To enable or disable this setting, follow these steps:HendrikT schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:13:
[...]
oke interessante noodoplossing, hoe heb je dat in gesteld?
Go to Settings > Accessibility.
Select Power button ends call.
To enable or disable this setting, follow these steps:HendrikT schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:13:
[...]
oke interessante noodoplossing, hoe heb je dat in gesteld?
Verwijderd
Ik ontvang na een maand geduw en getrek eindelijk morgen een p10 plus. Mijn 6P kon niet meer gerepareerd worden (cameralens had wat zwarte vlekken).Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:49:
Word de 6P nog wel gemaakt? Mijne ligt al 3 weken bij drmobile, moederbord is blijkbaar stuk en ze wachten op onderdelen.. huawei zegt dat ze deze week beslissen of ze onderdelen sturen of een nieuwer model me gaan aanbieden.. zal me benieuwen
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ze gelijk een mailtje gestuurd nu maar even afwachten! Ben benieuwdBaris schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:31:
[...]
Ik ontvang na een maand geduw en getrek eindelijk morgen een p10 plus. Mijn 6P kon niet meer gerepareerd worden (cameralens had wat zwarte vlekken).
Ik adviseer je om questions.nl@dynafix.com te mailen met je RMA nummer en vriendelijk te verzoeken of ze je toestel nou eens eindelijk kunnen repareren (i.p.v. de beloofde 3 dagen service). Ze zullen je dan de optie geven voor een toestelswap (in mijn geval een p10 plus).
Laat maat weten of het is gelukt!Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:03:
[...]
Ik heb ze gelijk een mailtje gestuurd nu maar even afwachten! Ben benieuwd
[ Voor 16% gewijzigd door hansbkp op 11-12-2017 17:38 ]
Sinds vanochtend ook de update gedraaid. Kan er dus nog niet veel over zeggen, buiten dat deze update voornamelijk voor de Pixel (2) is gemaakt toch?Yihaaa schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:43:
Zojuist update voor 8.1.0 binnen gekregen.
Bij andere ook al binnen? Wat zijn jullie ervaringen?
batterijbeheer van bluetooth apparaten toch?GroeneThee schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:16:
[...]
Sinds vanochtend ook de update gedraaid. Kan er dus nog niet veel over zeggen, buiten dat deze update voornamelijk voor de Pixel (2) is gemaakt toch?
Enige wat beter zou moeten zijn wat ook voor de Nexus 6P zou moeten gelden is het batterijverbruik beheer. Maar daar nog niet echt naar gekeken.
Ik draai em nu een paar dagen. In dagelijks gebruik merk ik geen verschil.Yihaaa schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:43:
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Ik heb het gevoel dat sinds de 8.0/8.1 de batterij duur wel echt minder is. Mijn 6P heeft ergens in juni een nieuwe batterij gekregen en deed het op 7.1 goed, maar sinds 8.0 is de performance echt drastisch verminderd. Ik had gehoopt dat het met 8.1 opgelost zou zijn, maar ik word er nog niet echt heel blij van..Yihaaa schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:43:
Duurt ongeveer 10 dagenBobbje schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:50:
Mijn Nexus 6P valt ook uit als de battarij rond de 25% is. Ik heb hem gekocht bij belsimpel, op de site staat dat ze 2 jaar garantie geven. Maar nu heb ik de vraag, heeft iemand enig ervaring ermee hoe snel ze de garantie afhandelen door het toestel te reparen of een vervangend toestel te leveren?
[ Voor 10% gewijzigd door ZeroDarkThirty op 13-12-2017 14:48 ]
Verwijderd
Ik heb net bericht gehad waarin ze mij een P10plus 128 gb en 6gbram aanbieden, ben er mee akkoord gegaan, ben benieuwd of het wat is! Hoe is jou ervaring met de P10?
Zeer fijn! Ik gebruik zelf mijn essential phone, dus ik heb hem aan mijn ma gegeven. Ze is er zeer tevreden mee.Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:25:
[...]
Ik heb net bericht gehad waarin ze mij een P10plus 128 gb en 6gbram aanbieden, ben er mee akkoord gegaan, ben benieuwd of het wat is! Hoe is jou ervaring met de P10?
Dank! Mijn mobiel is gisteren aangekomen en vannochtend kreeg ik het bericht dat er nieuwe onderdelen zijn besteld. Dus ik wacht rustig af.
Twee weken gelden mijn toestel opgestuurd naar Coolblue. Vandaag kreeg ik onderstaand berichtHayo schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:22:
Ook ik heb sinds eind vorig jaar last van het uitvallen van mijn Nexus 6P terwijl deze nog niet leeg is. Vorig jaar gebeurde dit rond 10%, maar inmiddels valt hij al uit tussen de 20 en 30 procent. Ik heb zelfs situaties meegemaakt waarin hij al uitviel rond 45%. Te bizar voor woorden voor een toestel dat (bijna) twee jaar oud is. Daarnaast laadt het toestel niet (goed) meer op met de lader die er bij zat. Ik sta soms wel vijf minuten te pielen met de kabel voordat hij op gaat laden. Ik heb het idee dat dit aan het blokje ligt, aangezien hij wel meteen gaat opladen met m'n Anker PowerPort.
Op basis van de berichtgeving hier op het forum (niet leverbare onderdelen) had ik het idee om er nog een tijdje mee rond te lopen en hem via de Huawei VIP Service aan te bieden zodra de onderdelen weer op voorraad zijn. Ik begin me er echter steeds meer aan te ergeren en heb daarom maar besloten om hem nog onder garantie (4 december verloopt deze) te laten repararen. Gisteren Coolblue gecontact, en binnenkort opsturen. Ben benieuwd of ze er iets aan kunnen doen, of dat ik ook eindig met alternatief toestel of shoptegoed.
Het lijkt er dus op dat mijn toestel toch gerepareerd wordt. Had stiekem gehoopt dat de onderdelen niet beschikbaar zouden zijn en ze met een alternatief (shoptegoed) zouden komen...Beste Hayo,
[...]
Wij hebben inmiddels de status van de reparatie opgevraagd bij het erkende reparatiebedrijf. Op dit moment is je product in behandeling bij de reparateur. Ik verwacht dat je product in de loop van volgende week hersteld zal zijn.
[...]
Wat is er inmiddels met jou 6P gedaan? Gerepareerd of vervangen door een ander toestel?HendrikT schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 19:42:
ik heb mijn 6P vandaag weer ingeleverd bij MM, ze sturen hem nog eens op. Nog niet zo lang geleden is hij op ook opgestuurd en toen is er een nieuw moederbord en scherm in gekomen. Voordeel was zo dat ik wel weer een hagelnieuw scherm had, wellicht is tijdens het vervangen van het scherm het probleem met de proximity sensor ontstaan. Hoewel dit natuurlijk niet de oorzaak hoeft te wezen van het probleem dat ik nu ervaar. Ik heb nog garantie tot 14 december 2017 dus ik was er nog net op tijd bij.
Ik heb hem nog niet retour, kan niet lang meer duren, zodra het zover is zal ik het laten weten hoe en wat.Brammel schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:35:
[...]
Wat is er inmiddels met jou 6P gedaan? Gerepareerd of vervangen door een ander toestel?
Ik heb die van mij zojuist aangemeld met hetzelfde probleem voor reparatie via de Huawei VIP service. Mijn 6P is van 1 december 2015, maar met deze VIP service heb je 3 jaar garantie.
Inmiddels exact een maand verder mijn situatie:Runoo schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:03:
[...]
Net gebeld met Dynafix, ze hebben geen onderdelen en Huawei lijkt het niet snel te kunnen leveren. Gebeld met Huawei, ze bieden een nieuw toestel aan met dezelfde of betere specs en komen later hierop terug bij mij om details te bespreken.
Prima, maar als ik van Coolblue mijn aankoopbedrag kan ontvangen is dat nog beterDus net Coolblue gemaild met mijn situatie in de hoop dat ze een mooie oplossing bieden.
EDIT: reactie Coolblue is dat zij helaas niets kunnen doen, omdat ik mijn telefoon via Huawei ter reparatie heb aangeboden. Dat wordt een vervangend toestel van Huawei krijgen dan..
Heb je in die drie weken updates gehad van Coolblue over de status van de reparatie? Zo ja, wat was de statusupdate?Runoo schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:40:
[...]
Inmiddels exact een maand verder mijn situatie:
Ik heb aan Dynafix gevraagd of ze mijn mobiel ongerepareerd kunnen terugsturen, dat hebben zij gedaan. Toen heb ik 3 weken geleden mijn mobiel aan Coolblue aangeboden ter reparatie.
Afgelopen donderdag was het 3 weken sinds ontvangst mobiel bij Coolblue, zij geven mij shoptegoed twv 565,20 (wit 64GB). Blij hiermee, heel even wachten om Galaxy S9 te preorderen.
Op 14 december, mijn tweede week, ontving ik de volgende mail:Hayo schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:09:
[...]
Heb je in die drie weken updates gehad van Coolblue over de status van de reparatie? Zo ja, wat was de statusupdate?
Mijn toestel ligt sinds 6 december ook bij Coolblue. Afgelopen woensdag was dit twee weken geleden. Ik heb toen een update ontvangen van Coolblue waarin ze aangaven dat het product in behandeling is bij de reparateur en dat deze, naar verwachting, in de loop van aankomende week hersteld is. Heb jij in de tweede week een soortgelijk bericht gekregen?
Voor het aanbod met het shoptegoed heb je dus geen andere statusupdate ontvangen van Coolblue. Erg netjes dat ze het hebben opgelost met shoptegoed.Runoo schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:11:
[...]
Op 14 december, mijn tweede week, ontving ik de volgende mail:
Naar aanleiding van jouw retourmelding stuur ik je deze mail. Onlangs heb je je product naar ons verstuurd ter reparatie. Deze hebben wij twee weken geleden ontvangen en opgestuurd naar de reparateur. Om je op de hoogte te houden van het proces willen wij je graag informeren met het volgende.
Wij hebben inmiddels de status van je reparatie opgevraagd bij het erkende reparatiebedrijf. Op dit moment hebben wij nog geen reactie ontvangen. Zodra wij reactie krijgen zullen wij je hierover informeren zodat je te allen tijde op de hoogte bent.
In de derde week, laatst dus, kreeg ik het aanbod om shoptegoed te krijgen.
Je gaat mij toch niet vertellen dat als je VIP bent er meteen een nieuwe telefoon klaar ligt ?Groverp08 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:31:
Gisteren naar de Huawai store in Amsterdam geweest en ook zelfde verhaal. Ze hebben een stapel Nexus telefoons liggen en bieden een nieuwe telefoon aan.
Goede garantie, maar jammer dat ze mijn Nexus niet gewoon kunnen maken.
Trouwens wel geluk dat ik de Huawei VIP Service had afgesloten, anders was in 3 weken te laat geweest en had ik geen garantie gehad.
De Tweaker die 2 jaar geleden dit gemeld had: Super bedankt!![]()
![]()
Als jij dezelfde batterij problemen hebt als zovelen in dit topic, kan je dat gerust doen. Wanneer je in de randstad woont is een bezoek aan de huawei service store ook een optie. Daar bepalen ze ter plekke of je toestel in aanmerking komt voor de regeling.Poulske schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:37:
Ik heb hetzelfde accu probleem, zojuist even gekeken via de VIP service (waar ik me destijds voor heb aangemeld) maar volgens mij moet ik eerst de telefoon opsturen, krijg ik geen nieuwe terug en als het niet onder garantie valt ook nog eens 60 euro onderzoekskosten betalen....
Ik mag in maart een nieuwe telefoon kiezen, ben er over aan het denken om het nog maar even 3 maanden uit te zitten.
Ik woon (gelukkig) niet in de randstad.McMark schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:44:
[...]
Als jij dezelfde batterij problemen hebt als zovelen in dit topic, kan je dat gerust doen. Wanneer je in de randstad woont is een bezoek aan de huawei service store ook een optie. Daar bepalen ze ter plekke of je toestel in aanmerking komt voor de regeling.
Nee er lag geen telefoon klaar, maar zonder VIP hadden ze me niet geholpen, omdat de 2 jaar voorbij waren.McMark schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:31:
[...]
Je gaat mij toch niet vertellen dat als je VIP bent er meteen een nieuwe telefoon klaar ligt ?![]()
Ik ben ondertussen een week verder na de 1e aanmelding bij Huawei Amsterdam en nog geen reactie. Mijn batterij begint echter steeds zwakker te worden. Nu op 40/50% uitvallen.
Hopen dat er snel een nieuwe komt
ik heb vandaag bericht gehad en ik heb zojuist een gloednieuwe Huawei P10 Plus gekregen via de MM. Blijkbaar was reparatie niet te doen of te duur. Eerst dacht ik dat het een nexus 6p was maar ik kom er nu net achter dat het een P10 is, maar ach ja, ik heb na 2 jaar gewoon een gloednieuwe waar ik voorlopig even mee vooruit kan. Ik ben bang dat de regelmatige updates er nu niet meer in zitten.Brammel schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:35:
[...]
Wat is er inmiddels met jou 6P gedaan? Gerepareerd of vervangen door een ander toestel?
Ik heb die van mij zojuist aangemeld met hetzelfde probleem voor reparatie via de Huawei VIP service. Mijn 6P is van 1 december 2015, maar met deze VIP service heb je 3 jaar garantie.
[ Voor 19% gewijzigd door HendrikT op 28-12-2017 18:51 ]
Donderdag (28-12) ben ik door Coolblue op de hoogte gesteld dat reparatie langer duurt dan verwacht. Zij gaven mij twee opties:Hayo schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:44:
[...]
Voor het aanbod met het shoptegoed heb je dus geen andere statusupdate ontvangen van Coolblue. Erg netjes dat ze het hebben opgelost met shoptegoed.
Ik hoop eind (vrijdag) van aankomende week iets te horen, dan zitten de drie weken (inclusief feestdagen) er voor mij op... Ben benieuwd of mijn toestel hersteld kan worden. Heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in met al die verhalen rondom niet leverbare onderdelen.
Kleine update: Telefoon is naar de media markt gestuurd en nu 20 dagen verder is de enige informatie dat er onderdelen zijn besteld voor reparatie en daar hebben ze schijnbaar nog 5 werkdagen voor. Ik ben heel benieuwd aangezien ik al van meerdere mensen gelezen heb waarbij het toestel niet gerepareerd kon worden en zij konden kiezen tussen nieuw toestel (P10 Plus) of aankoopbedrag terug.Kid_Stevie schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:34:
En ook ik zit met een bootloop, lekker klote zeg.
(...)
Let wel op dat je geen schermschade mag hebben... Ik had de mijne naar Coolblue gestuurd, vooraf was gezegd dat ik onder garantie een nieuwe batterij zou krijgen. Echter omdat ik barsten in het scherm heb, "mogen" ze niet de batterij vervangen zonder een nieuw scherm te plaatsen. En uiteraard vinden ze dat de schermvervanging niet onder garantie valt -> huppa 185 euro. Uiteindelijk ongerepareerd terug laten sturen. Ik denk er nog over om het nogmaals aan te kaarten, want de accu houdt het nu nog maar een halve dag uit, zelfs als ik mijn telefoon vrijwel niet gebruik.McMark schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:44:
[...]
Als jij dezelfde batterij problemen hebt als zovelen in dit topic, kan je dat gerust doen. Wanneer je in de randstad woont is een bezoek aan de huawei service store ook een optie. Daar bepalen ze ter plekke of je toestel in aanmerking komt voor de regeling.
Is dat even slechte service!jurjen_g schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:21:
[...]
Let wel op dat je geen schermschade mag hebben... Ik had de mijne naar Coolblue gestuurd, vooraf was gezegd dat ik onder garantie een nieuwe batterij zou krijgen. Echter omdat ik barsten in het scherm heb, "mogen" ze niet de batterij vervangen zonder een nieuw scherm te plaatsen. En uiteraard vinden ze dat de schermvervanging niet onder garantie valt -> huppa 185 euro. Uiteindelijk ongerepareerd terug laten sturen. Ik denk er nog over om het nogmaals aan te kaarten, want de accu houdt het nu nog maar een halve dag uit, zelfs als ik mijn telefoon vrijwel niet gebruik.
Hetzelfde; ik mag hem nog wel een keer insturen naar de VIP service, maar als ze schade aan het scherm constateren wat niet onder garantie valt, gaan ze ook repareren (of vermoedelijk een ander toestel terugsturen). En dan ben je daardoor ook nog sowieso onderzoekkosten kwijt.McMark schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:52:
[...]
Is dat even slechte service!Wat zegt Huawei zelf?
Ja dit antwoord heb ik helaas ook gekregen.Brammel schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:18:
Mijn 6p lig nu 2 weken bij Dynafix voor het probleem met de proximity sensor. Ze geven aan onderdelen besteld te hebben maar geen idee hebben van de levertijd. Die 3 dagen repair service van huawei vip kan je dus met een korreltje zout nemen...
Ligt er aan welke versie je hebt. De 64GB hebben ze niet meer op voorraad. Je krijgt dan het aankoopbedrag terug.DirtyHennessy schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:40:
Zit zelf ook met het accu probleem. Heb de telefoon vlak na launch van iemand overgekocht en aangezien hij uit de google play store kwam heb ik google maar gebeld. Komt er op neer dat ik de RMA door de verkoper in moet laten dienen aangezien het via zijn account gekocht is of gewoon rechtstreeks via Huawei. De vraag is; gaat Google de telefoon repareren/vervangen of gaan ze geld terug geven ? Mocht de laatste optie het geval zijn dan denk ik zelf om gewoon langs de Huawei winkel te gaan en via daar de garantie te claimen.
Ah ja inderdaad heb een 64 GB versieNuevocasa schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:09:
[...]
Ligt er aan welke versie je hebt. De 64GB hebben ze niet meer op voorraad. Je krijgt dan het aankoopbedrag terug.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ja je kan gewoon de stock images flashen. Krijg je gewoon weer de normale patches via een OTA. Of gewoon sideloaden natuurlijk...westergas schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:38:
Mijn 6p doet het na ruim 2 jaar nog prima *klopt af* maar mijn huidige custom rom word wat trager. Zit op Pure Nexus maar het is niet zeker of die een update krijgt naar 8.
Iemand ervaring met het terug gaan naar stock? Komen security patches dan weer OTA door? Gewoon een kwestie van vendor image flashen of komt daar meer bij kijken?
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
En hij schijnt dus gerepareerd te zijn en ik zou volgende week bericht moeten krijgen dat ik hem teruggestuurd krijg. Ben heel benieuwd.Kid_Stevie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:08:
[...]
Kleine update: Telefoon is naar de media markt gestuurd en nu 20 dagen verder is de enige informatie dat er onderdelen zijn besteld voor reparatie en daar hebben ze schijnbaar nog 5 werkdagen voor. Ik ben heel benieuwd aangezien ik al van meerdere mensen gelezen heb waarbij het toestel niet gerepareerd kon worden en zij konden kiezen tussen nieuw toestel (P10 Plus) of aankoopbedrag terug.
Volgende week vrijdag maar weer eens bellen.
[ Voor 47% gewijzigd door Kid_Stevie op 18-01-2018 14:18 . Reden: nieuwe info ]
[ Voor 12% gewijzigd door Yihaaa op 13-01-2018 14:02 ]
Yihaaa schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 13:58:
Hier ook aanbod gekregen voor een P10 plus, maar ik ga dan de stereo speakers missen. Dus ik weet t nog niet. (Garantie loopt in april af)
Ennnn ik wil gewoon stock Android + updates...dus geen Huawei dingen.
Ik wil eigenlijk gewoon een nieuwe accu in m'n 6P.
Trouwens bij dat aanbod, mag je dan de 6P houden?
Brammel schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:25:
Hier ook een aanbod gekregen voor een P10 plus. Goede service van Huawei!
Hadden jullie hem opgestuurd via de vip service? Of via de winkel zoals coolblue enz?Basekid schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:57:
Zelf ook aanbod voor P10 Plus gekregen, ga ik doen
[ Voor 10% gewijzigd door Iekozz op 15-01-2018 03:51 ]
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
[ Voor 22% gewijzigd door westergas op 15-01-2018 09:19 ]
Via de VIP serviceIekozz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 03:39:
[...]
[...]
[...]
Hadden jullie hem opgestuurd via de vip service? Of via de winkel zoals coolblue enz?
Had ik eigenlijk ook moeten doen naderhand, maarja nu te laat.
Had je al iets meer gehoord van coolblue? Mijne is ook via cb opgestuurd. Ben benieuwd wat je als aanbod krijgt.Clown1 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:31:
Wat is het aanbod van de P10 plus? Gewoon 1 op 1 omruilen? Of tegen bijbetaling. Zelf via coolblue meer dan 2 weken geleden ook mijn Nexus ter reparatie ingeleverd. Accu viel soms uit bij 30 a 40 procent lading. Hoop gewoon op reparatie.
Heb de mijne opgestuurd voor verschillende problemen en ook het P10 Plus aanbod gekregen. Is een één op één omruil. Is wel direct via Dr. Mobile/Dynafix gegaan. Wel al twee keer de postbode misgelopen en vind het jammer dat ik wel mijn afspraak tijd kan aanpassen, maar niet aangeven dat ik het ergens op een pick-up point wil ophalen.Clown1 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:31:
Wat is het aanbod van de P10 plus? Gewoon 1 op 1 omruilen? Of tegen bijbetaling. Zelf via coolblue meer dan 2 weken geleden ook mijn Nexus ter reparatie ingeleverd. Accu viel soms uit bij 30 a 40 procent lading. Hoop gewoon op reparatie.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zeker weten. Zo begint het bij iedereen. Die 10 minuten wordt 15, 20 etc. Niet wachten tot je garantie is verlopen.westergas schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:08:
Ik merk dat mijn toestel uitschakelt rond de ~10% batterij charge bij het openen van een energie slurpende app. Nu heb ik nog een paar weken fabrieksgarantie dus laten maken is nu of nooit. Zou dit een voorbode kunnen zijn van het bekende batterij probleem?
Helaas (gelukkig) heb ik geen Facebook.Je kan overigens de rma code opvragen bij de dynafix via facebook, dan kan je hier de status checken icm met je imei: https://www3.dynafix.com/...airorder_tracestatus.aspx
Begon bij mij ook zo. Vooral op het nachtkastje. Kou kan die niet zo goed tegen.westergas schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:08:
Ik merk dat mijn toestel uitschakelt rond de ~10% batterij charge bij het openen van een energie slurpende app. Nu heb ik nog een paar weken fabrieksgarantie dus laten maken is nu of nooit. Zou dit een voorbode kunnen zijn van het bekende batterij probleem?
Had als vervanger de Huawei Mate 10 pro in gedachten. Maar P10 plus is zeker geen slecht aanbod. Zou fijn zijn als ik tegen een meerprijs de Mate kon krijgen. Maar zo flexibel zullen ze wel niet zijn.Phydomir schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:32:
[...]
Heb de mijne opgestuurd voor verschillende problemen en ook het P10 Plus aanbod gekregen. Is een één op één omruil. Is wel direct via Dr. Mobile/Dynafix gegaan. Wel al twee keer de postbode misgelopen en vind het jammer dat ik wel mijn afspraak tijd kan aanpassen, maar niet aangeven dat ik het ergens op een pick-up point wil ophalen.
Niet dat het heel veel haast heeft want ik heb inmiddels een OnePlus 5T en die P10 gaat waarschijnlijk direct de V&A op.
Het is voor mij nog even de vraag of ik überhaupt een vervangend toestel ga krijgen, maar ik zat sowieso ook al naar de Mate 10 Pro en P10 Plus te kijken, maar wat een puinhoop zijn die toestellen bij Huawei qua specs. De gewone Mate 10 is hier sowieso niet te verkrijgen, maar waarom ze een aantal specs in de Mate 10 Pro weg hebben gelaten is mij een raadsel...Clown1 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:24:
(...)
Had als vervanger de Huawei Mate 10 pro in gedachten. Maar P10 plus is zeker geen slecht aanbod. Zou fijn zijn als ik tegen een meerprijs de Mate kon krijgen. Maar zo flexibel zullen ze wel niet zijn.
Bij mij is het ook niet zeker. Maar heb na 2.5 weken nog geen reactie van Coolblue. Zou graag de Nexus gerepareerd terug krijgen. Anders een leuk aanbod.Kid_Stevie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:45:
[...]
Het is voor mij nog even de vraag of ik überhaupt een vervangend toestel ga krijgen, maar ik zat sowieso ook al naar de Mate 10 Pro en P10 Plus te kijken, maar wat een puinhoop zijn die toestellen bij Huawei qua specs. De gewone Mate 10 is hier sowieso niet te verkrijgen, maar waarom ze een aantal specs in de Mate 10 Pro weg hebben gelaten is mij een raadsel...
Mate 10: 5.9 LCD met 1440 x 2560 pixels
Mate 10 Pro: 6.0 Amoled met 1080 x 2160 pixels
P10 Plus: 5.5 LCD met 1440 x 2560
Mate 10: Fingerprint op de voorkant, SD card, wel 3.5mm jack, IP53, usb 3.1, Type-C
Mate 10 Pro: Fingerprint op de achterkant, geen SD card, geen 3.5mm jack, IP67, usb 3.1, Type-C
P10 Plus: Fingerprint op de voorkant, SD card, wel 3.5mm jack, splash resistant, usb 2.0, Type-C
Heb inderdaad mijn geld terug gekregen. Telefoon viel niet te reparen. Opzich een nette oplossing. Beetje jammer dat ik er na 3.5 weken wachten zelf achteraan moest bellen. Communicatie tussen Coolblue en Dynafix is belabberd. Snap niet dat er nog concerns zijn die zaken doen met Dynafix. Op papier zou je er een prachtig bedrijf van kunnen maken. Maar hoor en lees zo vaak slechte verhalen over Dynafix.Rudolfus schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:46:
Als je nou je geld terug zou krijgen :-) Er staan er nog een paar te koop in v&a
[ Voor 7% gewijzigd door Tukk op 28-01-2018 16:27 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Dat niet snel laden is ok, maar meestal laad hij helemaal niet.Barfman schreef op zondag 28 januari 2018 @ 17:39:
Wat ik weet is dat je een Output van 5V/3A moet hebben voor een type c aansluiting.
Volgens mij kan een Output: 5V/2A ook wel, alleen dan laad hij niet snel op.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Die van mij is op 67%, dat begint problematisch te worden. Uitvallen op 40%, in een paar uur leeg.westergas schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:19:
Mijn 6P is in zijn 2e jeugd beland nadat ik terug ben gegaan naar stock Oreo. Snel zat, batterij prima. Blijft een heerlijk toestel
Na 1 maand en 7 maanden geeft Accubattery een gezondheid aan van 74% dus dat lijkt me erg netjes.
Misschien dus toch beter om de VIP Service te gebruiken dan naar de store te gaan? Die van mij valt ook uit bij +20% maar ik heb niet zoveel zin om weken zonder telefoon te zitten. Ik dacht dat als je naar de store gaat, je direct een nieuwe zou kunnen krijgen. Dat valt dus helaas tegen, lees ik uit jouw verhaal.InSanex schreef op zondag 4 februari 2018 @ 10:33:
Gisteren ook maar eens met mijn 6p naar de huawei store in Amsterdam. Volgens de site van huawei had ik nog garantie, de bon (toestel van medetweaker overgenomen) was van december 2015.
Volgens de medewerker was het barstje in het glas voor de lens sowieso al einde garantie, maar ging de datum op de bon voor de datum die huawei zelf aangaf op de site.
Toen werd het nog vager, volgens hem konden ze de batterij nog gewoon bestellen en het toestel op mijn kosten repareren. Ik zei dat er volgens mij geen onderdelen meer gemaakt werden voor dit toestel maar volgens de medewerker hadden ze dit al bedongen bij de de fabrikant.
Al met al nog even met de medewerker naar een mate 10 lite gekeken, het was een goed toestel want zijn collega had hem ook![]()
Had er weinig verwachtingen van, toch een tweedehandstoestel, op het einde van zijn leven, maar in tegenstelling tot de positieve verhalen hierboven over de huawei service vond ik het toch vrij moeizaam allemaal.
Heb je al wat gehoord van Dr. Mobile?Convoy schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:10:
Die van mij wordt morgen opgehaald door ophaaldienst van Dr. Mobile. Ook mijn accu/telefoon stopt ermee zodra hij op 40% staat.....
Ja gisteren een update gehad:
Bij mij zijn ze nog steeds aan het wachten op onderdelen... Ben benieuwd of het toestel daadwerkelijk nog wordt gemaakt.Convoy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:55:
[...]
Ja gisteren een update gehad:
"Step 4 : The repair process for your device has now started"
Ben benieuwd.
Same here:Aid schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:31:
[...]
Bij mij zijn ze nog steeds aan het wachten op onderdelen... Ben benieuwd of het toestel daadwerkelijk nog wordt gemaakt.
[ Voor 15% gewijzigd door Mono_ op 22-02-2018 13:43 ]
Ik had twee dagen na verzenden mijn geld terug van Google, dus zou me daar niet zo druk om maken.Scharkby schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:40:
Mijn Nexus 6p vertoonde steeds problemen met de batterij onder 20%. Hij heeft zichzelf meerdere malen uitgeschakeld als hij onder dit niveau zat. Ik heb mijn Nexus in april 2016 bij de Google Store gekocht. Hier deden ze helemaal niet moeilijk over dit probleem. Door het ontbreken van een vervangend (64gb) model, krijg ik mijn geld teruggestort. Toestel moet wel onbeschadigd zijn (dat is hij, hoesje en screenprotector).
Gisteren opgestuurd via UPS naar Google Duitsland, ook al heb ik hem in de Nederlandse store gekocht. Ik zal binnenkort even een update geven hoe de verdere procedure verliep en of ik mijn geld daadwerkelijk terug krijg.
Inmiddels heb ik zelf bij Amazon.de een Pixel 2 besteld. Iets kleiner formaat is toch wel lekker...!
Waiting on the world to change
Balen dat het echt net buiten de garantie gebeurt. Maar ik heb zelf pas een scherm vervangen bij een oude Nexus 6P. Het grootste obstakel is de cameravisor. Als je die los hebt is het vervangen van de batterij niet moeilijk.westergas schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:19:
Gisteren stukje hardlopen (best koud) valt ie uit bij ~18%
Volgens IMEI check garantie verlopen per 08-02...balen.
Had hem binnen de garantie al eens aangemeld ter reparatie maar toen niet opgestuurd omdat ik zelf het probleem niet kon her produceren. Zou ik hem alsnog op kunnen sturen of trappen ze daar niet in?
Iemand zelf al eens een batterij vervangen?
[ Voor 4% gewijzigd door Scharkby op 24-02-2018 19:22 ]
Heb je de normale Pixel 2 of de XL? Ik ben namelijk ook aan een nieuwe mobiel toe, maar vind deze i.c.m. een abonnement nogal prijzig.Scharkby schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:21:
Geld is inmiddels binnen, nog op dezelfde dag als hij aankwam bij Google. Top service!
Pixel 2 is een geweldig apparaat, ben heel blij met deze als vervanger van m'n 6p.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq