Acties:
  • 0 Henk 'm!
mitchell2805 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:44:
[...]

Zoals Donstil al zei is het nog helemaal niet zeker, maar wel enigszins aannemelijk.

Ik denk om 6:00 's ochtends. Dan beginnen de reserveringen in Duitsland ook weer namelijk.
Ik denk eigenlijk dat het ook helemaal niet aannemelijk is.

Tussen de 6 "waves" zat een week maar tussen de 5s "wave's" zat een maand.
Tussen de 6 lancering en keynote zat een week. Tussen de 6s keynote en lancering zit 2 weken.

Er is dus helemaal geen pijl op te trekken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:39
schumi1986 schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:34:
Daar ben ik het toch niet mee eens, ken veel vrienden en collega's met een iPhone 5s en 6 , daarvan is er 1 onbeschadigd en dat is van iemand die de hele dag de iPhone in zijn colbert heeft zitten.
Dan geloof je het niet, de kleur van de iPhone 6 laat niet los, de grootste kolder die ik hier heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:31
NotSoSteady schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:38:
[...]

Dan geloof je het niet, de kleur van de iPhone 6 laat niet los, de grootste kolder die ik hier heb gelezen.
De kleur laat niet los, maar de iPhone 5 beschadigt wel heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
MarcoC schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:49:
[...]

De iPhone 5 komt uit 2012. Het is inmiddels 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:11
MarcoC schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:49:
[...]

klopt en dit probleem was al opgelost met de 5S. Ken niemand met de 5S of 6 waar de kleur lost liet of de casing snel beschadigt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

boosterbosch schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:10:
[...]

klopt en dit probleem was al opgelost met de 5S. Ken niemand met de 5S of 6 waar de kleur lost liet of de casing snel beschadigt was.
Ik wel...

wacht op de opmerking van Don..:+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:21:
[...]

Ik wel...

wacht op de opmerking van Don..:+
Ik ook :P
(Ik oordeel graag op afstand dus daar komt hij: "Vind dat nog steeds vreemd")
NotSoSteady schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:50:
[...]

De iPhone 5 komt uit 2012. Het is inmiddels 2015.
Nou de kleur van de iPhone 5 donderde ook in 2012 al van het toestel hoor 8)7
Daar hoeven we niet geheimzinnig over te doen, die coating was gewoon ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:29:
[...]

Ik ook :P
(Ik oordeel graag op afstand dus daar komt hij: "Vind dat nog steeds vreemd")

[...]

Nou de kleur van de iPhone 5 donderde ook in 2012 al van het toestel hoor 8)7
Daar hoeven we niet geheimzinnig over te doen, die coating was gewoon ruk.
Ik bedoel te zeggen dat het drie jaar geleden is en dat het probleem al 2 jaar geleden is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
ronaldm3 schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:22:
[...]

+1!

De 5 had heel veel last van exterieur beschadigingen maar de 5S en 6 niet meer.
Laten we het maar hopen, mijn zwarte 5 zag er na 3-4 weken al niet meer uit. Waardeloze coating en scherm ontzettend krasgevoelig. Dat was een echte teleurstelling.

Wil zelf upgraden naar een 6s Plus, 16gb is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:58
Ik heb een 5s van het eerste uur. Die ziet er prima uit, behalve waar ik hem op de stenen heb laten stuiteren. Maar dat is geen kwaliteitsissue, maar een gebruikersissue. Dezelfde versie van de 5 is inderdaad na een tijdje niet om aan te zien.

En mijn 6 is nog helemaal puntgaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:47
NotSoSteady schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:38:
[...]

Het zou kunnen zijn dat mijn mening gebaseerd is op iphone 5s / 6 die een hoesje gehad hebben waardoor de iPhone Door het hoesje beschadigd is geraakt, zojuist de 5s van mijn vriendin bekeken die ook een hoesje heeft en deze zit ook helemaal vol met putjes en krassen

Mocht dit niet het geval zijn zonder een hoesje te gebruiken dan ga ik over een half jaartje ook eens kijken voor een 6s, mijn laatste iphone was een 3gs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
schumi1986 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:12:
[...]

Het zou kunnen zijn dat mijn mening gebaseerd is op iphone 5s / 6 die een hoesje gehad hebben waardoor de iPhone Door het hoesje beschadigd is geraakt, zojuist de 5s van mijn vriendin bekeken die ook een hoesje heeft en deze zit ook helemaal vol met putjes en krassen

Mocht dit niet het geval zijn zonder een hoesje te gebruiken dan ga ik over een half jaartje ook eens kijken voor een 6s, mijn laatste iphone was een 3gs :p
Ja dat krijg je als je een hoesje gebruikt en die nooit eraf haalt, laat staan schoonmaakt. Dan komt er allerlei vuil tussen wat lekker gaat schuren en drukken tussen het hoesje en de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:46

pdavie2311

Live life to the fullest..

Scrtz schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:22:
[...]

Ja dat krijg je als je een hoesje gebruikt en die nooit eraf haalt, laat staan schoonmaakt. Dan komt er allerlei vuil tussen wat lekker gaat schuren en drukken tussen het hoesje en de iPhone.
Precies..Gewoon om de 2-3 dagen even iPhone eruit en dan zowel de case als de iPhone even schoonmaken. Dan krijg je echt geen krassen hoor! Ik ga wel weer voor een case voor mijn iPhone 6s..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Ik zweer nog altijd bij een goede leren sleeve. Bij gebruik is de iPhone zoals ie bedoeld is en bij geen gebruik relatief goed beschermd. Moet het hoesje wel strak genoeg zijn dat ie er niet uit glijd. Heb ik één keer gehad bij mijn oude iPhone 5 met een flinke beschadiging in het aluminium tot gevolg. Het leer was even iets te soepel en te ruim. Tegenwoordig met een andere sleeve van het Nederlandse Mujjo niet meer voorgekomen gelukkig.

Ik heb onderstaande Sena Ultraslim voor de 6 Plus nog liggen. En ultraslim is ie zeker! Heb 'm nooit meer verkocht toen ik overging op de kleinere 6, maar komt nu dus weer onverwachts van pas :)

Afbeeldingslocatie: http://www.iphone-cases.nl/media/catalog/product/cache/5/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/e/sena_heritage_ultraslim_iphone_6_brown-3.jpg

Pff ik word me nu toch een partij ongeduldig niet normaal :X :X :X

[ Voor 5% gewijzigd door swv op 21-09-2015 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:38:
Ik zweer nog altijd bij een goede leren sleeve. Bij gebruik is de iPhone zoals ie bedoeld is en bij geen gebruik relatief goed beschermd. Moet het hoesje wel strak genoeg zijn dat ie er niet uit glijd. Heb ik één keer gehad bij mijn oude iPhone 5 met een flinke beschadiging in het aluminium tot gevolg. Het leer was even iets te soepel en te ruim. Tegenwoordig met een andere sleeve van het Nederlandse Mujjo niet meer voorgekomen gelukkig.

Ik heb onderstaande Sena Ultraslim voor de 6 Plus nog liggen. En ultraslim is ie zeker! Heb 'm nooit meer verkocht toen ik overging op de kleinere 6, maar komt nu dus weer onverwachts van pas :)

[afbeelding]

Pff ik word me nu toch een partij ongeduldig niet normaal :X :X :X
SENA is erg mooi ja, had ze vroeger ook altijd.
Inmiddels ben ik overgestapt op FITBAG, ook erg mooie sleeves, mooi leer enz (Andere materialen ook mogelijk), dit eigenlijk omdat de iPhone best een stukje niet beschermt is in een SENA sleeve.

Afbeeldingslocatie: http://upload.iszene.com/images/36046581099449030807.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foto's gemaakt met de nieuwe iPhone zien er toch wel erg goed uit.
http://9to5mac.com/2015/0...-plus-camera-gallery-mlb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:56:
[...]

SENA is erg mooi ja, had ze vroeger ook altijd.
Inmiddels ben ik overgestapt op FITBAG, ook erg mooie sleeves, mooi leer enz (Andere materialen ook mogelijk), dit eigenlijk omdat de iPhone best een stukje niet beschermt is in een SENA sleeve.
Kende ik niet. Prachtig!

De Sena beschermd inderdaad iets minder. Ik heb echter geen sleeve voor bescherming tegen valschade, want als ik mijn iPhone laat vallen (wat zelden voorkomt) dan is dat toch bij onhandig gebruik zonder sleeve. Het is meer voor net dat beetje extra bescherming in de broekzak of op harde oppervlakken wanneer ik de iPhone wil neerleggen en gebruiken. Een back case doet dat natuurlijk ook maar zoals gezegd weiger ik mijn iPhone daar mee te 'versieren'.
Qua kleuren vind ik de foto's prachtig, maar ik heb nou niet het idee dat ze in volle resolutie op 9to5mac worden getoond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
krijgen jullie geen krassen van zand op jullie toestellen als jullie sleeves gebruiken?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed om te zien dat er nu al diverse Developers welke ik volg op twitter op 3D touch duiken.

Het voelde eerst een beetje als een gimmick maar inmiddels geloof ik er wel in. Het aftellen is begonnen. Laat maar komen :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPbo5w3VAAQL9hh.png:large
SirLenncelot schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:40:
krijgen jullie geen krassen van zand op jullie toestellen als jullie sleeves gebruiken?
Ik niet maar kom dan ook nooit in aanraking met zand.

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 21-09-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
NotSoSteady schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:09:
[...]

Daarom moet je ook niet de Space Grey versie kopen. 8) Overigens is dat wat je zegt verder complete onzin, mijn iPhone 6 (jaar oud) ziet er nog uit als nieuw en nee ik gebruik geen covers, screenprotectors of andere onzinnige dingen die het ontwerp volledig verpesten.
Nou...ik zag dit weekend een paar maanden oude iPhone 6 goud en ik was verbaasd over de vieze versleten kleur dat dat toestel had. Nu lees ik hier dat dat normaal is. Het weerhoudt me nu van het kopen van een 6s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
P. vd Loo schreef op maandag 21 september 2015 @ 23:27:
[...]

Nou...ik zag dit weekend een paar maanden oude iPhone 6 goud en ik was verbaasd over de vieze versleten kleur dat dat toestel had. Nu lees ik hier dat dat normaal is. Het weerhoudt me nu van het kopen van een 6s.
ach, de 5 stond ook bekend om zn snelle slijtage. Daar had ik ook geen last van. Denk dat daarbij toch naar het gedrag van de gebruiker gekeken moet worden. Zo ken ik iemand die een ontzettend bekraste telefoon (Samsung) heeft omdat die steeds schuift in een bakje in zijn auto.
Donstil schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:51:

Ik niet maar kom dan ook nooit in aanraking met zand.
zand, stof etc. Viezigheid in de sleeve die krassen maakt op je telefoon.

[ Voor 13% gewijzigd door SirLenncelot op 21-09-2015 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirLenncelot schreef op maandag 21 september 2015 @ 23:29:
zand, stof etc. Viezigheid in de sleeve die krassen maakt op je telefoon.
Ook niet. Sleeve is nooit vies in welke vorm dan ook en al helemaal niet van binnen.

Nee daar zie ik geen problemen, gebruik al jaren sleeves.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 21-09-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Gewoon zonder case, sleeve of wat dan ook gebruiken. Koop je een iPhone en dan druk je hem in zo'n lelijk hoesje, smakeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op maandag 21 september 2015 @ 23:36:
Gewoon zonder case, sleeve of wat dan ook gebruiken. Koop je een iPhone en dan druk je hem in zo'n lelijk hoesje, smakeloos.
Gebruiken is ook zonder sleeve, opbergen is met sleeve, want ja in je broekzak kun je hem toch niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op maandag 21 september 2015 @ 23:40:
[...]

Gebruiken is ook zonder sleeve, opbergen is met sleeve, want ja in je broekzak kun je hem toch niet zien.
Waar laat je die sleeve dan? In je broekzak? Is dat niet veel oncomfortabeler, daarnaast moet je altijd met je andere hand de sleeve vasthouden of wegleggen.

[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 22-09-2015 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:17:
[...]

Waar laat je die sleeve dan? In je broekzak? Is dat niet veel oncomfortabeler, daarnaast moet je altijd met je andere hand de sleeve vasthouden of wegleggen.
Nou je stopt je iPhone dus in die sleeve en de sleeve met iPhone in je broekzak.
Absoluut niet oncomfortabel oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Eens met Donstil. Behalve op dat incidentje na dat mijn iPhone er uit viel, maar dat is een kwestie van een goed hoesje kopen :p

Die nieuwe A9 chip is echt snel, maar dan ook heel snel. Ongeveer gelijk aan een Air 2! Dan moet die iPad Pro helemaal een beest zijn. Hoe ik hier bij kom? Iemand heeft de iPhone al gekregen. Merk op dat dit single core resultaten zijn, en de Air 2, 3 cores heeft. Hoe dan oom indrukwekkend.

Afbeeldingslocatie: http://forums.macrumors.com/attachments/image-jpg.583921/

http://forums.macrumors.c...t-their-6s-early.1919409/

[ Voor 27% gewijzigd door swv op 22-09-2015 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Heb van de week mijn Sena sleeve verkocht..Ben toch bang voor laten vallen etc..Twijfel nu tussen Apple lederen case of toch weer sleeve,maar dan weer hetzelfde als met Sena..Die fitbag is een optie wellicht dan als ik toch weer een sleeve doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staan de eerste samples van de iPhone 6S camera:
http://www.macrumors.com/...rose-gold-first-delivery/

Moet zeggen dat ik het zeer teleurstellend vind. Verbaast me niets als Apple de kwaliteit softwarematig verlaagt met het zicht op de iPhone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0rghie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 09:49
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:59:
Hier staan de eerste samples van de iPhone 6S camera:
http://www.macrumors.com/...rose-gold-first-delivery/

Moet zeggen dat ik het zeer teleurstellend vind. Verbaast me niets als Apple de kwaliteit softwarematig verlaagt met het zicht op de iPhone 7.
Dat vond ik inderdaad ook (al zeker het filmpje). Daarom heb ik haar Twitter account maar even opgezocht, en als je daar kijkt naar het filmpje is het toch al wel van betere kwaliteit :
https://twitter.com/Moons...status/646173936556703745

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

De embedded filmpjes worden meestal wel gecomprimeerd maar ik ben vooralsnog niet onder de indruk. De camerasamples van haar zijn overigens wel om te huilen op 100%. Het kan zijn dat deze genomen zijn onder slechte omstandigheden maar sommige foto's vertonen behoorlijk wat ruis en onscherpte. Ik verwacht geen match met mijn Canon 6D maar ik had wel een Samsung S6-achtige kwaliteit verwacht qua camera. Ik ben daarom benieuwd naar de 'echte' reviews

De rose-gold kleur doet mij overigens denken aan een zalmkleur. :/
NotSoSteady schreef op maandag 21 september 2015 @ 23:36:
Dan maar smakeloos. De keuze is persoonlijk, ik heb zelf een sleeve geprobeerd voor mijn huidige telefoon maar ik werd gek van het erin-eruit-erin-eruit-erin gedoe. Dan maar liever 'smakeloos' met een case zodat het beste ding nog wel een beetje eruit ziet na 1 jaar. Een collega heeft een Otterbox voor zijn iPhone, het ziet er niet uit (je zou dat nog wel smakeloos kunnen noemen) maar je kan echt gooien met je telefoon (heeft hij ook laten zien).

[ Voor 40% gewijzigd door vhal op 22-09-2015 09:08 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

@Don…Ook maar even de blauwe Alcantara Fitbag besteld. Geeft aan levering tussen 26-9 en 2-10..Hoop zsm…Ik heb nog een backprotector liggen voor de iPhone 6, deze komt erop, samen met een Glass screenprotector die ik nog moet kopen (hoop in Oberhausen vrijdag?) Dan is mijn iPhone 6s wel weer beschermd dacht ik…Bij gebruik dus idd mooi het design in handen, zoals het bedoeld is…Ben benieuwd naar de kwaliteit van Fitbag..

Heb bij model gewoon iPhone 6 opgegeven (wellicht zit hij dan net iets strakker met die mm verschil, haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:23
Vraagje: Kan je als Iphone gebruiker iets met Google Drive?? Ik heb laatst een abbo genomen op 100GB Google Drive maar zit nu toch weer te dubben om de Iphone 6S 64 GB te nemen (of de 16GB)
Ik heb alleen geen idee of je als Apple user iets met Google Drive kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik mag toch echt hopen dat het door de matige belichting komt, maar dit camera van de iPhone 6S is op basis van die foto's gewoon middelmaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
r_buren956 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:18:
Vraagje: Kan je als Iphone gebruiker iets met Google Drive?? Ik heb laatst een abbo genomen op 100GB Google Drive maar zit nu toch weer te dubben om de Iphone 6S 64 GB te nemen (of de 16GB)
Ja foto's synchroniseren/kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Deze discussie is vast al 12x geweest; maar welke kleur gaan jullie nemen? Ik twijfel tussen de zwarte en de witte. Vind de witte een beetje te glimmend en je ziet het scherm er zo in liggen. Bij de zwarte zie je dit niet en loopt het mooi door. Alleen de witte achterkant is supermooi, en IOS9 lijkt gemaakt voor een witte (ziet ook meestal in de reclames een witte). Wat een keuzes! :-).

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Flipm0de schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:45:
Deze discussie is vast al 12x geweest; maar welke kleur gaan jullie nemen? Ik twijfel tussen de zwarte en de witte. Vind de witte een beetje te glimmend en je ziet het scherm er zo in liggen. Bij de zwarte zie je dit niet en loopt het mooi door. Alleen de witte achterkant is supermooi, en IOS9 lijkt gemaakt voor een witte (ziet ook meestal in de reclames een witte). Wat een keuzes! :-).
Ik heb een witte iPhone 5, en ga nu voor een zwarte. Beide vind ik erg mooi, maar wissel gewoon graag eens af.

[ Voor 4% gewijzigd door FiXeR.nl op 22-09-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik neem de witte 6s 16GB..Ik vind de zilveren ring mooi om de home button, maakt hem wat chique, vind ik…
Zwart is altijd goed/veilig, maar zie je in mijn optiek ook eerder krasjes op….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r_buren956 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:18:
Nee daar kan je echt helemaal niets mee.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Flipm0de schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:45:
ikzelf ga voor een zwarte. Ik vind de zwarte bezel fijner kijken. De witte zorgt voor een "harde" rand, vooral omdat het ook erg glimmend is en dat vind ik storend. Bij de oude Macbooks had ik er minder last van, maar die waren dan ook erg mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 21:57
Heb al vijf jaar een zwarte en wil nu erg graag een witte. De overige opties ben ik nog niet over uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga voor SpaceGrey dit keer, had al een Space Grey en silveren Plus maar het zwarte front blijf ik toch het mooist vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 17:57
ik ga ook na alleen maar zwart (sinds Iphone 3GS) eens een witte nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht iemand een zwarte 6s 64gb willen, ik heb een reservatie vrijdag in de appe store oberhausen.

helaas kan ik die dag niet, dus als iemand na mijn tijdvak gaat, komt deze vrij.

stuur maar PB voor tijd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:16:
mocht iemand een zwarte 6s 64gb willen, ik heb een reservatie vrijdag in de appe store oberhausen.

helaas kan ik die dag niet, dus als iemand na mijn tijdvak gaat, komt deze vrij.

stuur maar PB voor tijd etc.
Je hebt PB, maar denk niet dat dat zo gaat? Ik vroeg dat ook al hier. Ik heb een zilveren 16GB klaarliggen om 11.30..Als ze nog een 64GB hebben voor mij is de kans aanwezig dat ik die neem, maar heb hier geen reservering voor. Of iemand die ook om 1130 moet en die juist een 16GB wil ipv een 64GB die hij/zij heeft klaarliggen, dat zou nog een optie zijn, om gezamenlijk naar een medewerker te lopen en zo dit te regelen….Anders lastig denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
op ve V&A staan een aantal advertenties van mensen die meer reserveringen gedaan hebben dan ze iPhones willen hebben. Wellicht dat daar nog iemand een deal mee wilt sluiten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zullen we het hier niet over reserveringen en/of overnames gaan hebben? Daar is een apart topic over:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
ik vind het trouwens heel bijzonder dat een enkele iPhone te vroeg bezorgd is. Je zou toch zeggen dat het dan om een hele lading moet gaan en dat er meer mensen een te vroeg gekregen moeten hebben. Riekt een beetje naar cheape marketing, al is voor mij niet duidelijk waarom Apple dat nodig zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:06
SirLenncelot schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:16:
ik vind het trouwens heel bijzonder dat een enkele iPhone te vroeg bezorgd is. Je zou toch zeggen dat het dan om een hele lading moet gaan en dat er meer mensen een te vroeg gekregen moeten hebben. Riekt een beetje naar cheape marketing, al is voor mij niet duidelijk waarom Apple dat nodig zou hebben.
nog niet elke foon is uitverkocht, heb gister nog reservering kunnen maken. Duzzz meer buzzz is verkoop.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heee een 6s topic :) handig om te volgen, ik heb net mijn 6 voor 2 maanden maar ga sowieso upgraden naar de 6s ivm de voorcamera vooral, ik neem de 128GB goud en voor mijn vriendin wordt het de 64GB goud roze :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2015 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liliuokalani
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Review van The Verge staat online.

http://www.theverge.com/2...-6s-iphone-6s-plus-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mooie quote uit die review: 6s will be worth upgrading to when 3D touch is being used by all apps, but by then you will be buying the iPhone 7. Oftewel leuke toekomstbestendige features, maar het is wachten op volledige ondersteuning wat met de tijd zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SirLenncelot schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:16:
Hoezo hele lading? Het gaat hier niet om leveringen naar winkels. Veel iPhone's van de eerste lichting komen direct uit China (zie eerdere posts in dit topic). Deze worden direct vanuit de fabriek of de opslag verstuurd naar iemand die hem gereserveerd heeft. Dat gebeurt gewoon per stuk, het zou dus zomaar kunnen zijn dat er per ongeluk al een aantal verstuurd zijn. Of het kan zijn dat ze wilden compenseren voor de lange overkomstduur normaal gesproken, wat een stuk korter bleek te zijn.

Daarnaast hebben we ook nog journalisten die voor release al een iPhone opgestuurd krijgen, daar tekenen ze een zware NDA voor, maar dat betekent niet dat er altijd wel een enkeling tussen zit die via-via-via-via een weg weet te vinden om de eerste benchmarks naar buiten te krijgen of de eerste foto's. Het breken van zo'n NDA betekent dat je in het vervolg kan fluiten naar pre-release voordelen, vandaar dat je nooit zal zien dat het direct een journalist zelf is en vaak zelfs een 'eenvoudig' persoon zoals jij of ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Oef, er wordt meteen gezegd dat je beter voor de 6s plus kunt gaan, omdat het gewoonweg deze kant op gaat met mobiele telefoons. En dat was eigenlijk mijn enige twijfel nog. Ik had voor mezelf al gekozen voor de 6s te gaan ipv. de plus.

Nu wil ik mijn mening eigenlijk niet af laten hangen van een gekleurde review van the verge. Maar het zet me wel weer opnieuw aan het denken. Ik zelf denk namelijk ook dat de 5.5" voor veel mensen nu nog "to much" is, maar dat over 2/3 jaar heel veel mensen er mee rond lopen. Iemand anders die twijfelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://mashable.com/2015/09/22/apple-iphone-6s-plus-review/
Nog een review.

Blijkbaar nog minder saturatie bij de iPhone 6S dan bij de oudere 6.
Vond daarbij de kleuren soms al wat uitgewassen.
Had gehoopt dat iPhone wat meer de Samsung kant op zou gaan, met de poppende kleuren op foto's.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:42:
[...]

Mooie quote uit die review: 6s will be worth upgrading to when 3D touch is being used by all apps, but by then you will be buying the iPhone 7. Oftewel leuke toekomstbestendige features, maar het is wachten op volledige ondersteuning wat met de tijd zal komen.
Dat is toch altijd zo? Het bekende kip-ei verhaal. 4K was een paar jaar geleden ook niet boeiend, want er was geen content, geen tv's/schermen en geen consumentenproducten ermee.

Hetzelfde was ook met de hogere resolutie schermen van de 6 en 6 Plus, toen Android toestellen destijds naar 1280x720 sprongen en later naar 1920x1080: alle apps moeten er op aangepast worden.

Het commentaar van The Verge dat het pas waard is om naar 3D Touch te upgraden als ALLE apps het gebruiken is dan ook complete onzin. Je zult zien dat binnen nu en 1 of 2 maanden de populairste apps het al ondersteunen: apps zoals Facebook, Twitter, WhatsApp, Instagram, veel games en vul het rijtje verder zelf maar aan.

Tuurlijk zal het een jaar (of langer) duren voordat bijvoorbeeld de ABN of AH hun app hebben bijgewerkt, maar is het dan pas waard om te upgraden? Zeker niet, tot die tijd kan je namelijk wel van alle andere apps het (mogelijke) voordeel eruit halen. En waarschijnlijk zal ook niet iedere app er echt baat bij hebben.

Kortom: volgens dat commentaar zou je nu de 6 of 6 Plus moeten kopen, omdat alle apps daar een jaar later eindelijk voor geoptimaliseerd zijn. Maar dan krijg je weer te horen dat ze hopeloos achter lopen qua specs. En daarnaast scheelt het maar € 100 (give or take) met een 6s, dus dat commentaar slaat eigenlijk nergens op. Enige is dat als je nu een 6 of 6 Plus hebt, dat het dan niet zo heel boeiend hoeft te zijn om over te stappen op een s-model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is vandaag de NDA verlopen, ik kijk net mijn Feedly feed na in Reeder en zie dat vrijwel iedereen reviews plaatst en nieuws naar buiten brengt. ;)

MacRumors: iPhone 6s Plus has smaller 2.750 mAh battery (was 2.915 mAh)
Afbeeldingslocatie: http://cdn.macrumors.com/article-new/2015/09/iphone6splusbattery.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On another note: Apple wil volgens geruchten over 4 jaar haar eigen auto op de markt brengen en gebruikt daarbij de BMW i3 als referentiekader. Bron.

Ik zeg: goed bezig van Apple. Na de Toyota Prius en vrijwel gelijktijdig met de Tesla Model S is dit (BMW i3) namelijk de enige écht geëvolueerde auto van de laatste 10 jaar. Alle andere auto's houden steevast exact hetzelfde concept vast qua aandrijflijn, interieur en exterieur (looks komen eerst). Deze auto's hebben alle drie die trend keihard doorbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MooDyBLueS schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:51:
[...]
Enige is dat als je nu een 6 of 6 Plus hebt, dat het dan niet zo heel boeiend hoeft te zijn om over te stappen op een s-model.
Als je goed leest was dat nu net de boodschap. Upgraden vanaf de 6 heeft geen nut, <5s wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je weet ook dat je je post kan aanpassen en niet alles hoeft te posten?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

swoutr schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:44:
Oef, er wordt meteen gezegd dat je beter voor de 6s plus kunt gaan, omdat het gewoonweg deze kant op gaat met mobiele telefoons. En dat was eigenlijk mijn enige twijfel nog. Ik had voor mezelf al gekozen voor de 6s te gaan ipv. de plus.

Nu wil ik mijn mening eigenlijk niet af laten hangen van een gekleurde review van the verge. Maar het zet me wel weer opnieuw aan het denken. Ik zelf denk namelijk ook dat de 5.5" voor veel mensen nu nog "to much" is, maar dat over 2/3 jaar heel veel mensen er mee rond lopen. Iemand anders die twijfelt?
De Plus is voor mij simpelweg té groot qua formaat. Ik stap ws. over van een Nexus 4 welke nagenoeg dezelfde schermresolutie heeft als de 6(s), misschien dat de 6(s) dan nog een stukje beter is qua dpi. Als de bezels van de 6 Plus nu iets kleiner waren was het misschien een ander verhaal. In vergelijking met een LG G4 is de 6 Plus een stuk groter.
en de 6s

http://www.theverge.com/2...ossberg-reviews-iphone-6s

[ Voor 13% gewijzigd door vhal op 22-09-2015 15:07 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fietsbel schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:03:
Je weet ook dat je je post kan aanpassen en niet alles hoeft te posten?
Je weet dat je niet alles hoeft te lezen en op hoeft te reageren? En als je dat wel doet, zou ik het op prijs stellen als je wat duidelijker aangeeft waar je op doelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baexed
  • Laatst online: 08-09 21:16
MooDyBLueS schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:02:
On another note: Apple wil volgens geruchten over 4 jaar haar eigen auto op de markt brengen en gebruikt daarbij de BMW i3 als referentiekader. Bron.

Ik zeg: goed bezig van Apple. Na de Toyota Prius en vrijwel gelijktijdig met de Tesla Model S is dit (BMW i3) namelijk de enige écht geëvolueerde auto van de laatste 10 jaar. Alle andere auto's houden steevast exact hetzelfde concept vast qua aandrijflijn, interieur en exterieur (looks komen eerst). Deze auto's hebben alle drie die trend keihard doorbroken.
Had liever gewild dat ze de BMW i8 of Tesla Model S als referentiekader gebruikten. Die i3 is niet om aan te gluren. :/

PSN ID: Baexed | Battlelog: Baexed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Na de reviews gelezen te hebben loop ik er niet warm voor. Tuurlijk er zijn wat verbeteringen, maar sommige essentiële dingen ontbreken op deze telefoon in mijn ogen. Ik heb zelf de iPhone 6 Plus en de telefoon heeft een 5,5 inch scherm, maar is zelfs nog groter dan een Galaxy Note of S6 Edge + met een 5,7 inch scherm. Daarnaast ondersteunen de telefoons geen fast charging, wireless charging, zijn de Europese prijzen echt uit de hand gelopen en dat voor een 16GB instap model. Ook de batterijduur is er niet op vooruit gegaan.

Normaal bij elke nieuwe review van een iPhone stond ik alweer te springen om een nieuwe te halen, maar dit jaar valt het me toch tegen. De camera zal prachtig zijn, de snelheid en soepelheid zal dik in orde zijn maar toch wordt het een steeds minder compleet pakket. Ik sla dit jaar over en hoop dat de iPhone 7 de grenzen van technologie opzoekt, zoals we eerdere jaren gewend waren van Apple. Zoals het er nu naar uit ziet lukt het ze niet meer om de concurrentie op alle gebieden voorbij te gaan, maar de prijzen gaan juist omhoog. Maar om nou alles wat ze in huis hebben in een telefoon te stoppen zie ik Apple ook niet meer doen, want volgend jaar moeten ze ook wat te verkopen hebben want anders zijn de aandeelhouders niet tevreden. Terwijl je bij de andere merken toch duidelijk het idee hebt dat er echt alles uit de kast wordt gehaald..

Ach ik zal wel een zeur zijn. Ik ben tevreden met mijn iPhone 6 Plus en houdt deze nog een jaartje. Vanaf dan kijk ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baexed schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:18:
[...]

Had liever gewild dat ze de BMW i8 of Tesla Model S als referentiekader gebruikten. Die i3 is niet om aan te gluren. :/
Nou, gelukkig werk jij niet bij Apple. :P Want die auto's kan slechts 2% van het Westen werkelijk betalen. Heb dan toch liever dat ze het realistischer houden zoals ze nu doen. En het zegt natuurlijk niks over het design, het zegt alleen dat ze de i3 als referentiekader voor innovatie gebruiken.
Joosie200 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:03:
[...]

Als je goed leest was dat nu net de boodschap. Upgraden vanaf de 6 heeft geen nut, <5s wel.
Ah, dan heb ik het inderdaad wat anders begrepen. Ik las het eigenlijk alsof ze 3D Touch als niet nuttig beschouwden, maar ik heb inmiddels de hele review gelezen en sluit me inderdaad bij jou aan. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door MooDyBLueS op 22-09-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:51

PBP

keest12 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:19:
Na de reviews gelezen te hebben loop ik er niet warm voor. Tuurlijk er zijn wat verbeteringen, maar sommige essentiële dingen ontbreken op deze telefoon in mijn ogen. Ik heb zelf de iPhone 6 Plus en de telefoon heeft een 5,5 inch scherm, maar is zelfs nog groter dan een Galaxy Note of S6 Edge + met een 5,7 inch scherm. Daarnaast ondersteunen de telefoons geen fast charging, wireless charging, zijn de Europese prijzen echt uit de hand gelopen en dat voor een 16GB instap model. Ook de batterijduur is er niet op vooruit gegaan.
Ben het gedeeltelijk eens. Als je nu een 6 hebt is het niet echt nodig om te upgraden. De prijzen zijn inmiddels op een belachelijk niveau, helemaal omdat je maar 16gb krijgt. Maar eerlijk gezegd is het ook overdreven om elk jaar €800+ neer te leggen voor een telefoon (in mijn ogen). De 'S'-versies hebben nooit grote veranderingen meegebracht. Voornamelijk draaide het om grote CPU/GPU update en een verbeterde camera bij de S-versies. Dit jaar vind ik de stap eigelijk wel iets groter. Eindelijk 2gb ram, benchmarks van de A9 laten behoorlijke boost zien. 3d touch lijkt ook een goede toevoeging. 3d touch is juist een ding wat ik had verwacht bij een redesign als de iPhone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:47
ik stap ook over van mijn 6 Plus naar een 6S Plus, die 2GB RAM lijkt me heel fijn. Ben een beetje verwend door mijn iPad Air 2 misschien, maar voor mij is het dat wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnmartijn schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:45:
ik stap ook over van mijn 6 Plus naar een 6S Plus, die 2GB RAM lijkt me heel fijn. Ben een beetje verwend door mijn iPad Air 2 misschien, maar voor mij is het dat wel waard.
Kan me voorstellen. Door de reviews die er tot op heden zijn, ben ik ook helemaal over voor de 6s Plus. Daar had ik mijn zinnen al op gezet, maar toch nog altijd een kleine twijfel gehouden. Nu niet meer. ;)

Overigens, in de video van The Verge kwam ik de bevestiging tegen hoeveel ruimte elke video mode in beslag neemt (en 4K staat dus standaard uit):
720p30 = 60 MB per minuut
1080p30 = 130 MB per minuut
1080p60 = 200 MB per minuut
4K30 = 375 MB per minuut

Dit bevestigt eerdere geruchten en het feit dat 4K dus gigantisch veel ruimte inneemt op je telefoon. Als je dat van plan bent te gebruiken, is 16 GB niet de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MooDyBLueS schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:13:
[...]

Je weet dat je niet alles hoeft te lezen en op hoeft te reageren? En als je dat wel doet, zou ik het op prijs stellen als je wat duidelijker aangeeft waar je op doelt. :)
Maar ik begrijp wat hij bedoelt. Is irritant ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn ze vandaag al in amerika te koop ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:20

koku

Tnet Devver
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:19:
zijn ze vandaag al in amerika te koop ofzo?
Nee vanaf vrijdag pas. Maar waarschijnlijk is er een embargo verlopen waardoor iedereen z'n reviews online zet. Verder zijn er ook een aantal leveringen per ongeluk al gedaan naar een aantal gelukkigen :)

Zelf ga ik de iPhone 6s Goud bestellen (hopelijk vrijdag). M'n Nexus 5 is een paar weken geleden overleden en ik wil nu wel weer een premium telefoon ;) Flinke investering, maar goed, hopelijk is hij dat waard. Voordeel van Apple vind ik wel dat je er tweedehands nog een leuk bedrag voor kan krijgen. Laatst een 4s 16gb verkocht voor 120 euro :)

[ Voor 32% gewijzigd door koku op 22-09-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:16:
[...]

Maar ik begrijp wat hij bedoelt. Is irritant ja.
Ok, kan iemand alsjeblieft toelichten waar jullie het over hebben dan? Ik deel toch gewoon info?

[ Voor 15% gewijzigd door MooDyBLueS op 22-09-2015 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MooDyBLueS schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:24:
[...]

Ok, kan iemand alsjeblieft toelichten waar jullie het over hebben dan? Ik deel toch gewoon info? Als jullie dat irritant vinden, dan ga je toch lekker naar een ander topic? Hoe is dat mijn probleem?
Nee nee dat jij info deelt is het niet. Dat waarderen we (althans ik in ieder geval) maar het gaat om het feit dat je meerdere berichten achter elkaar post.

Het policy dat je het laatste bericht aanpast als je dat laatste bericht zelf bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:25:
[...]

Nee nee dat jij info deelt is het niet. Dat waarderen we (althans ik in ieder geval) maar het gaat om het feit dat je meerdere berichten achter elkaar post.

Het policy dat je het laatste bericht aanpast als je dat laatste bericht zelf bent.
Ik was iets te snel met posten, sorry van mijn laatste zinnen die je nog net hebt kunnen quoten. :P

Anyway, thanks voor het toelichten, ik zal dat in het vervolg niet meer doen dan! _/-\o_
Mijn redenering was dat als het om iets compleet anders ging, het duidelijker was om een nieuw bericht te plaatsen.

Edit:
Heb net wat reviews en berichten door zitten lezen over de camera en men is er niet helemaal over uit nog. De reviews van de grotere sites zeggen dat het een vooruitgang is en de foto's vooral natuurlijker ogen, met 4K als echte vooruitgang.

De gebruikers reviews of ervaringen zeggen vooral niet onder de indruk te zijn. Last om te peilen dus. Ik wacht daarvoor zelf op reviews van Ars Technica, AnandTech en DXOmark/DPReview.

[ Voor 24% gewijzigd door MooDyBLueS op 22-09-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 09:36
Reviews zijn naar verwachting.

Werkelijk een beest van een processor, met uitmuntende performance.
3D Touch moet ik echt zelf ondervinden voor ik er een oordeel over kan vellen.
Een zeer goede camera met leuke nieuwe features als live photos en retina flash.
Kortom een hele goede upgrade voor mensen met een 5S of ouder.

Ik "baal" alleen een beetje van de opmerking dat de 6S Plus een betere koop zou zijn. Ik vind dat echt wel gigantisch groot. Misschien dat ik de volgende upgrade daarin mee ga :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:31
Reviews zijn allemaal uitermate teleurstellend. Allemaal Apple-propaganda. Geen enkele review vergelijkt de iPhone met bijvoorbeeld de S6. Geen enkele review doet benchmarks. Dit is verkapte reclame en iedereen trapt erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ik had een tijdje terug een OPO en ik moet zeggen dat je erg snel went aan het formaat. (Daarbij komt wel dat de afmetingen van OPO een stuk prettiger zijn dan van de iPlus)

En ik zie vooralsnog alleen maar reviews van sites die erg pro-Apple zijn. Ik wacht de vaak wat kritischer reviews en eerste echte gebruikerservaringen ook nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcoC schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:38:
Reviews zijn allemaal uitermate teleurstellend. Allemaal Apple-propaganda. Geen enkele review vergelijkt de iPhone met bijvoorbeeld de S6. Geen enkele review doet benchmarks. Dit is verkapte reclame en iedereen trapt erin.
Goed punt, mijns inziens moeten de beste reviewers nog hun review online zetten. Je ziet duidelijk aan de diepgang van de huidige reviews dat deze sites liever op dag 1 (of beter: dag N-3) hun review posten dan erg diep te duiken en/of vergelijkingen te maken.

Anderzijds vind ik benchmarks niet meer van deze tijd. Wat ik daarmee bedoel is dat deze zeker niet als primair middel gebruikt mogen worden om een smartphone te beoordelen. Benchmarks tonen namelijk alleen maar de snelheid op het moment van aanschaf aan in de meest schone toestand. Werkelijk gebruik kan daar een impact op hebben, evenals toekomstige (feature) updates en zijn daardoor niet representatief voor het gebruik van de telefoon door een gebruiker. Wel is het natuurlijk een grover graadmeter om te zien of een telefoon al dan niet aan de gemaakte marketing voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MKBHD zegt dat ie m al "een aantal weken" in gebruik heeft, en post vervolgens een unboxing en first look van 3 minuten online die hij afraffelt.

Normaal heeft hij imo top reviews. Er zullen vast wel betere gaan komen met de dagen. Je weet ook niet wat ze allemaal mogen zeggen en laten zien etc. tot de verkoop vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:38:
Wat wil je weten dan? Het is vrij simpel, pak een 6 review tegen een S6 en plaats daar de 6s verbeteringen toe. De 6s zal zeker sneller zijn dan een S6, en IOS9 - Android is ook al vaak genoeg vergeleken. Uiteindelijk gaat het om je EIGEN voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:44:
[...]

Wat wil je weten dan? Het is vrij simpel, pak een 6 review tegen een S6 en plaats daar de 6s verbeteringen toe. De 6s zal zeker sneller zijn dan een S6, en IOS9 - Android is ook al vaak genoeg vergeleken. Uiteindelijk gaat het om je EIGEN voorkeuren.
Ik vind het vaak moeilijk om de iPhone met de Samsung S te vergelijken. Beide komen steeds om het half jaar uit. Bij de release zal de ene net iets vlotter en sneller zijn dan de ander.

Daarnaast denk ik dat je inderdaad meer hebt aan OS vergelijkingen dan aan toestel vergelijkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:44:
[...]

Ik snap ook echt niet wat je nog wilt weten over een telefoon inderdaad qua reviews, elke highend smartphone voldoet voor iedereen wel, het is gewoon persoonlijk wat je het fijnst en mooist vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De review van Mashable is in elk geval lachwekkend 8)7 Ik zie geen verschil tussen een advertentie en die "review." Nee, we wachten wel op serieuze reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er snel een vergelijking komt met de batterij van de iPhone 6 op iOS9 met die van de iPhone 6S.
Want batterij vergelijken op basis van oude gegevens met iOS 8 is natuurlijk niet heel fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:19:
De review van Mashable is in elk geval lachwekkend 8)7 Ik zie geen verschil tussen een advertentie en die "review." Nee, we wachten wel op serieuze reviews.
Of tot dat we hem zelf in bezit hebben en dan zelf een oordeel kunnen maken.

Power to the beat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldm3 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:22:
[...]

Of tot dat we hem zelf in bezit hebben en dan zelf een oordeel kunnen maken.
Dat kan ook, maar ik zou mijn beslissing om het ding te kopen juist willen laten afhangen van de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:25:
[...]

Dat kan ook, maar ik zou mijn beslissing om het ding te kopen juist willen laten afhangen van de reviews.
Ik zou mijn beslissing laten afhangen van de tientallen gebruikers in een topic als deze ipv de 'mening' van enkele reviewers. Neem nou bijvoorbeeld de Apple Watch. Als ik af zou gaan op de review van Tweakers dan had ik er niet zo snel een gekocht. Juist door het ervaringen topic ben ik overstag gegaan, mede omdat je dan persoonlijke ervaringen krijgt op aanvraag, terwijl een review maar eenrichtingsverkeer is. Tevens komen er in een ervaringen topic de werkelijke positieve en negatieve pluspunten ( :+ ) van het beestje naar boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

sww89 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:44:
[...]

Ik zou mijn beslissing laten afhangen van de tientallen gebruikers in een topic als deze ipv de 'mening' van enkele reviewers. Neem nou bijvoorbeeld de Apple Watch. Als ik af zou gaan op de review van Tweakers dan had ik er niet zo snel een gekocht.
Reviews van T.net over Apple hardware zijn meestal voorspelbaar negatief :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:39:
MKBHD zegt dat ie m al "een aantal weken" in gebruik heeft, en post vervolgens een unboxing en first look van 3 minuten online die hij afraffelt.

Normaal heeft hij imo top reviews. Er zullen vast wel betere gaan komen met de dagen. Je weet ook niet wat ze allemaal mogen zeggen en laten zien etc. tot de verkoop vrijdag.
Hij heeft duidelijk gezegd; ik ga geen review maken op basis van enkele dagen gebruik. Hij heeft de telefoon niet enkele weken, hij refereerde aan zjin video over de introductie van de iPhone 6S.
Hij komt over enkele dagen pas met een review zodra hij langer met het toestel heeft kunnen werken, omdat hij het nutteloos vind om direct maar een review online te hebben, gebaseerd op twee dagen gebruik.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik heb de Verge review ook even gekeken, veel informatie die eigenlijk niet zoveel zegt.

Zie alleen wel dat ik toch beter voor een gouden had kunnen gaan, is in zijn review toch wel erg mooi (Ik twijfelde voor gold en SG, uiteindelijk SG gekozen omdat ik de ring rond de homeknop niet mooi vond). Afgelopen release was wisselen van kleur totaal niet mogelijk. Met een beetje geluk gaat dat dit keer beter.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 22-09-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuttasoxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
Anandtech vind ik meestal het diepgaanst. Het duurt ook een tijdje eer die review klaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:29
Zuttasoxx schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:14:
Anandtech vind ik meestal het diepgaanst. Het duurt ook een tijdje eer die review klaar is.
Ars Technica lees ik ook altijd graag. Misschien ligt dat wat in het verlengde van Anandtech. Andrew Cunningham komt, naar ik meen, bij Anandtech vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:27
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:39:

Als je goed hebt geluisterd hoor je hem zeggen dat er later een uitgebreide review komt van de 6s en de 6s Plus, omdat hij er namelijk niet genoeg mee bezig is geweest.

Uitgebreide review volgt dus nog.

[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 22-09-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:19

OMX2000

By any means necessary...

DwightKSchrute schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:44:
[...]

Ars Technica lees ik ook altijd graag. Misschien ligt dat wat in het verlengde van Anandtech. Andrew Cunningham komt, naar ik meen, bij Anandtech vandaan.
Anand zelf werkt nu voortaan voor Apple. Ben er niet uit of dat uberhaupt wat gaat uitmaken qua review. Enige wat ik me kan voorstellen is dat door die "connectie" Anandtech eerder een review exemplaar ter beschikking krijgen gesteld.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens reviews is een foto van de iPhone 6 rond de 2.5 - 3.5 mb groot.
Is dit niet wat klein voor een 12mp foto?
Op mijn Samsung is een foto omgeveer 5-6mb, met uitschieters naar 7.
Vraag me af waardoor er zo veel verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als voorbereiding; 12 6(s) cases die van 15 meter vallen.

YouTube: Top 12 iPhone 6S Cases Drop Test - Most Durable iPhone 6S Case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:56
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:12:
Volgens reviews is een foto van de iPhone 6 rond de 2.5 - 3.5 mb groot.
Is dit niet wat klein voor een 12mp foto?
Op mijn Samsung is een foto omgeveer 5-6mb, met uitschieters naar 7.
Vraag me af waardoor er zo veel verschil in zit.
Verschillende JPEG compression levels?

• SirLenncelot
  • Niet online
1. In deze test zitten alleen iPhone 6. de iPhone 6s heeft iets andere afmetingen en gewicht, dat kan ik het geval van een drop ( en de fit van een case) veel verschil maken.

2. De test is niet gecontroleerd genoeg. Het zou een stuk beter zijn als de telefoons allemaal dezelfde impact maakten op de grond. Je kunt het niet altijd goed zien maar ik durf wel te stellen dat op de "rug" vallen altijd minder schade veroorzaakt dan een landing op de "hoek".

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:25:
[...]

Als je online koopt heb je altijd 14 dagen op zicht wettelijk gezien. En goede webshops zoals Coolblue houden zich daar keurig aan, retourneren is gratis en je kan letterlijk het toestel als normaal gebruiken. Wees er alleen extra voorzichtig mee, want als je schade maakt kan die verhaald worden.

Zo heb ik ooit eens een HTC One geprobeerd maar toch weer binnen de 2 weken geretourneerd en een iPhone ervoor in de plaats genomen.
SirLenncelot schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:37:
[...]

1. In deze test zitten alleen iPhone 6. de iPhone 6s heeft iets andere afmetingen en gewicht, dat kan ik het geval van een drop ( en de fit van een case) veel verschil maken.

2. De test is niet gecontroleerd genoeg. Het zou een stuk beter zijn als de telefoons allemaal dezelfde impact maakten op de grond. Je kunt het niet altijd goed zien maar ik durf wel te stellen dat op de "rug" vallen altijd minder schade veroorzaakt dan een landing op de "hoek".
1. Plus de veranderingen op het gebied van gebruikte van materialen (aluminium en ionized glass).
2. En op het gezicht is juist weer het slechtste wat je kunt hebben,

[ Voor 36% gewijzigd door MooDyBLueS op 23-09-2015 09:00 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 42 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.