Ook de knoop doorgehakt en op laten halen door Dr. mobile. Ben heel benieuwd naar hun reactie. Hoop op een gerepareerd toestel, was er erg tevreden mee. Weet niet of ik wel een p10 plus ofzo wil gebruiken.
De Nexus 6P die ik inmiddels een ruim half jaar in gebruik heb kan ook nog even terug naar Huawei. Hopelijk accepteren ze de VIP support die overgedragen is van de originele koper naar mij. Toen ik dit weekend ergens een foto van wilde maken viel mij op dat er een vlek op de foto zat. Deze is vooral zichtbaar op lichte delen. Ik heb de lens gepoetst, nog een foto gemaakt, maar helaas. Toen ik nog eens goed keek naar de lens zag ik helaas dit:
(Let even niet op de vingerafdruk rechts)
Er zit echt een flinke laag stof in de lens zelf. Ik heb geen idee hoe dit hier terecht is gekomen, want ik gebruik het toestel enkel op een normale manier en hij gaat net als altijd in m'n broekzak. Ik werk niet in een extreem stoffige omgeving, dus Huawei mag hier een poetsbeurtje op los laten. Dan kunnen ze direct kijken waarom (ook bij dit toestel) de noise cancelling microfoon lastig lijkt te doen

Er zit echt een flinke laag stof in de lens zelf. Ik heb geen idee hoe dit hier terecht is gekomen, want ik gebruik het toestel enkel op een normale manier en hij gaat net als altijd in m'n broekzak. Ik werk niet in een extreem stoffige omgeving, dus Huawei mag hier een poetsbeurtje op los laten. Dan kunnen ze direct kijken waarom (ook bij dit toestel) de noise cancelling microfoon lastig lijkt te doen
Nog steeds aan het wachten op onderdelen sinds 20-2-2018 en op de 17e was ie al opgestuurd...
Willen ze het zo onaantrekkelijk maken om de garantie te gebruiken of zo?
Ja!RoelRoel schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:16:
Nog steeds aan het wachten op onderdelen sinds 20-2-2018 en op de 17e was ie al opgestuurd...
Dat is namelijk de reden waarom ik die van mij niet opstuur. Never nooit meer.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Zat in het zelfde schuitje, was het wachten zat! Gisteren telefoontje naar Huawei gedaan met mn beklacht. Supportmedewerker heeft me daar uitstekend geholpen en de klacht bij zn manager doorgegeven. Vanochtend mailtje van Dynalogic in de mailbox, toestel is klaar om opgestuurd te wordenRoelRoel schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:16:

Prijsopgaaf in de mail. "kan niet onder garantie gefixed worden omdat termijn verlopen is". In telefoon geklommen, factuur opnieuw gestuurd (3e keer) en hopen dat het goed komt. Wat een rampenclub is dat...Nu maar hopen dat ie gefixed kan worden.Gotez schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:30:
Ook de knoop doorgehakt en op laten halen door Dr. mobile. Ben heel benieuwd naar hun reactie. Hoop op een gerepareerd toestel, was er erg tevreden mee. Weet niet of ik wel een p10 plus ofzo wil gebruiken.
Hier nog één die z'n 6P heeft opgestuurd voor de accu, ben benieuwd met welke oplossing ze komen.
Gisteren een mail gekregen van de reparatie service, de accu is niet meer leverbaar en ze bieden me een nieuwe Huawei Mate 9 aan.
En? Ben je daar blij mee?Poulske schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:19:
Gisteren een mail gekregen van de reparatie service, de accu is niet meer leverbaar en ze bieden me een nieuwe Huawei Mate 9 aan.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Mwah, heb al een OnePlus gekocht, dus dan kan ik deze fijn doorverkopen.
ik heb gisteren ook een aanbieding gehad voor een Mate 9.Poulske schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:45:
[...]
Mwah, heb al een OnePlus gekocht, dus dan kan ik deze fijn doorverkopen.
kheb wel teruggemaild of er nog meer mogelijk is maar nog geen reactie gehad...
Gisteren heb ik ook een aanbieding gehad voor een Huawei Mate 9 na een maand en 10 dagen.
Helaas. Mijn factuur blijkt niet te kloppen (had tweedehands overgenomen). Factuur is ook voor tweedehands toestel. Garantie dus net 2 weken verlopen. Geen soelaas. 40 euro betaal om defecte telefoon terug te krijgen. BenGotez schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:31:
[...]
Prijsopgaaf in de mail. "kan niet onder garantie gefixed worden omdat termijn verlopen is". In telefoon geklommen, factuur opnieuw gestuurd (3e keer) en hopen dat het goed komt. Wat een rampenclub is dat...Nu maar hopen dat ie gefixed kan worden.
Anoniem: 1035547
Mij hebben ze ook een huawei mate 9 aangeboden. Ik heb de telefoon afgewezen en een koopontbinding aangevraagd. Ik heb liever mijn aankoop bedrag terug.
Edit: nvm sideload gelukt
[ Voor 91% gewijzigd door Gotez op 28-03-2018 15:50 ]
Heeft iemand ervaring mee met hoe lang het duurt voordat je het ruiltoestel ontvangt?
Heeft iemand de Mate 9 al ontvangen of nog iets gehoord?
Mijn trackingcode bij Dr Mobile geeft al 2 weken hetzelfde aan, dus ik heb nog geen verder nieuws.
Ik heb gevraagd wanneer ik de Mate 9 zou kunnen verwachten en dat zou deze week zijn.
Heb ook vorige vrijdag een mail aangekregen met ruil voor een Mate 9
aangezien het een gsm van't werk is en ik er nog maar een jaar mee moet doen, heb ik maar ja gezegd
Dan kan ik daar nog een jaarke mee spelen
Heb ook wel 5 weken moeten wachten sinds het opsturen van men Nexus
aangezien het een gsm van't werk is en ik er nog maar een jaar mee moet doen, heb ik maar ja gezegd
Dan kan ik daar nog een jaarke mee spelen
Heb ook wel 5 weken moeten wachten sinds het opsturen van men Nexus
[ Voor 14% gewijzigd door Vitabissj op 03-04-2018 12:59 ]
Vanmorgen de bevestiging gekregen dat het vervangende toestel onderweg is. Maar geen track & trace code o.i.d. dus geen idee wanneer deze precies komt...
Ja ik heb ook een mailtje gehad, het wordt dus als een batch afgehandeld.
Volgens mijn mailtje krijg ik m'n oude toestel gerepareerd terug. Ben benieuwd.
Ja dat staat er bij mij ook, maar dat lijkt mij een standaard mailtje. Wanneer je op hier je reparatie opzoekt zie je bij het verloop van de statussen waarschijnlijk wel staan dat ie omgeruild is.Chirrel schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:54:
Volgens mijn mailtje krijg ik m'n oude toestel gerepareerd terug. Ben benieuwd.
Man, man, man, wat staat dat lekker aangegeven. Maar inderdaad een Mate 9. Thanks!RoelRoel schreef op donderdag 5 april 2018 @ 17:41:
[...]
Ja dat staat er bij mij ook, maar dat lijkt mij een standaard mailtje. Wanneer je op hier je reparatie opzoekt zie je bij het verloop van de statussen waarschijnlijk wel staan dat ie omgeruild is.
Hij is thuis binnengekomen de Mate. Ben benieuwd, maar ben nu nog op het werk...
Nu een dagje in gebruik, reuze tevreden mee.
Mooie service/marketing van Huawei.
Mijn Nexus 6P zit ook in de bekende bootloop, daarnaast bleef de USB-C kabel er de laatste tijd ook niet erg lekker inzitten. Ga hem ook maar aanmelden.
Heb je al een reactie gehad? Ik kreeg als reactie dat ik contact op moet nemen met Huawei..... de manager van Huawei stuurde me vervolgens terug naar Mediamarkt. Nu ben ik de reactie weer aan het afwachten.henryt schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:47:
[...]
ik heb gisteren ook een aanbieding gehad voor een Mate 9.
kheb wel teruggemaild of er nog meer mogelijk is maar nog geen reactie gehad...

ja zelfde reactie dus heb de Mate9 maar genomen.
Inmiddels bijna een week in huis en moet zeggen dat hij goed bevalt.
Lange accuduur en groot scherm. wel gelijk Nova Launcher geinstalleerd de EMUI ben ik niet weg van
gr.,
Henry
Lange accuduur en groot scherm. wel gelijk Nova Launcher geinstalleerd de EMUI ben ik niet weg van
gr.,
Henry
Anoniem: 1035547 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:06:
[...]
Heb je al een reactie gehad? Ik kreeg als reactie dat ik contact op moet nemen met Huawei..... de manager van Huawei stuurde me vervolgens terug naar Mediamarkt. Nu ben ik de reactie weer aan het afwachten.
mijn mate 9 is ook onderweg en komt vandaag normaal aan
ben eens benieuwd!
ben eens benieuwd!
Ik heb vandaag een nieuwe mail gekregen met dat ik het geld terug krijg! Hele slechte communicatie bij de klantenservice.... Ik heb heel vaak moeten bellen. Nu hopen dat het geld snel op de rekening staat.henryt schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:32:
ja zelfde reactie dus heb de Mate9 maar genomen.
gr.,
Henry
[...]
Afgelopen weekend mijn 6P voor reparatie aangemeld bij bol (eindelijk). Gratis opgestuurd, dinsdag ontvangen door bol en vandaag bericht dat het aankoopbedrag wordt teruggestort. Fantastische garantie-afhandeling door bol!
Eens rustig rondkijken wat de vervanger wordt. Ik denk dat ik probeer te wachten op de nieuwe Oneplus 6.
Eens rustig rondkijken wat de vervanger wordt. Ik denk dat ik probeer te wachten op de nieuwe Oneplus 6.
[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 12-04-2018 22:02 ]
-- dubbel - excuus --
[ Voor 95% gewijzigd door ralph075 op 12-04-2018 22:01 ]
Ondanks dat ik mediamarkt een aantal keer vriendelijk heb verzoekt om het koopcontract te ontbinden en mijn geld terug te storten, hebben ze dat nog steeds niet gedaan. Wel heb ik ineens de Huawei Mate 9 thuisgestuurd gekregen terwijl ze beloofd hadden om het geld terug te storten. Ik heb de telefoon meteen teruggestuurd. Jammer dat het allemaal niet zo soepel verloopt.Anoniem: 1035547 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:43:
[...]
Ik heb vandaag een nieuwe mail gekregen met dat ik het geld terug krijg! Hele slechte communicatie bij de klantenservice.... Ik heb heel vaak moeten bellen. Nu hopen dat het geld snel op de rekening staat.
Telefoon is nu 2 weken weg. Navraag bij Dr. Mobile leert dat ze wachten op meerdere onderdelen. Ik ben benieuwd. Heb wel gevraagd er wat haast achter te zetten.
Interessant om alle verschillende ervaringen met de garantieprocedure te zien in dit forum. Ikzelf gebruik mijn Nexus 6p nog altijd met plezier, maar merk toch wel dat ook ik begin te lijden aan batterijproblemen.
Voor het eerst gekocht in december 2015, en in januari 2017 opgestuurd naar de Huawei VIP Service (van Dr Mobile) om dit probleem te verhelpen. Binnen 3 dagen na verzending kreeg ik een gloednieuw toestel opgestuurd, wat ik tot op vandaag nog gebruik. Echter beginnen de problemen opnieuw.
Heb in de afgelopen maanden veel contact gehad over de VIP service (omdat ik een toestel met een ander IMEI nummer moet opsturen dan waarmee ik geregistreerd heb) maar mij wordt verzekerd dat het gewoon kan. Nu ik dit forum gelezen heb ga ik het toch nog eens wagen. Wellicht heb ik nog een keer geluk met een vervangend toestel.
Voor het eerst gekocht in december 2015, en in januari 2017 opgestuurd naar de Huawei VIP Service (van Dr Mobile) om dit probleem te verhelpen. Binnen 3 dagen na verzending kreeg ik een gloednieuw toestel opgestuurd, wat ik tot op vandaag nog gebruik. Echter beginnen de problemen opnieuw.
Heb in de afgelopen maanden veel contact gehad over de VIP service (omdat ik een toestel met een ander IMEI nummer moet opsturen dan waarmee ik geregistreerd heb) maar mij wordt verzekerd dat het gewoon kan. Nu ik dit forum gelezen heb ga ik het toch nog eens wagen. Wellicht heb ik nog een keer geluk met een vervangend toestel.
Voor de mensen met batterij problemen...laden jullie het toestel altijd voor 100% op?
Ik normaal gesproken niet boven de 80% en na (bijna) twee jaar heb ik nog heel weinig batterij problemen gehad. Hij is misschien met koud weer 1 of 2 keer voortijdig uit gevallen met een lading van ~10%
Ik normaal gesproken niet boven de 80% en na (bijna) twee jaar heb ik nog heel weinig batterij problemen gehad. Hij is misschien met koud weer 1 of 2 keer voortijdig uit gevallen met een lading van ~10%
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hallo mensen, een zeg 1 à 2 jaar geleden had ik de bekende batterij problemen met mijn eerste N6P, toen die tijd heb ik een refurbished telefoon weer gekregen en tot op de dag van vandaag geen problemen mee gehad, tot vandaag dus. De telefoon viel uit bij een accupercentage van +- 20% (wel wat koud buiten), het leek weer op het welbekende batterijprobleem. Bij het aansluiten van de oplader begon hij op een +- 23%.
Vraag: Zou ik hier weer mee heen kunnen gaan?
Vraag: Zou ik hier weer mee heen kunnen gaan?
Ik doe hetzelfde. Ook weinig problemen ondervonden met de batterij tot nu toe. Toestel in november 2015 besteld.westergas schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:49:
Voor de mensen met batterij problemen...laden jullie het toestel altijd voor 100% op?
Ik heb inmiddels allang een nieuwe telefoon, maar mijn Nexus 6P laadde ik inderdaad meestal tot 100% op. En daar moet 'ie ook gewoon tegen kunnen. Maar dit topic bewijst wel dat de batterij van de 6P een flinke faal was.westergas schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:49:
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 05-05-2018 11:33 ]
The devil is in the details.
Batterij van de 6P is wellicht een faal maar dat neemt niet weg dat 100% laden (en bijvoorbeeld de rest van de nacht aan de lader laten) slecht is voor een batterij. Niet alleen die van de 6PHahn schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 11:32:
[...]
Ik heb inmiddels allang een nieuwe telefoon, maar mijn Nexus 6P laadde ik inderdaad meestal tot 100% op. En daar moet 'ie ook gewoon tegen kunnen. Maar dit topic bewijst wel dat de batterij van de 6P een flinke faal was.
Dat zal mij, en waarschijnlijk 98% van de markt, een worst wezenwestergas schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:27:
[...]
Batterij van de 6P is wellicht een faal maar dat neemt niet weg dat 100% laden (en bijvoorbeeld de rest van de nacht aan de lader laten) slecht is voor een batterij. Niet alleen die van de 6P
Ook al zitten we hier op Tweakers en is het misschien vloeken in de kerk (alhoewel ik denk dat dat wel meevalt
Het is een gebruiksvoorwerp, die ik 's nachts oplaad en 's ochtends weer in gebruik neem. Als tot 100% laden echt zo slecht is, dan mogen de makers iets inbouwen zodat 'ie dat niet doet, als dat zoveel uitmaakt.
The devil is in the details.
Zojuist maar eens een frisse officiele 8.1 installetie erop gezet.
Had altijd nog een 8.1 beta erop staan via het beta programma, maar die had me al maanden geen (beveligingsupdate) gegegeven. Ook werd die een beetje traag.
Nu is het beestje weer lekker snel, en kan ik voorlopig nog prima uit de voeten met deze telefoon.
De telefoon valt meestal uit rond de 15%, maar ach. als ik het toestel niet teveel gebruik overdag, dan kom ik daar zelden aan savonds. (2x half uur aan de oplader in de auto per dag)
Had altijd nog een 8.1 beta erop staan via het beta programma, maar die had me al maanden geen (beveligingsupdate) gegegeven. Ook werd die een beetje traag.
Nu is het beestje weer lekker snel, en kan ik voorlopig nog prima uit de voeten met deze telefoon.
De telefoon valt meestal uit rond de 15%, maar ach. als ik het toestel niet teveel gebruik overdag, dan kom ik daar zelden aan savonds. (2x half uur aan de oplader in de auto per dag)
Vorige week nieuwe accu voor m'n 6P gekregen van Huawei.
Had ze gebeld n.a.v. het accuprobleem....was echt niet meer mee te leven.
Dus ze gebeld en paar dagen daarna naar A'dam gereden, telefoon afgegeven, rondje over de Albert Cuyp gelopen en na ca. 2 uur telefoon weer opgehaald.
Toestel had ik een reset naar fabrieksinstellingen gegeven en nu weer als nieuw! Kom makkelijk de dag door op een volle lading. Super service van Huawei. En hoop dat deze accu nog 2 jaar meegaat.
Dus ze gebeld en paar dagen daarna naar A'dam gereden, telefoon afgegeven, rondje over de Albert Cuyp gelopen en na ca. 2 uur telefoon weer opgehaald.
Toestel had ik een reset naar fabrieksinstellingen gegeven en nu weer als nieuw! Kom makkelijk de dag door op een volle lading. Super service van Huawei. En hoop dat deze accu nog 2 jaar meegaat.
Binnen of buiten de garantie?Yihaaa schreef op zondag 6 mei 2018 @ 22:28:
Vorige week nieuwe accu voor m'n 6P gekregen van Huawei.
(net) binnen de garantietermijn van 2 jaar
Mijn accu wordt ook met de dag slechter, nu zelfs dat ik met een beetje mazzel nog een uur kan halen. Zonde want verder is het echt nog een goeie telefoon, scherm, snelheid en camera zijn top. Helaas al een tijdje buiten de garantietermijn. Heb inmiddels een Xiaomi mi mix 2s besteld, misschien nog eens zelf proberen een nieuwe accu er in te zetten
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Nou we zijn even wat tijd verder, maar zojuist een berichtje ontvangen van Dynafix dat ze een swap doen, zoals al meerdere mensen op dit forum.watdachtjijnou schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:23:
Nu ik dit forum gelezen heb ga ik het toch nog eens wagen. Wellicht heb ik nog een keer geluk met een vervangend toestel.
Vervangend toestel wordt de Mate 9 Zwart. In de tussentijd zelf al een nieuw toestel aangeschaft (Huawei P20 voor de geïnteresseerden), dus mocht iemand interesse hebben laat maar weten
Toch wel grappig om te zien dit. Het toestel is nog niet eens drie jaar oud, maar de discussie op Tweakers ligt bijna volledig stil. Is dit wat je nou letterlijk End Of Life noemt voor een toestel? 
Bij mij dezelfde batterijproblemen als bij alle andere gebruikers. Accu gaat af en toe prima een dag mee, maar er zijn ook dagen dat hij besluit halverwege de dag, met soms nog wel 30% op de teller, uit te gaan. Ook na een lange standby-tijd 's nachts hoef ik niet te proberen meteen mijn mail te checken als ik wakker wordt, want daar houdt hij ook niet van. Meestal zit ik dan al na 30 seconden met een "lege" telefoon.
Ik begrijp al dat de service er eigenlijk niet meer is en mijn 2 jaar fabrieksgarantie is al een tijd verlopen. Heb je wel ook geregistreerd bij Dr Mobile, maar als ik het goed begrijp kunnen die alleen een vergelijkbaar toestel als vervanging bieden?
Dus maar eens kijken naar iets nieuws! OnePlus 6 wellicht?
Bij mij dezelfde batterijproblemen als bij alle andere gebruikers. Accu gaat af en toe prima een dag mee, maar er zijn ook dagen dat hij besluit halverwege de dag, met soms nog wel 30% op de teller, uit te gaan. Ook na een lange standby-tijd 's nachts hoef ik niet te proberen meteen mijn mail te checken als ik wakker wordt, want daar houdt hij ook niet van. Meestal zit ik dan al na 30 seconden met een "lege" telefoon.
Ik begrijp al dat de service er eigenlijk niet meer is en mijn 2 jaar fabrieksgarantie is al een tijd verlopen. Heb je wel ook geregistreerd bij Dr Mobile, maar als ik het goed begrijp kunnen die alleen een vergelijkbaar toestel als vervanging bieden?
[ Voor 8% gewijzigd door Minimum92 op 22-05-2018 07:51 ]
Eigenlijk is dit niet heel gek, gezien de manier waarop we met telefoons omgaan.Minimum92 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 07:45:
Toch wel grappig om te zien dit. Het toestel is nog niet eens drie jaar oud, maar de discussie op Tweakers ligt bijna volledig stil. Is dit wat je nou letterlijk End Of Life noemt voor een toestel?
De meeste mensen kopen/kochten een toestel i.c.m. een abonnement van 1 of 2 jaar, en gebruiken het toestel dan minimaal voor die contractperiode.
Als je uitgaat van de snelle markt waarin nieuwe telefoons uitkomen kan je zeggen dat een toestel gemiddeld gezien tot max 6 maanden na release redelijk verkoopt. Alles daarna is vaak minder dan de eerste 6 maanden.
Zelfde geldt voor de laatste 6 maanden van een abonnement; mensen mogen verlengen, zijn een telefoon zat of hebben dit toestel kapot laten vangen en vervangen deze. Zo blijft er ongeveer een jaar aan 'actieve support' van de community over.
Ik zag dit in de subreddit van de Nexus 5 en Nexus 6p ook. Na de release van de opvolger een jaar later kwamen de posts over 'slechte prestaties', 'willen upgraden', en 'vaarwel subreddit, ik heb nu een Pixel XL'.
Gebruik het nog dagelijks met veel plezier. Dit is mijn 2e 6P na de eerste die vervangen is door batterij issues. Dwze nu bijna anderhalf jaar in gebruik Gebruik de app Accubattery en mijn batterij is nog 95%. Ben een behoorlijk heavy user maar laadt niet bijvoorbeeld snachts op, vrijwel nooit via snellader en altijd tot ca 80%.Minimum92 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 07:45:
Voor de rest waren er niet echt telefoons die een significante upgrade waren al vermoed ik dat ik aan het einde van dit jaar wel een ander toestel zal hebben.
Edit link naar app.
https://play.google.com/s...com.digibites.accubattery
[ Voor 5% gewijzigd door GroeneThee op 22-05-2018 09:45 ]
Ook bij mij steeds slechtere batterij performance. Soms na een uur schermtijd al uitschakelen (40~60%). Met het warmere weer werd het iets beter. Na lezen hier ter reparatie aangeboden (garantie verloopt 30 mei). Toestel ligt nu bij Dynafix en wacht op onderdelen.
Oneplus 6 hier, komend vanaf de 6P.Minimum92 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 07:45:
Ik ben 1 van de weinigen met een ruim 2 jaar oude 6P zonder batterij problemen. De Oneplus 6 is een grotere upgrade dan ik had verwacht. (iets) kleinere behuizing, mooier, groter en helderder scherm. Maar het grootste verschil is de snelheid. Camera kan ik niets over zeggen want dat is voor mij niet zo belangrijk.
Na twee jaar en drie maanden is mijn 6p in een bootloop terecht gekomen. Maar aangemeld voor reparatie via de VIP service, ben benieuwd wat er uit komt.
Gratis Henk
Als je al lid was van de vip service toen je hem kocht heb je 3 jaar garantie, anders maar 2 jaar.deltaVsquared schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 17:08:
Na twee jaar en drie maanden is mijn 6p in een bootloop terecht gekomen. Maar aangemeld voor reparatie via de VIP service, ben benieuwd wat er uit komt.
Netjes binnen 30 dagen na aankoop geregistreerd dus dat zou goed moeten zijn, denk ik.Barfman schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:04:
[...]
Als je al lid was van de vip service toen je hem kocht heb je 3 jaar garantie, anders maar 2 jaar.
Edit: gisteren opgehaald, vandaag bericht dat de Nexus gewisseld wordt voor een Mate 9. Boven verwachting snel en soepel geregeld want mijn Nexus had nogal wat gebruiksschade.
[ Voor 22% gewijzigd door deltaVsquared op 08-06-2018 20:21 ]
Gratis Henk
Ok, nu echt tijd om mijn 6p op te gaan sturen, de checklist voor reparatie:
-batterij probleem, valt uit tussen de 15 en 30%
-mensen horen zich zelf als ze tegen bij praten.
-scherm, zwart lijkt steeds meer lightbleed te krijgen.
Voorbeeld: als ik in het donker mijn telefoon opstart, en het de witte tekst op zwarte achtergrond verschijnt, heb ik een hele witte gloed eromheen, bijna scherm vullend.
Wat is wijsheid. Garantie claimen via coolblue, of toch meteen vip-service van huawei?
Wat wordt er bij coolblue aangeboden? Reparatie, of vervanging?
Ik heb wel al gelezen dat via huawei de kans groot is dat ik een mate 9 terug ga krijgen, (voorheen zijn er ook mate 10's uitgeleverd meen ik mij te herinneren)
Tldr; garantie claimen via coolblue of huawei vip?
Voorbeeld: als ik in het donker mijn telefoon opstart, en het de witte tekst op zwarte achtergrond verschijnt, heb ik een hele witte gloed eromheen, bijna scherm vullend.
Wat is wijsheid. Garantie claimen via coolblue, of toch meteen vip-service van huawei?
Ik heb wel al gelezen dat via huawei de kans groot is dat ik een mate 9 terug ga krijgen, (voorheen zijn er ook mate 10's uitgeleverd meen ik mij te herinneren)
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Bij Coolblue heb je meer kans op geld terug in plaats van een vervangende telefoon. Lijkt mij de beste optie, qua het hebben van een vrije keus voor een vervangend toestel.MaD_co schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:35:
Zojuist via Facebook contact gehad met Coolblue,
Ik heb ook last van een uitvallende telefoon bij 30/40%
Ik moet hem opsturen...en dit kan wel 3 weken duren geven ze aan..ook nadat ik aangaf dat het waarschijnlijk niet te repareren valt.
Ik ga maar eens opzoek naar een tijdelijk toestel...
Ik moet hem opsturen...en dit kan wel 3 weken duren geven ze aan..ook nadat ik aangaf dat het waarschijnlijk niet te repareren valt.
Hoezo niet te repareren? Nieuwe accu erin!!!TripleQ schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:16:
Zojuist via Facebook contact gehad met Coolblue,
Toch maar via VIP-service opgestuurd, mede vanwege 3dagen service
Zaterdag opgehaald,
Maandag bericht, toestel is ontvangen.
Status sinds dinsdag "toestel swap, wordt omgeruild"
Vandaag nog steeds, dus maar eens gebeld.
Zou vervangend toestel vanuit huawei komen.
De mate 9 dual sim.
Dynafix kon hier niks aan veranderen.
Daarna contact opgenomen met huawei, dat ik dit geen waardig vervanger vind, en ik er teveel op achteruit ga
128Gb->64Gb
Scherm 1440 x 2560 amoled -> 1080 x 1920 ips
Vrouwtje kon hier niks over zeggen, maar zou het escaleren naar haar manager, die zou hier begin volgende week op terugkomen.
Benieuwd hoe het afloopt
Zaterdag opgehaald,
Maandag bericht, toestel is ontvangen.
Status sinds dinsdag "toestel swap, wordt omgeruild"
Vandaag nog steeds, dus maar eens gebeld.
Zou vervangend toestel vanuit huawei komen.
De mate 9 dual sim.
Dynafix kon hier niks aan veranderen.
Daarna contact opgenomen met huawei, dat ik dit geen waardig vervanger vind, en ik er teveel op achteruit ga
128Gb->64Gb
Scherm 1440 x 2560 amoled -> 1080 x 1920 ips
Vrouwtje kon hier niks over zeggen, maar zou het escaleren naar haar manager, die zou hier begin volgende week op terugkomen.
Benieuwd hoe het afloopt
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
* update... dynafix is weer lekker op dreef....
Er was mij door huawei toegezegd, dat ik een P10 plus 128GB zou ontvangen,
Zij met dynafix contact gehad, ja deze was op voorraad, en zou aan mij worden uitgeleverd.
Zojuist komt de koerier aan de deur, wat denk je? hebben ze een P10 64gb (niet eens plus) opgestuurd.
Kunnen we weer wachten tot het nu wel juist omgeruild wordt....
2 weken verder, ben wel klaar met mijn brakke reserve telefoon....
Zij met dynafix contact gehad, ja deze was op voorraad, en zou aan mij worden uitgeleverd.
Zojuist komt de koerier aan de deur, wat denk je? hebben ze een P10 64gb (niet eens plus) opgestuurd.
Inmiddels het toestel naar coolblue opgegestuurd.
Vorige week dinsdag de bevestiging van de track en trace gehad dat die er was aangekomen.
En gisteren (een week later dus) de bevestiging van coolblue dat die binnen was gekomen

En gisteren 2 uurtjes later kwam de melding dat het toestel was doorgestuurd naar een "Erkende reparateur".
Ze beloven altijd binnen 3 weken een oplossing te geven...
Na 1 week lopen met een iphone 5 die een half kapotte home button heeft ben ik het wachten ook wel zat
Coolblue...prima tent(?) maar ik heb ook zo iets mee gemaakt. Ze sturen de toestellen in batches door naar dynafix lijkt wel waardoor het onnodig lang duurt. Gewoon volgende keer direct bij Dynafix aanmelden dat scheelt een hoop tijd.TripleQ schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:17:
[...]
Inmiddels het toestel naar coolblue opgegestuurd.
Vorige week dinsdag de bevestiging van de track en trace gehad dat die er was aangekomen.
En gisteren (een week later dus) de bevestiging van coolblue dat die binnen was gekomen![]()
En gisteren 2 uurtjes later kwam de melding dat het toestel was doorgestuurd naar een "Erkende reparateur".
Ze beloven altijd binnen 3 weken een oplossing te geven...
5-7 mijn 6P aangemeld voor het batterijprobleem via Dr. Mobile, 7-7 opgehaald, vanaf 9-7 staat er bij reparatie info: toestel is omgeruild/swap en daarna niets. Geen info, geen statusupdates, geen contact/ruilvoorstellen/e-mails, niks. Toch maar eens even een belletje wagen.
Die Huawai 3x3 deal gaat overigens dus nergens over.
Ik was ondertussen al gezwicht voor een OP6, maar ik wil dit gewoon netjes opgelost hebben.
Die Huawai 3x3 deal gaat overigens dus nergens over.
Ik was ondertussen al gezwicht voor een OP6, maar ik wil dit gewoon netjes opgelost hebben.
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
Nee hoor, kan gewoon rechtstreeks via Dr. Mobile (Dynafix).TripleQ schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:41:
Ik zit nog in mijn 2 jaar garantie. Dus dan moet het wel via cb lijkt me.
en..?? opgelost?MaD_co schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 12:34:
* update... dynafix is weer lekker op dreef....
Mijn Nexus 6P doet het nog prima. Wordt wel wat trager maar zal binnenkort weer eens een fresh install doen. Kijken of dat het gaat verhelpen. Zit 'm met name in opstarten apps en dergelijke.
Batterij is nog erg goed, terwijl ik een heavy, heavy user ben. Gebruik de app accubattery, en die geeft aan dat de batterij gezondheid nog zit op 94% met een geschatte capaciteit van 3247mAh. App heeft er vanaf dag 1 opgestaan.
Maar kijk wel uit naar de Pixel 3 XL, of de nieuwe Note.
Batterij is nog erg goed, terwijl ik een heavy, heavy user ben. Gebruik de app accubattery, en die geeft aan dat de batterij gezondheid nog zit op 94% met een geschatte capaciteit van 3247mAh. App heeft er vanaf dag 1 opgestaan.
Nee nog steeds niet..
Kreeg afgelopen vrijdag telefoontje dat de p10 plus toch niet op voorraad is, en ze dus nog niet weten wanneer deze wordt omgeruild.
Kan morgen, maar kan ook nog weken duren.
Fijne bijkomstigheid, reserve nexus 5x gaf zaterdags om 18.00 ook de geest, en toen had ik dus alleen nog de p10 in dichte verpakking.
Engeltje/duiveltje verhaal wel/niet openen.
Zondags maar bij tmobile een sim adapter gehaald zodat ik een oude smaetphone zonder nano-sim kon gebruiken
Nice! Die van mij doet het ook nog steeds. Zit zelf op een Oneplus 6 maar mijn vrouw maakt nog dagelijks gebruik van mijn trouwe 6P. Ruim 2 jaar in gebruik.GroeneThee schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:04:
Mijn Nexus 6P doet het nog prima. Wordt wel wat trager maar zal binnenkort weer eens een fresh install doen. Kijken of dat het gaat verhelpen. Zit 'm met name in opstarten apps en dergelijke.
Ik ben ook al sinds najaar 2015 een trouwe N6P gebruiker. Echter is dit wel al het 3e toestel dat ik heb. De vorige waren met kleine problemen omgeruild via Google.
Ook daarom wacht ik op een Pixel via Google, vanwege de goede en snelle service.
Ook daarom wacht ik op een Pixel via Google, vanwege de goede en snelle service.
@tazman67 werkt hier prima, heb het geloof ik ook wel eens eerder gezien. Toch vreemd dat ze daar niet iets beter op letten.
Gisteren toch maar even een factory reset gedaan. Kost even wat tijd om alles weer goed te hebben maar dan heb je ook wat.GroeneThee schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:04:
Heb wel het idee dat de batterij wat sneller leeg loopt maar daar ga ik nog even induiken. Wel is de ergste traagheid verholpen. Maar heb de Note 9 presentatie bekeken en het kriebelt wel. Verwacht dat de Pixel 3 XL gaat tegenvallen, helaas. Maar we houden het nog heel even bij de oude 6P
De batterij van mijn 6P loopt ook sneller leeg na ruim 2,5 jaar. Ik denk erover na om deze binnenkort te laten vervangen. Hij bevalt verder nog prima
Heel herkenbaar, batterij valt plots uit boven die 10 procent, soms zelfs op 25+MaD_co schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:35:
Ok, nu echt tijd om mijn 6p op te gaan sturen, de checklist voor reparatie:
Ook heb ik vaak klachten dat mensen zichzelf horen of dat ik slecht verstaanbaar ben.
Mijn tel valt ook nog onder garantie bij coolblue dus binnenkort even terugsturen!
Soms loopt die ook even vast tijdens het laden van bijv. chrome en duurt 't een aantal seconden voordat die 't weer op pakt
[ Voor 5% gewijzigd door randomg op 16-08-2018 01:29 ]
Dan wil ik je bij deze even waarschuwen, maar probeer het via Coolblue te regelen.randomg schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:28:
[...]
Heel herkenbaar, batterij valt plots uit boven die 10 procent, soms zelfs op 25+
Ook heb ik vaak klachten dat mensen zichzelf horen of dat ik slecht verstaanbaar ben.
Mijn tel valt ook nog onder garantie bij coolblue dus binnenkort even terugsturen!
Soms loopt die ook even vast tijdens het laden van bijv. chrome en duurt 't een aantal seconden voordat die 't weer op pakt
Ik heb gebruik gemaakt van de "vip" - service.
Zo vlot als het leek te gaan "ophalen / binnenmelden etc."
Zit ik nu al meer dan een maand op het vervangende toestel te wachten.
P10 Plus was beloofd, maar een gewone P10 opgestuurd.
Vrijdag contact gehad, met de belofte diezelfde dag, anders maandag terug gebelt te worden met concrete afspraak.
Maandag natuurlijk niks, dinsdag zelf gebelt, en ja hoor de P10 plus was weer op voorraad.
Of ik ZELF een reparatie aan wou vragen (via de website) , zodat de toestel ruil in gang kon worden gezet.
Naja, liever niet, maar prima als dat de enige manier is hoe het kan.
gister chauffeur aan de deur, wat blijkt? toestel-ruil is geen omruil. nee eerst de P10 opsturen, en dan zien ze wel een keer wanneer de de P10 PLUS naar mij opsturen.
Vanmorgen wel al een bericht dat de P10 ontvangen is, maar nog niks over hoe of wanneer de plus bij mij komt.
Qua telefoon was mijn Nexus echt een 9,5 , maar de service een 3 ! drama.....
nou, via coolblue gaat het ook niet al te snel...
Komende dinsdag is het 4 weken geleden dat de postnl hem bij hun heeft afgeleverd.
Het duurde een week voordat ze dat bevestigden, en zodoende is het komende woensdag 3 weken geleden dat ze het hebben doorgestuurd naar de externe reparatie...
Ze beloven altijd met een 'oplossing' te komen binnen 3 weken. Ben benieuwd wat ik dinsdag te horen ga krijgen.
Komende dinsdag is het 4 weken geleden dat de postnl hem bij hun heeft afgeleverd.
Het duurde een week voordat ze dat bevestigden, en zodoende is het komende woensdag 3 weken geleden dat ze het hebben doorgestuurd naar de externe reparatie...
Ze beloven altijd met een 'oplossing' te komen binnen 3 weken. Ben benieuwd wat ik dinsdag te horen ga krijgen.
Dank, ja ik zal hem naar Coolblue laten sturen. Ik heb binnenkort een OP6 tot mijn beschikking dus dan zou ik de 6p kunnen missen.MaD_co schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:18:
[...]
Dan wil ik je bij deze even waarschuwen, maar probeer het via Coolblue te regelen.
Ik heb gebruik gemaakt van de "vip" - service.
Zo vlot als het leek te gaan "ophalen / binnenmelden etc."
Zit ik nu al meer dan een maand op het vervangende toestel te wachten.
P10 Plus was beloofd, maar een gewone P10 opgestuurd.
Vrijdag contact gehad, met de belofte diezelfde dag, anders maandag terug gebelt te worden met concrete afspraak.
Maandag natuurlijk niks, dinsdag zelf gebelt, en ja hoor de P10 plus was weer op voorraad.
Of ik ZELF een reparatie aan wou vragen (via de website) , zodat de toestel ruil in gang kon worden gezet.
Naja, liever niet, maar prima als dat de enige manier is hoe het kan.
gister chauffeur aan de deur, wat blijkt? toestel-ruil is geen omruil. nee eerst de P10 opsturen, en dan zien ze wel een keer wanneer de de P10 PLUS naar mij opsturen.
Vanmorgen wel al een bericht dat de P10 ontvangen is, maar nog niks over hoe of wanneer de plus bij mij komt.
Qua telefoon was mijn Nexus echt een 9,5 , maar de service een 3 ! drama.....
Ik ben wel benieuwd waar Coolblue mee komt, vervanging als in een andere mobiel of toch reparatie.
De batterij is toch wel het meest storend momenteel. Deze is wat snel leeg en valt soms dus ver boven de 1% uit, soms ook niet trouwens. Hetzelfde geldt voor de andere problemen, die lijken soms opeens weg te zijn. Ik vraag mij af of 't batterij-probleem niet komt doordat ik powerbanks e.d. gebruik i.p.v. de originele snel-lader.
Zelfs ondanks dit alles blijft het een van de betere telefoons die ik in mijn bezit heb gehad..
Zojuist antwoord van Coolblue gehad.
Precies 3 weken nadat ze hem hebben opgestuurd naar hun "reparatie service".
Dat is dus mooi 479euro aan shoptegoed
Ik heb nog even gevraagd of ik die 479euro ook gewoon uitgekeerd kan krijgen, hier heb ik nog geen antwoord op.
Maar toch mooi opgelost zo
[edit]
En jahoor. Coolblue heeft zojuist bevestigd dat ze het volledige aankoopbedrag gaan terugboeken op mijn creditkaart die ik had gebruikt toen ik hem bijna 2 jaar had gekocht.
Bedankt Coolblue voor de gratis 2 jaar telefoon
Die keuze is niet heel erg moeilijkNaar aanleiding van jouw retourzending stuur ik je deze e-mail
Helaas duurt de herstelling van je Huawei Nexus 6P langer dan verwacht. Dit vinden we erg vervelend en hoort niet bij de service die je van ons mag verwachten. Om deze reden wil ik je graag de volgende opties aanbieden:
1. Wachten op de herstelling van het product.
2. Je ontvangt een shoptegoed ter waarde van het aankoopbedrag. Helaas is het product niet meer leverbaar. Op deze manier kun je zelf een alternatief uitzoeken. Het shoptegoed is te gebruiken in al onze webwinkels.
Graag vernemen wij welke optie je kiest. Wij hopen je op deze manier sneller te kunnen helpen.
Dat is dus mooi 479euro aan shoptegoed
Ik heb nog even gevraagd of ik die 479euro ook gewoon uitgekeerd kan krijgen, hier heb ik nog geen antwoord op.
[edit]
En jahoor. Coolblue heeft zojuist bevestigd dat ze het volledige aankoopbedrag gaan terugboeken op mijn creditkaart die ik had gebruikt toen ik hem bijna 2 jaar had gekocht.
[ Voor 10% gewijzigd door TripleQ op 21-08-2018 19:56 ]
Vandaag mijn N6P weer laten ophalen door Dynafix. Een half jaar geleden al een keer opgestuurd met het issues van vroegtijdig uitvallen. Issue deed zich echter weer voor...
Ben benieuwd of ze het weer gaan repareren of ik een nieuwe Huawei P10 (plus) krijg zoals eerder genoemd op het forum.
Ben benieuwd of ze het weer gaan repareren of ik een nieuwe Huawei P10 (plus) krijg zoals eerder genoemd op het forum.
Ik heb dit opgelost, door naar een lokale GSM-shop te gaan. Voor 60 euro nieuwe accu er in en hij is weer als nieuw.Saturate schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:05:
Vandaag mijn N6P weer laten ophalen door Dynafix. Een half jaar geleden al een keer opgestuurd met het issues van vroegtijdig uitvallen. Issue deed zich echter weer voor...
Prima oplossing idd, maar aangezien dit nog onder de garantie valt (net zoals de vorige keer), ga ik voor de gratis optie!Tukk schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:31:
[...]
Ik heb dit opgelost, door naar een lokale GSM-shop te gaan. Voor 60 euro nieuwe accu er in en hij is weer als nieuw.
Wederom snelle service van Dynafix, however gewoon een onderdeel vervangen volgens de T&T van Dynafix. Ben benieuwd of hiermee het issue opgelost is. Volgens de website is de "Cover" vervangen.
Maandag telefoon opgehaald, morgen weer in huis. Wat dat betreft prima tevreden!
Maandag telefoon opgehaald, morgen weer in huis. Wat dat betreft prima tevreden!
Ik heb ondertussen mijn vervangende toestel ook binnen. Een P10 plus. Net toestel wat rechtstreeks naar mijn vrouw is gegaan. Het duurde echt veel te lang en communicatie is echt om te huilen, maar het is wel netjes opgelost.
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
Westergas: met mijn eerste 6P had ik inderdaad veel uitval, soms al bij 30% of meer. Zwaar irritant. Mijn telefoon lag meestal 's nachts aan de oplader, dus volle bak 100% en dat voor een paar uur.westergas schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:49:
Telefoon kwijtgeraakt in zomer 2017 en mijn tweede 6P gekregen. Nu laad ik hem niet hoger dan ~80%, ontladen niet minder dan ~20% (maar het wil nog wel eens gebeuren dat hij verder ontlaadt). En Accubattery geïnstalleerd. Werkt als een speer: Mijn accu is nog steeds 98%, na een jaar gebruik.
Het afgelopen jaar geen gevallen gehad van onverhoeds uitvallen (of het moet onder de 10% zijn geweest).
Panasonic TX-P55VT60 - Minix Neo X8-H - Teufel Cinebar 52 THX - Raumfeld Connector - Nexus 6P
Nogmaals dank voor je reactie! Ik heb ook n.a.v. jouw bericht de 6p opgestuurd naar Coolblue.TripleQ schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:41:
Zojuist antwoord van Coolblue gehad.
[...]
Die keuze is niet heel erg moeilijk![]()
Dat is dus mooi 479euro aan shoptegoed![]()
~~~[edit]
Ook deze hadden ze na 3 weken niet gerepareerd. Als gevolg hiervan boden ze mij de waarde van aankoop, 460 euro, aan in shoptegoed! Aan de telefoon werd mij verteld dat storten geen optie was.. Toch nogmaals even gereageerd via de mail en alsnog krijg ik nu 460 euro op m'n bankrekening gestort!
Bij mijn 6P werkt de ok Google detectie niet (voice match) niet vanaf het home screen. Dacht dat er wellicht een bugfix zou zijn. Werkt het bij jullie en zijn er eventuele work arounds om het te verhelpen?
Dit ligt niet aan je telefoon. Helaas is voice match nog niet actief bij de Nederlandse versie van Google assistent
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ook mijn nexus 6 heeft de bekende batterijproblemen.
Nu zit ik alleen in de volgende situatie:
Heb mijn telefoon 2 jaar geleden bij iBood gekocht en een maand voor het verlopen van de garantie mijn toestel ter reparatie opgestuurd vanwege batterijproblemen.
Omdat iBood zelf geen reparaties doet is de telefoon naar Dynafix doorgestuurd.
De onderkant van mijn toestel is wat beschadigd en vanwege deze schade weigert dynafix de accu te vervangen onder de garantie. Nu moet ik 200 euro betalen voor het vervangen van de batterij.
Ik heb hierop gereageerd dat de schade op mijn telefoon al lange tijd aanwezig is en de accuproblemen niet te herleiden zijn naar de beschadiging aan de onderkant van het toestel. Het antwoord hierop was dat dit weldegelijk de oorzaak van de problemen met mijn telefoon is en dat ik toch de 200 euro moet betalen en in het vervolg een hoesje moet kopen.
Ook heb ik direct contact opgenomen met Huawei waarbij mij verteld werd dat de accu niet vervangen kan worden zonder de andere schade te herstellen. Als er iets aan de telefoon mankeert zijn ze verplicht ALLE gevonden schade te herstellen.

Uiteraard ben ik het niet niet mee eens maar ik weet niet welke stappen ik nu kan ondernemen.
Iemand ervaring met een zelfde issue of een idee welke stappen ik zou kunnen nemen hoor ik het graag.
Nu zit ik alleen in de volgende situatie:
Heb mijn telefoon 2 jaar geleden bij iBood gekocht en een maand voor het verlopen van de garantie mijn toestel ter reparatie opgestuurd vanwege batterijproblemen.
Omdat iBood zelf geen reparaties doet is de telefoon naar Dynafix doorgestuurd.
De onderkant van mijn toestel is wat beschadigd en vanwege deze schade weigert dynafix de accu te vervangen onder de garantie. Nu moet ik 200 euro betalen voor het vervangen van de batterij.
Ik heb hierop gereageerd dat de schade op mijn telefoon al lange tijd aanwezig is en de accuproblemen niet te herleiden zijn naar de beschadiging aan de onderkant van het toestel. Het antwoord hierop was dat dit weldegelijk de oorzaak van de problemen met mijn telefoon is en dat ik toch de 200 euro moet betalen en in het vervolg een hoesje moet kopen.
Ook heb ik direct contact opgenomen met Huawei waarbij mij verteld werd dat de accu niet vervangen kan worden zonder de andere schade te herstellen. Als er iets aan de telefoon mankeert zijn ze verplicht ALLE gevonden schade te herstellen.

Uiteraard ben ik het niet niet mee eens maar ik weet niet welke stappen ik nu kan ondernemen.
Iemand ervaring met een zelfde issue of een idee welke stappen ik zou kunnen nemen hoor ik het graag.
Mijn Nexus6p kwam ook in de beruchte bootloop terecht. Ik heb nog tot en met december garantie via de 3-jarige garantie van de Huawei VIP service. Maar ik had eigenlijk niet op een reparatie gerekend omdat ik uit eerdere berichten begreep dat er geen reservere onderdelen meer zijn, en dat mensen hun geld terugkregen of een vervangend toestel. Maar binnen 1 dag kwam de melding dat het toestel gerepareerd was, en binnen een paar dagen had ik hem gerepareerd en wel weer in huis. Loopt weer als een zonnetje, voor zolang het duurt natuurlijk. Alleen staat er nergens wat ze precies gedaan hebben, ik vermoed het moederbord vervangen.
Vanavond update ontvangen naar 8.1.0
Toch weer netjes!
Nog steeds tevreden met m'n 6P
Edit: ik bedoel een security update
Toch weer netjes!
Nog steeds tevreden met m'n 6P
Edit: ik bedoel een security update

[ Voor 19% gewijzigd door Yihaaa op 11-12-2018 23:36 ]
En volgens mij gaat de december-update wat zuiniger om met de stroom dan de november-update.
Heden is overleden mijn dierbare Huawei Nexus 6P. Laatste weken vergat hij van alles en deed iedere keer hetzelfde opnieuw (bootloop én uitvallen bij iets minder volle batterij), leek wel beetje dement.
Chirurgisch herstellen is me niet gelukt, heb uiteindelijk gepresteerd het scherm te laten barsten.
Ontzettend jammer want was het voor mij een toptoestel!
Oja, mocht je nog nieuwe reserve onderdelen willen hebben voor jouw 6P, zie mijn advertenties.
Chirurgisch herstellen is me niet gelukt, heb uiteindelijk gepresteerd het scherm te laten barsten.
Ontzettend jammer want was het voor mij een toptoestel!

Oja, mocht je nog nieuwe reserve onderdelen willen hebben voor jouw 6P, zie mijn advertenties.
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Gecondoleerd! Vergeet niet je sig aan te passencyclofosfamide schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:16:
Heden is overleden mijn dierbare Huawei Nexus 6P. Laatste weken vergat hij van alles en deed iedere keer hetzelfde opnieuw (bootloop én uitvallen bij iets minder volle batterij), leek wel beetje dement.
Ontzettend jammer want was het voor mij een toptoestel!![]()
@cyclofosfamide al een idee wat de opvolger wordt?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Heb al een Samsung Galaxy S8 met een custom rom erophoevenpe schreef op zondag 3 februari 2019 @ 13:14:
@cyclofosfamide al een idee wat de opvolger wordt?
Zag wel Pixel 4 geruchten langs komen afgelopen week.
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerken horen thuis in:
- Accessoires: [Huawei Nexus 6P] Accessoires
- Prijzen en levertijden: [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Huawei Nexus 6P] Rooten & Custom ROM's
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerken horen thuis in:
- Accessoires: [Huawei Nexus 6P] Accessoires
- Prijzen en levertijden: [Huawei Nexus 6P] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [Huawei Nexus 6P] Rooten & Custom ROM's