Wie o wie heeft een iPhone 6s plus in combinatie met een vr headset?
Is dat wel een beetje te doen of is de kwaliteit dan mweh?
Is dat wel een beetje te doen of is de kwaliteit dan mweh?
Verwijderd
Vulliw
Klinkt als een defecte accu.vulliw schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:32:
Hallo,
Ik heb laats mijn IPhone 6s op de lader gelegd en toen had ik nog 40%, 2 uur geladen stond hij nog steeds op 40% vreemd dacht ik, heb hem opnieuw opgestart stond er 100% ??
2 weken verder weer gewoon geladen stond na laden op 100% tot middags 14:00 uur nog steeds op 100% raar weer opnieuw opgestart stond hij op 82% wat kan dit zijn ???
Mijne doet het ook. Ten hoogte van het Apple logo. Heel zacht overigens en ik merk het alleen omdat jij het nu onder de aandacht brengtPhntm schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:29:
Hallo allemaal, ik weet dat iedereen kennende dat er dan gelijk gestresst gaat worden, maar heb sindskort opgemerkt dat mijn behuizing aan de achterkant kraakt. Namelijk tussen de onderste antenne lijn t/m 0,5 cm onder de apple logo. Nu weet ik dat het niks ernstigs is, want ik zie geen flex, alleen dat als ik net wat hard druk toch een klik hoor. Meerderen hier last van of iemand enig idee wat het is? Ik ga sowieso mijn toestel niet terugbrengen voor een refurb, deze mankeert helemaal niks behalve dat en is perfect, alleen benieuwd of iemand weet wat het is.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik ben er achter wat dit is! Hij maakt dan een "diagnostics snapshot".TweakTom92 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:19:
Heeft iemand hier onderstaande weleens gemerkt?
Als ik het beeldscherm van mijn 6s aan hebt staan, (nog gelocked of gewoon ergens in de telefoon) en ik druk beide volumeknoppen tegelijk in en direct daarna de lockknop dan gaat mijn beeldscherm uit (logisch, want ik 'lock' hem) maar ook trilt de telefoon eventjes kort.
Ik heb werkelijk géén idee waarom hij trilt, ook is het niet altijd. Het maakt niet uit of de telefoon op trilstand staat of met het geluid aan.
Ik heb het bij andere iphone's nooit gemerkt, maar wellicht heb ik ook nooit deze manier van 'tegelijk knoppen indrukken' perongeluk gedaan. Immers is dit de eerste telefoon waar de volume en lock knoppen tegenover elkaar zitten.
Weet iemand hier waarom mn telefoon kort trilt? Heeft het verder een functie en wat kunnen we er mee?
Edit:
Zojuist een chatsessie met Apple gehad, de jongeman kon het nabootsen op zijn eigen telefoon maar had werkelijk geen idee waar het voor diende.![]()
Hij ging het verder uitzoeken en stuurt me er later een mail over met zijn bevindingen.
Ik heb voor mijn 6s (64gb) een 5 gehad met 16gb. Ongeveer dezelfde toepassingen als jou maar in plaats van Spotify normale offline muziek. Ik liep de laatste maanden bijna wekelijks tegen een vollopende telefoon aan.. Moest regelmatig gemaakte filmpjes verwijderen (of naar mijn pc kopiëren) om een beetje ruimte te houden.Brabso schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:35:
Dit is al vaak ter sprake geweest maar zou een 16gb toestel voldoende zijn voor de volgende applicaties ; spotify offfline (4gb ongeveer), whatsapp, 2-mail accounts, wat foto's en video's van de camera zo nu en dan. Verder geen spelletjes of verder apps ...
Of ben ik gedoemd een 64gb toestel te kopen ?
Jemig, heel erg slordig dat ze dit niet weten bij de Apple support! (heb nog geen antwoord namelijk...)FiXeR.nl schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:47:
[...]
Ik ben er achter wat dit is! Hij maakt dan een "diagnostics snapshot".
Learn something new every day.
Die functie heet volgens mij 'Accessibility' en dient als doel dat je makkelijk met één hand linksbovenin je scherm kan komen.Bal0n schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:54:
Als ik 2x m'n homebutton aanraak (niet indruk dus), dan schuift m'n scherm naar beneden om in die lege ruimte niks te laten zien. Dit dient ongetwijfeld een enorm nuttig doel, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee welke.
Oh ja, Reachability. Dank u.DeeSung schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:06:
Reachability en je kan dat uitzetten.
[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]
Ik ben van een 5s naar een Samsung s5 gegaan en doordat ik een jaar met een grotere maat al liep was de overgang naar een 6s vrij soepel.Jurgen_V schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:59:
Bedankt voor de toelichtingen. Een 4 inch iPhone 6 model zou perfect zijn voor mij (dat 3D touch dan zou ontbreken boeit mij niet), maar ik vrees dat die nooit komt.
Ik ben ondertussen nog niet gewend en vind het meer en meer een onding worden. Ik geef het nog even kans en anders wordt het wisselen voor mij.
Even de update laten stoppen in de store en opnieuw starten dat verhielp hier het probleem op de iPad.dkawa schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:44:
[...]
Hier ook (buienradar)... Blijft op gegevens laden staan
[ Voor 131% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]
Nie goe.Mar.tin schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:49:
Ik heb sinds een tijdje een rammel in mijn iPhone 6S plus die me niet eerder opgevallen was.
Als ik hem verticaal houd en hij trilt, dan rammelt er iets. Zijn er meer mensen die dit kunnen beamen?
Is dit garantiewerk? Want het stoort me eigenlijk wel...
Zie ook filmpje.. hij trilt overigens wel gewoon als hij horizontaal is, echter dan is het dus onhoorbaar...
[video]
Edit:
Contact opgenomen met Apple Support, vanmiddag een afspraak bij de genius bar.
Je bent niet de enige... Ik merk het de laatste tijd ook met witte achtergronden. Onderkant is gewoon wit en bovenste gedeelte stuk donkerder. Vooral als ik hem naast mijn oude 5 leg.jasperzweed schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:52:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun iPhone 6s scherm?
Ik heb mijn 64gb white via KPN besteld toen die beschikbaar kwam, na ontvangst zag ik meteen dat het scherm niet egaal helder was. Linksboven was veel minder helder, KPN gebeld en een nieuwe gekregen. Deze had geen probleem, tot 2 weken geleden. Er begon een hele vlek, linksboven, zichtbaar te worden, naar mijn oordeel dode pixels. Opgestuurd naar apple en mijn iPhone met een nieuw scherm teruggekregen. Deze is echter wederom aan de linkerkant een stukje donkerder, vooral bovenin, maar het is zichtbaar langs de hele lengte.
Het is niet dat het scherm volledig donker is, maar met de witte UI van iOS zie je het gewoon. Ik denk dat ik maar weer aan de apple-bel ga trekken.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]
Uit nieuwsgierigheid waar ik op moet letten. Kunnen jullie een foto plaatsen?Erulezz schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:52:
[...]
Je bent niet de enige... Ik merk het de laatste tijd ook met witte achtergronden. Onderkant is gewoon wit en bovenste gedeelte stuk donkerder. Vooral als ik hem naast mijn oude 5 leg.
Mijn tip, ga er niet naar zoeken, want er zijn maar heel weinig schermen in iPhones die heel mooi egaal wit zijn.MNTN schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 00:48:
[...]
Uit nieuwsgierigheid waar ik op moet letten. Kunnen jullie een foto plaatsen?
[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:42 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]
Je kunt toch ook een 16gb model nemen en dan gebruik maken van icloud, dan bespaar je toch ook ruimte neem ik aan en is een 64gb overbodig, of zie ik dat verkeerd ?TweakTom92 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:15:
[...]
Ik heb voor mijn 6s (64gb) een 5 gehad met 16gb. Ongeveer dezelfde toepassingen als jou maar in plaats van Spotify normale offline muziek. Ik liep de laatste maanden bijna wekelijks tegen een vollopende telefoon aan.. Moest regelmatig gemaakte filmpjes verwijderen (of naar mijn pc kopiëren) om een beetje ruimte te houden.
Heb toen de beslissing genomen en de 6s in 64gb variant aangeschaft, vooral met het oog op de hogere resolutie camera wat voor meer mb's per seconde film en foto zorgt! (350mb/min bij 4K 30fps en 200mb bij 1080p 60fps!!!)
Mijn ervaring:
Spaar een maandje extra en koop de 64gb, ik heb er nog geen minuut spijt van gehad!
Ik heb ook de 6s 16gb. Nu is dit niet zo heel erg want ik heb nog een tweede telefoon (Huawei Honor 6) met een 64gb sd kaartje waar al mijn offline muziek opstaat. Ik probeer zoveel mogelijk alles naar de iCloud over te zetten dus ik denk niet dat het problemen zal opleveren. Van het uitgespaarde geld een mooie bluetooth speaker gekocht.Brabso schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:36:
[...]
Je kunt toch ook een 16gb model nemen en dan gebruik maken van icloud, dan bespaar je toch ook ruimte neem ik aan en is een 64gb overbodig, of zie ik dat verkeerd ?
Vooral met foto's en video's, neem een abonnement icloud 50gb a 0,99 ct p/maand en opgelost.
Qua prijs zijn de iPhone 6s-16gb en iPhone 6-64gb gewaagd aan elkaar en op de 2e hands markt is de iPhone 6-64gb zelfs vaak goedkoper.
Wat zouden jullie kopen van deze 2 voor hetzelfde geld ?
Is de iPhone 6s zoveel beter dan de iPhone 6 ...
Verwijderd
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Laat je niet gek maken. Dat laatste kan gewoon.corset schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:16:
Goedemorgen!
Ik mag nu verlengen, en zit te kijken naar de Iphone 6S. Alleen zit ik met wat horror verhalen van vrienden in m'n hoofd (Allemaal Iphone fans).
1.) Foto's eraf halen kan alleen via I-Tunes
2.) Spotify muziek downloaden werkt niet geheel lekker (muziek offline beschikbaar hebben)
3.) Heel veel schijnt alleen met Apple software te kunnen op de PC
Klopt dit allemaal? Ik wil gewoon makkelijk een PC kunnen pakken, foto's van mijn telefoon halen en deze verder bewerken.
Dus gewoon aan PC hangen met kabeltje, en openen in explorer -> foto's eraf halen?loeberce schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:23:
Foto's eraf halen kan op dezelfde manier als elke andere willekeurige camera. iTunes is vooral voor muziek en films.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat kan gewoon. Maar ik hang zelden mijn iPhone aan mijn computer. Foto's gaan via Carousel naar Dropbox, die weer automatisch synct met mijn NAS. Alleen offline muziek erop/eraf gaat via een kabeltje en iTunes.corset schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:27:
[...]
Dus gewoon aan PC hangen met kabeltje, en openen in explorer -> foto's eraf halen?
Man man de Nokia Communicators waren echt fantastisch, heb er drie versleten (9210/9500/E90).Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:25:
Filmpje van de Nokia E90 die het tegen de 6S Plus opneemt en een beetje de evolutie van de smartphone laat zien: YouTube: Nokia E90 vs iPhone 6S Plus: Smartphone Evolution
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoe doe je dat precies?loeberce schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:40:
[...]
Dat kan gewoon. Maar ik hang zelden mijn iPhone aan mijn computer. Foto's gaan via Carousel naar Dropbox, die weer automatisch synct met mijn NAS. Alleen offline muziek erop/eraf gaat via een kabeltje en iTunes.
als je bedoelt foto's van je toestel afhalen op windows door middel van een USB kabeltje, dat kan.
[ Voor 91% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42 ]
Nee dat bedoel ik niet ik denk dat je niet gelezen heb mij gaat het om de NASPhntm schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:50:
[...]
als je bedoelt foto's van je toestel afhalen op windows door middel van een USB kabeltje, dat kan.En daar staan al je afbeelding. Op de mac kun je hetzelfde doen zonder Photos te gebruiken. Hiervoor download je de ibrowseapp (staat niet in app store).
- Sluit je iPhone aan je PC.
- Op je telefoon accepteer je dat je PC te vertrouwen is.
- Vervolgens ga je op je PC naar het toestel en dubbelklik je het
- Open DCIM
Ligt aan ios9.1. Heb exact hetzelfde probleem met mijn iPhone6. Hopelijk is het probleem opgelost met 9.2 die er zeer snel zit aan te komen.Wouter lucassen schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:22:
Ik heb de laatste tijd een probleem met mijn Touch ID. Eerst werkte t echt als een trein maar de laatste tijd is het een grote ergenis geworden.. Hij reageert vaker niet dan wel! Mijn vingers moeten echt brand schoon zijn wil die het doen. Eerst weet ik het aan mijn zweterige handjes maar na een vergelijking met mijn air 2 ; die doet het vele en vele malen sneller en nauwkeuriger! Ik kan amper een vinger instellen op mijn iPhone terwijl het op mijn iPad geen enkel probleem is. Ontgrendelen met dezelfde vinger pakt die direct op terwijl mijn iPhone telkens de brui geeft. Zou dit aan de sensor liggen of kan het een sensor issue zijn.?
[ Voor 4% gewijzigd door PBP op 07-12-2015 23:35 ]
Ik mag het open. Hij is bijna defect zo slecht als die werktPBP schreef op maandag 07 december 2015 @ 23:34:
[...]
Ligt aan ios9.1. Heb exact hetzelfde probleem met mijn iPhone6. Hopelijk is het probleem opgelost met 9.2 die er zeer snel zit aan te komen.
Het schijnt bij een substantiële maar kleine groep mensen voor te komen bij 9.1. Dus denk dan eerder aan iets software matigs .cardwizard schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 00:04:
Toch even melden dat ik totaal geen problemen heb met 9.1 ? klinkt eerder als een defect
Bron: oa http://www.iphoned.nl/nieuws/ios-9-touch-id-problemen/cardwizard schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 01:11:
Als het software is dan komt het meestal juist vaker voor dan als het een defect zou zijn , maar goed hoop het voor diegene die er problemen mee heeft
Nou je schreef letterlijk hoe doe je dat precies. Wat precies? Je had het idee maar schreef het niet op. Ik wilde alleen helpenRoos79 schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:40:
[...]
Nee dat bedoel ik niet ik denk dat je niet gelezen heb mij gaat het om de NAS
Op een Synology NAS heb je CloudSync, waarmee je cloud diensten kan synchroniseren met de NAS. Ik laat de Camera Uploads folder van Dropbox zo automatisch syncen met een map op de NAS. Als mijn telefoon dan vol dreigt te raken kan ik zo vrij snel ruimte maken, omdat de foto's en op Dropbox en op de NAS staan.Phntm schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 07:09:
[...]
Nou je schreef letterlijk hoe doe je dat precies. Wat precies? Je had het idee maar schreef het niet op. Ik wilde alleen helpenoverigens zal hij dropbox hebben draaien op zijn nas km zodra de afbeelding geupload zijn deze te syncen lokaal.
Oh, zo dus. Dus omdat je een aparte client hebt die dat zich verbindt met je Dropbox account en (specifieke) mappen kun je zo alles steeds laten syncen zonder dat je weinig hoeft te doen. Wel handig dan als je echt weinig geheugen hebt op je toestel. Ik zit gelukkig met een 64GB model.loeberce schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:15:
[...]
Op een Synology NAS heb je CloudSync, waarmee je cloud diensten kan synchroniseren met de NAS. Ik laat de Camera Uploads folder van Dropbox zo automatisch syncen met een map op de NAS. Als mijn telefoon dan vol dreigt te raken kan ik zo vrij snel ruimte maken, omdat de foto's en op Dropbox en op de NAS staan.
Inmiddels is iOS 9.2 uit en het probleem lijkt bij mij te zijn verholpen.Wouter lucassen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 01:26:
[...]
Bron: oa http://www.iphoned.nl/nieuws/ios-9-touch-id-problemen/
Hoop dat dit dan verholpen zou moeten zijn in 9.2. Anders gaat die terug
Is het een Siri-stem? Of meer een 'callcenter'-achtig iets? Pas op dat je niet via het drukken op de toets inbelt naar het buitenland. Heb je straks een rekening waar je van achterover slaat. Een soort collect-call dus, maar dan met enorm dure gevolgenRoyK schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:35:
Sinds vandaag krijg ik het volgende ingesproken bericht te horen als ik een telefoontje ontvang.
- telefoon gaat over
- ik neem op
- ingesproken stem zegt: "druk op een willekeurig nummer om het gesprek te accepteren"
- Ik druk op een toets en ik kan mijn weg weer vervolgen.
Wat, hoe, waarom??? Heb ik iets aangezet met mijn flapoor?
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Bij mij (lijkt) dit ook het geval te zijn!PBP schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:35:
[...]
Inmiddels is iOS 9.2 uit en het probleem lijkt bij mij te zijn verholpen.
Das een goeie, ik ga even mijn rekening checken! Het was maar een paar telefoontjes. De mensen aan de lijn waren gewoon klanten uit de omgeving. Misschien een storing.allstarted1 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:43:
[...]
Is het een Siri-stem? Of meer een 'callcenter'-achtig iets? Pas op dat je niet via het drukken op de toets inbelt naar het buitenland. Heb je straks een rekening waar je van achterover slaat. Een soort collect-call dus, maar dan met enorm dure gevolgen![]()
Geen idee of het mogelijk is, maar check het evt. even via je provider-app?
Verwijderd
In hoeverre het een media-hype was kan ik niet beoordelen. Ik weet wel dat zowel mijn vriendin als ikzelf ruim een jaar met een 6 Plus hebben rondgelopen (nu 6S Plus) en nooit iets van een buiging hebben waargenomen. In mijn geval zat de telefoon daarbij regelmatig in een strakke spijkerbroek.tim1994 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:59:
Ik ben van plan een iPhone 6 plus 128gb aan te schaffen. (even duur dan de 6s plus 16gb bij belsimpel ivm tele2 verlengen).
Mijn vraag is: wanneer er een goed hoesje op heen zit, bend de 6 plus dan? Of is bendgate alleen in de media viraal gegaan.
6s plus 16gb vind ik te weinig geheugen hebben. Vandaar de 6 plus 128gb.
Alvast bedankt
als je meer gelezen had, wete je ook dat de nieuwe 6s van sterker/harder materiaal is. Ding voelt als een blok in de hand, en buigen nee totaal niet. Moet je je best doen, en gaat er meer kapot dan je lief is. Dus normaal gebruik is hij dikvoormekaar.tim1994 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:59:
Ik ben van plan een iPhone 6 plus 128gb aan te schaffen. (even duur dan de 6s plus 16gb bij belsimpel ivm tele2 verlengen).
Mijn vraag is: wanneer er een goed hoesje op heen zit, bend de 6 plus dan? Of is bendgate alleen in de media viraal gegaan.
Alvast bedankt
no comment
Ik heb zelf de 6 Plus en tot op heden nog geen problemen met buigingen. Ik gebruik daarbij de lederen Apple hoes. Mijn zwager heeft ook de 6 Plus, die is wel gebogen met ook een lederen Apple hoes. Het is miniscuul, maar je ziet het wel. Een vriend van me heeft de normale 6, ook al die tijd met lederen Apple hoes en die is flink verbogen. Nou is die vriend van me niet erg zuinig op zijn spullen...dat speelt wel mee vermoed ik.tim1994 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:59:
Alvast bedankt
Bij de 6S en 6S PLUS gebruiken ze toch een ander soort metaal dat sterker is toch?DwightKSchrute schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:24:
[...]
Ik heb zelf de 6 Plus en tot op heden nog geen problemen met buigingen. Ik gebruik daarbij de lederen Apple hoes. Mijn zwager heeft ook de 6 Plus, die is wel gebogen met ook een lederen Apple hoes. Het is miniscuul, maar je ziet het wel. Een vriend van me heeft de normale 6, ook al die tijd met lederen Apple hoes en die is flink verbogen. Nou is die vriend van me niet erg zuinig op zijn spullen...dat speelt wel mee vermoed ik.
de "bendgate was behoorlijk opgeblazen door de media en de iPhone 6S is van een sterker aluminium zoals al genoemd.tim1994 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:59:
Alvast bedankt
Gaf ze een goede reden om met 10 cent verschil in materiaal het toestel nog duurder te makenBerlinetta schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:49:
[...]
Bij de 6S en 6S PLUS gebruiken ze toch een ander soort metaal dat sterker is toch?
Hop,hop,hop!
Hij is even duur als de iPhone 6 toen die uitkwam.basset schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:19:
[...]
Gaf ze een goede reden om met 10 cent verschil in materiaal het toestel nog duurder te maken
Aha handig dank!Phntm schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:50:
[...]
Oh, zo dus. Dus omdat je een aparte client hebt die dat zich verbindt met je Dropbox account en (specifieke) mappen kun je zo alles steeds laten syncen zonder dat je weinig hoeft te doen. Wel handig dan als je echt weinig geheugen hebt op je toestel. Ik zit gelukkig met een 64GB model.
[ Voor 92% gewijzigd door Phntm op 11-12-2015 11:28 ]
Je hebt het de hele tijd over de 6S plus en de 6 plus. Ik neem aan dat het de 6S Plus is?tim1994 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:59:
Alvast bedankt
Ik bedoelde wel degelijk de iPhone 6 plus 128gb. En thx voor jullie reacties. Wanneer ik mag verlengen maak ik de definitieve keuze uit de 6 of 6s plus.Typhone schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:46:
[...]
Je hebt het de hele tijd over de 6S plus en de 6 plus. Ik neem aan dat het de 6S Plus is?
Die buigt niet snel in elk geval en is verstevigd. Die andere was ook volledig bullshit want ik ken er 7 die MISBRUIKT zijn en geen een is verbogen.
Ik geloof er niet zo in.
Verwijderd
Is volgens mij alleen mogelijk bij de iPad.Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:00:
Ik heb een probleem: ik kan nergens de optie vinden om mijn mute-switch om te zetten in een rotation switch.
Overal staan filmpjes en afbeeldingen over dat dit onder 'Algemeen' in instellingen moet staan. Maar het lijkt wel of deze optie bij m'n 6S ontbreekt. Kunnen jullie het wel veranderen?
Klopt.Dennischo schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:02:
[...]
Is volgens mij alleen mogelijk bij de iPad.
Power to the beat.
Verwijderd
Verwijderd
Hmmm blijkbaar zat het er bij iOS9 in voor de iPhone, maar is het er weer uitgesloopt.Dennischo schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:02:
[...]
Is volgens mij alleen mogelijk bij de iPad.
Verwijderd
Heb je het VPN handmatig ingesteld? of via een profiel?Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:59:
Probleem met iPhone6. Heb sinds kort KPN 4g abo maar nu springt steeds mijn VPN aan terwijl ik niet eens vpn heb. En als ik vpn uitzet dan gaat mijn mobiele netwerk uit. Vervolgens springt dan die vpn slider weer aan...?
Het verschil is een jaar 'updates'Mick30 schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:02:
Daarom ook de vraag, is de 6S nu echt de moeite waard in tegenstelling tot de 6? Prijsverschil voor mij in dit geval is 70,- dus heel spannend is dat ook weer niet. Maar ik blijf een Nederlander en wil dus niet voor miniem verschil extra betalen. Ik ben een basis gebruiker, dus mail, safari, Facebook en dat soort basis dingen. Geen games en andere ingewikkelde dingen. Wel moet ik er bij zeggen dat ik wel echt twee jaar met het toestel wil doen.
Ben benieuwd naar de ervaringen.
Ps. Ik kom van een 5S af nu.
Dat zul je toch echt zelf moeten uitzoeken wat de verschillen zijn en of ze voor jouw van toepassing zijn.Mick30 schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:02:
Allen,
Uiteraard heb ik dit topic doorlopen en lees je veel verschillende meningen wat ook logisch is overigens. Maar ondertussen is de 6S een tijdje uit en zijn er hopelijk 'realistischere' meningen dan verafgoding van het merk Apple. Ik heb veel Apple spullen dus dit is geen poging tot afzeiken, maar de marketing jongens van de firma verdienen een standbeeld.
Daarom ook de vraag, is de 6S nu echt de moeite waard in tegenstelling tot de 6? Prijsverschil voor mij in dit geval is 70,- dus heel spannend is dat ook weer niet. Maar ik blijf een Nederlander en wil dus niet voor miniem verschil extra betalen. Ik ben een basis gebruiker, dus mail, safari, Facebook en dat soort basis dingen. Geen games en andere ingewikkelde dingen. Wel moet ik er bij zeggen dat ik wel echt twee jaar met het toestel wil doen.
Verwijderd
Zoals CooT71 al suggereert, voor die 70 euro koop je een jaar langer updates. Zelf zou ik dat alleen al de moeite waard vinden. Bovendien verdien je een deel daarvan weer terug omdat je telefoon bij tweedehands verkoop ook weer iets meer waard zal zijn dan de 6.Mick30 schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:02:
Allen,
Uiteraard heb ik dit topic doorlopen en lees je veel verschillende meningen wat ook logisch is overigens. Maar ondertussen is de 6S een tijdje uit en zijn er hopelijk 'realistischere' meningen dan verafgoding van het merk Apple. Ik heb veel Apple spullen dus dit is geen poging tot afzeiken, maar de marketing jongens van de firma verdienen een standbeeld.
second that ....De snellere fingerprint reader en 3d touch menuutjes vind ik daarentegen wel weer een fijne verbetering.
[ Voor 21% gewijzigd door Gimmick op 13-12-2015 13:50 ]
De S versie is wel degelijk dan de gewone versie.CooT71 schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:33:
Ik denk niet dat de S versie beter is, persé
Het is gewoon een opvolger van het bestaande model, en door de ontwikkeling uitgebreider.
Samsung nummert zijn modellen, S - S2 ..... S7 komt over een maand of 2
Apple gebruikt al sinds de iPhone3 een S versie, die na de 'non' S komt, imo niet eens zo heel spannend.
Maar mensen zijn vaak gevoelig voor het 'extra' stickertje
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 00:06:
[...]
Heb je het VPN handmatig ingesteld? of via een profiel?
Als je een VPN profiel gebruikt kan het zijn dat on-demand aanstaat of dat je dat per-ongeluk hebt aangezet. Even in Settings > VPN het profiel openen en controleren.
Dat is precies de marketing.Berlinetta schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:41:
[...]
De S versie is wel degelijk dan de gewone versie.
De iPhone 5 heeft geen Touch ID en de 5S wel.
Zo heeft de 6S meer RAM dan de 6, de overstap van de 5S naar de 6 is niet zo groot.
Maar de overstap van de 5S naar de 6S is een veel betere en grotere overstap.
Tuurlijk is het veel marketing, en dat doen ze verdomt goed ook. Ik zou willen dat ik die skills zou hebben, zal de kassa goed spekkenCooT71 schreef op zondag 13 december 2015 @ 20:42:
[...]
Dat is precies de marketing.
je koopt toch een nieuwe uitvoering ?
logisch dat het beter is dan.
Apple voert nu eenmaal x - xS- x als versievoering.
de 6S is toch een ander toestel dan de 6.
net zoals de galaxy 5 een ander toestel is dan de galaxy 5+ en daarna de S6.
van de iPhone 5S naar de 6S is gewoon 2 modellen later, allicht dat de overstap groter is.
- Betere build qualityMick30 schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:06:
[...]
Ik kom van de 5S af nu, dus gaat het om de vraag of 70,- extra voor de 6S in tegenstelling tot de 6 het waard is.
Dat komt omdat iPhones niet zo gevoelig zijn voor de hoeveelheid RAM geheugen dan dat Android toestellen dat zijn. Bij de iPhone merk je gewoon amper het verschil, heb de 6 gehad, nu de 6s plus, maar de 6 was en bleef ook al retesnel.GentiLi schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:13:
Ik lees hier ontelbare pre's voor de 6s en 6s+, maar lees nergens dat ze 2Gb RAM hebben. De hoofdreden waarom ik de 6s+ besteld heb een niet zijn voorganger (iets van 100 euro goedkoper) is voornamelijk de RAM. Dan weet ik zeker dat ie een paar jaar zonder probleem mee gaat. En dat in combinatie met 64.bit, helemaal tof.
Twee jaar bezitter van een Note3 (daarom ook voor de grote versie gekozen). Daarvoor een HTC Desire HD gehad, geen ervaring dus met ios.
Mijn 6s+ 64Gb is over een week of zo binnen. Spannend!!!
Je leest de TS nietGentiLi schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:13:
Ik lees hier ontelbare pre's voor de 6s en 6s+, maar lees nergens dat ze 2Gb RAM hebben. De hoofdreden waarom ik de 6s+ besteld heb een niet zijn voorganger (iets van 100 euro goedkoper) is voornamelijk de RAM. Dan weet ik zeker dat ie een paar jaar zonder probleem mee gaat. En dat in combinatie met 64.bit, helemaal tof.
Twee jaar bezitter van een Note3 (daarom ook voor de grote versie gekozen). Daarvoor een HTC Desire HD gehad, geen ervaring dus met iOS.
Mijn 6s+ 64Gb is over een week of zo binnen. Spannend!!!
Nu die toch al weer f uit is, zou ik wachten op de 7 ipv de 6S. De 5S kan nog makkelijk die 9 maanden mee. Bovendien heb je dan een toestel die er waarschijnlijk anders uit ziet dan de 6S en uiteraard weer een verbetering is van de 6S.Mick30 schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:06:
[...]
Tuurlijk is het veel marketing, en dat doen ze verdomt goed ook. Ik zou willen dat ik die skills zou hebben, zal de kassa goed spekken![]()
Ik kom van de 5S af nu, dus gaat het om de vraag of 70,- extra voor de 6S in tegenstelling tot de 6 het waard is. Ik kom langzaam tot de conclusie dat dat wel het geval is. In ieder geval voor de leuke term ' Future proof'
Samsung Flip 7
Dat snap ik, maar dat is ook niet helemaal juist/waar. Als het niet zo erg zou uitmaken, dan snap ik Apple niet waarom ze wel voor een hoger RAM capaciteit kozen.Scrtz schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:14:
[...]
Dat komt omdat iPhones niet zo gevoelig zijn voor de hoeveelheid RAM geheugen dan dat Android toestellen dat zijn. Bij de iPhone merk je gewoon amper het verschil, heb de 6 gehad, nu de 6s plus, maar de 6 was en bleef ook al retesnel.
Nou de 6s is toch echt nog recent uitgekomen, en of het uitmaakt of je wacht of niet dat hangt af van de persoon. de 6s is een grote en fijne update als je van de 5S af komt en is het gewoon waard. 9 maanden klinkt als weinig maar dat zijn toch echt een aantal honderd dagen verder.dave1972 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:33:
[...]
Nu die toch al weer f uit is, zou ik wachten op de 7 ipv de 6S. De 5S kan nog makkelijk die 9 maanden mee. Bovendien heb je dan een toestel die er waarschijnlijk anders uit ziet dan de 6S en uiteraard weer een verbetering is van de 6S.
Dat klopt, het is ook meer mijn persoonlijke meningPhntm schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:37:
[...]
Nou de 6s is toch echt nog recent uitgekomen, en of het uitmaakt of je wacht of niet dat hangt af van de persoon. de 6s is een grote en fijne update als je van de 5S af komt en is het gewoon waard. 9 maanden klinkt als weinig maar dat zijn toch echt een aantal honderd dagen verder.
Samsung Flip 7
Ach dan kan je net zo goed wachten op de 7s tochdave1972 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:41:
[...]
Dat klopt, het is ook meer mijn persoonlijke mening
[ Voor 6% gewijzigd door Roos79 op 15-12-2015 13:34 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq