Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:56

Phntm

Tlingelingeling

hupske schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:06:
[...]

Tot nu toe nog een vrij kansloze missie. "Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdes het downloaden van de softwaren van de iPhone. De gevraagde resource is niet gevonden". Zal vast wel te maken kunnen hebben met dat ik al iOS 10.0.1 draai.

Even tot morgen wachten op de officiële release. Hengel ik die binnen, hopelijk werkt het dan.
Hoe draai je 10.0.1 al? Beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:37
Phntm schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:17:
[...]

Hoe draai je 10.0.1 al? Beta?
Golden Master. Waarbij de 10.0.1 de eerste is. Dus die 10.0.x vervalt bij de release en dus 10.0 word.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Nicj56 schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:48:
[...]

Golden Master. Waarbij de 10.0.1 de eerste is. Dus die 10.0.x vervalt bij de release en dus 10.0 word.
Niet slim van mij geweest om niet gewoon even te gaan opzoeken haha! Ben wel nog steeds benieuwd naar de verbetering die iOS 10 met zich meebrengt voor de iPhone 6s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:13

Hupske

AFCA

Phntm schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:52:
[...]

Niet slim van mij geweest om niet gewoon even te gaan opzoeken haha! Ben wel nog steeds benieuwd naar de verbetering die iOS 10 met zich meebrengt voor de iPhone 6s.
Ik vond de widgets wel een verademing. Maak er veel gebruik van :)
En het optillen om te activeren is echt een fijne toevoeging. Je hoeft geen knop in te drukken om je notificaties even te zien.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe 6S plus 16GB gekocht voor €739. Ik kom van een android budget samsung smartphone (core 2).
Toch een hele verademing zo'n iphone.
De reden waarom ik een 6S plus en geen 7?
De nieuwe is niet vernieuwend genoeg.
- Ik heb nog nooit een telefoon gehad die defect was door waterschade
- Stereospeakers op een telefoon zullen altijd onderdoen voor een echte speaker set. De speaker zitten ook veel te dicht voor een stereo ervaring.
- Homeknop is vervelend in gebruik
- Is amper 0,4 keer zo snel dan de oude
- Nauwelijks verhoging in autonomie

Het scherm is duidelijk vet afstotender dan mijn ipad 3 display.
De telefoon valt toch iets groot uit, maar ik ben vaak in de lucht en wou een vervanger voor mijn tablet.
Inmiddels ook een hoesje gekocht:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0653/3919/products/harberlondon_classic_leather_iphone_cover_sleeve_tan_2d25921f-5663-405a-b27d-c02c5e208cb4_1024x1024.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Heb je de 32gb variant ?
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:14:
Een nieuwe 6S plus 16GB gekocht voor €739. Ik kom van een android budget samsung smartphone (core 2).
Toch een hele verademing zo'n iphone.
De reden waarom ik een 6S plus en geen 7?
De nieuwe is niet vernieuwend genoeg.
- Ik heb nog nooit een telefoon gehad die defect was door waterschade
- Stereospeakers op een telefoon zullen altijd onderdoen voor een echte speaker set. De speaker zitten ook veel te dicht voor een stereo ervaring.
- Homeknop is vervelend in gebruik
- Is amper 0,4 keer zo snel dan de oude
- Nauwelijks verhoging in autonomie

Het scherm is duidelijk vet afstotender dan mijn ipad 3 display.
De telefoon valt toch iets groot uit, maar ik ben vaak in de lucht en wou een vervanger voor mijn tablet.
Inmiddels ook een hoesje gekocht:
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen... 16gb, zoals ik zei

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:36
Ik heb de space grey bij Tele 2 besteld via mobiel.nl. Ik zat te wachten op de 32 GB maar ik kwam de 64GB tegen die niet veel in prijs verschilt. Dus maar voor de 64GB gegaan.
Moet eerlijk toegeven, een fijne telefoon.

[ Voor 13% gewijzigd door soskes op 21-09-2016 09:43 ]

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:13

Hupske

AFCA

Zo even een update van mijn kant. Nadat ik in de chat ben geweest met Apple zoals gevraagd de telefoon nogmaals een reset gegeven. Nu is het idd zo dat de batterij niet meer bij 20% uitvalt en weer wat langer mee gaat. Echter blijft CoconutBattery aangeven dat er nog maar 80% van de capaciteit over is. Dat belooft dus niet veel goed als ik hem nog een jaar langer wil gebruiken.

Dus ik ga zo weer in contact met Apple en ben benieuwd wat ze daar op te zeggen hebben :)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
Als iemand die heel lang geleden een iPhone had, jaja 3g met iOS 4.2.1, overweeg ik het nu sterk om weer terug te switchen na jaren android. Ik zit sterk te kijken naar de 6s want zó veel geld heb ik nou ook weer niet. Momenteel staat de 6s 16gb voor €620 in de pricewatch. Weet iemand of deze in de nabije toekomst zal dalen door de introductie van de iPhone 7? Momenteel neig ik namelijk sterk naar de SE omdat het prijsverschil van bijna €200 tussen de SE en 6s noueenmaal echt teveel is voor wat de 6s extra biedt. Hebben jullie wellicht kijk hierop? Zijn er significante voordelen volgens jullie die misschien €200,- verantwoorden?

Alvast bedankt! :)

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:53
Het scherm. Maatje groter op de 6S. Was destijds voor mij de reden om van de 5S naar de 6 te gaan.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• specops0i0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 19:46
Oke even een wtf momentje.. Ik herstart mn iPhone 6s omdat FaceTime het even niet doet. Ik dacht misschien helpt een herstart dit. Nadat ik mn telefoon weer aan doe is er opeens een reservekopie terug gezet. Iemand enig idee hoe dit kan?? Ben nu gewoon wat dingen kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_Tass
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-09 15:43
Ik overweeg de aankoop van een iPhone 6s. Toen ik hier op de pricewatch keek, kwam ik plots op de 32gb variant van de iPhone 6s. Is dit een nieuwe variant die door Apple gemaakt wordt? Want bij mijn weten bestonden enkel de 16gb, 64gb en 128gb voor de 6s.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Jeroen_Tass schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:30:
Ik overweeg de aankoop van een iPhone 6s. Toen ik hier op de pricewatch keek, kwam ik plots op de 32gb variant van de iPhone 6s. Is dit een nieuwe variant die door Apple gemaakt wordt? Want bij mijn weten bestonden enkel de 16gb, 64gb en 128gb voor de 6s.

Alvast bedankt!
De 32GB is er sinds de iPhone 7 is gelanceerd.

[ Voor 1% gewijzigd door Bushalte op 25-09-2016 20:08 . Reden: :') ]

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Jeroen_Tass schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:30:

Alvast bedankt!
De 6s 32GB is geïntroduceerd met de komst van de iphone 7 is de nieuwe geheugen reeks 32, 128, 256 GB voor alle iphones en ipads. Alleen de se wijkt hiervan af. De oude range daarvoor was inderdaad 16, 64, 128 GB.
Bushalte schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:36:
[...]

De 32GB is er sinds de iPhone is gelanceerd.
Dat is niet juist bij de introductie van de iphone kon je kiezen tussen 4 of 8 GB. :+

[ Voor 22% gewijzigd door pacificocean op 25-09-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
pacificocean schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:55:

Dat is niet juist bij de introductie van de iphone kon je kiezen tussen 4 of 8 GB. :+
:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Duurt wel lang dat ze die 16gb naar 32gb een keer uit oeren bij de abbo's :( mja 16 is echt te weinig en de 64gb is en blift 100+ duurder dus gewoon geduld hebben.

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Onlangs de 6s Plus aangeschaft komende van de normale 6.
Wat mij opvalt is dat het 4g signaal binnen een stukje zwakker lijkt dan op de normale 6, heeft een van jullie ook die ervaringen ?
Mijn vrouw bijvoorbeeld met Hollandsnieuwe (Vodafone netwerk) heeft 3 streepjes waar ik 1 a 2 streepjes bereik heb met Vodafone.

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
*knip*

Advertenties mag je plaatsen via Tweakers V&A: https://www.tweakers.net/aanbod.

[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 29-09-2016 10:32 ]

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:35
Brabso schreef op woensdag 28 september 2016 @ 07:03:
Onlangs de 6s Plus aangeschaft komende van de normale 6.
Wat mij opvalt is dat het 4g signaal binnen een stukje zwakker lijkt dan op de normale 6, heeft een van jullie ook die ervaringen ?
Mijn vrouw bijvoorbeeld met Hollandsnieuwe (Vodafone netwerk) heeft 3 streepjes waar ik 1 a 2 streepjes bereik heb met Vodafone.
Is het niet zo dat hollandsnieuwe alleen 3G-ondersteuning heeft? Dat kan het verschil in ontvangst verklaren

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:26
Steven.w schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:59:
[...]

Is het niet zo dat hollandsnieuwe alleen 3G-ondersteuning heeft? Dat kan het verschil in ontvangst verklaren
zet ze eens beide in 3g modus en kijk dan eens weer.

no comment

• Brabso
Steven.w schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:59:
[...]

Geen idee, ik zal het eens proberen.

Edit: je hebt helemaal gelijk , wat stom.

Nu nog bekijken waarom de accu zo snel leeg loopt...
Bij mijn vorige gewone 6 kon ik rustig 2 dagen soms zelfs 3 dagen mee, dat lijkt bij de 6s plus een stuk minder terwijl dit andersom hoort te zijn 😉

[ Voor 32% gewijzigd door Brabso op 29-09-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Misschien een gekke vraag maar heeft iemand ervaring met een waterproof case voor de iPhone? Ik ga binnenkort op vakantie. Daar ga ik hoogstwaarschijnlijk snorkelen. Nu vroeg ik me af: is het een goed idee om een waterproof case te halen en die te gebruiken voor foto's? Het zou leuk zijn om dan wat foto's te maken.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellicaantje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:40
Ik heb toevallig vandaag contact gehad met Apple. Ruim 1,5 uur aan de telefoon gehangen. Ook ik heb problemen met mn batterij van mijn 6s. De telefoon een aantal weken geleden de telefoon tweedehands gekocht via tweakers. Bij thuiskomst viel de telefoon uit bij 18% met de melding batterij leeg. Wanneer ik de oplader er opnieuw instop gaat hij vrolijk verder met laden vanaf 18%. Vorig weekend helaas het zelfde verhaal maar toen al bij 24%.
De afgelopen weken was mij ook al opgevallen dat de batterij niet gelijkmatig terug loopt. Soms verlies ik in een oogwenk ineens 4 procent.

Ik was bang dat de batterij kapot was. De batterij gekalibreerd en een software herstel gedaan via iTunes. Helaas geen resultaat. Na diagnose door de Applemedewerker doorgestuurd naar senior medewerker. Samen met hem logs gemaakt van de telefoon. Deze zijn doorgestuurd naar een afdeling in Engeland en ik krijg volgende week uitsluitsel. Hij gaf wel aan dat de hardware niet kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Pellicaantje schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:32:
Ik heb toevallig vandaag contact gehad met Apple. Ruim 1,5 uur aan de telefoon gehangen. Ook ik heb problemen met mn batterij van mijn 6s. De telefoon een aantal weken geleden de telefoon tweedehands gekocht via tweakers. Bij thuiskomst viel de telefoon uit bij 18% met de melding batterij leeg. Wanneer ik de oplader er opnieuw instop gaat hij vrolijk verder met laden vanaf 18%. Vorig weekend helaas het zelfde verhaal maar toen al bij 24%.
De afgelopen weken was mij ook al opgevallen dat de batterij niet gelijkmatig terug loopt. Soms verlies ik in een oogwenk ineens 4 procent.

Ik was bang dat de batterij kapot was. De batterij gekalibreerd en een software herstel gedaan via iTunes. Helaas geen resultaat. Na diagnose door de Applemedewerker doorgestuurd naar senior medewerker. Samen met hem logs gemaakt van de telefoon. Deze zijn doorgestuurd naar een afdeling in Engeland en ik krijg volgende week uitsluitsel. Hij gaf wel aan dat de hardware niet kapot is.
Dat is inderdaad erg maf, ben benieuwd wat ze er mee gaan doen in jou geval.
Wat ik ook had is via iTunes een foutmelding op het einde van een hertelinstallatie(fabrieksinstellingen) en het advies om contact op te nemen....
Apple kon niks ontdekken maar het is wel maf en het toestel werkt voor zover ik kan ontdekken ook naar behoren.
Jammer dat Apple het replacement express service niet meer aanbiedt tenzij je Apple care + hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom er gisteren pas achter dat de iPhone 6S net als de iPhone 7 dezelfde stereo speakers heeft, maar Apple deze op de 6S softwarematig heeft uitgezet om een sellingpoint te creëren voor de 7.

Wanneer je een spotify radio start en vervolgens in een whatsapp chat de camera opent via het fotoicoontje, zal de muziek gaan spelen via de tweede speaker bovenaan.

Dus in principe is het gewoon moedwillig uitgezet om een verouderd toestel te kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:15:
Kom er gisteren pas achter dat de iPhone 6S net als de iPhone 7 dezelfde stereo speakers heeft, maar Apple deze op de 6S softwarematig heeft uitgezet om een sellingpoint te creëren voor de 7.

...

Dus in principe is het gewoon moedwillig uitgezet om een verouderd toestel te kunnen maken?
oh man...dit geloof je toch zelf niet echt? Nederlanders zijn echt top in conspiracy theories.

Kijk eens naar de zgn. ' teardowns' op ifixit. daar zie je een iphone uitelkaar gehaald worden. En guess what? Geen 2e speaker.

https://nl.ifixit.com/Teardown/iPhone+6s+Teardown/48170

Je kunt het er natuurlijk over hebben dat het debiel lijkt / is dat er nu pas een 2e speaker in de iphone (7) gekomen is, maar om nu zoiets de wereld in te slingeren zonder gefundeerde reden of je goed geïnformeerd te hebben.... 8)7

Voordat je het weet geloofd half het internet jouw opmerkingen alsof het de waarheid is. We hebben al de prachtige theorieen over dat Apple opzettelijk iemands 5 (!) jaar oude iPhone traag maakt met een software update. Andere merken ondersteunen 2 jaar of oudere telefoons niet meer, maar als Apple een iPhone van 5 jaar oud wel een update geeft, krijgen ze gedoe. Maar als ze dan bij een bepaalde leeftijd toch een streep trekken door daarvoor geen update meer uit te geven, guess what: weer gedoe. Het is ook nooit goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Zonnetje83 op 02-10-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonnetje83 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:06:
[...]

oh man...dit geloof je toch zelf niet echt? Nederlanders zijn echt top in conspiracy theories.

Kijk eens naar de zgn. ' teardowns' op ifixit. daar zie je een iphone uitelkaar gehaald worden. En guess what? Geen 2e speaker.

https://nl.ifixit.com/Teardown/iPhone+6s+Teardown/48170

Je kunt het er natuurlijk over hebben dat het debiel lijkt / is dat er nu pas een 2e speaker in de iphone (7) gekomen is, maar om nu zoiets de wereld in te slingeren zonder gefundeerde reden of je goed geïnformeerd te hebben.... 8)7

Voordat je het weet geloofd half het internet jouw opmerkingen alsof het de waarheid is. We hebben al de prachtige theorieen over dat Apple opzettelijk iemands 5 (!) jaar oude iPhone traag maakt met een software update. Andere merken ondersteunen 2 jaar of oudere telefoons niet meer, maar als Apple een iPhone van 5 jaar oud wel een update geeft, krijgen ze gedoe. Maar als ze dan bij een bepaalde leeftijd toch een streep trekken door daarvoor geen update meer uit te geven, guess what: weer gedoe. Het is ook nooit goed.
Je weet dat de 7 ook geen tweede speaker heeft maar gewoon de earpiece speaker gebruikt voor het stereo effect? Dezelfde speaker die door deze spotify-whatsapp bug geactiveerd wordt op een 6S.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacificocean
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:15:

Wanneer je een spotify radio start en vervolgens in een whatsapp chat de camera opent via het fotoicoontje, zal de muziek gaan spelen via de tweede speaker bovenaan.

Inderdaad. Er zit trouwens in de 7 ook gewoon een 3.5 jack verstopt.
YouTube: Secret Hack To Get Headphone Jack on the iPhone 7
Eigenlijk is de hardware al drie jaar hetzelfde. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door pacificocean op 02-10-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:08:
[...]

Je weet dat de 7 ook geen tweede speaker heeft maar gewoon de earpiece speaker gebruikt voor het stereo effect? Dezelfde speaker die door deze spotify-whatsapp bug geactiveerd wordt op een 6S.
Prima hoor. I rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
pacificocean schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:12:
[...]

Inderdaad. Er zit trouwens in de 7 ook gewoon 3.5 jack verstopt.
YouTube: Secret Hack To Get Headphone Jack on the iPhone 7
Eigenlijk is de hardware al drie jaar hetzelfde. 8)
Wahaha, nice! :)

Ja joh, waarom werkt continuum wel op de nieuwste iPhone, maar niet op die van vorige jaren? Ze hebben toch beiden bluetooth!! Stelletje afzetters, dat Apple. Ze willen geld aan ons verdienen!

Ehhh duh, er zit een verschil in de gebruikte bluetooth versie....capice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Hallo,

Sinds gisteren in het bezit van een iPhone 6s. Ik had de geluidsknop (linksboven de volumetoetsen) omgezet naar trillen. Wekker ingesteld, maar wekker is niet afgegaan vanochtend.

Als ik op FB flimpjes bekijk heb ik wel geluid in deze stand, maar als ik via Echofon (twitter app) filmpjes kijk hoor ik geen geluid en moet ik de knop omzetten.

Wie kan mij helpen.

Bedankt alvast

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
cv8x schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 07:56:
Hallo,

Sinds gisteren in het bezit van een iPhone 6s. Ik had de geluidsknop (linksboven de volumetoetsen) omgezet naar trillen. Wekker ingesteld, maar wekker is niet afgegaan vanochtend.

Als ik op FB flimpjes bekijk heb ik wel geluid in deze stand, maar als ik via Echofon (twitter app) filmpjes kijk hoor ik geen geluid en moet ik de knop omzetten.

Wie kan mij helpen.

Bedankt alvast
De wekker hoort af te gaan ongeacht of je iPhone op mute staat of niet. Weet je zeker dat je de wekker goed hebt ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-09 11:47
cv8x schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 07:56:
Hallo,

Wie kan mij helpen.

Bedankt alvast
Is het niet zo dat je wekker afhankelijk is van je belvolume/volume. Dus wellicht staat/stond je belvolume/volume op '0'. Volgens mij is het zo, dat hoe hoger het (bel)volume hoe harder de wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik en een maat van me hebben ook een 6S die soms met iOS 10.0.2 bij 20%+ al uitvalt. Als ik dan oplaad en toestel reset werkt hij weer een week normaal. Denk een bugje in iOS dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb zelf geen iPhone, dus heb er niet veel ervaring mee. Sinds een tijdje begint mijn vader te klagen dat de Wifi van zijn iPhone 6 het niet "doet". Ik heb er even naar gekeken, maar wat mij opvalt is dat de wifi het wel doet, maar dat de bereik zeer slecht is. Je moet echt letterlijk naast de router staan wil je bereik hebben, dit was eerst niet zo. Ik heb het even snel vergeleken met een andere iPhone 6s en dan zie ik wel veel verschil in ontvangst van de wifi signalen.
Ik heb even op internet gezocht, maar enige wat ik kan vinden dat ik de internetinstellingen moet proberen te resetten, maar dat heeft dus niet geholpen. Waar ik gelijk aan denk is dat de wifi module gewoon kapot is/niet meer goed functioneert. Of kan dit nog wel iets softwarematigs zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 19:17
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:10:
[...]

Ik en een maat van me hebben ook een 6S die soms met iOS 10.0.2 bij 20%+ al uitvalt. Als ik dan oplaad en toestel reset werkt hij weer een week normaal. Denk een bugje in iOS dus.
Hier dus mooi niet ondertussen na een herstel via i tunes en dus ook al als nieuw gaan gebruiken toch uitvallen bij 53% en gisteren bij 33% 8)7
(En daarvoor dus vaker rond de 20%)
Ik heb tot 23 oktober nog via Apple garantie en anders moet het via de dealer en ben je hem 2/3 weken kwijt.

Ben dus benieuwd wat er uitgekomen was via die case bij Apple.

[ Voor 29% gewijzigd door Roos79 op 15-10-2016 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellicaantje
Roos79 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:21:
[...]

[...]

Hier dus mooi niet ondertussen na een herstel via i tunes en dus ook al als nieuw gaan gebruiken toch uitvallen bij 53% en gisteren bij 33% 8)7
(En daarvoor dus vaker rond de 20%)
Ik heb tot 23 oktober nog via Apple garantie en anders moet het via de dealer en ben je hem 2/3 weken kwijt.

Ben dus benieuwd wat er uitgekomen was via die case bij Apple.
Ik ben zelf ook benieuwd. Helaas nog steeds geen antwoord gekregen. In de tussentijd nog wel contact gehad met de desbetreffende medewerker. Hij gaf aan dat t "onverwachts druk was".

Valt me wel op dat de batterij van deze iPhone nog harder leeg loopt dan die van m'n 3,5 jaar oude iPhone 5! Daarnaast ook nog eens een dooie pixel in de rechterbovenhoek. Iemand een idee hoe Apple hier mee omgaat (binnen de garantie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:49
Vandaag bij de apple store in den haag geweest voor het bekende accu probleem (uitval van toestel terwijl er nog 20 tot 30% beschikbaar is). Toestel is gecalibreerd en hersteld via itunes. Heb 'm daarna volledig opgeladen en wacht nu af of er verbeteringen zijn.

Mocht het probleem niet verholpen zijn moet ik dus weer terug, wat ik dan iig niet op een zaterdag zal gaan doen. Zelfs nadat ik een plekje aan de genius bar kreeg toegewezen mocht ik nog 40 minuten wachten voordat ik geholpen werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellicaantje
ChrisLNFF schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:31:
Vandaag bij de apple store in den haag geweest voor het bekende accu probleem (uitval van toestel terwijl er nog 20 tot 30% beschikbaar is). Toestel is gecalibreerd en hersteld via itunes. Heb 'm daarna volledig opgeladen en wacht nu af of er verbeteringen zijn.

Mocht het probleem niet verholpen zijn moet ik dus weer terug, wat ik dan iig niet op een zaterdag zal gaan doen. Zelfs nadat ik een plekje aan de genius bar kreeg toegewezen mocht ik nog 40 minuten wachten voordat ik geholpen werd.
Ik hoop voor je dat je problemen zijn opgelost dan. Loopt jouw accu ook zo snel leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Pellicaantje schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:07:
[...]

Ik hoop voor je dat je problemen zijn opgelost dan. Loopt jouw accu ook zo snel leeg?
Gebruik 'm vrij intensief en aan het einde van de dag moet ik 'm wel opladen. Het is wel de zwakste accu die ik tot nu toe met iphones ervaren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Pellicaantje schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:07:
[...]

Dat heb ik dus allemaal al gedaan en t helpt dus niks hij gaat erna allleen maar gekker doen dus bij 53% en bij 32% oid uitvallen en pas weer aan als je hem aan de lader legt.
En voorheen kon hij gewoon twee dagen mee tot een maand of twee terug maar nu de laatste tijd ook voor ios10 dus al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Voor wat het waard is...

http://forums.macrumors.c...f-at-10-20.1954530/page-3

Iphone is nu op 40%, bijna in de gevarenzone dus.

Edit: inmiddels op 16%, ik ben voorzichtig optimistisch. :)

[ Voor 16% gewijzigd door ChrisLNFF op 16-10-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
ChrisLNFF schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 09:34:
Voor wat het waard is...

http://forums.macrumors.c...f-at-10-20.1954530/page-3

Iphone is nu op 40%, bijna in de gevarenzone dus.

Edit: inmiddels op 16%, ik ben voorzichtig optimistisch. :)

Edit2: uitgevallen op 6%. Niet optimaal, maar beter dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:43
Ik heb ook batterij problemen hier sinds iOS 10. Ook met calibratie van de batterij.
Eerst viel hij uit rond de 40% en gaf hij aan dat hij leeg was. Ook loopt hij erg snel leeg.

Hierop een herstel gedaan via itunes. Even leek dit te werken, alleen dit is dus niet het geval.
Hij loopt weer snel leeg. Bijvoorbeeld: In de ochtend gaat de betterij onder de 70% en heb ik er niks mee gedaan. Het is erg verschillend, de ene dag doet hij het goed, en de andere dag kan hij zo uitvallen of snel leeg lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb dan sinds iOS10 ook, regelmatig valt mijn telefoon al uit met 20%+ batterij. Na drie keer rebooten en weer uitvallen blijft hij het weer doen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Ik had voor IOS10 ook problemen met uitvallen maar dan dus rond de 20% en er iets boven.
Vandaag deed ik hem rond de 12 aan de lader en viel hij met 32% aan de lader zelfs uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 09:18
Ook last van en wilde ook eens calibrereb.

Ben nu al een half uur op laatste 1% aan het browsen facebooken YouTube. Lijkt me indicatie dat percentage niet goed is...

Gewoon doorgaan tot die uitvalt😝

Al 45 minuut YouTube en die laatste procent gaat niet op...

[ Voor 25% gewijzigd door trekker22 op 16-10-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Toch eens hier aan het lezen geweest betreft de accu van de iphone.
Soms doet die van mij het dagen goed maar vaak heb ik bijvoorbeeld nog 70-80% en dan ineens geeft mijn iphone aan dat ik nog maar 10% accu heb, een reboot van het toestel kom ik terug op het oude niveau.
Gisteren mijn telefoon van de lader gehaald met 100% en vannacht niet opgeladen want ik had nog 65% toen ik naar bed ging, maar vervolgens heeft mijn telefoon niet de wekker laten afgaan. Heel vreemd allemaal.
Valt mij wel op dat het sinds IOS10 gebeurt. Is er iets wat ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05-2024
Mijn vriendin heeft exact dezelfde accu problemen als hier beschreven. Gaat om een 6s met iOS 10.0.2.

Met Apple gesproken. In eerste instantie diagnostisch rapport op laten sturen en op advies een restore moeten uitvoeren. De problemen hielden aan.

De tweede medewerker gaf aan dat het een bekend probleem was en dat het met een software update verholpen zou worden.

Maakt ons een beetje onrustig. Toestel is op een dag na precies een jaar oud. Medewerker verzekerde ons gelukkig dat omdat de melding nu gedaan is deze klacht opgelost zal gaan worden alsof het toestel minder dan een jaar oud is.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

perentaart schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:48:
Mijn vriendin heeft exact dezelfde accu problemen als hier beschreven. Gaat om een 6s met iOS 10.0.2.

Met Apple gesproken. In eerste instantie diagnostisch rapport op laten sturen en op advies een restore moeten uitvoeren. De problemen hielden aan.

De tweede medewerker gaf aan dat het een bekend probleem was en dat het met een software update verholpen zou worden.

Maakt ons een beetje onrustig. Toestel is op een dag na precies een jaar oud. Medewerker verzekerde ons gelukkig dat omdat de melding nu gedaan is deze klacht opgelost zal gaan worden alsof het toestel minder dan een jaar oud is.

Ben benieuwd.
Ik heb dat ook vorige week gedaan. Accu problemen nog steeds heel erg dramatisch. Nu maar hopen inderdaad dat deze opgelost worden met de nieuwe update. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royhoi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:33

royhoi

-

Iemand ook last van erg zacht geluid bij afsluiten van de telefoon, whasapp berichtjes en Facebook? Hoor bijna niks alleen als je de telefoon tegen je oor heb hoor je wat. Dit is trouwens niet altijd. Ongeveer 40% zacht en voor 60% van de tijd is alles in orden. Totaal random.

Kan dit door ios10 komen?

Heb toevallig aanstaande zondag een afspraak bij de Apple store voor mijn homeknop. Deze werkt wel maar er zit totaal geen gevoel meer in. Gaat ook steeds in m'n zak op stembediening. Super irritant steeds zo een stem uit je zak :X

K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
iPhone 6s van iets dan meer dan 1 jaar oud valt nu minstens ook 1x per dag uit.

Wachten op software update voor die batterij issues of al Apple contacteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:55
Ik heb dezelfde accuproblemen met mijn 6, mijn vriendin idem met haar 6s.

Volgens OMT is dit in iOS 10.1 opgelost: http://www.onemorething.n...oet-accuproblemen-fiksen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
trekker22 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 07:04:
iPhone 6s van iets dan meer dan 1 jaar oud valt nu minstens ook 1x per dag uit.

Wachten op software update voor die batterij issues of al Apple contacteren?
Als hij ouder is dan 1 jaar zul je enkel via Apple je garantie kunnen doen als je hem daar gekocht heb.
Anders zul je het via de dealer waar je hem kocht moeten regelen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Roos79 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Als hij ouder is dan 1 jaar zul je enkel via Apple je garantie kunnen doen als je hem daar gekocht heb.
wacht eerst die 10.1 af, lijkt dat zoveel mensen dit probleem hebben met de 6 en 6S dat het me geen hardware probleem lijkt.

Vandaag 2e keer al dat die rond 35% uitvalt. Is meestal als je iets te "snel" wil doen?

[ Voor 9% gewijzigd door trekker22 op 23-10-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de liefhebbers van iPhone fotografie, ik heb hier een topic voor aangemaakt.
[iOS] Apple iPhone fotografie topic.

Het idee is om hier foto's en video te delen waar je trots op bent, plezier uit haalt enz enz. Ook is dit topic bedoelt voor het bespreken van fotografie apps, iPhone fotografie gear en je online fotografie profielen.

Eventuele problemen rond de camera van de iPhone 6s kunnen gewoon in het iPhone 6s topic.

Tot daar :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick93192
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-09 13:44
Nvm, probleem heeft zichzelf opgelost :) :)

[ Voor 94% gewijzigd door nick93192 op 23-10-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Roos79 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Hier ook een 6s met de zelfde batterij problemen. Ik ben langs de Apple Store in Amsterdam geweest. Mijn toestel (gekocht @Coolblue) was 1 jaar en 10 dagen oud en werd toch door Apple gewisselt voor een nieuw toestel. Ze hebben een test op mijn iPhone uitgevoerd. Daar bleek dat het toestel een batterij probleem had.

In het kwartiertje dat ik daar was, zijn er minster 10 andere mensen ook geweest voor een zelfde wissel. Volgens de medewerker waren er ineens veel mensen met dit zelfde issue. Overigens draaide ik reeds iOS 10.1 beta 4. Ik verwacht daarom ook niet dat het opgelost word met de software update.

Wel uitstekende service van Apple. Nieuwe 6s helemaal in orde.

[ Voor 11% gewijzigd door Jay-v op 23-10-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Jay-v schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:15:
[...]

Hier ook een 6s met de zelfde batterij problemen. Ik ben langs de Apple Store in Amsterdam geweest. Mijn toestel (gekocht @Coolblue) was 1 jaar en 10 dagen oud en werd toch door Apple gewisselt voor een nieuw toestel. Ze hebben een test op mijn iPhone uitgevoerd. Daar bleek dat het toestel een batterij probleem had.

In het kwartiertje dat ik daar was, zijn er minster 10 andere mensen ook geweest voor een zelfde wissel. Volgens de medewerker waren er ineens veel mensen met dit zelfde issue. Overigens draaide ik reeds iOS 10.1 beta 4. Ik verwacht daarom ook niet dat het opgelost word met de software update.

Wel uitstekende service van Apple. Nieuwe 6s helemaal in orde.
Maar het is dus een probleem wat op 6s optreedt na ongeveer 1 jaar of toch door iOS 10?

Kan ook zijn dat ios10 de iPhone van zijn padje maakt en daar door ook echt de hardware kapot maakt? Komt wel heel toevallig samen met ios10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Ik had het probleem al met ios9 alleen in mindere mate en toen viel hij tussen de 15 en 30 procent uit en met ios10 dus ook hoger.
De mijne zat dus onder de 1 jaar en is ook omgewisseld en tot nu toe geen problemen meer ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Had het wel eens op ios9 maar niet zo vaak,eens per maand.

Maar maandje aankijken max. Gekocht in overhausen maar is ook online te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Dit probleem heb ik ook gehad. Begon zoals jij vertelt, werd echter steeds erger tot aan 87% toe.

Mijn telefoon is afgelopen weekend bij Apple geweest en zij concluderen dat het mainboard kapot is. Telefoon zou omgeruild worden, echter was 'ie 9 dagen buiten garantie, daardoor loopt dit nu via KPN. :(

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Bob Popcorn schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:44:
[...]

Dit probleem heb ik ook gehad. Begon zoals jij vertelt, werd echter steeds erger tot aan 87% toe.

Mijn telefoon is afgelopen weekend bij Apple geweest en zij concluderen dat het mainboard kapot is. Telefoon zou omgeruild worden, echter was 'ie 9 dagen buiten garantie, daardoor loopt dit nu via KPN. :(
Jay v vertelde dat zijn toestel ook buiten het jaar zat 10 dagen en bij hem ruilde ze wel om.
Het is dus maar net wie je treft en welke Apple store lijkt het?
In Den Haag controleerde de ene medewerker wel et toestel geheel op de indicatoren en de andere dus totaal niet.
Ook werd mijn toestel aan gemerkt als met gebruiks sporen terwijl hij als nieuw eruit zag echt zoiets iets stoms ;)
Echt geen krasje of wat op te zien echt helemaal niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Roos79 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:50:
[...]

Jay v vertelde dat zijn toestel ook buiten het jaar zat 10 dagen en bij hem ruilde ze wel om.
Het is dus maar net wie je treft en welke Apple store lijkt het?
In Den Haag controleerde de ene medewerker wel et toestel geheel op de indicatoren en de andere dus totaal niet.
Ook werd mijn toestel aan gemerkt als met gebruiks sporen terwijl hij als nieuw eruit zag echt zoiets iets stoms ;)
Echt geen krasje of wat op te zien echt helemaal niks ;)
Misschien had hij eerder melding gemaakt, dit maakte uit volgens de medewerker. Heb er in totaal 45 minuten gezeten, behoorlijk goed gesprek ook gevoerd met een van de managers van de Genius Bar. Baal wel stevig en ben teleurgesteld in de service van Apple, maargoed wel geleerd dat ik voortaan m'n toestel gewoon bij Apple zelf moet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Niet alleen bestellen maar ook daar daadwerkelijk kopen want ook dat schijnt weer verschil uit te maken.
Want winkel en online schijnen ook niet helemaal hetzelfde te zijn in dat opzicht begreep ik.

[ Voor 31% gewijzigd door Roos79 op 24-10-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellicaantje
Bob Popcorn schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:44:
[...]

Dan hebben ze jou of mij onzin verkocht. Ben net terug gebeld door de medewerker van Apple en deze gaf aan het een softwarefout is. Apple was dr van op de hoogte en er wordt aan gewerkt. Bij een volgende software update zou t opgelost moeten zijn. Hij gaf aan dat er mensen waren die zelfs de telefoon niet konden opstarten zonder kabel. Hij gaf als advies koop in de tussentijd een powerbank. Gelukkig heb ik daar geen last van.

[ Voor 11% gewijzigd door Pellicaantje op 24-10-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Pellicaantje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:01:
[...]

Dan hebben ze jou of mij onzin verkocht. Ben net terug gebeld door de medewerker van Apple en deze gaf aan het een softwarefout is. Apple was dr van op de hoogte en er wordt aan gewerkt. Bij een volgende software update zou t opgelost moeten zijn. Hij gaf aan dat er mensen waren die zelfs de telefoon niet konden opstarten zonder kabel. Hij gaf als advies koop in de tussentijd een powerbank. Gelukkig heb ik daar geen last van.
Dat zou mooi zijn :) Ben benieuwd wat Teleplan gaat zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
10.1 is te krijgen maar zie geen melding over de batterij. Ga wel meteen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Het zal ongetwijfeld wel voorbij zijn gekomen. Maar heeft iemand toevallig voor mij een antwoord op de vraag waarom de iPhone 6s geen verbinding maakt met een 2,4Ghz wifi verbinding, maar wel wanneer ik een reset uitvoer. Om dan vervolgens geen verbinding meer te maken als ik uit de wifi bereik ben geweest.

Ik heb hier met een 5Ghz verbinding geen last van overigens.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
iOS 10.1 lost het batterij probleem dus niet op.

stond op 52% (liep al vrij rap leeg). Open een App en telefoon knalt uit. Ander de lader en batterij staat op 40%.

Zal langzamerhand toch maar eens Apple contacteren, zeker omdat ze er zelf niks over gecommuniceerd hebben.

Telefoon is iets meer dan jaar oud en gekocht in duitse Apple store, heb ik dan nog ergens recht op?

[ Voor 15% gewijzigd door trekker22 op 25-10-2016 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinus
FiXeR.nl schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:51:
Ik heb dan sinds iOS10 ook, regelmatig valt mijn telefoon al uit met 20%+ batterij. Na drie keer rebooten en weer uitvallen blijft hij het weer doen. :?
bizar hoeveel problemen ik lees met de accu rond de 18-24 %. Zowel mijn vriendin als ik hebben er last van. Draaien nog eerste ios 9 en kennelijk maakt software niet uit als ik lees dat ook ios 10.1 nog de problemen geven. Maar eens naar apple dus?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn batterij laten testen, ik kom niet in aanmerking voor vervanging helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
FiXeR.nl schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:06:
Ik heb vandaag mijn batterij laten testen, ik kom niet in aanmerking voor vervanging helaas.
wat doen ze precies?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Gewoon via diagnostics.apple.com voeren ze je serial in en dan draait je telefoon een selftest. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:13
Mijn 6s is binnen O+

Ik kom vanaf Android, maar wat is die iPhone snel :o. Nu had ik ook al een oudere Android telefoon, maargoed. Ik kom hier dus af en toe ook even rondneuzen :P

Eerste Apple device in huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
FiXeR.nl schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:16:
[...]

Gewoon via diagnostics.apple.com voeren ze je serial in en dan draait je telefoon een selftest. :)
waarom kom je wel/niet in aanmerking voor vervanging?

heb een 3gs en 5 gehad die beiden mooi 3 jaar meegingen, verwacht toch niet mijn 6s van meer dan 1000 euro na een 1 jaar en 1 maand op te geven als verloren. Zeker omdat het bij heel veel mensen lijkt te spelen.

Europees recht is toch ook gewoon 2 jaar een goed werkend product?

[ Voor 6% gewijzigd door trekker22 op 25-10-2016 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

trekker22 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:09:
[...]
Europees recht is toch ook gewoon 2 jaar een goed werkend product?
Dat klopt, alleen dan wel via de winkel waar je hem hebt aangeschaft. Als dat bij een provider is moet je dus terug naar je provider voor diagnose en garantie afwikkeling. Apple is in deze zin coulant om mensen die binnen het eerste jaar zitten direct te helpen in hun eigen winkels, ongeacht waar het toestel gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Jay-v schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:16:
[...]

Dat klopt, alleen dan wel via de winkel waar je hem hebt aangeschaft. Als dat bij een provider is moet je dus terug naar je provider voor diagnose en garantie afwikkeling. Apple is in deze zin coulant om mensen die binnen het eerste jaar zitten direct te helpen in hun eigen winkels, ongeacht waar het toestel gekocht is.
apple store in oberhausen.. 1,5 uur rijden. maarja dat moet maar dan. Dichterbij ligt er ook geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
HvanderT schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:48:
Mijn 6s is binnen O+

Ik kom vanaf Android, maar wat is die iPhone snel :o. Nu had ik ook al een oudere Android telefoon, maargoed. Ik kom hier dus af en toe ook even rondneuzen :P

Eerste Apple device in huis :P
Welkom

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
trekker22 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:27:
[...]

apple store in oberhausen.. 1,5 uur rijden. maarja dat moet maar dan. Dichterbij ligt er ook geen.
ga toch echt eerst ff bij apple AMS binnen. Anders moet ik ook via Oberhausen, rukzooi.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Martinus schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:34:
[...]

ga toch echt eerst ff bij apple AMS binnen. Anders moet ik ook via Oberhausen, rukzooi.
Zomaar binnen lopen heeft al geen zin natuurlijk maak wel een afspraak via je Apple account ;)
Of bel eerste met ze dan weet je gauw hoe en wat en of je idd via Apple store Ams geholpen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Roos79 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:03:
[...]

Zomaar binnen lopen heeft al geen zin natuurlijk maak wel een afspraak via je Apple account ;)
Of bel eerste met ze dan weet je gauw hoe en wat en of je idd via Apple store Ams geholpen kan worden.
Oh ja, ad hoc doet apple niet aan 🙈

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Martinus schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:14:
[...]

Oh ja, ad hoc doet apple niet aan 🙈
Logisch toch anders kan je uren gaan zitten wachten daar tot er een plekje is :+
Zeker nu rond de verkoop van een nieuwe iPhone is het daar best druk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Roos79 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:21:
[...]

Logisch toch anders kan je uren gaan zitten wachten daar tot er een plekje is :+
Zeker nu rond de verkoop van een nieuwe iPhone is het daar best druk ;)
Voor de plus iig niet... Dies dr nooit grrrrr

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of ik dit hier mag plaatsen, anders hoor ik t wel. Mijn iPhone 6s is ernstig gevallen en nu goed kapot en dat is ligt uitgedrukt. Ik wil mijn gegevens eraf hebben en heb Mn telefoon wegggebracht en kreeg te horen dat het backlight kapot is. Diegene krijgt m niet aan de praat en en een ander ook niet. Nu gaat hij het door persoon 3 laten proberen. Ik begreep dat dat meestal simpel te repareren is, maar nu kennelijk niet. Iemand enig idee hoe wel of wat er nog meer aan de hand kan zijn?

Ook heb ik weleens en iPhone aangesloten op een laptop die geen iTunes had. Laptop herkende de iPhone wel en kon ik via die manier foto's openen. Is dat wellicht mogelijk of heb je daar ook per se een beeldscherm voor nodig? Snoertje kan er nog wel in namelijk.
Excuus voor Mn lange verhaal maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Als je je iPhone al eens op een laptop hebt aangesloten dan zou het moeten kunnen. Als het een nieuwe laptop is dan heb je wel een werkend iPhone scherm nodig omdat je toegang moet geven op je iPhone & Laptop om met elkaar te kunnen communiceren.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Erulezz schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:52:
Als je je iPhone al eens op een laptop hebt aangesloten dan zou het moeten kunnen. Als het een nieuwe laptop is dan heb je wel een werkend iPhone scherm nodig omdat je toegang moet geven op je iPhone & Laptop om met elkaar te kunnen communiceren.
Bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:22
Martinus schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:03:
[...]

bizar hoeveel problemen ik lees met de accu rond de 18-24 %. Zowel mijn vriendin als ik hebben er last van. Draaien nog eerste ios 9 en kennelijk maakt software niet uit als ik lees dat ook ios 10.1 nog de problemen geven. Maar eens naar apple dus?
Mijn vriendin heeft hier ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Ik heb nu al 2x keer gehad dat ik probeer met de earpods te bellen en dat er geen geluid is. Als ik dan de 6S reboot werkt alles weer goed. (iOS 10.1) Zijn er mensen die dit herkennen? Willen ze bij Apple soms stimuleren dat je de airpods gaat gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Blijkbaar is mijn batterij heel sterk gedegradeerd. Binnen het jaar dat ik het in mijn eigendom heb is mijn batterij nu op 82,2% na 276 laad cycli. Meer mensen die last hebben van zo een batterij die heel snel bagger is geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Na heel wat geruzie, heb ik mijn smartwatch op androidzover gekregen dat ie gaat werken en het werkt vlekkeloos

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
10.1.1 is hier maar geen woord over batterij isseus.

Vandaag weer, open Vivino app en klik rap door op de camera functie. App loopt vast, zwart scherm en reboot.
Is dat dan een batterij issue of te veel vragen van cpu/kernel panic...

Maar komt toch om de 2-3 dagen voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InGen10
  • Laatst online: 14:21
Ik was al een poosje op zoek naar een minimalistische case om de zwart leren apple case te vervangen. Ik was wel toe aan wat nieuws en twijfelde zelfs om de telefoon zonder case te gaan gebruiken..

Nu heb ik vandaag bij de Mediamarkt een Cellularline fine case gekocht, er stond dat deze mooi dun was.. nu heb ik 2 problemen met deze case. Ten eerste zit er een soort verdikking over de gehele achterzijde van de case (vermoedelijk om de camera niet uit te laten steken) welke ook nog eens niet fijn in de hand licht door die scherpe rand, het loopt niet echt mooi met het toestel mee. Ten tweede is de case van zulk zacht materiaal gemaakt dat de randen welke om het toestel heen lopen, gewoon heen en weer kunnen bewegen waardoor er van alles en nogwat tussen de case en mijn toestel kan komen te zitten..

Ben ik nou te kritisch in mijn zoektocht naar een minimalistische case en hebben al dit soort "slim" cases hier last van, of heb ik een onding aangeschaft? :?

Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:56
InGen10 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:14:
Ik was al een poosje op zoek naar een minimalistische case om de zwart leren apple case te vervangen. Ik was wel toe aan wat nieuws en twijfelde zelfs om de telefoon zonder case te gaan gebruiken..

Nu heb ik vandaag bij de Mediamarkt een Cellularline fine case gekocht, er stond dat deze mooi dun was.. nu heb ik 2 problemen met deze case. Ten eerste zit er een soort verdikking over de gehele achterzijde van de case (vermoedelijk om de camera niet uit te laten steken) welke ook nog eens niet fijn in de hand licht door die scherpe rand, het loopt niet echt mooi met het toestel mee. Ten tweede is de case van zulk zacht materiaal gemaakt dat de randen welke om het toestel heen lopen, gewoon heen en weer kunnen bewegen waardoor er van alles en nogwat tussen de case en mijn toestel kan komen te zitten..

Ben ik nou te kritisch in mijn zoektocht naar een minimalistische case en hebben al dit soort "slim" cases hier last van, of heb ik een onding aangeschaft? :?
Ben je op zoek naar een minimale case om puur krassen op de achterkant te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InGen10
GioStyle schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:20:
[...]

Ben je op zoek naar een minimale case om puur krassen op de achterkant te voorkomen?
Ja, precies dat. De voorkant heb ik beschermt tegen krassen met een Belkin invisiglass protector, de achter en zijkant wil ik ook beschermt hebben tegen krassen.

Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
InGen10 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:23:
[...]

Ja, precies dat. De voorkant heb ik beschermt tegen krassen met een Belkin invisiglass protector, de achter en zijkant wil ik ook beschermt hebben tegen krassen.
Ik heb sinds de aanschaf een originele leren case, maar dat beviel me niet. Vervolgens heb ik op AliExpress een Benks case aangeschaft. Lekker minimalistisch. Echter twijfel ik op dit moment om helemaal niets te gebruiken, dus geen case of screen protector.

https://nl.aliexpress.com...=2114.48010208.4.1.oEpk8G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InGen10
GioStyle schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:30:
[...]

Ik heb sinds de aanschaf een originele leren case, maar dat beviel me niet. Vervolgens heb ik op AliExpress een Benks case aangeschaft. Lekker minimalistisch. Echter twijfel ik op dit moment om helemaal niets te gebruiken, dus geen case of screen protector.

https://nl.aliexpress.com...=2114.48010208.4.1.oEpk8G
Die Benks cases zien er ook wel mooi uit. Vraag mij alleen af of die witte nou transparant is of echt wit.. En die verzending :X

Heb zelf ook nog naar DBrand gekeken. Dit zijn een soort van vinyl wrap's voor je toestel. Vind het er op de site allemaal erg mooi uit zien maar ben alleen zo bang dat dat plakken een hel wordt :P

en tja.. helemaal geen bescherming gebruiken.. Ik twijfel er al een poosje over maar denk toch dat ik dat nog niet aan durf

[ Voor 6% gewijzigd door InGen10 op 03-11-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
InGen10 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:53:
[...]

Die Benks cases zien er ook wel mooi uit. Vraag mij alleen af of die witte nou transparant is of echt wit.. En die verzending :X

Heb zelf ook nog naar DBrand gekeken. Dit zijn een soort van vinyl wrap's voor je toestel. Vind het er op de site allemaal erg mooi uit zien maar ben alleen zo bang dat dat plakken een hel wordt :P

en tja.. helemaal geen bescherming gebruiken.. Ik twijfel er al een poosje over maar denk toch dat ik dat nog niet aan durf
Ik heb zelf de roze, witte en grijze in mijn bezit. De witte is wit en ook transparant, het is een beetje melkachtig doorschijnend, lastig te omschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
InGen10 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:14:

Kijk eens hier https://www.vaultskin.com...or-iphone-6-6s-black.html

Bing

Pagina: 1 ... 36 ... 42 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.