Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gapert86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:55
pacificocean schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 19:31:
[...]
Wat gebeurd er met al die tweedehands iPhones?
Dat vroeg ik me dus ook af, worden die als 'nieuw' verkocht?
Bontes schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:27:
[...]
Kleine update, heb het toestel geruild en heb nu gelukkig de TMSC te pakken ;))) Veel geluk want de voorraad was zo goed als op en er was nog 1 64gb versie van de Plus, fingers crossed naar huis en met spanning de app geopend..YES! Merk nu al met bv. Meteo earth en star walk 2 dat de accu veel beter presteerd tegenover de samsung chip, toestel blijft ook koeler.
Ik heb een Samsung chip en als ik hem vergelijk met dit forum en met TMSC benchmarks, dan heb ik ook niks te klagen! Werkt als een tiet en de batterij gaat hier gewoon normaal mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Gapert86 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:47:
[...]

Dat vroeg ik me dus ook af, worden die als 'nieuw' verkocht?

[...]
Geloof maar niet dat Apple dat doet , denk dat dit kandidaat refurbished toestellen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
cardwizard schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:24:
Al jaren zet ik een backup terug , geloof persoonlijk niet zo in corrupte backups die er voor zorgen dat je accu sneller leeg is

Zit volgens mij tussen de oren
Kon het allicht proberen. Zit nu op 100%, vannacht en morgen maar even aankijken!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Loek92 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:06:
Ik heb sinds gisteren een 6s en nou blijven er in het tabje 'berichtgeving' meldingen van Whatsapp en Snapchat open staan terwijl ik die al lang geopend heb. Deze kan ik ook niet wissen. Als ik op het kruisje druk blijven ze open staan.
Iemand enig idee wat hieraan te doen is?
Ik had dit ook, even een restart en klaar :).

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag om 12.00 met 93% vertrokken naar het werk, vervolgens om 21:00 weer thuis met nog maar 53%, terwijl ik niet één keer het scherm aan heb gehad. Bij batterij info te zien dat Facebook 61% had verbruikt, waarvan 9,5 uur op de achtergrond... Vinkje uitzetten bij instellingen onder Ververs op de achtergrond, zou dit het oplossen?

EDIT: Dit terwijl ik geen data of wifi aan had staan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:10
ronaldm3 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:27:
[...]

Ik had dit ook, even een restart en klaar :).
Restart gedaan, toen waren de notificaties die er al in stonden weg. Echter staan er nu weer nieuwe in die niet weg te krijgen zijn (of weer uit en aanzetten maar dat lost dus niks op uiteindelijk...)

Zit ook nog steeds met mijn home-knop. Die 'klik' voelt gewoon niet fijn. Eerdaags even ergens een ander toestel testen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:31:
Vanmiddag om 12.00 met 93% vertrokken naar het werk, vervolgens om 21:00 weer thuis met nog maar 53%, terwijl ik niet één keer het scherm aan heb gehad. Bij batterij info te zien dat Facebook 61% had verbruikt, waarvan 9,5 uur op de achtergrond... Vinkje uitzetten bij instellingen onder Ververs op de achtergrond, zou dit het oplossen?

Ook al schakel je dat uit , Facebook is berucht om toch op de achtergrond te blijven draaien , Tweetbot en whatsapp ook trouwens maar niet zo erg als Facebook

De enige echte oplossing voor dat probleem is de app verwijderen

[ Voor 52% gewijzigd door Cardwizard op 11-10-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gapert86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:55
Als je Facebook als bookmark in je browser toevoegt dan mis je niks aan de app. Plus je hebt een app minder die allerlei data verzamelt en batterij verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Gapert86 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:04:
Als je Facebook als bookmark in je browser toevoegt dan mis je niks aan de app. Plus je hebt een app minder die allerlei data verzamelt en batterij verbruikt.
Nog makkelijker , de Facebook pagina toevoegen aan je beginscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cardwizard schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:25:
[...]

Nog makkelijker , de Facebook pagina toevoegen aan je beginscherm
Nog makkelijker, kappen met Facebook :+ (Afgelopen Juli zelf ook gedaan, mis er helemaal niets aan))

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-10 22:33
Loek92 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:40:
[...]
Zit ook nog steeds met mijn home-knop. Die 'klik' voelt gewoon niet fijn. Eerdaags even ergens een ander toestel testen denk ik.
Bij mij voelde de home-knop de eerste dagen ook niet fijn, maar nu na 2 weken gebruikt voelt -ie een stuk beter.

Het scherm is helaas toch krasgevoeliger dan ik gedacht had. Heb hem alleen maar in mijn broekzak gehad of los op tafel. Niet in zak of tas samen met sleutels of iets dergelijks. Toch al een aantal lichte krassen op het scherm. Je ziet ze niet continu, maar als fel licht er op valt wel. Maargoed, 't is maar een gebruiksvoorwerp.

[ Voor 3% gewijzigd door Micheeels op 12-10-2015 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Weet iemand al wat nu het daadwerkelijk verschil is tussen de samsung en tmsc chip?

Toch maar eventjes voor de zekerheid geekbench aangekocht en gekeken wat ik nu precies onder de kap heb zitten. Resultaat een Samsung chip, nu vraag ik me dus af wat dit voor me gaat betekenen ivm dagelijks gebruik.

Heb gelijk maar een bechmark er tegen aan gegooid en scoorde 2565 op single-core and 4430 op multi-core... Toch de hoogste singe-core score op geekbench so far.

[ Voor 69% gewijzigd door Jeffrey0416 op 12-10-2015 05:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Er ligt een gouden 6s voor mij klaar vanmiddag in oberhausen. Als ik hem in de shop install en er zit geen tsmc chip in, gelijk omruilen weer een optie? Heb nu ook de tsmc chip namelijk..Glass screenprotector probeer ik ook ff over te zetten daar..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
cardwizard schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:48:
Ook in Oberhausen inderdaad , geen spijt van ... Wit is een mooie kleur , eerder kwam er behoorlijk snel vuil in de randen tussen het glas , wat me heel erg stoorde (5/5s) maar dat lijkt vanaf de 6 geen probleem meer , prima dus , niks tegen zwart hoor wat gewoon een erg strak toestel is

Gewoon de bon en doos inclusief inhoud zoals gekocht en je kunt die terug brengen

Je krijgt het geld (contant) dan terug en dat kun je gebruiken om je nieuwe te betalen
En als je hem van provider hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
pdavie2311 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:30:
[...]

Ja! Vorig jaar ook gedaan op laatste dag. 2 weken geeft Apple hier voor...
Vragen ze niet naar reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Ik heb (helaas) de Samsung chip, voor het slapen gaan telefoon volledig opgeladen, ben benieuwd hoe het verbruik gaat zijn vandaag :)
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:31:

De facebook app is echt evil, daarom staat ie er bij mij niet op en gebruik ik gewoon de mobiele site.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Inmiddels een nachtje verder. Het blijft lastig. Wellicht ís de accu wel een stuk minder dan een iPhone 6: gisteren om 22.30 uur van de lader met 100%. Om 7.15 uur vanmorgen nog steeds op 100%. Helemaal tevreden.

Maar heb nu een paar imessages gestuurd, even Nu.nl bekeken vis WiFi en toch weer 5% weg. Ik zal vandaag eens aankijken hoe het loopt met normaal gebruik.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Nosferatu111072 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:17:
6s 64 gig met tcsm chip

12% over
Gebruik: 6 uur 29 minuten
Stand-by: 34 uur 42 minuten
Ik heb Samsung chip
22% over
Gebruik: 6 uur 16 min
Stand-by: 43 uur 10 minuten

Ik heb geen zware dingen mee gedaan: alleen wat nieuws apps, instelingen, mail, safari etc.
Ik ga nog uitproberen met Netflix streamen en zo...

Toch denk ik dat ik die van mij gewoon hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

22% over...

Gebruik: 10 uur en beetje
Stand-by: 35 uur en beetje

Geen zware dingen gedaan..Heb niet de Samsung chip..Als ik hem wel ruil vanmiddag, twijfel nog beetje, dan wil ik wel deze chip weer denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 23:03
pdavie2311 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:53:
22% over...

Geen zware dingen gedaan..Heb niet de Samsung chip..Als ik hem wel ruil vanmiddag, twijfel nog beetje, dan wil ik wel deze chip weer denk ik..
Waarom ruilen jij?? Zijn toch mooie resultaten?

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Puur voor de kleur...goud ipv zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
pdavie2311 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:53:
22% over...

1. Chip kan je niet kiezen. Blijft een gok.
2. Ik denk dat als ik mijne met Samsung chip in kortere tijd intensiever had gebruikt, zou ik op ongeveer zelfde waardes uitkomen. Wellicht ietsje minder, maar ik gok, verwaarloosbare verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Wel intressant is dat de samsung chip over het algemeen sneller blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
Vanop twitter: TSMC = The Samnsung Manufactered Chip. Haha vond ik wel een goei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32
Ik zou toch eens graag wat meer ervaringen willen zien van mensen die het verschil kunnen opmerken tussen de i6 en i6s, want dat lijkt me interessant leesvoer. Is de nieuwe camera zoveel beter? Is Force Touch een upgrade waard? Is het intern geheugen van 2GB zoveel beter? Etc..

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
Redondo1982 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:20:
Ik zou toch eens graag wat meer ervaringen willen zien van mensen die het verschil kunnen opmerken tussen de i6 en i6s, want dat lijkt me interessant leesvoer. Is de nieuwe camera zoveel beter? Is Force Touch een upgrade waard? Is het intern geheugen van 2GB zoveel beter? Etc..
Ben van 6 plus naar 6S plus gegaan. 2gb ram was voor mij meer dan voldoende om te upgraden, alles blijft nu mooi int geheugen staan (geen refreshes meer elke keer). 3D Touch vind ik een leuke/goede toevoeging, gebruik het meer en meer, zeker als mondjesmaat de apps beginnen te updaten met die toevoeging. Camera is er ook op vooruit gegaan (zeker de front cam), en 4K is zeker een leuke toevoeging. Batterij is voor mij hetzelfde gebleven. Haal nog steeds gemiddeld gebruik van 10uur en stand by van 30 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik ben sinds zaterdag in het bezit van de iPhone 6S 64GB SG, na 3 jaar rondgelopen te hebben met de iPhone 4S 16GB. Wat een vooruitgang, dat apparaat is wel echt 20x zo snel. Ik stoorde me er nooit aan bij mijn 4S, want ik wist praktisch niet beter. Maar wow, ik sta er regelmatig versteld van hoe snel dat ding reageert.

Er zijn echter wel wat dingen waar ik erg aan moet wennen: De 3,5mm aansluiting zit nu onder in plaats van boven, Touch ID zorgt ervoor dat mijn telefoon meteen unlocked wanneer ik op de homebutton druk (niet altijd fijn), en de powerbutton zit nu rechts in plaats van boven. Deze vind ik vrij onhandig geplaatst, elke keer als ik die in wil drukken, zit ik met mijn palm tegen de volumeknoppen... Ligt dit aan mijn onhandigheid of wellicht aan mijn hoesje? (Neo Gray)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
Vrijdagmiddag een 6s 64gb besteld via KPN en zaterdagmiddag bezorgd, dus dat was redelijk rap.

Eerste indrukken:
- Beestachtig snel t.o.v. een 6 plus. Nergens haperingen, apps starten sneller, browsen gaat sneller etc.
- Batterij lijkt een stuk minder maar kan me voorstellen dat de 1e paar batterij runs nog minder zijn?
- Blij dat ik voor de 6s ipv 6s plus ben gegaan. Was er na een jaar aan gewend opzich, maar dit formaatje bevalt een stuk beter. Lagere resolutie/ppi valt me niet op, kan geen pixel onderscheiden hoe dichtbij ik hem ook houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:10
hyptonize schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:28:
Ik ben sinds zaterdag in het bezit van de iPhone 6S 64GB SG, na 3 jaar rondgelopen te hebben met de iPhone 4S 16GB. Wat een vooruitgang, dat apparaat is wel echt 20x zo snel. Ik stoorde me er nooit aan bij mijn 4S, want ik wist praktisch niet beter. Maar wow, ik sta er regelmatig versteld van hoe snel dat ding reageert.

Er zijn echter wel wat dingen waar ik erg aan moet wennen: De 3,5mm aansluiting zit nu onder in plaats van boven, Touch ID zorgt ervoor dat mijn telefoon meteen unlocked wanneer ik op de homebutton druk (niet altijd fijn), en de powerbutton zit nu rechts in plaats van boven. Deze vind ik vrij onhandig geplaatst, elke keer als ik die in wil drukken, zit ik met mijn palm tegen de volumeknoppen... Ligt dit aan mijn onhandigheid of wellicht aan mijn hoesje? (Neo Gray)
En wat vindt je van de accuduur? Ik heb nu een iphone 4 en krijg binnenkort de 6S. Ik ben wel benieuwd of de accuduur er op vooruit gaat, want bij de iphone 4 is het soms wel krap, bij een drukke dag.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

aicaramba schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:30:
[...]

En wat vindt je van de accuduur? Ik heb nu een iphone 4 en krijg binnenkort de 6S. Ik ben wel benieuwd of de accuduur er op vooruit gaat, want bij de iphone 4 is het soms wel krap, bij een drukke dag.
Ik heb hem nog niet lang genoeg in gebruik om hier echt een oordeel over te geven, maar ik heb mijn telefoon sinds vanochtend 7 uur (toen tot 100% opgeladen) redelijk intensief gebruikt (whatsapp, reddit, audible, vaak scherm aan en uit) en hij zit nu op 86%, waar mijn 4S soms al op 55-60% zat. Heb ook locatievoorzieningen aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik heb het volgende ''probleem'' met mijn nieuwe 6S.

Als ik mijn iPhone unlock zie ik voor ongeveer 1 volle seconde een soort van zwart scherm en direct daarna mijn homescreen.

Meer mensen bekend met dit ''probleem''? En evt. een mogelijke oplossing voor dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Malt007 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:30:
Vrijdagmiddag een 6s 64gb besteld via KPN en zaterdagmiddag bezorgd, dus dat was redelijk rap.

Eerste indrukken:
- Beestachtig snel t.o.v. een 6 plus. Nergens haperingen, apps starten sneller, browsen gaat sneller etc.
- Batterij lijkt een stuk minder maar kan me voorstellen dat de 1e paar batterij runs nog minder zijn?
- Blij dat ik voor de 6s ipv 6s plus ben gegaan. Was er na een jaar aan gewend opzich, maar dit formaatje bevalt een stuk beter. Lagere resolutie/ppi valt me niet op, kan geen pixel onderscheiden hoe dichtbij ik hem ook houd.
Ik ben van 5S naar 6S Plus gegaan. Ik moest behoorlijk wennen, hoor! Toestel leek gigantisch! Na een paar dagen gewend een beetje. Ik weet waarom ik mijn keuze maakte. Resolutie was niet zo zeer de reden, al speelde dat ook een beetje mee, maar vooral optische stabilisatie en landscape mode (blijf ik heel gaaf vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 14:10
Geert1976 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:43:
ik heb het volgende ''probleem'' met mijn nieuwe 6S.

Als ik mijn iPhone unlock zie ik voor ongeveer 1 volle seconde een soort van zwart scherm en direct daarna mijn homescreen.

Meer mensen bekend met dit ''probleem''? En evt. een mogelijke oplossing voor dit?
Dat heeft te maken met touch-ID. De vingerafdrukscanner werkt zo snel dat je niet in je lockscreen komt.

Je kant het voorkomen door de knop aan de zijkant te gebruiken, touch-ID uit te zetten of een vinger te gebruiken waar je je Touch-ID niet bij hebt ingesteld.

[ Voor 14% gewijzigd door aicaramba op 12-10-2015 09:46 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 14:31

PaYnE81

XBL VandalizerNL

dimocash schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:12:
Ik heb nu 6 uur 18 in gebruik en 7 uur stand-by en nog 46% over. Ik heb 2 uur muziek gestreamd naar m'n Apple tv.

IPhone 6s 64GB
Niet heel denk ik. Voor m'n gevoel net iets beter dan m'n iPhone 5S.
6 uur in gebruik met 46% batterij, dat haalt een 5s nooit! dus dat iets mag wel heel veel beter worden :+ :D
Gapert86 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:47:

[...]

Ik heb een Samsung chip en als ik hem vergelijk met dit forum en met TMSC benchmarks, dan heb ik ook niks te klagen! Werkt als een tiet en de batterij gaat hier gewoon normaal mee.
Same here, vrijdag volledig opgeladen, niet heel zwaar gebruikt verder nog, en nu nog 25% over met 5 uur gebruik en 55 uur standby ( :o dat haalde mn 5s nooit haha) en dan is dit nog de eerste lading, super tevreden dus ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
aicaramba schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:45:
[...]

Dat heeft te maken met touch-ID. De vingerafdrukscanner werkt zo snel dat je niet in je lockscreen komt.

Je kant het voorkomen door de knop aan de zijkant te gebruiken, touch-ID uit te zetten of een vinger te gebruiken waar je je Touch-ID niet bij hebt ingesteld.
Ik zit eerst in het lockscreen, dan unlock via TouchID, daarna volle seconde zwarte flikkering en dan homesecreen. Dus wat jij zegt is niet van toepassing in mijn geval. Maar bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik zit inmiddels op 91% met 1 uur gebruik en 12 uur stand-by. Als ik uiteindelijk de dag door kom en heb nog 40% over, dan is het helemaal prima, maar de tijden die hier vermeld worden, ga ik zeker niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Waarom moet er 40% over zijn aan het einde van de dag ?

Als mijn iPhone uitvalt op het moment dat ik hem aan de lader hang dan is het prima toch

Die bizar lange gebruikstijden snap ik ook niet , haal ik met mijn plus ook niet , zulke tijden haal je toch alleen met een lage helderheid lijkt me

[ Voor 34% gewijzigd door Cardwizard op 12-10-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 15:21
Geert1976 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:49:
[...]

Ik zit eerst in het lockscreen, dan unlock via TouchID, daarna volle seconde zwarte flikkering en dan homesecreen. Dus wat jij zegt is niet van toepassing in mijn geval. Maar bedankt voor het meedenken
Dat heb ik niet op mijn 6s. Ik zie 1 sec mijn lock screen en dan gaat ie direct over naar waar ik was gebleven. Geen zwarte flikkering te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Denk dan toch dat ik mijn SG hou icm zwarte Apple lederen case..Als ik de gouden haal en zit andere chip in en/of andere problemen..Weet wat ik nu heb. Zwart verveelt niet, haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

cardwizard schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:27:
Waarom moet er 40% over zijn aan het einde van de dag ?

Als mijn iPhone uitvalt op het moment dat ik hem aan de lader hang dan is het prima toch

Die bizar lange gebruikstijden snap ik ook niet , haal ik met mijn plus ook niet , zulke tijden haal je toch alleen met een lage helderheid lijkt me
Zo denk ik er ook over ^^, Als ik hem op een drukke dag vlak voor hij uitvalt aan de lader kan hangen is het prima. De energiebespaar modus is een mooie toevoeging voor de dagen dat het echt druk is, je kunt daar nog een behoorlijke tijd op verder.
Als ik een week standby tijd wil, trek ik m'n Nokia 3310 wel weer uit de kast :P :+
pdavie2311 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:36:
Denk dan toch dat ik mijn SG hou icm zwarte Apple lederen case..Als ik de gouden haal en zit andere chip in en/of andere problemen..Weet wat ik nu heb. Zwart verveelt niet, haha...
Wat een luxe problemen :9 hahaha

[ Voor 18% gewijzigd door PaYnE81 op 12-10-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Erg hè? Gewoon omdat de mogelijkheid er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
  • Laatst online: 29-04 15:42
pdavie2311 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:42:
Erg hè? Gewoon omdat de mogelijkheid er is...
Ik ga over een weekje ook de zwarte halen, uiteindelijk stop je hem toch in een hoesje...

Ik heb nu een zilveren 5s, maar de witte voorkant is toch erg afleidend soms. Een zwarte voorkant daarentegen is heel erg rustgevend in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Vind de gouden sowieso spuuglelijk... Ben superblij met de silvere variant, oogt veel chiquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Ferluci92 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:44:
[...]

Ik ga over een weekje ook de zwarte halen, uiteindelijk stop je hem toch in een hoesje...

Ik heb nu een zilveren 5s, maar de witte voorkant is toch erg afleidend soms. Een zwarte voorkant daarentegen is heel erg rustgevend in mijn ogen.
Ik heb om dezelfde reden nu de SG genomen, had de Silver 5s en vind het zwarte scherm toch rustiger ogen inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
pdavie2311 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:36:
Goede keuze, heb inmiddels dezelfde setup. (Ik herinner me je geplaatste foto)
Zoals ik toen ook al vertelde, blijf ik zweren bij de SG.
Het 'wegvallen' van het zwarte scherm wanneer de telefoon in standby is vind ik erg mooi.
De witte omlijsting zal mij te veel opvallen. SG zal het daarom -denk ik- altijd voor mij blijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Scheelt weer een rit naar oberhausen, haha..heb nog wel een nieuwe fitbag sleeve, maar vind de iPhone zo fragiel in een sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
Who will beat me on geekbench :P:P:P

http://browser.primatelabs.com/geekbench3/3778965

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32
hyptonize schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:28:

Nee, dat is wennen. Binnen twee weken ben je gewend dat de knop aan de zijkant zit en wil je nooit meer anders. Kijk in de forums tijdens de launch van de i6. Toen hadden meerdere mensen -zoals mij- het hierover en iedereen zegt dat het twee weekjes wennen is.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:10
Redondo1982 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:47:
[...]

Nee, dat is wennen. Binnen twee weken ben je gewend dat de knop aan de zijkant zit en wil je nooit meer anders. Kijk in de forums tijdens de launch van de i6. Toen hadden meerdere mensen -zoals mij- het hierover en iedereen zegt dat het twee weekjes wennen is.
Maar de plaatsing van de knop tegenover de volumeknoppen vind ik nog steeds onhandig. Ik druk af en toe beiden tegelijk in als ik niet oppas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

loeberce schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:04:
[...]

Maar de plaatsing van de knop tegenover de volumeknoppen vind ik nog steeds onhandig. Ik druk af en toe beiden tegelijk in als ik niet oppas.
Dat heeft dan meer te maken met de plaatsing van je duim / vingers (afhankelijk van welke hand je gebruikt)
Heb er zelf geen probleem mee vanaf de 5s in ieder geval, ben er al aan gewend. Komt denk ik ook omdat m'n S3 (die ik voor de 5s had) de knoppen ongeveer hetzelfde heeft zitten als de 6/6s nu :)

Nog wat anders trouwens, zag aan Geekbench dat de batterijbesparings modus van iOS9 de clock snelheid van de SoC halveerd. Geekbench toont bij zijn resultaat niet of dit geactiveerd is toch? Zou daar niet mee gesjoemeld kunnen zijn.
Wat me ook opvalt is dat #chipgate ongeveer in 2 dagen al een stille dood is gestorven :+

[ Voor 22% gewijzigd door PaYnE81 op 12-10-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:10
Dat neemt niet weg dat een plaatsing niet recht tegenover elkaar dit probleem had verminderd. Klinkt een beetje als antenna-gate: "You're holding it wrong"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

loeberce schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:04:
[...]

Dit dus. Als ik de telefoon in mijn hand heb (links), en met mijn wijsvinger de powerbutton wil bedienen, zit ik al gauw met mijn palm of duim tegen de volumeknoppen aan. Als ik de telefoon op tafel heb liggen en ik wil van bovenaf met mijn linkerduim de powerbutton bedienen, moet ik mijn wijsvinger en pink op beide hoeken aan de linkerkant van de telefoon plaatsen om grip te hebben zonder de volumeknoppen aan te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

loeberce schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:12:
Dat neemt niet weg dat een plaatsing niet recht tegenover elkaar dit probleem had verminderd. Klinkt een beetje als antenna-gate: "You're holding it wrong"
Tuurlijk, ergonomie valt over te discussieren zoals bij elk device. Je bent echter de enige die ik het tot nu toe heb zien aanhalen. En zoals ik al aangaf, zijn er meer fabrikanten die dit zelfde ontwerp min of meer gebruiken.
antenna-gate was een issue dat zich vooral voordeed bij een bepaalde greep klopt, maar het was daadwerkelijk een hardwarematig probleem, dat later is opgelost.
De plaatsing van knoppen is puur ergonomie, en zal tussen verschillende merken / modellen een stukje wenning zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:35
Met betrekking tot de verschillende chips: http://forums.macrumors.c...ry-run-down-test.1927598/

Hier een forumtest van de Samsung vs TSMC. Zou overigens niet blindelings afgaan op de 'geruchten' dat de chip van Samsung slechter presteert/meer verbruikt volgens die ene Chinese website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Sakke1994 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:42:
Met betrekking tot de verschillende chips: http://forums.macrumors.c...ry-run-down-test.1927598/

Hier een forumtest van de Samsung vs TSMC. Zou overigens niet blindelings afgaan op de 'geruchten' dat de chip van Samsung slechter presteert/meer verbruikt volgens die ene Chinese website.
Tof stukje, ben benieuwd naar het vervolg.
Vooral: "please relax and know that whether you have TSMC or Samsung, you're holding one of the finest pieces of technology in the world. Be happy it's in your hands."
Amen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

denk dat de grootste factor idd de GeekBench test opzich is in dit hele verhaal, beide een TSMC in de volgende resultaten:

http://browser.primatelabs.com/battery3/130705

http://browser.primatelabs.com/battery3/130955

beide een 6s plus, en ja er zijn nog heel veel onbekende factoren tussen deze tests :P maar het laat sowieso al een extreem gat zien tussen TSMC chips zondere de overige factoren mee te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
PaYnE81 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:12:
denk dat de grootste factor idd de GeekBench test opzich is in dit hele verhaal, beide een TSMC in de volgende resultaten:

beide een 6s plus, en ja er zijn nog heel veel onbekende factoren tussen deze tests :P maar het laat sowieso al een extreem gat zien tussen TSMC chips zondere de overige factoren mee te rekenen.
Lijkt mij logisch. Als de ene een scherm helderheid van 100% en de ander 20% is ga je ook een groot verschil merken.

Ik ben onder de indruk van de batterij. Zit er nu 8:32 nonstop op. (Youtube,internette en spelletje) heb nu nog 4% over. Intotaal is dat ding iets van 10:30 minuten van de lader.

Energiebesparingsstand staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

DeeSung schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:27:
[...]

Lijkt mij logisch. Als de ene een scherm helderheid van 100% en de ander 20% is ga je ook een groot verschil merken.

Ik ben onder de indruk van de batterij. Zit er nu 8:32 nonstop op. (Youtube,internette en spelletje) heb nu nog 4% over. Intotaal is dat ding iets van 10:30 minuten van de lader.
mee eensch, zoals ik al zei teveel factoren die GeekBench toevallig even niet mee neemt. Er is dus zonder controle niet representatief te testen naast de cpu bench ^^

Net resultaat trouwens!! jij had een 6s+ toch?

[ Voor 4% gewijzigd door PaYnE81 op 12-10-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:40
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/b6bhub.jpg

Vers van de pers! Mijn vriendin heeft de zilveren. Ik met Samsung chip en zij met TSMC. But who cares, ding werkt perfect!

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
PaYnE81 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:33:
[...]

mee eensch, zoals ik al zei teveel factoren die GeekBench toevallig even niet mee neemt. Er is dus zonder controle niet representatief te testen naast de cpu bench ^^

Net resultaat trouwens!! jij had een 6s+ toch?
Nee ik heb de normale 6s. Vandaar dat ik zo onder de indruk was.

Maarja ik heb geen facebook enzo. Dat zou ook moeten schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

DeeSung schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:42:
[...]

Nee ik heb de normale 6s. Vandaar dat ik zo onder de indruk was.

Maarja ik heb geen facebook enzo. Dat zou ook moeten schelen.
Dat is dan wel een hele mooie score idd, wel een TSMC gok ik dan :P

Hoe heet werd jouw telefoon trouwens tijdens het terugzetten van je icloud backup?
Ik heb een Samsung chip en vond de telefoon behoorlijk warm worden in vergelijk met normaal gebruik ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
PaYnE81 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:46:
[...]

Dat is dan wel een hele mooie score idd, wel een TSMC gok ik dan :P

Hoe heet werd jouw telefoon trouwens tijdens het terugzetten van je icloud backup?
Ik heb een Samsung chip en vond de telefoon behoorlijk warm worden in vergelijk met normaal gebruik ^^
TSMC idd.

Dit is mijn eerste iphone dus daar kan ik niet zoveel over zeggen :P. Verder heb ik een leather case eromheen en ik weet daarom niet of die van mij warm überhaupt warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:03

vhal

ಠ_ಠ

Dark Master schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:42:
[afbeelding]

Vers van de pers! Mijn vriendin heeft de zilveren. Ik met Samsung chip en zij met TSMC. But who cares, ding werkt perfect!
Zo te zien ben je er ondersteboven van :P :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

vhal schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:53:
[...]

Zo te zien ben je er ondersteboven van :P :+
lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
PaYnE81 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:12:

Ik heb de app van Geek Bench, moet je die test de hele dag door draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

de batterij test van 100%-0%

helderheid op z'n laagst en vliegtuigmodus aan denk ik zo. Zal vanavond ook is een testje doen voor de fun, batterij is toch bijna op ^^

[ Voor 3% gewijzigd door PaYnE81 op 12-10-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
PaYnE81 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:18:

helderheid op z'n laagst en vliegtuigmodus aan denk ik zo. Zal vanavond ook is een testje doen voor de fun, batterij is toch bijna op ^^
Is het een idee om het zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid te houden?
Bij normaal gebruik staat de helderheid niet op z'n laagst en vrijwel nooit in vliegtuigmodus.

Of is het puur gericht op max prestaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Novarion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:21:
[...]

Is het een idee om het zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid te houden?
Bij normaal gebruik staat de helderheid niet op z'n laagst en vrijwel nooit in vliegtuigmodus.

Of is het puur gericht op max prestaties?
Is ook mogelijk, maar je sluit wel een hoop externe factoren uit door het zo te doen :)

en test em eigenlijk ff voor "shits en giggles" zeg maar ^^ zal toch lager zijn dan een TSMC chip, en nee ik ga hem er niet om ruilen toestel presteert naar tevredenheid tot nu toe (EN! ruilen = huilen tenslotte haha :P)

kan ook de GFXbench batterij test doen bijvoorbeeld, die looped 1 van de gametests volgens mij, benieuwd of daar eigenlijk verschil in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Is bij iemand anders de iTunes store ook messed up qua layout? het is nu al een aantal dagen zo hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Niet dat me is opgevallen, heb je een screenshot van je wat je ziet toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
PaYnE81 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:33:
Niet dat me is opgevallen, heb je een screenshot van je wat je ziet toevallig?
Zo ziet de store voorpagina eruit bij mij: http://abload.de/img/capturewdud7.png (ik heb de cache al gereset enz, nieuwe versie van itunes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Talezz schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:32:
Is bij iemand anders de iTunes store ook messed up qua layout? het is nu al een aantal dagen zo hier.
Volgens iCulture een storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
PaYnE81 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:18:

De test zei bij mij dat de accu volledig opgeladen moet zijn. Hoe werkt die test?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novarion
PaYnE81 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:28:
[...]

Is ook mogelijk, maar je sluit wel een hoop externe factoren uit door het zo te doen :)

en test em eigenlijk ff voor "shits en giggles" zeg maar ^^ zal toch lager zijn dan een TSMC chip, en nee ik ga hem er niet om ruilen toestel presteert naar tevredenheid tot nu toe (EN! ruilen = huilen tenslotte haha :P)

kan ook de GFXbench batterij test doen bijvoorbeeld, die looped 1 van de gametests volgens mij, benieuwd of daar eigenlijk verschil in zit
Ben benieuwd naar de resultaten! Wacht eigenlijk op het moment dat al de commotie de grond wordt in geslagen. Want ik ben nu ook "de pechvogel met een samsungchip" en dat is naar mijn idee niet een juist label.

Vind het vanaf het begin alweer een bijzondere blablagate, eerst is Samsung de bom, onee de TSMC is toch beter.Na een aantal testresultaten werden er ook al snel vraagtekens achter gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik schijn een Aldi chip in m'n 6S te hebben.... en nu? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormsambeek
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
Iemand in combinatie met KPN al gebruik kunnen maken van LTE (4G+) ?
Ik woon zelf in Eindhoven en het zou hier aangeboden worden door KPN, maar nog niets van vernomen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ormsambeek schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:43:
Iemand in combinatie met KPN al gebruik kunnen maken van LTE (4G+) ?
Ik woon zelf in Eindhoven en het zou hier aangeboden worden door KPN, maar nog niets van vernomen helaas.
jup! hier in Amsterdam.
diverse speedtestjes uitgevoerd op mijn 6S. Gemiddeld down 130-160 Mbps en up 40-90 met 4G+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormsambeek
Maar zie je dat ook staan ipv 4G? Zelf nog geen tests uitgevoerd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

THE_BASE schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:36:
[...]

De test zei bij mij dat de accu volledig opgeladen moet zijn. Hoe werkt die test?
de test genereert een vaste cpu belasting en laat je batterij hierdoor dus leeglopen in x aantal uur

Meer doet het eigenlijk niet, je test simpelweg hoe lang je batterij het vol houdt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ormsambeek schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:47:
Maar zie je dat ook staan ipv 4G? Zelf nog geen tests uitgevoerd namelijk.
in de statusbalk gewoon 4G naast KPN NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Talezz schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:35:
[...]

Zo ziet de store voorpagina eruit bij mij: http://abload.de/img/capturewdud7.png (ik heb de cache al gereset enz, nieuwe versie van itunes)
is dit op je iphone / ipad of op de mac/macbook? :)

Mogelijk een storing zoals al gezegd werd. Gek genoeg ziet de store op mn iphone er normaal uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
PaYnE81 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:48:
[...]

de test genereert een vaste cpu belasting en laat je batterij hierdoor dus leeglopen in x aantal uur

Meer doet het eigenlijk niet, je test simpelweg hoe lang je batterij het vol houdt ^^
En dat doet hij in een paar uur ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Geert1976 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:45:
[...]

jup! hier in Amsterdam.
diverse speedtestjes uitgevoerd op mijn 6S. Gemiddeld down 130-160 Mbps en up 40-90 met 4G+
Zit nu in Schevingen, Den Haag. Dus mogelijk ook hier 4G+ beschikbaar.

Wat kost het aan data on deze test uit te voeren? Om nou even 500MB weg te duwen met een test, vind ik zonde.

Zo niet, wil ik best even Ookla aanknallen op 4G en de resultaten delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Novarion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:56:
[...]

Wat kost het aan data on deze test uit te voeren? Om nou even 500MB weg te duwen met een test, vind ik zonde.

Voorzichtig met die testjes ja ;) kost je elke keer zo'n 100-150Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

THE_BASE schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:54:
[...]

En dat doet hij in een paar uur ofzo?
correct, uurtje of 4-8 (voor de normale 6s) afhankelijk van welk model chip je hebt schijnt ^^

[ Voor 4% gewijzigd door PaYnE81 op 12-10-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Novarion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:56:
[...]

ben benieuwd Of je al 4G+ krijgt.

Ik heb de test nu een aantal keer uitgevoerd in Gorinchem en Oud-Beijerland (Vlakbij rotterdam) en 1x in Rotterdam maar nergens 4G+ op Vodafone.

Ik weet alleen niet zeker of het automatisch in mijn Abonnement zit (Ik heb een of ander Vodafone Red ding met 7 GB Data)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormsambeek
Resultaten Ookla 4G KPN Eindhoven:

Ping: 37
Down:28.66
Up:42.80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
THE_BASE schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:57:
[...]

Clean install of backup terug?
Late reactie van mij;) Had het toestel (met Samsung chip) als nieuwe iPhone ingesteld en alle apps handmatig er weer op gezet. Enkel contacten en foto's uit de cloud gehaald.
Moet zeggen dat het echt een bonk verschil is nu, om 14:00 nog 20% lading en dacht wil die accu wel even leeghebben (doe ik altijd eerste keer) Antutu gedraaid en 3dmark, stond de teller op 16%! Met de Samsung variant was dit 7%. Op het moment van tikken 17:46 nog 4% over ( nieuws gelezen en gesurfd op tweakers). Ook de temperatuur is duidelijk lager tijdens benchmarks. 3 potjes heartstone a 6 minuten is ongeveer 3%.
Ben blij dat ik geswitched heb, wil er zeker 2 jaar mee doen (heb expres gewacht op de plus met 2gb ipv 1gb) Let wel; beide chips doen hun werk en zijn snel, enkel wil ik wel de beste voor het dure geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10 09:44
Wat een vooruitgang die 6s+ ten opzichte van m'n 6. 84% batterij na 11 uur en 10 minuten met 2 uur gebruik. Was met de 6 rond de 40% na zo'n dag.(heb een Samsung chip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Bontes schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:52:
[...]

Late reactie van mij;) Had het toestel (met Samsung chip) als nieuwe iPhone ingesteld en alle apps handmatig er weer op gezet. Enkel contacten en foto's uit de cloud gehaald.
Moet zeggen dat het echt een bonk verschil is nu, om 14:00 nog 20% lading en dacht wil die accu wel even leeghebben (doe ik altijd eerste keer) Antutu gedraaid en 3dmark, stond de teller op 16%! Met de Samsung variant was dit 7%. Op het moment van tikken 17:46 nog 4% over ( nieuws gelezen en gesurfd op tweakers). Ook de temperatuur is duidelijk lager tijdens benchmarks. 3 potjes heartstone a 6 minuten is ongeveer 3%.
Ben blij dat ik geswitched heb, wil er zeker 2 jaar mee doen (heb expres gewacht op de plus met 2gb ipv 1gb) Let wel; beide chips doen hun werk en zijn snel, enkel wil ik wel de beste voor het dure geld.
Je hebt het over twee manieren van switchen. Back-up > clean install en de Samsungchip > TSMCchip.
Als je van iPhone bent gewisseld, ben ik benieuwd hoe.

En even plagen: het is duur of kost veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:38

RnB

Ik heb net voor het eerst gebeld met mijn 6s en het viel me op dat ik de andere kant een stuk beter kon horen ten opzichte van mijn 6.
Ik keek tijdens het gesprek nog hoe hard het volume stond en ik was verbaasd dat de volume nog geen eens over de helft stond. Bij de 6 belde ik regelmatig met max volume en had ik nog moeite om de ander te verstaan, zeker wanneer ik buiten liep.

Dat is toch leuk meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
iOS 9.1 DP Beta5 downloading now....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:42
Samsung chip, eerste ''volledige'' werkdag:

3 uur gebruik
13 uur stand-by

67%

In mijn ogen helemaal prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Geert1976 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:06:
iOS 9.1 DP Beta5 downloading now....
Geïnstalleerd .... de accu gaat nu al langer mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Novarion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:51:
[...]
Je hebt het over twee manieren van switchen. Back-up > clean install en de Samsungchip > TSMCchip.
Als je van iPhone bent gewisseld, ben ik benieuwd hoe.

En even plagen: het is duur of kost veel
Snel tikken 1% (nu pas) hehe
Samsung iphone als nieuw ingesteld, contacten en foto via cloud apps handmatig, toestel geruild in de store gister en zelfde gedaan als met de samsung. Geen backups via itunes, clean bij beide(scheelt een hoop mb'tjes) Beide chips/accu uitvoerig gestest.

Toestel kost veel geld of is het toestel is duur mmm goeie van je hehe beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Evertse
  • Laatst online: 18-09 10:06
Heb de 6S 64GB zilver (met samsung chip) sinds vrijdagochtend in huis, keurig bezorgd door BCC.

Hebben meer mensen dit?: (tekst scheef)
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/aaf931b5-c463-4be8-a0y3umf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Heb ik ook al eens gehad met een iPhone , en ook al keek ik er nooit naar , toen ik eenmaal wist dat het er zo zat stoorde het wel vreemd genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Bontes schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:25:
[...]

Snel tikken 1% (nu pas) hehe
Samsung iphone als nieuw ingesteld, contacten en foto via cloud apps handmatig, toestel geruild in de store gister en zelfde gedaan als met de samsung. Geen backups via itunes, clean bij beide(scheelt een hoop mb'tjes) Beide chips/accu uitvoerig gestest.

Toestel kost veel geld of is het toestel is duur mmm goeie van je hehe beide
Je hebt 'm dus letterlijk omgeruild voor een met een TSMC-chip? Is dat geluk of heb je daar om gevraagd? Neem aan dat je de iPhone dan ook hebt gekocht in de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Novarion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:39:
[...]

Je hebt 'm dus letterlijk omgeruild voor een met een TSMC-chip? Is dat geluk of heb je daar om gevraagd? Neem aan dat je de iPhone dan ook hebt gekocht in de Apple Store.
Lijkt me dat het mazzel hebben is. Ik heb inmiddels nog 62% over van een lading van 100% gisteren om 23 uur. Een storm in een glas water, maar blijkbaar doet een clean install toch wel zijn werk. Als hij morgenochtend op 50% zit is het prima vol te houden.

Overigens heb ik vandaag de iPhone gemiddeld gebruik. Ik weet zeker dat, wanneer ik een dagje onderweg ben, het toestel hooguit een werkdag mee kan.

Pagina: 1 ... 19 ... 42 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.