Google heeft zijn Pixel 2- en Pixel 2 XL-smartphones gepresenteerd. De toestellen kosten 799 en 939 euro, een paar tientjes meer dan de Pixel-telefoons van vorig jaar, en komen vooralsnog niet naar de Benelux. De kleinere Pixel heeft een oledscherm met een diagonaal van 5" en een resolutie van 1920x1080 pixels. De grotere smartphone heeft een 6"-oledscherm van LG met een resolutie van 2880x1440 pixels. Beide telefoons hebben een 12-megapixelcamera met optische beeldstabilisatie en f/1.8-lens. De Pixels krijgen bovendien een portretmodus. Dat werkt zonder secundaire camera. Dat is volgens Google mogelijk doordat pixels een 'left view' en 'right view' hebben. De software berekent het verschil in perspectief door naar afstanden tot objecten. Google heeft de 3,5mm-jack weggehaald van de behuizing van beide Pixel 2-telefoons. Op het gebied van audio heeft de zoekgigant wel de stereo-speakers aan de voorkant teruggebracht. Die zaten enkele jaren geleden ook op Nexus-telefoons, maar de Pixels van vorig jaar hadden een monospeaker aan de onderkant. Google claimt dat de vingerafdrukscanner sneller is dan op andere smartphones. Dat zou een verbetering zijn, want de scanner van de eerste Pixel is langzamer dan die van concurrenten. Op het homescreen heeft Google de functie At A Glance toegevoegd. Daar staan nu alleen nog kalenderitems, maar in de toekomst kan daar ook verkeer staan of andere meldingen. De functie Active Edge activeert Assistant, zodat gebruikers geen knoppen hoeven in te drukken. Die functie verscheen als eerste op de HTC U11. Bovendien worden de Pixel 2-telefoons de eerste toestellen met Google Lens. Die functie doet aan beeld- en tekstherkenning van beelden uit de camera. Zo kan het restaurants en telefoonnummers herkennen in beeld en relevante informatie tonen. Het Amerikaanse bedrijf kondigde Lens vijf maanden geleden aan tijdens de eigen ontwikkelaarsconferentie I/O. De Pixels krijgen bovendien stickers die werken in de camera-app. Dat gaat niet om statische plaatjes, maar kunnen ook geanimeerde karakters zijn die op elkaar reageren. Er komen onder meer stickerpacks van Stranger Things en Star Wars: The Last Jedi. De Pixel 2-telefoons renderen de karakters met 60fps. De behuizing van de smartphones is waterbestendig met een ip67-certificering. De Pixel-telefoons komen niet naar de Benelux, maar wel naar Duitsland. De kleinere Pixel kost 799 euro, terwijl de Pixel 2 XL 939 euro moet opbrengen. De kleinere versie komt uit op 17 oktober, de grotere laat nog zes weken op zich wachten. De basisversies hebben een opslag van 64GB, terwijl er 128GB-varianten komen voor een meerprijs van 110 euro. Google levert voor die prijs een Home Mini-speaker mee.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Hij staat bij belsimpel.nl ook op de website.
Ben benieuwd of deze daar ook leverbaar wordt al dan niet i.c.m. een abonnement.
Had begrepen dat zij vorig jaar ook de Pixel 2 leverden.
Heb er al een mailtje achteraan gestuurd.
Ben benieuwd of deze daar ook leverbaar wordt al dan niet i.c.m. een abonnement.
Ik heb hier ook naar geïnformeerd, ze geven aan dat er op dit moment nog niets bekend is wanneer ze het toestel kunnen leveren.Brabso schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:47:
Hij staat bij belsimpel.nl ook op de website.
Belsimpel geeft in hun nieuwsbericht ook aan dat er nog niets bekend is over de verkrijgbaarheid in NL: "Het is vooralsnog de vraag of de toestellen ook officieel in Nederland te koop zullen zijn, waarbij prijzen ook nog niet bekend zijn."
Heb de Pixel 2 64GB zwart gisteravond besteld, staat nu dat hij op 18 Oct wordt verzonden naar het adres van een kennis van me in Duitsland
Ook ik heb uit mijn enthousiasme voor de toestellen contact opgenomen met Belsimpel.nl. Zojuist de volgende reactie mogen ontvangen:
"[...]
We kunnen echter nog niet met zekerheid zeggen dat we het toestel gaan verkopen. Het toestel is aangekondigd in oktober van dit jaar. Mochten we meer informatie hebben over het toestel, kun je dit teruglezen op onze website.
[...]"
Het is ze afgelopen jaar ook gelukt met de Pixel 1. Hopen dat er anders een andere manier is om dit toestel in handen te krijgen zonder kennissen
in het buitenland.
"[...]
We kunnen echter nog niet met zekerheid zeggen dat we het toestel gaan verkopen. Het toestel is aangekondigd in oktober van dit jaar. Mochten we meer informatie hebben over het toestel, kun je dit teruglezen op onze website.
[...]"
Het is ze afgelopen jaar ook gelukt met de Pixel 1. Hopen dat er anders een andere manier is om dit toestel in handen te krijgen zonder kennissen
1x in zwart en 1x in blauw besteld bij Mediamarkt in Duitsland, nog niet helemaal uit of ik ze beiden ga halen maar het zou wel een mooie vervanging zijn voor de telefoons die mijn vriendin en ik nu gebruiken (Honor 6x).
Heeft iemand ervaring met een doorstuur service in Engeland?
Ik heb een zwarte 64gb besteld bij Mediamarkt DE met de optie betalen in de winkel. Vorige week stond er nog een levertijd van 12 weken op de website vermeld, inmiddels zie ik staan dat de toestellen vanaf 19 oktober beschikbaar zijn. Ben benieuwd of dit ook gaat lukken
Het valt me op dat prijzen in UK veel gunstiger zijn dan die in Duitsland. Bijvoorbeeld via Carphone Warehouse voor 629 GBP= +/-€702. Maakt een citytrip naar Londen wel aantrekkelijk.
Is ook zo, viel mij ook al op.JTH4 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 06:11:
Het valt me op dat prijzen in UK veel gunstiger zijn dan die in Duitsland. Bijvoorbeeld via Carphone Warehouse voor 629 GBP= +/-€702. Maakt een citytrip naar Londen wel aantrekkelijk.
Neem dan gelijk voor anderen een toestel mee tegen bijdrage wat ze normaliter aan verzending kwijt zijn, is je city trip gratis
Vergeet niet dat je er dan een UK lader bij krijgt, mag je nog een adapter en/of nieuwe lader kopen
Inmiddels bij belsimpel te preorderen!
https://www.belsimpel.nl/google/google-pixel-2/abonnement
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Dat klopt maar dan heb je wel 2 jaar garantie i.p.v. 1 en hoef je niet naar Duitsland terug te rijden in geval van garantie...
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Garantie is toch Europees geregeld? Dus ook in Duitsland 2 jaar?MrDucky schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:19:
Dat klopt maar dan heb je wel 2 jaar garantie i.p.v. 1 en hoef je niet naar Duitsland terug te rijden in geval van garantie...
Dat dacht ik ook, echter via de google store is het bij mijn weten slechts 1 jaar.
Misschien waard om even uit te zoeken.
Bij de mediamarkt etc. heb je gelijk!
Misschien waard om even uit te zoeken.
Bij de mediamarkt etc. heb je gelijk!
Ze durven het ook wel te vragen 😝 €899,-MrDucky schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:00:
Inmiddels bij belsimpel te preorderen!
Kan je beter los kopen via de UK met een reshipper a €30,-
Of als je een toestel met abonnement wilt verkoop het toestel en haal de pixel alsnog los.
Beide keren ben je dan voordeliger uit maar goed al vraagt belsimper er €1000,- voor het is ze goed recht natuurlijk.
Wilde net melding maken van de beschikbaarheid! Direct een abbonement afgesloten! Ik ga voor de kleinere in 128gb formaat. Die XL is me iets te. Ik ga voor het gemak van afbetaling.. ik ben me bewust van de extra kosten.
[ Voor 20% gewijzigd door prodygee op 12-10-2017 16:27 ]
In ieder geval gefeliciteerd zal ik dan maar zeggen, leuk toestelprodygee schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:27:
Wilde net melding maken van de beschikbaarheid! Direct een abbonement afgesloten! Ik ga voor de kleinere in 128gb formaat. Die XL is me iets te. Ik ga voor het gemak van afbetaling.. ik ben me bewust van de extra kosten.
Je hoeft nu in ieder geval niet veel moeite te doen voor dit toestel en als je dat de extra € 100,- waard is dan is het toch mooi zo
Gemak dient de mens.Brabso schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:21:
[...]
In ieder geval gefeliciteerd zal ik dan maar zeggen, leuk toestel![]()
Je hoeft nu in ieder geval niet veel moeite te doen voor dit toestel en als je dat de extra € 100,- waard is dan is het toch mooi zo
Edit: onnodige toevoeging verwijderd.
[ Voor 11% gewijzigd door prodygee op 12-10-2017 17:57 ]
Aangezien het bedrijf waar ik werk ook een vestiging in Düsseldorf heeft, waarbij regelmatig mensen ofwel vanuit hier daarheen gaan, ofwel van daar naar hier, heb ik een Pixel 2 via de Mediamarkt besteld met bezorging in Düsseldorf.
Hopelijk komt ie netjes de 19e binnen daar, dan alleen nog iemand vinden die hem de 20e aan mij kan overdragen.. Of ik zoek natuurlijk zelf even een reden om een dagje naar Düsseldorf te gaan.
Hopelijk komt ie netjes de 19e binnen daar, dan alleen nog iemand vinden die hem de 20e aan mij kan overdragen.. Of ik zoek natuurlijk zelf even een reden om een dagje naar Düsseldorf te gaan.
Ik heb hem gister ook gekocht bij belsimpel i.c.m. verlenging van m'n abonnement. Ik vond het juist wel interessant, kosten technisch...
Ik neem geen toestelbundel (wil geen BKR registratie voor een telefoon..) i.c.m. verlenging kwam het toestel eenmalig op €812. Ik was van plan hem los in Duitsland te gaan kopen voor €799. Voor die €13 kan ik niet op en neer naar Duitsland (woon omg. A'dam).
Nu met smart wachten op PostNL!
Ik neem geen toestelbundel (wil geen BKR registratie voor een telefoon..) i.c.m. verlenging kwam het toestel eenmalig op €812. Ik was van plan hem los in Duitsland te gaan kopen voor €799. Voor die €13 kan ik niet op en neer naar Duitsland (woon omg. A'dam).
Nu met smart wachten op PostNL!
Ik heb de Google Pixel 2, zwart, 64gb besteld bij zowel de Saturn (Monchengladbach Minto) als Mediamarkt (Krefeld). Van beide heb ik inmiddels een mail ontvangen dat de levering van 19-10-2017 is uitgesteld naar waarschijnlijk week 44...
Was van plan om zaterdag naar Duitsland te rijden, maar dat zal dus helaas nog niet gaan
Anderen ook dit slechte nieuws ontvangen?
Was van plan om zaterdag naar Duitsland te rijden, maar dat zal dus helaas nog niet gaan
Anderen ook dit slechte nieuws ontvangen?
Jep, helaas ook, wel pas deze week besteld:
Guten Tag,
vielen Dank für Ihre Bestellung.
Die Lieferung Ihres bestellten Artikels 2352162 "GOOGLE Pixel 2, Smartphone, 64 GB, 5 Zoll, Just Black, LTE" wird sich etwas verzögern.
Wir erwarten die Lieferung in der Kalenderwoche 44. Sobald die Ware bei uns eintrifft, wird sie an Ihre Lieferadresse versendet.
Sollten sich mehrere Artikel in Ihrer Bestellung befinden und haben Sie sich bei Bestellabschluss nicht für Teillieferungen entschieden, werden wir diese Option nachträglich für Sie buchen. Die bereits verfügbaren Artikel werden in den nächsten Tagen an Sie versendet. Hierbei entstehen Ihnen keine zusätzlichen Kosten.
Vielen Dank für Ihre Geduld. Bei Rückfragen helfen wir Ihnen jederzeit gerne weiter.
Viele Grüße
Ihr SATURN Kundenservice
Geniet, maar surf met mate!
Bij de Saturn had ik hem op 5 oktober al besteld, vandaag de mail ontvangen dat de toestellen in week 44 worden verwacht.
Erna contact opgenomen via de chat, en blijkbaar heeft de volledige levering aan Saturn/Mediamarkt vertraging opgelopen.
Erna contact opgenomen via de chat, en blijkbaar heeft de volledige levering aan Saturn/Mediamarkt vertraging opgelopen.
Via een tweet (https://twitter.com/dirkluteijn/status/920224801809207296) laat Belsimpel weten dat de Pixel 2 zonder lader wordt uitgegeven... Wat naar mijn mening er op duidt dat de Pixel wordt herverpakt en niet uit Duitsland komt?
Hmm, geen mail van Mediamarkt gehad, maar dat zal voor mijn order dan ook wel gelden...
Zit neem ik aan niet veel anders op dan nog een weekje of 2 te wachten..
Zit neem ik aan niet veel anders op dan nog een weekje of 2 te wachten..
Wat een naaistreek. Is dit dan alleen bij hun normale Pixel en leveren ze de lader wel bij de XL!? Natuurlijk zit er in ieder land een lader bij de telefoon, is gewoon schandalig dat ze de verpakking openmaken, lader er uit halen, en je die bij laten bestellen. Blijkbaar was €100,- winst nog niet genoeg voor ze. Ik ben blij dat ik mijn Pixel 2 XL in Duitsland ga halen, mét lader.JurgenKnops schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:17:
Via een tweet (https://twitter.com/dirkluteijn/status/920224801809207296) laat Belsimpel weten dat de Pixel 2 zonder lader wordt uitgegeven... Wat naar mijn mening er op duidt dat de Pixel wordt herverpakt en niet uit Duitsland komt?
Ai, ik lees net dit topic door en zie levertijden einde van de maand.
Nu ben ik aankomend weekend in Duitsland, en had eigenlijk gepland een Pixel te scoren, maar dit kan ik dus vergeten begrijp ik.
Nu ben ik aankomend weekend in Duitsland, en had eigenlijk gepland een Pixel te scoren, maar dit kan ik dus vergeten begrijp ik.
Angry Rabbit
Ze halen hem denk ik uit de UK, daar is hij namelijk (door de lage waarde van de pond) nog goedkoper en maken ze dus nog meer winst (ongeveer 200euro).JurgenKnops schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:17:
Ongetwijfeld haalt belsimpel ze ook uit de UK met dank aan een gunstige koers en een leuke opslag voor zichzelf. Ben benieuwd of ze die UK laders uit de dozen trekken om te verhullen dat het importtoestellen zijn of dat die weer verkocht worden (is daar een markt voor?)
Misschien domme vraag, maar verliest de Pixel dan ook niet de mogelijkheid snel te laden als je niet laadt met de originele lader?
Belangrijk is of de lader snelladen ondersteund.JurgenKnops schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:10:
Misschien domme vraag, maar verliest de Pixel dan ook niet de mogelijkheid snel te laden als je niet laadt met de originele lader?
Quickcharge 3.0 of 2.0 geeft je meer laadsnelheid.
| live and give like no one else |
De laders maken gebruik van USB Power Delivery. En geen Quickcharge 3.0 / 2.0. De Pixels ondersteunen dat niet.3x3 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:16:
[...]
Belangrijk is of de lader snelladen ondersteund.
Quickcharge 3.0 of 2.0 geeft je meer laadsnelheid.
Ik ben zelf afkomstig van de Nexus 6, welke een snellader heeft. Kabeltje verwisselen naar een USB-c variant zou moeten werken?
Lijkt er op in de tweet dat ze gewoon nog niet zo goed op de hoogte zijn. Originele Pixel leverden ze ook vanuit UK met verloopstekker. Deze UK Pixel 2 heeft ook gewoon een oplader in doos.JurgenKnops schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:17:

Lijkt me sterk dat dat de beargumentatie is ... gezien de problemen met garantie bieden in NL denk ik dat ze hier sowieso weinig winst mee maken .. denk dat het een kwestie van misinformatie isKenar95 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:48:
[...]
Wat een naaistreek. Is dit dan alleen bij hun normale Pixel en leveren ze de lader wel bij de XL!? Natuurlijk zit er in ieder land een lader bij de telefoon, is gewoon schandalig dat ze de verpakking openmaken, lader er uit halen, en je die bij laten bestellen. Blijkbaar was €100,- winst nog niet genoeg voor ze. Ik ben blij dat ik mijn Pixel 2 XL in Duitsland ga halen, mét lader.
Ja, of zoals eerder aangehaald: Pixel komt uit UK (voor nog voordeliger tarief), maar daar gebruiken ze andere stekkers, dus je zou toch niks hebben aan de stekker, en moet je maar een nieuwe hollandse oplader kopen...kazeykazeman schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:09:
[...]
Lijkt me sterk dat dat de beargumentatie is ... gezien de problemen met garantie bieden in NL denk ik dat ze hier sowieso weinig winst mee maken .. denk dat het een kwestie van misinformatie is
Ik heb een tijd geleden een ander toestel besteld die ook uit de UK kwam. Heb hier keurig een wereldstekker bijgekregen van Belsimpel dus ik denk dat ze zoiets weer zullen gaan doen.Kenar95 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 13:22:
[...]
Ja, of zoals eerder aangehaald: Pixel komt uit UK (voor nog voordeliger tarief), maar daar gebruiken ze andere stekkers, dus je zou toch niks hebben aan de stekker, en moet je maar een nieuwe hollandse oplader kopen...
Edit: Belsimpel heeft zojuist dit getweet: https://twitter.com/Belsimpel/status/920977460551876609
Lijkt erop dat ze wel een oplossing hebben gevonden
[ Voor 13% gewijzigd door kazeykazeman op 19-10-2017 13:57 ]
Laat mijn bestelling bij Mediamarkt.de voorlopig nog even staan, maar laat nu ook een collega die naar de VS gaat daar even kijken. Zou wel geld schelen, maar dan heb ik niet de Kinda Blue (daar alleen via Verizon verkrijgbaar)
Via de Duitse Google Store mijn Pixel 2 besteld en verwachte verzending is 30 oktober. Echter als ik nu in de Store kijk zie ik verwachte verzending van de Clearly White op 29 oktober. Is het niet zo dat wie het eerst besteld, ook als eerst zijn toestel kan verwachten?
Pixel 2 Clearly White is zojuist op de post gegaan bij Belsimpel, 14 oktober besteld.
"Deutschland über alles", dus eerst wordt "der Heimat" voorzien en daarna de rest ...vantslot schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:49:
Via de Duitse Google Store mijn Pixel 2 besteld en verwachte verzending is 30 oktober. Echter als ik nu in de Store kijk zie ik verwachte verzending van de Clearly White op 29 oktober. Is het niet zo dat wie het eerst besteld, ook als eerst zijn toestel kan verwachten?
Ik krijg een uurtje geleden een mail van hen dat de Pixel 2 Kinda Blue vertraagd isJurgenKnops schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:52:
Pixel 2 Clearly White is zojuist op de post gegaan bij Belsimpel, 14 oktober besteld.
Vanmiddag bericht gehad dat mijn pixel 2 bij belsimpel vannacht verstuurd wordt.
dat is echt snel zeg! is dat de eu versie?Devilscomrade schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:00:
Vanmiddag bericht gehad dat mijn pixel 2 bij belsimpel vannacht verstuurd wordt.
Van wat ik op twitter lees krijgen we er inderdaad een passende adapter bij. Geen idee of dit origineel is of niet, we zullen zien. Voor mij was dit de meest praktische optie.. even rijden naar Duitsland of UK zat er niet in en het ontvangen/versturen van een tussenbedrijf zag ik niet zitten door horrorverhalen.Lt. Marx schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:01:
[...]
dat is echt snel zeg! is dat de eu versie?
[ Voor 32% gewijzigd door Devilscomrade op 20-10-2017 20:03 ]
Ze bieden alleen maar EU aan natuurlijkLt. Marx schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:01:
dat is echt snel zeg! is dat de eu versie?
Met adapter... Dan zal het UK-variant zijn, mooi hoor.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gisteren toch maar een Pixel 2 bij Belsimpel besteld welke vanmiddag wordt geleverd
Nu maar hopen op een EU versie met originele 18W stekker.
Mjah zou niet uit moeten maken. Wordt afgeleverd bij familie die in Duitsland woont. Verder maakt dat ene dagje natuurlijk niet zo veel uit, kan hem toch niet eerder krijgen totdat ik familie zie. Maar vond het wel een beetje vreemd.Brabso schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:37:
[...]
"Deutschland über alles", dus eerst wordt "der Heimat" voorzien en daarna de rest ...
Zojuist mijn Pixel 2 binnen gekregen van Belsimpel. Is een UK versie: originele bekabeling zit in de verpakking van de telefoon. Er zit een extra converter en een aparte EU USB-C stroomkabel, beiden aftermarket in de omdoos.aaaronnn schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:06:
Gisteren toch maar een Pixel 2 bij Belsimpel besteld welke vanmiddag wordt geleverdNu maar hopen op een EU versie met originele 18W stekker.
We zien je wel in het ervaringentopic
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Inderdaad een UK versie geleverd door Belsimpel
Vanmiddag een mailtje gekregen van Saturn dat de Pixel 2 snel geleverd wordt maar dat de Google Home Mini in week 45 apart geleverd wordt.
Ik heb vandaag een mailtje van de Mediamarkt dat zowel mijn Pixel 2 als mijn Google Home Mini onderweg zijn 
Jammer dat hij nu naar de Duitse vestiging van mijn werkgever gaat, waar niemand is op zaterdag.. Maar goed, maandag weer een nieuwe poging neem ik aan.
Jammer dat hij nu naar de Duitse vestiging van mijn werkgever gaat, waar niemand is op zaterdag.. Maar goed, maandag weer een nieuwe poging neem ik aan.
Welke kleur mini had je besteld?TheFes schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:45:
Ik heb vandaag een mailtje van de Mediamarkt dat zowel mijn Pixel 2 als mijn Google Home Mini onderweg zijn
Dat verklaart waarschijnlijk waarom de mini bij later uitgeleverd wordt. Ik heb de zwarte namelijk besteld.
Zojuist de Pixel 2 besteld in de UK Google Store.
Verzending via myukmailbox.com komt het totaal op ongeveer € 752,- inclusief alle kosten.
Dat is verzekerd verzenden en betaling via Mastercard dus altijd ingedekt mocht er onverhoopt iets fout gaan.
De verwachting is dat het rond 3 november hier bij mij is, ik ben benieuwd.
Ps heb mijn iPhone 8 hiervoor opgeofferd, ben benieuwd na jarenlange iPhone ervaring wat dit gaat worden.
Verzending via myukmailbox.com komt het totaal op ongeveer € 752,- inclusief alle kosten.
Dat is verzekerd verzenden en betaling via Mastercard dus altijd ingedekt mocht er onverhoopt iets fout gaan.
Ps heb mijn iPhone 8 hiervoor opgeofferd, ben benieuwd na jarenlange iPhone ervaring wat dit gaat worden.
Hey man, mijn eerste post hier op tweakers...Brabso schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:13:
Zojuist de Pixel 2 besteld in de UK Google Store.
ik vraag me af hoe het systeem werkt dat je gebruikt hebt... ik ken namelijk iemand in de uk die zou afkomen naar belgië en had mijn creditcardgegevens aan haar doorgegeven zodat ze het op haar UK adres kon laten leveren en dan de telefoon meenemen bij een bezoek aan België.
echter aanvaarde de google store deze kaart niet. Ik vermoed dat het een UK betaalkaart moet zijn.
Kan je aub precies zeggen wat je hebt gedaan? mag ook via pm hoor
groetjes
Ik heb gewoon betaald met MasterCard uit Nederland hoor geen problemen. En heb adres van reshipper ingevoerd en klaar is kees.GETHEZ schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:11:
[...]
Hey man, mijn eerste post hier op tweakers...
ik vraag me af hoe het systeem werkt dat je gebruikt hebt... ik ken namelijk iemand in de uk die zou afkomen naar belgië en had mijn creditcardgegevens aan haar doorgegeven zodat ze het op haar UK adres kon laten leveren en dan de telefoon meenemen bij een bezoek aan België.
echter aanvaarde de google store deze kaart niet. Ik vermoed dat het een UK betaalkaart moet zijn.
Kan je aub precies zeggen wat je hebt gedaan? mag ook via pm hoor
groetjes
Zeer vreemd, bij mij was het een Belgische visa, ksnap niet goed waarom het niet lukte... Was zelf via een UK ip adress dat we probeerden te bestellen. Heb je dus gewoon land naar UK gezet en zo besteld?Brabso schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:47:
[...]
Ik heb gewoon betaald met MasterCard uit Nederland hoor geen problemen. En heb adres van reshipper ingevoerd en klaar is kees.
Zeer vreemd vind ik dit. We hebben zelf 2 keer getest met die kaart
Heb mijn MasterCard gekoppeld aan Google account op de site van Google UK inderdaad anders kan je de Pixel ook niet selecteren.GETHEZ schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:54:
[...]
Zeer vreemd, bij mij was het een Belgische visa, ksnap niet goed waarom het niet lukte... Was zelf via een UK ip adress dat we probeerden te bestellen. Heb je dus gewoon land naar UK gezet en zo besteld?
Zeer vreemd vind ik dit. We hebben zelf 2 keer getest met die kaart
Verzend adres dus het alternatieve adres in de UK en factuuradres gewoon mijn eigen adres.
Kan het niet mooier maken eigenlijk.
Denk eerlijk gezegd dat jet aan de Visa card ligt, zal het anders niet weten.
Anders zelf een goedkope MasterCard aanvragen of van iemand anders proberen en dan gewoon het geld overboeken naar degene.
Succes ermee 👍
Ik heb vandaag mijn White Pixel 2 + gratis Home Mini speaker opgehaald bij MediaMarkt Duisburg-Marxloh!

€799 bij elkaar (de Mini kun je tijdelijk gratis meebestellen) + benzine voor een ritje van 2x2 uur.
Ik had hem ook bij de Saturn in Kleve besteld (2x50km minder ver rijden), maar die hadden ondertussen wel de telefoon al klaarliggen maar de speaker nog niet binnen. Ik had geen zin om daar op te wachten dus die bestelling geannuleerd. De bestellingen heb ik dus gedaan via saturn.de en mediamarkt.de, je kan kiezen om pas te betalen bij ophalen.
De witte versie is in beide webshops nog op voorraad, de zwart, of blauwe beide niet. Let wel ook op de levertijd of (winkel)voorraad van de Home Mini als je die er bij wilt. In Duisburg is hij bijvoorbeeld wel op voorraad in de winkel, maar online heeft hij nu 12 weken levertijd. Bij de Saturn is hij wel online op voorraad.
Mocht je hem ook ophalen in Duitsland, vergeet dan niet contant geld te pinnen in Nederland. Ik dacht dat ik ter plekke wel met pin kon betalen maar het bedrag was waarschijnlijk te groot dus ik moest uiteindelijk 4 pinautomaten aflopen om met 2 passen geld bij elkaar te sprokkelen (de pin-limiet bij geldautomaten is daar blijkbaar €200 per dag voor buitenlandse kaarten (pinpas en creditcard).
€799 bij elkaar (de Mini kun je tijdelijk gratis meebestellen) + benzine voor een ritje van 2x2 uur.
Ik had hem ook bij de Saturn in Kleve besteld (2x50km minder ver rijden), maar die hadden ondertussen wel de telefoon al klaarliggen maar de speaker nog niet binnen. Ik had geen zin om daar op te wachten dus die bestelling geannuleerd. De bestellingen heb ik dus gedaan via saturn.de en mediamarkt.de, je kan kiezen om pas te betalen bij ophalen.
De witte versie is in beide webshops nog op voorraad, de zwart, of blauwe beide niet. Let wel ook op de levertijd of (winkel)voorraad van de Home Mini als je die er bij wilt. In Duisburg is hij bijvoorbeeld wel op voorraad in de winkel, maar online heeft hij nu 12 weken levertijd. Bij de Saturn is hij wel online op voorraad.
Mocht je hem ook ophalen in Duitsland, vergeet dan niet contant geld te pinnen in Nederland. Ik dacht dat ik ter plekke wel met pin kon betalen maar het bedrag was waarschijnlijk te groot dus ik moest uiteindelijk 4 pinautomaten aflopen om met 2 passen geld bij elkaar te sprokkelen (de pin-limiet bij geldautomaten is daar blijkbaar €200 per dag voor buitenlandse kaarten (pinpas en creditcard).
[ Voor 11% gewijzigd door brem op 24-10-2017 02:33 ]
Thx dit ga ik vanavond proberen, maar er staat alvorens van regio te veranderen dat zowel het verzend als FACTUURADRES in een van die landen moet liggen, dan snap ik niet goed hoe je toch hier een factuuradres hebt kunnen ingevenBrabso schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 00:14:
[...]
Heb mijn MasterCard gekoppeld aan Google account op de site van Google UK inderdaad anders kan je de Pixel ook niet selecteren.
Verzend adres dus het alternatieve adres in de UK en factuuradres gewoon mijn eigen adres.
Kan het niet mooier maken eigenlijk.
Denk eerlijk gezegd dat jet aan de Visa card ligt, zal het anders niet weten.
Anders zelf een goedkope MasterCard aanvragen of van iemand anders proberen en dan gewoon het geld overboeken naar degene.
Succes ermee 👍
Toen ik ergens las over de levering van de Pixel uit het buitenland stond ergens toch geschreven dat niet elke creditcard werkt in de Google Store (en andere buitenlandse websites).GETHEZ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:32:
[...]
Thx dit ga ik vanavond proberen, maar er staat alvorens van regio te veranderen dat zowel het verzend als FACTUURADRES in een van die landen moet liggen, dan snap ik niet goed hoe je toch hier een factuuradres hebt kunnen ingeven
Dus waarschijnlijk heb je toch gelijk en ligt het aan de kaart zelf.
Zelf heb ik de simpele mastercard van de Rabobank en deze werkt dus blijkbaar wel.
Mijn Kinda Blue Pixel 2 en witte Google Home Mini zijn gisteren bezorgd door Mediamarkt.de bij de Duitse vestiging van het bedrijf waar ik werk. Helaas net een mogelijkheid gemist om hem eerder met een collega over te laten komen. Nu heb ik hem als het goed is morgenvroeg
Nee hoor, net besteld met Belgische visa, net zoals brabso zei, ik zal waarschijnlijk de fout hebben gemaakt om te willen betalen met visa, zonder hem aan mijn account gekoppeld te hebben.Brabso schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:22:
[...]
Toen ik ergens las over de levering van de Pixel uit het buitenland stond ergens toch geschreven dat niet elke creditcard werkt in de Google Store (en andere buitenlandse websites).
Dus waarschijnlijk heb je toch gelijk en ligt het aan de kaart zelf.
Zelf heb ik de simpele mastercard van de Rabobank en deze werkt dus blijkbaar wel.
Alleen gaat hij te laat geleverd worden en zal de telefoon achteraf moeten verzonden worden op eigen houtje, had ik dit maar eerder geweten dan was hij zondag besteld en dan was ie op tijd om mee te nemen naar België
Maar de methode die brabso gebruikt is dus perfect mogelijk als je een tussenpersoon gebruikt om het pakje op te sturen in jouw plaats...
Kben al content dat ik hem heb kunnen bestellen
Kan ik hier een rep geven? Wel verdiend
Grtz Gethez
Geen dank 😉.GETHEZ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:16:
[...]
Nee hoor, net besteld met Belgische visa, net zoals brabso zei, ik zal waarschijnlijk de fout hebben gemaakt om te willen betalen met visa, zonder hem aan mijn account gekoppeld te hebben.
Alleen gaat hij te laat geleverd worden en zal de telefoon achteraf moeten verzonden worden op eigen houtje, had ik dit maar eerder geweten dan was hij zondag besteld en dan was ie op tijd om mee te nemen naar België
Maar de methode die brabso gebruikt is dus perfect mogelijk als je een tussenpersoon gebruikt om het pakje op te sturen in jouw plaats...
Kben al content dat ik hem heb kunnen bestellen
Kan ik hier een rep geven? Wel verdiend
Grtz Gethez
Mooi dat je het hebt kunnen oplossen, heb je nu ook een reseller ingeschakeld of via kennis/ familie ?
Via de vriendin van men neef, die daar werkt...Brabso schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:21:
[...]
Geen dank 😉.
Mooi dat je het hebt kunnen oplossen, heb je nu ook een reseller ingeschakeld of via kennis/ familie ?
Hoop dat deze posts andere forumleden op ideeën kan brengen want je spaart wel wat uit op deze manier, misschien enkel wat extra bij de eu plug die je moet bijkopen, maar voor de rest ben ik toch al content dat ik hem via de google store heb kunnen aankopen, zoiezo 2 jaar garantie (weliswaar in de uk voor reparaties denk ik)
Echt ik dacht al aan al die extra kosten van ponden over te schrijven en dergelijke, eigenlijk is dat toch maar makkelijk op deze manier
Ah ok, dan ben je goedkoper uit dan mee met de verzendkosten van ongeveer €45,- omgerekend 😉GETHEZ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:50:
[...]
Via de vriendin van men neef, die daar werkt...
Hoop dat deze posts andere forumleden op ideeën kan brengen want je spaart wel wat uit op deze manier, misschien enkel wat extra bij de eu plug die je moet bijkopen, maar voor de rest ben ik toch al content dat ik hem via de google store heb kunnen aankopen, zoiezo 2 jaar garantie (weliswaar in de uk voor reparaties denk ik)
Echt ik dacht al aan al die extra kosten van ponden over te schrijven en dergelijke, eigenlijk is dat toch maar makkelijk op deze manier
PS garantie kun je claimen bij elke Google Store binnen de EU dus bijvoorbeeld ook Duitsland.
[ Voor 6% gewijzigd door Brabso op 24-10-2017 19:17 ]
Ik had gehoord van nog iets goedkoper, een soort van kiala, maar dat is natuurlijk exclusief de service voor het ontvangen en doorverzenden hetgeen je daar gekozen hebt bij die firma
Mijn Pixel 2 kinda blue zou normaal gezien op 23/10 worden verstuurd, maar dat is op dit moment nog niet gebeurd. Benieuwd of ze de toestellen voorlopig op hold zetten, of als het puur te maken heeft met het kleur die nog niet beschikbaar is.
Inmiddels ook in Nederland bij Mobiel.nl te bestellen in combinatie met abonnementen zie ik, alleen de 128GB versie in het zwart momenteel op voorraad zie ik. Zelf inmiddels een 64GB bij een Carphone Warehouse in London opgepikt.
Zojuist een mailtje van Saturn gekregen dat ik de Pixel 2 kan ophalen. Ze hebben de prijs van de Google Home Mini eraf gehaald omdat deze slecht leverbaar is in het zwart. Dus ik betaal nu €744 en dan ga ik hierna de Mini mooi annuleren.
Zojuist de zwarte Pixel 2 besteld via Belsimpel icm een verlenging van mijn zakelijke vodafone contract. € 742,98 betaald inclusief btw. Goedkoper dan bij de Media Markt in Aken en ik kan de btw nog terugvragen. Dus mooie deal
Merge wuurd 't beter
Ik dacht daar ook te bestellen, maar lijkt me toch wat shady als ik de reviews erop nalees...JTH4 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:19:
Inmiddels ook in Nederland bij Mobiel.nl te bestellen in combinatie met abonnementen zie ik, alleen de 128GB versie in het zwart momenteel op voorraad zie ik. Zelf inmiddels een 64GB bij een Carphone Warehouse in London opgepikt.
Iiever toch bij google zelf dan als je de keuze hebt, maar zij zijn inderdaad een van de winkels waar je ze uit voorraad kan kopen in de uk.
Dat is een leuke meevaller, bij welke Saturn vestiging heb je je bestelling geplaatst als ik vragen mag ?FF1987 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:28:
Zojuist een mailtje van Saturn gekregen dat ik de Pixel 2 kan ophalen. Ze hebben de prijs van de Google Home Mini eraf gehaald omdat deze slecht leverbaar is in het zwart. Dus ik betaal nu €744 en dan ga ik hierna de Mini mooi annuleren.
Ik heb de order bij Kleve geplaatst en gisteren ook opgehaald voor die prijs. Stiekem eigenlijk ook wel blij dat ik de Google Home Mini er niet bij heb gekregen en korting daarvoor in de plaats. Het apparaat is niet echt nuttig als de instellingen op Nederlands staan.Brabso schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:02:
[...]
Dat is een leuke meevaller, bij welke Saturn vestiging heb je je bestelling geplaatst als ik vragen mag ?
Tijdens mijn vakantie in Duitsland toch ook maar besloten op zoek te gaan naar een Pixel 2. Saturn Bergen had hem helaas niet op voorraad (Pixel 2 64gb Zwart). Daarna in Dresden bij Saturn hadden ze hem alleen in wit. Toen toch bij een T-Mobile shop binnen gelopen en daar een zwarte kunnen kopen voor de normale prijs van 799 EUR. Nu van iOS naar Android migreren
[ Voor 5% gewijzigd door Emperor_ op 26-10-2017 19:32 ]
Zelf ben ik er nog niet uit of ik de Pixel 2 of de Pixel XL wil aanschaffen. Nu weet ik dat de XL later uitkomt, maar hebben de winkels in Duitsland wel beiden "ter display" liggen? Als dat namelijk zo is, dan is het me wel waard om morgen even naar Duitsland te rijdenEmperor_ schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:32:
Tijdens mijn vakantie in Duitsland toch ook maar besloten op zoek te gaan naar een Pixel 2. Saturn Bergen had hem helaas niet op voorraad (Pixel 2 64gb Zwart). Daarna in Dresden bij Saturn hadden ze hem alleen in wit. Toen toch bij een T-Mobile shop binnen gelopen en daar een zwarte kunnen kopen voor de normale prijs van 799 EUR. Nu van iOS naar Android migreren
De XL heb ik hier nog nergens gezien. De gewone Pixel 2 kom je al wel meer tegen al zul je er wel vaak naar moeten vragen. Saturn Dresden had er geen op display liggen omdat ze nog op iemand wachten van Google om het te fixen (vaag verhaal). Saturn Bergen had ze al een paar dagen binnen, maar nog niet op display liggen. Medewerker heeft er wel eentje voor mij opgemaakt en ik mocht er toen even mee spelenRobertLikesTwea schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:01:
[...]
Zelf ben ik er nog niet uit of ik de Pixel 2 of de Pixel XL wil aanschaffen. Nu weet ik dat de XL later uitkomt, maar hebben de winkels in Duitsland wel beiden "ter display" liggen? Als dat namelijk zo is, dan is het me wel waard om morgen even naar Duitsland te rijden
Helder. Dankjewel voor de snelle reactie! Dan ga ik er nu een nachtje over slapen of ik voor de Pixel 2 alleen het waard vind om naar Duitsland te rijdenEmperor_ schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:36:
[...]
De XL heb ik hier nog nergens gezien. De gewonen Pixel 2 kom je al wel meer tegen. Saturn Dresden had er geen op display liggen omdat ze nog op iemand wachten van Google om het te fixen (vaag verhaal). Saturn Bergen had ze al een paar dagen binnen, maar nog niet op display liggen. Medewerker heeft er wel eentje voor mij opgemaakt en ik mocht er toen even mee spelenDe T-Mobile shop heeft de Pixel 2 wel display.
Ik zou nu niet direct een pixel 2 xl aanschaffen, is door lg gemaakt en je moet maar eens googelen welke problemen er allemaal zijn. De pixel 2 heeft er ook enkele, maar die zouden evt softwarematig kunnen opgelost worden en zijn klein bier tov de problemen van de xl
Just saying
Just saying
Mijn Pixel 2 is onderweg vanuit de UK naar reshipper, maar of ik daar nu heel blij van wordt met de gebreken die ik hier lees.
Had misschien beter even kunnen wachten totdat deze opgelost waren maar goed het toestel werd wat eerder verstuurd dan ik had verwacht.
Ook het contact met Google Store zelf ging en gaat nog steeds heel stroef...
Medewerkers van Google UK en Duitsland staan niet allemaal op een lijn en zeggen verschillende dingen betreft garantie perikelen etc, daar werd ik op een gegeven moment ook wel moe van.
Ik kies juist voor de Google Pixel na jarenlang iPhone te hebben gebruikt omdat de service van Apple mij uiteindelijk ook tegenviel en ik verwacht dat Google met hun premium prijzen misschien een betere service zouden bieden maar tot op heden is daar weinig van te merken ...
Had misschien beter even kunnen wachten totdat deze opgelost waren maar goed het toestel werd wat eerder verstuurd dan ik had verwacht.
Ook het contact met Google Store zelf ging en gaat nog steeds heel stroef...
Medewerkers van Google UK en Duitsland staan niet allemaal op een lijn en zeggen verschillende dingen betreft garantie perikelen etc, daar werd ik op een gegeven moment ook wel moe van.
Ik kies juist voor de Google Pixel na jarenlang iPhone te hebben gebruikt omdat de service van Apple mij uiteindelijk ook tegenviel en ik verwacht dat Google met hun premium prijzen misschien een betere service zouden bieden maar tot op heden is daar weinig van te merken ...
Gisteren Pixel 2 gehaald bij Duitse mediamarkt. 's Ochtends op hun website gekeken waar ze nog op voorraad waren, telefonisch gereserveerd en aan het einde van de middag opgehaald. Kreeg er twee jaar garantie bij. (Zal wel wettelijke regeling zijn in Duitsland)
Google geeft voor alle pixel 2’s inmiddels twee jaar garantie.
Ik zou me geen zorgen maken hoor. De enige imperfectie in mijn ogen is het heel zachte piepje als het scherm uit staat. Maar dat hoor je niet als je telefoon naast je ligt, en als je aan het bellen bent dan hoor je het alleen als er een stilte valt. Voor de rest vind ik het een top toestel.Brabso schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:02:
Mijn Pixel 2 is onderweg vanuit de UK naar reshipper, maar of ik daar nu heel blij van wordt met de gebreken die ik hier lees.
Dat zal prima, maar ik hecht nog altijd heel veel waarde aan de bel kwaliteit, ik wil geen piepje voor een toestel van € 799,-brem schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:44:
[...]
Ik zou me geen zorgen maken hoor. De enige imperfectie in mijn ogen is het heel zachte piepje als het scherm uit staat. Maar dat hoor je niet als je telefoon naast je ligt, en als je aan het bellen bent dan hoor je het alleen als er een stilte valt. Voor de rest vind ik het een top toestel.
Zal waarschijnlijk wel gefixt worden in de toekomst maar toch.
Ook ben ik ondertussen steeds aan het mailen met Google Duitsland omdat ze zaken betreffende de garantie weer terugdraaien en daar hou ik dus niet van ...
Als ik kan cancelen zal ik dat doen of ze moeten hun belofte's nakomen die ze mij eerder gedaan hebben maar tot nog toe gaat dat erg moeizaam en juist daarom was ik klaar bij Apple's customer support.
Veel geld voor een toestel maar als er wat is moeizaam, moeizaam, moeizaam en nu krijg ik dus die indruk bij Google ook helaas.
Gisteren naar Duitsland (Kleve) geweest en na 5 winkels een T-Mobile winkel gevonden waar ze er nog 1 hadden
. Betalen bleek lastig, want zoals eerder in dit forum ook al aangegeven, werkte mijn bankpas niet in de winkel. Uiteindelijk betaald met een Credit Card.
Ook gelijk maar een "Google hoesje" erbij gekocht (grijs stof). Wel duur (ik meen €45), maar hey, het toestel was ook bepaald niet goedkoop en het biedt denk ik wel goed bescherming.
Tot nu toe vind ik het een fantastisch toestel. De piep waar hierboven over wordt gesproken, heb ik gelukkig nog niet geconstateerd. Wat me wel opviel was, dat mijn notificatie-led het eerst niet leek te doen. Blijkt ook een bug te zijn op sommige toestellen (https://forums.androidcen...el-2-led-not-working.html). Maar nadat ik de stappen in het forum had gevolgd en lightflow had geïnstalleerd lijkt het nu wel te werken.

Ook gelijk maar een "Google hoesje" erbij gekocht (grijs stof). Wel duur (ik meen €45), maar hey, het toestel was ook bepaald niet goedkoop en het biedt denk ik wel goed bescherming.
Tot nu toe vind ik het een fantastisch toestel. De piep waar hierboven over wordt gesproken, heb ik gelukkig nog niet geconstateerd. Wat me wel opviel was, dat mijn notificatie-led het eerst niet leek te doen. Blijkt ook een bug te zijn op sommige toestellen (https://forums.androidcen...el-2-led-not-working.html). Maar nadat ik de stappen in het forum had gevolgd en lightflow had geïnstalleerd lijkt het nu wel te werken.
oei, weeral een (kleine weliswaar) issue erbij?
ik ontvang de mijne normaal gezien dinsdag komende (2 daagjes nog)
en waarom moet je die lightflow dan installeren?? werkt de notification led out of the box niet dan ofzo???
hoe meer ik lees van deze telefoon hoe meer ik me zorgen begin te maken
en waarom moet je die lightflow dan installeren?? werkt de notification led out of the box niet dan ofzo???
Heb je de link gelezen die ik in mijn post had gezet? Het lijkt in ieder geval een software issue te zijn wat ze ook bij Google al erkennen en aan het oplossen zijn. Met Lightflow heb ik kunnen controleren of mijn led het überhaupt deed. Inmiddels heb ik de applicatie er weer vanaf gegooid, omdat ik de functionaliteit die de Pixel standaard biedt op dit gebied voldoende vindt.GETHEZ schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:40:
oei, weeral een (kleine weliswaar) issue erbij?
Ben benieuwd wat je van je toestel gaat vinden. Ik ben ieder geval nog steeds enthousiast en wens je alvast veel plezier
Ja maar wel half en half...RobertLikesTwea schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:45:
[...]
Heb je de link gelezen die ik in mijn post had gezet? Het lijkt in ieder geval een software issue te zijn wat ze ook bij Google al erkennen en aan het oplossen zijn. Met Lightflow heb ik kunnen controleren of mijn led het überhaupt deed. Inmiddels heb ik de applicatie er weer vanaf gegooid, omdat ik de functionaliteit die de Pixel standaard biedt op dit gebied voldoende vindt.
Ben benieuwd wat je van je toestel gaat vinden. Ik ben ieder geval nog steeds enthousiast en wens je alvast veel plezier.
Niet echt gestructureerd vond ik. Als ik het goed heb begrepen moet je dus met een of andere externe app, of een app die er al zou opstaan, de werking van de led triggeren?
Handig is anders, het is idd normaal gezien wel softwarematig op te lossen denk ik dan...
Afgelopen zaterdag kreeg ik bericht dat mijn zwarte Pixel 2 en zwarte Google Home mini klaar zouden liggen bij de MediaMarkt in Papenburg. Gisteravond heen geweest, verder geen problemen met betaling o.i.d. gehad. Een aanrader voor iedereen die niet al te ver van een Duitse MediaMarkt woont en/of werkt.
Was blij verbaasd dat het mogelijk is de Home mini op Engels in te stellen zonder de telefoon naar Engels te zetten. Het was (toen ik het voor het laatst probeerde) niet mogelijk de assistant op de telefoon in het Engels te zetten en de telefoon zelf op Nederlands te laten staan. Een leuke bijkomstigheid, zo kan ik de home mini en assistant toch nog gebruiken.
Was blij verbaasd dat het mogelijk is de Home mini op Engels in te stellen zonder de telefoon naar Engels te zetten. Het was (toen ik het voor het laatst probeerde) niet mogelijk de assistant op de telefoon in het Engels te zetten en de telefoon zelf op Nederlands te laten staan. Een leuke bijkomstigheid, zo kan ik de home mini en assistant toch nog gebruiken.
net de zwarte pixel 2 ontvangen vanuit uk (meegebracht door kennis)
visa afschrift was 721 euro voor 630 pond. Ik zal morgen hier mijn bevindingen neerschrijven, moet eerst nog wat gegevens overzetten, eerste indruk is wel goed...
visa afschrift was 721 euro voor 630 pond. Ik zal morgen hier mijn bevindingen neerschrijven, moet eerst nog wat gegevens overzetten, eerste indruk is wel goed...
Komt de Pixel 2 XL spoedig op de Google Store in Nederland? Of moeten we het echt over de grens gaan regelen?
Ik zit te twijfelen tussen de Pixel 2 XL en een Xiaomi Mi Mix 2, puur omdat mijn Nexus 6P batterij het begeeft op het moment.
Ik zit te twijfelen tussen de Pixel 2 XL en een Xiaomi Mi Mix 2, puur omdat mijn Nexus 6P batterij het begeeft op het moment.
Google heeft een paar landen aangekondigd en Nederland zit daar net als vorig jaar niet bij. De kans dat hij überhaupt volgend jaar in Nederland uitkomt lijkt me bijzonder klein helaas.Adr01 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:13:
Komt de Pixel 2 XL spoedig op de Google Store in Nederland? Of moeten we het echt over de grens gaan regelen?
Als je de Pixel2 bij de MM/Saturn/T-Mobile shop in Duitsland gaat halen, zonder te pre-orderen via het web, krijg je dan ook de Home Mini erbij?
Bij Google store krijg je in elk geval een code per mail gestuurd na 4 weken van aankoop waarmee je de home mini kunt bestellen, geen idee met de rest van de winkels of het ook zo werkt ...catchingfire schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:11:
Als je de Pixel2 bij de MM/Saturn/T-Mobile shop in Duitsland gaat halen, zonder te pre-orderen via het web, krijg je dan ook de Home Mini erbij?