Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackah
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-08 09:14
Faris schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:17:
Echo dot wat ik had van ebay gekocht, moet ik helaas terugsturen. Twee dagen mee bezig om te registeren maar zonder succes!
Wat lukt je niet dan? Heb hem gisteren binnen gekregen en bijzonder lang zitten klieren om het feit dat ik de android app niet kon downloaden. Uiteindelijk een APK bestandje gedownload en werkt als een trein!
Had deze week ook al de Hue lampen aangeschaft en de Belkin Wemo. Lampen en muziek bedienen is erg relaxt. Maar die WeMo krijgt ik maar niet verbonden met mijn router..

Heb elders gelezen dat als registreren niet goed lukt je eventueel Amazon kan bellen. Blijkbaar hebben ze heel erg goede/ vriendelijke service. Ik zou dat nog proberen voordat je hem terug stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Blackah schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:56:
[...]

Wat lukt je niet dan? Heb hem gisteren binnen gekregen en bijzonder lang zitten klieren om het feit dat ik de android app niet kon downloaden. Uiteindelijk een APK bestandje gedownload en werkt als een trein!
Had deze week ook al de Hue lampen aangeschaft en de Belkin Wemo. Lampen en muziek bedienen is erg relaxt. Maar die WeMo krijgt ik maar niet verbonden met mijn router..

Heb elders gelezen dat als registreren niet goed lukt je eventueel Amazon kan bellen. Blijkbaar hebben ze heel erg goede/ vriendelijke service. Ik zou dat nog proberen voordat je hem terug stuurt.
Alexa app was makkelijk te vinden maar echo dot registeren lukt op geen enkel manier!! Verschillende smartphones en laptops/routers geprobeerd maar ik blijf steeds zelfde foutmelding krijgen: can not register.

Ik heb eerst via de app met klantenservice contact genomen over het probleem. De klantenserivce wil informatie over billing adress en confirming creditcard details! Dat heb ik allemaal niet, heb ik gewoon via ebay gekocht.

Vanwaar heb je hem gekocht als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:00
Van wat ik me kan herinneren is het registreren via de PC makkelijker dan via de telefoon. Ik had er ook heel veel moeite mee, maar uiteindelijk lukte het. In ieder geval via mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:52
Mhh, lijkt me wel een leuke gadget. Ik heb alleen een Sonos systeem en geen receiver. Dan kan ik beter de Echo nemen ipv de Dot vermoed ik? Ik kan de Dot namelijk niet aansluiten via line in op de Sonos.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

rimave schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:43:
Mhh, lijkt me wel een leuke gadget. Ik heb alleen een Sonos systeem en geen receiver. Dan kan ik beter de Echo nemen ipv de Dot vermoed ik? Ik kan de Dot namelijk niet aansluiten via line in op de Sonos.
Waarom kan je de dot niet op de line in aansluiten?? de dot is juist bedoeld om aan een stereo aan te sluiten omdat hij zelf niet een grote speaker heeft..
Alhoewel ik moet zeggen dat het nog best ok klinkt voor zijn voormaat..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
ToolkiT schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 17:26:
[...]

Waarom kan je de dot niet op de line in aansluiten?? de dot is juist bedoeld om aan een stereo aan te sluiten omdat hij zelf niet een grote speaker heeft..
Alhoewel ik moet zeggen dat het nog best ok klinkt voor zijn voormaat..
Ik denk omdat zijn Sonos geen line in heeft.
Die is alleen beschikbaar op de Play 5 (uit m'n hoofd...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
rimave schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:43:
Ik lees in de Amazon Echo app dat je ook Sonos luidsprekers draadloos kunt aansturen via de Echo Dot.
Quote: Use the nomos system Skill to control your smart and IoT devices with just the sound of your voice. It is as easy as asking Alexa to turn outlets and lights on or off, adjust dimmers, turn on or of sonos speakers, set connected thermostats and much more..

Nu heb ik geen Sonos apparatuur en weet dus niet of je dan alleen maar de speakers aan en uit kunt zetten maar dat zal ongetwijfeld iemand in dit forum wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:52
Ik heb even op joetoebe gezocht en het kan wel icm Sonos. Dan heb je de amp nodig. Die heb ik, maar die heeft maar 1 ingang en daar zit de platenspeler op. Ik hoef ook eigenlijk niet Alexia over de Sonos te hebben. De Dot heeft dus wel een speaker ingebouwd? Kleintje dan, dat snap ik.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

rimave schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 20:01:
Ik heb even op joetoebe gezocht en het kan wel icm Sonos. Dan heb je de amp nodig. Die heb ik, maar die heeft maar 1 ingang en daar zit de platenspeler op. Ik hoef ook eigenlijk niet Alexia over de Sonos te hebben. De Dot heeft dus wel een speaker ingebouwd? Kleintje dan, dat snap ik.
Ja de dot heeft een speaker (tje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackah
Faris schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:45:
[...]

Alexa app was makkelijk te vinden maar echo dot registeren lukt op geen enkel manier!! Verschillende smartphones en laptops/routers geprobeerd maar ik blijf steeds zelfde foutmelding krijgen: can not register.

Ik heb eerst via de app met klantenservice contact genomen over het probleem. De klantenserivce wil informatie over billing adress en confirming creditcard details! Dat heb ik allemaal niet, heb ik gewoon via ebay gekocht.

Vanwaar heb je hem gekocht als ik vragen mag?
Joh, vreemd. Het registreren ging bij mij super snel. Appje geïnstalleerd, knopje op de echo 5 sec . ingedrukt en verbonden. Ben ingelogd met mijn Google account of die van Amazon. Weet niet meer precies. Al geprobeerd de app te herinstalleren en de echo middels de knop met stop ( 5 sec. inhouden) te pairen?

Heb de echo dot via UK eBay gekocht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackah
rimave schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 20:01:
Ik heb geen Sonos maar heeft die geen bluetooth dan? Want dan hoef je alleen aan Alexa te vragen om beschikbare devices te zoeken.

Heb 2 speakers in de woonkamer staan, daar een TPlink bij de stekker zitten. Dus als ik Alexa vraag om mijn speakers aan te zetten gaan die aan en koppelt hij gelijk met m'n dot. Hoef dan alleen te vragen om een playlistje aan te zetten en klaar. Geen line in of aux kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Blackah schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:52:
[...]

Joh, vreemd. Het registreren ging bij mij super snel. Appje geïnstalleerd, knopje op de echo 5 sec . ingedrukt en verbonden. Ben ingelogd met mijn Google account of die van Amazon. Weet niet meer precies. Al geprobeerd de app te herinstalleren en de echo middels de knop met stop ( 5 sec. inhouden) te pairen?

Heb de echo dot via UK eBay gekocht..
Ik had van alles geprobeerd, verschillende app versies geïnstalleerd en meerdere keren gerest. Heb ik teruggestuurd en hoop dat ik mijn geld terugkrijg. Ik heb inmiddels googel home besteld.

• mati1983
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-08 20:52
Er zijn inmiddels enkele webshops die ze aanbieden.
Gisterenavond een witte echo dot bij domotica-shop besteld. Ben benieuwd :D

• lowo
mati1983 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:14:
Er zijn inmiddels enkele webshops die ze aanbieden.
Gisterenavond een witte echo dot bij domotica-shop besteld. Ben benieuwd :D
Zo, zeg! Ze vragen wel een flinke prijs maar dat is overal zo in Nederland.
Heb gelukkig in Engeland ( tijdens Black Friday ) een paar van die nieuwe Dotjes kunnen kopen.
( 2 stuks voor omgerekend zo'n 100 euro )

Valt gelijk op dat ze veel beter luisteren dan de oude 1e generatie dot die ik ook heb.
Zelfs op afstand ( 8 meter en om de hoek ) hoort de nieuwe dot zacht gesproken opdrachten.
Ben er heel blij mee en ja, ook de Kerstverlichting wordt ermee ingeschakeld via een TP-Link HS100 smartplug die native ondersteund wordt door de Amazon Echo Dot :)

( Dat geldt ook voor de Philips Hue, de Harmony Hub en de Nest Thermostaat. Deze worden allemaal rechtstreeks ondersteund en je hebt er geen skill meer voor nodig )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ook het vermelden waard:
"New this week

Introducing IFTTT for Amazon Echo
We're excited to announce that Amazon Echo now supports IFTTT (If This, Then That), a third-party service that allows you to create rules (or "applets") that automate how your favourite devices, apps and websites work with each other to simplify your daily routine.

For example, you can create an applet to receive an email of your entire shopping list—perfect when you're running out the door.

If you haven't used IFTTT yet, then you can sign up here, activate the Amazon Alexa channel and try any of the popular applets for Amazon Echo."

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 09:52
Met skills is er wel meer mogelijk met Hue en Harmony, zeker met de extra Harmony skill voor de US.

• mati1983
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-08 20:52
Ik vind de prijs wel meevallen? Als ik een adres in UK zou hebben waar ik het heen zou kunnen versturen dan zou ik GBP50 plus shipping vanuit UK naar NL betalen..

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

mati1983 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:07:
Ik vind de prijs wel meevallen? Als ik een adres in UK zou hebben waar ik het heen zou kunnen versturen dan zou ik GBP50 plus shipping vanuit UK naar NL betalen..
DM me maar even..

• Rebecca
  • Laatst online: 02-09 22:42
ToolkiT schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:02:
Ook het vermelden waard:
"New this week

Introducing IFTTT for Amazon Echo
We're excited to announce that Amazon Echo now supports IFTTT (If This, Then That), a third-party service that allows you to create rules (or "applets") that automate how your favourite devices, apps and websites work with each other to simplify your daily routine.

For example, you can create an applet to receive an email of your entire shopping list—perfect when you're running out the door.

If you haven't used IFTTT yet, then you can sign up here, activate the Amazon Alexa channel and try any of the popular applets for Amazon Echo."
IFTTT is currently only supported on US and UK Alexa devices.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Rebecca schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:58:
[...]

IFTTT is currently only supported on US and UK Alexa devices.
UK en DE zijn volgens mij dezelfde devices.. maar mogelijk werkt het idd niet als je de taal/regio op duitsland zet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackah
Net afgelopen weekend mijn Amazon adres aangepast naar de US zodat IFTTT zou werken.. Wel fijn dat ze lekker doorontwikkelen.

Iemand nog een tip voor het instellen van een Nederlands thuis adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 17:51
Zijn er eigenlijk goede skills die van pas komen in Nederland? Heb al even zitten zoeken, maar zo gauw niks kunnen vinden. Iemand nog goede aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan nu Alexa vragen om tv aan te zetten of xbox enz :) best geinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsclone
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 18:00
peptalk schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:04:
Met skills is er wel meer mogelijk met Hue en Harmony, zeker met de extra Harmony skill voor de US.
Mag ik vragen hoe je de harmony skill voor elkaar hebt gekregen. Bij mij krijg ik steeds de melding dat alleen engels wordt ondersteund. Ik heb geprobeerd om harmony op engels te zetten maar kan deze mogelijkheid nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Via Harmony online het land naar de US te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebecca
  • Laatst online: 02-09 22:42
Ik zou graag de Amazon dot wifi hostname willen veranderen. Hoe doe je dat als het al mogelijk is?

[ Voor 16% gewijzigd door Rebecca op 25-12-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09 22:37
peptalk schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:46:
Heb ik gedaan maar ik kan inloggen wat ik wil, Alexa(dot)
blijft om inloggen vragen...zie ook niets van amazon in mijn Harmony hub....iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:58

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0nts
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08-2022
Zojuist ook maar 1 besteld via domotica-shop.nl, komt morgen binnen.

Ik ga hem gebruiken i.c.m. Home Assistant op een raspberry-pi (https://home-assistant.io/components/alexa/)
Mja, als je een iPhone hebt luistert Siri ook constant mee.

[ Voor 52% gewijzigd door p0nts op 28-12-2016 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 19:58
En de Samsung TV's. Allu hoedje wellicht. Maar het komt gewoon steeds weer uit en terug in het nieuws.

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Probeer Echo Dot (Alexa) met WEMO led bulbs te linken maar krijg altijd deze melding als ik de skill in Amazon wil activeren:

Afbeeldingslocatie: https://aitfb44354.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/1355i3107A9ECF67B6A34/image-size/original?v=1.0&px=-1

Heeft iemand ervaring ermee?
Network naam en WEMO MAC invoeren doet niks. Krijg daarna deze melding:

Afbeeldingslocatie: https://aitfb44354.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/1357i5050CE2ED16A7D5A/image-size/original?v=1.0&px=-1

Ik heb Ziggo Cisco modem/router. Heeft dat iets te maken misschien?
Ik kan wel andere skills op mijn netwerk toevoegen. Dus vind ik het vreemd.

[ Voor 37% gewijzigd door zing op 29-12-2016 03:01 ]

• p0nts
zing schreef op donderdag 29 december 2016 @ 02:59:
Probeer Echo Dot (Alexa) met WEMO led bulbs te linken maar krijg altijd deze melding als ik de skill in Amazon wil activeren:

[afbeelding]

Heeft iemand ervaring ermee?
Network naam en WEMO MAC invoeren doet niks. Krijg daarna deze melding:

[afbeelding]

Ik heb Ziggo Cisco modem/router. Heeft dat iets te maken misschien?
Ik kan wel andere skills op mijn netwerk toevoegen. Dus vind ik het vreemd.
Krijgt je wemo wel een ip van de router? Heb je de wemo al een reset gegeven? En weet je zeker dat je het juiste mac adres van de wemo hebt gegeven?

Waarschijnlijk zoekt de alexa in de dhcp table naar het mac adres van de wemo, zodat hij het ip adres kan vinden. Als je wemo geen ip heeft (intern) of het mac adres niet goed is ingevuld zal het niet werken.

• peptalk
zebsite schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:12:
[...]

Heb ik gedaan maar ik kan inloggen wat ik wil, Alexa(dot)
blijft om inloggen vragen...zie ook niets van amazon in mijn Harmony hub....iemand enig idee?
Ik zie ook niets van Alexa in Harmony.
Alexa is bij mij op amazon.com geregistreerd, ik heb tijdelijk mij My Harmony op Engels gezet en het land naar de US veranderd

• NoVaRaGnA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 13:27
peptalk schreef op donderdag 29 december 2016 @ 10:30:
[...]

Ik zie ook niets van Alexa in Harmony.
Alexa is bij mij op amazon.com geregistreerd, ik heb tijdelijk mij My Harmony op Engels gezet en het land naar de US veranderd
Heb je in de MyHarmony setup de Echo toegevoegd bij devices?

[ Voor 18% gewijzigd door NoVaRaGnA op 29-12-2016 15:05 ]

• p0nts
Heb m vanmiddag binnengehad, bij mij werkt harmony gewoon gelijk.

Mn amazon account is ooit gemaakt op de .de website, volgens mij heeft dat er dus niets mee te hebben.

Je moet de echo in t engels zetten (US) en adres kan gewoon op iets in Duitsland, dan kan je de skill Harmony gewoon installeren.

Ik zal morgen even in detail het 1 en anders uitleggen en/of laten zien met filmpjes wat ik tot nu toe allemaal doe.

• peptalk
NoVaRaGnA schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:05:
[...]

Nee, ik had al een alexa account aangemaakt en met de Roger's app wat geprobeerd. Later twee dot's bij amazon.co.uk besteld en die zijn aan het account toegevoegd door amazon zelf.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Heb nu een Amazon Echo Dot en wat een cool ding!

Ik heb alleen nog een paar vragen:

- Is er geen enkele manier om het weerbericht te horen?

Signature

• the-hunter
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-11-2024
mimang schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:42:
Heb nu een Amazon Echo Dot en wat een cool ding!

Ik heb alleen nog een paar vragen:

- Is er geen enkele manier om het weerbericht te horen?
What's the weather in <Rotterdam> Netherlands

• two

two

the-hunter schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:03:
[...]

What's the weather in <Rotterdam> Netherlands
https://www.alexaskillstore.com/Big-Sky/17213 Deze is ook echt nice, werkt goed en hoef je ook niet moeilijk te doen met lastige nederlandse plaatsnamen. Ik woon in Veenendaal, en dat kwam er echt niet doorheen bij Alexa :P

Signature

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04 19:18
Heb me aangemeld bij Amazon.de voor een invite om de Echo Dot te mogen kopen..

Mailtje ontvangen met bevestiging, vertaald door Google.

Goede dag,

Hartelijk dank voor uw aanvraag.

We zijn begonnen met het verzenden van uitnodigingen voor Amazon Echo en Echo Dot kopen. Wij willen u informeren dat u een uitnodiging tot aankoop in ieder geval zal ontvangen. Echter, kan enkele weken duren als gevolg van de overweldigende vraag naar de verwerking van alle uitnodiging aanvragen. Dank u voor uw begrip en uw interesse in Amazon Echo.

Met vriendelijke groet
De Amazone Echo Team

Als ik een invite krijg, zijn er geïnteresseerden om samen te bestellen?
Ik heb een duits adres waarop geleverd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
NoVaRaGnA schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:05:
[...]

Yep toegevoegd, en ze blijft vragen om in te loggen op mijn harmony skil, kan ook, maar zonder resultaat....kan trouwens alleen maar het land veranderen in mijn Harmony account (nu US) maar geen taal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Heb je wel de taal verandert van Harmony voor dat je inlogt zebsite?

Ik zie trouwens de vraag of je de Echo hebt toegevoegd in de MyHarmony setup. Ik heb dat niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
peptalk schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:19:
Heb je wel de taal verandert van Harmony voor dat je inlogt zebsite?

Ik zie trouwens de vraag of je de Echo hebt toegevoegd in de MyHarmony setup. Ik heb dat niet gedaan.
Hoe bedoel je dat, voor ik inlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
Ik ben ook niet zo voor het meeluisteren van al onze siri's en alexa's...maar DIT is dan weer een voordeel van het luisteren, misschien iets voor oudere alexa gangers? https://www.deingenieur.n...phone-hoort-oudere-vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
zebsite schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:23:
[...]

Ik ben ook niet zo voor het meeluisteren van al onze siri's en alexa's...maar DIT is dan weer een voordeel van het luisteren, misschien iets voor oudere alexa gangers? https://www.deingenieur.n...phone-hoort-oudere-vallen
Helaas(?) wprden de microfoons van de Echo of de Dot alleen geactiveerd na het horen van het "wakeword" ( Alexa, Echo of Amazon ).
Je zult dan wel tijdens je valpartij "ALEXA" moeten schreeuwen en denk daar maar eens aan.
Zonder dit hoort ze niks ( aldus Amazon )
Een smartphone kan altijd uitluisteren en dus wellicht adequaat reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
Tuurlijk zou alexa aangepast moeten worden, dus dat ze wel op valgeluiden reageerd ( in de beschrijving las ik dat ze voor het wakeword al luisterd) ... Ik bedoel te zeggen dat dit soort technieken niet alleen voor de fun zijn... En over Wakeword gesproken.... http://www.flabber.nl/art...jn-nieuwe-kerstkado-50296

[ Voor 23% gewijzigd door zebsite op 30-12-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

:( IFTTT wilt niet werken. Ik krijg elke keer: "Sorry, I don't see that IFTTT trigger"

Ik heb mn adres al op een US adres gezet + gereboot.. Iemand een idee?

[ Voor 30% gewijzigd door two op 30-12-2016 14:31 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0nts
lowo schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:34:
[...]

Helaas(?) wprden de microfoons van de Echo of de Dot alleen geactiveerd na het horen van het "wakeword" ( Alexa, Echo of Amazon ).
Je zult dan wel tijdens je valpartij "ALEXA" moeten schreeuwen en denk daar maar eens aan.
Zonder dit hoort ze niks ( aldus Amazon )
Een smartphone kan altijd uitluisteren en dus wellicht adequaat reageren.
de microfoon is altijd geactiveerd, hoe kan hij anders het wakeword horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
zebsite schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:15:
[...]

Hoe bedoel je dat, voor ik inlog?
Via website of windows programma of eventueel tablet of phone op Engels zetten als je app gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
peptalk schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:10:
[...]

Via website of windows programma of eventueel tablet of phone op Engels zetten als je app gebruikt.
Kan in de app (via pc) alleen het land veranderen...in geen enkel menu op pc of app (ipod) is een taal in te stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
zebsite schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:12:
[...]

Kan in de app (via pc) alleen het land veranderen...in geen enkel menu op pc of app (ipod) is een taal in te stellen..
Hier ook niet:

Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/ejfmo4umv/Taal_Harmony.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:17
Ik had van de week een link gevonden van een Nederlander die zijn Echo op een Nederlands adres heeft gezet, helaas kan ik hem nergens meer vinden. Iemand anders die het hier weet en/of ervaring hiermee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
OK, ik maak een nieuw account aan, maar ook daar zie ik niet de taal keuze van de foto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Vanochtend ook gedaan. Taal van je afstandsbediening moet engels zijn.
Daarna Alexa Harmony Skill zonder problemen gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
Worldwide schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:18:
[...]

Vanochtend ook gedaan. Taal van je afstandsbediening moet engels zijn.
Daarna Alexa Harmony Skill zonder problemen gekoppeld.
Werkelijk alle menu's van mijn afstandsbediening (Ipod) afgelopen, maar nergens iets te vinden van een taal instelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
p0nts schreef op donderdag 29 december 2016 @ 08:05:
[...]

Krijgt je wemo wel een ip van de router? Heb je de wemo al een reset gegeven? En weet je zeker dat je het juiste mac adres van de wemo hebt gegeven?

Waarschijnlijk zoekt de alexa in de dhcp table naar het mac adres van de wemo, zodat hij het ip adres kan vinden. Als je wemo geen ip heeft (intern) of het mac adres niet goed is ingevuld zal het niet werken.
blijkt dat Alexa werkt alleen met WEMO LINK bridge uit VS/VK. WEMO LINK (EU) werkt niet met Alexa, daarom pakt ie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
zing schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:49:
[...]

blijkt dat Alexa werkt alleen met WEMO LINK bridge uit VS/VK. WEMO LINK (EU) werkt niet met Alexa, daarom pakt ie het niet.
Mijn wemo schakelaar werkt hier (met de espresso machine erop), dus: alexa, wemo on...

0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
zebsite schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:31:
[...]

Werkelijk alle menu's van mijn afstandsbediening (Ipod) afgelopen, maar nergens iets te vinden van een taal instelling...
Screenshot is van het Windows programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
het gaat hier over WEMO LEDS bulbs i.c.m. WEMO LINK bridge. Tot nu toe Alexa werkt niet met de WEMO bulbs en WEMO LINK uit EU. (Dit is nog te bevestigen maar op WEMO forum zijn er veel leden die het constateren)
zebsite schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:04:
[...]
Mijn wemo schakelaar werkt hier (met de espresso machine erop), dus: alexa, wemo on...

0

[ Voor 25% gewijzigd door zing op 31-12-2016 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
peptalk schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:46:
Ik heb hetzelfde probleem, zodra ik de Smart Home Skill Harmony wil toevoegen (enable skill) dan geeft hij een melding dat het alleen maar English US support. Ik heb mijn telefoon in het Engels (US) gezet, via Tunnelbear mijn locatie op VS gezet en zoals je aan gaf via Harmony online mijn locatie tevens op US gezet. Niets lijkt te helpen...

Update: Okay het werkt nadat ik mijn tijdzone ook had veranderd naar de US.

[ Voor 7% gewijzigd door Lfshiu op 31-12-2016 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
p0nts schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:19:
[...]

de microfoon is altijd geactiveerd, hoe kan hij anders het wakeword horen?
Haha klopt! Je hebt gelijk.
Ik bedoelde eigenlijk dan ook dat de communicatie pas mogelijk is na het horen van het wakeword.
Tot dan gaat er niks naar Amazon en reageert Alexa dus nergens op.
Die wakewords zijn jammer genoeg beperkt tot Alexa, Amazon en Echo.
Ik had die graag zelf aan willen kunnen passen naar een naam die mij beter uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
Lfshiu schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 02:43:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, zodra ik de Smart Home Skill Harmony wil toevoegen (enable skill) dan geeft hij een melding dat het alleen maar English US support. Ik heb mijn telefoon in het Engels (US) gezet, via Tunnelbear mijn locatie op VS gezet en zoals je aan gaf via Harmony online mijn locatie tevens op US gezet. Niets lijkt te helpen...

Update: Okay het werkt nadat ik mijn tijdzone ook had veranderd naar de US.
pfffff, hier ook gelukt, vond in een hoekje heel klein, een taal mogelijkheid :*)

Maar nu alexa laten luisteren en laten uitvoeren...dat is zo simpel nog niet.

[ Voor 6% gewijzigd door zebsite op 31-12-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Uitsmijter
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 09:59
pfffff, hier ook gelukt, vond in een hoekje heel klein, een taal mogelijkheid :*)

Maar nu alexa laten luisteren en laten uitvoeren...dat is zo simpel nog niet.
In welk kleine hoekje heb je het gevonden, zoek me helemaal suf...

Gevonden, ik had beter naar het eerder geposte screenshot moeten kijken. Eerst uitloggen dus en dan op inlogscherm de taal rechtsboven aanpassen...

[ Voor 23% gewijzigd door De Uitsmijter op 04-01-2017 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het probleem met sommige Nederlanders zeg, net een scheldende man aan de lijn omdat hij Amazon Alexa niet werkend krijgt in een land waar hij geen eens te koop is!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peptalk
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:58:
Wat is het probleem met Nederlanders zeg, net een scheldende man aan de lijn omdat hij Amazon Alexa niet werkend krijgt in een land waar hij geen eens te koop is!!!!
Kan me voorstellen dat je even van slag bent, maar om nou direct Nederlanders te gebruiken in algemene zin...
Er zijn er genoeg die wel beleefd zijn;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peptalk schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:12:
[...]

Kan me voorstellen dat je even van slag bent, maar om nou direct Nederlanders te gebruiken in algemene zin...
Er zijn er genoeg die wel beleefd zijn;-)
fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:55
Ik ben toevallig gister ook bezig geweest met de Harmony Skill, en het viel me mee hoe goed het uiteindelijk werkte.

Na mijn Locatie bij Logitech naar de US te zetten, inclusief de timezone werkt het eigenlijk meteen.

Op 1 puntje na dan.. Ik heb een Echo Dot2 en die is verbonden aan mijn receiver. Hier heb ik ook een functie voor aangemaakt in de Harmony genaamd "Alexa" en aangegeven dat ze ook mag reageren op "yourself".

Nu weigert Alexa echter alle commando's voor haar eigen functie.

"Alexa turn on yourself" komt terug met "Sorry I don't understand your question", hetzelfde geld voor "Alexa turn on Alexa" maar daar kan ik me nog iets bij voorstellen.

Heeft iemand dit probleem al eens eerder gehad? En misschien belangrijker opgelost?

Verder ben ik erg blij met de features, vooral de gezamenlijke agenda met mijn vrouw beheerd Alexa erg goed, al is het me nog niet gelukt om afspraken te verplaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:58:
Wat is het probleem met sommige Nederlanders zeg, net een scheldende man aan de lijn omdat hij Amazon Alexa niet werkend krijgt in een land waar hij geen eens te koop is!!!!
Amazon support is ook gewoon bagger. Je krijgt snel antwoord maar zodra je iets meer vraagt dan wat je zelf kan vinden in de FAQ weet ineens niemand er wat van. Hier werkt IFTTT niet, werkelijk van alles geprobeerd maar niets wilt werken.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mimang schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:16:
[...]

Amazon support is ook gewoon bagger. Je krijgt snel antwoord maar zodra je iets meer vraagt dan wat je zelf kan vinden in de FAQ weet ineens niemand er wat van. Hier werkt IFTTT niet, werkelijk van alles geprobeerd maar niets wilt werken.
ik werk voor Logitech harmony.. geen eens voor Amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:23:
[...]
ik werk voor Logitech harmony.. geen eens voor Amazon
Was niet direct naar jou bedoeld hoor ;) Maar ging gewoon in op support van Alexa aangezien jij het daar ook over had.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mimang schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:01:
[...]

Was niet direct naar jou bedoeld hoor ;) Maar ging gewoon in op support van Alexa aangezien jij het daar ook over had.
Ja maar de gebruiker mag zelf ook meer moeite doen en verder is Nederland niet supporter dus mensen mogen blij zijn überhaupt hulp te krijgen voor een product dat nooit verkocht is in een land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:25:
[...]

Ja maar de gebruiker mag zelf ook meer moeite doen en verder is Nederland niet supporter dus mensen mogen blij zijn überhaupt hulp te krijgen voor een product dat nooit verkocht is in een land
Als mensen zoals jij bij customer support werken :X Maar ik zal stil zijn ;) We gaan nogal offtopic

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:10
Vandaag probeerde ik voor de gein eens wat er zou gebeuren als ik de dot aansloot op een computer.
Vraag me niet waarom maar ik dacht: ik hou de knop met de punt erop ingedrukt.

Een stabiele groene ring...geen hello..geen blauwe ring. Ik had adb en nog wat andere dingen al eeuwen geleden geïnstalleerd en ik dacht, ik kijk eens in apparaatbeheer.
(Ik dacht niet eens, hij is stuk ofzo, ik had wel zoiets verwacht eigenlijk aangezien het ding (v2)
android draait)

Hm..TP-Link android bootloader in apparaatbeheer...hm...wat nou als...
fastboot devices...hmm..interessant, hij detecteert een apparaat.
Hmm..fastboot reboot bootloader...hmm.werkt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
fastboot getvar all
(bootloader)    lk_build_desc: 0e1d0d9-20161018_220224
(bootloader)    prod: 1
(bootloader)    unlock_status: false
(bootloader)    unlock_code: XXXXXXXXXXX (Daar staat uiteraard iets anders)
(bootloader)    serialno: XXXXXXXXXXXXXX (Daar staat uiteraard iets anders)
(bootloader)    max-download-size: 0x6d00000
(bootloader)    warranty: no
(bootloader)    secure: yes
(bootloader)    kernel: lk
(bootloader)    product: BISCUIT
(bootloader)    version-preloader: 0.1.00
(bootloader)    version: 0.5
all: Done!!
finished. total time: 0.110s[/quote]

Hmm...fun...!

code:
1
2
3
4
fastboot oem unlock XXXXXXXXXXXX
...
FAILED (remote: the command you input is restricted on locked hw)
finished. total time: 0.008s

Ahh....

Was er nu maar een manier om adb te laten werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Het is misschien een stomme vraag maar ik kan het niet meer vinden.
Ik heb in het begin mijn dot gekoppeld aan een Bluetooth Logitech adapter. In plaats van losgekoppeld apparaat. Is er een mogelijkheid om de dot vanaf het begin af aan in te stellen.
Want als je zegt disconnect Harmony adapter dan doet Alexa dat maar verbindt meteen weer met de adapter.
Dus is makkelijker om het te zeggen dat ze moet koppelen wanneer ik dat wil in plaats van dat het automatisch gaat.
Want staat stereo uit dan hoor ik haar niet.

Dus is dat mogelijk om hem te resetten en raak je dan niet je skills kwijt in je Alexa app.
Want neem aan dat al je Discovery zegt dat alles er opgezet wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Tof ding! Heb er vorige week ook eentje besteld om mee te spelen. Probeer nu voor het eerst een HelloWorld Skill te maken, maar snap niet waarom ze dit zo verschrikkelijk ingewikkeld hebben gemaakt bij Amazon. Moet echt letterlijk 20 stappen doorlopen met allemaal vragen waar je het antwoord niet van weet. Vervolgens ook nog een tutorial die niet helemaal klopt... Schiet niet erg op zo -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0nts
Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:19:
Hoi

Ik heb in het begin mijn dot gekoppeld aan een Bluetooth Logitech adapter. In plaats van losgekoppeld apparaat. Is er een mogelijkheid om de dot vanaf het begin af aan in te stellen.
Want als je zegt disconnect Harmony adapter dan doet Alexa dat maar verbindt meteen weer met de adapter.
Dus is makkelijker om het te zeggen dat ze moet koppelen wanneer ik dat wil in plaats van dat het automatisch gaat.

Dus is dat mogelijk om hem te resetten en raak je dan niet je skills kwijt in je Alexa app.
Dit probleem heb ik ook, mn sony soundbar staat aan maar niet op de bluetooth stand. De dot is verbonden met de soundbar maar het geluid van de dot komt niet over de soundbar mits deze op de bluetooth stand staat, super irritant!

Het liefst heb ik eigenlijk dat de dot zo slim is alleen muziek af te spelen via bluetooth, en voice response op vragen gewoon over de interne speaker te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door p0nts op 08-01-2017 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick-ski
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik hen een echo en een echo dot 2 maar ik zit met een probleempje. IFTTT werkt niet, komt dit doordat dezen service alleen in de us/uk werkt? Of zijn er hier mensen die dit wel aan de praat hebben gekregen?
En zo niet is er een andere oplossing die het zelfde werkt?

Het leven is geen ponnykamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie_86
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 21:37
Hoi

Je kan op de Alexa pagina, alexa.amazon.com, in Settings->(jouw naam)'s echo Dot-> Bluetooth, het apparaat dat gepaired is vergeten, met de "Forget Device" optie. Zie onderstaande afbeelding.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CrdWS31jcPCEAtwN8mMcwgEB/thumb.png

Je Echo vergeet dan wel je apparaat, zodat je deze opnieuw moet pairen.
Ik denk dat je Harmony adapter actief een verbinding zoekt met de Echo zodat deze weer automatisch paired. Dus zodra je gepaired bent, blijf je het probleem houden.

PVOutput 7900Wp zuid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Yannick-ski schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:01:
Ik hen een echo en een echo dot 2 maar ik zit met een probleempje. IFTTT werkt niet, komt dit doordat dezen service alleen in de us/uk werkt? Of zijn er hier mensen die dit wel aan de praat hebben gekregen?
En zo niet is er een andere oplossing die het zelfde werkt?
Ik heb er ook last van. Ik krijg alitjd "Sorry bla bla could not find this IFTTT trigger" :/ Ik weet niet waardoor of wat er aan de hand is.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabbie_86 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:27:
[...]

Je kan op de Alexa pagina, alexa.amazon.com, in Settings->(jouw naam)'s echo Dot-> Bluetooth, het apparaat dat gepaired is vergeten, met de "Forget Device" optie. Zie onderstaande afbeelding.
[afbeelding]

Je Echo vergeet dan wel je apparaat, zodat je deze opnieuw moet pairen.
Ik denk dat je Harmony adapter actief een verbinding zoekt met de Echo zodat deze weer automatisch paired. Dus zodra je gepaired bent, blijf je het probleem houden.
OK en is er misschien een bluetooth hub of hoe dat ook heet die dat niet heeft.
Of moet ik bv een WiFi smartplug halen voor 25 euro. En als ik dan zeg Alexa ask Harmony to turn on music. Dat Alexa de smartplug dan aanzet en mijn stereo op het juiste kanaal er dan automatisch verbinding wordt gemaakt met Bluetooth.

Heeft iemand een idee

Ook vraag ik me af wat erbij set up bedoeld wordt met die temperatuur metingen en afstand meting. Want het is leuk als je naar het weer vraagt in Amsterdam maar ik heb geen idee hoe warm 30 degrees is.
Is het mogelijk om graden te horen hoe wij het begrijpen. Of is die instelling waar ik het over heb van de temperatuur metingen

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie_86
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 21:37
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:58:
[...]
Ook vraag ik me af wat erbij set up bedoeld wordt met die temperatuur metingen en afstand meting. Want het is leuk als je naar het weer vraagt in Amsterdam maar ik heb geen idee hoe warm 30 degrees is.
Is het mogelijk om graden te horen hoe wij het begrijpen. Of is die instelling waar ik het over heb van de temperatuur metingen
Je kan door middel van de switches "Temperature Units" en "Distance Units" te activeren de gebruikte units aanpassen naar resp. graden Celsius en kilometer.
De afstand heb je weinig aan, aangezien die uitgaat van de "Device Location", welke dus geen Nederlandse adressen ondersteunt. De optie is voor het berekenen van de afstand tussen je locatie en de genoemde plaats, hemelsbreed. eerder een gimmick dan een echte functie (voor NL dan).

Ik heb helaas geen ervaring met andere Bluetooth hubs die dat niet hebben...

PVOutput 7900Wp zuid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick-ski
mimang schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:34:
[...]

Ik heb er ook last van. Ik krijg alitjd "Sorry bla bla could not find this IFTTT trigger" :/ Ik weet niet waardoor of wat er aan de hand is.
Oke dan kunnen we er misschien samen aan klote als je meer weet hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Yannick-ski schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:02:
[...]

Oke dan kunnen we er misschien samen aan klote als je meer weet hoor ik dat graag.
Ik heb alles geprobeerd, resetten, ifttt opnieuw verbinden, zelfs nieuw email en Amazon account, werkte niet. Amazon support helpt ook voor geen meter.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick-ski
nee weet ik maar ik heb met iemand van een webshop die de echo verkoopt gemaild en hij verteld mij dat het wel mogelijk is omdat het bij hem ook werkt. dus nu weet ik dat het wel kan maar weet alleen niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
IFTTT werkt bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
Nou, kom maar op...hoe heb je dat gedaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --3S--
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-02 14:18
Ik ben eind januari in Londen en ben ook van plan om een Echo Dot te halen :) Ben benieuwd! Ik hoop wel dat dat IFTTT gaat werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
zebsite schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:11:
[...]

Nou, kom maar op...hoe heb je dat gedaan? ;)
Tsja ik kon Alexa gewoon toevoegen in IFTTT, misschien dat het te maken had met mijn setting's, zie eerder in dit draadje wat berichten over Harmony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Laatst online: 12-09 13:55
Bij mij werkte het ook in 1 keer zonder problemen. Maar ook ik heb flink lopen knoeien om de Harmony werkend te krijgen.. Dus waarschijnlijk moet je dezelfde instellingen doen die hier al eerder genoemd zijn voor de Harmony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

--3S-- schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:14:
Ik ben eind januari in Londen en ben ook van plan om een Echo Dot te halen :) Ben benieuwd! Ik hoop wel dat dat IFTTT gaat werken..
voor zover ik weet word de dot niet in een brick and mortar shop verkocht.. dus let daar wel op..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peptalk
Jawel hoor ;) :

http://www.argos.co.uk/product/6349693

Even reserveren en je kunt hem vaak direct ophalen!!

Edit:

En nog iets leuks, een mogelijkheid om Google te gebruiken i.p.v. Bing:

https://www.reddit.com/r/..._skill_for_google_search/

Vergt wel wat tijd.

[ Voor 49% gewijzigd door peptalk op 11-01-2017 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsberk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-09 14:52
ToolkiT schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:06:
[...]

voor zover ik weet word de dot niet in een brick and mortar shop verkocht.. dus let daar wel op..
Ik heb eind december mijn 2e dot via amazon.co.uk gekocht en laten versturen naar een amazonlocker in de buurt van mijn hotel in Londen. Dit werkte perfect (ik heb wel prime).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn werkt ifttt ook niet maar ik heb alles werkende gekregen via de harmonie.
Moet w zeggen dat ik ifttt behoorlijk vindt zuigen met hun trigger this
Mijn hue lichten werken perfect met alexa moest wel even stuntelen en de juiste benaming leren maar het werkt.
Ik heb het bluetooth probleem ook opgelost door een tip link hs100 te halen werkt ook top met alexa en is niet zo duur.

Ben alleen benieuwd of wij ook 250 nummers toe kunnen voegen aan je Amazon music.
Zodat je kan zeggen speel dat liedje maar daar moet je achter een computer zitten die ik niet heb.
Maar goed dat gaan ik nog proberen als achter een PC zit.

Ik kan niet anders zeggen dat het een top ding is en hij wordt eigenlijk alleen maar beter:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Ik krijg Amazon Music niet aan de praat met mijn NL Credit Card en kan hem ook niet omzetten naar de UK of DE want dan moet hij op een UK of DE adres geregistreerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

matthijsberk schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:47:
[...]

Ik heb eind december mijn 2e dot via amazon.co.uk gekocht en laten versturen naar een amazonlocker in de buurt van mijn hotel in Londen. Dit werkte perfect (ik heb wel prime).
Ah, amazon locker niet aan gedacht.. eigenlijk nog nooit gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

peptalk schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:02:
Ik krijg Amazon Music niet aan de praat met mijn NL Credit Card en kan hem ook niet omzetten naar de UK of DE want dan moet hij op een UK of DE adres geregistreerd staan.
Amazon Prime music of Amazon music unlimited?
Kan het ook met paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Laatst online: 07-09 09:11
Hoi

Ik heb letterlijk hetzelfde probleem. Mijn echo dot is vriendjes geworden met de logitech bluetooth adapter aan mijn stereo. In het begin kon ik gewoon connect of disconnect zeggen en luisterde ze braaf maar nu connect ze uit zichzelf instant weer met bluetooth |:(

[ Voor 70% gewijzigd door haakjesluiten op 11-01-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
ToolkiT schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:06:
[...]

Amazon Prime music of Amazon music unlimited?
Kan het ook met paypal?
Helemaal niet, als ik op de link klik in mijn account dan wordt er al om mijn CC gegevens gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen010
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-04 09:52
Ik heb van amazon.de een uitnodiging gekregen. Ik kan de amazon echo of de echo dot kopen op hun website. Ze verzenden echter alleen naar Duitsland of Oostenrijk. Kan ik iemand een plezier doen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
Coen010 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 18:14:
Ik heb van amazon.de een uitnodiging gekregen. Ik kan de amazon echo of de echo dot kopen op hun website. Ze verzenden echter alleen naar Duitsland of Oostenrijk. Kan ik iemand een plezier doen ermee?
Ik heb je een PM gestuurd ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste