Het is sowieso een goed teken dat Google de toestellen nu ook in Nederland levert. Hopelijk betekent dit inderdaad dat andere winkels het ook zo snel mogelijk ontvangen nu.urf schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:00:
Best kans dat ze bij Coolblue en andere winkels dan ook eerder komen. Ze komen allemaal vanaf dezelfde leverancier denk ik.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Lees een paar berichten terug, was al gemeld.iDutch schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:47:
Hij is beschikbaar in de Play Store!
1-2 dagen, zelf vanochtend besteld, geeft aan dat het 25-26 zal worden bezorgd.Boy schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:52:
https://store.google.com/product/nexus_6p ja, verlaat warehouse na 1 - 2 dagen..waar staat dat warehouse en hoe lang duurt het leveren?
Anoniem: 315662
11???Ves schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:55:
[...]
Lees een paar berichten terug, was al gemeld.
[...]
1-2 dagen, elf vanochtend besteld, geeft aan dat het 25-26 zal worden bezorgd.
Your order has been placed! As soon as it has been dispatched you'll receive a separate email with your tracking number. You will not be charged until your order has been shipped.
Order number:
Order date: 23-Nov-2015 07:13:43 CET
Purchased from:
Google Commerce Ltd
Gordon House, Barrow Street
Dublin 4
Co. Carlow
Ireland
BE0550.479.651
Estimated delivery date: 25 – 27 November 2015 1 Nexus 6P (64GB, LTE, Graphite) 699,00 €
Misschien dat die van mij dus gelijk aankomt met de leveringen van de web winkels. Zal wel een update posten wanneer er een shipment mail komt.
Heb ook nog geen mail van ze gehad, dus ik ben bang dat ik nog wel even moet wachten.Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 23-11-2015
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Het is natuurlijk wel pas half 11. Kan best zijn dat ze vanmiddag pas wat binnen krijgen.CSB schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:08:
Hmm. Zoals ik al vreesde, bij Bol.com is de status nog steeds ongewijzigd:
[...]
Heb ook nog geen mail van ze gehad, dus ik ben bang dat ik nog wel even moet wachten.
ツ
waardoor snellere levering mogelijk zou kunnen zijn
[ Voor 22% gewijzigd door GunnardePunnar op 23-11-2015 12:04 ]
Niet echt een gemis.. Zat andere mogelijkheden (Cb, belsimpel etc)GunnardePunnar schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:03:
Jammer dat er geen mogelijkheden bestaan als combinaties met abonnementen via de Google Store
waardoor snellere levering mogelijk zou kunnen zijn
Dat laat Google ook bewust over aan dit soort partijen
Haha tja 3 dagen extra wachten is voor velen gelukkig geen probleem, maar zoals ik bij sommigen hier lees..BigF25 schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:07:
[...]
Niet echt een gemis.. Zat andere mogelijkheden (Cb, belsimpel etc)
Dat laat Google ook bewust over aan dit soort partijen

Europaboete. Omdat wij in Europa leven moeten we meer betalen, dat is toch bijna altijd zo?zokiz schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:26:
Waarom is er zo'n prijsverschil met de Nexus 6P in USA? Daar kost ie $ 499? hier € 649? dat is bijna €200 euro verschil !
Toch vind ik het te veel.EnigmaNL schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:28:
[...]
Europaboete. Omdat wij in Europa leven moeten we meer betalen, dat is toch bijna altijd zo?
De iPhone 6s is in USA $ 649 en in NL € 749. Dat is een verschil van € 139 euro. Vind de € 180 euro van Google iets aan de hoge kant.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Er was onderhoud bij Vodafone dit weekend, waardoor ze niets met contracten en abonnementen konden doen. Als ze dat nou gewoon gezegd hadden...Vunzz schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 13:25:
Ik heb nu, voor het eerst, een mindere ervaring met Coolblue.
Gisteren vóór 18 uur de zilveren 32 GB besteld, met Vodafone verlenging.
Het begon met een mailtje (al na een half uur, dat dan weer wel): "Naar aanleiding van uw bestelling, hebben wij u getracht te bellen. Helaas was u niet bereikbaar".
Ze hebben me echter helemaal niet geprobeerd te bellen. Afijn, er werden wat gegevens gevraagd en die heb ik per ommegaande gemaild en tegelijkertijd even de klantenservice gebeld,
Er was niets aan de hand en ik zou alsnog gebeld worden voor een bezorgafspraak.
Vanmorgen om 9u30 nog maar eens gebeld. Er was wederom niets aan de hand, alles met het abonnement was in orde en ik wordt gebeld voor een afspraak. Vandaag bezorgen gaat helaas niet meer lukken.
Inmiddels staat de status van de order al sinds gisteravond zes uur op "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak", maar enige communicatie vanuit Coolblue is er niet.
Het is geen ramp dat ze niet binnen no time kunnen leveren, inclusief verlenging, maar wees eerlijk in de verwachtingen die je schept. En als het dan een keer gebeurd dat je een verwachting niet waar kan maken, communiceer er dan over.
Hoe dan ook, morgenochtend wordt hij afgeleverd!
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Voor zover ik weet handelt de Google store je garantie verhaal af, en niet Huawei. En ik las op Android Police dat de support van Huawei nog niet echt top is in de US.hylke94 schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:28:
Weet iemand ook of het qua reparatie/garantie ed iets uitmaakt of je hem besteld bij bijv Coolblue of de Google Play Store?
Dit staat er op de support pagina van Google:
https://support.google.com/store/answer/6301411?hl=enContact: If you purchased your Nexus 6P on the Google Store, contact us for information about refunds, exchanges, or repairs. Your satisfaction is important to us and we want to help.
If you didn’t purchase your Nexus 6P on the Google Store, visit the Huawei website at www.consumer.huawei.com/. You may be covered by Huawei's limited manufacturer's warranty.
https://huawei.drmobile.nl/hua_nl/
Jammer dat ik dan toch nog hoop put uit zo'n berichtje.MarDor schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:37:
[...]
Het is natuurlijk wel pas half 11. Kan best zijn dat ze vanmiddag pas wat binnen krijgen.
Nog geen bericht gehad in ieder geval.
Ik dacht..dr mobile, nooit van gehoord...Skadrow schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:17:
voor de geintereseerde, huawei heeft een garantie service waar ze het zelfs komen ophalen en terug brengen, met garantie dat het binne 3 dagen gerepareerd is, 30 dagen na aanschaf inschrijven en je zit goed.
https://huawei.drmobile.nl/hua_nl/
is het gewoon Dynafix hier in Nuth
Ik heb ondertussen Studentmobiel geannuleerd en bij Play Store besteld...toch maar 64 gb ipv 32gb
[ Voor 10% gewijzigd door Boy op 23-11-2015 16:49 ]
edit:
incognito werkt wel, maar nu is mn paypal invalid...
edit2:
je mag met een paypal-account geen hardware kopen. Dat is teleurstellend... Dan toch maar CoolBlue denk ik.
[ Voor 45% gewijzigd door hylke94 op 23-11-2015 20:29 ]
te vroeg gejuicht... blijkt een foutje in het systeem te zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door MarDor op 23-11-2015 22:35 ]
ツ
Is dat 'pending' of 'processing'? In elk geval: bij mij bleef hij ook erg lang op 'pending' staan, bleek dat men een en ander on hold had gezet omdat ik een cc gebruikte die ik niet eerder had gebruikt. Dat meldde men verder niet en ik kwam er dus pas achter toen ik zelf ging bellen. Inmiddels is mijn bestelling vrijgegeven en staat hij op 'processing'. Op internet komen her en der uit Europa al meldingen van verzonden bestellingen, overigens.struik978 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:49:
heb gister in de nexus store een 6P 64Gb besteld. Maar hij blijft op 'in behandeling' staan. Even contact zoeken is dan wel het nadeel van de play store. Heeft iemand het nog meer dat deze lang op deze status blijft staan?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ik principe staat er gewoon 1-2 dagen verwerking. Je heb in behandeling en de volgende stap is verzonden. Misschien duurt het gewoon nog even voordat hij wordt verzonden.struik978 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:49:
heb gister in de nexus store een 6P 64Gb besteld. Maar hij blijft op 'in behandeling' staan. Even contact zoeken is dan wel het nadeel van de play store. Heeft iemand het nog meer dat deze lang op deze status blijft staan?
Als je echt niet wilt wachten, je kunt gewoon bellen naar Google volgens mij (vanuit de rechterbovenhoek even op contact drukken en dan het menuutje doorlopen)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 24-11-2015 10:20 ]
[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 24-11-2015 10:20 . Reden: bedoeld als edit voor mijn post hierboven ]
Serieus? Dat zou dan wel heel erg balen zijn.CSB schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:17:
Volgens Bol.com "is er iets fout gegaan, er is nog niets binnen". Jammer. Met name omdat je dan je klanten niet even op de hoogte stelt d.m.v. een mailtje. Dus geen 32 gb Graphite voor mij deze week...
Bestelling bij Bol geannuleerd en bij Google Store besteld. Bol had inderdaad niets geleverd gekregen en weten ook niet wanneer ze iets krijgen.
[ Voor 17% gewijzigd door chengbondkwok op 24-11-2015 09:51 ]
Ik heb even gebeld, was niks aan de hand. Als het goed is wordt hij vandaag verzonden zij hij.Famoso schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:00:
[...]
Is dat 'pending' of 'processing'? In elk geval: bij mij bleef hij ook erg lang op 'pending' staan, bleek dat men een en ander on hold had gezet omdat ik een cc gebruikte die ik niet eerder had gebruikt. Dat meldde men verder niet en ik kwam er dus pas achter toen ik zelf ging bellen. Inmiddels is mijn bestelling vrijgegeven en staat hij op 'processing'. Op internet komen her en der uit Europa al meldingen van verzonden bestellingen, overigens.
ツ
Anoniem: 643215
Duurt het dan nog lang voordat ze eruit gaan? Of zenden ze het rechtstreeks door?
MediaMarkt:Anoniem: 643215 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:18:
Ik heb hem gepreorderd bij de MediaMarkt maar het is angstvallig stil vanaf hun kant. Geen reactie op mijn tweets (zowel naar de lokale als landelijke) en ze zouden mij bellen. Maar ik gok dat ze net zoveel weten als ik qua levering.
Op dit moment is de door u bestelde Nexus 6P helaas niet op voorraad, waarvoor onze excuses.
Wij verwachten dit artikel uiterlijk week 48 weer op voorraad te hebben en aan u te kunnen verzenden.
Nice! Dan wacht ik het nog af, hoop hem voor dit weekend te hebben. Zou de camera willen testen met familieweekend (ok lekkere boeiende info).wouzer schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:24:
[...]
MediaMarkt:
Op dit moment is de door u bestelde Nexus 6P helaas niet op voorraad, waarvoor onze excuses.
Wij verwachten dit artikel uiterlijk week 48 weer op voorraad te hebben en aan u te kunnen verzenden.
Dagggggggg!
Yes, bij mij precies hetzelfde verhaal, als hij vandaag bezorgd wordt is het echt boven verwachting snel!Anoniem: 315662 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:48:
DHL tracking zegt 'shipment will be offered today'. Zin in! 64GB frost gister rond 8:30 besteld. Snelle levering die play store!
Edit: hij is binnen na iets meer dan 24 uur! Wat een service!
[ Voor 8% gewijzigd door iDutch op 24-11-2015 10:48 ]
vriend van me uurtje voor mij besteld gisterenochtend...bij hem staat ook dat hij vandaag wordt geleverd, bij mij wordt ie nog 'verwerkt'iDutch schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:34:
[...]
Yes, bij mij precies hetzelfde verhaal, als hij vandaag bezorgd wordt is het echt boven verwachting snel!
Als je je order niet meer kunt cancellen, wordt hij ook voorbereid voor verzending. Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat hij morgen bezorgd wordt.Boy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:52:
[...]
vriend van me uurtje voor mij besteld gisterenochtend...bij hem staat ook dat hij vandaag wordt geleverd, bij mij wordt ie nog 'verwerkt'
klinkt goed! thanksFamoso schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:53:
[...]
Als je je order niet meer kunt cancellen, wordt hij ook voorbereid voor verzending. Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat hij morgen bezorgd wordt.
Holy moly, dat is echt bizar snel zeg!iDutch schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:34:
[...]
Yes, bij mij precies hetzelfde verhaal, als hij vandaag bezorgd wordt is het echt boven verwachting snel!
Welke kleur? Frost? Ik heb het idee dat die eerder geleverd wordt dan GraphiteiDutch schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:34:
[...]
De 64GB Frost inderdaad. Waarschijnlijk gaat het inderdaad iets sneller aangezien zij momenteel het enige kanaal zijn die deze versie verkopen.Boy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:52:
[...]
Welke kleur? Frost? Ik heb het idee dat die eerder geleverd wordt dan Graphite
Processing (1-2 business days) + Delivery (1-3 business days)
Ik heb hem op het werk laten leveren. Ik hoop dus dat ie er voor vrijdag gaat zijn

gelijk ff besteld
op website staat nu ook, voor 23:30 besteld, morgen in huisJip99 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:37:
Net Belsimpel gebeld en het meisje kon mij melden dat ze de 32GB black eigenlijk gister hadden moeten krijgen, maar die nu vandaag verwachten.. dus hopelijk komt de leverancier zijn woord na!
Klinkt wel erg aannemelijk. Als ze het op de 28e ontvangen en dan weer direct uitsturen dan heb je hem de 30e in huis. Achja dan ben ik een dagje vrij, heb ik wat te doen..RoosW schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:10:
Net met CB gebeld, hopende dat aangezien de Google Store ze heeft, de uitlever datum positief op zou schuiven, maar men melde dat de 28e het spul binnenkomt en dan direct (op dezelfde dag) uitgeleverd word. Aangezien voor normale toestellen (volledig door klant betaalt) PostNL de levering doet, en voor de abonnementen een koeriersdienst, vrees ik dat gezien het telefonische contact voor de afspraak, die toestellen pas v.a. de 30e geleverd gaan worden, maar dat is enkel mijn duistere vermoeden, ik wil het heel graag fout hebben, met leverdag 28e zou ik nog net kunnen leven, aangezien ik beloofd heb mijn huidige toestel op de 29e als verjaardag cadeau af te geven (denkende dat ik mijn toestel met leverdatum 13 November dan allang had) :-S
Bij Coolblue is de Nexus 6P Zilver helaas uitverkocht. En ik heb tot nu toe geen andere webshop gevonden waar ik een 1 maand abonnement kan aanschaffen met Ben
[ Voor 19% gewijzigd door Everec op 24-11-2015 14:30 ]
Ik namelijk niet, en er staat bij dat je contact met ze moet opnemen als dit na 24u na het plaatsen van de order de knop niet te zien is. Maar op https://support.google.com/store/contact/play_c2c_ordering staat dat je tijdens kantoor uren moet bellen. Het zijn toch geen US kantoortijden?Track your order
Open your Google Store order history and sign into your Google account if you haven’t already.
Search your list of orders and find the one you want to track.
Click Order details.
Click the blue Track it button.
Er moet een Nederlandse service center zijn, daar waren ze het afgelopen jaar mee bezig met openings tijden gebaseerd op NL.
AUB: https://support.google.co...5?hl=en&ref_topic=3380791
Dat heb ik ook gedaan. Scheelt meer dan 100 euro.Everec schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:27:
Is Coolblue de enige website waar ik de Nexus 6P met een maandelijks opzegbaar abonnement van Ben kan kopen??
Bij Coolblue is de Nexus 6P Zilver helaas uitverkocht. En ik heb tot nu toe geen andere webshop gevonden waar ik een 1 maand abonnement kan aanschaffen met Ben
Ik geloof er weinig van dat Ben zo dom is dat jullie 100 euro minder betalen voor de 6p en dan na een maand zegt ajuu, daar zit vast een addertje onder het gras waarbij je dat bedrag gewoon moet terug betaald hebben voordat je hm opzegt.. of dat het pas na een x aantal maanden kan.wjnieuw schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:30:
[...]
Dat heb ik ook gedaan. Scheelt meer dan 100 euro.
toch ergens eerder in dit topic gelezen dat iemand z'n broer of zo dat al eerder gedaan heeft en alles goed gegaan is...Jip99 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:33:
[...]
Ik geloof er weinig van dat Ben zo dom is dat jullie 100 euro minder betalen voor de 6p en dan na een maand zegt ajuu, daar zit vast een addertje onder het gras waarbij je dat bedrag gewoon moet terug betaald hebben voordat je hm opzegt.. of dat het pas na een x aantal maanden kan.
Klinkt voor mij ook nog steeds als "too good to be true"...Boy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:44:
[...]
toch ergens eerder in dit topic gelezen dat iemand z'n broer of zo dat al eerder gedaan heeft en alles goed gegaan is...
Dus ja... Als het niet kan gaat ie binnen 14 dagen weer terug.
Nu maar hopen dat de Nexus 6p snel op voorraad komt bij CB.wjnieuw schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:30:
[...]
Dat heb ik ook gedaan. Scheelt meer dan 100 euro.
Mijn spigen hoesje van amazon.de zou morgen moeten aankomen.
Wat een gedoe. Nou lag veel daarvan aan storingen en onderhoud bij Vodafone, maar de manier waarop CB daar mee om ging en er (niet) over communiceerde viel me erg tegen. Had van CB véél beter verwacht.
Als kers op de taart mocht ik vanmiddag zelf nog even langs de Belcompany voor een nan-sim...
Maar goed hij is binnen en hij doet het. Mooi toestel!
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Heb ik ook gedaan 556 voor 64gb nexus 6p zilver...ben snel opzeggen natuurlijk kan gewoon hoor.wjnieuw schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:55:
Klopt. Het is een foutje denk ik. Je kan direct opzeggen en zit aleen vast aan een maand abonnementsgeld. Bij mij is het gelukt. 532 voor de nexus 6p.
Nee. Gisteren besteld. Ik vind het wel lang duren.bbc schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:20:
Is er eigenlijk al iemand die een tracking status van de google store gekregen heeft voor de 64GB - zwart?
Mijn spigen hoesje van amazon.de zou morgen moeten aankomen.

Mijn vorige bestelling Was de volgende dag binnen. En had de track&trace rond half 5 in de mail.
Geduld is niet mijn sterkste kant...

[ Voor 20% gewijzigd door bloblub op 24-11-2015 18:04 ]
Ik ben al bijna 2 maand met een oude nokia aan het bellen waarvan ik mij het typenummer zelfs niet meer kan herinneren. Ik zit dus behoorlijk op hete kolenMichele_M_ schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:02:
[...]
Nee. Gisteren besteld. Ik vind het wel lang duren.![]()
Mijn vorige bestelling Was de volgende dag binnen. En had de track&trace rond half 5 in de mail.
Geduld is niet mijn sterkste kant...
Aangezien het hoesje tijdens mijn bestelproces uit voorraad gegaan is vermoed ik dat ze aardig wat bestellingen te verwerken hebben. Dus maar een ander hoesje besteld.
Vriend van me werkt bij CB. Huawei levert normaal eens per week, waaronder de 27e, Hij zou gister al binnenkomen maar nu nog niets. Er is een versnelde levering aangevraagd dus het kan ook eerder dan de 27e zijn, maar dat kunnen ze niet beloven.bloblub schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:03:
Leverdatum Zwarte 32GB bij CB gewijzigd naar 27-11
Bij alle bestellingen die ik bij Google heb gedaan, kreeg ik rond 17.30 een track&trace nummer. Nu dus nog niets. Dus dat zal nog wel een dag extra duren.bbc schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:51:
[...]
Ik ben al bijna 2 maand met een oude nokia aan het bellen waarvan ik mij het typenummer zelfs niet meer kan herinneren. Ik zit dus behoorlijk op hete kolen![]()
Aangezien het hoesje tijdens mijn bestelproces uit voorraad gegaan is vermoed ik dat ze aardig wat bestellingen te verwerken hebben. Dus maar een ander hoesje besteld.
De beste man vertelde mij dat hij nog steeds vandaag op voorraad kan komen maar kon daar niks definitiefs over zeggen. Zwaar frustrerend... En van de berichten bij coolblue wordt ik ook al niet veel hoopvoller....
[ Voor 11% gewijzigd door rbib33 op 24-11-2015 19:03 ]
Haha, toen ik vanmiddag bestelde bij Coolblue stond er bij de 32 graphite: Geleverd op release datum 25-11.SjapperS schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:30:
De telefoons zijn er gewoon nog niet.. Waar je m ook besteld hebt. het verschil is alleen dat Belsimpel loze beloften aan het doen is en CB niet.
Dat noem ik een loze belofte.
Het valt me eerlijk gezegd tegen van Bol.com dat ze nog steeds op de site hebben staan dat de verwachte leverdatum 23 november is. Het is inmiddels bijna 25 november en ik vind het gewoon misleidend om eerlijk te zijn.
[ Voor 39% gewijzigd door CSB op 24-11-2015 19:34 ]
Dat is de datum dat CB (en alle andere winkels) doorkrijgen dat ze de telefoons kunnen leveren. Als Huawei vervolgens geen pakketjes bezorgt, houdt het op.. In tegenstelling tot andere winkels houden ze je in ieder geval niet aan het lijntje met "kan ieder moment binnenkomen". Ze hebben de verwachte datum dan ook al aangepast naar de 27e. Ik wacht dan ook rustig af.Luapper schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:32:
[...]
Haha, toen ik vanmiddag bestelde bij Coolblue stond er bij de 32 graphite: Geleverd op release datum 25-11.
Dat noem ik een loze belofte.
Alle webwinkels hetzelfde, bij CB las ik dat ik hem de 25e binnen zou hebben. Hoe ze aan die info komen is voor mij als consument totaal niet relevant. Zij zijn voor mij de verkoper, mijn leverancier. Hoe zij hun zaakjes op orde houden en informatie doorkrijgen interesseert mij ook niet. Als ik ergens zie staan dat ik hem morgen geleverd krijg als ik vandaag bestel en dat gebeurt niet, is er gewoon sprake van foutief informeren en misleiding.SjapperS schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:36:
[...]
Dat is de datum dat CB (en alle andere winkels) doorkrijgen dat ze de telefoons kunnen leveren. Als Huawei vervolgens geen pakketjes bezorgt, houdt het op.. In tegenstelling tot andere winkels houden ze je in ieder geval niet aan het lijntje met "kan ieder moment binnenkomen". Ze hebben de verwachte datum dan ook al aangepast naar de 27e. Ik wacht dan ook rustig af.
Het maakt me voor de rest weinig uit, maar dat je vergelijking tussen Belsimpel en CB gaat wat mij betreft mank.
En als het dan herhaaldelijk wordt aangepast, hoe moeilijk is het dan om een bulkmail te sturen met een tekst in de trant van "excuses, leverancier wijzigt de datum, we kunnen niks garanderen, doen onze best" en meer van dat soort taal.
Gewoon een beetje jammer. Zojuist bij Google besteld. Hun ook "belonen" dat ze (inmiddels alweer een tijd) ook rechtstreeks in NL leveren via de Google Store, wat ze jarenlang niet deden (Nexus 4 gekocht bij de MM in Duitsland, Nexus 5 ook ergens anders).
Estimated delivery date: November 26 – 27, 2015. Ben benieuwd. Zo langzamerhand wel erg nieuwsgierig geworden!
Vandaag was mijn geld al teruggestort dus ik heb meteen de bestelling geplaatst bij de Play Store. Hopelijk is hij snel binnen! Ik heb daar al vier Chromecasts besteld en dat ging heel snel, hopelijk gaat dat bij een telefoon ook zo.
Hoe constateren jullie bij Coolblue dat de leverdatum voor jullie is/wordt gewijzigd als dit niet wordt gecommuniceerd? Bij mij is wel degelijk communicatie geweest namelijk, Ik heb op 4 november besteld. Op de orderbevestiging stond "verwachte leverdantum 28 november". In de opvolgende mail omtrent mijn abonnement stond ook dat er nog geen definitieve afleverdatum bekend is. "Zodra het toestel leverbaar is word ik gebeld voor een afspraak" (ik begreep dat dit 1 of 2 werkdagen kan zijn nadat het toestel leverbaar is).EnigmaNL schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:23:
Ik heb gisteren mijn bestelling bij Cooblue geannuleerd. De leverdatum is drie keer verschoven zonder enige verklaring of communicatie. De enige reden dat ik daar bestelde is omdat hij nog niet leverbaar was in de Play Store.
...
Vervolgens heb ik 1 week later nog een mail gekregen dat de verwachte leverdatum helaas is verschoven naar 30 november. Dit is m.i. nog steeds een verwachte leverdatum en geen definitieve. Als ik alsnog deze week gebeld wordt, dan is dat dus eerder dan ik nu verwacht...
Is dit bij jullie dan heel anders? Dus geen mail met uitstel van de verwachte datum? Het gaat overigens om een 64GB Graphite variant.
Ik heb nooit een mail gekregen, terwijl anderen wel weer mails kregen. Lijkt op een fout in het systeem die ze niet willen/kunnen oplossen, heb ze er meerdere keren naar gevraagd.jurjen_g schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:08:
[...]
Hoe constateren jullie bij Coolblue dat de leverdatum voor jullie is/wordt gewijzigd als dit niet wordt gecommuniceerd? Bij mij is wel degelijk communicatie geweest namelijk, Ik heb op 4 november besteld. Op de orderbevestiging stond "verwachte leverdantum 28 november". In de opvolgende mail omtrent mijn abonnement stond ook dat er nog geen definitieve afleverdatum bekend is. "Zodra het toestel leverbaar is word ik gebeld voor een afspraak" (ik begreep dat dit 1 of 2 werkdagen kan zijn nadat het toestel leverbaar is).
Vervolgens heb ik 1 week later nog een mail gekregen dat de verwachte leverdatum helaas is verschoven naar 30 november. Dit is m.i. nog steeds een verwachte leverdatum en geen definitieve. Als ik alsnog deze week gebeld wordt, dan is dat dus eerder dan ik nu verwacht...
Is dit bij jullie dan heel anders? Dus geen mail met uitstel van de verwachte datum? Het gaat overigens om een 64GB Graphite variant.
Op de bestelstatus pagina zie je de verwachte leverdatum steeds veranderen. Geen mail. Je moet het zelf in de gaten houden want er is geen sprake van communicatie bij Coolblue. Chatten met de medewerkers is ook nutteloos want ze weten niets.jurjen_g schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:08:
[...]
Hoe constateren jullie bij Coolblue dat de leverdatum voor jullie is/wordt gewijzigd als dit niet wordt gecommuniceerd? Bij mij is wel degelijk communicatie geweest namelijk, Ik heb op 4 november besteld. Op de orderbevestiging stond "verwachte leverdantum 28 november". In de opvolgende mail omtrent mijn abonnement stond ook dat er nog geen definitieve afleverdatum bekend is. "Zodra het toestel leverbaar is word ik gebeld voor een afspraak" (ik begreep dat dit 1 of 2 werkdagen kan zijn nadat het toestel leverbaar is).
Straks maar eens m'n iPhone 6 op marktplaats gooien.
[ Voor 51% gewijzigd door struik978 op 25-11-2015 07:40 ]
ツ