XPowerStef schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:45:
[...]
In de top 10 met de zwart 32? Denk ik dat ik toch net ietsjes boven je sta nog
[afbeelding]
Ik had via WhatsApp gevraagd wanneer ik gebeld zou worden voor de zilveren 64gb, omdat anderen al gebeld werden.
Kreeg onderstaande als antwoord:
. Wel raar dat er tegenstrijdige berichten worden gegeven door CB medewerkers.
Kreeg onderstaande als antwoord:
Achja 'first world' problemsGoedenavond IM4N. Bedankt voor je bericht. Het kan zijn dat er voor de Nexus 6P 64 GB Zwart afleverafspraken zijn gemaakt. Voor de zilveren versie is dit niet het geval. We hebben deze nog niet op voorraad en je zal dit direct van ons te horen krijgen als het toestel leverbaar is. Excuses voor het ongemak! Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden.

Ik heb vandaag CB ook even gebeld wat de stand van zaken is met me zilveren 64 GB Nexus 6p en daar kwam ook gewoon niks uit.
Kwam erop neer dat als hij morgen kwam en dat was een ALS dan zouden ze me bellen ivm verlenging abonnement. Maar weer onduidelijkheid dus
Kwam erop neer dat als hij morgen kwam en dat was een ALS dan zouden ze me bellen ivm verlenging abonnement. Maar weer onduidelijkheid dus
Verwijderd
Ik was juist overgestapt van de zwarte 64gb naar de zilveren omdat die de 25e gepland was. Nu ook de vraag of het morgen geleverd gaat worden weer onduidelijk. Mijn bestelstatus is nu wel 'je wordt gebeld voor een afspraak' maar dat had volgens cb geen betekenis. Moet tot vandaag wachten en dan werd er met duidelijk. Pff
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2015 06:46 ]
Dat is ook een optie inderdaad. Alleen ben ik niet ergens waar dit kan. Wachten tot maandag dus.. Even doorbijten.Luapper schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:14:
[...]
Ik ben zaterdag ook niet thuis, daarom laat ik hem afleveren waar ik op dat moment wél ben
weinig tot niks..
Say whaaaaaaaat?
]
Dat stemt niet hoopvol voor levering morgen.
Oh, spuit elf. Carry on.

Dat stemt niet hoopvol voor levering morgen.

Oh, spuit elf. Carry on.
[ Voor 39% gewijzigd door FirePuma142 op 27-11-2015 07:51 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Verwijderd
Nou, Google loopt wat achter de feiten aan, maar dit zat om 00:11 vannacht in mijn inbox: 'Je Google Store-bestelling van 24-nov-2015 is verzonden.'
Toch maar weer thuis blijven dan vandaag ;-)
Toch maar weer thuis blijven dan vandaag ;-)
En wanneer komen ze langs? Want ik heb ook de 64 GB zwart maar dan zonder abboMono_ schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:51:
Update!
Zojuist gebeld door CoolBlue voor de aflevering van mijn Nexus 6P 64GB Graphite!
Ik heb hem met een T-Mobile abonnement besteld en ze komen morgen 28-11 langs.Inenting schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:53:
[...]
En wanneer komen ze langs? Want ik heb ook de 64 GB zwart maar dan zonder abbo
Blijkbaar heeft Belsimpel geen goede relatie met de leverancier ofzo, zij zijn de enige die nog niks hebben volgens mij.. CB heeft al toestellen want zij zijn mensen aan het bellen voor leverdatums..
Wat een rommelige uitrol zeg.. pff..
Wat een rommelige uitrol zeg.. pff..
Woensdagochtend de 32GB Graphite besteld op de google store. Ik ging er vanuit dat die maandag pas ging aankomen, maar hij zal vandaag worden geleverd door DHL!
Hè hè, mijn pakket van Bol ligt bij PostNL. Levering vandaag, tussen 8:30 en 21:30... Dat is ruim. Vooral als ik vrij ben en hem naar mijn werk heb laten sturen omdat ik had verwacht daar te zijn op de dag van levering. (destijds) Nu dus maar ff op en neer naar mijn werk om hem op te halen zo vlak voor het weekend.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
levertijd onbekend bij CB voor de 64GB zilver...we wachten maar weer rustig af.
Maar er staat niet meer dat hij 'nooit meer leverbaar' is. Kan evengoed nog dat ze vandaag een levering binnen hebben gehad waar die van ons bij zitten.Michel242186 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:33:
Verwijderd
Net te horen gekregen dat ze er niet van uit gaan dat deze vandaag bij hun binnen komt. Wat een klerezooi daarMichel242186 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:33:
Lekker dan, dit was juist het model dat eerst nog op 25/11 stond...Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:36:
[...]
Net te horen gekregen dat ze er niet van uit gaan dat deze vandaag bij hun binnen komt. Wat een klerezooi daar
Graag dit soort loze berichten achterwege laten.
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 27-11-2015 14:19 ]
Het hele proces is tranen trekkend, van de Google Store die 'Coming Soon' bleef posten terwijl Coolblue de 32GB versie al geleverd had, tot de onduidelijke verschuivingen van Coolblue en het leveren van telefoons terwijl de bestelstatus op pending blijft staan.....
*knip*
[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 27-11-2015 14:19 ]
en de 6p zilver 64gb staat weer op de site van Cb met een onbekende levertijd..

Ook de 32GB versie is nu "op voorraad" tot 15.00 zelfs te bestellen met "vandaagnog", zodat deze vanavond bezorgd wordt!
En CoolBue brengt zijn klanten ook goed op de hoogteBigF25 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:52:
en de 6p zilver 64gb staat weer op de site van Cb met een onbekende levertijd..

Eerst was het 25-11 voor de zilveren 64GB en daarna 28-11 en nu leverdatum onbekend. En in de tussentijd geen één mail vanuit hun kant. Je moet er zelf maar achter komen.
Dit ben ik niet gewend van CoolBlue

Klopt helemaal, het is erg slecht, tot op heden telkens zelf moeten bellen om het een en ander te achterhalenIM4N schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:03:
[...]
En CoolBue brengt zijn klanten ook goed op de hoogte![]()
Eerst was het 25-11 voor de zilveren 64GB en daarna 28-11 en nu leverdatum onbekend. En in de tussentijd geen één mail vanuit hun kant. Je moet er zelf maar achter komen.
Dit ben ik niet gewend van CoolBlue.
Zojuist ook CB aan de lijn gehad. Mijn graphite 64GB i.c.m. KPN abonnement wordt morgen geleverd!
Dan mag ik er denk ik vanuit gaan dat mijn losse graphite 64GB die besteld is op 2-11 ook geleverd wordt, lijkt me?Therach schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:13:
Zojuist ook CB aan de lijn gehad. Mijn graphite 64GB i.c.m. KPN abonnement wordt morgen geleverd!
Dat lijkt me wel ja, misschien dat ze eerst de bestellingen met abonnementen afhandelen? Hij gaf bij het begin van het gesprek wel aan dat "ze verwachten de telefoon vandaag binnen te krijgen". Dus 100% zekerheid hebben ze misschien nog niet.Minimum92 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:17:
[...]
Dan mag ik er denk ik vanuit gaan dat mijn losse graphite 64GB die besteld is op 2-11 ook geleverd wordt, lijkt me?
Mijn bestelling staat bij CB op hun website onder mijn bestellingen nu met status "Je bestelling wordt ingepakt".
ik begin werkelijk hoop te krijgen
(32 zwart)
ik begin werkelijk hoop te krijgen
(32 zwart)
Net even gebeld met CB, maar de aluminium versie is er in iedergeval op dit moment nog niet, en de kans was niet heel groot dat ik nog gebelt zou worden voor een bezorg afspraak op zaterdag. Aangezien de informatie van af de leverancier niet erg duidelijk was omtrent de datum en tijd van aflevering, kon men mij niet vertellen wanneer dan de mogelijke bezorg datum zou worden
Omdat ik zelf de website van belsimpel als een havik in de gaten hou zie ik dat mijn bestelde 32GB graphite EINDELIJK op voorraad is en dat ze nu mijn Vodafone verlenging aan het regelen zijn.. maar alsnog moet ik het zelf in de gaten houden.. jammer dat ze niet ff mailen met het verblijdde nieuws.. hopelijk lukt het ze om hm vandaag nog op te sturen en morgen mijn nieuwe telefoon!
Apart, ik heb de mijne pas afgelopen maandag besteld en was volgens mij één van de eerste die vanochtend werd gebeld voor de 64GB Graphite ..Minimum92 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:17:
[...]
Dan mag ik er denk ik vanuit gaan dat mijn losse graphite 64GB die besteld is op 2-11 ook geleverd wordt, lijkt me?
Jij heb inclusief abonnement besteld lijkt me? Ik niet, dus ik ga er ook niet vanuit dat ik gebeld wordt.Mono_ schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:59:
[...]
Apart, ik heb de mijne pas afgelopen maandag besteld en was volgens mij één van de eerste die vanochtend werd gebeld voor de 64GB Graphite ..
Ik heb bij Coolblue mijn 64GB zilver geannuleerd en direct (met abo) een 32GB Graphite besteld. Zojuist gebeld voor een leverafspraak, hij komt morgen.
Ik ben zojuist gebeld door CB voor een afleverafspraak. Ik heb de mijne op 14-11 besteld. Gaat om de 64GB Graphite versie. Dat waren 2 lange weken !
Goed nieuws! voor degene die de graphite variant hebben besteld..Jurian87 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:04:
Ik ben zojuist gebeld door CB voor een afleverafspraak. Ik heb de mijne op 14-11 besteld. Gaat om de 64GB Graphite versie. Dat waren 2 lange weken !
Het lijkt er gewoon op dat er geen levering van de zilvere is geweest, bummer
Nee, op Twitter geven ze nu ook aan dat de zilveren niet is geleverd en dat ze niet weten wanneer dit wel gaat gebeuren.
To dare is to do
Zojuist gebeld door CB, hij komt morgen (28e) gaat om de 64gb graphite
Net even geappt over de zilveren 64 gb, en ze kunnen inderdaad niet zeggen wanneer die geleverd zal worden. Maar ze zouden dit wel communiceren.
ik bel CB op om te vragen of ze de 64 zilvere niet kunnen switchen naar de zwarte versie maar de zwarte is ook al niet meer leverbaar
Leverdatum onbekend....
Leverdatum onbekend....
Niet meer leverbaar? Als in: ze hadden meer pre-orders dan toestellen binnen gekregen?Crazy_Monkey schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:57:
ik bel CB op om te vragen of ze de 64 zilvere niet kunnen switchen naar de zwarte versie maar de zwarte is ook al niet meer leverbaar![]()
Leverdatum onbekend....
ja blijkbaar en ze weten niet wanneer de volgende levering is.
Toen ik vorige week bij de CB winkel was waren er al 188 pre orders voor alleen de zilvere 64 versie.
En een paar berichten geleden hierop had iemand gepost dat er tussen de 100-300 nexus 6p kwamen..
Op de site is trouwens de zilvere 32 en de zwarte 32 wel gewoon op voorraad sinds net
Toen ik vorige week bij de CB winkel was waren er al 188 pre orders voor alleen de zilvere 64 versie.
En een paar berichten geleden hierop had iemand gepost dat er tussen de 100-300 nexus 6p kwamen..
Op de site is trouwens de zilvere 32 en de zwarte 32 wel gewoon op voorraad sinds net
Klopt, maar het lijkt mij dat als je eerder besteld hebt dan dus ook eerder je bestelling zou moeten ontvangen? En zodoende ook gewoon gebeld zou moeten worden voor een afleverafspraak.Minimum92 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:00:
[...]
Jij heb inclusief abonnement besteld lijkt me? Ik niet, dus ik ga er ook niet vanuit dat ik gebeld wordt.
Zou anders niet echt eerlijk zijn .... Of mis ik iets?
Zou dat dan zijn vanwege het feit dat je al langer voor een pre order stond? Ik heb begin van de week een pre order voor de 32GB Graphite geplaatst. Maar heb nog geen belletje ontvangen.FirePuma142 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:02:
Ik heb bij Coolblue mijn 64GB zilver geannuleerd en direct (met abo) een 32GB Graphite besteld. Zojuist gebeld voor een leverafspraak, hij komt morgen.
Als je geen abo hebt afgenomen hoef je niet te worden gebeld; je krijgt dan gewoon per mail bericht dat ie verstuurd wordt. Bellen is omdat je perse thuis moet zijn ivm legitimatie en 1 cent pinnen voor je abonnement..Mono_ schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:12:
[...]
Klopt, maar het lijkt mij dat als je eerder besteld hebt dan dus ook eerder je bestelling zou moeten ontvangen? En zodoende ook gewoon gebeld zou moeten worden voor een afleverafspraak.
Zou anders niet echt eerlijk zijn .... Of mis ik iets?
(en yes! ook mijn 64 GB Graphite morgen als alles verder goed gaat aan de deur!)
Ah op die manier, duidelijk.jurjen_g schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:39:
[...]
Als je geen abo hebt afgenomen hoef je niet te worden gebeld; je krijgt dan gewoon per mail bericht dat ie verstuurd wordt. Bellen is omdat je perse thuis moet zijn ivm legitimatie en 1 cent pinnen voor je abonnement..
(en yes! ook mijn 64 GB Graphite morgen als alles verder goed gaat aan de deur!)
Haha eindelijk
Nee, dat niet. Verse bestelling via de website.JonnySanta schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:37:
[...]
Zou dat dan zijn vanwege het feit dat je al langer voor een pre order stond? Ik heb begin van de week een pre order voor de 32GB Graphite geplaatst. Maar heb nog geen belletje ontvangen.
Damn, lucky you. Ik wordt echt ziek ongeduldig hier. Ongelofelijk bang dat ie straks opeens uitverkocht is voordat ik gebeld wordt en weer een week moet wachtenFirePuma142 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:59:
[...]
Nee, dat niet. Verse bestelling via de website.

Hoe lang op voorhand moet je bestellen met abonnement?
Ik heb woensdag een order gedaan, kreeg donderdag al een mail voor gegevens, heb deze morgen betaald.
Het ging om een 32 Gb aluminium (die woensdag nog wel op stock was).
Ik heb woensdag een order gedaan, kreeg donderdag al een mail voor gegevens, heb deze morgen betaald.
Het ging om een 32 Gb aluminium (die woensdag nog wel op stock was).
Bij navraag waarom mensen wel met abbonnement zijn gebeld maar er nog geen normale pre-orders zijn ingepakt het volgende:
Coolblue
De verwachting is dat we vandaag ook nog de 64 GB zwart binnen gaan krijgen, maar helaas weten we het nog niet 100% zeker. Je hoort het zo gauw als we meer weten.
Coolblue
De verwachting is dat we vandaag ook nog de 64 GB zwart binnen gaan krijgen, maar helaas weten we het nog niet 100% zeker. Je hoort het zo gauw als we meer weten.
Zie nu net dat de Frost 64GB kleur ook op de Coolblue site staat. En deze wordt volgende week verwacht. Maar dat moet je maar met een flinke korreltje zout nemen.
Ik heb woensdag middag/avond de 64GB black besteld en was vanochtend gebeld voor een leverafspraak morgen. Dat kan toch niet meer mis gaan zo?
Zit te denken om naast de 64gb silver ook nog de 64gb frost te bestellen en dan te kijken welke het eerste binnen komt. Weet alleen niet of dat goed gaat als je met abonnement besteld.
Zie net dat de 64gb frost nog niet te bestellen is...
Zie net dat de 64gb frost nog niet te bestellen is...
[ Voor 14% gewijzigd door Brammel op 27-11-2015 15:07 ]
niet te bestellen maar wel een verwachte leverdatum, de 64 zilvere is wel te bestellen en geen leverdatum? kom op CB
Blijkbaar is alles voor mijn abonnement en telefoon in orde, ik zit nu dus gewoon van deze ochtend 8 uur te wachten op de logistieke dienst?
Iemand een idee hoe lang dit kan duren?
pff
pff
Hmm, via Twitter kreeg ik op mijn vraag over het leveren van de 64GB graphite ook slecht nieuws: vertraagd. Wellicht dat de klantenservice niet volledig op de hoogte is omdat er hier al wel users een bezorgafspraak gemaakt hebben, maar ik zie het wel wat somber in nu.
Had wel een leuke double whammy geweest aangezien ik vandaag wel officieel afgestudeerd ben!
Had wel een leuke double whammy geweest aangezien ik vandaag wel officieel afgestudeerd ben!
Allereerst gefeliciteerd!Minimum92 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 17:57:
Hmm, via Twitter kreeg ik op mijn vraag over het leveren van de 64GB graphite ook slecht nieuws: vertraagd. Wellicht dat de klantenservice niet volledig op de hoogte is omdat er hier al wel users een bezorgafspraak gemaakt hebben, maar ik zie het wel wat somber in nu.
Het zal toch niet ...
[ Voor 2% gewijzigd door Mono_ op 27-11-2015 18:29 . Reden: felicitatie ]
En ik denken dat ik vandaag uit kon slapen word ik om 9 uur wakker gebeld.
Gelukkig met goed nieuws van CB. Als alles goed gaat morgen mijn 6p zwart 64gb met verlenging Telfort.
Ik kan echt niet wachten! Moest me echt inhouden om niet de 32gb versie te halen.
Maar de 64gb was maar 11 euro meer bijbetalen dus dan is de keuze snel gemaakt.
Nog even geduld...
Gelukkig met goed nieuws van CB. Als alles goed gaat morgen mijn 6p zwart 64gb met verlenging Telfort.
Ik kan echt niet wachten! Moest me echt inhouden om niet de 32gb versie te halen.
Maar de 64gb was maar 11 euro meer bijbetalen dus dan is de keuze snel gemaakt.
Nog even geduld...
wel een anti climax...had gedacht de 64GB zilver dit weekend te ontvangen en nu levertijd onbekend...maar we blijven geduld houden.
ik vind het vreemd dat er mensen gebeld worden voor een afleverafspraak van de 64gb zwart terwijl er net tegen mij gezegt word door de klantenservice. erg vreemd
Verwijderd
Ik begon er toch behoorlijk zat van te raken met coolblue. De hele helpdesk spreekt zichzelf tegen. De een zegt dat ik vanmiddag een belletje kon verwachten, dit kon tot het einde van de middag, nu kan het tot 12 uur vannacht. Ze zijn nog steeds telefoons aan het uitpakken...bla bla. Als de helpdesk eens goed geïnformeerd word daar dan kunnen ze ook mensen helpen zeg maar
Het is u niet ontgaan: de Huawei 6P is een prachtig toestel. Daarom hebt u een pre-order bij ons geplaatst. Tot onze grote spijt moeten wij u slecht nieuws brengen
Hij komt. Later helaas.
Huawei heeft ons laten weten dat de Nexus 6P 64 GB nog niet geleverd kan worden. Helaas kan Huawei ook geen nieuwe leverdatum geven, maar maandag ontvangt u meer informatie van ons.
Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens Huawei bieden wij onze oprechte excuses aan.
Als schrale troost bieden wij u een Coolblue-cadeaubon aan t.w.v. 5 euro. Deze kunt u gebruiken in al onze webwinkels.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Hij komt. Later helaas.
Huawei heeft ons laten weten dat de Nexus 6P 64 GB nog niet geleverd kan worden. Helaas kan Huawei ook geen nieuwe leverdatum geven, maar maandag ontvangt u meer informatie van ons.
Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens Huawei bieden wij onze oprechte excuses aan.
Als schrale troost bieden wij u een Coolblue-cadeaubon aan t.w.v. 5 euro. Deze kunt u gebruiken in al onze webwinkels.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
2 seconden geleden in de mailbox:
*knip* wat hier boven staat.
Das mooi klote.
64GB Black besteld op 2 november.
Goed bezig Huawei en Google. Ik overweeg cancellen en bestellen via Google nu.
*knip* wat hier boven staat.
Das mooi klote.
64GB Black besteld op 2 november.
Goed bezig Huawei en Google. Ik overweeg cancellen en bestellen via Google nu.
[ Voor 79% gewijzigd door gtrNL op 27-11-2015 20:31 ]
ach en Coolblue kan er ook weinig aan doen...de bal ligt bij Huawei die chinezen moeten wat harder werken..hehe...ik kreeg net een kadobon van coolblue van 5 euro voor het wachten..ik ga shoppen
Helaas, ook hetzelfde als bovenstaande reacties. Nexus 6P graphite.
Hier idem dito, helaas, had ook een afspraak voor het leveren maandagochtend met een abonnement. Ben benieuwd of ze er helemaal geen binnen hebben gekregen...
Idem, mailtje met, hij komt.. maar later..
Maandag volgt meer info
Maandag volgt meer info
Verwijderd
Net een verhelderend gesprek gehad met de helpdesk van coolblue. De nexus 6p 64gb is vandaag helemaal niet binnen gekomen bij hun. Daar schijnt volgens hem een mail over gestuurd te zijn
Wat een ontzettende blunder is dit zeg. Niet alleen van Huawei, maar ook zeker van Coolblue. Eerst vanmiddag bellen voor een afleverafspraak om vervolgens 's avonds te mailen "Hij komt...later". Wat een wanvertoning.
En dan komen ze met een cadeaubon van 5 euro, wat een giller zeg.
En dan komen ze met een cadeaubon van 5 euro, wat een giller zeg.
[ Voor 13% gewijzigd door Jurian87 op 27-11-2015 21:43 ]
Bon met een minimum bestelbedrag van15 euro. Want stel je voor dat ze verlies maken op deze blunder-situatie.
Volgens mij vertelde de jongeman aan de telefoon dat je vannacht een mailtje krijgt met een tijdsvlak waarbinnen hij komt. Geloof 2 uur maar weet het niet zeker.predator0235 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:33:
Blijkbaar is alles voor mijn abonnement en telefoon in orde, ik zit nu dus gewoon van deze ochtend 8 uur te wachten op de logistieke dienst?
pff
gvdomme! heb een uur geleden gebeld en medewerker heeft glashard lopen verkondigen dat hij vanavond word ingepakt!!!
ik bel na jullie berichten nog een keer.....beweren ze dat de zending niet eens is binnengekomen?!
knakenbedrijf! niet eens een mail en steek die waardebon lekker ergens waar de zon niet schijnt.
pisnijdig
ik bel na jullie berichten nog een keer.....beweren ze dat de zending niet eens is binnengekomen?!
knakenbedrijf! niet eens een mail en steek die waardebon lekker ergens waar de zon niet schijnt.
pisnijdig
Damn it's good 2b a Tweaker!
Ik ben vanmiddag ook gebeld door coolblue om een afspraak te maken voor morgen (Heb met verlenging abonnement besteld). Dus ik was al enthousiast. Maar nu helaas ook het mailtje dat hij niet geleverd kan worden.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x
Het is niet netjes hoe ze dit afgehandeld hebben inderdaad, maar aan de andere kant... als de leverancier de leverafspraken niet nakomt kan Coolblue ook niet anders doen dan excuses aanbieden voor de vertraging.
Wel jammer dat ze zo vol bleven houden dat ze vandaag écht zouden komen terwijl dit dus niet bevestigd was. Dat is wel een beetje valse hoop creëren en dat moet je naar mijn mening als helpdesk dus echt niet gaan doen, want dat gaat averechts werken voor je reputatie.
Al met al had ik gewoon moeten wachten op de Google Store, want die leveren wel gewoon netjes binnen 2 a 3 werkdagen. Ik wacht het gewoon nog maar even af, mijn nieuwe abonnement gaat toch pas vanaf 23 december in!
Wel jammer dat ze zo vol bleven houden dat ze vandaag écht zouden komen terwijl dit dus niet bevestigd was. Dat is wel een beetje valse hoop creëren en dat moet je naar mijn mening als helpdesk dus echt niet gaan doen, want dat gaat averechts werken voor je reputatie.
Al met al had ik gewoon moeten wachten op de Google Store, want die leveren wel gewoon netjes binnen 2 a 3 werkdagen. Ik wacht het gewoon nog maar even af, mijn nieuwe abonnement gaat toch pas vanaf 23 december in!
De perfecte Alanis Morissette versie van ironie, in één zin samengevatFreshnezz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:46:
Ik heb woensdag middag/avond de 64GB black besteld en was vanochtend gebeld voor een leverafspraak morgen. Dat kan toch niet meer mis gaan zo?
Coolblue valt in dezen wel degelijk wat te verwijten, zij zijn de enige webshop die het nodig acht keer op keer leverdata te communiceren die achteraf foutief blijken te zijn.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
annuleren en bij Google bestellen?
Lees nu ook nog eens dit bij Coolblue:
https://twitter.com/renehasekamp/status/668735528645337088
Dus we krijgen geen USB kabels bij de bestelling van Coolblue?
Denk dat ik maar ga cancellen en bij Google zelf bestel.
Ik mag toch hopen dat Huawei overal de toestellen hetzelfde levert. Het zou belachelijk zijn als ze bij de een wel een kabel leveren en bij een andere niet?gtrNL schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:35:
Ik neem aan dat het gewoon een losse lader met USB C kabel is die erbij zit.
[ Voor 7% gewijzigd door FireFly3k op 27-11-2015 21:48 ]
Dat klopt niet. Er zit gewoon hetzelfde bij als alle andere europese nexus 6p's. Ik heb de 6p 32gb zilver al ontvangen en weer geretouneerd in verband met een paarse gloed in het scherm. Mn unboxing kan je hier bekijken: YouTube: NEXUS 6P UNBOXING | EUROPEAN VERSIONgtrNL schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:35:
Ik heb dus ook de Nexus 6p graphite 64gb besteld, in combinatie met een vodafone abonnement.. Ik ben deze ochtend gebeld dat alle producten op voorraad zijn en dat ik deze morgen (28-11) kon verwachten. Net mailtje gelezen waar de vertraging word aangegeven.. Ik met m'n ongeduldige kop toch ff verhaal wezen halen bij de klantenservice. Nja zoals al beschreven in de mail heeft Huawei het niet klaar kunnen spelen om te leveren binnen de aangekondigde tijd.. De medewerker was het met me eens dat het kut chinezen zijn
Ook is aangegeven dat Coolblue een van de weinige is die de nexus 6p in 64GB verkoopt.. Het wordt dan maar iets langer wachten want ik kan die 32gb niet missen
. Maar hopen dat het niet te lang duurt! Wil wel props geven aan Coolblue vanwege de vriendelijke klantenservice en dat je de keuze krijgt om muziek af te spelen of niet tijdens het wachten.
Ook is aangegeven dat Coolblue een van de weinige is die de nexus 6p in 64GB verkoopt.. Het wordt dan maar iets langer wachten want ik kan die 32gb niet missen

Toevallig dit nummer? Kreeg die toegestuurd toen ik vroeg hoe zij het lange wachten konden uitstaannigelkoolmees schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:05:
Wil wel props geven aan Coolblue vanwege de vriendelijke klantenservice en dat je de keuze krijgt om muziek af te spelen of niet tijdens het wachten.
Overigens blij dat de Alu 32GB vroeg werd uitgeleverd, maar wel apart dat niet alles tegelijk komt, en dat het dan nog zo onvoorspelbaar is.

Huh? Is het nou wel of niet aangekomen (bij coolblue dan)?
[ Voor 9% gewijzigd door Inenting op 27-11-2015 22:40 ]
Volgens mij is het dat ze jou bestelling hebben ontvangen. Omdat er nu ook geen verwachte levertijd meer op de site staat, hebben ze verder denk ik niet veel te melden.Inenting schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:38:
[afbeelding]
nee, ik had hetzelfde staan sinds vandaag......Inenting schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:38:
[afbeelding]
ik heb gebeld en er is echt niets binnengekomen.... daarna geannuleerd bij ze.
morgen maar bij Google bestellen.
Omdat ik te ongeduldig was heb ik om 21.30 de telefoon nog een keer besteld, naast mijn pre-order. (32GB Zwart)
Een uur later werd hierover door Cool Blue om mijn contract aanvraag af te werken.
Toen begon over dat ik 2 bestellingen had gemaakt zei hij dat hij nu belde voor de nieuwe bestelling.
"De pre orders hebben ze namelijk nog niet binnen" zei tie.
De de toestellen die ze nu hebben zijn niet voor mensen met een pre order?
In ieder geval. Ik krijg mijn toestel sowieso pas nadat mijn nummerbehoud is goed gekeurd bij Vodafone.
Dus zal hopelijk dinsdag of woensdag zijn.
Een uur later werd hierover door Cool Blue om mijn contract aanvraag af te werken.
Toen begon over dat ik 2 bestellingen had gemaakt zei hij dat hij nu belde voor de nieuwe bestelling.
"De pre orders hebben ze namelijk nog niet binnen" zei tie.
De de toestellen die ze nu hebben zijn niet voor mensen met een pre order?
In ieder geval. Ik krijg mijn toestel sowieso pas nadat mijn nummerbehoud is goed gekeurd bij Vodafone.
Dus zal hopelijk dinsdag of woensdag zijn.
Verwijderd
Heb nu de 32gb versie besteld. Wordt morgen geleverd. Denk dak het daar wel mee ga redden en anders binnen 14 dagen retour sturen
Je weet wat ze zeggen he... Als je iets te graag wilt gaat alles fout!
Allereerst bellen ze me wakker om een bezorgafspraak te maken voor morgen.
Dus ik denk fijn een 6p 64gb inc met een Telfort verlenging vlak voor mijn verjaardag. Niet dus. Toestellen niet geleverd bij CB.
Kan gebeuren maar ik heb mezelf zo opgehyped dat ik niet kan wachten en heb daarom om 23:00 toch mijn order omgezet naar een 32gb. Ik heb nu toch ook een s6 die maar 32gb heeft en daar red ik het ook mee. Zelfs met die logge touchwiz. "Morgen 100% bij u thuis mr!" zei die lieve dame aan de lijn.
Extra kabel bijbesteld en gebruik gemaakt van die lieve, of zo lieve 5 euro waardebon, het verzoek om nog even 3.99 te betalen via ideal. En ja hoor zelfs dat gaat fout. Foutmelding op mijn telefoon. Wel afgeschreven maar nog niet verwerkt. En de tijd tikt maar door... Als de betaling voor 23:59 niet binnen was zou de afspraak morgen niet door gaan.
Dus ik nog een keer bellen. "Dit gebeurd wel vaker mr maar 99.99% van de gevallen komt de betaling nog ruim voor tijd binnen". Nog geen 3 min na dat gesprek een mailtje van CB. Ik denk jaa de betaling is binnen, En je raad het al... nee dat stond er niet in dat mailtje.
Op 27-11-2015 heeft u een abonnement aangevraagd van Telfort via PDAshop.nl. Hierover berichten wij het volgende:
Naar aanleiding van uw bestelling hebben wij een belangrijke mededeling. Momenteel ondervindt het systeem van Telfort een storing waardoor wij uw abonnement niet bij ze kunnen aanvragen. Om deze reden kan de afspraak morgen helaas geen doorgang vinden. Zodra deze storing verholpen is zullen wij direct contact met u opnemen om een nieuwe afleverafspraak in te plannen. Onze excuses voor het ongemak.
Bad luck brian much?
Allereerst bellen ze me wakker om een bezorgafspraak te maken voor morgen.
Dus ik denk fijn een 6p 64gb inc met een Telfort verlenging vlak voor mijn verjaardag. Niet dus. Toestellen niet geleverd bij CB.
Kan gebeuren maar ik heb mezelf zo opgehyped dat ik niet kan wachten en heb daarom om 23:00 toch mijn order omgezet naar een 32gb. Ik heb nu toch ook een s6 die maar 32gb heeft en daar red ik het ook mee. Zelfs met die logge touchwiz. "Morgen 100% bij u thuis mr!" zei die lieve dame aan de lijn.
Extra kabel bijbesteld en gebruik gemaakt van die lieve, of zo lieve 5 euro waardebon, het verzoek om nog even 3.99 te betalen via ideal. En ja hoor zelfs dat gaat fout. Foutmelding op mijn telefoon. Wel afgeschreven maar nog niet verwerkt. En de tijd tikt maar door... Als de betaling voor 23:59 niet binnen was zou de afspraak morgen niet door gaan.
Dus ik nog een keer bellen. "Dit gebeurd wel vaker mr maar 99.99% van de gevallen komt de betaling nog ruim voor tijd binnen". Nog geen 3 min na dat gesprek een mailtje van CB. Ik denk jaa de betaling is binnen, En je raad het al... nee dat stond er niet in dat mailtje.
Op 27-11-2015 heeft u een abonnement aangevraagd van Telfort via PDAshop.nl. Hierover berichten wij het volgende:
Naar aanleiding van uw bestelling hebben wij een belangrijke mededeling. Momenteel ondervindt het systeem van Telfort een storing waardoor wij uw abonnement niet bij ze kunnen aanvragen. Om deze reden kan de afspraak morgen helaas geen doorgang vinden. Zodra deze storing verholpen is zullen wij direct contact met u opnemen om een nieuwe afleverafspraak in te plannen. Onze excuses voor het ongemak.
Bad luck brian much?
Zojuist een bezorger aan de deur gehad en mijn telefoon is binnen van Coolblue!! Graphite 32 gb.
Zat trouwens keurig een lader + extra kabel van oude naar nieuwe USB. Telefoon zelf is awesome, wel wat groter dan ik had verwacht.
Vergeet niet dat je oude simkaart er waarschijnlijk niet inpast! je moet gaan knippen (als je durft).
Zat trouwens keurig een lader + extra kabel van oude naar nieuwe USB. Telefoon zelf is awesome, wel wat groter dan ik had verwacht.
Vergeet niet dat je oude simkaart er waarschijnlijk niet inpast! je moet gaan knippen (als je durft).
[ Voor 55% gewijzigd door SjapperS op 28-11-2015 10:46 ]
Zojuist voor de zoveelste keer gebeld met de CB klantenservice, hierbij werd 1 december genoemd als datum waarop ze 64gb binnen zouden krijgen. Voor wat het waard is natuurlijk...
Bij mijn 32GB zilver (ook via CB) zat zowel een oplaadkabel (Beide kanten usb C) als een kleinere ''normale'' kabel voor aan je computer (1 kan usb andere kant usb C)gtrNL schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:35:
[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 28-11-2015 12:15 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat hoort ook in de doos. Waar je m ook besteld.spartacusNLD schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:13:
[...]
Bij mijn 32GB zilver (ook via CB) zat zowel een oplaadkabel (Beide kanten usb C) als een kleinere ''normale'' kabel voor aan je computer (1 kan usb andere kant usb C)
Een reactie van CB betreffende 64GB zilver via DM op Twitter:
"We hopen dat we 'm maandag uit kunnen leveren, die zilveren. 100% zekerheid hebben we van de leverancier nog niet gehad, dus dat is nog even afwachten."
Niet veelzeggend bericht, maar vond hem het delen wel waard.
"We hopen dat we 'm maandag uit kunnen leveren, die zilveren. 100% zekerheid hebben we van de leverancier nog niet gehad, dus dat is nog even afwachten."
Haha meen je niet, alleen de zilveren? Ik heb vrijdag een hoop moeite moeten doen om de zilveren om te laten zetten naar de zwarte, omdat deze toen nog wel geleverd zou kunnen worden.GunnardePunnar schreef op zondag 29 november 2015 @ 03:12:
Een reactie van CB betreffende 64GB zilver via DM op Twitter:

2SC schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:15:
[...]
Haha meen je niet, alleen de zilveren? Ik heb vrijdag een hoop moeite moeten doen om de zilveren om te laten zetten naar de zwarte, omdat deze toen nog wel geleverd zou kunnen worden.

Wat zei een tweaker in dit topic ook alweer? Iets in de trend van 'de ongeduldige trekt altijd aan het langste eind.'
Ondertussen heb ik dus gewoon de kleur die ik wil, opslaggrootte die ik wil en geen gezooi met orders omzetten. Alleen 2 dagen langer wachten (wat iedereen uiteindelijk moet)
Denk dat de meeste mensen hier net als mezelf op de 64gb versie wachten die gewoon nergens anders met abonnement leverbaar is, ongeacht de kleur. Ik betwijfel of cb 1 december gaat leveren aangezien eerder al was gezegd dat Huawei alleen op vrijdag levert.
Goed verhaal.GunnardePunnar schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:42:
[...]
![]()
Wat zei een tweaker in dit topic ook alweer? Iets in de trend van 'de ongeduldige trekt altijd aan het langste eind.'
Ondertussen heb ik dus gewoon de kleur die ik wil, opslaggrootte die ik wil en geen gezooi met orders omzetten. Alleen 2 dagen langer wachten (wat iedereen uiteindelijk moet)

Het feit dat ik een maand geleden besteld heb zoals velen hier, de leverdatum 4x is aangepast en mijn huidige toestel kapot is kan je moeilijk alleen aan ongeduld wijten.
Ik snap echt niets van heel die gang van zaken over die 64gb versie. Volgens mij werkt het als volgt:
CB bestelt 1000 telefoons bij Huawei. Huawei geeft aan er maar 300 te kunnen leveren op datum X. CB koopt deze 300 in, en Huawei verstuurd ze naar CB op datum X-n (minimaal 1?) met track en trace code. Minimaal 1 dag van tevoren weet dus CB exact wanneer ze de telefoons binnen krijgen, tenzij er iets mis gaat met het transport. Als er met het transport iets mis gaat weet je toch wel wanneer dit ongeveer is opgelost? Nu geeft CB leverdatum onbekend aan...
Of is het zo dat CB er 1000 bestelt en dat ze dan op geen enkele manier te horen krijgen hoeveel ze er wanneer krijgen? Wat wordt er dan aan Huawei betaald door CB?
Zelfs bij productie problemen zou CB eerder op de hoogte moeten zijn en hoeven ze niet pas op de dag dat ze iets zouden ontvangen er achter te komen dat er niets bij de levering zit.
Mij lijkt het logistiek gezien allemaal niet erg complex, maar goed, ik werk niet bij CB of Huawei.
CB bestelt 1000 telefoons bij Huawei. Huawei geeft aan er maar 300 te kunnen leveren op datum X. CB koopt deze 300 in, en Huawei verstuurd ze naar CB op datum X-n (minimaal 1?) met track en trace code. Minimaal 1 dag van tevoren weet dus CB exact wanneer ze de telefoons binnen krijgen, tenzij er iets mis gaat met het transport. Als er met het transport iets mis gaat weet je toch wel wanneer dit ongeveer is opgelost? Nu geeft CB leverdatum onbekend aan...
Of is het zo dat CB er 1000 bestelt en dat ze dan op geen enkele manier te horen krijgen hoeveel ze er wanneer krijgen? Wat wordt er dan aan Huawei betaald door CB?
Zelfs bij productie problemen zou CB eerder op de hoogte moeten zijn en hoeven ze niet pas op de dag dat ze iets zouden ontvangen er achter te komen dat er niets bij de levering zit.
Mij lijkt het logistiek gezien allemaal niet erg complex, maar goed, ik werk niet bij CB of Huawei.
Ik denk eerder dat het aan de Nederlandse leverancier ligt die onduidelijk aan het doen is, en dat CB te horen krijgt.. ja we leveren zeker weten op de 27ste.. en dus is CB gaan bellen voor bezorg afspraken.. en dan puntje bij paaltje word het niet geleverd.. dus Coolblue staat voor lul en moet excuus aanbieden, en die leverancier die de telefoon naar NL haalt blijft buiten schot.. ik denk serieus dat CB er niks aan kan doen, zij gaan echt niet dingen beloven die ze niet waar kunnen maken.. dat geeft hun een erg slechte reputatie op den duur...Brammel schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:33:
Ik snap echt niets van heel die gang van zaken over die 64gb versie. Volgens mij werkt het als volgt:
..................knip