Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 15:42
Die Cinder protector ziet er wel gaaf uit zeg :)

Waar kan je die kopen in nederland? Of alleen via Ebay?

[ Voor 48% gewijzigd door Ferluci92 op 16-10-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Ferluci92 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:05:
Die Cinder protector ziet er wel gaaf uit zeg :)

Waar kan je die kopen in nederland? Of alleen via Ebay?
Ziet er inderdaad goed uit, zag het ook voor het eerst na de post van gisteren.
Alleen $40,- voor een screenprotector, blijft een behoorlijke smak geld voor een glaasje.

Heb het trouwens vaker gezien bij screenprotectors dat de onder en bovenzijde mee gekleurd zijn.
Iemand enige idee hoezo? Dit zou alleen verschil maken als je een andere kleur protector hebt dan telefoon.
Anders zou transparant het zelfde resultaat bieden en minder risico op het bedekken van het display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 15:42
Novarion schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:35:
[...]
Ziet er inderdaad goed uit, zag het ook voor het eerst na de post van gisteren.
Alleen $40,- voor een screenprotector, blijft een behoorlijke smak geld voor een glaasje.

Heb het trouwens vaker gezien bij screenprotectors dat de onder en bovenzijde mee gekleurd zijn.
Iemand enige idee hoezo? Dit zou alleen verschil maken als je een andere kleur protector hebt dan telefoon.
Anders zou transparant het zelfde resultaat bieden en minder risico op het bedekken van het display.
Opzich wel positief dat ze een gekleurde voorkant hebben gedaan:P. Dan kan je dus een black - zilver/gold iPhone hebben :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Kom op zeg.. 40 dollar.

Ik heb deze tempered glass protector gekocht voor 4 dollar gekocht bij aliexpress
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/ao9noz.jpg

Het bedekt het scherm volledig en is onzichtbaar tijdens gebruik. Alleen met fel licht zie je een schaduw.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/33eo7t2.jpg

Met een case om zie je zelfs dat niet meer.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/285b4l.jpg

Link dus: http://www.aliexpress.com...6-Plus-5/32354561908.html

[ Voor 20% gewijzigd door kmf op 16-10-2015 13:46 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
het valt mij dat wanneer touch id mijn vinger niet herkend hij bijna direct vraagt om mijn code in te vullen. er is geen mogelijkheid meer om via touch id nog in te loggen. Dat kan ik voorheen op mijn iPhone 5s nog wel. herkennen jullie dit?
Is het mogelijk dit ergens aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
kmf schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:59:
Kom op zeg.. 40 dollar.

Ik heb deze tempered glass protector gekocht voor 4 dollar gekocht bij aliexpress
[afbeelding]

Het bedekt het scherm volledig en is onzichtbaar tijdens gebruik. Alleen met fel licht zie je een schaduw.
[afbeelding]

Met een case om zie je zelfs dat niet meer.

[afbeelding]
Heb je een link naar deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

@bovenstaand..Wou ik net vragen..haha

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 21:37
dimocash schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:26:
het valt mij dat wanneer touch id mijn vinger niet herkend hij bijna direct vraagt om mijn code in te vullen. er is geen mogelijkheid meer om via touch id nog in te loggen. Dat kan ik voorheen op mijn iPhone 5s nog wel. herkennen jullie dit?
curieus dat je het zegt, daar heb ik ook last van. Is het last? ja mss wel, ik had een 5s die minder gevoelig leek. Als ik de knopschoonmaak is het weer over. overigens heb ik er geen last van als je echt ff de knop indrukt vanuit "uit". het is vooral aanwezig bij een soft touch.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Erg tevreden over de iPhone 6s. Wat een snelheid zit er in dat beestje. TouchID werkt echt een stuk sneller. Ik ben ook erg tevreden met de trilmotor in de nieuwe iPhone. Eindelijk gewoon voelbaar in je broekzak zonder te rattelen of iets dergelijks. Ik heb nog geen meerwaarde gevonden in 3D touch.

Wat ik wel nog steeds jammer vind is dat ze nog steeds de backlight uniformiteit niet helemaal op orde krijgen. Links bovenin mijn scherm is het een stuk donkerder/blauwer dan aan de rechterkant van het scherm. Ik ben een onwijze zeikerd met dit soort dingen en denk niet dat ik hem er voor ga omruilen. Maar op één of andere manier trekt mijn oog er steeds naartoe.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:34:
Erg tevreden over de iPhone 6s. Wat een snelheid zit er in dat beestje. TouchID werkt echt een stuk sneller. Ik ben ook erg tevreden met de trilmotor in de nieuwe iPhone. Eindelijk gewoon voelbaar in je broekzak zonder te rattelen of iets dergelijks. Ik heb nog geen meerwaarde gevonden in 3D touch.

Wat ik wel nog steeds jammer vind is dat ze nog steeds de backlight uniformiteit niet helemaal op orde krijgen. Links bovenin mijn scherm is het een stuk donkerder/blauwer dan aan de rechterkant van het scherm. Ik ben een onwijze zeikerd met dit soort dingen en denk niet dat ik hem er voor ga omruilen. Maar op één of andere manier trekt mijn oog er steeds naartoe.
Gewoon ruilen want je mag van apple een perfecte telefoon verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
DeeSung schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:37:
[...]

Gewoon ruilen want je mag van apple een perfecte telefoon verwachten.
Eens, maar ik weet ook dat geen enkele telefoon perfect is. Ik wou echt dat ik me minder druk maakte om dit soort dingen. Ik vind het altijd een verademing om mensen om mij heen te zien die daar helemaal niet om geven. De iPhone 5s van mijn stiefvader heeft een dikke zwarte pixel in het midden van zijn scherm. Het interesseert hem werkelijk helemaal niets :)

Ik wil dat ook haha. Niet die dooie pixel dan he, maar die onverschilligheid. De telefoon werkt voor hem gewoon prima en hij heeft nog gelijk ook. Ik zou hem er direct voor omruilen...

Ik laat de telefoon vanmiddag wel even in de winkel zien.

[ Voor 3% gewijzigd door BillSpaarbank op 16-10-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 14:31

PaYnE81

XBL VandalizerNL

dimocash schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:26:
TouchID is zo ontzettend snel in de 6s dat hij misschien wel meerdere registraties heeft gedaan en daarna dus direct met de prompt komt wellicht?
Ik zou anders even je vinger(s) opnieuw registreren om te zorgen dat dat geen probleem is.

Is dit in het settings menu? De bovenbalk is namelijk half transparant, en als je hier een icoontje onderschuift lijkt de hoek verkleurd viel mij gisteren (enigzins in paniek :+) op ^^

[ Voor 24% gewijzigd door PaYnE81 op 16-10-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:42:
[...]

Eens, maar ik weet ook dat geen enkele telefoon perfect is. Ik wou echt dat ik me minder druk maakte om dit soort dingen. Ik vind het altijd een verademing om mensen om mij heen te zien die daar helemaal niet om geven. De iPhone 5s van mijn stiefvader heeft een dikke zwarte pixel in het midden van zijn scherm. Het interesseert hem werkelijk helemaal niets :)

Ik wil dat ook haha. Niet die dooie pixel dan he, maar die onverschilligheid. De telefoon werkt voor hem gewoon prima en hij heeft nog gelijk ook. Ik zou hem er direct voor omruilen...

Ik laat de telefoon vanmiddag wel even in de winkel zien.
Ik heb ook high standards. Vorige tel de Galaxy S6 5 keer moeten omruilen vanwege verschillende tinten wit op een witte achtergrond. Deden de mensen zogenaamd alsof ze niets zagen. Nou dat komt er bij mij mooi niet in, dan heb je de verkeerde aan mij xD.

Dus geld terug gekregen en toen ben ik weze wachten op de iphone 6S. Gelijk in één keer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
PaYnE81 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:50:
[...]

Is dit in het settings menu? De bovenbalk is namelijk half transparant, en als je hier een icoontje onderschuift lijkt de hoek verkleurd viel mij gisteren (enigzins in paniek :+) op ^^
Nee helaas, het is ook in de browser en bij een volledig witte achtergrond. Dat de balk transparant is had ik ook ontdekt :)

De statusbalk loopt van links naar rechts van blauw naar geel. Toegegeven het is minimaal.

Het lijkt hier een beetje op, al is het bij mij veel minder erg.

Afbeeldingslocatie: http://forums.macrumors.com/attachments/air2screen-jpg.509688/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:45

OMX2000

By any means necessary...

kapa schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:46:
eindelijk mn iphone 6S 128GB SG binnen. Hopelijk komt mijn book case binnenkort binnen van de Nodus collection. Lekker een naakte iphone met microzuignapjes laten bungelen.
[afbeelding] O+

Nu heb ik er tijdelijk zo'n goedkope plastic backcover op zitten van €3,95 :+

Ik zit nog wel te twijfelen of ik nog een screen protector wil hebben en als ik er 1 ga nemen zal het die van Cinder worden. Die is dekt namelijk al het glas af. Ook de ronde hoeken.
[afbeelding]

Eerste indruk van de iphone 6s is wel goed. Ik kom zelf van een iphone 5 dus het is zeker even wennen.
Dat 3D touch is ook wel wennen hoor. Vaak ben ik te bang om door te drukken en dat resulteert vaak dat mijn iphone denkt dat ik de homescreen layout wil wijzigen met wiebelende icoontjes :+
Verder ben ik blij dat ik niet uiteindelijk voor de 6s+ ben gegaan, omdat ik nu na 1 dag al de 6S ietsjes te groot vind voor 1 hand bediening.
Voor derest is het een verademing hoeveel snelheidswinst ik heb geboekt tov mijn iphone 5 _/-\o_
Very nice. Maar ook best prijzig toch? 40 euro voor een 6s Plus.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
DeeSung schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:50:
[...]

Ik heb ook high standards. Vorige tel de Galaxy S6 5 keer moeten omruilen vanwege verschillende tinten wit op een witte achtergrond. Deden de mensen zogenaamd alsof ze niets zagen. Nou dat komt er bij mij mooi niet in, dan heb je de verkeerde aan mij xD.

Dus geld terug gekregen en toen ben ik weze wachten op de iphone 6S. Gelijk in één keer perfect.
Verschillende tinten wit op een AMOLED scherm? Heb je foto's gemaakt oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:22

RnB

Wat grappig dat je de trilmotor aanhaalt.
Ik merk geen verschil met mijn voorgaande modellen, omdat ik nog regelmatig telefoontjes mis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Daan87423 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Verschillende tinten wit op een AMOLED scherm? Heb je foto's gemaakt oid?
Vast wel xD. Maar als je googled kom je het ook tegen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:18
Ik heb nu sinds dinsdag de 6s+, ik kom van de 5s en het is gewoon veels te groot. Het werkt niet prettig :(

Weten jullie hoe Apple is m.b.t. ruilen naar de niet plus versie? Doen ze daar moeilijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 16:57
Omniferious schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:26:
Ik heb nu sinds dinsdag de 6s+, ik kom van de 5s en het is gewoon veels te groot. Het werkt niet prettig :(

Weten jullie hoe Apple is m.b.t. ruilen naar de niet plus versie? Doen ze daar moeilijk over?
Waar heb je hem gekocht? Apple store zelf? online of in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
colorsone schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:37:
[...]

Waar heb je hem gekocht? Apple store zelf? online of in de winkel?
Online,

Ik heb op zich wel eerder met de + gespeeld, maar merk nu eigenlijk pas dat het onpraktisch is voor mij, ik kan hem amper bedienen met één hand, en dat is toch echt een grote minpunt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 16:57
Omniferious schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:40:
[...]

Online,

Ik heb op zich wel eerder met de + gespeeld, maar merk nu eigenlijk pas dat het onpraktisch is voor mij, ik kan hem amper bedienen met één hand, en dat is toch echt een grote minpunt voor mij.
Apple Sales Policies

Hier staat wel het een en ander..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:20

Gewoon verkopen via V&A of Marktplaats. De 6 is €100 goedkoper, en waarschijnlijk maak je geen €100 verlies op de verkoop van je Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-01-2021
SquareOne schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:44:
[...]

Gewoon verkopen via V&A of Marktplaats. De 6 is €100 goedkoper, en waarschijnlijk maak je geen €100 verlies op de verkoop van je Plus.
Wat een fijne redenering...

Met jouw voorbeeld betaal je gewoon onnodig veel. Stel 700 voor de plus en 600 voor de gewone. Je verkoopt de 700 voor 650 koopt de 600. Totale kosten: 650
Ander scenario:
Je ruilt de 700 om voor de 600 (en krijgt dus het verschil terug van Apple). totale kosten: 600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:21

Bellen ! Binnen 2 weken mag die zonder problemen retour/ruilen

Misschien zelfs in de store , maar zou beginnen met bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36

Volgens mij mag je binnen 2 weken gewoon terugsturen, al heb je hem open gemaakt...

Ik kom ook van 5S. Eerst dacht ik Oh, 6S+ is gigantisch! Na 3 dagjes had ik zoiets Oh, 5S is zo... mini...
Nu helemaal aan 6S+ gewend en wil geen andere/kleinere.. Echter, ben van plan Apple Watch en bluetooth koptelefoon aanschaffen. De bedoeling is dat iPhone eigenlijk zo veel mogelijk in de tas blijft. Maar als ik safari of mail gebruik, of een nieuws app, ben ik ZOOOOOO blij met grote scherm!

Iedereen is natuurlijk anders... Wellicht werkt het echt niet voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
Olga2000 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:32:
[...]

Volgens mij mag je binnen 2 weken gewoon terugsturen, al heb je hem open gemaakt...

Ik kom ook van 5S. Eerst dacht ik Oh, 6S+ is gigantisch! Na 3 dagjes had ik zoiets Oh, 5S is zo... mini...
Nu helemaal aan 6S+ gewend en wil geen andere/kleinere.. Echter, ben van plan Apple Watch en bluetooth koptelefoon aanschaffen. De bedoeling is dat iPhone eigenlijk zo veel mogelijk in de tas blijft. Maar als ik safari of mail gebruik, of een nieuws app, ben ik ZOOOOOO blij met grote scherm!

Met twee handen is het een prachtig apparaat en ben ik ook heel blij, maar ik gebruik mijn telefoon te vaak met één hand, en daar is het gewoon niet praktisch voor mij :(

Heb in de tussentijd met Apple gebeld en zal hem terugsturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Zonder case is de 6+ bijna niet te gebruiken, veel te glad, en dat gecombineerd met de grootte maakt dat het onhandelbaar is. Hier een Apple leather case, en dat is echt een wereld van verschil, omdat het door de verhoogde grip mogelijk wordt om je greep aan te passen. Ik heb het toestel nooit meer in mijn hele hand, maar de toppen van mijn vingers liggen meestal ergens in het midden. De rest los je op met swipen om terug te gaan, en heel heel af en toe gebruik ik dat dubbel tikken op de home button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Olga2000 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:32:
[...]

Hiervoor gebruikte ik m'n iPhone vooral mobiel. Oftewel terwijl ik aan het lopen ben e.d.
Tegenwoordig komt het vaker voor dat ik op kantoor, thuis of auto de iPhone gebruik. Dus zittend/stilstaand. En dan is een + wel prettiger.
UltraSub schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:47:
Zonder case is de 6+ bijna niet te gebruiken, veel te glad, en dat gecombineerd met de grootte maakt dat het onhandelbaar is. Hier een Apple leather case, en dat is echt een wereld van verschil, omdat het door de verhoogde grip mogelijk wordt om je greep aan te passen. Ik heb het toestel nooit meer in mijn hele hand, maar de toppen van mijn vingers liggen meestal ergens in het midden. De rest los je op met swipen om terug te gaan, en heel heel af en toe gebruik ik dat dubbel tikken op de home button.
Ik heb gewoon een case gekocht, dat maakt het wat stroever en je hoeft niet bang te zijn als ie valt. Vooral met een screenprotector erbij. M'n iPhone 5s is maar al te vaak gevallen.

Ik gebruik deze om de stijl toch niet al teveel teniet te doen:
http://www.aliexpress.com...4-7-inch/32381160266.html

[ Voor 35% gewijzigd door kmf op 16-10-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zweppie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 12:59
Hallo allemaal,

Domme vraag misschien maar mijn vriendin heeft zo net haar nieuwe iphone 6s plus ontvangen en wij vragen ons af of deze eerst opgeladen moet worden voor het aanzetten of niet?

Bedankt voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
Je hoeft de telefoon niet eerst op te laden. Als er genoeg energie in zit om hem aan te zetten is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-10 15:31
Vraag over de wifi verbinging. Ik zit nu in het buitenland en heb problemen met de wifi verbinding via mijn Iphone 6S. De verbinding klappert steeds. Dan weer verbinding, dan weer een melding dat ik geen verbinding heb. Ik had al het idee dat ik naar een Apple store zou moeten met de Iphone, omdat een 4S en mijn Ipad air nergens last van hebben. Alleen, mijn vader heeft precies hetzelfde, maar dan met zijn Ipad air 2. Dat is me dus te toevallig. Is er iets veranderd met wifi in de laatste modellen? En natuurlijk, kan ik dit oplossen? De wifi router is een TP-Link TL-WR1043ND.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 19:31
OMX2000 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:06:
[...]

Very nice. Maar ook best prijzig toch? 40 euro voor een 6s Plus.
Nodus Access Case 2: 40pond
Cinder screen protector: 30 dollar
:X

maar ik koop niet ieder jaar een nieuwe iphone en ik wil wel graag wat liefde tonen aan mijn 6s O+

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:36
zweppie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:13:
Hallo allemaal,

Domme vraag misschien maar mijn vriendin heeft zo net haar nieuwe iphone 6s plus ontvangen en wij vragen ons af of deze eerst opgeladen moet worden voor het aanzetten of niet?

Beste is denk ik, gewoon gebruiken en helemaal leeg laten lopen en daarna 100% opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

siemed schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:17:
Vraag over de wifi verbinging. Ik zit nu in het buitenland en heb problemen met de wifi verbinding via mijn Iphone 6S. De verbinding klappert steeds. Dan weer verbinding, dan weer een melding dat ik geen verbinding heb. Ik had al het idee dat ik naar een Apple store zou moeten met de Iphone, omdat een 4S en mijn Ipad air nergens last van hebben. Alleen, mijn vader heeft precies hetzelfde, maar dan met zijn Ipad air 2. Dat is me dus te toevallig. Is er iets veranderd met wifi in de laatste modellen? En natuurlijk, kan ik dit oplossen? De wifi router is een TP-Link TL-WR1043ND.
Wifi Assistentie al uitgezet toevallig? Instellingen>Mobiel netwerk, helemaal onderaan. Nieuwe feature in iOS 9 waar sommige mensen wat meer problemen mee hebben dan "assistentie" ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
PaYnE81 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:22:
[...]

Wifi Assistentie al uitgezet toevallig? Instellingen>Mobiel netwerk, helemaal onderaan. Nieuwe feature in iOS 9 waar sommige mensen wat meer problemen mee hebben dan "assistentie" ^^
Zo, die zit goed verstopt. Net uitgezet, maar helaas klappert de verbinding nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:56
Hanky74 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:22:
[...]

Beste is denk ik, gewoon gebruiken en helemaal leeg laten lopen en daarna 100% opladen.
Inderdaad, niet over nadenken! Gewoon gebruiken!

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

siemed schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:27:
[...]

Zo, die zit goed verstopt. Net uitgezet, maar helaas klappert de verbinding nog steeds.
Koste me ook even om hem te vinden haha :)

Heb je wel een goed wifi signaal als de verbinding weg valt of is dit al heel laag voor zover je kunt zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omniferious schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:45:
[...]

Met twee handen is het een prachtig apparaat en ben ik ook heel blij, maar ik gebruik mijn telefoon te vaak met één hand, en daar is het gewoon niet praktisch voor mij :(

Heb in de tussentijd met Apple gebeld en zal hem terugsturen :)
Je kan hem zonder problemen ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:43:
[...]

Ik moet deze gewoon retour sturen en heb een nieuwe besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
Hij gaat echt van vol bereik naar weg vallen, echt heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

siemed schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:03:
Hij gaat echt van vol bereik naar weg vallen, echt heel vreemd.
Dat is heel apart ja, heb je een ander AccessPoint waar je op kunt testen toevallig? Ander merk bij voorkeur
Als het daar ook gebeurt zou ik even een afspraak maken met de AppleStore om te laten kijken naar het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:43:
[...]

Indien bij Apple gekocht (store of online store) heb je hem twee weken op zicht, je kan hem indien hij niet bevalt retour sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

BoomTree schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:26:
[...]

Indien bij Apple gekocht (store of online store) heb je hem twee weken op zicht, je kan hem indien hij niet bevalt retour sturen.
Denk er toch sterk over om de volgende direct bij Apple te halen ^^ Las eerder ook al dat ze het provider aanbod matchen, wat is dan nog het voordeel om niet direct bij Apple te halen denk ik dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het te maken heeft met de iPhone (scherm) of Whatsapp maar sinds de laatste updat Whatsapp kan ik niet meer messages "kopieren, doorsturen, verwijderen" als ik op een berichtje ga staan.
Meer mensen hier last van?

iPhone 6S 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:20:
Ik weet niet of het te maken heeft met de iPhone (scherm) of Whatsapp maar sinds de laatste updat Whatsapp kan ik niet meer messages "kopieren, doorsturen, verwijderen" als ik op een berichtje ga staan.
Meer mensen hier last van?

iPhone 6S 64gb
werkt hier ook niet meer, wellicht door de 3D Touch dingen die ze gedaan hebben kapot gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Werkt prima hier , vinger op het bericht/foto etc. wat je wil kopiëren/doorsturen etc. zonder het scherm in te drukken en de opties komen (bij mij in ieder geval) naar voren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 19:21
cardwizard schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:24:
Werkt prima hier , vinger op het bericht/foto etc. wat je wil kopiëren/doorsturen etc. zonder het scherm in te drukken en de opties komen (bij mij in ieder geval) naar voren
Bij mij ook idd. iPhone 6s 128GB SG. en whatsapp versie van 14 oktober 2.12.9.

Deze update bevatte ook een nieuwe functie bij het langer ingedrukt houden van een bericht, je kunt deze toevoegen aan een favoriet zodat je deze snel terug kan vinden.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles opnieuw opgestart en Whatsapp eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd. Doet het nu weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor degene met batterij-issues. Ik merk dat het zonder Facebook-app gigantisch scheelt. Vandaag slechts 25% kwijt. Wellicht dat het na de update een stuk beter is, maar ik zou zeggen: probeer eens zonder

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:34
Ben ik dan de enige die de iPhone batterij simpelweg fantastisch vindt? Krijg dat ding echt simpelweg niet leeg binnen een dag :0 Kom van de Edge en die liep standbye bijna sneller leeg. En dan met intensief gebruik; veel hearthstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
THE_BASE schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:19:
Voor degene met batterij-issues. Ik merk dat het zonder Facebook-app gigantisch scheelt. Vandaag slechts 25% kwijt. Wellicht dat het na de update een stuk beter is, maar ik zou zeggen: probeer eens zonder
Facebook heeft ook gezegd dat er een update komt en sorry is vanwege de app. Is niets mis met je iphone.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik deed al een jaar niet anders met de 6plus en nu 3 weken met de 6sPlus, gaat prima.

Ik denk dat je bedoelt "zonder case is de 6+ voor mij bijna niet te gebruiken"
zweppie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:13:
Hallo allemaal,

Domme vragen bestaan niet, de zoek functie echter wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 16-10-2015 21:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Donstil schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:23:
[...]

Ik deed al een jaar niet anders met de 6plus en nu 3 weken met de 6sPlus, gaat prima.

Ik denk dat je bedoelt "zonder case is de 6+ voor mij bijna niet te gebruiken"
Dat bedoel ik inderdaad. :)
En hoewel ik geen kleine handen heb, en alle iPhones zonder uitzondering vanaf de 3G allemaal zonder ooit een hoesje te gebruiken een jaar puntgaaf heb gehouden, was dat niet gelukt met de plus (denk ik, niet geprobeerd). De afgeronde hoeken, het gewicht (3x niks), de gladheid van het materiaal, en de breedte voornamelijk, maken het voor mij risicovol. Het ding gaat vallen, zeker weten. Tuurlijk kan het, maar het risico is me gewoon te groot geworden vanaf deze maat.
Baal ik gigantisch van, want laatst een avond zonder hoes gelopen en dat leerde me twee dingen;
1. hij is mooier zonder hoesje.
2. hij houdt het hoewel ik belachelijk voorzichtig ben, niet langer dan een paar weken uit zonder valpartij ben ik bang. Ik kan me vergissen, maar ik durf het niet meer te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maar hij is wel glad idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik had ook nooit hoesjes om mijn iPhones , ook niet om mijn 6 plus .. Resultaat : 2 keer laten vallen, daarna maar begonnen met een case en dat zit nu ook om mijn 6s plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net m'n 6S plus en bevalt prima.
Geen wereld verschil met m'n oude 6 plus maar prima ding.

Alleen valt dat live foto wel tegen.
De gifjes zijn erg schokkerig. Zou verwachten dat het een film achtig gif zou zijn in plaats van losse foto's.

Maar de back camera Is wel een flinke stap vooruit en handig de functie om savonds foto's te maken met het beeldscherm flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 09:54
cardwizard schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:50:
Ik had ook nooit hoesjes om mijn iPhones , ook niet om mijn 6 plus .. Resultaat : 2 keer laten vallen, daarna maar begonnen met een case en dat zit nu ook om mijn 6s plus
Ik gebruik al (iphone) generaties lang Bookbook hoesjes, zou niet zonder kunnen. Alles altijd bij me en geen portemonnee, heerlijk!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
bing69 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:25:
[...]

Ik gebruik al (iphone) generaties lang Bookbook hoesjes, zou niet zonder kunnen. Alles altijd bij me en geen portemonnee, heerlijk!
Nou met de BookBook heb je altijd het gevoel dat je een portemonnee bij je hebt. Lekker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
Wouter lucassen schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:53:
Ben ik dan de enige die de iPhone batterij simpelweg fantastisch vindt? Krijg dat ding echt simpelweg niet leeg binnen een dag :0 Kom van de Edge en die liep standbye bijna sneller leeg. En dan met intensief gebruik; veel hearthstone.
Nope, ik ben ook heel erg tevreden. Ik kom van de HTC One (M7) en daar was ik naar 2,5 jaar ook nog best tevreden over, maar met de 6s kan ik 's avonds gewoon nog 60% of zo over hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gapert86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:55
Ik merk dat ik na enkele dagen zonder screenprotector al talloze kleine krasjes heb op het scherm die je kunt zien als je in de reflectie kijkt. Hebben meer mensen dit? Ik heb niks geks gedaan en de telefoon heeft alleen maar in mijn broekzak gezeten, zonder andere voorwerpen. Nu toch maar een screenprotector erop geplakt. Tot zover het vertrouwen in Apple's "The world’s strongest smartphone glass. Now even stronger.". Dit heb ik met andere telefoons nooit gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door Gapert86 op 17-10-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 07-10 18:43

Crusader

Arc Nature

Gapert86 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:16:
Ik merk dat ik na enkele dagen zonder screenprotector al talloze kleine krasjes heb op het scherm die je kunt zien als je in de reflectie kijkt. Hebben meer mensen dit? Ik heb niks geks gedaan en de telefoon heeft alleen maar in mijn broekzak gezeten, zonder andere voorwerpen. Nu toch maar een screenprotector erop geplakt. Tot zover het vertrouwen in Apple's "The world’s strongest smartphone glass. Now even stronger.". Dit heb ik met andere telefoons nooit gehad.
Dat heb ik ook, maar dan op m'n Nillkin 9H Glass Protector :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Doelen ze ook niet meer op de breekbaarheid van het glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:43
Ik had dit ook meteen op mijn 5S van begin af aan, maar je ziet die krassen/krasjes eigenlijk alleen als je buiten in de felle zon loopt of onder een hele felle lamp. En natuurlijk zie je het als hij uit staat icm reflecterend licht en volledig schoongepoetst. Als ik een nieuwe iPhone neem neem ik denk wel tempered glas, dan zit je ook wat safer als hij valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat heeft iedereen die goed in de zon of iets naar glas kijkt.

Op je andere telefoon had je het ook maar is het je waarschijnlijk nooit opgevallen.

Dit soort dunne haarkrasjes zie je trouwens niet met het scherm aan. Wat voor mij een hele goeie reden is om er geen fuck om te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

bing69 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:25:
[...]

Ik gebruik al jaren (vanaf iPhone 3GS in 2009) een Sena Walletbook. Die is nu nog steeds goed, 4 jaar gebruikt, van 3Gs naar 4s.

Mijn iPhones gaan dan ook onbeschadigd door naar de volgende eigenaar.

Nu heb ik een dBramante-hoesje. Dat voelt ook prettig stevig aan. Pasjes kunnen er in, telefoon is rondom beschermd.
Redondo1982 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:47:
[...]

Nou met de BookBook heb je altijd het gevoel dat je een portemonnee bij je hebt. Lekker hoor!
En inderdaad sommigen vinden dat niet prettig. Ik geef om het behoud van mijn spullen, en dan gebruik je (dus) een stevig, wat dikker hoesje. Common sense.

Zelfs mijn kinderen hebben nu allebei met een iPhone 4 en 4s (inmiddels 4s en 5s) alles schadevrij weten te houden (mede dankzij walletbook-hoesjes).

Alleen mijn vrouw heeft het binnen een maand na 'krijgen' van haar 4s voor elkaar gekregen het scherm te slopen. Maar zij had dan ook een insteek/uitschuifhoesje.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:33:
[...]

Op je andere telefoon had je het ook maar is het je waarschijnlijk nooit opgevallen.

Dit soort dunne haarkrasjes zie je trouwens niet met het scherm aan. Wat voor mij een hele goeie reden is om er geen fuck om te geven :)
Er gaan wel veel verhalen rond dat het glas van de 6s een stuk sneller krast dan bij eerdere iPhones. Mijn 5s had na een jaar gebruik zonder screenprotector maar 1 of 2 van die miniscule krasjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BillSpaarbank schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:54:
[...]

Er gaan wel veel verhalen rond dat het glas van de 6s een stuk sneller krast dan bij eerdere iPhones. Mijn 5s had na een jaar gebruik zonder screenprotector maar 1 of 2 van die miniscule krasjes.
Nou de 6S (plus in mijn geval) weet ik nog niet echt iets van want die heb ik pas drie weken maar mijn 6 (plus) had er ook erg veel. Zelfs een hele lange. Je zag ze echter nooit als je het toestel gewoon gebruikt, behalve in de volle zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond mijn 6s 64gb ontvangen, kom van een 5s, mooie stap vooruit. Chip gecheckt en er zit een TSMC in. Wel heb ik out of the box 2 van die mini krasjes naar de randen toe (ong. 3mm en 4mm) inderdaad alleen zichtbaar onder een felle lamp of in een exacte hoek bij daglicht.. telefoon is verder helemaal goed, zit te twijfelen of ik het zal omruilen.

Heb onlangs een MacBook 12 inch geruild vanwege 2 enorme krassen van ong 5 en 15cm op het scherm, ook alleen onder felle lamp te zien.

Ik denk dus ergens dat ze het allemaal wel hebben en dit dan nog meevalt? Hoe zit dat bij jullie out of the box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
nog nooit meegemaakt dat een nieuw Apple product krassen had bij mij , en zou ik zeker niet accepteren voor de bedragen die ik er voor neer leg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
cardwizard schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:46:
nog nooit meegemaakt dat een nieuw Apple product krassen had bij mij , en zou ik zeker niet accepteren voor de bedragen die ik er voor neer leg
Nee zeker niet accepteren, maar omdat ie ze de 'goede ' chip heeft laat ie ze het misschien zo 8)7

Ten tijde van de i6 launch was dit ook bij sommige het geval. Hierdoor ging de controle van Apple bij Foxconn en co weer omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

'ze' bedoel je:) nee als ik het laat is het omdat ik dus denk dat ze allemaal wel wat hebben.. Heb net met daglicht zitten zoeken, voor zover er daglicht is nu, maar kost me dan ook een paar minuten om de krasjes terug te vinden.. Vraag me af of iedereen zo gek is om zó uitgebreid te gaan zitten zoeken en denk dat velen het ook gewoon niet zien terwijl er wel wat zit.
Had het eerder ook bij de iPhone 5, MacBook dus laatst ook, denk daarom niet echt dat een volgende dan niets zal hebben.

Edit:
Nou om het zeker te weten contact opgenomen met KPN, verhaal gedaan en ze gaven aan zoiets niet vaak te horen en dat het gewoon vervangen moest worden. Tot die tijd kan ik deze houden, prima service en ben benieuwd!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2015 15:50 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Mee eens. Ik ging bijna 6S Plus niet kopen omdat toen ik die in Apple Store uitprobeerde gleed die iedere keer uit mijn handen. Ik heb transparante bumper (met transparant achterkant) van Spigen gekocht, vlak voordat iPhone 6S was aangekondigd. Voor minder dan half van de prijs! En daarmee greep is prima! Ligt stevig in mijn hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Donstil schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:33:
[...]

Eens. Altijd al op alle iPhones gehad. Zie je niks van tenzij je met scherm uit in de zon of andere felle lichtbron kijkt. Haarkrasjes zie je verder niet bij gebruik en je voelt ze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik altijd doe met een nieuwe iPhone. Screenprotector kopen voordat ik de telefoon heb. Telefoon uitpakken,plastic van iPhone afhalen,en gelijk een Spigen Glas.tR Full Cover Glass protector erop.
Van deze protector zie je werkelijk haast niks omdat de boven en onderkant zwart zijn. En het rondje voor de homeknop ook mooi is uitgesneden. Top ding!
Linkje hieronder

http://www.appelhoes.nl/S...MO87b-1ysgCFVZAGwodq10M3Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Laatst online: 07-10 17:57
Ramzzz schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:35:
[...]

Ik gebruik al jaren (vanaf iPhone 3GS in 2009) een Sena Walletbook. Die is nu nog steeds goed, 4 jaar gebruikt, van 3Gs naar 4s.

Nu heb ik een dBramante-hoesje. Dat voelt ook prettig stevig aan. Pasjes kunnen er in, telefoon is rondom beschermd.
Wat ik mij afvraag, beschadig je de iPhone niet met de pasjes aan de binnenkant, die zitten volgens mij strak op je scherm. Zit zelf ook te denken aan een walletbook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

TFZ61 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:16:
[...]

Wat ik mij afvraag, beschadig je de iPhone niet met de pasjes aan de binnenkant, die zitten volgens mij strak op je scherm. Zit zelf ook te denken aan een walletbook.
Ik heb al 6 jaar geen krassen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ramzzz schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:35:
[...]

[...]

En inderdaad sommigen vinden dat niet prettig. Ik geef om het behoud van mijn spullen, en dan gebruik je (dus) een stevig, wat dikker hoesje. Common sense.

Zelfs mijn kinderen hebben nu allebei met een iPhone 4 en 4s (inmiddels 4s en 5s) alles schadevrij weten te houden (mede dankzij walletbook-hoesjes).

Alleen mijn vrouw heeft het binnen een maand na 'krijgen' van haar 4s voor elkaar gekregen het scherm te slopen. Maar zij had dan ook een insteek/uitschuifhoesje.
De één is nu eenmaal een grotere kluns dan de ander! Als je dat van jezelf weet dan kan je maar beter zo'n wallet kopen ja. Ik laat m'n iphone nog liever kapot vallen dan dat ik voor joker ga lopen met bijv. zo'n BookBook. Even los van de onhandigheid van zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Er is een hoesjes topic mensen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Om even terug te komen op mijn eerdere "bereik" / signaalsterkte vraag:

Mijn signaalsterkte blijft opvallend laag in stedelijke gebieden en met name ook minder dan de 5c van mijn vriendin. Andere dit probleem ook opgevallen of moet ik terug voor een swap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op apple maps "forcetouch", staat er "naar huis".

als ik hier vervolgens op klik, opent de iphone "mijn contacten".

Hoe kan ik simpelweg (zoals bijv bij een tomtom) mijn huisadres ingeven? zodat hij hier ook direct heen navigeert als ik erop tik?

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 04-10 09:54
[...]

Geen last van, eerst komt leer en dan het pasje!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
[...]

Als je je daar zorgen om maakt: ik gebruik op dit moment de mujjo case. Ben er erg tevreden over.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:08:
Als ik op apple maps "forcetouch", staat er "naar huis".

als ik hier vervolgens op klik, opent de iphone "mijn contacten".

Hoe kan ik simpelweg (zoals bijv bij een tomtom) mijn huisadres ingeven? zodat hij hier ook direct heen navigeert als ik erop tik?

thx!
http://apple.stackexchang...it-and-can-direct-me-home

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link is om siri in te stellen, dat werkt op die manier idd, maar niet zoals ik wil met de force touch.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
Gewoon jezelf als contact toevoegen met juiste adres. Volgens mij is dat het enige dat je hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardmens schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:57:
Gewoon jezelf als contact toevoegen met juiste adres. Volgens mij is dat het enige dat je hoeft te doen.
hoe weet de iphone dan dat ik dat ben? en niet iemand anders met een adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn 6S gaat weer terug, ben benieuwd of Apple hem simpel omruilt.
Ik heb last dat het scherm niet meer aanwilt gaan en de TouchID knop zo verschrikkelijk heet wordt dat je hem niet meer kan aanraken; dan moet je hem resetten met touchID + power button.

Lekkere onbetrouwbare telefoon zo dus. Hij wordt nogal geplaagd door bugs.
Volgens Apple is het slimmer te wachten op een software update want "that might fix it", maar dat ben ik natuurlijk niet van plan terwijl ik nog in de 14 dagen zichttermijn zit. :P

Wat een gedoe. Mn iPhone 6 moest ook 2x omgeruild worden voordat ik een goede had, op de een of andere manier is elke Apple device die ik krijg altijd ruk, slechte quality control.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:34
WhatsappHack schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:57:
Mijn 6S gaat weer terug, ben benieuwd of Apple hem simpel omruilt.
Ik heb last dat het scherm niet meer aanwilt gaan en de TouchID knop zo verschrikkelijk heet wordt dat je hem niet meer kan aanraken; dan moet je hem resetten met touchID + power button.

Lekkere onbetrouwbare telefoon zo dus. Hij wordt nogal geplaagd door bugs.
Volgens Apple is het slimmer te wachten op een software update want "that might fix it", maar dat ben ik natuurlijk niet van plan terwijl ik nog in de 14 dagen zichttermijn zit. :P

Wat een gedoe. Mn iPhone 6 moest ook 2x omgeruild worden voordat ik een goede had, op de een of andere manier is elke Apple device die ik krijg altijd ruk, slechte quality control.
Of je hebt simpelweg domme pech natuurlijk. Heb al twee 6s (plus en 6s) gehad die het gewoon perfect deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koets89
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10 10:13
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:57:
[...]

hoe weet de iphone dan dat ik dat ben? en niet iemand anders met een adres.
Als je de contacts app opent zie je boven de letter A jouw naam staan. Bij mij staat er mijn naam met daaronder 'Mijn kaart'. Als je daar op klikt kan je je gegevens wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Mensen zet je iPhone in dfu modus en herstel hem naar iOS 9.0.2. Een back up terugzetten kan soms ook problemen oplossen. Lost dit je problemen niet op, neem dan contact op met Apple.

[ Voor 18% gewijzigd door turkeyhakan op 18-10-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Lijkt wel of mijn homebutton nu meer kraakt dan in het begin..klik, krak en dat deed hij niet..Zo lang hij werkt maar niks mee doen lijkt me? Heb goede chip, scherm, prima telefoon voor de rest namelijk...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 12:10
Als ik bel met mijn nieuwe iPhone 6s+ met als provider Vodafone met de 4G setting dan klinkt het geluid (in 4G gebied) van de iPhone krakend en overstuurd. Ik dacht eerst dat mijn speaker mogelijk slecht was, maar ook het volume naar beneden zetten helpt niet. Op de zachtste stand klinkt het nog steeds alsof de luidspreker overstuurd wordt. Als ik hem terugzet naar 3G in het settings menu dan klinkt alles weer goed. Ik test met de mevrouw van Vodafone voicemail. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
pipo1000 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:39:
Als ik bel met mijn nieuwe iPhone 6s+ met als provider Vodafone met de 4G setting dan klinkt het geluid (in 4G gebied) van de iPhone krakend en overstuurd. Ik dacht eerst dat mijn speaker mogelijk slecht was, maar ook het volume naar beneden zetten helpt niet. Op de zachtste stand klinkt het nog steeds alsof de luidspreker overstuurd wordt. Als ik hem terugzet naar 3G in het settings menu dan klinkt alles weer goed. Ik test met de mevrouw van Vodafone voicemail. Herkent iemand dit?
Ja die is zaterdag natuurlijk gaan stappen..

Maar even serieus, hoe ziet je bereik eruit? Ik zit daar (zoals reeds aangegeven) namelijk mee te stoeien,al lijkt het bereik wat beter te worden (minder negatieve dB waardes) als ik daadwerkelijk ga bellen / gebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
turkeyhakan schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:49:
Mensen zet je iPhone in dfu modus en herstel hem naar iOS 9.0.2. Een back up terugzetten kan soms ook problemen oplossen. Lost dit je problemen niet op, neem dan contact op met Apple.
Zou dat werkelijk mijn at random weigeren van de homebutton touch id verhelpen?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Geloof er niks van ... Maar wie ben ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
cardwizard schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:23:
Geloof er niks van ... Maar wie ben ik
Aan de andere kant, update over update is ook niet wenselijk denk ik. Immers ben van 900 naar 901 naar 902

[ Voor 7% gewijzigd door Martinus op 18-10-2015 20:28 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Wouter lucassen schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:13:
[...]

Of je hebt simpelweg domme pech natuurlijk. Heb al twee 6s (plus en 6s) gehad die het gewoon perfect deden.
Of Wouter.. jij hebt gewoon geluk.

Ik heb 7 vervangen gehad voor mijn iPhone 6 64GB SG.
Allemaal te wijten aan dode pixels op het scherm, krassen onder het scherm, slechte backlight van het scherm.. etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
laurensdbb schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:31:
[...]

Of Wouter.. jij hebt gewoon geluk.

Ik heb 7 vervangen gehad voor mijn iPhone 6 64GB SG.
Allemaal te wijten aan dode pixels op het scherm, krassen onder het scherm, slechte backlight van het scherm.. etc..
Ik heb nu een jaar m'n i6 en die gaat nu ook retour. Ik heb een zwarte boog in m'n scherm gebrand staan en vanmorgen begon het met nog wat anders. Rechtsonderin een vage vlek die in de loop van de dag weggetrokken is. Woensdag ben ik toch in Amsterdam en ik heb maar gelijk een afspraak gemaakt met de Genius Bar. De schermen van Apple gaan behoorlijk achteruit. M'n iPad Air 2 moest ook retour, want dat hele scherm zat onder de gele vlekken.

Pagina: 1 ... 23 ... 42 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.