Die Cinder protector ziet er wel gaaf uit zeg 
Waar kan je die kopen in nederland? Of alleen via Ebay?
[ Voor 48% gewijzigd door Ferluci92 op 16-10-2015 09:08 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Ferluci92 op 16-10-2015 09:08 ]
Ziet er inderdaad goed uit, zag het ook voor het eerst na de post van gisteren.Ferluci92 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:05:
Die Cinder protector ziet er wel gaaf uit zeg
Opzich wel positief dat ze een gekleurde voorkant hebben gedaan:P. Dan kan je dus een black - zilver/gold iPhone hebbenNovarion schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:35:
[...]
Ziet er inderdaad goed uit, zag het ook voor het eerst na de post van gisteren.
Alleen $40,- voor een screenprotector, blijft een behoorlijke smak geld voor een glaasje.
Heb het trouwens vaker gezien bij screenprotectors dat de onder en bovenzijde mee gekleurd zijn.
Iemand enige idee hoezo? Dit zou alleen verschil maken als je een andere kleur protector hebt dan telefoon.
Anders zou transparant het zelfde resultaat bieden en minder risico op het bedekken van het display.
[ Voor 20% gewijzigd door kmf op 16-10-2015 13:46 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Heb je een link naar deze?kmf schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:59:
Kom op zeg.. 40 dollar.
Ik heb deze tempered glass protector gekocht voor 4 dollar gekocht bij aliexpress
[afbeelding]
Het bedekt het scherm volledig en is onzichtbaar tijdens gebruik. Alleen met fel licht zie je een schaduw.
[afbeelding]
Met een case om zie je zelfs dat niet meer.
[afbeelding]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
curieus dat je het zegt, daar heb ik ook last van. Is het last? ja mss wel, ik had een 5s die minder gevoelig leek. Als ik de knopschoonmaak is het weer over. overigens heb ik er geen last van als je echt ff de knop indrukt vanuit "uit". het is vooral aanwezig bij een soft touch.dimocash schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:26:
het valt mij dat wanneer touch id mijn vinger niet herkend hij bijna direct vraagt om mijn code in te vullen. er is geen mogelijkheid meer om via touch id nog in te loggen. Dat kan ik voorheen op mijn iPhone 5s nog wel. herkennen jullie dit?
Is het mogelijk dit ergens aan te passen?
no comment
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Gewoon ruilen want je mag van apple een perfecte telefoon verwachten.BillSpaarbank schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:34:
Erg tevreden over de iPhone 6s. Wat een snelheid zit er in dat beestje. TouchID werkt echt een stuk sneller. Ik ben ook erg tevreden met de trilmotor in de nieuwe iPhone. Eindelijk gewoon voelbaar in je broekzak zonder te rattelen of iets dergelijks. Ik heb nog geen meerwaarde gevonden in 3D touch.
Wat ik wel nog steeds jammer vind is dat ze nog steeds de backlight uniformiteit niet helemaal op orde krijgen. Links bovenin mijn scherm is het een stuk donkerder/blauwer dan aan de rechterkant van het scherm. Ik ben een onwijze zeikerd met dit soort dingen en denk niet dat ik hem er voor ga omruilen. Maar op één of andere manier trekt mijn oog er steeds naartoe.
Eens, maar ik weet ook dat geen enkele telefoon perfect is. Ik wou echt dat ik me minder druk maakte om dit soort dingen. Ik vind het altijd een verademing om mensen om mij heen te zien die daar helemaal niet om geven. De iPhone 5s van mijn stiefvader heeft een dikke zwarte pixel in het midden van zijn scherm. Het interesseert hem werkelijk helemaal nietsDeeSung schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:37:
[...]
Gewoon ruilen want je mag van apple een perfecte telefoon verwachten.
[ Voor 3% gewijzigd door BillSpaarbank op 16-10-2015 10:43 ]
TouchID is zo ontzettend snel in de 6s dat hij misschien wel meerdere registraties heeft gedaan en daarna dus direct met de prompt komt wellicht?dimocash schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:26:
het valt mij dat wanneer touch id mijn vinger niet herkend hij bijna direct vraagt om mijn code in te vullen. er is geen mogelijkheid meer om via touch id nog in te loggen. Dat kan ik voorheen op mijn iPhone 5s nog wel. herkennen jullie dit?
Is het mogelijk dit ergens aan te passen?
Is dit in het settings menu? De bovenbalk is namelijk half transparant, en als je hier een icoontje onderschuift lijkt de hoek verkleurd viel mij gisteren (enigzins in paniekBillSpaarbank schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:34:
Erg tevreden over de iPhone 6s. Wat een snelheid zit er in dat beestje. TouchID werkt echt een stuk sneller. Ik ben ook erg tevreden met de trilmotor in de nieuwe iPhone. Eindelijk gewoon voelbaar in je broekzak zonder te rattelen of iets dergelijks. Ik heb nog geen meerwaarde gevonden in 3D touch.
Wat ik wel nog steeds jammer vind is dat ze nog steeds de backlight uniformiteit niet helemaal op orde krijgen. Links bovenin mijn scherm is het een stuk donkerder/blauwer dan aan de rechterkant van het scherm. Ik ben een onwijze zeikerd met dit soort dingen en denk niet dat ik hem er voor ga omruilen. Maar op één of andere manier trekt mijn oog er steeds naartoe.
[ Voor 24% gewijzigd door PaYnE81 op 16-10-2015 10:52 ]
Ik heb ook high standards. Vorige tel de Galaxy S6 5 keer moeten omruilen vanwege verschillende tinten wit op een witte achtergrond. Deden de mensen zogenaamd alsof ze niets zagen. Nou dat komt er bij mij mooi niet in, dan heb je de verkeerde aan mij xD.BillSpaarbank schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:42:
[...]
Eens, maar ik weet ook dat geen enkele telefoon perfect is. Ik wou echt dat ik me minder druk maakte om dit soort dingen. Ik vind het altijd een verademing om mensen om mij heen te zien die daar helemaal niet om geven. De iPhone 5s van mijn stiefvader heeft een dikke zwarte pixel in het midden van zijn scherm. Het interesseert hem werkelijk helemaal niets
Ik wil dat ook haha. Niet die dooie pixel dan he, maar die onverschilligheid. De telefoon werkt voor hem gewoon prima en hij heeft nog gelijk ook. Ik zou hem er direct voor omruilen...
Ik laat de telefoon vanmiddag wel even in de winkel zien.
Nee helaas, het is ook in de browser en bij een volledig witte achtergrond. Dat de balk transparant is had ik ook ontdektPaYnE81 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:50:
[...]
Is dit in het settings menu? De bovenbalk is namelijk half transparant, en als je hier een icoontje onderschuift lijkt de hoek verkleurd viel mij gisteren (enigzins in paniek) op ^^
Very nice. Maar ook best prijzig toch? 40 euro voor een 6s Plus.kapa schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:46:
eindelijk mn iphone 6S 128GB SG binnen. Hopelijk komt mijn book case binnenkort binnen van de Nodus collection. Lekker een naakte iphone met microzuignapjes laten bungelen.
[afbeelding]![]()
Nu heb ik er tijdelijk zo'n goedkope plastic backcover op zitten van €3,95![]()
Ik zit nog wel te twijfelen of ik nog een screen protector wil hebben en als ik er 1 ga nemen zal het die van Cinder worden. Die is dekt namelijk al het glas af. Ook de ronde hoeken.
[afbeelding]
Eerste indruk van de iphone 6s is wel goed. Ik kom zelf van een iphone 5 dus het is zeker even wennen.
Dat 3D touch is ook wel wennen hoor. Vaak ben ik te bang om door te drukken en dat resulteert vaak dat mijn iphone denkt dat ik de homescreen layout wil wijzigen met wiebelende icoontjes![]()
Verder ben ik blij dat ik niet uiteindelijk voor de 6s+ ben gegaan, omdat ik nu na 1 dag al de 6S ietsjes te groot vind voor 1 hand bediening.
Voor derest is het een verademing hoeveel snelheidswinst ik heb geboekt tov mijn iphone 5
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verschillende tinten wit op een AMOLED scherm? Heb je foto's gemaakt oid?DeeSung schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:50:
[...]
Ik heb ook high standards. Vorige tel de Galaxy S6 5 keer moeten omruilen vanwege verschillende tinten wit op een witte achtergrond. Deden de mensen zogenaamd alsof ze niets zagen. Nou dat komt er bij mij mooi niet in, dan heb je de verkeerde aan mij xD.
Dus geld terug gekregen en toen ben ik weze wachten op de iphone 6S. Gelijk in één keer perfect.
Wat grappig dat je de trilmotor aanhaalt.BillSpaarbank schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:34:
Vast wel xD. Maar als je googled kom je het ook tegen hoor.Daan87423 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:27:
[...]
Verschillende tinten wit op een AMOLED scherm? Heb je foto's gemaakt oid?
Waar heb je hem gekocht? Apple store zelf? online of in de winkel?Omniferious schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:26:
Ik heb nu sinds dinsdag de 6s+, ik kom van de 5s en het is gewoon veels te groot. Het werkt niet prettig
Weten jullie hoe Apple is m.b.t. ruilen naar de niet plus versie? Doen ze daar moeilijk over?
Online,colorsone schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:37:
[...]
Waar heb je hem gekocht? Apple store zelf? online of in de winkel?
Apple Sales PoliciesOmniferious schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:40:
[...]
Online,
Ik heb op zich wel eerder met de + gespeeld, maar merk nu eigenlijk pas dat het onpraktisch is voor mij, ik kan hem amper bedienen met één hand, en dat is toch echt een grote minpunt voor mij.
Gewoon verkopen via V&A of Marktplaats. De 6 is €100 goedkoper, en waarschijnlijk maak je geen €100 verlies op de verkoop van je Plus.Omniferious schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:26:
Ik heb nu sinds dinsdag de 6s+, ik kom van de 5s en het is gewoon veels te groot. Het werkt niet prettig
Weten jullie hoe Apple is m.b.t. ruilen naar de niet plus versie? Doen ze daar moeilijk over?
Wat een fijne redenering...SquareOne schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:44:
[...]
Gewoon verkopen via V&A of Marktplaats. De 6 is €100 goedkoper, en waarschijnlijk maak je geen €100 verlies op de verkoop van je Plus.
Bellen ! Binnen 2 weken mag die zonder problemen retour/ruilenOmniferious schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:26:
Volgens mij mag je binnen 2 weken gewoon terugsturen, al heb je hem open gemaakt...Omniferious schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:26:
Met twee handen is het een prachtig apparaat en ben ik ook heel blij, maar ik gebruik mijn telefoon te vaak met één hand, en daar is het gewoon niet praktisch voor mijOlga2000 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:32:
[...]
Volgens mij mag je binnen 2 weken gewoon terugsturen, al heb je hem open gemaakt...
Ik kom ook van 5S. Eerst dacht ik Oh, 6S+ is gigantisch! Na 3 dagjes had ik zoiets Oh, 5S is zo... mini...
Nu helemaal aan 6S+ gewend en wil geen andere/kleinere.. Echter, ben van plan Apple Watch en bluetooth koptelefoon aanschaffen. De bedoeling is dat iPhone eigenlijk zo veel mogelijk in de tas blijft. Maar als ik safari of mail gebruik, of een nieuws app, ben ik ZOOOOOO blij met grote scherm!
Iedereen is natuurlijk anders... Wellicht werkt het echt niet voor je...
http://www.aliexpress.com...6-Plus-5/32354561908.htmlpdavie2311 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:31:
@bovenstaand..Wou ik net vragen..haha
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Hiervoor gebruikte ik m'n iPhone vooral mobiel. Oftewel terwijl ik aan het lopen ben e.d.Olga2000 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:32:
[...]
Volgens mij mag je binnen 2 weken gewoon terugsturen, al heb je hem open gemaakt...
Ik kom ook van 5S. Eerst dacht ik Oh, 6S+ is gigantisch! Na 3 dagjes had ik zoiets Oh, 5S is zo... mini...
Nu helemaal aan 6S+ gewend en wil geen andere/kleinere.. Echter, ben van plan Apple Watch en bluetooth koptelefoon aanschaffen. De bedoeling is dat iPhone eigenlijk zo veel mogelijk in de tas blijft. Maar als ik safari of mail gebruik, of een nieuws app, ben ik ZOOOOOO blij met grote scherm!
Iedereen is natuurlijk anders... Wellicht werkt het echt niet voor je...
Ik heb gewoon een case gekocht, dat maakt het wat stroever en je hoeft niet bang te zijn als ie valt. Vooral met een screenprotector erbij. M'n iPhone 5s is maar al te vaak gevallen.UltraSub schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:47:
Zonder case is de 6+ bijna niet te gebruiken, veel te glad, en dat gecombineerd met de grootte maakt dat het onhandelbaar is. Hier een Apple leather case, en dat is echt een wereld van verschil, omdat het door de verhoogde grip mogelijk wordt om je greep aan te passen. Ik heb het toestel nooit meer in mijn hele hand, maar de toppen van mijn vingers liggen meestal ergens in het midden. De rest los je op met swipen om terug te gaan, en heel heel af en toe gebruik ik dat dubbel tikken op de home button.
[ Voor 35% gewijzigd door kmf op 16-10-2015 13:50 ]
Nodus Access Case 2: 40pondOMX2000 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:06:
[...]
Very nice. Maar ook best prijzig toch? 40 euro voor een 6s Plus.
klikkerdeklik :+
Beste is denk ik, gewoon gebruiken en helemaal leeg laten lopen en daarna 100% opladen.zweppie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:13:
Hallo allemaal,
Domme vraag misschien maar mijn vriendin heeft zo net haar nieuwe iphone 6s plus ontvangen en wij vragen ons af of deze eerst opgeladen moet worden voor het aanzetten of niet?
Bedankt voor jullie reactie.
Wifi Assistentie al uitgezet toevallig? Instellingen>Mobiel netwerk, helemaal onderaan. Nieuwe feature in iOS 9 waar sommige mensen wat meer problemen mee hebben dan "assistentie" ^^siemed schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:17:
Vraag over de wifi verbinging. Ik zit nu in het buitenland en heb problemen met de wifi verbinding via mijn Iphone 6S. De verbinding klappert steeds. Dan weer verbinding, dan weer een melding dat ik geen verbinding heb. Ik had al het idee dat ik naar een Apple store zou moeten met de Iphone, omdat een 4S en mijn Ipad air nergens last van hebben. Alleen, mijn vader heeft precies hetzelfde, maar dan met zijn Ipad air 2. Dat is me dus te toevallig. Is er iets veranderd met wifi in de laatste modellen? En natuurlijk, kan ik dit oplossen? De wifi router is een TP-Link TL-WR1043ND.
Zo, die zit goed verstopt. Net uitgezet, maar helaas klappert de verbinding nog steeds.PaYnE81 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:22:
[...]
Wifi Assistentie al uitgezet toevallig? Instellingen>Mobiel netwerk, helemaal onderaan. Nieuwe feature in iOS 9 waar sommige mensen wat meer problemen mee hebben dan "assistentie" ^^
Inderdaad, niet over nadenken! Gewoon gebruiken!Hanky74 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:22:
[...]
Beste is denk ik, gewoon gebruiken en helemaal leeg laten lopen en daarna 100% opladen.
I don't have dreams, I have goals!!
Koste me ook even om hem te vinden hahasiemed schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:27:
[...]
Zo, die zit goed verstopt. Net uitgezet, maar helaas klappert de verbinding nog steeds.
Verwijderd
Je kan hem zonder problemen ruilen??Omniferious schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:45:
[...]
Met twee handen is het een prachtig apparaat en ben ik ook heel blij, maar ik gebruik mijn telefoon te vaak met één hand, en daar is het gewoon niet praktisch voor mij
Heb in de tussentijd met Apple gebeld en zal hem terugsturen
Ik moet deze gewoon retour sturen en heb een nieuwe besteld
Dat is heel apart ja, heb je een ander AccessPoint waar je op kunt testen toevallig? Ander merk bij voorkeursiemed schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:03:
Hij gaat echt van vol bereik naar weg vallen, echt heel vreemd.
Indien bij Apple gekocht (store of online store) heb je hem twee weken op zicht, je kan hem indien hij niet bevalt retour sturen.
Denk er toch sterk over om de volgende direct bij Apple te halen ^^ Las eerder ook al dat ze het provider aanbod matchen, wat is dan nog het voordeel om niet direct bij Apple te halen denk ik danBoomTree schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:26:
[...]
Indien bij Apple gekocht (store of online store) heb je hem twee weken op zicht, je kan hem indien hij niet bevalt retour sturen.
Verwijderd
werkt hier ook niet meer, wellicht door de 3D Touch dingen die ze gedaan hebben kapot gegaanVerwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:20:
Ik weet niet of het te maken heeft met de iPhone (scherm) of Whatsapp maar sinds de laatste updat Whatsapp kan ik niet meer messages "kopieren, doorsturen, verwijderen" als ik op een berichtje ga staan.
Meer mensen hier last van?
iPhone 6S 64gb
Bij mij ook idd. iPhone 6s 128GB SG. en whatsapp versie van 14 oktober 2.12.9.cardwizard schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:24:
Werkt prima hier , vinger op het bericht/foto etc. wat je wil kopiëren/doorsturen etc. zonder het scherm in te drukken en de opties komen (bij mij in ieder geval) naar voren
[ Tesla MIG MYP ]
Verwijderd
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Facebook heeft ook gezegd dat er een update komt en sorry is vanwege de app. Is niets mis met je iphone.THE_BASE schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:19:
Voor degene met batterij-issues. Ik merk dat het zonder Facebook-app gigantisch scheelt. Vandaag slechts 25% kwijt. Wellicht dat het na de update een stuk beter is, maar ik zou zeggen: probeer eens zonder
no comment
Ik deed al een jaar niet anders met de 6plus en nu 3 weken met de 6sPlus, gaat prima.UltraSub schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:47:
Zonder case is de 6+ bijna niet te gebruiken, veel te glad, en dat gecombineerd met de grootte maakt dat het onhandelbaar is. Hier een Apple leather case, en dat is echt een wereld van verschil, omdat het door de verhoogde grip mogelijk wordt om je greep aan te passen. Ik heb het toestel nooit meer in mijn hele hand, maar de toppen van mijn vingers liggen meestal ergens in het midden. De rest los je op met swipen om terug te gaan, en heel heel af en toe gebruik ik dat dubbel tikken op de home button.
Domme vragen bestaan niet, de zoek functie echter wel.zweppie schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:13:
Hallo allemaal,
Domme vraag misschien maar mijn vriendin heeft zo net haar nieuwe iphone 6s plus ontvangen en wij vragen ons af of deze eerst opgeladen moet worden voor het aanzetten of niet?
Bedankt voor jullie reactie.
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 16-10-2015 21:25 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat bedoel ik inderdaad.Donstil schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:23:
[...]
Ik deed al een jaar niet anders met de 6plus en nu 3 weken met de 6sPlus, gaat prima.
Ik denk dat je bedoelt "zonder case is de 6+ voor mij bijna niet te gebruiken"
Verwijderd
Ik gebruik al (iphone) generaties lang Bookbook hoesjes, zou niet zonder kunnen. Alles altijd bij me en geen portemonnee, heerlijk!cardwizard schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:50:
Ik had ook nooit hoesjes om mijn iPhones , ook niet om mijn 6 plus .. Resultaat : 2 keer laten vallen, daarna maar begonnen met een case en dat zit nu ook om mijn 6s plus
Bing
Nou met de BookBook heb je altijd het gevoel dat je een portemonnee bij je hebt. Lekker hoor!bing69 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:25:
[...]
Ik gebruik al (iphone) generaties lang Bookbook hoesjes, zou niet zonder kunnen. Alles altijd bij me en geen portemonnee, heerlijk!
Nope, ik ben ook heel erg tevreden. Ik kom van de HTC One (M7) en daar was ik naar 2,5 jaar ook nog best tevreden over, maar met de 6s kan ik 's avonds gewoon nog 60% of zo over hebben!Wouter lucassen schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:53:
Ben ik dan de enige die de iPhone batterij simpelweg fantastisch vindt? Krijg dat ding echt simpelweg niet leeg binnen een dag :0 Kom van de Edge en die liep standbye bijna sneller leeg. En dan met intensief gebruik; veel hearthstone.
[ Voor 18% gewijzigd door Gapert86 op 17-10-2015 12:17 ]
Dat heb ik ook, maar dan op m'n Nillkin 9H Glass ProtectorGapert86 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:16:
Ik merk dat ik na enkele dagen zonder screenprotector al talloze kleine krasjes heb op het scherm die je kunt zien als je in de reflectie kijkt. Hebben meer mensen dit? Ik heb niks geks gedaan en de telefoon heeft alleen maar in mijn broekzak gezeten, zonder andere voorwerpen. Nu toch maar een screenprotector erop geplakt. Tot zover het vertrouwen in Apple's "The world’s strongest smartphone glass. Now even stronger.". Dit heb ik met andere telefoons nooit gehad.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Doelen ze ook niet meer op de breekbaarheid van het glas?Gapert86 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:16:
Ik merk dat ik na enkele dagen zonder screenprotector al talloze kleine krasjes heb op het scherm die je kunt zien als je in de reflectie kijkt. Hebben meer mensen dit? Ik heb niks geks gedaan en de telefoon heeft alleen maar in mijn broekzak gezeten, zonder andere voorwerpen. Nu toch maar een screenprotector erop geplakt. Tot zover het vertrouwen in Apple's "The world’s strongest smartphone glass. Now even stronger.". Dit heb ik met andere telefoons nooit gehad.
Ik had dit ook meteen op mijn 5S van begin af aan, maar je ziet die krassen/krasjes eigenlijk alleen als je buiten in de felle zon loopt of onder een hele felle lamp. En natuurlijk zie je het als hij uit staat icm reflecterend licht en volledig schoongepoetst. Als ik een nieuwe iPhone neem neem ik denk wel tempered glas, dan zit je ook wat safer als hij valt.Gapert86 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:16:
Ja dat heeft iedereen die goed in de zon of iets naar glas kijkt.Gapert86 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:16:
Ik gebruik al jaren (vanaf iPhone 3GS in 2009) een Sena Walletbook. Die is nu nog steeds goed, 4 jaar gebruikt, van 3Gs naar 4s.bing69 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:25:
[...]
Ik gebruik al (iphone) generaties lang Bookbook hoesjes, zou niet zonder kunnen. Alles altijd bij me en geen portemonnee, heerlijk!
En inderdaad sommigen vinden dat niet prettig. Ik geef om het behoud van mijn spullen, en dan gebruik je (dus) een stevig, wat dikker hoesje. Common sense.Redondo1982 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:47:
[...]
Nou met de BookBook heb je altijd het gevoel dat je een portemonnee bij je hebt. Lekker hoor!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Er gaan wel veel verhalen rond dat het glas van de 6s een stuk sneller krast dan bij eerdere iPhones. Mijn 5s had na een jaar gebruik zonder screenprotector maar 1 of 2 van die miniscule krasjes.Donstil schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:33:
[...]
Ja dat heeft iedereen die goed in de zon of iets naar glas kijkt.
Op je andere telefoon had je het ook maar is het je waarschijnlijk nooit opgevallen.
Dit soort dunne haarkrasjes zie je trouwens niet met het scherm aan. Wat voor mij een hele goeie reden is om er geen fuck om te geven
Nou de 6S (plus in mijn geval) weet ik nog niet echt iets van want die heb ik pas drie weken maar mijn 6 (plus) had er ook erg veel. Zelfs een hele lange. Je zag ze echter nooit als je het toestel gewoon gebruikt, behalve in de volle zon.BillSpaarbank schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:54:
[...]
Er gaan wel veel verhalen rond dat het glas van de 6s een stuk sneller krast dan bij eerdere iPhones. Mijn 5s had na een jaar gebruik zonder screenprotector maar 1 of 2 van die miniscule krasjes.
Verwijderd
Nee zeker niet accepteren, maar omdat ie ze de 'goede ' chip heeft laat ie ze het misschien zocardwizard schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:46:
nog nooit meegemaakt dat een nieuw Apple product krassen had bij mij , en zou ik zeker niet accepteren voor de bedragen die ik er voor neer leg
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2015 15:50 . Reden: Aanvulling ]
Mee eens. Ik ging bijna 6S Plus niet kopen omdat toen ik die in Apple Store uitprobeerde gleed die iedere keer uit mijn handen. Ik heb transparante bumper (met transparant achterkant) van Spigen gekocht, vlak voordat iPhone 6S was aangekondigd. Voor minder dan half van de prijs! En daarmee greep is prima! Ligt stevig in mijn hand.UltraSub schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:47:
Eens. Altijd al op alle iPhones gehad. Zie je niks van tenzij je met scherm uit in de zon of andere felle lichtbron kijkt. Haarkrasjes zie je verder niet bij gebruik en je voelt ze ook niet.Donstil schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:33:
[...]
Ja dat heeft iedereen die goed in de zon of iets naar glas kijkt.
Op je andere telefoon had je het ook maar is het je waarschijnlijk nooit opgevallen.
Dit soort dunne haarkrasjes zie je trouwens niet met het scherm aan. Wat voor mij een hele goeie reden is om er geen fuck om te geven
Verwijderd
Wat ik mij afvraag, beschadig je de iPhone niet met de pasjes aan de binnenkant, die zitten volgens mij strak op je scherm. Zit zelf ook te denken aan een walletbook.Ramzzz schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:35:
[...]
Ik gebruik al jaren (vanaf iPhone 3GS in 2009) een Sena Walletbook. Die is nu nog steeds goed, 4 jaar gebruikt, van 3Gs naar 4s.
Mijn iPhones gaan dan ook onbeschadigd door naar de volgende eigenaar.
Nu heb ik een dBramante-hoesje. Dat voelt ook prettig stevig aan. Pasjes kunnen er in, telefoon is rondom beschermd.
Ik heb al 6 jaar geen krassen.TFZ61 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:16:
[...]
Wat ik mij afvraag, beschadig je de iPhone niet met de pasjes aan de binnenkant, die zitten volgens mij strak op je scherm. Zit zelf ook te denken aan een walletbook.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De één is nu eenmaal een grotere kluns dan de ander! Als je dat van jezelf weet dan kan je maar beter zo'n wallet kopen ja. Ik laat m'n iphone nog liever kapot vallen dan dat ik voor joker ga lopen met bijv. zo'n BookBook. Even los van de onhandigheid van zo'n ding.Ramzzz schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:35:
[...]
Ik gebruik al jaren (vanaf iPhone 3GS in 2009) een Sena Walletbook. Die is nu nog steeds goed, 4 jaar gebruikt, van 3Gs naar 4s.
Mijn iPhones gaan dan ook onbeschadigd door naar de volgende eigenaar.
Nu heb ik een dBramante-hoesje. Dat voelt ook prettig stevig aan. Pasjes kunnen er in, telefoon is rondom beschermd.
[...]
En inderdaad sommigen vinden dat niet prettig. Ik geef om het behoud van mijn spullen, en dan gebruik je (dus) een stevig, wat dikker hoesje. Common sense.
Zelfs mijn kinderen hebben nu allebei met een iPhone 4 en 4s (inmiddels 4s en 5s) alles schadevrij weten te houden (mede dankzij walletbook-hoesjes).
Alleen mijn vrouw heeft het binnen een maand na 'krijgen' van haar 4s voor elkaar gekregen het scherm te slopen. Maar zij had dan ook een insteek/uitschuifhoesje.
Verwijderd
Geen last van, eerst komt leer en dan het pasje!TFZ61 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:16:
[...]
Wat ik mij afvraag, beschadig je de iPhone niet met de pasjes aan de binnenkant, die zitten volgens mij strak op je scherm. Zit zelf ook te denken aan een walletbook.
Bing
Als je je daar zorgen om maakt: ik gebruik op dit moment de mujjo case. Ben er erg tevreden over.TFZ61 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:16:
[...]
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
http://apple.stackexchang...it-and-can-direct-me-homeVerwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:08:
Als ik op apple maps "forcetouch", staat er "naar huis".
als ik hier vervolgens op klik, opent de iphone "mijn contacten".
Hoe kan ik simpelweg (zoals bijv bij een tomtom) mijn huisadres ingeven? zodat hij hier ook direct heen navigeert als ik erop tik?
thx!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2015 12:58 ]
Verwijderd
hoe weet de iphone dan dat ik dat ben? en niet iemand anders met een adres.Aardmens schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:57:
Gewoon jezelf als contact toevoegen met juiste adres. Volgens mij is dat het enige dat je hoeft te doen.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Of je hebt simpelweg domme pech natuurlijk. Heb al twee 6s (plus en 6s) gehad die het gewoon perfect deden.WhatsappHack schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:57:
Mijn 6S gaat weer terug, ben benieuwd of Apple hem simpel omruilt.
Ik heb last dat het scherm niet meer aanwilt gaan en de TouchID knop zo verschrikkelijk heet wordt dat je hem niet meer kan aanraken; dan moet je hem resetten met touchID + power button.
Lekkere onbetrouwbare telefoon zo dus. Hij wordt nogal geplaagd door bugs.
Volgens Apple is het slimmer te wachten op een software update want "that might fix it", maar dat ben ik natuurlijk niet van plan terwijl ik nog in de 14 dagen zichttermijn zit.
Wat een gedoe. Mn iPhone 6 moest ook 2x omgeruild worden voordat ik een goede had, op de een of andere manier is elke Apple device die ik krijg altijd ruk, slechte quality control.
Als je de contacts app opent zie je boven de letter A jouw naam staan. Bij mij staat er mijn naam met daaronder 'Mijn kaart'. Als je daar op klikt kan je je gegevens wijzigen.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:57:
[...]
hoe weet de iphone dan dat ik dat ben? en niet iemand anders met een adres.
[ Voor 18% gewijzigd door turkeyhakan op 18-10-2015 15:50 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ja die is zaterdag natuurlijk gaan stappen..pipo1000 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:39:
Als ik bel met mijn nieuwe iPhone 6s+ met als provider Vodafone met de 4G setting dan klinkt het geluid (in 4G gebied) van de iPhone krakend en overstuurd. Ik dacht eerst dat mijn speaker mogelijk slecht was, maar ook het volume naar beneden zetten helpt niet. Op de zachtste stand klinkt het nog steeds alsof de luidspreker overstuurd wordt. Als ik hem terugzet naar 3G in het settings menu dan klinkt alles weer goed. Ik test met de mevrouw van Vodafone voicemail. Herkent iemand dit?
Zou dat werkelijk mijn at random weigeren van de homebutton touch id verhelpen?turkeyhakan schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:49:
Mensen zet je iPhone in dfu modus en herstel hem naar iOS 9.0.2. Een back up terugzetten kan soms ook problemen oplossen. Lost dit je problemen niet op, neem dan contact op met Apple.
no comment
Aan de andere kant, update over update is ook niet wenselijk denk ik. Immers ben van 900 naar 901 naar 902cardwizard schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:23:
Geloof er niks van ... Maar wie ben ik
[ Voor 7% gewijzigd door Martinus op 18-10-2015 20:28 ]
no comment
Of Wouter.. jij hebt gewoon geluk.Wouter lucassen schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:13:
[...]
Of je hebt simpelweg domme pech natuurlijk. Heb al twee 6s (plus en 6s) gehad die het gewoon perfect deden.
Ik heb nu een jaar m'n i6 en die gaat nu ook retour. Ik heb een zwarte boog in m'n scherm gebrand staan en vanmorgen begon het met nog wat anders. Rechtsonderin een vage vlek die in de loop van de dag weggetrokken is. Woensdag ben ik toch in Amsterdam en ik heb maar gelijk een afspraak gemaakt met de Genius Bar. De schermen van Apple gaan behoorlijk achteruit. M'n iPad Air 2 moest ook retour, want dat hele scherm zat onder de gele vlekken.laurensdbb schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:31:
[...]
Of Wouter.. jij hebt gewoon geluk.
Ik heb 7 vervangen gehad voor mijn iPhone 6 64GB SG.
Allemaal te wijten aan dode pixels op het scherm, krassen onder het scherm, slechte backlight van het scherm.. etc..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq