Bij bestel history staat bij mij het toestel wel. Nog wel op "in behandeling", heb zelf geen idee of er al geld van creditcard is afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 00:57
Zaterdag bij google besteld. 1-2 december als bezorgdatum. Maar nog geen tracking code en staat nog op word verwerkt. Iemand enig idee? Las namelijk ook hier een tijdje terug dat mensen hem binnen kregen voordat ze een tracking code hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
Marc1510 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:50:
[...]

Bij bestel history staat bij mij het toestel wel. Nog wel op "in behandeling", heb zelf geen idee of er al geld van creditcard is afgeschreven.
Nog even via de tablet gekeken en dan staat het er wel. Gelukkig! Schijnbaar werkt de store via de mobiel niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Bij mij staat al 2 dagen .... "word verwerkt".....

ik word er gek van... status is niet veranderd sinds bestelling. Weet iemand een telefoon nummer die ik kan bellen om het e.e.a. te controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist iemand van Coolblue aan de lijn gehad. Hij vertelde mij dat ik waarschijnlijk vandaag gebeld zou worden voor een afleverafspraak (6p Graphite 64GB). Ook zou de voorraad op de site niet gerelateerd moeten zijn aan mijn pre order.

Na al de reacties in dit topic gelezen te hebben, neem ik dat maar met een korreltje zout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axeltimmermans
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-04-2024
Toch ook even wat frustratie van me afschrijven. Ik heb een pre-order geplaatst bij Coolblue voor de 64gb aluminium versie met een BEN Sim Only. Omdat hij toch niet snel geleverd kon worden (6 weken vanaf nu vermoedelijk) kreeg ik van CB een mail met excuses, 20 euro shoptegoed en de mogelijkheid om het toestel om te wisselen naar de zwarte.Hier heb ik gebruik van gemaakt. Het omzetten was nog mogelijk en de telefoon zou vandaag bij mij thuis bezorgd worden.

Echter kreeg ik op de valreep nog een berichtje dat er een storing was met het systeem van Ben. Dit had tot gevolg dat het toestel alsnog niet vandaag geleverd kon worden. Ze gaan het oplossen en bellen me voor een afspraak wanneer dit opgelost is.

Ik wordt steeds goed geholpen door CB en ik ben ook content met de kortingen die ik zonder ernaar te hoeven vragen heb ontvangen, maar ik begin inmiddels toch een beetje moedeloos te worden van 'mijn' pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Ugghh, gisteren even opgebeld toen de zwarte 64gb weer op voorraad was en meteen een adreswijziging gedaan. Toestel zou dan echt vandaag bezorgd worden, tussen 8-13.

Na het gesprek was echter mijn bestelling niet meer te zien in het overzicht en ik had verder ook geen mailtjes gehad. Weer via de chat gevraagd hoe het nou zat, alles was in orde volgens Joop van Coolblue. Dus dan ga ik er van uit dat het vandaag wel goed zou komen toch?

Mooi niet dus, vanochtend weer een berichtje gehad dat wegens de drukte het niet meer mogelijk was om vandaag het toestel af te leveren en dat dat morgenavond zou kunnen. #fuuuuuuuck

Wtf is deze shit, best als je het toestel niet meteen kan leveren maar wees gewoon eerlijk tegenover je klant i.p.v. al die loze toezeggingen. Stelletje cockteasers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidh0tsh0t
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 17:04
spanx schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:11:
Bij mij staat al 2 dagen .... "word verwerkt".....

ik word er gek van... status is niet veranderd sinds bestelling. Weet iemand een telefoon nummer die ik kan bellen om het e.e.a. te controleren?
Je kan via de contactpagina of een mail sturen of een aanvraag doen of ze jou even bellen. Voor de rest zie ik zelf geen telefoonnummer staan.

Die van mij staat ook al sinds vrijdag op wordt verwerkt, dus als je jou bevindingen kan delen als je hebt gebeld, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy_Monkey
Weet er iemand of er al witte 64gb versies zijn binnengekomen bij cb vandaag? Of alleen de zwarte 64gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Freshnezz schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:56:
Ugghh, gisteren even opgebeld toen de zwarte 64gb weer op voorraad was en meteen een adreswijziging gedaan. Toestel zou dan echt vandaag bezorgd worden, tussen 8-13.

[...]
Neem aan dat een adreswijziging niet mogelijk is icm een nieuw abonnement als je hem bijvoorbeeld op je werk wilt laten bezorgen ivp thuis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

kidh0tsh0t schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:02:
[...]

Je kan via de contactpagina of een mail sturen of een aanvraag doen of ze jou even bellen. Voor de rest zie ik zelf geen telefoonnummer staan.

Die van mij staat ook al sinds vrijdag op wordt verwerkt, dus als je jou bevindingen kan delen als je hebt gebeld, graag :)
Ik heb gebeld met Google.... hij is niet Out-of-Stock maar wat ze er niet bij vermelden is dat orderverwerking 1-2 werdagen is en dan het verzenden 1-2 werkdagen is..... :(

Ze heeft gekeken naar mijn order details maar niets vreemds of verkeerds gezien (betaling is goed gegaan ed.)

Deze week zal het sowieso goed komen, alleen had ik rekening gehouden met 1-2 werdagen zucht... dus vandaag of morgen ipv eind van de week....

Weer een verwachting wat ik moet bijstellen..... word er moe van. :X

[ Voor 0% gewijzigd door spanx op 01-12-2015 09:41 . Reden: a word ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Ken. schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:29:
[...]

Neem aan dat een adreswijziging niet mogelijk is icm een nieuw abonnement als je hem bijvoorbeeld op je werk wilt laten bezorgen ivp thuis?
Nou ja daar is niks over gezegd, bij mij is er ook sprake van een nieuw abonnement en voor zover ik weet kan dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
kidh0tsh0t schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:02:
[...]

Ik heb in de mail van google dit contact nummer staan: 0800 020 5955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
Na gisteren een half uur aan de lijn te hebben gehangen mijn abb. en bestelling aangepast, alles telefonisch ok, oude preorder met abb Alu Nexus 6P 64gb omgezet naar zwarte 32gb versie, en gerust gaan slapen aangezien de bezorg afspraak ook meteen gemaakt was, voor woensdag.
Vanochtend een 'ook goedenmorgen' moment toen ik dit mailtje van CB kreeg:

Op 30-11-2015 heeft u een abonnement van T-Mobile aangevraagd via PDAshop.nl. Hierover kunnen wij het volgende berichten:

Naar aanleiding van uw bestelling hebben wij een belangrijke mededeling. Vanwege de enorme drukte is het ons vandaag niet gelukt om iedereen telefonisch te benaderen.

Dit heeft als gevolg dat het niet mogelijk is om morgen bij u te leveren. Hiervoor onze excuses. Wij zullen er voor zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk geleverd kan worden. Daarom zouden wij u willen vragen om de volgende gegevens aan te leveren zodat wij uw bestelling in behandeling kunnen nemen. Vervolgens bellen wij u terug om een afleverafspraak met u in te plannen.

Paspoort/ID kaart/Rijbewijs:
Documentnummer:
Vervaldatum:
Geslacht:
Initialen en achternaam volgens legitimatie:
Indien van toepassing, meisjesnaam:
Geboortedatum:
IBAN (op naam van de contractant):
Bankpasnummer:
Vervaldatum bankpas:

Indien u nummerbehoud heeft aangevraagd (niet van toepassing bij een verlenging):
Te behouden telefoonnummer:
Huidige provider:
Simkaartnummer:
Einddatum huidig contract:

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Jawel lekker dan, ik begon stille vermoedingen van vloeken en 7 jaar ongeluk te krijgen. Blijkt het IT systeem de boel verhaspeld te hebben, en de medewerker verzekerde mij dat het toestel klaar staat voor verzending en alles ok is.
Ik ben nu echter in het stadium van eerst zien dan geloven, als ik hem in mijn handen heb, weet ik het pas zeker en geen moment eerder :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Zo. Zojuist de zilveren omgewisseld voor de witte:
http://www.pdashop.nl/pro...i-nexus-6p-64-gb-wit.html

Was op voorraad volgens hem. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
RMX schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:55:
Zo. Zojuist de zilveren omgewisseld voor de witte:
http://www.pdashop.nl/pro...i-nexus-6p-64-gb-wit.html

Was op voorraad volgens hem. Ben benieuwd!
WAT? Gister werd mij verzekerd dat er geen enkele 64GB versie meer was en voorlopig ook niet meer binnen zou komen! Nu voel ik me toch geweldig genomen! Dat is de enige reden om naar die (vind ik minder mooie) zwarte 32 GB over te stappen :( :(
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste