Kan niet stoppen met ontploffen!
Herkennen jullie dit? Wat zou het kunnen zijn?
Nou, had niet te vroeg moeten juichen. Mijn iphone is nu al sinds de 2e keer in een week bij het instaleren van een app compleet vastgelopen.. hij start niet meer op en blijft bij het apple logo hangen. De vorige keer heb ik m gewoon gerest en m'n backup teruggezet. Vervelend maar geen ramp. Helaas is nu t zelfde gebeurd alleen m'n backup is weg aangezien ik windows opnieuw heb geinstaleerd (en heb geen backup van de appdata gemaakt). Als ik de iphone wil backuppen vraagt hij voor de code, die ik niet meer kan intoetsen aangezien hij bij het apple logo blijft vasthangen. Nu heb ik 2 vragen, kan ik m'n gegevens nog op de een of andere manier redden en daarnaast is dit een reden om de iphone terug te sturen? Of is een probleem als dit op te lossen met een frisse instalatie van ios?
Ik heb alleen af en toe een probleem wanneer ik mijn telefoon uit de slaap wil halen middels stand-by knop dat het scherm wel oplicht, maar zwart blijft (geen beeld). Wanneer ik de stand-by knop weer indruk en op de Home knop klik blijft dit tot 2-3 keer toe. Hierna geen probleem meer en blijft het weer enige tijd goed.
Weet iemand hoe dit kan en misschien zelfs een oplossing voor?
Alvast bedankt!
Ben je op dat moment veel acties aan het uitvoeren?Bob Popcorn schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:28:
En jawel hoor, zojuist weer een random shutdown op 51%. Even aan de lader en hij is weer aan, echter nu op 58% en nu in 5 minuten al op 62%.Whtever Teleplan heeft gedaan heeft dus geen zak geholpen.
Ik heb het bijvoorbeeld als ik een app open en zo rap mogelijk doorklik naar de camera functie ik die app. Lijkt me dan eerder een system freeze dan dat het aan de batterij ligt..
Oh, ik ben dus niet de enige... Sinds de vorige update (niet de laatste) heb ik hier ook last van met m'n 6sBob Popcorn schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:28:
En jawel hoor, zojuist weer een random shutdown op 51%. Even aan de lader en hij is weer aan, echter nu op 58% en nu in 5 minuten al op 62%.Whtever Teleplan heeft gedaan heeft dus geen zak geholpen.
Ik heb geprobeerd:
Home + Powerknop ingedrukt houden, laten rebooten en aan originele oplader laten opladen.
iPhone aan m'n MBP gehangen en Home + powerknop zodat ie in recovery mode (ofzoiets) komt en een software reset doet. Daarna een backup teruggezet.
Wat me ook opvalt is dat als ik een foto neem met de front camera, ik nu eerst een fel wit scherm krijg als de foto wordt genomen/opgeslagen. Dat was vroeger niet zo.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Was een beetje aan het internetten en opende een nieuw tabje. Niks bijzonders dus.trekker22 schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:36:
[...]
Ben je op dat moment veel acties aan het uitvoeren?
Ik heb het bijvoorbeeld als ik een app open en zo rap mogelijk doorklik naar de camera functie ik die app. Lijkt me dan eerder een system freeze dan dat het aan de batterij ligt..
Hier ook weer op 28% oid. Open facebook, lijkt ff moeite te hebben met internet verbinding maken en knalt uit. Daarom neig ik eerder naar systeem freeze dan batterij issues?Bob Popcorn schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:51:
[...]
Was een beetje aan het internetten en opende een nieuw tabje. Niks bijzonders dus.
Zou ook kunnen. Het zit niet in m'n backup, denk ik, want de afgelopen twee weken heb ik een 6s van een collega gebruikt welke niet uit viel...trekker22 schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:00:
[...]
Hier ook weer op 28% oid. Open facebook, lijkt ff moeite te hebben met internet verbinding maken en knalt uit. Daarom neig ik eerder naar systeem freeze dan batterij issues?
Johann Sebastian Bach
Dat laatste met de front camera is een functie. Het is een soort flitser zodat je ook met de frontcamera beter verlichte foto's krijgt.Apie! schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:36:
[...]
Oh, ik ben dus niet de enige... Sinds de vorige update (niet de laatste) heb ik hier ook last van met m'n 6s![]()
Ik heb geprobeerd:
Home + Powerknop ingedrukt houden, laten rebooten en aan originele oplader laten opladen.
iPhone aan m'n MBP gehangen en Home + powerknop zodat ie in recovery mode (ofzoiets) komt en een software reset doet. Daarna een backup teruggezet.
Wat me ook opvalt is dat als ik een foto neem met de front camera, ik nu eerst een fel wit scherm krijg als de foto wordt genomen/opgeslagen. Dat was vroeger niet zo.
Sessie met nieuwe support app:
We hebben al een aantal van deze klachten ontvangen van iPhone gebruikers, Apple is hiervoor een onderzoek gestart en we zullen alle informatie nauwkeurig monitoren. Om uit te sluiten dat uw batterij defect is wil ik graag een diagnose uitvoeren met de iPhone. Gaat u maar even naar Instellingen -> Privacy -> Diagnose & Gebruik. Hier kunt u de optie kiezen “Start diagnose met Apple Support”.
...........
Er is geen storing gevonden in uw batterij en iPhone, dat betekent dat uw iPhone niet gerepareerd hoeft te worden. Op dit moment moet ik u helaas adviseren om even geduld te hebben tot er een definitieve oplossing voor dit probleem wordt geboden vanuit Apple.
Weer wat geleerd...Bioflap schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:08:
[...]
Dat laatste met de front camera is een functie. Het is een soort flitser zodat je ook met de frontcamera beter verlichte foto's krijgt.
De afgelopen week heb ik geen issues meer met random shutdowns gehad trouwens.
* Apie! knocks on wood
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Bij mij beginnen die batterijproblemen echt ernstig te worden. Na een jaar krijg ik echt spijt van mijn aankoop...trekker22 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:03:
Batterij problemen:
Sessie met nieuwe support app:
We hebben al een aantal van deze klachten ontvangen van iPhone gebruikers, Apple is hiervoor een onderzoek gestart en we zullen alle informatie nauwkeurig monitoren. Om uit te sluiten dat uw batterij defect is wil ik graag een diagnose uitvoeren met de iPhone. Gaat u maar even naar Instellingen -> Privacy -> Diagnose & Gebruik. Hier kunt u de optie kiezen “Start diagnose met Apple Support”.
...........
Er is geen storing gevonden in uw batterij en iPhone, dat betekent dat uw iPhone niet gerepareerd hoeft te worden. Op dit moment moet ik u helaas adviseren om even geduld te hebben tot er een definitieve oplossing voor dit probleem wordt geboden vanuit Apple.
valt bij mij toch ook zeker 1 keer per 1 -2 dagen uit. Maar ik hoop gewoon op een snelle software fix want de hardware is het niet.Phntm schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:43:
[...]
Bij mij beginnen die batterijproblemen echt ernstig te worden. Na een jaar krijg ik echt spijt van mijn aankoop...Misschien toch maar terug naar Android weer.
Als ze het niet kunnen oplossen na zo veel updates, koop ik met een grote glimlach een OnePlus 3T als dat echt een telefoon is. iPhone 6S is een heel prettig toestel maar de laatste paar updates sinds iOS 9.3 hebben de batterij zitten slopen. En ik vind het maar jammer.trekker22 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:18:
[...]
valt bij mij toch ook zeker 1 keer per 1 -2 dagen uit. Maar ik hoop gewoon op een snelle software fix want de hardware is het niet.

Als ze het niet kunnen oplossen doen ze mij maar een vervangende iPhone 7 :-)Phntm schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:52:
[...]
Als ze het niet kunnen oplossen na zo veel updates, koop ik met een grote glimlach een OnePlus 3T als dat echt een telefoon is. iPhone 6S is een heel prettig toestel maar de laatste paar updates sinds iOS 9.3 hebben de batterij zitten slopen. En ik vind het maar jammer.
Nou ik heb toch liever een normale audio jack nog. Opladen en bellen of muziek luisteren vind ik fijner met oordopjes om eerlijk te zijn. De 6s bied gewoon wat de 7 bied, min 2 cores en meer batterij capaciteit. De audio jack wil en kan ik niet missen.trekker22 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:11:
[...]
Als ze het niet kunnen oplossen doen ze mij maar een vervangende iPhone 7 :-)
Als ze niet een iOS update bedoelen, mogen ze mij eens vertellen welke andere software dat is.Bob Popcorn schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:49:
Mijn telefoon is terug van Teleplan, en de batterijissue is "opgelost" met een software update. Eerst zien dan geloven!
Het was iOS en het heeft niets geholpen.Dancing_Animal schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:17:
[...]
Als ze niet een iOS update bedoelen, mogen ze mij eens vertellen welke andere software dat is.
Later is de telefoon naar achter gebracht om de batterij toch maar te vervangen en wat bleek? De batterij indicator op het moederbord was kapot? Er werd ook aangegeven dat dit een bekend probleem was de laatste tijd.
Mijn symptomen:
- Viel soms uit bij 20-40% batterij en ging na 3x herstarten weer aan.
- Batterij ging maximaal 8 uur mee.
- bleef soms heel lang op 1% staan.
- Batterij app uit de appstore gaf een levensduur van 78% aan.
Toestel zou normaal gesproken direct omgeruild worden, maar door een verkeerde diagnose liep het allemaal niet zoals gepland. Men ging er eerst van uit dat de batterij dus vervangen moest worden, maar kwam achteraf toch tot de conclusie dat het een moederbord probleem was i.p.v. de batterij. Daarom werd er een vervangend toestel besteld, die ik na ongeveer 2 weken kosteloos kon ophalen, er hoefde dus geen aanspraak gedaan te worden op het applecare+ pakket.
Nu dus weer een nieuwe 6S met 100% tevredenheid, maar voor hoelang....
Misschien grappig, iedereen kent nog wel oh, die mooie Alpha van Samsung die 'moet' concurreren met de sterke IPhone 6.
Mijn conclusie slechte Camera, te snel krassen, het updatebeleid zal ik maar besparen, super triestig.
En ja, ik ben sinds 12 november overgestapt op een iPhone 6S (32GB) en wat een verschil! Ok ja, ik 'merk' wel het verschril t.o.v OLED maar ik vind het wel de moeite! En wat mis ik de back space, knop!
Maar wat me nu zorgen baart is dat ik nu slechte ervaringen/defecten lees over de batterij. Hopelijk zal Apple bij deze veel voorkomende gevallen transparant antwoorden.
Mvg
Backspace kun je door door 'hard' op het scherm te drukken, dan kun je de cursor verplaatsen. en er zit wel degelijk een backspace knop op, rechtsonder, ziet eruit als een pijltje naar links. Of begrijp ik je nu niet (goed)?thecrazygun11 schreef op zondag 13 november 2016 @ 01:02:
En wat mis ik de back space, knop!
Maar wat me nu zorgen baart is dat ik nu slechte ervaringen/defecten lees over de batterij. Hopelijk zal Apple bij deze veel voorkomende gevallen transparant antwoorden.
Mvg
En maak je niet (te) druk over je nieuwe aanwinst. De ene heeft geluk, de andere niet. Bovendien is het natuurlijk gedrag dat veeeeel meer mensen op een forum komen om hun negatieve ervaringen te delen, dan de positieve.
Maw: het lijkt vaak erger dan het is. Natuurlijk heel vervelend voor die mensen, maar als iedereen er last van zou hebben dan zou er geen telefoon meer verkocht worden, moet je maar denken.
Mijn 6s+ heeft bijvoorbeeld nergens last van, van geen enkel genoemd negatief punt. Zou natuurlijk ook kunnen dat mijn workflow / use case anders is, of dat ik minder kritisch ben.
Ja, op de Samsung toestellen heb je in het glas links een optie touch knop, rechts om terug te keren.Zonnetje83 schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:52:
[...]
Backspace kun je door door 'hard' op het scherm te drukken, dan kun je de cursor verplaatsen. en er zit wel degelijk een backspace knop op, rechtsonder, ziet eruit als een pijltje naar links. Of begrijp ik je nu niet (goed)?
En maak je niet (te) druk over je nieuwe aanwinst. De ene heeft geluk, de andere niet. Bovendien is het natuurlijk gedrag dat veeeeel meer mensen op een forum komen om hun negatieve ervaringen te delen, dan de positieve.
Maw: het lijkt vaak erger dan het is. Natuurlijk heel vervelend voor die mensen, maar als iedereen er last van zou hebben dan zou er geen telefoon meer verkocht worden, moet je maar denken.
Mijn 6s+ heeft bijvoorbeeld nergens last van, van geen enkel genoemd negatief punt. Zou natuurlijk ook kunnen dat mijn workflow / use case anders is, of dat ik minder kritisch ben.
Idd is waar, en als het gebeurt tjah
Mvg,
It's dogged that does it
je kan er op tellen dat het toch wel om de 1-2 dagen gaat gebeuren...SavageBrother schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:15:
Hmm, mijn 6S is nu ook al een aantal keer uitgevallen (4%, 18%), laten we hopen dat 't hier bij blijft.
raar dat er op een tweakers/andere tech sites nog weinig bericht van is?
Ik heb er zojuist met Apple zelf contact over gehad.trekker22 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:28:
[...]
je kan er op tellen dat het toch wel om de 1-2 dagen gaat gebeuren...
raar dat er op een tweakers/andere tech sites nog weinig bericht van is?
Hun erkennen het probleem wel, maar ik heb ze aangegeven het slecht te vinden dat ze hier niks over naar buiten brengen. Ze zouden er een aantekening van maken, om er een bericht van te maken.
Wat ik te horen kreeg is dat ze dit aan de software wijten, en dat het met iOS 10.2 opgelost zou moeten worden.
Wanneer iOS 10.2 uit komt, kon mij niet verteld worden.
Hij heeft mij gevraagd om even deze update af te wachten om te kijken wat dan het resultaat is.
Echter loopt mijn garantie nog slechts één maand.
Twijfel nu dus wat ik moet doen, omdat ik nog niet weet wanneer de update uit komt. Advies van de medewerker was daarop vervolgens weer om dan toch mijn telefoon ter reparatie aan te bieden......
Je hebt het probleem al voor het einde van je garantie gemeld. Dat is genoeg om je garantie te claimen.DvMaasakker schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:44:
[...]
Ik heb er zojuist met Apple zelf contact over gehad.
Hun erkennen het probleem wel, maar ik heb ze aangegeven het slecht te vinden dat ze hier niks over naar buiten brengen. Ze zouden er een aantekening van maken, om er een bericht van te maken.
Wat ik te horen kreeg is dat ze dit aan de software wijten, en dat het met iOS 10.2 opgelost zou moeten worden.
Wanneer iOS 10.2 uit komt, kon mij niet verteld worden.
Hij heeft mij gevraagd om even deze update af te wachten om te kijken wat dan het resultaat is.
Echter loopt mijn garantie nog slechts één maand.
Twijfel nu dus wat ik moet doen, omdat ik nog niet weet wanneer de update uit komt. Advies van de medewerker was daarop vervolgens weer om dan toch mijn telefoon ter reparatie aan te bieden......
Edit: Heb je een iPhone 6s?
Werkt dat op die manier ja? Want dan zou ik kunnen overwegen om iOS 10.2 af te wachten.wes- schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:02:
[...]
Je hebt het probleem al voor het einde van je garantie gemeld. Dat is genoeg om je garantie te claimen.
Edit: Heb je een iPhone 6s?
Heb afgelopen zaterdag nog een volledig herstel van mijn iPhone gedaan. Merkt dat op sommige momenten er geen percentage batterij af gaat. en het andere moment binnen een mum van tijd 4%. Vreemd.
Nu zit ik echter op 11% batterij en hij is nog niet uitgevallen, waar ie afgelopen zaterdag bij 25% al uit viel.
Ik heb inderdaad een iPhone 6s.
Edit: nu valt ie bij 11% uit en moet ik m op de lader aansluiten, anders krijg ik m uberhaupt niet aan.
[ Voor 7% gewijzigd door DvMaasakker op 14-11-2016 13:30 ]
Heb je deze zakelijk gekocht dan? Qua garantie heb je als consument 2 jaar. (1ste jaar bij Apple, 2de jaar bij winkel waar je de iPhone gekocht hebt)DvMaasakker schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:19:
[...]
Werkt dat op die manier ja? Want dan zou ik kunnen overwegen om iOS 10.2 af te wachten.
Heb afgelopen zaterdag nog een volledig herstel van mijn iPhone gedaan. Merkt dat op sommige momenten er geen percentage batterij af gaat. en het andere moment binnen een mum van tijd 4%. Vreemd.
Nu zit ik echter op 11% batterij en hij is nog niet uitgevallen, waar ie afgelopen zaterdag bij 25% al uit viel.
Ik heb inderdaad een iPhone 6s.
Edit: nu valt ie bij 11% uit en moet ik m op de lader aansluiten, anders krijg ik m uberhaupt niet aan.
[ Voor 4% gewijzigd door wes- op 14-11-2016 13:43 ]
Na een kort Android avontuur denk ik toch maar terug naar de roots te komen en mezelf voor de feestdagen op een iPhone te trakteren.
Mogelijk (ik ga eerst even testen in de winkel) overweeg ik de stap naar een plus variant. De prijs van de 7 plus is voor mij echter te hoog om nog goed te kunnen slapen. Nu lijkt me de s6 plus misschien een goede deal, zijn er nog verkrijgbaar met 32 of 64 Gb rond de 700-800 EUR. Is dit het prijsverschil waard ten opzichte van de kleine variant denken jullie?
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Ik heb deze telefoon particulier aangeschaft. Dit heb ik echter gedaan bij een "Used Products" shop. De iPhone zat echter nog in de seal en ik heb hem ook als eerste geactiveerd (Zoals dit via de site van Apple na te kijken is).wes- schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:40:
[...]
Heb je deze zakelijk gekocht dan? Qua garantie heb je als consument 2 jaar. (1ste jaar bij Apple, 2de jaar bij winkel waar je de iPhone gekocht hebt)
Hierdoor weet ik niet of ik die 2 jaar via die shop kan claimen.
Echter heb ik net weer contact gehad met Apple. Ze erkennen het probleem wel, maar omdat ze nog geen oplossing hebben brengen ze er nog niks over naar buiten.
Telefonisch de toezegging dat ik de iOS update af kan wachten, wanneer dit niet helpt en de garantieperiode is voorbij gaan ze het toch kosteloos voor mij oplossing. Dit omdat ik het voor het aflopen van de garantieperiode heb gemeld en op advies van hun de update afwacht.
Via de website vervolgens dit telefoongesprek opgevraagd zodat ik dit zwart op wit heb.
Dit even afwachten nog dus.
De back-functionaliteit is meestal swipen (links naar rechts). Daar kan geen back-knop tegen op.thecrazygun11 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:27:
[...]
Ja, op de Samsung toestellen heb je in het glas links een optie touch knop, rechts om terug te keren.
Idd is waar, en als het gebeurt tjah
Mvg,
Thx, iddloeberce schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:23:
[...]
De back-functionaliteit is meestal swipen (links naar rechts). Daar kan geen back-knop tegen op.
hier ook:
- vreselijk snel leeg (na een halve dag alweer aan de lader)
- valt vaak uit, eerst alleen bij 30%, gisteren ineens ook bij 60%. eerste minuten daarna start ie ook niet meer op maar geeft zo'n stekkertje dat ie aan de lader moet. als ik 'm daarna weer opstart staat ie ongeveer weer op het oude percentage. Is ook wel eens gebeurd dat ie daarna wel bijv 28% aangaf maar telkens na een paar seconden weer helemaal uitviel.
-ik laad 'm vaak op met de originele lader maar wel een langere kabel (via onedayonly gekocht, ze zeiden dat het een echte was, maar...)
-sinds kort ook een powerbank van Xtorm (is wel nodig nu)
- app "Battery Life" geeft een Battery Health aan van 1400/1715 mAh, voor wat het zegt.
heb 'm vorig jaar op 3 december bij de Mediamarkt gekocht, is het aan te raden daar terug te gaan of gelijk bij Apple, wat zijn jullie ervaringen?
Beste Monsieurpinot,monsieurpinot schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:52:
aha, ik dacht laat ik eens in het Grote 6S topic spieken of mijn probleem bij meerderen voorkomt, ja dus.
hier ook:
- valt vaak uit, eerst alleen bij 30%, gisteren ineens ook bij 60%. eerste minuten daarna start ie ook niet meer op maar geeft zo'n stekkertje dat ie aan de lader moet. als ik 'm daarna weer opstart staat ie ongeveer weer op het oude percentage. Is ook wel eens gebeurd dat ie daarna wel bijv 28% aangaf maar telkens na een paar seconden weer helemaal uitviel.
-ik laad 'm vaak op met de originele lader maar wel een langere kabel (via onedayonly gekocht, ze zeiden dat het een echte was, maar...)
- app "Battery Life" geeft een Battery Health aan van 1400/1715 mAh, voor wat het zegt.
heb 'm vorig jaar op 3 december bij de Mediamarkt gekocht, is het aan te raden daar terug te gaan of gelijk bij Apple, wat zijn jullie ervaringen?
Zie mijn eerdere posts van gister (Maandag 14 nov).
Ik heb hier contact over gehad met Apple zelf en na overleg met hen besloten om de update van iOS 10.2 af te wachten, omdat ze het probleem erkennen en met deze software update op willen lossen. Ze geven zelfs aan dat mocht het niet verhopen zijn, maar inmiddels de garantie wel verholpen is dat ze het dan alsnog kosteloos repareren. Dit omdat de update op hun advies afgewacht wordt. Het lijkt me niet dat ze dit aangeven als ze niet weten of de software-update überhaupt wat gaat verhelpen.
Je zou inderdaad terug kunnen gaan naar Mediamarkt, maar contact met Apple biedt wellicht ook uitkomst of een richting om te bewandelen.
thanks! had jouw post inderdaad met een half oog ook gelezenDvMaasakker schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:30:
[...]
Beste Monsieurpinot,
Zie mijn eerdere posts van gister (Maandag 14 nov).
Ik heb hier contact over gehad met Apple zelf en na overleg met hen besloten om de update van iOS 10.2 af te wachten, omdat ze het probleem erkennen en met deze software update op willen lossen. Ze geven zelfs aan dat mocht het niet verhopen zijn, maar inmiddels de garantie wel verholpen is dat ze het dan alsnog kosteloos repareren. Dit omdat de update op hun advies afgewacht wordt. Het lijkt me niet dat ze dit aangeven als ze niet weten of de software-update überhaupt wat gaat verhelpen.
Je zou inderdaad terug kunnen gaan naar Mediamarkt, maar contact met Apple biedt wellicht ook uitkomst of een richting om te bewandelen.
interessant, maar die gaan dus ook helemaal niet meer aantrekker22 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:00:
http://www.nu.nl/mobiel/4...ichzelf-uitschakelen.html
hopelijk komen ze nu snel met een oplossing
Lijkt mij eerder een slecht stuk van nu.nl die wel vaker halve verhalen hebben. Komt verder zoveel overeen.monsieurpinot schreef op woensdag 16 november 2016 @ 00:03:
[...]
interessant, maar die gaan dus ook helemaal niet meer aan
Hopelijk komen er nu rap klachten genoeg.
Ik zat hem inderdaad ook te lezen met de gedachte of ze het verhaal niet een beetje vervormd hebben.trekker22 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 02:37:
[...]
Lijkt mij eerder een slecht stuk van nu.nl die wel vaker halve verhalen hebben. Komt verder zoveel overeen.
Hopelijk komen er nu rap klachten genoeg.
Ik zou vooral kijken wat voor jezelf fijn is qua grootte. Ik heb altijd grote telefoons gehad tot aan de Nokia 1520. Toen was ik er zo klaar mee dat ik een iPhone 5s besteld heb. Eindelijk weer een telefoon met één hand kunnen bedienen! Hierdoor was de keuze voor een iPhone 6s snel gemaakt. Echter als ik nu kijk naar een 6s Plus is de extra ruimte op het scherm wel erg fijn, maar ik denk dat de iPhone 6s toch betere ergonomie heeft. Reachability gebruik ik best vaak met de 6s, vooral in bed. Hele handige functie wat het gebruik met beide telefoons eenvoudiger maakt.Darks schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:44:
Hoi,
Na een kort Android avontuur denk ik toch maar terug naar de roots te komen en mezelf voor de feestdagen op een iPhone te trakteren.
Mogelijk (ik ga eerst even testen in de winkel) overweeg ik de stap naar een plus variant. De prijs van de 7 plus is voor mij echter te hoog om nog goed te kunnen slapen. Nu lijkt me de s6 plus misschien een goede deal, zijn er nog verkrijgbaar met 32 of 64 Gb rond de 700-800 EUR. Is dit het prijsverschil waard ten opzichte van de kleine variant denken jullie?
Ik zou vooral in de winkel de telefoons vast houden. De 6s Plus voelde voor mij bijna nog groter aan dan de 1520, en die was bijna 6 inch..
Just my 2 cents.monsieurpinot schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:52:
aha, ik dacht laat ik eens in het Grote 6S topic spieken of mijn probleem bij meerderen voorkomt, ja dus.
hier ook:
Heb hetzelfde probleem gehad. En ik kan je vertellen dat er meerdere mensen dit probleem hebben.
Ben zelf vorige maand vlak voordat mijn garantie verliep langs de Apple Store geweest om dit te laten fixen.
Bij Apple Store zat ik toevallig met 3 mensen aan tafel die exact hetzelfde probleem hadden. De medewerker die mij hielp probeerde bij mij een battery health check te doen, maar die kon niet uitgevoerd worden. Vervolgens kwam hij met de conclusie dat de moederbord kapot is, en dat ze deze niet kunnen repareren. Oplossing was dus een vervangend toestel. Dus die heb ik nu ook gekregen en mijn iPhone gaat nu 2 dagen mee
Overigens bij Apple gaven ze iOS 10 de schuld. Alleen klopt dit niet. Bij mij zelf speelde het probleem al sinds februari. Alleen nooit echt de moeite genomen er iets aan te doen, tot dat het probleem zich steeds verergerde en vanaf 60% al spontaan uit viel.
[ Voor 6% gewijzigd door Bpow op 16-11-2016 14:43 ]
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Hier dezelfde problemen. Ben er eind september al mee terug geweest, toen is er gelukkig een notitie gemaakt. Toen een schone installatie gedaan, waarna het probleem zich 1 week niet voor deed. Heb het nog even afgewacht of het werd opgelost met toekomstige updates, maar blijkbaar tot nu toe niet het geval.homemix25 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:29:
Lang gedacht dat ik geluk had met mijn 6S maar zojuist viel hij uit bij 32%. Direct erna opstarten lukte niet, hij gaf aan dat de batterij leeg was. Even gewacht, daarna lukte het wel.
Morgen iig even contact opnemen en dan kijken of het nog geruild kan worden.
Wow! Ik heb precies dat probleem nu.Telefoon heeft afgelopen nacht hele nacht aan lader gehangen. Normaal rond dit tijdstip zit ie nog op 65%. Hij viel net spontaan uit, en toen ie weer aan ging had ik 30% batterij. Weer aan en hij sprong naar binnen een minuut weer uit. Nu heb ik hem aan mijn laptop hangen om op te laden.T-Ri schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:53:
[...]
Hier dezelfde problemen. Ben er eind september al mee terug geweest, toen is er gelukkig een notitie gemaakt. Toen een schone installatie gedaan, waarna het probleem zich 1 week niet voor deed. Heb het nog even afgewacht of het werd opgelost met toekomstige updates, maar blijkbaar tot nu toe niet het geval.
Morgen iig even contact opnemen en dan kijken of het nog geruild kan worden.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hier idem.... dat gaat apple support worden..homemix25 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:29:
Lang gedacht dat ik geluk had met mijn 6S maar zojuist viel hij uit bij 32%. Direct erna opstarten lukte niet, hij gaf aan dat de batterij leeg was. Even gewacht, daarna lukte het wel.
Update 18:08: via chat melding gemaakt en referentienummer ontvangen. Even afwachten maar.. apple zou er mee bezig zijn
[ Voor 15% gewijzigd door NielsTn op 18-11-2016 19:35 ]
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Ik heb een Amerikaanse Sprint iPhone 6s plus, type MKVV2LL/A
Hij pakt zonder problemen mijn Ziggo sim met 3G, maar ik krijg geen 4G?
Kan dit toestel überhaupt 4G aan van Ziggo in Nederland en hoe stel ik dit in?
en ja hoor, blijft weer uitvallen (nu vanaf ongeveer 22%). Apple there we comemonsieurpinot schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 23:14:
ik heb net een factory reset via itunes gedaan, als dat niet werkt ga ik langs de Apple Store (heb 'm 4 december vorig jaar gekocht)
Ik zou voor de zekerheid even Apple contacten.monsieurpinot schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:24:
[...]
en ja hoor, blijft weer uitvallen (nu vanaf ongeveer 22%). Apple there we come
Ik begreep namelijk uit het laatste telefoontje dat ze hier ook niet meer zomaar het toestel voor omwisselen, omdat ze er vrij zeker van zijn dat die met een software update opgelost wordt.
Alleen voor bepaalde serienummers, geproduceerd tussen september en oktober 2015
En de Apple support pagina: https://www.apple.com/nl/...one6s-unexpectedshutdown/
[ Voor 23% gewijzigd door McLovinB op 21-11-2016 08:10 ]
Edit: lijkt er op dat ik het heb gevonden.
[ Voor 13% gewijzigd door SavageBrother op 21-11-2016 08:29 ]
It's dogged that does it
maar wordt dit een omruil actie of kun je ter plekke op reparatie wachten?
Zo te zien hoef ik wel niet naar Keulen Apple store maar kan je ook naar service punten?
Ik ben er ook naar aan het kijken en ga eens met apple bellen om de exacte uitleg. Afgelopen vrijdag nog gesproken met ze en nee, hardware was het niet. Lag echt aan iOS.SavageBrother schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:17:
Kun je ook op voorhand controleren of je in aanmerking komt? Of moet je per se naar de winkel met de kans dat je geen aanspraak kan maken op deze actie?
Waar lijk je dit gevonden te hebben?
Trekker22, inderdaad. Afgelopen vrijdag nog een heel ander verhaal.trekker22 schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:43:
in de chat nog melden dat niks met harware te maken zou hebben.
maar wordt dit een omruil actie of kun je ter plekke op reparatie wachten?
Zo te zien hoef ik wel niet naar Keulen Apple store maar kan je ook naar service punten?
[ Voor 28% gewijzigd door DvMaasakker op 21-11-2016 08:44 ]
Hier serienummer invullen: http://sndeep.info/enDvMaasakker schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:44:
[...]
Ik ben er ook naar aan het kijken en ga eens met apple bellen om de exacte uitleg. Afgelopen vrijdag nog gesproken met ze en nee, hardware was het niet. Lag echt aan iOS.
Waar lijk je dit gevonden te hebben?
[...]
Trekker22, inderdaad. Afgelopen vrijdag nog een heel ander verhaal.
It's dogged that does it
Wat heb je gevonden? Want ik kan nergens zelf de productiedatum achterhalen als je dat bedoelt...SavageBrother schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:17:
Nm, gevonden, thx. Mijn telefoon valt binnen de periode. Ga zo even langs een reseller hier vlakbij, eens kijken wat ze zeggen
[ Voor 19% gewijzigd door McLovinB op 21-11-2016 09:00 ]
Komend weekend naar de Genius Bar om te laten repareren/omruilen.
Wil mijn toestel niet een poos kwijt.
mijne valt eronder dus:
Model: A1688
Factory: DNQ - China, Chengdu (Foxconn)
Year: 2015
Week: 39 (28.09 - 04.10)
zou je bij Mediamarkt (waar ik 'm heb gekocht) ook gewoon in 1 keer een nieuw toestel krijgen? En is de kans dat je daar een ECHT nieuw toestel krijgt (en niet een gerifurbished exemplaar) groter dan bij de Apple Store. Over dat inwisselen voor een gerifurbished exemplaar liep een rechtzaak (in amerika?) toch ooit trouwens?
Daarnaast is het ook zo dat als zij dus de reparatie doen, dat je je toestel kwijt ben omdat ze em opsturen naar Apple...
Hier ook Week 39 (28.09 - 04.10). Maar klopt het dat je met een willekeurige iPhone 6s naar de Genius Bar kunt gaan. Dus na afspraak gemaakt te hebben natuurlijk. Ik heb de mijne via T-Mobile, en ik heb er even weinig zin in om het beestje een week kwijt te zijn.monsieurpinot schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:14:
kijk, dat is mooi nieuws!
mijne valt eronder dus:
Model: A1688
Factory: DNQ - China, Chengdu (Foxconn)
Year: 2015
Week: 39 (28.09 - 04.10)
zou je bij Mediamarkt (waar ik 'm heb gekocht) ook gewoon in 1 keer een nieuw toestel krijgen? En is de kans dat je daar een ECHT nieuw toestel krijgt (en niet een gerifurbished exemplaar) groter dan bij de Apple Store. Over dat inwisselen voor een gerifurbished exemplaar liep een rechtzaak (in amerika?) toch ooit trouwens?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
gaat dit ook om iphone 6s probleem? lijkt me niet dat apple gaat repareren maar vervangen toch?enzoronald schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:16:
Ook mooi: net contact gehad met iCentre en die geven aan dat ze nog niet aangewezen zijn als officieel reparatiepunt door Apple. Tot die tijd verwijzen ze door naar Apple...
Daarnaast is het ook zo dat als zij dus de reparatie doen, dat je je toestel kwijt ben omdat ze em opsturen naar Apple...
Dit geldt blijkbaar ook voor dit 6s probleem. Ze gaan natuurlijk repareren (lees: batterij vervangen) en niet het hele toestel vervangen. Is niet nodigmonsieurpinot schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:22:
[...]
gaat dit ook om iphone 6s probleem? lijkt me niet dat apple gaat repareren maar vervangen toch?
Wil je dit niet, dan ben je toch aangewezen op een Apple Store.
Dit is topic gaat over de 6s en de 6s plus en de afgelopen pagina's gaat het over een batterij probleem dus als je dat bedoelt jamonsieurpinot schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:22:
[...]
gaat dit ook om iphone 6s probleem? lijkt me niet dat apple gaat repareren maar vervangen toch?
@anderen Ze zullen vermoedelijk de batterij vervangen en als ze het toestel vervangen krijg je geen nieuwe (in de zin uit een nieuw doosje)
En vermoedelijk kan je je toestel ook opsturen dan ben je hem een dag of 7/10 kwijt en dan komt hij weer terug.
Of naar de Apple store en dan zal het afhankelijk van de batterij vooraad enkele uren tot enkele dagen duren.
En nee de mediamarkt zal je geen gloednieuw toestel gaan geven die zijn toch niet gek.
[ Voor 60% gewijzigd door Roos79 op 21-11-2016 16:35 ]
my badRoos79 schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:29:
[...]
Dit is topic gaat over de 6s en de 6s plus

Na 2 keer opgestuurd te hebben zonder dat het probleem verholpen is lees is nu dus dat de accu gratis vervangen wordt indien je toestel hieronder valt.
Die van mij valt inderdaad onder de productiedatum en code alleen het betreft een iPhone 6s Plus model.
Zijn er al mensen die ook van de plus versie de accu vervangen krijgen van Apple ?
A-mac wist mij te vertellen dat dit niet geldt voor de plus versie maar als ik op het internet op een ander forum lees valt deze er wel weer onder, vaag verhaal dus ...
Kijk eens naar de datum van de actie van AppleBrabso schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:15:
Ik heb af en toe exact hetzelfde probleem met het plotseling uitvallen van de iphone, ook vindt ik de accuduur belabberd.
Na 2 keer opgestuurd te hebben zonder dat het probleem verholpen is lees is nu dus dat de accu gratis vervangen wordt indien je toestel hieronder valt.
Die van mij valt inderdaad onder de productiedatum en code alleen het betreft een iPhone 6s Plus model.
Zijn er al mensen die ook van de plus versie de accu vervangen krijgen van Apple ?
A-mac wist mij te vertellen dat dit niet geldt voor de plus versie maar als ik op het internet op een ander forum lees valt deze er wel weer onder, vaag verhaal dus ...
Er moet dus ook nog meer over bekend worden.
Het valt mij op dat veel mensen geen moeite doen om zelf wat onderzoek te verrichten of verder te lezen.
[ Voor 12% gewijzigd door monsieurpinot op 21-11-2016 20:14 ]
Nu suggereer je dat ik dat dus niet gedaan heb, dat noemen ze een vooroordeel 😉Roos79 schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:22:
[...]
Kijk eens naar de datum van de actie van Apple![]()
Er moet dus ook nog meer over bekend worden.
Het valt mij op dat veel mensen geen moeite doen om zelf wat onderzoek te verrichten of verder te lezen.
Heb je wel een afspraak gemaakt?DvMaasakker schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:18:
Ik heb net contact gehad met Apple en zij hebben mijn productiedatum bevestigd. Eind september is mijn toestel gefabriceerd, dus deze valt binnen de getroffenen.
Komend weekend naar de Genius Bar om te laten repareren/omruilen.
Wil mijn toestel niet een poos kwijt.
Want zeker met zulke acties zal het wel drukker worden daar vermoed ik...
Was toen met de IPhone 5 ook zo die heeft/had ook een vervang programma voor de batterij.
Een beetje wel want er staat duidelijk op de Apple site 6s en geen 6s plus dus dan heb je toch het antwoord?Brabso schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:44:
[...]
Nu suggereer je dat ik dat dus niet gedaan heb, dat noemen ze een vooroordeel 😉
Maar het is gisteren pas op de site gezet dus wie weet word het nog aangepast en anders bel met Apple zelf dan weet je het zeker.
[ Voor 43% gewijzigd door Roos79 op 21-11-2016 20:22 ]
Kan geen productiedatum vinden
Mijn fout , zocht op imei nummer. Heb er dus ook een uit periode september oktober. Accu was laatste tijd echt drama.
[ Voor 37% gewijzigd door michi op 21-11-2016 20:47 ]
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Echt weinig trek de telefoon 7-10 dagen kwijt te zijn.
Ik heb inderdaad even een afspraak gemaakt. Ik moet eindje rijden, dus ga in dat opzicht geen risico lopen.Roos79 schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:18:
[...]
Heb je wel een afspraak gemaakt?
Want zeker met zulke acties zal het wel drukker worden daar vermoed ik...
Was toen met de IPhone 5 ook zo die heeft/had ook een vervang programma voor de batterij.
[...]
Een beetje wel want er staat duidelijk op de Apple site 6s en geen 6s plus dus dan heb je toch het antwoord?
Maar het is gisteren pas op de site gezet dus wie weet word het nog aangepast en anders bel met Apple zelf dan weet je het zeker.
[ Voor 33% gewijzigd door JB op 22-11-2016 09:49 ]
Mijn boefje is liev!
Ik was gisteren bij Amac in Eindhoven. Ik had eerst gebeld en men (de centrale supportafdeling? Was in ieder geval niet iemand van de winkel zelf) zei mij toen dat de Amac in Eindhoven mij ter plekke zou kunnen helpen. Dus ik gelijk daarheen, maar daar werd dat tegengesproken: ze konden mijn telefoon alleen opsturen en dan zou ik hem in ca. 10 dagen weer terugkrijgen. Ik kan mijn telefoon ook niet zo lang missen, dus ik ben gefrustreerd weer naar huis gegaan.jaydenjarno schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:07:
Iemand al bij de Amac geweest voor zijn 62 batterij probleem? ik heb het probleem dus , maar kan mijn telefoon geen dag kwijt. Zoek dus een plek in de buurt van Leiden of in Leiden waar ze het direct kunnen afhandelen.
Net heb ik via de support-app een chat gehad met Apple. De dame vertelde me dat de Apple stores ter plekke accu's zouden kunnen vervangen, maar dat dat niet vooraf gegarandeerd kan worden, want hangt af van factoren.
Kortom, er lijkt vooralsnog nergens een optie te zijn waar je je gegarandeerd meteen geholpen kunt worden.
Het zal helemaal afhangen van de drukte en hoe laat je de afspraak gemaakt en of er batterijen op voorraad enzovoort.aap schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:40:
[...]
Kortom, er lijkt vooralsnog nergens een optie te zijn waar je je gegarandeerd meteen geholpen kunt worden.
Misschien toch kijken of je een leen toestel bij vrienden oid kan lenen?
Niet gek toch dat er nog geen voorraad is met een actie die net in het leven is geroepenDennisdn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:37:
Vanochtend bij de Apple store geweest in Amsterdam. Ze checken het serienummer en bevestigen of je in de terugroep-serie valt. Daarna mag je weer naar huis en je krijgt vanzelf een oproep als er weer batterijen zijn
[ Voor 33% gewijzigd door Roos79 op 22-11-2016 16:23 ]
Ik vind dat wel gek. Ze hadden de actie toch ook pas kunnen aankondigen op het moment dat ze voldoende voorraad naar de stores gebracht hadden? Het is niet alsof dit probleem pas een dag bestaat.Roos79 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:22:
Niet gek toch dat er nog geen voorraad is met een actie die net in het leven is geroepen
Ik chatte net via de support app met een Apple medewerker die me 9/10 kans gaf dat de Apple Store dit ter plekke kon oplossen. Als dan de eerste de beste die gaat meteen bot vangt, dan kan Apple ook nog wel iets verbeteren aan zijn supportcommunicatie.
Had je de afspraak telefonisch gemaakt voor een batterij vervanging?Dennisdn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:28:
Het is niet gek dat ze op zijn.. maar als je een afspraak hebt om de batterij te vervangen, is dat niet helemaal correct.
Want als je via de Genius bar een afspraak maakt is het niet gelijk duidelijk dat het om een vervanging gaat toch?
Je geeft aan dat je problemen het met de batterij en dan gaan ze pas daar ter plekke het onderzoek doen en met jouw de instellingen na.
Als je komt weten ze daar vaak niet eens waarvoor je komt is mijn ervaring
Misschien als je vroeg in de ochtend een afspraak heb maar als er voor jouw al meerdere geweest zijn dan zal dat ook niet meer gaan en zal je je toestel enkele dagen kwijt zijn.aap schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:33:
[...]
Ik vind dat wel gek. Ze hadden de actie toch ook pas kunnen aankondigen op het moment dat ze voldoende voorraad naar de stores gebracht hadden? Het is niet alsof dit probleem pas een dag bestaat.
Ik chatte net via de support app met een Apple medewerker die me 9/10 kans gaf dat de Apple Store dit ter plekke kon oplossen. Als dan de eerste de beste die gaat meteen bot vangt, dan kan Apple ook nog wel iets verbeteren aan zijn supportcommunicatie.
[ Voor 36% gewijzigd door Roos79 op 22-11-2016 16:48 ]
Ik ben er 100% zeker van dat ze zo dood als een pier zijn, dus ik vermoed dat ik ze alleen voor onderdelen nog zou kunnen verkopen.
Heb hier vanochtend nog even contact over gehad.Dennisdn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:37:
Vanochtend bij de Apple store geweest in Amsterdam. Ze checken het serienummer en bevestigen of je in de terugroep-serie valt. Daarna mag je weer naar huis en je krijgt vanzelf een oproep als er weer batterijen zijn
Ik heb zaterdagochtend een afspraak voor dit batterij probleem. Ik moet vrijdag eind van de middag even bellen met de vraag naar de voorraad van de accu's.
Ze verwachten nu wel extra veel binnen te krijgen.
Meerdere mensen die al voor dit probleem zijn geweest en wel/geen accu vervanging kregen?
Scheelt even €30
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
It's dogged that does it
Ik ben vanmiddag even langs geweest. Er komen extra voorraden binnen, alleen hoeveel kunnen zij niet zeggen. Ook zijn er al veel mensen langs geweest met dit probleem de afgelopen 2 dagen. Ik word in ieder geval gebeld, wanneer er een nieuwe voorraad is en ik mijn telefoon kan brengen. Kan hem s'ochtends inleveren zonder afspraak en dan verwachten ze het begin van de middag gemaakt te hebben afhankelijk van de drukte.DvMaasakker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:05:
[...]
Heb hier vanochtend nog even contact over gehad.
Ik heb zaterdagochtend een afspraak voor dit batterij probleem. Ik moet vrijdag eind van de middag even bellen met de vraag naar de voorraad van de accu's.
Ze verwachten nu wel extra veel binnen te krijgen.
Meerdere mensen die al voor dit probleem zijn geweest en wel/geen accu vervanging kregen?
ja zijn orginele, en bevestigdSavageBrother schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:38:
En zijn we 100% zeker at ze ook genuine zijn?
Het zijn originele Apple producten met de E75 chip. Indien u daar over twijfelt dan raad ik aan een e-mail te sturen naar onze klantenservice via supprt@1dayfly.nl.
Met Apple's eigen E75 IC
Vooruit, een relatief prikkie; u bent nog altijd een tientje of meer kwijt. Maar dan zitten er wel echte Apple chips is. Geroosterde appelschijfjes? Nee, de E75 chip. In tegenstelling tot de C48 chip van MFi producten. Nou, 1DayFly, we hebben hier blijkbaar met kenners te maken; leg uit, leg uit! MFi staat voor Made For iPhone / iPod / iPad, en het betekent dat een derde partij de accessoires gemaakt heeft. Vervolgens heeft Apple er een zegeltje voor de goedkeuring op geplakt. Dat scheelt een hoop geld.
De beste chip ter wereld!
Maar dat zijn deze dus niet: de Lightning kabels komen uit de aan Apple gelieerde fabriek die ze speciaal voor Apple maakt, met de unieke E75 IC. Onafhankelijke research online zal uitwijzen dat de E75 IC het beste van het beste is, dus u weet dat u het echte werk met die beroemde duurzaamheid te pakken heeft. En dat dus voor een prijs waar bezegelde kopieën niet snel voor te vinden zijn!
[ Voor 6% gewijzigd door Mel33 op 23-11-2016 17:12 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
https://www.iphone.nl/Apple-namaak-kabels-herkennen/
Net contact gehad met Apple support chat en hij gaf aan dat de Apple replacement actie alleen is voor de iPhone 6s.
Advies was even wachten mogelijk komt er ook een actie voor de iPhone 6s Plus
Brabso schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:15:
Ik heb af en toe exact hetzelfde probleem met het plotseling uitvallen van de iphone, ook vindt ik de accuduur belabberd.
Zojuist 2 kabels a 1,59 van een meter gehaald bij de Action, werken als een echte!! Ideaal voor in de auto of zo.Dennisdn schreef op donderdag 24 november 2016 @ 06:13:
Ik koop zelf de laders/kabels alleen nog maar bij Apple zelf. Ze worden zo goed nagemaakt dat ze zelfs regelmatig te goeder trouw via de normale retailers zijn verkocht. Hier een paar herkenningspunten om op te letten:
https://www.iphone.nl/Apple-namaak-kabels-herkennen/
Heb ook al lange tijd goedkope van de kruitvat in gebruik, een waarmee elke nacht mijn 6s mee wordt geladen en een voor op de (elektrische) fiets. Werken ook beide uitstekend!!
Bing
Maar waardeloze actie, hoop dat er meer ruchtbaarheid aan komt!
Klopt, maar dat vind ik iets anders. Kruitvat en Action pretenderen niet dat het orginele apple-laders zijn. En kan je zelf de beslissing nemen. Ik heb ze ook van de kruitvat liggen, maar die geven regelmatig een melding op het scherm van de 6S dat het geen officiele lader is. Prima, voor dat geld neem ik de gok dat hij elk moment geblokkeerd kan worden. Maar ze zijn wel "veilig".bing69 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:22:
[...]
Zojuist 2 kabels a 1,59 van een meter gehaald bij de Action, werken als een echte!! Ideaal voor in de auto of zo.
Heb ook al lange tijd goedkope van de kruitvat in gebruik, een waarmee elke nacht mijn 6s mee wordt geladen en een voor op de (elektrische) fiets. Werken ook beide uitstekend!!
Bij immitatie- producten is maar de vraag hoe veilig ze zijn qua brandveiligheid.
Ik denk dat ze de actie liever later in het leven hadden willen roepen maar vanwege media aandacht het sneller hebben moeten doen.trekker22 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:55:
Laat Apple ze maar omruilen voor nieuwe 6sen👍🏻😝
Maar waardeloze actie, hoop dat er meer ruchtbaarheid aan komt!
Daarom ook nog niet voldoende batterij voorraad voor iedereen die gelijk komt misschien.
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.