Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-06 15:41

bbc

Michele_M_ schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:56:
[...]

Bij alle bestellingen die ik bij Google heb gedaan, kreeg ik rond 17.30 een track&trace nummer. Nu dus nog niets. Dus dat zal nog wel een dag extra duren. :|
Deze ochtend om 1u22 een track&trace nummer gekregen. Het toestel is ondertussen in Ternat aangekomen :) 64GB Graphite is shipping!

25/11/2015 / 05:33 DHL TERNAT Sorted at terminal DHL TERNAT ---
25/11/2015 / 00:09 DHL UTRECHT Ready for departure to DHL TERNAT Terminal of delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-06 21:24
Besteld via google play store 32GB Graphite. Ook e-mail gekregen en net ontvangen :). Maar het zal voor straks zijn, ik moet gaan werken :(.

[ Voor 19% gewijzigd door cooLopke op 25-11-2015 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:58
cooLopke schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:23:
Besteld via google play store 32GB Graphite. Ook e-mail gekregen en net ontvangen :). Maar het zal voor straks zijn, ik moet gaan werken :(.
Wanneer besteld als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:36

Boy

www.byoscoop.nl

bbc schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:58:
[...]

Deze ochtend om 1u22 een track&trace nummer gekregen. Het toestel is ondertussen in Ternat aangekomen :) 64GB Graphite is shipping!

25/11/2015 / 05:33 DHL TERNAT Sorted at terminal DHL TERNAT ---
25/11/2015 / 00:09 DHL UTRECHT Ready for departure to DHL TERNAT Terminal of delivery
Yep, hier idem! alleen om 00:07 aangekomen in Utrecht, en 4:30 in Beek :D

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Iedereen die een mailtje heeft gekregen, is dat allemaal via Google besteld (voor de 64 GB versies)?

[ Voor 13% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 25-11-2015 08:54 ]

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 10:08
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:53:
Iedereen die een mailtje heeft gekregen, is dat allemaal via Google besteld (voor de 64 GB versies)?
Yep ... ik de zwarte 64GB versie. Maandag ochtend besteld, vandaag (woensdag) binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

struik978 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:58:
[...]

Yep ... ik de zwarte 64GB versie. Maandag ochtend besteld, vandaag (woensdag) binnen.
idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanka007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-04 12:55
Ook hier, Graphite 64gb maandag besteld via Google store, wordt vandaag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-06 20:27

Ves

A gadget addicted Bounty

idem dito

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-06 18:38

The Wizard

Moderator Mobile
Graag de "ik ook" reacties achterwege laten om het topic leesbaar te houden

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Het lijkt er op dat vrijdag leveringen gaan plaatsvinden bij resellers (64gb variant) 28e ontvangst lijkt steeds reëler te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
BigF25 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:24:
Het lijkt er op dat vrijdag leveringen gaan plaatsvinden bij resellers (64gb variant) 28e ontvangst lijkt steeds reëler te worden..
Tenzij je hebt besteld icm abonnement lijkt mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
Dan wordt het wellicht maandag, het komt er aan in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-06 21:24
chengbondkwok schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:46:
[...]

Wanneer besteld als ik vragen mag? :)
Maandagochtend op de google play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Belsimpel heeft net mijn datum van de 24ste naar de 26ste gezet.. Waarom gaat er niet gewoon een algemeen persbericht uit dat er problemen zijn met de levering van de zwarte versie, en dat die minimaal een week later geleverd gaat worden dan de zilveren versie.. scheelt een hoop gemopper..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SjapperS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-06 05:18
Net een mailtje ontvangen van CB. Ze verwachten hem de 27e op te sturen zodat je de telefoon (32GB Graphite) de 28e in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
Tot op heden nog geen mailtje mogen ontvangen.. 64gb zilver. Blijft een raar systeem wat ze hanteren, ene wel en ander geen status update

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-06 23:31
Ik krijg ook geen mails met updates van Coolblue over mijn 64gb zilver. Via twitter wel snel een reactie overigens:
Brammel: Datum voor Nexus 6p 64gb zilver is nu 28/11. Leveren jullie op zaterdag indien besteld met verlenging abonnement (Vodafone)?

CB: Hoi Bram. Dank voor je interesse. We leveren abonnementen gewoon op een zaterdag. Dat is geen enkel probleem voor onze koerier.

Brammel: Bedankt voor uw snelle reactie. Ik zie er naar uit de Nexus 6P zaterdag te ontvangen!

CB: Super. Het is wel een verwachting op dit moment. Dus er kan uitloop zijn. We wensen je in ieder geval alvast veel plezier van je 6P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06 20:03

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

SjapperS schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:30:
Net een mailtje ontvangen van CB. Ze verwachten hem de 27e op te sturen zodat je de telefoon (32GB Graphite) de 28e in huis hebt.
Ik heb de mail ook binnen gehad. Gisteren heb ik een klacht ingediend over het feit dat ze voor de 2e keer de datum hadden verschoven en ik, na de preorder van 2 nov, nog helemaal niets van ze had vernomen.
Toen was de terugkoppeling dat dit inderdaad niet netjes was, vandaag een mailtje. Dus ik heb het idee dat het geholpen heeft.
(32Gb zwart)

Wel jammer dat de 25e een leverdatum zou zijn en dat de 27e nu een verzenddatum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Ook maandag (12.45) besteld bij Google maar nog steeds geen track&trace. Wel gereserveerd bij VISA. Nu staat er bij mij "wordt verwerkt" en 25-26 november maar toch word ik ongeduldig omdat iedereen m nu wel vandaag binnen heeft.
...... geduld is nog steeds niet mijn beste kant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 520369

Klopt het dat er op dit moment geen enkele winkel is waar je gewoon naar binnen kan lopen om de Nexus 6P te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Anoniem: 520369 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:46:
Klopt het dat er op dit moment geen enkele winkel is waar je gewoon naar binnen kan lopen om de Nexus 6P te kopen?
Nog niet volgens mij...online is al moeilijk genoeg :P

de mijne (64GB Graphite) is net binnengekomen, om 15:15 thuis...nu nog even wachten voor ik naar huis mag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Michele_M_ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:38:
Ook maandag (12.45) besteld bij Google maar nog steeds geen track&trace. Wel gereserveerd bij VISA. Nu staat er bij mij "wordt verwerkt" en 25-26 november maar toch word ik ongeduldig omdat iedereen m nu wel vandaag binnen heeft.
...... geduld is nog steeds niet mijn beste kant....
Dan gaat er iets niet goed, ik raad je aan even met Google te bellen. Als je maandag hebt besteld, zou hij nu zeker verzonden moeten zijn.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Famoso schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:53:
[...]

Dan gaat er iets niet goed, ik raad je aan even met Google te bellen. Als je maandag hebt besteld, zou hij nu zeker verzonden moeten zij
Maakt het uit of het bedrag op je CC gereserveerd is of verwerkt? Er is namelijk een 'storing' gaande bij de banken / verwerkingssysteem, en dat kan de boel vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Famoso schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:53:
[...]

Dan gaat er iets niet goed, ik raad je aan even met Google te bellen. Als je maandag hebt besteld, zou hij nu zeker verzonden moeten zijn.
Goeie tip. Net gebeld.
Out of stock :|

Hij gaat me nog terug bellen als hij meer weet. Lekker dan... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

chengbondkwok schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:55:
[...]

Maakt het uit of het bedrag op je CC gereserveerd is of verwerkt? Er is namelijk een 'storing' gaande bij de banken / verwerkingssysteem, en dat kan de boel vertragen.
Ik kan enkel uit eigen ervaring spreken. Mijn bestelling voldoet aan dezelfde beschrijving als hierboven (maandagochtend rond 06:00 besteld) en is inmiddels in 'niemandsland' beland: de status is 'processing,' het bedrag is gereserveerd op mijn CC, maar het toestel is nog niet verzonden. De Google-medewerkers kunnen niet achterhalen waarom + de order kan niet gecanceld worden (niet door mij, noch door Google), hetgeen een indicatie voor verzending (of voorbereiding daartoe) zou moeten zijn. Ik heb vanochtend met Google gebeld: zij kwamen er niet uit, zouden me vandaag terugbellen (of uiterlijk morgen) maar hebben dat tot nu toe niet gedaan.

Het is dat ik wel even kan wachten en ik mijn bestelling bij Coolblue nog niet heb gecanceld, anders zou ik ondertussen flink gefrustreerd zijn geraakt. Bepaald geen beste ervaring met Google, dit.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas8787
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-04 08:28
Ik heb 'm gisteren besteld bij Google (64GB Aluminium). Bedrag staat gereserveerd op CC. Zou 'm morgen of vrijdag ontvangen. Bestelling kan inderdaad niet geannuleerd worden.
Maar ik dacht dat dat betekende dat de bestelling verder gevorderd zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Hij is out of stock heb ik net gehoord van een Google medewerker.

[ Voor 5% gewijzigd door Michele_M_ op 25-11-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Michele_M_ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:27:
Hij is out of stock heb ik net gehoord door een Google medewerker.
Ik heb de 32GB Graphite besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Michele_M_ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:27:
Hij is out of stock heb ik net gehoord van een Google medewerker.
Welke? De 64 GB Graphite (die ik heb besteld) is volgens de store op dit moment niet out of stock en ook niet op het moment dat ik hem bestelde (blijkens de reacties hier). Kortom: er lijkt in bepaalde gevallen meer aan de hand te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Famoso schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:30:
[...]

Welke? De 64 GB Graphite (die ik heb besteld) is volgens de store op dit moment niet out of stock en ook niet op het moment dat ik hem bestelde (blijkens de reacties hier). Kortom: er lijkt in bepaalde gevallen meer aan de hand te zijn.
Die heb ik ook besteld. En die staat nu ook nog gewoon op voorraad in de store. Maar ik kreeg te horen dat hij er niet is en hij kon niet vertellen wanneer die weer leverbaar zou zijn. Hij ging het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Laatst online: 20-06 15:41

bbc

Michele_M_ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:43:
[...]

Die heb ik ook besteld. En die staat nu ook nog gewoon op voorraad in de store. Maar ik kreeg te horen dat hij er niet is en hij kon niet vertellen wanneer die weer leverbaar zou zijn. Hij ging het uitzoeken.
Die van mij werd dus geleverd. Heb al een beetje ermee gespeeld en kan nu naar het ervaringen topic overschakelen *O*

Anoniem: 405906

Ook hier staat mijn Google Play bestelling (64 GB, Aluminium) al zo'n 1,5 dag op: 'wordt verwerkt'. 699 al wel afgetrokken op mijn Creditcard overzicht.

Eergisteren om 14:42 besteld in de Store. Ik vrees dus ook dat deze nu al uitverkocht is in de Store, al staat er leverdatum 26/27 november dus het zou nog altijd kunnen..

• RevellNL
  • Laatst online: 26-05 23:08
Ook hier inderdaad Maandag besteld, rond 20:00, 64GB Graphite, en al een paar dagen op "Wordt verwerkt". Leverdatum staat nog op "26 - 27 November" dus ik heb nog steeds de hoop dat ik vandaag een mailtje krijg met verzendgegevens.

Lijkt mij toch dat een bedrijf als Google hun voorraadsindicatie wel op orde heeft in de store? :X

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

• chengbondkwok
Anoniem: 405906 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:08:
Ook hier staat mijn Google Play bestelling (64 GB, Aluminium) al zo'n 1,5 dag op: 'wordt verwerkt'. 699 al wel afgetrokken op mijn Creditcard overzicht.

Eergisteren om 14:42 besteld in de Store. Ik vrees dus ook dat deze nu al uitverkocht is in de Store, al staat er leverdatum 26/27 november dus het zou nog altijd kunnen..
Idem dito. Ik had het dinsdag 24 november om 9:42 besteld. Bedrag gereserveerd op mijn CC, maar blijft inderdaad 'hangen' op 'wordt verwerkt'. Ik hoop dat ik vanavond het verlossende mailtje zie, anders gaat dit een lang weekend worden :P

Edit:
Geen bevestigingsmail van Google / DHL gehad, maar zojuist op kantoor geleverd :)

Dus voor alle mensen die geen trackingcode hebben gehad, er is hoop :)

[ Voor 10% gewijzigd door chengbondkwok op 26-11-2015 10:56 ]

chengbondkwok schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:07:
[...]

Idem dito. Ik had het dinsdag 24 november om 9:42 besteld. Bedrag gereserveerd op mijn CC, maar blijft inderdaad 'hangen' op 'wordt verwerkt'. Ik hoop dat ik vanavond het verlossende mailtje zie, anders gaat dit een lang weekend worden :P

Edit:
Geen bevestigingsmail van Google / DHL gehad, maar zojuist op kantoor geleverd :)

Dat biedt hoop :) Nog meer mensen die dit hebben gehad? Google Play Store is inderdaad onveranderd, je kan er nog steeds bestellen met een levertijd van 1-2 werkdagen.

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:04
Alsof het nog een verrassing is: ook de 32gb graphite staat bij coolblue inmiddels op 28-11

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

chengbondkwok schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:07:
[...]

Edit:

Bizar. Is de status van je bestelling ondertussen nog steeds 'processing'?

• chengbondkwok
Famoso schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:28:
[...]

Bizar. Is de status van je bestelling ondertussen nog steeds 'processing'?
Yes, het staat nog steeds op processing. Reageerde ook verbaasd dat de receptie mij opbelde om een pakketje op te halen. Het staat wel op mijn naam etc.

Misschien krijg ik nog een tweede Nexus 6P :o

• thomas8787
Dan ben ik benieuwd, heb 'm ook dinsdag besteld, status is nog onveranderd. Bedrag staat gereserveerd op m'n CC. Geen bevestings/verzend mail gehad. Maar zou vandaag of morgen bezorgd worden. M'n hoop voor vandaag was al vervlogen, maar wie weet. Hopelijk kan ik hier dadelijk ook een 'editje' onder zetten.

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:07
chengbondkwok schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:30:
[...]

Yes, het staat nog steeds op processing. Reageerde ook verbaasd dat de receptie mij opbelde om een pakketje op te halen. Het staat wel op mijn naam etc.

Misschien krijg ik nog een tweede Nexus 6P :o
Dan is hij ineens niet meer zo duur :+

Google bellen word je ook niet heel veel wijzer van; de beste meneer aan de lijn wist me te vertellen dat iedereen in de warehouse 'extreem druk bezig is' door de plotselinge populariteit van de 6P, maar kon niks vertellen over wanneer ze nou binnenkomen.

En inderdaad, 'normaal gesproken' word er nog een Track & Trace e-mail verstuurd om het pakketje te kunnen volgen, maar zoals we hierboven al hebben gezien met Tweaker chengbondkwok kunnen we alsnog verrast worden.. ;-)

Toch maar thuis blijven dan vandaag & morgen...

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Toestel hier nu ook binnen, status nog steeds op processing. Vreemd wel.

Famoso schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:30:
Toestel hier nu ook binnen, status nog steeds op processing. Vreemd wel.
Wanneer en welk model besteld?

P.s., have fun! *Jaloers* ;-)

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Anoniem: 405906 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:33:
[...]

Wanneer en welk model besteld?

P.s., have fun! *Jaloers* ;-)
Thanks. Maandagochtend rond 06:00. 64GB Graphite. Geen enkele mail van Google gehad.

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Heeft iemand google now On Tap al werkend?, het werkt bij mij nog niet.

• JTH4
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-05 21:59
Bakkertje_01 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:44:
Heeft iemand google now On Tap al werkend?, het werkt bij mij nog niet.
Werkt voorlopig alleen in het Engels. Dus systeemtaal moet ingesteld staan op Engels.

• J-Tech
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-02-2023
Maandag 23ste om 11:45 uur de 64GB Graphite Nexus 6P, besteld via de Google Play Store.

Zou gister 25e of vandaag 26e verstuurt worden en een mail krijgen met tracking code.

Nog geen bericht..

• chengbondkwok
J-Tech schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:02:
Maandag 23ste om 11:45 uur de 64GB Graphite Nexus 6P, besteld via de Google Play Store.

Zou gister 25e of vandaag 26e verstuurt worden en een mail krijgen met tracking code.

Nog geen bericht..
Dag is nog niet voorbij :) Ik had ook 0 bericht gekregen van Google, maar wel geleverd gekregen.

• J-Tech
chengbondkwok schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:06:
[...]

Dag is nog niet voorbij :) Ik had ook 0 bericht gekregen van Google, maar wel geleverd gekregen.
Spannend!! :D

Heel spannend! :d

• GlexoSlimSlom
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-04 23:19
Release datum bij Cool Blue van 27e naar 28e alweer voor de 32GB graphite model.

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 22:00

CSB

:D

Bij Bol.com staat de stsus nu op 5 tot 7 werkdagen voor de 32GB graphite... Ik krijg er een beetje spijt van dat ik bij Bol besteld heb.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• chengbondkwok
CSB schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:35:
Bij Bol.com staat de stsus nu op 5 tot 7 werkdagen voor de 32GB graphite... Ik krijg er een beetje spijt van dat ik bij Bol besteld heb.
Ik had dinsdag mijn order bij Bol geannuleerd en direct bij Google geordered. Beste beslissing blijkt :)

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
Mijn 6P 64gb aluminium is binnen! Op 24 november om 16:58 besteld bij Google.

Vreemde is dat mijn bestelling op de bestelstatus pagina nog op "wordt verwerkt" staat en dat er niet hoefde worden getekend voor ontvangst. Bezorgd door DHL.

Kan niet wachten om naar huis te gaan!

• BigF25
  • Nu online
Ben benieuwd of morgen partijen als cb, belsimpel gaan bellen voor leveringen.. :)

[ Voor 44% gewijzigd door BigF25 op 26-11-2015 13:40 ]

EnigmaNL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:37:
Mijn 6P 64gb aluminium is binnen! Op 24 november om 16:58 besteld bij Google.

Vreemde is dat mijn bestelling op de bestelstatus pagina nog op "wordt verwerkt" staat en dat er niet hoefde worden getekend voor ontvangst. Bezorgd door DHL.

Kan niet wachten om naar huis te gaan!
Pfff, ik had 2 uur eerder besteld dus ik neem aan.. ok hoop dan maar dat ik vandaag ook aan de beurt ben. Kan niet wachten in ieder geval :)

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:59
Gisterenochtend voor 12 uur zelfs bij bol.com de 32gb silver besteld. Stond gemarkeerd als verzonden, vandaag bij pakket levering zat er niet bij. Pakket zit nog "vast" in het sorteerproces bij PostNL.

Zal mij benieuwen of hij morgen ook echt komt, of dat hij achterover gedrukt is bij PostNL

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
Anoniem: 405906 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:46:
[...]

Pfff, ik had 2 uur eerder besteld dus ik neem aan.. ok hoop dan maar dat ik vandaag ook aan de beurt ben. Kan niet wachten in ieder geval :)
Ik voel me ineens een beetje ziek, ik denk dat ik maar naar huis moet gaan 8)7

Vanavond maar over naar het ervaringentopic!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:44
Maandagavond besteld rond 22:00 uur bij Google en krijg net het bericht van het thuisfront dat hij binnen is. Dus ik kan niet wachten om naar huis te gaan en inderdaad over te schakelen naar het ervaringentopic ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Leviathius op 26-11-2015 14:37 ]

YouTube: MotorcycleGeek

• Jip99
En jawel hoor, belsimpel heeft de datum van 26 naar 27 gezet, ik word een beetje moe van dit geschuif van de leverdatum.. het begint nu wel gewoon echt amateuristisch te worden hoe de leverancier er nu mee omgaat.

Het enige probleem op dit moment is de 32GB zwart, die blijft maar verschoven worden en niemand kan of wil vertellen waarom...

• Brammel
Zojuist reactie gehad van Coolblue op twitter:

Brammel: Verwachten jullie nog uitloop of wordt ik morgen inderdaad gebeld om een afspraak te maken voor de levering op zaterdag?

CB: De bedoeling is dat het morgen allemaal wordt opgepakt, houd je telefoon dus goed in de gaten Bram.

• MarDor
  • Laatst online: 31-01 13:27
Nou bij mij ook hetzelfde verhaal als vele anderen. Heb de 32GB graphite dinsdagavond besteld en die schijnt nu ook binnen te zijn gekomen zonder verzendbevestiging. Ben blij dat ik bij belsimpel geannuleerd heb.

• thomas8787
Blijft toch apart, ook hier toestel ontvangen van Google zonder verzendbevestiging etc.
Aluminium 64GB

Wel ff het bedrag op de CC in de gaten houden, staat bij nog steeds gereserveerd:
Als de winkelier de transactie niet binnen 10 dagen voltooid wordt het bedrag weer vrijgegeven.

• Groverp08

Groverp08

Brammel schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:44:
Zojuist reactie gehad van Coolblue op twitter:

Brammel: Verwachten jullie nog uitloop of wordt ik morgen inderdaad gebeld om een afspraak te maken voor de levering op zaterdag?

CB: De bedoeling is dat het morgen allemaal wordt opgepakt, houd je telefoon dus goed in de gaten Bram.
welke heb je besteld?

• Brammel
Sorry, 64gb zilver, met vodafone verlenging.

• chengbondkwok
thomas8787 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:06:
Blijft toch apart, ook hier toestel ontvangen van Google zonder verzendbevestiging etc.
Aluminium 64GB

Wel ff het bedrag op de CC in de gaten houden, staat bij nog steeds gereserveerd:
Als de winkelier de transactie niet binnen 10 dagen voltooid wordt het bedrag weer vrijgegeven.
Bij mijn ING CC is dat 20 dagen. Maar ik geloof echt wel dat Google die bedragen charged.

thomas8787 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:06:
Aluminium 64GB

Wanneer had je besteld?

• J-Tech
Ja, 64GB graphite model is binnen!

23ste besteld bij Google Play Store, zojuist bezorgd.

:-)

• RevellNL
  • Laatst online: 26-05 23:08
64GB Graphite is zojuist bezorgd! Maandagavond rond 20:00 besteld, status bij Google staat nog steeds op "Wordt verwerkt".

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

• thomas8787
Afgelopen dinsdag om 15.17
chengbondkwok schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:15:
[...]

Bij mijn ING CC is dat 20 dagen. Maar ik geloof echt wel dat Google die bedragen charged.
Ja zal ook wel. Anders krijg je wel een naheffing :/

• SjapperS
Ik ben net gebeld door CB. Morgen krijgen ze mijn telefoon binnen en zaterdag wordt hij bezorgd!
32 GB graphite.

• XPowerStef
SjapperS schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:32:
Ik ben net gebeld door CB. Morgen krijgen ze mijn telefoon binnen en zaterdag wordt hij bezorgd!
32 GB graphite.
Heb je een bezorgafspraak gemaakt? Of heb je de telefoon los besteld?

[ Voor 62% gewijzigd door XPowerStef op 26-11-2015 16:40 ]

• BigF25
  • Nu online
XPowerStef schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:37:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar, heeft dezelfde datum als de 64gb zilver.. :9~

• SjapperS
XPowerStef schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:37:
[...]

Ik heb een bezorgafspraak gemaakt voor zaterdag. Telefoon inclusief abonnement.

• superstephan1
  • Laatst online: 09-05-2024
Nexus 6p 64gb zilver is zojuist van de coolblue site gehaald heren. Ik heb gelijk een bericht gestuurd en ben benieuwd wat ze met mij order doen.

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:49
superstephan1 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:52:
Nexus 6p 64gb zilver is zojuist van de coolblue site gehaald heren. Ik heb gelijk een bericht gestuurd en ben benieuwd wat ze met mij order doen.
Zojuist daarover gebeld, ze krijgen er morgen tussen de 100 en 300 binnen werd mij verteld. Krijg mijn 64GB aluminium versie evengoed nog zaterdag binnen volgens Coolblue.

• Jip99
Zou Belsimpel dan echt de enige loser zijn in dit groepje waarbij er geen berichten naar buiten komen over slecht leverbare telefoons en wanneer die wel binnekomen??..

ik neem aan dat ze net zoals coolblue morgen een hoop krijgen, zo niet is het echt belachelijke en cancel ik mijn order bij hun.

• Brammel
Marc1510 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:02:
[...]

Zojuist daarover gebeld, ze krijgen er morgen tussen de 100 en 300 binnen werd mij verteld. Krijg mijn 64GB aluminium versie evengoed nog zaterdag binnen volgens Coolblue.
Waarom halen ze hem dan van de site?

• Michele_M_
Ook binnen. Zonder verzendbevestiging.
Vanmorgen nog gebeld. Ze konden niets zeggen of garanderen. Probleem ligt bij DHL, zij regelen blijkbaar de voorraad? Ze zijn overgestapt van UPS naar DHL. Daar hebben ze denk ik nu spijt van....

• Michele_M_
superstephan1 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:52:
De zilveren is alleen voor dames :+

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:49
Brammel schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:17:
[...]

Waarom halen ze hem dan van de site?
Dat vond ik ook wat vreemd, werd wel wat over verteld maar hij zou morgen weer terug komen. Vind dit er trouwens wel geinig uitzien, zeker voor een pre-order.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a4k6QJW.jpg

Hier nog niets ontvangen, maar volgens mij heeft DHL ook een avondroute dus het kan nog...

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 07:43

didio

didio.nl

Net gebeld door Coolbue, ik krijg mijn zwarte 32GB Nexus 6P maandag. Zaterdag leveren kon ook maar ben zaterdag niet thuis. Damn.

weinig tot niks..

• superstephan1
  • Laatst online: 09-05-2024
Hey Stephan,

Bedankt voor je bericht. Het lijkt momenteel om een foutje te gaan. Ik raad je aan de website in de gaten te houden. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

Groeten,
Paul van Coolblue

Dus all is well!

DHL Express gebeld, die weten van niets.. dus het zal wel DHL Parcell zijn, en die werken nu volgens mij niet meer..

Lekker is dat, hele dag thuis gebleven voor niets..

• XPowerStef
Ook een afleverafspraak gemaakt voor zaterdag! Hopelijk kan ik dan zaterdag eindelijk verhuizen van dit topic naar het andere ;)!

• Michele_M_
Anoniem: 405906 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:40:
DHL Express gebeld, die weten van niets.. dus het zal wel DHL Parcell zijn, en die werken nu volgens mij niet meer..

Lekker is dat, hele dag thuis gebleven voor niets..
Het zegt mij niets maar die van mij is bezorgd door DHL Europlus FRT

Michele_M_ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:56:
[...]

Het zegt mij niets maar die van mij is bezorgd door DHL Europlus FRT
En dat zegt mij dan weer niks :)

Nice, lucky you! Voor vandaag heb ik het opgegeven, morgen weer een dag..

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
DHL Europlus = Parcel

• IM4N
  • Laatst online: 20-04 21:39
XPowerStef schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:52:
Ook een afleverafspraak gemaakt voor zaterdag! Hopelijk kan ik dan zaterdag eindelijk verhuizen van dit topic naar het andere ;)!
Heb je een 32GB of 64GB besteld? En welke kleur?

Thanks @XPowerStef. Het lijkt er op dat ze alleen de (zwarte) 32GB bestellingen opbellen voor een afspraak.

[ Voor 28% gewijzigd door IM4N op 26-11-2015 21:16 ]

• XPowerStef
Zwarte 32GB

• GlexoSlimSlom
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-04 23:19
IM4N schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:12:
[...]

Heb je een 32GB of 64GB besteld? En welke kleur?

Thanks @XPowerStef. Het lijkt er op dat ze alleen de (zwarte) 32GB bestellingen opbellen voor een afspraak.
Voor die van mij hebben ze anders nog niet gebeld. Ik staar al heel de avond naar mijn telefoon, hopende dat ze me nog bellen.

Hopelijk morgen :D

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:24
Via Twitter kreeg ik te horen dat ik bij de eerste groep zit en dan ze verwachten mij morgen te kunnen bellen voor een afspraak. Ik ben benieuwd.

To dare is to do

Anoniem: 166897

Slaapje schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:50:
Via Twitter kreeg ik te horen dat ik bij de eerste groep zit en dan ze verwachten mij morgen te kunnen bellen voor een afspraak. Ik ben benieuwd.
Wat een tegenstrijdige berichten van CB. Mij konden ze vanavond via Twitter helemaal niets vertellen over de levertijd omdat ze de toestellen nog niet binnen hebben gekregen. (64GB Zilver, Vodafone verlenging).

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:24
Vreemd, hier ook de zilveren 64GB en toevallig ook Vodafone verlenging. Nou ja, time will tell.

To dare is to do

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-06 21:25
didio schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:32:
Net gebeld door Coolbue, ik krijg mijn zwarte 32GB Nexus 6P maandag. Zaterdag leveren kon ook maar ben zaterdag niet thuis. Damn.
Ik ben zaterdag ook niet thuis, daarom laat ik hem afleveren waar ik op dat moment wél ben :D

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik heb hem gisteren besteld bij CB (64GB zilver), en vandaag zag ik dat niet meer geleverd wordt op hun site. Heb maar ff gebeld, en mij werd verteld dat iedereen die hem besteld heeft tot aan vandaag hem gewoon zaterdag kan verwachten mits ze de 64GB versie morgen binnen krijgen. Iedereen zou morgen dan gebeld worden voor een afspraak.

System | Racing is in my Blood

• Groverp08

Groverp08

Slaapje schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:50:
Haha, aan de telefoon kreeg ik ".... Eh oh, je zit wel goed.. Je was er snel bij, je zit in de top 10 dus krijgt als eerste als we ze leveren"
Blijkbaar kunnen ze zien dat ik F5 had gebruik op 2 nov >:)

Zaterdag dus eindelijk de 32 zwart in handen

• XPowerStef
Groverp08 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:22:
[...]

Haha, aan de telefoon kreeg ik ".... Eh oh, je zit wel goed.. Je was er snel bij, je zit in de top 10 dus krijgt als eerste als we ze leveren"
Blijkbaar kunnen ze zien dat ik F5 had gebruik op 2 nov >:)

Zaterdag dus eindelijk de 32 zwart in handen
In de top 10 met de zwart 32? Denk ik dat ik toch net ietsjes boven je sta nog ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1552836/Knipsel.PNG
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste