Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand van jullie carrier aggregation actief op het KPN netwerk, en zo ja: hoe zien jullie of dit uberhaupt actief is? Ben gewend dat telefoons een 4G+ logo of iets dergelijks laten zien, maar die iPhone toont niets en ik heb zo het vage gevoel dat ie geen CA toepast.

-edit-
Aha, de iPhone kan niet laten zien of ie wel of geen 4G+ actief is; zo'n functie zit niet ingebouwd; of je nou een LTE-A signaal hebt of normaal LTE: er verschijnt altijd enkel dat zelfde 4G logo. Damn.
Even feedback knallen dan maar. :)

[ Voor 31% gewijzigd door WhatsappHack op 14-10-2015 01:21 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Iphone heeft nu 10% left.

Gaat om een 6S plus met samsung chip.

gebruik 10 uur, 33 minuten.
standby 29 uur, 36 minuten.

Top verbruikers

Wechat 39% ( Zit hier vrijwel de hele dag op )
Clash of Clans 19% ( Val regelmatig aan, speel dus veel per dag )
Beginscherm 8% ( Hmmm )

Voor nu vind ik het voldoende, de batterij is wat mij betreft gewoon een dikke vooruitgang ten opzichte van de normale plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
WoW kan bijna alleen maar positief zijn over m'n IPhone 6s plus 64GB SG . Kom van een s6 Edge af maar wat een geweldige scherm zit hier in. Ik heb daarvoor altijd htc gehad die ook over een lcd paneel beschikt maar zelfs het paneel wat in de m8 zit kan hier niet aan tippen. Daar bij komt als je vergelijkt met het amoled paneel wat in de s6 zit de helderheid van dit paneel zeker 50% hoger is en dus bij veel zonlicht een stuk beter afleesbaar is .
Daar waar ik met de s6 van oplader naar oplader liep (moest hem zo'n 3x per dag opladen) kom ik nu ruimschoots de dag door . En dan gebruik ik hem redelijk zwaar .

Heb wel al een paar keer een hikup gehad maar dat zal er wel mee te maken hebben dat het os nog erg pril is. Al met al tot nu toe dik tevreden met m'n eerste IPhone .

[ Voor 198% gewijzigd door indofk op 14-10-2015 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nennie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 14:19
indofk schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 06:53:
[...]

Daar komt nog eens bij dat ook de IPhone 6s (plus)nog steeds geen 4G+ ondersteuning heeft in Nederland .
Echt wel 4G+ hier op schiphol al 130 Mb gehaald met vodafone. Alleen de Iphone geeft niet aan dat hij een 4G+ verbinding heeft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Je hebt helemaal gelijk. Dacht het ergens gelezen te hebben . De nieuwe chip ondersteund inderdaad gedeeltelijk 4G+. hier in Utrecht haalde ik altijd met de Samsung s6 Edge meer dan 160 mb in mn slaapkamer . Met mn 6s plus nu max 96 mb

Dat heeft er mee te maken dat de 6s niet alle banden ondersteund die er beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Wat is er zo belangrijk aan dan? Bedoel 160mb/s is leuk maar in dagelijks gebruik toch totaal onnodig. Tenzij je een zeer grote databundel hebt =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Klopt helemaal . Merkte dat tov de Samsung dat de webpagina's wat trager laden daar waar met 160 mb de pagina er vaak in een keer geladen was is dit nu wat langzamer . Is dit heel erg, nee maar wel merkbaar . Heb trouwens een abbo met 10GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
indofk schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:45:
Klopt helemaal . Merkte dat tov de Samsung dat de webpagina's wat trager laden daar waar met 160 mb de pagina er vaak in een keer geladen was is dit nu wat langzamer . Is dit heel erg, nee maar wel merkbaar . Heb trouwens een abbo met 10GB
10GB :9~

Waar kan ik zo iets vinden? Zoek namelijk ook een leuk internet abbo, zonder toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Jeffrey0416 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:51:
[...]

10GB :9~

Waar kan ik zo iets vinden? Zoek namelijk ook een leuk internet abbo, zonder toestel.
Oa bij KPN, tmobile en RobinMobile...

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:15
THE_BASE schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:35:
[...]

Het is juist de oude lader, maar moet wel zeggen dat het nog steeds de 2 meter Lightning van Apple is. Wellicht dat deze toch trager laadt of iets dergelijks. Zal de volgende keer de standaard lengte eens proberen.
Dat heb ik ergens eerder gelezen dat een oude lader langzamer laden bij een persoon maar waarom dat gebeurd snap ik niet helemaal?
Dus ben erg benieuwd als je de de gebruikt die erbij hoort.

Ik heb straks ook een 10 gb bundel of ik het ga gebruiken is een tweede maar relaxt is het wel. (5 gb plus 5 gb van compleet te zijn)

Verder dus erg benieuwd want ben een jaartje over gegaan op Samsung en heb een ruime week de s6 edge gehad maar wilde vanwege wat dingen toch weer iPhone en nu dus wachten tot hij komt.
Dus nu even terug op een iPhone 5s dus dan is de stap naar de 6s straks wel erg fijn hoop ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Roos79 op 14-10-2015 08:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
indofk schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:23:
Je hebt helemaal gelijk. Dacht het ergens gelezen te hebben . De nieuwe chip ondersteund inderdaad gedeeltelijk 4G+. hier in Utrecht haalde ik altijd met de Samsung s6 Edge meer dan 160 mb in mn slaapkamer . Met mn 6s plus nu max 96 mb

Dat heeft er mee te maken dat de 6s niet alle banden ondersteund die er beschikbaar zijn.
Hmm voor zover ik weet moet ie alle banden ondersteunen, zeker die in NL.
Dat zou geen probleem moeten vormen. Wel is t super irritant dat Apple niets heeft ingebouwd om te kunnen zien wanneer CA actief is.

Een leuke truc voor als jullie t nog niet wisten: (ga geen 80+ pages doorlezen, sorry :p)
Als je 3D touch style doordrukt op je keyboard (als je niet typt.), dan verandert je keyboard in een touchpad voor de tekst cursor. :) Geen gepriegel op het scherm meer om je cursor op de juiste plek in de tekst te krijgen. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 22:27
indofk schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:23:

En waar komt dit onderbuik gevoel vandaan? Je hebt gewoon 4g+ hoor. Ik weet dat uit eigen ervaring en bijvoorbeeld via KPN zelf https://mobiel.kpn.com/iphone-6s?icid=hptopbanner-iphone6s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ik heb de mogelijkheid om gunstig een 6s 64 uit de US te krijgen. Echter ben ik in de war van de model nrs welke A1688 is. http://mobile.pcmag.com/c...ce-for-travelers?origref=

Ik snap er ballen van of dit een probleem is in NL of de rest van Europa. Kan iemand me dat uitleggen? Volgens iculture zou ik de A1633 moeten hebben?

Ik zit zelf bij Vodafone..

[ Voor 3% gewijzigd door Spam op 14-10-2015 08:16 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wederom onbegrijpelijk hoe snel de accu vandaag weer gaat. Gisterenavond 0.00 uur uit de lader met 100%. Vanmorgen om 7 uur op 96%. Heb amper iets gedaan en zit al op 90%. Maar even afspraak maken met Apple.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Spam schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:13:
Ik heb de mogelijkheid om gunstig een 6s 64 uit de US te krijgen. Echter ben ik in de war van de model nrs welke A1688 is. http://mobile.pcmag.com/c...ce-for-travelers?origref=

Ik snap er ballen van of dit een probleem is in NL of de rest van Europa. Kan iemand me dat uitleggen? Volgens iculture zou ik de A1633 moeten hebben?

Ik zit zelf bij Vodafone..
Ik snap er zelf ook niks van, heb een A1699 model.. Vraag me ook af of dat straks gewoon werkt in Nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InGen10
  • Laatst online: 09:40
Weet iemand dat hier misschien; ik gebruik nu een Belkin invisiglass screenprotector maar het voelt toch niet helemaal lekker af en toe, de telefoon registreerd niet alle swipes vanad de schermranden goed en ik moet die handeling vaker 2x uitvoeren dan me lief is..

Nu zit ik te denken of het een optie is om zonder screenprotector te doen, en als het glas dan ernstig bekrast zou worden (waar ik niet zo snel van uitga) deze dan gewoon te laten vervangen.

Nou vraag ik me af; zou dit nog betaalbaar zijn en is het uberhaupt wel mogelijk door Force-touch?

Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Zo snel raakt het glas niet beschadigd hoor. Ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt en nooit last gehad van iets meer dan kleine kransjes die je alleen ziet als het scherm uitstaat en je het toestel goed in de zon kantelt. Zorg er wel altijd voor dat mn broekzakken schoon zijn (geen zand korreltjes) en sleutels ed bewaar ik niet samen met mn telefoon.

Uiteindelijk kun je het glas altijd wel ergens laten vervangen. Edit: het kan dus wel, alleen nog het onderdeel ergens krijgen :)

[ Voor 14% gewijzigd door SirLenncelot op 14-10-2015 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:59

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik mag bijna me abbonement verlengen maar ik zit in zo'n verschrikkelijke twijfel of ik de 6S of 6S plus wil.

Die plus is me eerste ingeving maar ik twijfel zo erg of ik het nou te groot ga vinden. Vind het erg zonde als ik die neem an na een maand echt spijt heb ofzo, andersom idem dito.

Zijn er mensen hier die de 6 / 6s plus hebben en hem achteraf toch te groot vinden?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:14
Ricmaniac schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:51:
ik mag bijna me abbonement verlengen maar ik zit in zo'n verschrikkelijke twijfel of ik de 6S of 6S plus wil.

Die plus is me eerste ingeving maar ik twijfel zo erg of ik het nou te groot ga vinden. Vind het erg zonde als ik die neem an na een maand echt spijt heb ofzo, andersom idem dito.

Zijn er mensen hier die de 6 / 6s plus hebben en hem achteraf toch te groot vinden?
Je went er snel aan, ik had eerst de iPhone 6, maar had van een vriend een Plus in mijn handen en vond dit het ideale formaat. Ik heb toen een iPhone 6 plus gekocht, nu de iPhone 6s Plus. De voordelen van een groot scherm zijn voor mij groter dan de nadelen van het extra gewicht/formaat. Zeker in combinatie met een Apple Watch is de plus een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Jeffrey0416 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:25:
[...]

Ik snap er zelf ook niks van, heb een A1699 model.. Vraag me ook af of dat straks gewoon werkt in Nederland..
Waah, nog meer modellen. Die Amerikanen met hun maffe netwerken.

Ok iemand anders die dit wel snapt dan? Ik moet vandaag laten weten aan iemand of ze m wel of niet moeten meenemen uit de Apple store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Spam schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:02:
[...]

Waah, nog meer modellen. Die Amerikanen met hun maffe netwerken.

Ok iemand anders die dit wel snapt dan? Ik moet vandaag laten weten aan iemand of ze m wel of niet moeten meenemen uit de Apple store..
http://www.techwalls.com/iphone-6s-plus-models-differences/

Even opzoeken welke banden de provider van je voorkeur in NL gebruikt.

Edit: kijk eens hier en hier

[ Voor 17% gewijzigd door SirLenncelot op 14-10-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10 09:44
Ricmaniac schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:51:

Vorig jaar een 6 gekocht, totdat ik de plus in mijn handen had... echt ideaal zo'n groot scherm (+ langere batterijduur). Nu dus een 6s plus en totaal geen spijt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 14:31

PaYnE81

XBL VandalizerNL

THE_BASE schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:21:
Wederom onbegrijpelijk hoe snel de accu vandaag weer gaat. Gisterenavond 0.00 uur uit de lader met 100%. Vanmorgen om 7 uur op 96%. Heb amper iets gedaan en zit al op 90%. Maar even afspraak maken met Apple.
's nachts een paar procenten kan, is afhankelijk van de apps en taken maar op zich niet ongewoon denk ik zo :)
Wat ook nog zou kunnen is een slecht wifi / mobiel netwerk signaal, dit heeft ook een behoorlijk negatieve invloed op je batterij.
Je zou evt. flightmode aan kunnen zetten om te testen. Als hij dan nog zo snel leeg loopt zou ik ff naar de Genius Bar gaan idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:49

Bob Popcorn

Plop!

THE_BASE schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:21:
8,5 uur en 10 procent er af. Dat zou neerkomen op een standbytijd van 85 uur, oftewel 3 en een halve dag. Lijkt me niet heel raar?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

RnB schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:02:
Met de iPad lader laadt ie ontzettend snel op.
Ik heb het niet getimed, maar het voelde als een uur om van 20% naar 100% te laden. Ik geloof dat ie met de meegeleverde lader in 100 minuten van 0% naar 100% geladen moet zijn.
Gebruik zelf ook vaak de iPad lader en kan dit bevestigen. Absolute tijd durf ik niet te zeggen nu, maar kan ik wel een keer meten voor je. Het voelt iig een stuk sneller :)
b.jelle schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:33:
[...]

Zij testen deze keer geen Geekbench. Overige programma's laten een veel kleiner verschil zien, zoals al vaker terug is gekomen en toevallig is deze keer de Samsung beter. Maar zolang ze max 1 programma of max 1 van elke chip testen kan ik de conclusies van afgelopen dagen niet echt serieus nemen...
Zo zie je maar weer, wees blij met wat je hebt, beide SoC's zijn prima, geniet van je telefoon en maak je niet teveel zorgen :)
Bob Popcorn schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:45:
[...]

8,5 uur en 10 procent er af. Dat zou neerkomen op een standbytijd van 85 uur, oftewel 3 en een halve dag. Lijkt me niet heel raar?
Volgens mij had hij hier voor een 6 die dit gedrag niet vertoonde. Vandaar zijn twijfels gok ik :)

[ Voor 46% gewijzigd door PaYnE81 op 14-10-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Dat is vlot, jailbreak is uitgekomen voor de liefhebbers: http://en.pangu.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 12:15
WhatsappHack schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:09:
[...]

Een leuke truc voor als jullie t nog niet wisten: (ga geen 80+ pages doorlezen, sorry :p)
Als je 3D touch style doordrukt op je keyboard (als je niet typt.), dan verandert je keyboard in een touchpad voor de tekst cursor. :) Geen gepriegel op het scherm meer om je cursor op de juiste plek in de tekst te krijgen. :P
Dat staat overal gemeld O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Lol toch was die functie me nog niet opgevallen xD thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
SirLenncelot schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:27:
[...]

http://www.techwalls.com/iphone-6s-plus-models-differences/

Even opzoeken welke banden de provider van je voorkeur in NL gebruikt.

Edit: kijk eens hier en hier
Eh ja dat overzicht had ik ook al gezien. Ik ben echter een behoorlijke leek op dit gebied en vroeg mij af of iemand anders op dit forum, die dit erg interessant vind, een advies had. _/-\o_

Zo snap ik deze informatie niet:
A1688: The world phone has almost the same bands as the A1633, except that there is no LTE band 30 (2.3 GHz WCS spectrum deployed by AT&T). This model will also work on both GSM and CDMA carriers.

[ Voor 16% gewijzigd door Spam op 14-10-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Spam schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:43:
[...]

Eh ja dat overzicht had ik ook al gezien. Ik ben echter een behoorlijke leek op dit gebied en vroeg mij af of iemand anders op dit forum, die dit erg interessant vind, een advies had. _/-\o_
Bij welke mobiele provider zit je? Dit is namelijk bepalend voor de banden die worden gebruikt :)

KPN: 800 MHz, 1800 MHz en 2600 MHz.
Vodafone: 800, 1800 en 2600 MHz
T-Mobile: 900 MhZ, 1800, 2600 MHz
Tele2: 800 Mhz en 2600 MHz

bron: http://www.4gdekking.nl/alles-over-4g

[ Voor 19% gewijzigd door PaYnE81 op 14-10-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
PaYnE81 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:45:
[...]

Bij welke mobiele provider zit je? Dit is namelijk bepalend voor de banden die worden gebruikt :)
Bij vodafone (zie eerdere post).

Wat ik niet begrijp is dit
A1688: The world phone has almost the same bands as the A1633, except that there is no LTE band 30 (2.3 GHz WCS spectrum deployed by AT&T). This model will also work on both GSM and CDMA carriers.
...en of dat relevant is voor mij als europese klant. Ik kan dus alleen maar de A1688 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Spam schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Bij vodafone (zie eerdere post).

Wat ik niet begrijp is dit

[...]

...en of dat relevant is voor mij als europese klant. Ik kan dus alleen maar de A1688 krijgen.
Band 30 wordt niet gebruikt naar mijn weten in Nederland, dus daar mis je niets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
PaYnE81 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:48:
[...]

Band 30 wordt niet gebruikt naar mijn weten in Nederland, dus daar mis je niets aan :)
Is dat iets voor 4G+ of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Spam schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:50:
[...]

Is dat iets voor 4G+ of zo?
Volgens mij niet direct 4G+ gerelateerd, het is het spectrum voor 2300MHz. voor zover ik even kan zien, die gebruiken de providers in NL niet. Weet alleen niet of dat een spectrum is wat in de toekomst mogelijk wel gebruikt gaat worden.

aanvulling wat er wel gebruikt wordt:

4G / LTE Frequentiebanden in Nederland en België
In Nederland worden voor 4G / LTE netwerken in band 3, 7 en 20 gebruikt. In België zijn daarnaast frequenties in de 38-, en 42-band uitgegeven. Deze netwerken krijgen zeer specifieke toepassingen, bijvoorbeeld de aanvulling op bestaande (vaste) breedband internet netwerken.

Nederland:

KPN gebruikt in Nederland frequentiespectrum in de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
Vodafone gebruikt in Nederland net als KPN de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
T-Mobile gebruikt in Nederland spectrum in de 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) frequentieband voor haar 4G / LTE netwerk.
Tele2 gaat in Nederland gebruik maken van de 800 MHz (band 20) en 2600 MHz (band 7) frequenties.
Ziggo / UPC hebben in Nederland spectrum in de 2600 MHz (band 7) frequentieband.

België:

Proximus gebruikt in België frequentiespectrum in de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
Mobistar gebruikt in België net als Proximus de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
Base gebruikt in België de 800 MHz (band 20) en 1800 MHz (band 3) frequentieband voor haar 4G / LTE netwerk.

En nog even een stukje uit de 4G Wiki:

De technologie van LTE-Advanced is dezelfde basistechnologie als LTE waardoor LTE-Advanced net als LTE een 4G Technologie is. De gedachten achter LTE-Advanced is om aan een LTE-signaal meer spectrum toe te voegen of om spectrum uit twee verschillende banden te combineren waardoor meer transportsnelheid beschikbaar komt voor de UE. Daarnaast voegt met een groter aantal antennes toe om de propagatie van het radiosignaal te verbeteren. Deze twee technieken noemt men Carrier-Aggregatie en MIMO. Deze twee technieken zijn de belangrijkste drijfveren voor LTE-Advanced.

[ Voor 77% gewijzigd door PaYnE81 op 14-10-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
PaYnE81 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:06:
[...]

Volgens mij niet direct 4G+ gerelateerd, het is het spectrum voor 2300MHz. voor zover ik even kan zien, die gebruiken de providers in NL niet. Weet alleen niet of dat een spectrum is wat in de toekomst mogelijk wel gebruikt gaat worden.

aanvulling wat er wel gebruikt wordt:

4G / LTE Frequentiebanden in Nederland en België
In Nederland worden voor 4G / LTE netwerken in band 3, 7 en 20 gebruikt. In België zijn daarnaast frequenties in de 38-, en 42-band uitgegeven. Deze netwerken krijgen zeer specifieke toepassingen, bijvoorbeeld de aanvulling op bestaande (vaste) breedband internet netwerken.

Nederland:

KPN gebruikt in Nederland frequentiespectrum in de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
Vodafone gebruikt in Nederland net als KPN de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
T-Mobile gebruikt in Nederland spectrum in de 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) frequentieband voor haar 4G / LTE netwerk.
Tele2 gaat in Nederland gebruik maken van de 800 MHz (band 20) en 2600 MHz (band 7) frequenties.
Ziggo / UPC hebben in Nederland spectrum in de 2600 MHz (band 7) frequentieband.

België:

Proximus gebruikt in België frequentiespectrum in de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
Mobistar gebruikt in België net als Proximus de 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) band.
Base gebruikt in België de 800 MHz (band 20) en 1800 MHz (band 3) frequentieband voor haar 4G / LTE netwerk.
Hmm...okee dus resumerend kunnen we stellen dat de A1688 net zo goed werkt als de A1633?

euh...ik lees net de mail nog eens van die amerikaan en het lijkt om een A1633 te gaan |:(

dom dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Spam schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Hmm...okee dus resumerend kunnen we stellen dat de A1688 net zo goed werkt als de A1633?
Klopt :) zolang de NL banden maar ondersteund worden zit je goed. Verder zijn de toestellen gewoon gelijk :)

Als er nog specs staan voor 2G en 3G banden, ook even controleren natuurlijk. Maar heb bij vorige generaties ook mensen hier gezien die het toestel uit de US hadden en er prima mee uit de voeten konden hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:45:
[...]

In standby is het ding top, met verbruik minder. Ik geef de schuld aan iOS 9, aangezien er enthousiaste verhalen zijn over iOS 9.1 beta.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

THE_BASE schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:50:
[...]

In standby is het ding top, met verbruik minder. Ik geef de schuld aan iOS 9, aangezien er enthousiaste verhalen zijn over iOS 9.1 beta.
Zou ook nog kunnen inderdaad, iOS 9 is nog vrij nieuw, en voorgaande versies hadden ook vaak wat "kinderziektes"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

THE_BASE schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:50:
[...]

Ik geef de schuld aan mensen die aan het nitpicken zijn op hun telefoon, simpelweg omdat ze verwachten dat hun precious iPhone heilig is. :X iPhones hebben vanaf de 5s bekend gestaan om hun niet al te beste batterijduur. Ook de 6s, met een nóg kleinere batterij, heeft daar last van.

Buiten dat zijn de meeste mensen er nu constant mee aan het spelen, waardoor 'ie natuurlijk nóg sneller leeg gaat. En de batterij moet eerst ook nog even settlen, duurt een keer of 5 opladen voordat 'ie 100% werkt.

Niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Bob Popcorn schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:32:
[...]

Ik geef de schuld aan mensen die aan het nitpicken zijn op hun telefoon, simpelweg omdat ze verwachten dat hun precious iPhone heilig is. :X iPhones hebben vanaf de 5s bekend gestaan om hun niet al te beste batterijduur. Ook de 6s, met een nóg kleinere batterij, heeft daar last van.

Buiten dat zijn de meeste mensen er nu constant mee aan het spelen, waardoor 'ie natuurlijk nóg sneller leeg gaat. En de batterij moet eerst ook nog even settlen, duurt een keer of 5 opladen voordat 'ie 100% werkt.

Niks aan de hand.
Eeensch... Maar! haha, toch valt me op dat m'n 6s het veel langer uit houdt met die "kleinere" batterij dan m'n 5s (zelfde backup) Heb geen 6 gehad, dus kan niet oordelen hoe de 6 tegenover de 6s staat.

(en ja de 5s had een kleinere batterij, maar ook een kleiner scherm etc. Ga er even van uit dat Apple een gelijke user experience wil geven, dus de absolute batterij groote is minder van belang :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:32:
[...]

Niks aan de hand.
Uiteraard, ik let op de kleine dingetjes. Vanaf de iPhone 3G is de accu alleen maar beter geworden. Tot de iPhone 6 was het super. Nu lijkt het een stapje terug en dat is wennen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 21:22
Mijn batterij zit nu al op 55 procent.. Iphone 6s met jawel... De samsung chip!!:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Kijk; die chips zijn ook een non-issue. Er zijn legio testen die laten zien dat er nauwelijks verschil is (valt allemaal binnen een marge die normaal is) en er is één test die iets anders laat zien en iedereen schreeuwt moord en brand. Als niemand had geweten dat er überhaupt verschil in de chips zat was het niet eens opgevallen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

WhatsappHack schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:09:
[...]
Wow, ook ik wist dit niet en had hier kennelijk al die pagina's overheen gelezen :X . Wat een handige feature! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
PaYnE81 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:36:
[...]

Klopt :) zolang de NL banden maar ondersteund worden zit je goed. Verder zijn de toestellen gewoon gelijk :)

Als er nog specs staan voor 2G en 3G banden, ook even controleren natuurlijk. Maar heb bij vorige generaties ook mensen hier gezien die het toestel uit de US hadden en er prima mee uit de voeten konden hier. :)
Ok dit zijn de 3G
UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz).
Vodafone zit met 2G in de 900Mhz band en met 2100Mhz in de 3G band

reviews: Mobiele netwerken: waarom er soms geen bereik is

okee dan toch ? :*)

[ Voor 53% gewijzigd door Spam op 14-10-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Wellicht hebben mensen hier iets aan:

http://www.iculture.nl/facebook-app-slurpt-accu-leeg-ios-9/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Spam schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:38:
[...]

Ok dit zijn de 3G

[...]

Vodafone zit met 2G in de 900Mhz band en met 2100Mhz in de 3G band

reviews: Mobiele netwerken: waarom er soms geen bereik is

okee dan toch ? :*)
Lijkt me inderdaad geen probleem op te leveren :)

Is het overigens zo'n groot verschil met kopen in de US dan?
rename dat artikel maar naar Facebook App slurt accu op elke versie van iOS en Android leeg :+

[ Voor 22% gewijzigd door PaYnE81 op 14-10-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
sww89 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:09:
[...]

En waar komt dit onderbuik gevoel vandaan? Je hebt gewoon 4g+ hoor. Ik weet dat uit eigen ervaring en bijvoorbeeld via KPN zelf https://mobiel.kpn.com/iphone-6s?icid=hptopbanner-iphone6s
Klopt! Wij hebben 4G+ op onze iphone's.

Echter er zit verschil in 4G+ op bv de Samsung galaxy s6 en de IPhone 6s , tenminste bij KPN . De snelheid van 4G+ wordt gehaald door verschillende banden met elkaar te combineren . Simpel uitgelegd , hoe meer banden in het 3G , 4G verhaal gecombineerd kunnen worden hoe sneller je downloadsnelheid wordt . Aangezien de chip die in de 6s zit niet alle banden ondersteund die opdat moment beschikbaar zijn wordt niet de maximale snelheid van 300Mb gehaald maar maximaal 150MB dat resulteert in de praktijk van maximale snelheden (bij mij thuis) van 96MB terwijl de de chip die in de Samsung zit wel die maximale snelheid van 300MB haald wat bij mij thuis resulteert in een maximale snelheid van 160MB . Dat is geen onderbuikgevoel maar een feit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianchang
  • Laatst online: 20-01 17:23
indofk schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:50:
[...]

Echter er zit verschil in 4G+ op bv de Samsung galaxy s6 en de IPhone 6s , tenminste bij KPN . De snelheid van 4G+ wordt gehaald door verschillende banden met elkaar te combineren . Simpel uitgelegd , hoe meer banden in het 3G , 4G verhaal gecombineerd kunnen worden hoe sneller je downloadsnelheid wordt . Aangezien de chip die in de 6s zit niet alle banden ondersteund die opdat moment beschikbaar zijn wordt niet de maximale snelheid van 300Mb gehaald maar maximaal 150MB dat resulteert in de praktijk van maximale snelheden (bij mij thuis) van 96MB terwijl de de chip die in de Samsung zit wel die maximale snelheid van 300MB haald wat bij mij thuis resulteert in een maximale snelheid van 160MB . Dat is geen onderbuikgevoel maar een fijt .
Fijt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

[...]

Echter er zit verschil in 4G+ op bv de Samsung galaxy s6 en de IPhone 6s , tenminste bij KPN . De snelheid van 4G+ wordt gehaald door verschillende banden met elkaar te combineren . Simpel uitgelegd , hoe meer banden in het 3G , 4G verhaal gecombineerd kunnen worden hoe sneller je downloadsnelheid wordt . Aangezien de chip die in de 6s zit niet alle banden ondersteund die opdat moment beschikbaar zijn wordt niet de maximale snelheid van 300Mb gehaald maar maximaal 150MB dat resulteert in de praktijk van maximale snelheden (bij mij thuis) van 96MB terwijl de de chip die in de Samsung zit wel die maximale snelheid van 300MB haald wat bij mij thuis resulteert in een maximale snelheid van 160MB . Dat is geen onderbuikgevoel maar een fijt .
En je punt is? het is toch beide al achterlijk snel voor een mobiel device :)

Er worden volgens de specs 23 LTE banden ondersteund en snelheden tot 300Mbps, dus de iPhone 6s kan het wel maar niet bij KPN ;)

[ Voor 6% gewijzigd door PaYnE81 op 14-10-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:55
Reageer nou inhoudelijk man! Is toch kinderachtig gedrag dit. Alsof iemand niet een spelfout kan maken?!

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianchang
Redondo1982 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:59:
[...]

Reageer nou inhoudelijk man! Is toch kinderachtig gedrag dit. Alsof iemand niet een spelfout kan maken?!
Sorry hoor wist niet dat je kwaad werd. Maar fijt is iets heel anders dan feit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
PaYnE81 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:55:
[...]

En je punt is? het is toch beide al achterlijk snel voor een mobiel device :)

Er worden volgens de specs 23 LTE banden ondersteund en snelheden tot 300Mbps, dus de iPhone 6s kan het wel maar niet bij KPN ;)
Hij probeert een vergelijk te stellen tussen twee foons, dat is toch goed voor een forum. Alleen daarmee al maakt ie een punt. Voor mij is het in ieder geval informatie waar ik niet dagelijks bij stilsta, maar nu wel tot me neem en er interesse in krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
fabianchang schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:00:
[...]

Sorry hoor wist niet dat je kwaad werd. Maar fijt is iets heel anders dan feit
Boos! Nee joh, maar hij wil gewoon graag wat informatie toevoegen aan dit topic. Dat is toch goed?

En het feit (ja haha) dat jij wist wat hij bedoelde met fijt zegt mij dat je het deed om hem ff te bashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Redondo1982 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:02:
[...]

Hij probeert een vergelijk te stellen tussen twee foons, dat is toch goed voor een forum. Alleen daarmee al maakt ie een punt. Voor mij is het in ieder geval informatie waar ik niet dagelijks bij stilsta, maar nu wel tot me neem en er interesse in krijg.
Het is ook onjuist, volgende de Apple specs wordt er weldegelijk 300Mbps ondersteund, dat hij dat hier in NL niet haalt en op een telefoon met een andere 4G modem wel is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianchang
Redondo1982 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:03:
[...]

Boos! Nee joh, maar hij wil gewoon graag wat informatie toevoegen aan dit topic. Dat is toch goed?

En het feit (ja haha) dat jij wist wat hij bedoelde met fijt zegt mij dat je het deed om hem ff te bashen.
Uiteraard is dat goed en als je terug kijkt heb ik een vraag gesteld mbt bluetooth en wil dus ook waatden toevoegen. Uiteraard weet ik wat hij bedoelde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Heb het al aangepast , no hard feelings 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
PaYnE81 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:04:
[...]

Het is ook onjuist, volgende de Apple specs wordt er weldegelijk 300Mbps ondersteund, dat hij dat hier in NL niet haalt en op een telefoon met een andere 4G modem wel is een ander verhaal.
Ja, maar dat tweede stuk van je reactie voegde je wel later bij. In je eerste onaangepaste reactie vroeg je alleen wat zijn punt was en dat het al retesnel was voor een mobile device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:39

Mfpower

In dubio

Ik heb een 6s 64gb SG gekregen die niet goed is :( iin de linkeronderhoek is een lijntje pixels die altijd groen/rood zijn ongeacht wat er op het display staat (maar het valt vooral op bij een zwarte achtergrond, ik heb het daarom maandag pas voor het eerst goed gezien, of het trad toen voor het eerst op).
Hopelijk ben ik hem geen 3 weken kwijt (vrijdag gehaald bij phone house). Iemand ervaring met iets dergelijks naar de apple store of phone house gaan? Eigenlijk vind ik dat ik een COA (crippled on arrival) gewoon moet kunnen inruilen voor een nieuw exemplaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:45

OMX2000

By any means necessary...

Redondo1982 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:59:
[...]

This is the internet. Lighten up ;) Spelfouten maken mag, maar als iemand erop wijst kun je beter gewoon je fout toegeven en de volgende keer net ff wat beter opletten.

Ok inhoudelijk. De qualcomm die in de 6s zit zou ook tot 300Mbps ondersteunen : http://www.idownloadblog....one-6s-qualcomm-mdm9635m/

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
fabianchang schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:04:
[...]

Uiteraard is dat goed en als je terug kijkt heb ik een vraag gesteld mbt bluetooth en wil dus ook waatden toevoegen. Uiteraard weet ik wat hij bedoelde!
Mooi! Moest ook wel lachen om je opmerking hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Redondo1982 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Ja, maar dat tweede stuk van je reactie voegde je wel later bij. In je eerste onaangepaste reactie vroeg je alleen wat zijn punt was en dat het al retesnel was voor een mobile device.
En daar blijf ik nog steeds bij. Je gaat als gebruiker nagenoeg niets zien van een verschil tussen 150 of 300Mbps op je mobiel, waar je feitelijk toch maar 96 en respectievelijk 160Mbps van haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
OMX2000 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:07:
[...]

This is the internet. Lighten up ;) Spelfouten maken mag, maar als iemand erop wijst kun je beter gewoon je fout toegeven en de volgende keer net ff wat beter opletten.

Ok inhoudelijk. De qualcomm die in de 6s zit zou ook tot 300Mbps ondersteunen : http://www.idownloadblog....one-6s-qualcomm-mdm9635m/
Klopt, maar de beste man/jongen bedoelde het goed. Alleen sloot ie af met 'fijt'. Desalniettemin ben ik nu wel helemaal up to date wat betreft de 4g+, waarvoor dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
PaYnE81 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:08:
[...]

En daar blijf ik nog steeds bij. Je gaat als gebruiker nagenoeg niets zien van een verschil tussen 150 of 300Mbps op je mobiel, waar je feitelijk toch maar 96 en respectievelijk 160Mbps van haalt.
Klopt, maar er is wel verschil. Dat is toch alleen al een puntje om aan te tonen/geven. Zelfde als met chipgate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Mfpower schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:07:
Ik heb een 6s 64gb SG gekregen die niet goed is :( iin de linkeronderhoek is een lijntje pixels die altijd groen/rood zijn ongeacht wat er op het display staat (maar het valt vooral op bij een zwarte achtergrond, ik heb het daarom maandag pas voor het eerst goed gezien, of het trad toen voor het eerst op).
Hopelijk ben ik hem geen 3 weken kwijt (vrijdag gehaald bij phone house). Iemand ervaring met iets dergelijks naar de apple store of phone house gaan? Eigenlijk vind ik dat ik een COA (crippled on arrival) gewoon moet kunnen inruilen voor een nieuw exemplaar....
Punt van aankoop is je garantie punt, hoe zij hier mee omgaan staat hoogst waarschijnlijk in de voorwaarde waarmee je akkoord bent gegaan tijdens de aanschaf :)
Ik zou in dit geval ook een nieuwe eisen hoor, maar neem eerst eens contact op over hoe en wat, wellicht ruilen ze hem al gewoon om en maak je je druk om niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Als Ik vanuit de twitter app een link open naar bv pocketnow.com dan blijft ie in de twitter app . Als ik vervolgens een link wil openen naar YouTube dan kan ik hem alleen vanuit de twitterapp bekijken en geen streamsnelheid kiezen . Dus ik wil hem dan graag geopend hebben in de YouTube app zelf dat kan door op de link te drukken . Alleen dan opend ie wel de YouTube app maar niet het desbetreffende filmpje . Doe ik iets fout of is dit niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Redondo1982 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:11:
[...]

Klopt, maar er is wel verschil. Dat is toch alleen al een puntje om aan te tonen/geven. Zelfde als met chipgate.
Eensch.

Blijft overigens wel gek, want alle 4G banden van KPN worder ondersteund naar mijn weten. Wellicht kan de modem chip in de 6s slechts 2 banden combineren waar de Galaxy S6 er 4 kan combineren of iets dergelijks.

Edit:

Lees net dat KPN 3 LTE banden combineert om 300Mbps te halen, namelijk 800, 1800 als 2600 MHz. Deze 3 banden worden ondersteund door de iPhone 6s volgens de specs. Mogelijk is het dus een beperking in de bundel techniek of iets dergelijks en ondersteund de Galaxy S6 modem wel het combineren van deze 3 banden.

Edit 2:

De 'vier' grote providers maken gebruik van verschillende frequentie banden op het 4G netwerk.
Hieronder een overzichtje van de gepaarde banden:
KPN:
- LTE 800 MHz, 10 MHz bandbreedte.
- LTE 1800 MHz, 20 MHz bandbreedte.
- LTE 2600 MHz, 10 MHz bandbreedte.
Vodafone:
- LTE 2600 MHz, 10 MHz bandbreedte.
T-Mobile:
- LTE 900 MHz, 10 MHz bandbreedte.
- LTE 2600 MHz, 5 MHz bandbreedte.
Tele2:
- LTE 2600 MHz, 20 MHz bandbreedte.

Per blok van 5 MHz bandbreedte (gepaard), wordt een snelheid van 37,5 Mbit/s gehaald.

[ Voor 55% gewijzigd door PaYnE81 op 14-10-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
Heb sinds gisteren mijn iPhone6s+ binnen en ben er echt heel blij mee. Maar ik lees her en der toch dat er wat problemen zijn met de schermen van de nieuwe iPhones. Welke app(s) gebruiken jullie om dit te kunnen testen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• indofk
Redondo1982 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:09:
[...]

Klopt, maar de beste man/jongen bedoelde het goed. Alleen sloot ie af met 'fijt'. Desalniettemin ben ik nu wel helemaal up to date wat betreft de 4g+, waarvoor dank!
Die spelfout ga ik in iedergeval niet meer maken. Zo helpen we elkaar. Ja toch 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
PaYnE81 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:46:
[...]

Lijkt me inderdaad geen probleem op te leveren :)

Is het overigens zo'n groot verschil met kopen in de US dan?
Nou door een low-stock kon ik zwz een 128GB voor de prijs van een 64GB krijgen. Dus dat is al gunstig. Uiteindelijk kost de 64GB mij rond de 723 euro door gebruik te maken van diensten als transferwise.

Lijkt me de moeite vergeleken met de reguliere prijs in NL van ~859 euro :*) pricewatch: Apple iPhone 6s 64GB Grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Spam schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:21:
[...]

Nou door een low-stock kon ik zwz een 128GB voor de prijs van een 64GB krijgen. Dus dat is al gunstig. Uiteindelijk kost de 64GB mij rond de 723 euro door gebruik te maken van diensten als transferwise.

Lijkt me de moeite vergeleken met de reguliere prijs in NL van ~859 euro :*) pricewatch: Apple iPhone 6s 64GB Grijs
Zeker! dat loont de moeite :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Ik werd ook niet warm van de accutijd van mijn 6s op 9.0.2, dus ik heb 9.1 erop gezet.
Helaas is ook daar de accutijd minder dan die met mijn 6 was. Nu haal ik gelukkig wel gewoon twee werkdagen zonder op te laden, maar van 9u naar 6,5u gebruik, is toch wel siginificant vind ik.

Ik heb overigens een TSMC chip, voor de paranoide personen onder ons. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mfpower schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:07:
Als je ermee naar Apple gaat zetten ze er meteen een nieuw scherm in :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
RnB schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:38:
Ik werd ook niet warm van de accutijd van mijn 6s op 9.0.2, dus ik heb 9.1 erop gezet.
Helaas is ook daar de accutijd minder dan die met mijn 6 was. Nu haal ik gelukkig wel gewoon twee werkdagen zonder op te laden, maar van 9u naar 6,5u gebruik, is toch wel siginificant vind ik.

Eindelijk iemand die hetzelfde ervaart. De standbytijd is dus prima, de gebruikstijd is een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

THE_BASE schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:28:
[...]

Eindelijk iemand die hetzelfde ervaart. De standbytijd is dus prima, de gebruikstijd is een stuk minder.
9 uur op een normale iPhone 6 joh? dat is best uitzonderlijk lang, naar wat ik heb gehoord/gezien. Wat is je Screen on Time bij beide? dat zegt namelijk meer dan de gebruiksduur die apple opgeeft bij Batterij :)

Heb je een fixed brightness of gebruik je automatisch? Background app refresh hetzelfde bij beide? Zelfde Sim/Provider bij beide? om maar wat dingen die van invloed zijn te noemen :)

Overigens zou ik persoonlijk bij normaal gebruik blij zijn met die 6,5 uur, maar dat even ter zijde. Jij hebt vergelijk materiaal dat ik niet heb ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Beide uiteraard met dezelfde instellingen en workflow (beetje bellen, heel veel appen, iedere avond facetimen, facebook/instagram/tweetbot paar x per dag checken, Spotify streaming 1u per dag).
Ik keek ook mijn ogen uit met 9u gebruik op mijn 6 met 9.1, maar ik heb het twee x gehad totdat ik overging op de 6s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

RnB schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:38:

Ik een Samsung chip, maar die 9 uur haal ik ook wel. Ik kom er ruim de dag mee door en dat is voldoende voor mij. Dit is het nu:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zaNv3UY.png

[ Voor 10% gewijzigd door Jay-v op 14-10-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Bizar joh, heb er geen verklaring voor dan. Zou je is een fixed brightness kunnen testen op beide? Wellicht is de autobrightness op de 6s gevoeliger ofzo. Scherm blijft 1 van de grootste slurpers natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Jay-v schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:47:
[...]

Ik een Samsung chip, maar die 9 uur haal ik ook wel. Ik kom er ruim de dag mee door en dat is voldoende voor mij. Dit is het nu:
[afbeelding]
Dat ziet er netjes uit.
Het valt me op dat mijn energievreters er niet bij jou tussenstaan: Whatsapp en Facebook. Beide hebben een 70% aandeel in energievreten.
Het lijkt net alsof beide op de achtergrond meer energie verbruiken dan op mijn 6. Ik ga het morgen testen door ze steeds af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Facebook app zou ik eraf "halen" ahum haha en de site gebruiken in safari, als je zonder notificaties af kunt.
Facebook app is echt huilie voor je batterij. Maar dat is al door meerder mensen aangegeven :)
Tweetbot zou ook een flinke slurper moeten zijn, volgens mij had je die ook toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:21
Heb het idee dat de meeste met een 6s een langere gebruikstijd halen dan ik met mijn 6s plus en voor mijn gevoel ging mijn "oude" 6 plus veel langer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

PaYnE81 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:04:
Facebook app zou ik eraf "halen" ahum haha en de site gebruiken in safari, als je zonder notificaties af kunt.
Facebook app is echt huilie voor je batterij. Maar dat is al door meerder mensen aangegeven :)
Tweetbot zou ook een flinke slurper moeten zijn, volgens mij had je die ook toch?
Ja dat klopt, Tweetbot staat op 3. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

RnB schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:58:
[...]

Dat ziet er netjes uit.
Het valt me op dat mijn energievreters er niet bij jou tussenstaan: Whatsapp en Facebook. Beide hebben een 70% aandeel in energievreten.
Het lijkt net alsof beide op de achtergrond meer energie verbruiken dan op mijn 6. Ik ga het morgen testen door ze steeds af te sluiten.
Die staan er wel, maar omdat ik naar onder moet scrollen om de usage tijden te zien zie je die niet in het screenshot ;). En FB is inderdaad een bagger app (blijft actief omdat het een 'voip' applicatie is).

Website gebruiken is veel beter voor je batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

cardwizard schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:14:
Heb het idee dat de meeste met een 6s een langere gebruikstijd halen dan ik met mijn 6s plus en voor mijn gevoel ging mijn "oude" 6 plus veel langer mee...
Blijft een lastig iets om te meten en te vergelijken :)
Hoeveel laad cycli heeft je batterij al gehad in je 6s plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Op mijn Mac heb ik daar coconut voor maar op een iPhone kun je dit niet zien zonder JB dacht ik?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

pdavie2311 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:30:
Op mijn Mac heb ik daar coconut voor maar op een iPhone kun je dit niet zien zonder JB dacht ik?
Klopt maar aangezien het toestel voor de meeste mensen een paar dagen out is, weet je ongeveer wel hoeveel ladingen je hem hebt gegeven dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloedboer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 11:50
THE_BASE schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:10:
Toch klopt er met iOS 9 iets niet helemaal, of met mijn accu: 21.50 uur 73%, 22.10 uur 75%. Duurde me veel te lang, dus even softreset en ineens 79%. Of dat nou aan mijn toestel ligt of aan iOS 9. het kan toch geen 3,5 uur duren op het toestel op te laden?

Mijn iPhone 6 was in dik anderhalf uur vol.
Viel me gisteren ook op dat hij erg langzaam oplaad, was helemaal verbaasd dat op het moment dat ik de telefoon gebruik hij een stuk sneller oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:21
RnB schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:16:
[...]

Ja dat klopt, Tweetbot staat op 3. :P
Tweetbot 4 toevallig ? Zijn ze mee bezig , streaming uitzetten zou moeten helpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Ik ben persoonlijk positief verrast door de acuuduur (: Mijn Edge zong het toch echt een stuk minder lang uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 19:39
Ik ben al sinds 2009 full time android gebruiker.. Ik ben altijd bang geweest 'te beperkt' te zijn qua mogenlijkheden met IOS. Maar ben wel weer toe aan iets nieuws... Durf ik de switch aan?.. :+
Ik heb nu een OPO en ontdanks custom roms flashen me niet vreemd is ben ik eigenlijk wel toe aan iets wat gewoon 'werkt'. Vrouwlief is helemaal tevreden met haar 6 alleen zie ik mezelf nog heel slecht zonder terug knop en verminderde resolutie. Twijfel.. twijfel.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

T-Blizzard schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:15:
Ik ben al sinds 2009 full time android gebruiker.. Ik ben altijd bang geweest 'te beperkt' te zijn qua mogenlijkheden met IOS. Maar ben wel weer toe aan iets nieuws... Durf ik de switch aan?.. :+
Ik heb nu een OPO en ontdanks custom roms flashen me niet vreemd is ben ik eigenlijk wel toe aan iets wat gewoon 'werkt'. Vrouwlief is helemaal tevreden met haar 6 alleen zie ik mezelf nog heel slecht zonder terug knop en verminderde resolutie. Twijfel.. twijfel.. 8)7
Resolutie is niet heel spannend denk ik en de terug knop is bij heel veel apps vervangen door een swipe van de linkerkant van het scherm naar de rechterkant, de homeknop kan natuurlijk ook en je kan als je de 6S hebt een force touch doen op het scherm (linksonder) om gelijk in het multitask scherm te komen. Ik zou zeggen, probeer hem even in de plaatselijke mediamarkt :).

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Kom zelf ook van Android, Galaxy S S2 en S3 gehad en bij de S4 ook overgestapt naar Apple omdat mijn vriendin en vrienden er zo lovend over waren ^^ Wel even wennen in het begin, maar kan nu niet iets noemen wat ik echt zou missen, afgelopen week m'n 2e iPhone gehaald en ben nog altijd zeer tevreden :) Zou idd wat gezegd word lekker ff spelen in de winkel, uiteindelijk kan er maar 1 beslissen en dat ben je zelf haha 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Ik heb werkelijk bijna elke telefoon geprobeerd van dit moment (iPhone 6, iPhone 6 plus, xperia z3, LG G4, s6 edge, s6 en nu dan de iPhone 6s) en ik kan je vertellen dat de beste gebruikservaring toch wel bij IOS ligt. Niet dat android een slecht OS is, integendeel. Toch vind ik IOS echt een stuk stabieler in gebruik dan android, er gaat toch altijd een hoop mis met mijn android toestellen. (rare onverklaarbare drain, app freezes, sudden robots etc). Op dit moment weer terug naar de iPhone en blij als een kind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
ronaldm3 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:18:
[...]

Resolutie is niet heel spannend denk ik en de terug knop is bij heel veel apps vervangen door een swipe van de linkerkant van het scherm naar de rechterkant, de homeknop kan natuurlijk ook en je kan als je de 6S hebt een force touch doen op het scherm (linksonder) om gelijk in het multitask scherm te komen. Ik zou zeggen, probeer hem even in de plaatselijke mediamarkt :).
Vooral in de browser zie ik toch behoorlijk verschil met de lagere resolutie. Daarbij moet ik wel zeggen dat kijkhoeken bizar zijn van de Iphone.
PaYnE81 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:25:
[...]

Kom zelf ook van Android, Galaxy S S2 en S3 gehad en bij de S4 ook overgestapt naar Apple omdat mijn vriendin en vrienden er zo lovend over waren ^^ Wel even wennen in het begin, maar kan nu niet iets noemen wat ik echt zou missen, afgelopen week m'n 2e iPhone gehaald en ben nog altijd zeer tevreden :) Zou idd wat gezegd word lekker ff spelen in de winkel, uiteindelijk kan er maar 1 beslissen en dat ben je zelf haha 😁
Dat heb ik al gedaan zowel met de 6 als de 6S. Moet wel zeggen formaat en feel zijn geweldig.
Wouter lucassen schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:49:
[...]

Ik heb werkelijk bijna elke telefoon geprobeerd van dit moment (iPhone 6, iPhone 6 plus, xperia z3, LG G4, s6 edge, s6 en nu dan de iPhone 6s) en ik kan je vertellen dat de beste gebruikservaring toch wel bij IOS ligt. Niet dat android een slecht OS is, integendeel. Toch vind ik IOS echt een stuk stabieler in gebruik dan android, er gaat toch altijd een hoop mis met mijn android toestellen. (rare onverklaarbare drain, app freezes, sudden robots etc). Op dit moment weer terug naar de iPhone en blij als een kind :+
Overklaarbare drain.. Ja daar ben ik wel bekend mee. Zowel android als IOS hebben hun charme. Misschien maar gewoon alle twee houden O-) .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 22:27
[...]

Echter er zit verschil in 4G+ op bv de Samsung galaxy s6 en de IPhone 6s , tenminste bij KPN . De snelheid van 4G+ wordt gehaald door verschillende banden met elkaar te combineren . Simpel uitgelegd , hoe meer banden in het 3G , 4G verhaal gecombineerd kunnen worden hoe sneller je downloadsnelheid wordt . Aangezien de chip die in de 6s zit niet alle banden ondersteund die opdat moment beschikbaar zijn wordt niet de maximale snelheid van 300Mb gehaald maar maximaal 150MB dat resulteert in de praktijk van maximale snelheden (bij mij thuis) van 96MB terwijl de de chip die in de Samsung zit wel die maximale snelheid van 300MB haald wat bij mij thuis resulteert in een maximale snelheid van 160MB . Dat is geen onderbuikgevoel maar een feit
Dan ben je denk ik verkeerd geinformeerd. De iPhone 6s en Samsung Galaxy S6 ondersteunen beide LTE cat. 6 welke 300Mb down en 50Mb up mogelijk maakt. Dat houdt in dat ze beiden twee banden van 20 MHz kunnen bundelen. In die zin zijn ze gelijk. Ook ondersteund de 6s meer banden dan ooit, ook die in Nederland (al sinds de 5s trouwens). Op de 2600 MHz band echter is het wat gecompliceerder omdat daar een versnippering van frequenties is die je niet zomaar kunt bundelen. Het gaat dan om gepaarde en ongepaarde frequenties. Op dat gebied ondersteund de 6s ze volgens mij niet allemaal. Ik ben niet zo technisch wat dat betreft, maar hier kan je daar meer over lezen over de situatie in Nederland.

Voor de goede orde, KPN heeft momenteel in Utrecht (en een aantal andere steden):
- 4G op de 800 MHz band met 10 MHz bandbreedte max 75 Mbps
- 4G op de 1800 MHz band met 20 MHz bandbreedte max 150 Mbps
- Binnenkort (2016?) 4G op de 2600 MHz band met 10 MHz gepaard (en 30 MHz ongepaard maar dat mag je nu vergeten)

Met LTE uit de 6e categorie kan je dus 20 MHz en 20 MHz bundelen om de theoretische snelheid te halen van 300 Mbps. Aangezien KPN slechts 10 MHz op 800 MHz en 20 MHz op 1800 MHz heeft, komen ze niet verder dan 225 Mbps wanneer ze die banden bundelen. Dat is voor hun in marketing termen 4G+.

Terug naar jouw situatie in Utrecht. Waarschijnlijk heb jij je snelheden op de S6 verkregen doordat je door het netwerk op 4G+ werd gezet. Vandaar dat je met 160 Mbps aardig dicht bij de theoretische 225 Mbps zat. De 6s daarentegen zat waarschijnlijk niet op 4G+ maar hield het netwerk jou op 4G1800 waardoor je net niet de 100 Mbps aantikte en daarmee zat je niet ver af van de theoretische 150 Mbps op die band. Dit is een gok van mijn kant en kun je op de iPhone ook niet nagaan, maar klinkt wel logisch wanneer je doorgaans 160 Mbps zou kunnen halen. Waarom je dan niet op 4G+ bent gezet is mij dan een raadsel (als dit klopt!). De 6s ondersteund het wel volledig in Nederland zoals het op dit moment is uitgerold.

Er is nog een mogelijkheid, en dat is dat jij doelt op de nieuwste Samsungs, namelijk de Galaxy S6 Edge+ en Note 5. Die ondersteunen LTE cat. 9 en daarmee kun je drie banden bundelen. Dat wordt dus 20 MHz + 20 MHz + 20 MHz maakt 450 Mbps in theorie als je 800 MHz + 1800 MHz + 2600 MHz gaat inzetten daarvoor.

KPN gaat naast 4G op de 800 MHz en 1800 MHz band, ook uitrollen op de 2600 MHz band, en in Delft wordt daar al met daarvoor gefabriceerde telefoons geexperimenteerd. In Utrecht kan dat voor zover ik weet nog niet (hooguit voor testdoeleinden), anders staat dat wel in het Antenneregister. Je krijgt dan de situatie uit de vorige alinea, maar dan met het gegeven dat KPN niet anders kan dan 10 MHz + 20 MHz + 10 MHz en dus niet hoger kan dan 300 Mbps zonder grondige herschikking van het totale 2G, 3G en 4G netwerk.

De Samsung Galaxy S6 ondersteund de nodige technieken van KPN voor 4G+ en kan theoretisch bij KPN 225 Mbps halen.
De iPhone 6s ondersteund de nodige technieken van KPN 4G+ en kan theoretisch bij KPN 225 Mbps halen.
Dan is het aan het netwerk om jou op de juiste frequentie(s) over te zetten wanneer je binnen het bereik van de betreffende mast bent.

Alle bronnen op een rij:
https://www.qualcomm.com/invention/technologies/lte/advanced
Robert's blog: iPhone LTE frequenties in Nederland
Wikipedia: List of devices with LTE Advanced
Wikipedia: LTE Advanced
https://www.4gmasten.nl/achtergrond/frequentie-veiling
https://www.4gmasten.nl/n...-ondersteunt-de-iphone-6s
nieuws: KPN haalt bij 4g-test 297Mbit/s door 2,6GHz-band in te zetten

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 14-10-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Upgrade van nexus 5 naar iphone 6s (Samsung chip, twijfel of ik hem terugbreng). Erg snel, bijzonder grote vooruitgang, maar vreemd genoeg haal ik thuis 3 vd 5 bolletjes bereik en met mijn nexus volledig bereik (5/5). Ik gebruik geen metalen hoesje oid.
Iemand een verklaring?

APN staat ingesteld op KPN4G.nl op beide telefoons

[ Voor 8% gewijzigd door Justin_ op 14-10-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je nu een OPO hebt dan ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat je een 6s Plus gaat nemen, die heeft in ieder geval de zelfde resolutie.

De terug knop ga je niet missen verwacht ik, althans niet na een paar dagen iOS gebruik. De meeste apps ondersteunen namelijk de swipe beweging die Apple hanteert voor "terug" (Van links op je scherm naar rechts vegen.)
Justin_ schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:44:
Upgrade van nexus 5 naar iphone 6s (Samsung chip, twijfel of ik hem terugbreng). Erg snel, bijzonder grote vooruitgang, maar vreemd genoeg haal ik thuis 3 vd 5 bolletjes bereik en met mijn nexus volledig bereik (5/5). Ik gebruik geen metalen hoesje oid.
Iemand een verklaring?

APN staat ingesteld op KPN4G.nl op beide telefoons
Als je geen problemen ondervind in kwaliteit van dit bereik is het prima toch?
Het kan natuurlijk zomaar zijn dat de Nexus 5 het bereik anders liet zien en jij nu denkt dat het minder is.

Kan mij persoonlijk gestolen worden of ik 5 of 3 "balletjes" bereik heb, werken doet het toch wel.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 14-10-2015 21:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:53:
[...]

Als je nu een OPO hebt dan ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat je een 6s Plus gaat nemen, die heeft in ieder geval de zelfde resolutie.

De terug knop ga je niet missen verwacht ik, althans niet na een paar dagen iOS gebruik. De meeste apps ondersteunen namelijk de swipe beweging die Apple hanteert voor "terug" (Van links op je scherm naar rechts vegen.)
De reden dat ik de OPO heb aangeschaft is omdat mijn zoontje mijn Nexus 5 van de tafel liet kletteren :X . (Ik kreeg toevallig een invite). Hij is echt groot en de 6+ is nog groter. Tussen de 4.7 en 5 inch is groot zat voor mij. FHD en OIS op de normale 6S en ik had niet zo getwijfeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:53:

[...]

Als je geen problemen ondervind in kwaliteit van dit bereik is het prima toch?
Het kan natuurlijk zomaar zijn dat de Nexus 5 het bereik anders liet zien en jij nu denkt dat het minder is.

Kan mij persoonlijk gestolen worden of ik 5 of 3 "balletjes" bereik heb, werken doet het toch wel.
Natuurlijk, maar als ik mijn bereik kan vergroten / versterken, met name voor gebieden met minder bereik (kelder grote gebouwen, bermudadriehoeken onderweg met de trein) zou dat natuurlijk mooi zijn.
Pagina: 1 ... 21 ... 42 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.