Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Novarion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:39:
[...]

Je hebt 'm dus letterlijk omgeruild voor een met een TSMC-chip? Is dat geluk of heb je daar om gevraagd? Neem aan dat je de iPhone dan ook hebt gekocht in de Apple Store.
Het was een pure gok met geluk. Kijk ik was gewoon niet tevreden, zeker niet als ik zag dat de Plus van mijn vrouw het langer uithield (die heeft de eerste Plus). Bij Meteo Earth en Star Walk 2 zag ik de percentages echt heel rap zakken en met die klacht ben ik naar de store gegaan, want het was bizar en met de hoop op die goeie chip. Ik koop een Plus juist voor de goede accuduur dus zodoende.

ps. op 64gb 6s Plus modellen heb je 60% kans op tsmc, dus had echt goede hoop, maar het was evengoed spannend om die cpu te checken via dat cpu identifier profiel. Ben super blij in ieder geval.

[ Voor 13% gewijzigd door Richie B op 12-10-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis Evertse schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:35:
Heb de 6S 64GB zilver (met samsung chip) sinds vrijdagochtend in huis, keurig bezorgd door BCC.

Hebben meer mensen dit?: (tekst scheef)
[afbeelding]
Bewaren. Over 25 jaar is hij een vermogen waard 8)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Mijn stats voor vandaag (6s 64GB):
Gebruik: 7 uur, 5 min
Stand-by: 11 uur, 34 min
Met nu 24% over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Kubusje schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:22:
Samsung chip, eerste ''volledige'' werkdag:

3 uur gebruik
13 uur stand-by

67%

In mijn ogen helemaal prima.
Bij mij vandaag:

3:20 gebruik
11:24 standby

56%
(Gebruik is voornamelijk Whatsapp en Safari)

Op een 6s Plus met Samsung chip. Ik ben tot nu toe niet echt impressed van het batterijverbruik, daar had ik wel op gehoopt toen ik wisselde van een normale 6S. Misschien toch maar een swap doen :p

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 12-10-2015 20:24 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Bij mij
Gebruik 4uur 36 mij
Stand by 13.29 mij
46%
6s 64 gb
Met de tcsm chip

[ Voor 6% gewijzigd door 323 op 13-10-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:10
323 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:17:
Bij mij
Gebruik 4uur 36 mij
Stand by 13.29 mij
46%
Met de tcsm chip
Eeeeeen welk model dan?

Wel fijn als je je resultaten plaatst dat je dan even je model er bij zet, anders zegt het niet zo veel.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:35
De resultaten zeggen überhaupt niet zoveel.. De ene heeft misschien twee uur Angry Birds liggen spelen, terwijl iemand anders misschien drie uur berichten aan het typen was.

Moeilijk om 1:1 te vergelijken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 23:52
het is al een paar keren voorgekomen dat ik gewoon een freeze heb met mijn SG 6S 64Gb. Vandaag met mijn camera. Wil ik snel een foto maken maar dat gaat niet want hij is dan freeze mode. Ik zie ook alleen maar een blurry kader en kan geen foto's maken.

iemand ook zoiets gehad/ervaren? Toen maar uit en aan gezet en nu werkt het wel weer.. Is dit hardware of software gerelateerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
dkawa schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:27:
het is al een paar keren voorgekomen dat ik gewoon een freeze heb met mijn SG 6S 64Gb. Vandaag met mijn camera. Wil ik snel een foto maken maar dat gaat niet want hij is dan freeze mode. Ik zie ook alleen maar een blurry kader en kan geen foto's maken.

iemand ook zoiets gehad/ervaren? Toen maar uit en aan gezet en nu werkt het wel weer.. Is dit hardware of software gerelateerd?
Ik heb soms ook wel het gevoel dat mijn iPhone (zelfde) sneller denkt dan hij doen kan.

Gaat allemaal zo vlot maar dan toch even de tenen stoten.
Zo had ik gister Safari open staan in stand-by. Toen ik ontgrendelde bleef ie een tel op een ingezoomde blurred pagina van Safari hangen.

Ontgrendelen gaat zo snel met de 6s dat de iPhone het zelf soms niet helemaal kan behappen lijkt wel. Denk zelf dat dit meer iOS9 gerelateerd is en binnenkort wel geüpdatet zal worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Novarion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:37:
[...]
Ik heb soms ook wel het gevoel dat mijn iPhone (zelfde) sneller denkt dan hij doen kan.

Gaat allemaal zo vlot maar dan toch even de tenen stoten.
Zo had ik gister Safari open staan in stand-by. Toen ik ontgrendelde bleef ie een tel op een ingezoomde blurred pagina van Safari hangen.

Ontgrendelen gaat zo snel met de 6s dat de iPhone het zelf soms niet helemaal kan behappen lijkt wel. Denk zelf dat dit meer iOS9 gerelateerd is en binnenkort wel geüpdatet zal worden. :)
Ik hoop dat het software gerelateerd is.. want ik heb echt geen zin in een refurb :(

vind maar slecht hoor. Je betaalt een hoop EUR voor een toestel wat soms niet helemaal goed functioneert... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
dkawa schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:45:
[...]

Ik hoop dat het software gerelateerd is.. want ik heb echt geen zin in een refurb :(

vind maar slecht hoor. Je betaalt een hoop EUR voor een toestel wat soms niet helemaal goed functioneert... :?
komt door iOS 9, zit nog vol met fouten. Het laden van sommige sites gaat tergend langzaam (ondervind ik zelf teminste), accu gaat sneller leeg dan als met iOS 8 (hoor en zie ik bij vrienden, collega's). Hopelijk is dit met 9.1 beter of zelfs helemaal verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
dkawa schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:45:
[...]

Tuurlijk functioneert het toestel goed, op een uitzondering na.
Echter dan kan de OS op een nieuw model nog wel eens te wensen overlaten.

Nu hoor ik je zeggen, ja dat hoort van te voren al goed te zijn.
Een handje vol betatesters met de 6s is nooit zo waarnemend als het grote publiek met 100.000'en devices.
Er komen nu dus onvoorziene imperfecties aan het licht die voorheen niet snel gezien zijn.

Dus hardwarematig zal er weinig mis zijn, echter kan de software (iOS) altijd gefinetuned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Novarion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:57:
[...]

Tuurlijk functioneert het toestel goed, op een uitzondering ja.
Echter dan kan de OS op een nieuw model nog wel eens te wensen overlaten.

Nu hoor ik je zeggen, ja dat hoort van te voren al goed te zijn.
Een handje vol betatesters met de 6s is nooit zo waarnemend als het grote publiek met 100.000'en devices.
Er komen nu dus onvoorziene imperfecties aan het licht die voorheen niet snel gezien zijn.

Dus hardwarematig zal er weinig mis zijn, echter kan de software (iOS) altijd gefinetuned worden.
laten we maar even afwachten tot 9.1 uitkomt voor de normale gebruiker. Hoop dat het in de tussentijd niet meer gaat voorkomen met het 'freeze' gedoe. Want vind het echt knap vervelend als ik echt even een foto moet maken maar het niet lukt omdat het scherm in freeze mode is (of eigenlijk de fotomodus) :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Meer batterijtests lijken het verhaal van Apple te bevestigen:

http://9to5mac.com/2015/10/12/a9-battery-test/
Afbeeldingslocatie: https://9to5mac.files.wordpress.com/2015/10/ars-battery-test.png?w=800

[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 12-10-2015 21:07 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:48
@fsfikke: je bent me net voor :)

In de praktijk maakt het dus geen bal uit. Gewoon lekker genieten van de iPhone en elkaar niet gek laten maken. Er zijn ergere dingen op de wereld.

[ Voor 70% gewijzigd door Anteros op 12-10-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 22:27
Volgens mij heeft iOS 9.1 PB5 een positieve invloed op de batterij van mijn Plus. Nachtje vliegtuigmodus + 5 kwartier scherm aan in de trein en nog 94% over. Ik heb slechtere dagen gehad zegmaar.

Nu wachten tot het einde van de dag voor ik met echte conclusies kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Gisterennacht 0% verbruikt. Vannacht 8% verbruikt. Ook geen pijl op te trekken. Wel twee mailtjes ontvangen, maar dat zou geen 8% moeten verbruiken.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 15:42
Mah die test gebruikt vooral cpu onintensieve taken. Daar zie je het verschil juist, wat ook zich laat zien in geekbench

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Kubusje schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:22:
Samsung chip, eerste ''volledige'' werkdag:

3 uur gebruik
13 uur stand-by

67%

In mijn ogen helemaal prima.
6S Plus met Samsung chip:

12% over
7,3 uur gebruik
47,28 uur stand-by.

Ik vind het nog steeds prima resultaten! ik gebruikte iPhone zoals ik die normaal gebruik. Weinig video, maar voor alsnog vind ik het zo prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 15:22
6S Met samsung chip:

33%
5,5 uur gebruik
28 uur stand by.

Ben ik persoonlijk erg tevreden over, zeker vanaf 5S naar 6S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
je zou bijna denken dat het het waard is om er een apart batterijverbruik topic voor te maken....

[ Voor 22% gewijzigd door HyperTrophy op 13-10-2015 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 14:31

PaYnE81

XBL VandalizerNL

6s met Samsung chip 2e batterij cyclus

1%
7u 3min gebruik
67u 20min stand-by

Voornamelijk safari, whatsapp nu.nl en wat youtube. Dagelijks licht/medium gebruik zeg maar. Erg tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Apple gebeld en ze hebben een test uitgevoerd. De accu is goed, maar hij zag wel dat er een applicatie continue vast loopt en stroom trekt. Dat is mij niet bekend, ik sluit apps af en ververs apps op achtergrond staat uit. Het vreemde is dat Safari zoveel stroom lijkt te trekken, even surfen op wifi en 4% kwijt.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Ben benieuwd hoe mijn batterijverbruik vandaag is.
Gister even de stats bekeken en schrok behoorlijk van Facebook.
Ik had de app 15 minuten gebruikt over een dag, echter heeft de app ruim 3 uur op de achtergrond gewerkt.
Dit was met geen enkele andere app ter veglijken, enigszins met Whatsapp maar dat was een behoorlijk verschil alsnog.

Direct even achtergrondfunctie van Facebook uitgezet, dit lijkt me een behoorlijk bespaarpuntje.

Mocht FB een doorn in het oog blijven mieter ik het 'appje' (die overigens groter en groter wordt over de weken) er gewoon lekker vanaf en ga ik verder via een Safarikoppeling, wat al veel gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

THE_BASE schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:59:
Apple gebeld en ze hebben een test uitgevoerd. De accu is goed, maar hij zag wel dat er een applicatie continue vast loopt en stroom trekt. Dat is mij niet bekend, ik sluit apps af en ververs apps op achtergrond staat uit. Het vreemde is dat Safari zoveel stroom lijkt te trekken, even surfen op wifi en 4% kwijt.
Hoe sluit je apps af dan? Met de home button naar suspend of wegvegen uit de task list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
PaYnE81 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:03:
[...]

Hoe sluit je apps af dan? Met de home button naar suspend of wegvegen uit de task list?
Nee, alles wegvegen. Al is dat schijnbaar volgens een of ander blog ook niet altijd even verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Nope, gebruikt juist meer energie.
Omdat gesloten apps weer koud opgestart worden. Dus ja kan negatief uitpakken het dwangmatig sluiten van alle apps.

Edit:
Ah! Gevonden! Was 'm al aan het zoeken toen ik je eerste post zag.
http://www.idownloadblog....-life-is-a-terrible-idea/

[ Voor 37% gewijzigd door Novarion op 13-10-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

THE_BASE schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:06:
[...]

Nee, alles wegvegen. Al is dat schijnbaar volgens een of ander blog ook niet altijd even verstandig.
Klopt :) Home butten suspend de app zeg maar, laat iOS maar managen, die doet dat prima :)
Als een app crashed dan zul je hem moeten wegvegen, maar verder is het eigenlijk niet nodig.

Welke app crashte er continu trouwens volgens Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
PaYnE81 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:10:
[...]

Klopt :) Home butten suspend de app zeg maar, laat iOS maar managen, die doet dat prima :)
Als een app crashed dan zul je hem moeten wegvegen, maar verder is het eigenlijk niet nodig.

Welke app crashte er continu trouwens volgens Apple?
Ze konden het niet zien, maar hij dacht aan Facebook. Heel bijzonder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

THE_BASE schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:15:
[...]

Ze konden het niet zien, maar hij dacht aan Facebook. Heel bijzonder. :)
Kan ik me wel iets bij voorstellen, Facebook app is een bizarre energie vreter, gebruik hem ook niet meer.

Ik had overigens ook de eerste dag het idee dat Safari behoorlijk wat batterij vrat, maar vier achteraf toch mee.
Wellicht bepaalde sites met veel banners / reclame of had je het op elke site?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
Facebook energie vreter? (Aanvullend op mijn vorige post van 10:01)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EBddXZt.png

[ Voor 22% gewijzigd door Novarion op 13-10-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
PaYnE81 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:19:
[...]

Kan ik me wel iets bij voorstellen, Facebook app is een bizarre energie vreter, gebruik hem ook niet meer.

Ik had overigens ook de eerste dag het idee dat Safari behoorlijk wat batterij vrat, maar vier achteraf toch mee.
Wellicht bepaalde sites met veel banners / reclame of had je het op elke site?
Ik heb iOS 9.0.2 met Safari en met Crystal-extensie. Op iPhone 6 geen problemen, hier lijkt het sneller te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

THE_BASE schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:36:
[...]

Ik heb iOS 9.0.2 met Safari en met Crystal-extensie. Op iPhone 6 geen problemen, hier lijkt het sneller te gaan.
Clean install of backup terug gezet uit iCloud? In geval van B zou je A kunnen proberen, geeft dat hetzelfde resultaat dan lijkt me iets niet helemaal in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:10
Novarion schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:35:
Facebook energie vreter? (Aanvullend op mijn vorige post van 10:01)
[afbeelding]
Yup. Verschrikkelijk. Zelfs als de app niet op de achtergrond mag verversen, blijft ie actief. Ik heb simpelweg de mobiele site op mijn homescreen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
voor iedereen de Feesboek als mobiele webkoppeling op homescreen heeft staan (en dus niet de FB App);

Jullie krijgen zonder de App toch geen notificaties van Feesboek? Please enlightnen me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Geert1976 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:56:
voor iedereen de Feesboek als mobiele webkoppeling op homescreen heeft staan (en dus niet de FB App);

Jullie krijgen zonder de App toch geen notificaties van Feesboek? Please enlightnen me! ;)
Klopt! Een webkoppeling maakt geen gebruik van push messages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Geert1976 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:56:

Klopt, maar zit er ook niet op te wachten ^^ Kijk zelf wel als ik er zin in heb en tijd voor maak, niet wanneer de app vind dat ik moet kijken naar onbelangrijke crap :+ :9 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Novarion schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:57:
[...]
Klopt! Een webkoppeling maakt geen gebruik van push messages.
dat dacht ik al...bedankt voor de bevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
PaYnE81 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:38:
[...]

Clean install of backup terug gezet uit iCloud? In geval van B zou je A kunnen proberen, geeft dat hetzelfde resultaat dan lijkt me iets niet helemaal in orde :)
Even voor het juiste oordeel: zondagavond om 23 uur 100%, maandagmorgen om 8 uur 100%. Maandagavond om 23 uur 49%, dinsdagmorgen om 8 uur 42%.

Vandaag gebeld en wat opgezocht op Safari (WiFi) en zit nu op 27%.

Verbruik: Beginscherm 20%, Berichten 18%, Telefoon 10%.

Gebruik sinds volledig opladen 6 uur en 50 minuten, Stand-by 36 uur en 42 minuten.

Het verbazingwekkende is dat ik Facebook en Whatsapp afgesloten heb na verbruik, verversen op achtergrond staat uit en toch staat bij Instellingen - Batterij: Whatsapp (Achtergrondactiviteit), evenals bij Facebook. Hoe kan dat dan?

Wat vind men hier van de stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 23:13

ZeroCode

Woopie

THE_BASE schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:08:
[...]

Even voor het juiste oordeel: zondagavond om 23 uur 100%, maandagmorgen om 8 uur 100%. Maandagavond om 23 uur 49%, dinsdagmorgen om 8 uur 42%.

Vandaag gebeld en wat opgezocht op Safari (WiFi) en zit nu op 27%.

Verbruik: Beginscherm 20%, Berichten 18%, Telefoon 10%.

Gebruik sinds volledig opladen 6 uur en 50 minuten, Stand-by 36 uur en 42 minuten.

Het verbazingwekkende is dat ik Facebook en Whatsapp afgesloten heb na verbruik, verversen op achtergrond staat uit en toch staat bij Instellingen - Batterij: Whatsapp (Achtergrondactiviteit), evenals bij Facebook. Hoe kan dat dan?

Wat vind men hier van de stats?
Vind het netjes om eerlijk te zijn. Handiger is om even te vermelden wat je hebt, maar volgens mij had jij een iPhone 6S samsung toch?

Daarnaast is het idd wel maf dat facebook bij je achtergrond activiteit staat. Ik zit ook weer serieus eraan te denken om de app te verwijderen. Als het echt mijn hele telefoon leegtrekt terwijl ik toch bijna 16 uur per dag wel een scherm in de buurt heb kan hij net zo goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
ZeroCode schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:15:
[...]

Vind het netjes om eerlijk te zijn. Handiger is om even te vermelden wat je hebt, maar volgens mij had jij een iPhone 6S samsung toch?

Daarnaast is het idd wel maf dat facebook bij je achtergrond activiteit staat. Ik zit ook weer serieus eraan te denken om de app te verwijderen. Als het echt mijn hele telefoon leegtrekt terwijl ik toch bijna 16 uur per dag wel een scherm in de buurt heb kan hij net zo goed weg.
Goed opgelet: iPhone 6S 64GB met Samsung-chip, alhoewel het me niet gaat om 3%. Het is vast psychisch dat de procenten er af lijken te vliegen bij ook maar enig gebruik.

En dat van die achtergrondactiviteit snap ik niet als ik de app open en sluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:03
Geert1976 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

dat dacht ik al...bedankt voor de bevestiging
Je kan wel e-mail meldingen aanzetten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Stvn21 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:21:
[...]

Je kan wel e-mail meldingen aanzetten volgens mij.
ah, ok! thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Nou, ik weet nog niet wat ik van 3d touch vind hoor. Ben nu ongeveer een dag met mijn 6s aan het spelen en ik moet zeggen dat het nog weinig intuïtief voelt.
  • wanneer kan ik het gebruiken?
  • De snelkoppelingen kosten zonder 3d touch vaak ook slechts 2 tikken, tijdwinst zal er vast zijn maar het lijkt mij maar marginaal
  • Ik verwachtte een snelkoppeling om snel een wekker te kunnen zetten.. Helaas.
  • Bij peek&pop zit mijn vinger vaak voor de content. Daarnaast is de tijdwinst niet veel groter dan openen en teruggaan.
  • Het starten van live photos werkt wel prima, alleen ook hier weer, vinger voor de content...

[ Voor 11% gewijzigd door SirLenncelot op 13-10-2015 11:28 ]

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b0rghie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:04
SirLenncelot schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:27:
Nou, ik weet nog niet wat ik van 3d touch vind hoor. Ben nu ongeveer een dag met mijn 6s aan het spelen en ik moet zeggen dat het nog weinig intuïtief voelt.
  • De snelkoppelingen kosten zonder 3d touch vaak ook slechts 2 tikken, tijdwinst zal er vast zijn maar het lijkt mij maar marginaal
  • Bij peek&pop zit mijn vinger vaak voor de content. Daarnaast is de tijdwinst niet veel groter dan openen en teruggaan.
  • Het starten van live photos werkt wel prima, alleen ook hier weer, vinger voor de content...
Gewoon even je vinger verplaatsen kan geen kwaad hoor.. De popup blijft dan nog steeds zichtbaar en je ziet de content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thugnificent
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 11:21
Als je force touch op de klok dan komt de optie om alarm/wekker te zetten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Thugnificent schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:53:
[...]

Als je force touch op de klok dan komt de optie om alarm/wekker te zetten. 8)7
Het zou inderdaad handiger zijn om daar een wekker AAN te zetten, niet om een nieuwe aan te maken. Of om zelf te kiezen wat de opties zijn.

Mijn inziens is het bij NU.nl bijvoorbeeld makkelijk om daar een laatste nieuwsbericht te zien, echter is het daar niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thugnificent
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 11:21
THE_BASE schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:56:
[...]

Het zou inderdaad handiger zijn om daar een wekker AAN te zetten, niet om een nieuwe aan te maken. Of om zelf te kiezen wat de opties zijn.

Mijn inziens is het bij NU.nl bijvoorbeeld makkelijk om daar een laatste nieuwsbericht te zien, echter is het daar niet voor bedoeld.
Ik snap wel wat je bedoel. maar dan zou het de laatst geactiveerde alarm/wekker kiezen, anders zie je een was lijst van alle wekkers die er zijn lijkt me ook niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
"Hey Siri, zet wekker om 07:00".

Hoe snel wil je het hebben? Kan geen knop tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianchang
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-01 17:23
Ik heb nu 1 week mijn iPhone 6S 16gb goud en hij werkt prima. Wat mij wel opvalt en ik ben benieuwd of meerdere mensen dit hebben, is dat als mijn phone via bluetooth verbonden is met mijn carkit (skoda octavia laatste model) dan hapert mijn carkit soms. Dus het geluid van de persoon met wie ik bel hapert. Dit heb ik met mijn 5 nooit gehad, zou dat te maken kunne hebben met Bluetooth 4.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
fabianchang schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:25:
Ik heb nu 1 week mijn iPhone 6S 16gb goud en hij werkt prima. Wat mij wel opvalt en ik ben benieuwd of meerdere mensen dit hebben, is dat als mijn phone via bluetooth verbonden is met mijn carkit (skoda octavia laatste model) dan hapert mijn carkit soms. Dus het geluid van de persoon met wie ik bel hapert. Dit heb ik met mijn 5 nooit gehad, zou dat te maken kunne hebben met Bluetooth 4.2?
Dat zou inderdaad Bluetooth 4.2 kunnen zijn of de 'nieuwigheid' van iOS9.
In beide gevallen lijkt me het raadzaam een ticket in te schieten of melding te maken bij Apple.
Wie weet help je dan een bug te herstellen in een nieuwe versie iOS.

Lijkt mij het beste want zelf er achter komen wat het probleem is wordt denk lastig.

Enige wat je kan doen is het standaard probleemoplossingen riddeltje:
- Heb je een restart gedaan van device?
- Opnieuw hersteld?
- Heb je de autoradio al gereset?
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

fabianchang schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:25:
Nog een bijzonder hoesje erom zitten (lees een metaal)? Heb je ook een haperende verbinding met een normaal gesprek op de telefoon / wifi / 4g data etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Ga zodirect 6s 46gb kopen.
Wil er het liefst meteen een hoesje en glazen screenprotector omheen.

Welke hebben jullie? en tijdelijk een cheape scoren en goede laten leveren uit buitenland of hebben jullie het anders aangepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10 09:44
Lekkerbek312 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

"Hey Siri, zet wekker om 07:00".

Hoe snel wil je het hebben? Kan geen knop tegenop.
Precies, en sinds de 6S hoeft ie niet meer aan de stroom te hangen voor Hey Siri, hele fijne update :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:21
Cheap optie voor screenprotector en case : even bij de Action naar binnen wandelen , 3 screenprotectors voor 79 cent (wel de glossy nemen niet mat) en een siliconen case voor 1,29 als ik me niet vergis (vooral de transparante zijn goed te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Flamen is niet nodig.

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 13-10-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:10
Juist daarom. Geen geld meer voor een duurder hoesje.

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 13-10-2015 16:52 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

aicaramba schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:08:
[...]

Juist daarom. Geen geld meer voor een duurder hoesje.
Hahaha, ergens is hier iets mis gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
PaYnE81 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:13:
[...]

Hahaha, ergens is hier iets mis gegaan :P
Hoe vaak ik dat ook wel niet zie :P. Ergens vraag je je af of het wel verstandig was van deze mensen om een dure telefoon en/of abonnement te nemen. Maar goed, ze beschermen wel degelijk en daar gaat gaat het om. Wat betreft maak ik mij hier soms ook wel 'schuldig' aan; plasma van Panasonic uit de hoge serie en dan HDMI kabels van de Action gebruiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:01
Ik vind die cases van de action en dan in het bijzonder de case voor de iPad air 2 zeer degelijk. Duur is niet altijd beter (: Vind ze trouwens ook best mooi.

[ Voor 4% gewijzigd door WouterL op 13-10-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Ik zocht naar een eventuele tijdelijke oplossing tot ik iets fatsoenlijks met lange levertijd kon laten bezorgen? Blije reacties.

[ Voor 6% gewijzigd door Justin_ op 13-10-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32
Misschien vindt ie het hoesje mooi zat straks. Wat maakt de prijs nou uit? Moet je perse een duur hoesje nemen omdat je smartphone duur is? Ziek hoor! Iets met verloren realiteit :r

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10 09:44
Sowieso een hoesje ... Zonde van de mooie telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Hoesje en screenprotector van de Action is niks mis mee (ook al gebruik ik zelf de lederen Apple case)

Misschien geeft het wel aan hoe erg we allemaal genaaid worden met al die dure accessoires (moet je bv de prijzen eens zien van de zojuist aangekondigde trackpad , toetsenbord en muis van Apple)

En uh dure HDMI kabels zijn helemaal overrated , want digitaal signaal komt wel of niet aan , een dure kabel brengt daar geen enkele verandering in , maar dat is een andere discussie

[ Voor 11% gewijzigd door Cardwizard op 13-10-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
cardwizard schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:45:
Hoesje en screenprotector van de Action is niks mis mee (ook al gebruik ik zelf de lederen Apple case)

Misschien geeft het wel aan hoe erg we allemaal genaaid worden met al die dure accessoires (moet je bv de prijzen eens zien van de zojuist aangekondigde trackpad , toetsenbord en muis van Apple)

En uh dure HDMI kabels zijn helemaal overrated , want digitaal signaal komt wel of niet aan , een dure kabel brengt daar geen enkele verandering in , maar dat is een andere discussie
bekende van mij is industrial designer, die moest voor een opdrachtgever een hoesje ontwikkelen. Komt verrassend veel technisch design bij kijken blijkbaar. Maar als je dat eenmaal af hebt dan kunnen die dingen natuurlijk met duizenden tegelijk van de lopende band komen en hoeft de stukprijs niet hoog te zijn om winst te maken.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Redondo1982 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:36:
Misschien vindt ie het hoesje mooi zat straks. Wat maakt de prijs nou uit? Moet je perse een duur hoesje nemen omdat je smartphone duur is? Ziek hoor! Iets met verloren realiteit :r
Heb je ook helemaal gelijk in, en bedoelde mijn reactie ook alleen lollig hoor, vandaar de smilie :)

Feit blijft wel dat je je zuur verdiende centjes goed wil beschermen en de markt daar slim op inspeelt "duurder" geeft een hoger gevoel van zekerheid bij veel mensen. Voor andere is het design weer belangrijker en voor de volgende de prijs etc.. etc.. etc..

Iedereen is gelukkig vrij in z'n keuze en het geeft beide kanten op geen reden om te bashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Het was cynisch? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 21:46
Mijn 6S 128GB (TSMC) afgelopen vrijdag binnengekregen via KPN. Na ontvangst gelijk naar 100% geladen en afgelopen weekend twee keer van ±60% naar ± 95% geladen (weinig tijd). Leg hem gisterenavond aan de lader op mijn nachtkastje, wekker aan en vanochtend doet het toestel helemaal niets meer. Geen response op lader in/uit, resetten door home-button en powerbutton tegelijkertijd ingedrukt te houden gedurende 30s+ levert niets op. Toestel is hartstikke dood.

KPN kon me niet vertellen wanneer ze een vervangend exemplaar hebben, maar ging minimaal 5 werkdagen duren. Erg vervelend, want mijn oude 5S heb ik toevallig gisteren verkocht. Mensen wat ben je onthand als je na jaren (vanaf de iPhone 1) ineens geen smartphone meer hebt en... WAAROM overlijdt die iPhone spontaan? Argh...

[edit] Aan de telelefoon vertelde $helpdeskmedewerker mij trouwens dat ik de zoveelste was die hem vandaag belde met een semi-DOA. Meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 9% gewijzigd door eXite op 13-10-2015 18:24 ]

Ja, ik bedoel, je kunt er wel moeilijk over doen, maar zo is het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Hij is binnen! Wat een snelheidsduivel! Mooie upgrade vanaf de iPhone 5. Ik heb de TSMC chip zie ik. \o/

Geekbench ga ik niet draaien, geloof het allemaal wel kwa snelheid. Wat een monster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Hm toch lichtelijk teleurgesteld dat ik de Samsung chip vanavond heb ontvangen. Ach het zal allemaal wel meevallen. Toch is elke minuut mooi meegenomen. Enige kans dat de Samsung chip met wat software matige aanpassingen zuiniger zal gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
eXite schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:24:
Mijn 6S 128GB (TSMC) afgelopen vrijdag binnengekregen via KPN. Na ontvangst gelijk naar 100% geladen en afgelopen weekend twee keer van ±60% naar ± 95% geladen (weinig tijd). Leg hem gisterenavond aan de lader op mijn nachtkastje, wekker aan en vanochtend doet het toestel helemaal niets meer. Geen response op lader in/uit, resetten door home-button en powerbutton tegelijkertijd ingedrukt te houden gedurende 30s+ levert niets op. Toestel is hartstikke dood.

KPN kon me niet vertellen wanneer ze een vervangend exemplaar hebben, maar ging minimaal 5 werkdagen duren. Erg vervelend, want mijn oude 5S heb ik toevallig gisteren verkocht. Mensen wat ben je onthand als je na jaren (vanaf de iPhone 1) ineens geen smartphone meer hebt en... WAAROM overlijdt die iPhone spontaan? Argh...

[edit] Aan de telelefoon vertelde $helpdeskmedewerker mij trouwens dat ik de zoveelste was die hem vandaag belde met een semi-DOA. Meer mensen die hier last van hebben?
Dit verhaal is hier inderdaad vaker aan bod geweest. Zitten helaas een aantal rotte Apples tussen. Hopen dat je snel een nieuwe hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik kijk veel youtube alleen de youtube app laat vaak de searchbar nietmeer zien. Super hinderlijk de enige optie is er om de app te sluiten en daarna weer op te starten.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V_Andy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:33
Vandaag mijn iphone6s SG 64 mogen ontvangen maar nu ondervind ik precies dat de home button nogal veel lawaai maakt. Telkens je erop duwt hoor je nogal een harde klik. Dezelfde klik die je hoort als je de zijknoppen gebruikt van de iphone. Is dit normaal of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
V_Andy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:24:
Vandaag mijn iphone6s SG 64 mogen ontvangen maar nu ondervind ik precies dat de home button nogal veel lawaai maakt. Telkens je erop duwt hoor je nogal een harde klik. Dezelfde klik die je hoort als je de zijknoppen gebruikt van de iphone. Is dit normaal of?
Normaal. Zeker in het begin, wordt soepeler is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

V_Andy schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:24:
Zou me niet teveel zorgen maken tenzij je rare geluiden gaat horen :) Mijn 6s knop klikt ook wat harder dan ik van mn 5s gewend bent, en de 5s van m'n vriendin voelt ook weer anders dan mijn 5s. Alle toestellen doen het verder prima :)

Als je knop nou een dubbel klikkend gevoel geeft of knarst of iets dergelijk dan zou ik er wel naar laten kijken, maar verder blijft het gewoon wat variatie in het productieproces lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Wouter lucassen schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:07:
Hm toch lichtelijk teleurgesteld dat ik de Samsung chip vanavond heb ontvangen. Ach het zal allemaal wel meevallen. Toch is elke minuut mooi meegenomen. Enige kans dat de Samsung chip met wat software matige aanpassingen zuiniger zal gaan worden?
Hoezo voorgaande iphones waren ook van Samsung, snap dus even waarin je teleurgesteld in bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ik vind dat juist ideaal dat klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V_Andy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:33
PaYnE81 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:28:
[...]

Zou me niet teveel zorgen maken tenzij je rare geluiden gaat horen :) Mijn 6s knop klikt ook wat harder dan ik van mn 5s gewend bent, en de 5s van m'n vriendin voelt ook weer anders dan mijn 5s. Alle toestellen doen het verder prima :)

Als je knop nou een dubbel klikkend gevoel geeft of knarst of iets dergelijk dan zou ik er wel naar laten kijken, maar verder blijft het gewoon wat variatie in het productieproces lijkt me.
K dan toch al een beetje gerust :) voor de rest doet hij het prima alleen dit geluid viel mij direct op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Replay256 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:28:
[...]

Hoezo voorgaande iphones waren ook van Samsung, snap dus even waarin je teleurgesteld in bent.
Gate chip gemist ofzo:p? Ook al scheelt het maar 3%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Ik kan verschillende apps niet downloaden, als voorbeeld: tumblr en de Apple Store app. Beide lijken te downloaden maar stoppen direct.
Iemand een idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Wouter lucassen schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:42:
[...]

Het was chipgate ;)
Als je de resultaten hebt gezien van echte tests (gisteren geplaatst her en der) dan zie je dat er niks aan de hand is
ZeroCode schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:43:
Ik kan verschillende apps niet downloaden, als voorbeeld: tumblr en de Apple Store app. Beide lijken te downloaden maar stoppen direct.
Iemand een idee!
Er is momenteel een storing vandaar

[ Voor 35% gewijzigd door Cardwizard op 13-10-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

cardwizard schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:44:
[...]

Het was chipgate ;)
Als je de resultaten hebt gezien van echte test (gisteren geplaatst her en der) dan zie je dat er niks aan de hand is

[...]

Vandaar haha, en trouwens 3D touch! Geweldig, ben er nu al aan gewend. Ik ben helemaal voor. Vooral in de mail super handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
ZeroCode schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:47:
[...]

Vandaar haha, en trouwens 3D touch! Geweldig, ben er nu al aan gewend. Ik ben helemaal voor. Vooral in de mail super handig!
Ik heb hem al sinds donderdag in gebruik en heb juist nog geen enkele zinnige toepassing (voor mij) kunnen vinden. Ik had er meer van verwacht. Maar wellicht komende appmakers nog met handige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
cardwizard schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:44:
[...]

Het was chipgate ;)
Als je de resultaten hebt gezien van echte tests (gisteren geplaatst her en der) dan zie je dat er niks aan de hand is

[...]

Uiteraard maar mijn iPhone t9 vond van niet. :p 3% is toch 3%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianchang
Novarion schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:33:
[...]

Dat zou inderdaad Bluetooth 4.2 kunnen zijn of de 'nieuwigheid' van iOS9.
In beide gevallen lijkt me het raadzaam een ticket in te schieten of melding te maken bij Apple.
Wie weet help je dan een bug te herstellen in een nieuwe versie iOS.

Lijkt mij het beste want zelf er achter komen wat het probleem is wordt denk lastig.

Enige wat je kan doen is het standaard probleemoplossingen riddeltje:
- Heb je een restart gedaan van device?
- Opnieuw hersteld?
- Heb je de autoradio al gereset?
etc.
Standaard riedeltje uitgevoerd. Reset (phone/auto) opnieuw ingesteld. Het is ook niet continu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianchang
PaYnE81 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:32:
[...]

Nog een bijzonder hoesje erom zitten (lees een metaal)? Heb je ook een haperende verbinding met een normaal gesprek op de telefoon / wifi / 4g data etc.?
Nope, gewoon rubben hoesje, bel nooit via wifi en 3G. Heb een vodafone onbeperkt abo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Wouter lucassen schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:42:
[...]

Gate chip? Nee nooit van gehoord. Wel van chipgate. 3% nou nou .

Check deze maar ff YouTube: iPhone 6S CPU comparison (TSMC vs Samsung) - Chipgate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Replay256 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:04:
[...]

Gate chip? Nee nooit van gehoord. Wel van chipgate. 3% nou nou .

Check deze maar ff YouTube: iPhone 6S CPU comparison (TSMC vs Samsung) - Chipgate
Was een typo (: Zoals eerder aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ik kom er net achter dat wanneer je de achtergrond op stilstaand zet de app iconen bewegen t.o.v de achtergrond.

Het is heel subtiel.

Ben echt verbaast hoe geolied ios eigenlijk is. Had hiervoor nooit een apple tel gehad en moest er niets van hebben.

Hiervoor een galaxy s6 gehad maar vergeleken met dit. Ben echt onder de indruk.

[ Voor 42% gewijzigd door DeeSung op 13-10-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Opladen vind ik nog wel een dingetje: half zeven in de lader vanaf 0% en nu om kwart voor tien nog niet op 73%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
DeeSung schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:52:
Ik kom er net achter dat wanneer je de achtergrond op stilstaand zet de app iconen bewegen t.o.v de achtergrond.

Het is heel subtiel.
Dat is al sinds iOS 7 naar mijn weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:01
Om terug te komen op de accu, dat blijft wel fantastisch. Vandaag met mijn 6s een stand-by van 13u48, bijna 14 uur dus, waarna het gebruik op 6u43 ligt. Bij het gebruik zit wat muziek naar de bluetooth headset, maar vooral veel (de helft van het gebruik) bij games als infinity Blade 3, ook niet perse de lichtste spellen. Dit alles terwijl ik nu nog 24 procent over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Toch klopt er met iOS 9 iets niet helemaal, of met mijn accu: 21.50 uur 73%, 22.10 uur 75%. Duurde me veel te lang, dus even softreset en ineens 79%. Of dat nou aan mijn toestel ligt of aan iOS 9. het kan toch geen 3,5 uur duren op het toestel op te laden?

Mijn iPhone 6 was in dik anderhalf uur vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

THE_BASE schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:10:
Toch klopt er met iOS 9 iets niet helemaal, of met mijn accu: 21.50 uur 73%, 22.10 uur 75%. Duurde me veel te lang, dus even softreset en ineens 79%. Of dat nou aan mijn toestel ligt of aan iOS 9. het kan toch geen 3,5 uur duren op het toestel op te laden?

Mijn iPhone 6 was in dik anderhalf uur vol.
Accu's snel laden over het algemeen tussen de 20 en 80 procent en druppel laden daar buiten.
Dus wat je ziet kan kloppen :)

Waarom specifiek kan vast iemand hier vertellen ^^ zal waarschijnlijk met slijtage van de cellen te maken hebben als hij hem van 0-100 snel zou laden, dunno :)

Heb je de lader van je 6 nog? Mogelijk heb je een maandagmorgen modelletje bij je s gekregen ?

[ Voor 6% gewijzigd door PaYnE81 op 13-10-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
PaYnE81 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:21:
[...]

Accu's snel laden over het algemeen tussen de 20 en 80 procent en druppel laden daar buiten.
Dus wat je ziet kan kloppen :)

Waarom specifiek kan vast iemand hier vertellen ^^ zal waarschijnlijk met slijtage van de cellen te maken hebben als hij hem van 0-100 snel zou laden, dunno :)

Heb je de lader van je 6 nog? Mogelijk heb je een maandagmorgen modelletje bij je s gekregen ?
Het is juist de oude lader, maar moet wel zeggen dat het nog steeds de 2 meter Lightning van Apple is. Wellicht dat deze toch trager laadt of iets dergelijks. Zal de volgende keer de standaard lengte eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

RnB

Met de iPad lader laadt ie ontzettend snel op.
Ik heb het niet getimed, maar het voelde als een uur om van 20% naar 100% te laden. Ik geloof dat ie met de meegeleverde lader in 100 minuten van 0% naar 100% geladen moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
En daar gaan we......
http://www.tomshardware.c...amsung-vs-tsmc,30306.html

Based on the results of our testing, it's clear that both versions of Apple's A9 SoC deliver the same level of performance, but Samsung's 14nm FinFET process appears to offer slightly better power efficiency, extending battery life between 3.5-10.8 percent. This is a little more than the 2-3 percent quoted by Apple, but not much, and it equates to only about 5-15 minutes of runtime under the most extreme conditions.
Wel weer van elk eentje getest.. We wachten het af.

[ Voor 4% gewijzigd door b.jelle op 13-10-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
b.jelle schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:27:
En daar gaan we......

[...]

Wel weer van elk eentje getest.. We wachten het af.
Samsung? Dat is lijnrecht tegen de rest in.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:29:
[...]

Samsung? Dat is lijnrecht tegen de rest in.
Zij testen deze keer geen Geekbench. Overige programma's laten een veel kleiner verschil zien, zoals al vaker terug is gekomen en toevallig is deze keer de Samsung beter. Maar zolang ze max 1 programma of max 1 van elke chip testen kan ik de conclusies van afgelopen dagen niet echt serieus nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Begin ineens blijer met mijn Samsung chip te worden haha
Pagina: 1 ... 20 ... 42 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.