Iemand al opgevallen dat de slogan aangepast is op Apple.nl? Vind hem veel beter nu.
Viel mij gisteren direct op, moest gelijk aan dit topic denken.. ze lezen vast meehoofdcoach schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:17:
Iemand al opgevallen dat de slogan aangepast is op Apple.nl? Vind hem veel beter nu.
Lijkt inderdaad alsof ze meelezenDDR schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:24:
[...]
Viel mij gisteren direct op, moest gelijk aan dit topic denken.. ze lezen vast mee
Dit had ik net ook, kreeg een heel raar @mac.com adres te zien. Back-up van een 6 naar 6s+. Heb het genegeerd, al m'n apps installeren nu gewoon.Cache schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:01:
Had net een iCloud backup van mijn 5s gemaakt, sim naar mijn 6s verplaatst en wilde de zojuist gemaakte backup naar de 6s zetten. De telefoon vroeg netjes om mijn iCloud logingegevens, waarna ik een backup kon kiezen. Nu komt het vreemde: bij iedere backup die ik aanklik, inclusief de zojuist gemaakte, vraagt de telefoon om het wachtwoord van een totaal ander emailadres wat ik nog nooit gezien heb!
Vervolgens maar via iTunes alles ingesteld, wat gelukkig werkte. Vreemd toch? Iemand anders eenzelfde ervaring?
Vanacht batterij test gedraaid (in flight modus). Hier ook uren minder.b.jelle schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:14:
[...]
Net er ook achter gekomen dat ik een Samsung chip heb.
[afbeelding]
Maar scored hoger dan beide in deze video. Weet niet wat ik moet geloven zo....
Maar net de doos open, dus zal vanavond verder testen.

CPU opnieuw getest met cpu herkenning in Geekbench, deze presteert nogsteeds ruim voldoende.
Laten we hopen dat het misschien softwarematig is, ook omdat ik nu veel Samsungs tegenkom (Macrumors) die beter presteren dan TSMC. Die van mij is dan ook alleen in batterijduur minder naar mijn idee. Voor eind van de 14 dagen maar even zien wat ik ga doen.....
Verwijderd
Belfast, ik heb de goudencardwizard schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:18:
Weet iemand of die nieuwe lightning docks ergens te koop zijn behalve bij Apple ? Kan alleen de "oude" witte vinden bij andere winkels
Zie dat CoolBlue de gouden op voorraad heeft en de rest "binnenkort" zullen andere winkels wel volgen
Zeer interessant artiekel, ik doe het ook erg veel namelijk als ik een app niet meer nodig heb, en heb het helemaal gelezen maar kan me niet voorstellen dat het verstandig is om bv al je games open te laten.Donstil schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:35:
[...]
Toevallig van vandaag:
http://www.idownloadblog....-life-is-a-terrible-idea/
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2015 11:41 ]
Anandtech over de verschillende chips:
"What we know is that there isn't enough information currently out there to accurately determine whether the TSMC or Samsung A9 SoC has better power consumption, and more importantly just how large any difference might be. 1-on-1 comparisons under controlled conditions can provide us with some insight in to how the TSMC and Samsung A9s compare, but due to the natural variation in chip quality, it's possible to end up testing two atypical phones and never know it."
http://www.anandtech.com/...t-for-tsmc-and-samsung-a9
Deze man weet wel waar 'ie 't over heeft.
"What we know is that there isn't enough information currently out there to accurately determine whether the TSMC or Samsung A9 SoC has better power consumption, and more importantly just how large any difference might be. 1-on-1 comparisons under controlled conditions can provide us with some insight in to how the TSMC and Samsung A9s compare, but due to the natural variation in chip quality, it's possible to end up testing two atypical phones and never know it."
Dat is niet helemaal waar. Ik ben al aan bepaalde indeling gewend, maar toen ik ging mijn nieuwe iPhone opnieuw installeren dacht ik dat sommige dingen toch niet handig waren.Famous schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:11:
[...]
Je zet je meest gebruikte apps toch op een plek neer die jij fijn vind?
Ik zag indeling op iPhone van mijn dochter en toen zag ik dat zij iets totaal anders op bv haar heerste pagina had. ... Ik zou het zo zeggen, het ontbreekt mij een beetje aan inspiratie.
Ik ga later dit jaar ook over op een 6S(Space Grey), heb nu een 4S alweer voor zo'n 4 jaar. Zal een flinke verbetering worden!
Ik heb ooit een aantal apps in Russische app store aangeschaft, met uiteraard een andere account. Die wachtwoord, voor Russische account, die werd gevraagd en ik kreeg mijn apps op mijn nieuwe 6S Plus geïnstalleerd. Doe je dat niet, dan worden deze apps niet op nieuwe iPhone gezet. Dat merk je wellicht niet meteen.hoofdcoach schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:50:
[...]
Lijkt inderdaad alsof ze meelezen![]()
[...]
Dit had ik net ook, kreeg een heel raar @mac.com adres te zien. Back-up van een 6 naar 6s+. Heb het genegeerd, al m'n apps installeren nu gewoon.
Tevens, als app niet meer in AppStore zich bevindt, dan wordt die ook niet geinstalleerd. Ik heb een heel gave app waarmee je video's kan downloaden. Uiteraard op een gegeven moment kickte Apple die eruit. Ik gebruik op mijn oude iPhone die nog steeds met plezier. Op de nieuwe is die niet geinstalleer!
Gekochte Apps die niet meer in de store staan kun je nog wel downloaden uit het tabblad gekocht , of als je een Back-up inclusief je apps in iTunes hebt kun je het zo weer terug zetten
Verwijderd
Dit is mijn indeling, misschien heb je er iets aan.Olga2000 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:30:
[...]
Dat is niet helemaal waar. Ik ben al aan bepaalde indeling gewend, maar toen ik ging mijn nieuwe iPhone opnieuw installeren dacht ik dat sommige dingen toch niet handig waren.
Ik zag indeling op iPhone van mijn dochter en toen zag ik dat zij iets totaal anders op bv haar heerste pagina had. ... Ik zou het zo zeggen, het ontbreekt mij een beetje aan inspiratie.

Dit de mijne.
Al jaren hetzelfde trouwens, Core features al jaren op dezelfde plek. En altijd het vakje rechtsonder vrij
(Staat zo vol anders)
Al jaren hetzelfde trouwens, Core features al jaren op dezelfde plek. En altijd het vakje rechtsonder vrij

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mijn ervaring met de 6S Plus is niet zo goed gestart jammer genoeg
Gisterenochtend in de rij gaan staan bij de Switch in Gent. Ik stond de 8ste in de rij en had de laatste 6S Plus 64GB Space Gray die daar toen los te koop was (afgaande op de papiertjes die ze kwamen uitdelen in de rij).
De iPhone volledige ingesteld en gebruikt tot de batterij plat was. Hem volledig laten opladen. Maar kort daarna zijn de problemen begonnen. Ik stond op het punt om iemand te bellen. Ik plaats de iPhone aan mijn oor en het scherm gaat uit. Omdat het nog al lang duurde voordat ik de telefoon hoorde overgaan wou ik kijken naar het scherm maar dat ging niet meer aan. welke knop ik ook probeerde, geen reactie.
Heb dan geprobeerde om te telefoon te resetten maar ook zonder succes. De iPhone terug aan de lader gehangen en opnieuw proberen restten en dan kreeg ik opeens reactie. Het duurde wel lang voor hij dan opgestart was. Toen merkte ik dat het scherm aan het flikkeren was. Kort daarna gaf hij ineens een rood scherm. Dat vervaagde dan naar wit om vervolgens viel hij gewoon uit. Na resetten kwam ging hij dan terug aan.
Dat is een paar keer voor gevallen. Het kleur was den wal soms groen of blauw, maar vervaagde telkens naar wit terug.
De volgende dat ik gedaan had was iOS9 terug opnieuw geïnstalleerd via iTunes. Dit is gelukt zonder problemen, bij het opnieuw instellen dan kreeg ik dan opnieuw dezelfde problemen. Heb dan beslist om de iPhone te laten liggen en te slapen om het dan opnieuw te proberen.
Maar vandaag kreeg ik hem dan helemaal niet meer aan de klap wat ik ook probeerde. Gebeld naar de Apple Support, het probleem voorgelegd. Reparatie zou een 2-tal weken duren, maar die persoon raadde mij aan om eerst terug te gaan naar de plaats waar ik de iPhone gekocht had. Zo gezegd zo gedaan, terug naar Switch. Daar ging het tussen de 10 en 15 werkdagen duren om hem te repareren. Maar door een andere alerte medewerker krijg ik gewoon een volledige nieuwe
Jammer dat ze geen voorraad meer hadden, daardoor komt er dinsdag of woensdag een nieuwe binnen!
Dus nu maar even terug naar de oude iPhone 5. Zelfs dat ik de Plus nog niet zo lang gebruikte voelt de 5 wel zeer klein aan
Gisterenochtend in de rij gaan staan bij de Switch in Gent. Ik stond de 8ste in de rij en had de laatste 6S Plus 64GB Space Gray die daar toen los te koop was (afgaande op de papiertjes die ze kwamen uitdelen in de rij).
De iPhone volledige ingesteld en gebruikt tot de batterij plat was. Hem volledig laten opladen. Maar kort daarna zijn de problemen begonnen. Ik stond op het punt om iemand te bellen. Ik plaats de iPhone aan mijn oor en het scherm gaat uit. Omdat het nog al lang duurde voordat ik de telefoon hoorde overgaan wou ik kijken naar het scherm maar dat ging niet meer aan. welke knop ik ook probeerde, geen reactie.
Heb dan geprobeerde om te telefoon te resetten maar ook zonder succes. De iPhone terug aan de lader gehangen en opnieuw proberen restten en dan kreeg ik opeens reactie. Het duurde wel lang voor hij dan opgestart was. Toen merkte ik dat het scherm aan het flikkeren was. Kort daarna gaf hij ineens een rood scherm. Dat vervaagde dan naar wit om vervolgens viel hij gewoon uit. Na resetten kwam ging hij dan terug aan.
Dat is een paar keer voor gevallen. Het kleur was den wal soms groen of blauw, maar vervaagde telkens naar wit terug.
De volgende dat ik gedaan had was iOS9 terug opnieuw geïnstalleerd via iTunes. Dit is gelukt zonder problemen, bij het opnieuw instellen dan kreeg ik dan opnieuw dezelfde problemen. Heb dan beslist om de iPhone te laten liggen en te slapen om het dan opnieuw te proberen.
Maar vandaag kreeg ik hem dan helemaal niet meer aan de klap wat ik ook probeerde. Gebeld naar de Apple Support, het probleem voorgelegd. Reparatie zou een 2-tal weken duren, maar die persoon raadde mij aan om eerst terug te gaan naar de plaats waar ik de iPhone gekocht had. Zo gezegd zo gedaan, terug naar Switch. Daar ging het tussen de 10 en 15 werkdagen duren om hem te repareren. Maar door een andere alerte medewerker krijg ik gewoon een volledige nieuwe
Dus nu maar even terug naar de oude iPhone 5. Zelfs dat ik de Plus nog niet zo lang gebruikte voelt de 5 wel zeer klein aan
I do what I like to do.
Hei, dank je allemaal! Ik heb helemaal niet aan gedacht dat je een mapje in onderste balk kan doen. Ik ga experimenteren! :-)
Ik gooi de apps die ik niet gebruik bij elkaar in 1 mapje dat ik op de tweede pagina of verder zet.Olga2000 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:00:
Vandaag mijn 6S Plus 64 GB gold opgehaald. Helemaal gelukkig!
Nu heb ik een vraagje... Ik overstap van iPhone 5S. Veel kleinere scherm. Is ergens adviezen over het indelen van meest gebruikte apps over de schermen? Ik heb nu meer ruimte, maar ook bovenste apps kunnen naa beneden met dubbele tik op home button. Heeft iemand ervaringen of linkjes naar webpagina waar voorbeelden zijn of zo... Mijn dank bij voorbat!
Cache schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:01:
Had net een iCloud backup van mijn 5s gemaakt, sim naar mijn 6s verplaatst en wilde de zojuist gemaakte backup naar de 6s zetten. De telefoon vroeg netjes om mijn iCloud logingegevens, waarna ik een backup kon kiezen. Nu komt het vreemde: bij iedere backup die ik aanklik, inclusief de zojuist gemaakte, vraagt de telefoon om het wachtwoord van een totaal ander emailadres wat ik nog nooit gezien heb!
Vervolgens maar via iTunes alles ingesteld, wat gelukkig werkte. Vreemd toch? Iemand anders eenzelfde ervaring?
Dat heb ik ook gehad. Na enorm veel uitzoeken e.d. bleek dat het gedownloade muziek was, die afkomstig was van een (ander) iTunes-account. Je download dus de muziek, maar ook de data van het Apple ID van de downloader mee. Om het opnieuw te downloaden wordt dus het Apple ID van die persoon gevraagd.hoofdcoach schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:50:
[...]
Dit had ik net ook, kreeg een heel raar @mac.com adres te zien. Back-up van een 6 naar 6s+. Heb het genegeerd, al m'n apps installeren nu gewoon.
De enige manier om het op te lossen is je back-up weggooien en een nieuwe start maken. Op zich geen extreem groot probleem, want veel data wordt ook gewoon via je Apple ID opgeslagen. Ik heb het zo gedaan in ieder geval.
Anandtech heeft vaak goede artikelenImpstoker schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:21:
Anandtech over de verschillende chips:

De belangrijkste quotes uit het artikel nog even op een rij:
- de 'Silicon loterij'with some chips operating at lower voltages or lower leakages than others, and other chips being altogether defective.
Om een idee te geven wat een variantie er kan zitten tussen verschillende chips van hetzelfde type (in deze grafiek de Snapdragon 801):

- Veel mensen vergeten dat tegenwoordig het scherm het meeste batterij verbruikt.The vast majority of the time the SoC is idling, making the display the biggest power consumer
Vanmiddag mijn 6s binnen gekregen.
Hoort het zo te zijn dat de homeknop echt 'klikt' zegmaar?
Op mijn good old 4s hoor of voel je niks als je de knop indrukt. Nu voel en hoor je echt een klik...
Op mijn good old 4s hoor of voel je niks als je de knop indrukt. Nu voel en hoor je echt een klik...
Op mijn 5C voel en hoor ik ook een duidelijke klik. Misschien sinds de iPhone 5 geïntroduceerd?Loek92 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:24:
Dit is wellicht een interessante vergelijking. Tussen de TSMC en Samsung chips:
YouTube: iPhone 6s Chipgate - Does it Slow Down Your Phone?
Welliswaar geen professionele vergelijking maar het is een relevante
Deze geeft ook een goed beeld van de niet-tweaker Apple gebruikerMrjraider schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:32:
Dit is wellicht een interessante vergelijking. Tussen de TSMC en Samsung chips:
YouTube: Apple Fanboys LOVE Android
Het is een fysieke knop, dus een bepaalde klik heb je altijdLoek92 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:24:
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Nou ik hoop dat ik de TSMC chip krijg, voor mij is batterylife belangrijker dan performance. Ik kom van de iPhone 5 af, dus die marginale performance winst merk ik toch niet. Voor mij is alles al enorm snel, het verschil in snelheid tussen de TSMC en Samsung merk ik niet. Geef mij maar 2 uur extra batterylife.b.jelle schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:17:
[...]
Vanacht batterij test gedraaid (in flight modus). Hier ook uren minder.
[afbeelding]
CPU opnieuw getest met cpu herkenning in Geekbench, deze presteert nogsteeds ruim voldoende.
Laten we hopen dat het misschien softwarematig is, ook omdat ik nu veel Samsungs tegenkom (Macrumors) die beter presteren dan TSMC. Die van mij is dan ook alleen in batterijduur minder naar mijn idee. Voor eind van de 14 dagen maar even zien wat ik ga doen.....
Battery life zal sowieso beter zijn met beide hoor, de 5 stond niet echt bekend om z'n spectaculaire batterij prestaties ^^ zou metl niet teveel zorgen maken om die tests, beide socs voldoen prima.ZeroCode schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:52:
[...]
Nou ik hoop dat ik de TSMC chip krijg, voor mij is batterylife belangrijker dan performance. Ik kom van de iPhone 5 af, dus die marginale performance winst merk ik toch niet. Voor mij is alles al enorm snel, het verschil in snelheid tussen de TSMC en Samsung merk ik niet. Geef mij maar 2 uur extra batterylife.
Heb zelf een Samsung chip, en toestel presteert prima tot nu toe. Wat Geekbench laat zien boeit me eerlijk gezegd niet zoveel als ik er in dagelijks gebruik niets van merk ^^
Ik heb ook een Samsung chip (6s+ 64gb sg) maar maak me er verder niet druk om. Echt een top toestel
batterij doet het prima hier
Ik heb ook Samsung, ah jammer dacht ik. Batterij was mijn grootste teleurstelling aan mijn 5s. Na een dagje met de 6s door te hebben gebracht lijkt het een behoorlijke vooruitgang (natuurlijk moeilijk te zeggen na 1 dag maar heb hem behoorlijk intensief gebruikt). Batterij + touchid zijn echt grote verbeteringen tov de 5s voor mij.hoofdcoach schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:57:
Ik heb ook een Samsung chip (6s+ 64gb sg) maar maak me er verder niet druk om. Echt een top toestelbatterij doet het prima hier
Ik heb alle iPhones meegemaakt vanaf iPhone 3G. Elke iPhone neem ik weer. En elke keer ben ik in het begin teleurgesteld over batterylife. Maar als hij eenmaal twee weken verder is en drie keer van 0 tot 100% geladen is het helemaal prima. De eerste week is gewoon te kort om goed te bepalen hoe hij het doet.
Zit nu een dag met iPhone 6S en ís echt minder dan iPhone 6. Die kon met gemak een dikke anderhalve dag mee. Maar ik ga er van uit dat dit ook met een 'Samsung' iPhone 6S haalbaar is.
Zit nu een dag met iPhone 6S en ís echt minder dan iPhone 6. Die kon met gemak een dikke anderhalve dag mee. Maar ik ga er van uit dat dit ook met een 'Samsung' iPhone 6S haalbaar is.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Heb je een clean install gedaan? Wacht een paar dagen en trek dan pas je conclusies. Als alles geïndexeerd is en zo.THE_BASE schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:09:
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Kun je dmv serie nummer of iets weten welke chipset jouw iPhone heeft, of alleen via dat app? Ik heb er van de week 2 opgehaald in Duitsland. 16 & 64 GB Space grey.

Alleen met die app.
De Clean Install is van de release van iOS 9, dus ik ga er een beetje van uit dat het nu met een backup uit iCloud geen zin heeft dat nog eens te doen. Ik ben normaal wel van Clean Install, maar omdat ik dat pas gedaan heb, lijkt me het niet zinvol.kmf schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 10:16:
[...]
Heb je een clean install gedaan? Wacht een paar dagen en trek dan pas je conclusies. Als alles geïndexeerd is en zo.
Uiteraard was het ding van alles aan het doen en je speelt er toch meer mee de eerste dag(en). Dus even aankijken, anders alsnog een Clean Install.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Batterijduur van mijn 6S Plus valt mij in positieve zin zeer mee. Vanaf vrijdag avond intensief in gebruik en nog steeds op 60%.
Verwijderd
Misschien is het een goed idee om hier de 'tijd sinds volledig opgeladen' te posten. Zowel het gebruik als de stand-by. Vermoedelijk is het gebruik nu langer dan met je oude iPhone.
(Instellingen/Batterij en dan helemaal onderaan)
(Instellingen/Batterij en dan helemaal onderaan)
Dat zijn goede cijfers zeg! Schrikbarend eigenlijk wel.Olga2000 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:23:
Batterijduur van mijn 6S Plus valt mij in positieve zin zeer mee. Vanaf vrijdag avond intensief in gebruik en nog steeds op 60%.
I don't have dreams, I have goals!!
Gisterenavond om 18 uur van de lader met 100%, nu op 45% na 18 uren. Maar pas eerste keer opgeladen en ik blijf van mening dat je pas na een aantal dagen een goede indicatie hebt.
Wat jij intensief gebruikt noemt hoeft natuurlijk nog geen intensief gebruik te zijn.Olga2000 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:23:
Als je vrijdag avond, heel de zaterdag en zondag morgen de telefoon gebruikt hebt dan is dat naar mijn mening echt niet intensief geweest als je nu nog 60% over hebt.
Gebruik: 6 uur 50min.
Standby: 39 uur 26min.
17% over
IPhone 6s Plus met Samsung chip.
Accu is duidelijk beter dan die van mijn oudere 6 (4'7). Enkel door de verhalen wat betreft de zogenaamde chipgate weet ik niet of dit echt goede tijden zijn, en of dit echt schrikbarend beter/langer is als met de Tsmc chip? Heb ruim een uur heartstone gespeeld en veel safari gebruikt. Enkel op een bepaalde site met veel gifjes zag ik het percentage letterlijk dalen, nu ik dit tik is de meter op 16% gesprongen...5 minuutjes tikken plus wat openstaande appjes op de achtergrond. Wat moet ik doen??? Ruilen in de hoop op de andere chip of lekker houden omdat het verschil minimaal is? Bedoel het is geen toestel van 100 euro.
17% over
Accu is duidelijk beter dan die van mijn oudere 6 (4'7). Enkel door de verhalen wat betreft de zogenaamde chipgate weet ik niet of dit echt goede tijden zijn, en of dit echt schrikbarend beter/langer is als met de Tsmc chip? Heb ruim een uur heartstone gespeeld en veel safari gebruikt. Enkel op een bepaalde site met veel gifjes zag ik het percentage letterlijk dalen, nu ik dit tik is de meter op 16% gesprongen...5 minuutjes tikken plus wat openstaande appjes op de achtergrond. Wat moet ik doen??? Ruilen in de hoop op de andere chip of lekker houden omdat het verschil minimaal is? Bedoel het is geen toestel van 100 euro.
Ik verwacht wel dat er ergens enige relatie is tussen die 2. De relatie is alleen bij mijn weten nergens bekend.Xmoo schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 10:23:
Kun je dmv serie nummer of iets weten welke chipset jouw iPhone heeft, of alleen via dat app? Ik heb er van de week 2 opgehaald in Duitsland. 16 & 64 GB Space grey.
[afbeelding]
De overstap van android naar ios gaat best goed. Er zit echt een vloeiendheid in ios dat niet in mijn vorige telefoon zat. (Galaxy s6).
Ik vind alleen de scrollsnelheid van safari zo langzaam. Vooral op forums ben ik dan als een malloot to swypen.
Ik vind alleen de scrollsnelheid van safari zo langzaam. Vooral op forums ben ik dan als een malloot to swypen.
Verwijderd
dat is sinds de 5s idd.DGonlag2 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:27:
[...]
Op mijn 5C voel en hoor ik ook een duidelijke klik. Misschien sinds de iPhone 5 geïntroduceerd?
Heb ook een iPhone 6s Plus met Tmsc chip dan.Bontes schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:29:
17% over
Hier mijn info na eerste keer vol opladen.
Gebruik: 6 uur, 48 min
Stand-by: 41 uur, 20 min
Batterij staat op 35%.
Ben zeker tevreden met de accu netals me eerste generatie iPhone 6 plus.
Het is wel vroeg om te zeggen dat Tmsc of Samsung chip beter is voor de accu je leest nl verschillende verhalen over.
Voor de rest een beest kwa prestaties en snelheid.
iPhone 6s (9.1, Samsung)
47% over nog
Gebruik: 5u 20min
Standby: 27u 44min
Eerste cycle, ben nu al tevreden
47% over nog
Gebruik: 5u 20min
Standby: 27u 44min
Eerste cycle, ben nu al tevreden
Waar kan ik deze gegevens vinden. Heel stom, zo kwam ik ze steeds tegen en nu wil ik kijken kan ze nergens vinden!😜
Clean install of backup terug?Bontes schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:29:
17% over
Instellingen --> Batterij, en dan onderaan staat het.Olga2000 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:56:
Waar kan ik deze gegevens vinden. Heel stom, zo kwam ik ze steeds tegen en nu wil ik kijken kan ze nergens vinden!😜
Oh, ja, dank je. Bij mij staat gebruik 4 uur, 6 min; stand-by 24 uur, 27 min. Accu is 49%
Toch vind ik het raar. Vrijdag avond zat die aan infuus (volgens mij was die geen 100% toen ik die afkoppelde). Sincedien niet meer.
Toch vind ik het raar. Vrijdag avond zat die aan infuus (volgens mij was die geen 100% toen ik die afkoppelde). Sincedien niet meer.
Ik heb net even zitten kijken bij de instellingen voor 3d touch, je kunt ervoor kiezen om licht, normaal of hard te drukken. Maar bij het testen merk ik het verschil eigenlijk amper. "Hard" drukken voelt hetzelfde als zacht in mijn optiek. Andere hier een andere ervaring mee?
Ik zie in een half uur 7% verdwijnen, dus vrees dat ik een Clean Install ga doen om dat in elk geval uit te sluiten. In dat half uur heb ik slechts een keer Twitter geopend en een iMessage verstuurd. Nu ik dit typ is wederom een procent verdwenen.
Hoe staat dit eigenlijk in verhouding tot de Watch, want ik vind dat je daar best hard moet drukken.swoutr schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:18:
Ik heb net even zitten kijken bij de instellingen voor 3d touch, je kunt ervoor kiezen om licht, normaal of hard te drukken. Maar bij het testen merk ik het verschil eigenlijk amper. "Hard" drukken voelt hetzelfde als zacht in mijn optiek. Andere hier een andere ervaring mee?
Je zou toch eerst een paar dagen gaan aankijken, omdat je uit ervaring weet dat één en ander moet inwerken en calibreren? Of zijn die paar dagen al voorbij, want ik kan er op dit moment geen touw meer aan vastknopen.THE_BASE schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:41:
Ik zie in een half uur 7% verdwijnen, dus vrees dat ik een Clean Install ga doen om dat in elk geval uit te sluiten. In dat half uur heb ik slechts een keer Twitter geopend en een iMessage verstuurd. Nu ik dit typ is wederom een procent verdwenen.
Morgen laatste kans om mijn 6s te ruilen als ik zou willen..Of voor een plus, of voor een gouden versie...Bon loopt tot 12 oktober..Leuk hè, die wispelturigheid..Vind goud nog steeds mooi, maar heb Screenprotector op deze en heb een zwarte lederen case...Kost altijd weer geld..;-)
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Mijn iPhone 6s 64 wordt morgen terug gestuurd naar t-Mobile, na contact en overleg met Apple en T-Mobile.
Gister heb ik hem 2x aan de lader moeten doen en vanochtend gaat hij van 100% naar 28% in 3 uur en 54 minuten zonder zwaar gebruik. (geen streamen van film, of hoog scherm verbruik etc)
Toevallig is het een Samsung maar kan niet zeggen of het daarmee te maken heeft.
Boeit ook verder niet, wil gewoon dat hij goed werkt.
Gister heb ik hem 2x aan de lader moeten doen en vanochtend gaat hij van 100% naar 28% in 3 uur en 54 minuten zonder zwaar gebruik. (geen streamen van film, of hoog scherm verbruik etc)
Toevallig is het een Samsung maar kan niet zeggen of het daarmee te maken heeft.
Boeit ook verder niet, wil gewoon dat hij goed werkt.
Ik heb nu 6 uur 18 in gebruik en 7 uur stand-by en nog 46% over. Ik heb 2 uur muziek gestreamd naar m'n Apple tv.
IPhone 6s 64GB
Niet heel denk ik. Voor m'n gevoel net iets beter dan m'n iPhone 5S.
IPhone 6s 64GB
Niet heel denk ik. Voor m'n gevoel net iets beter dan m'n iPhone 5S.
Aangezien ik er hier inmiddels twee heb, waarvan een andere iPhone 6S het perfect doet ben ik tot de conclusie gekomen dat clean install proberen waard is. Anders omruiling.Redondo1982 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:45:
[...]
Je zou toch eerst een paar dagen gaan aankijken, omdat je uit ervaring weet dat één en ander moet inwerken en calibreren? Of zijn die paar dagen al voorbij, want ik kan er op dit moment geen touw meer aan vastknopen.
Tot zover mijn verantwoording.
Clean install in de zin van zonder restore van een back-up? Of gewoon aan iTunes hangen en opnieuw installeren en back-up terugzetten?
Merk hier ook wel dat mijn batterij hard gaat nu 69% sinds een uur of 1.
Ik ga voor een echte Clean Install, wellicht zit er iets niet lekker in mijn Back-up. wederom 6% weg in 3 minuten en doe niets.Novarion schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:32:
Clean install in de zin van zonder restore van een back-up? Of gewoon aan iTunes hangen en opnieuw installeren en back-up terugzetten?
Het lijkt aan Safari te liggen. Ik hoef maar iets op te zoeken en het daalt.
[ Voor 8% gewijzigd door THE_BASE op 11-10-2015 16:03 ]
Ik zou voor de gouden gaan met een midnight blue leather of sillicone case.pdavie2311 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:08:
Morgen laatste kans om mijn 6s te ruilen als ik zou willen..Of voor een plus, of voor een gouden versie...Bon loopt tot 12 oktober..Leuk hè, die wispelturigheid..Vind goud nog steeds mooi, maar heb Screenprotector op deze en heb een zwarte lederen case...Kost altijd weer geld..;-)
Dan moet ik mijn zwarte lederen case weer verkopen en kan ik mijn screenprotector overzetten? Glass? Anders weer 70,- extra kwijt....
Ik heb gekozen voor een clean install vanaf setup, dus heeft denk ik in mijn geval niet zo veel zin om vervolgens weer te resetten.
Je kan ook de zwarte houden toch?pdavie2311 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:14:
Dan moet ik mijn zwarte lederen case weer verkopen en kan ik mijn screenprotector overzetten? Glass? Anders weer 70,- extra kwijt....
Ik vind persoonlijk de midnight blue heel mooi omdat ik die zelf heb. Maar smaken verschillen.
screenprotector heb ik niet dus dat weet ik niet.
Geen idee beschik niet over de watch, ook op de iphone moet je iig redelijk hard drukken.Redondo1982 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:42:
[...]
Hoe staat dit eigenlijk in verhouding tot de Watch, want ik vind dat je daar best hard moet drukken.
Wat een luxe probleem..de achterkant zie ik toch niet veel door de lederen case..maar vind de gouden ring leuk en chique...Daarentegen..Zwart verveelt nooit...Het zou dan worden: Morgen naar Oberhausen, mijn zwarte 6s ruilen voor een gouden 6s...Deze weer in mijn zwarte lederen Apple case doen...Screenprotector overzetten als het lukt...Ik heb nu wel de goede chip, haha, niet Samsung....
Edit..Ik kan niet meer reserveren in Oberhausen? Om nu op de bonnefooi morgen die kant op te rijden voor een gouden 6s 64GB? Hebben ze genoeg voorraad nu dan of zo?
Edit..Ik kan niet meer reserveren in Oberhausen? Om nu op de bonnefooi morgen die kant op te rijden voor een gouden 6s 64GB? Hebben ze genoeg voorraad nu dan of zo?
[ Voor 17% gewijzigd door pdavie2311 op 11-10-2015 17:02 ]
Is toch hetzelfde verhaal als altijd? Reserveringspagina gaat open om 06:00, na een tijdje is alles 'op'. In de winkels hebben ze nog meer voorraad, maar welke precies is niet te zeggen.
Klopt! Sorry! Vanaf 06.00 idd..morgen maar even kijken dan..Vind de zwarte case te hard voor een gouden versie..Liever dan die grijze variant of de bruine...
6s 64 gig met tcsm chip
12% over
Gebruik: 6 uur 29 minuten
Stand-by: 34 uur 42 minuten
12% over
Gebruik: 6 uur 29 minuten
Stand-by: 34 uur 42 minuten
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Ligt het aan mij of is jullie 6s ook best wel buggy?
Waar ik momenteel tegenaan loop (na update van 9.01 naar 9.02:
- freeze als ik bijv naar instellingen ga dan doet ie even helemaal niets meer.
- als ik bijv 9292 voor de eerste keer op start dan blijft hij even hangen.
- als ik 3D touch na een herstart open hangt ie eerst even en opent dan alsnog
Mijn iPhone 5 was echt een stuk stabieler, denk echter dat het software problemen zijn. Meeste zal wel verholpen zijn in 9.1 Verder is het toestel niet normaal snel. De foto's vallen me bij avond gebruik wat tegen bij inzoomen wat korrelig ik post straks wel een foto ik ben benieuwd wat de kwaliteit bij jullie is.
Mijn iPhone 5 was echt een stuk stabieler, denk echter dat het software problemen zijn. Meeste zal wel verholpen zijn in 9.1 Verder is het toestel niet normaal snel. De foto's vallen me bij avond gebruik wat tegen bij inzoomen wat korrelig ik post straks wel een foto ik ben benieuwd wat de kwaliteit bij jullie is.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Exact dat hangen doet ie bij mij ook. Kom van de 5S af en daar had ik er nooit last van.Underworld schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:21:
Vind dit wel een irri dingetje. Paar seconden geen reactie...
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Hier een foto van mijn combinatie.pdavie2311 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:36:
Wat een luxe probleem..de achterkant zie ik toch niet veel door de lederen case..maar vind de gouden ring leuk en chique...Daarentegen..Zwart verveelt nooit...Het zou dan worden: Morgen naar Oberhausen, mijn zwarte 6s ruilen voor een gouden 6s...Deze weer in mijn zwarte lederen Apple case doen...Screenprotector overzetten als het lukt...Ik heb nu wel de goede chip, haha, niet Samsung....

Mooi hoor!! Morgen toch maar weer naar oberhausen! De gouden halen...verkoop ik mijn zwarte lederen case wel weer, haha!
Met 9.1 daar geen last vanUnderworld schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:21:
Ik herken niet wat je schrijft. Ik vind mijn 6s erg snel en heb geen last van haperingen of zoiets. Ik heb een cleane install.Underworld schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:21:
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Werkt de kompas bij jullie?
Bij mij blijft ie 359 graden aangeven, echter lijkt ie wel te werken in Maps (hoewel ik wel erg sceptisch ben over de nauwkeurigheid ervan).
Bij mij blijft ie 359 graden aangeven, echter lijkt ie wel te werken in Maps (hoewel ik wel erg sceptisch ben over de nauwkeurigheid ervan).
En dan nemen ze hem zonder pardon terug?pdavie2311 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:40:
Mooi hoor!! Morgen toch maar weer naar oberhausen! De gouden halen...verkoop ik mijn zwarte lederen case wel weer, haha!
Ook als hij helemaal open is geweest, twee weken gebruikt is, enz?
Geen problemen met het kompas, werkt sneller en nauwkeuriger dan elk ander digitaal kompas wat ik ooit gezien heb.RnB schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:05:
Werkt de kompas bij jullie?
Ja! Vorig jaar ook gedaan op laatste dag. 2 weken geeft Apple hier voor...Donstil schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:12:
[...]
En dan nemen ze hem zonder pardon terug?
Ook als hij helemaal open is geweest, twee weken gebruikt is, enz?
Maar ik bedoel ze gaan hem niet volledig bekijken, krasje erop is snel gemaakt natuurlijk?pdavie2311 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:30:
[...]
Ja! Vorig jaar ook gedaan op laatste dag. 2 weken geeft Apple hier voor...
Waarom doe je dit elk jaar dan? Ben je zo slecht in beslissingen nemen dat je steeds moet ruilen ofz?
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 11-10-2015 18:37 ]
Tijdens het instellen van m'n 6s SG 128g zie ik een aantal flink donkere strepen op deze witte achtergrond. Is dit normaal?

Edit: normaal gesproken zou ik rustig afwachten tot ik een ander beeld op het scherm krijg, maar hij staat al dik een uur die wolken bij te werken

Edit: normaal gesproken zou ik rustig afwachten tot ik een ander beeld op het scherm krijg, maar hij staat al dik een uur die wolken bij te werken

[ Voor 14% gewijzigd door Apie! op 11-10-2015 18:48 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Helaas wel..slecht hè? Misschien omdat het kan?Donstil schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:37:
[...]
Maar ik bedoel ze gaan hem niet volledig bekijken, krasje erop is snel gemaakt natuurlijk?
Waarom doe je dit elk jaar dan? Ben je zo slecht in beslissingen nemen dat je steeds moet ruilen ofz?
Nou wanneer Apple ook moet gaan bezuinigen is dit iets waar duidelijk in gesneden kan wordenpdavie2311 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:50:
[...]
Helaas wel..slecht hè? Misschien omdat het kan?
Ooh dit had mijn vriendin ook op de Duitse release. Gelijk laten omwisselen.Apie! schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:47:
Tijdens het instellen van m'n 6s SG 128g zie ik een aantal flink donkere strepen op deze witte achtergrond. Is dit normaal?
[afbeelding]
[afbeelding]
Is gewoon een slecht panel.
[ Voor 55% gewijzigd door Donstil op 11-10-2015 18:57 ]
Daar was ik al bang voor, en ik was vanmiddag al blij dat ik de laatste had

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Wat gebeurd er met al die tweedehands iPhones?pdavie2311 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:50:
[...]
Helaas wel..slecht hè? Misschien omdat het kan?
Ik twijfel ook nog hoor! Heb nu ook een heel mooie setup..SG 6s met black lederen Apple case..Het zou dan de gouden 6s worden met denk ik de donkerbruine Apple case..Chique combi lijkt mij dat...Kost een ritje oberhausen, maar met auto van de zaak ben ik alleen een ochtend aan tijd kwijt en geen benzine geld...
Toch maar ff kwaliteits vergelijking...
Het groene rondje zo zou naar mijn idee de foto moeten zijn (ik denk dat ik daar de focus op heb gezet).
Het rode gedeelte vind ik qua kwaliteit erg tegenvallen, het lijkt wel of hij zelf de foto aanvult met pixels en is ook erg blurry...
De foto is met daglicht gemaakt met live foto aan (zonder live foto aan zag ik zelf niet veel verschil met een andere foto). Misschien moet ik gewoon niet zo zeuren, maar na de iPhone 5 had ik betere kwaliteit verwacht. Of ik ben gewoon te gewend aan mijn D5100 (kan je niet vergelijken, ik weet het).

click voor groter
Ook 's avonds vind ik de kwaliteit wat tegenvallen (blurry) of is dit normaal voor een iPhone 6s met weinig licht?:

click voor groter
Het groene rondje zo zou naar mijn idee de foto moeten zijn (ik denk dat ik daar de focus op heb gezet).
Het rode gedeelte vind ik qua kwaliteit erg tegenvallen, het lijkt wel of hij zelf de foto aanvult met pixels en is ook erg blurry...
De foto is met daglicht gemaakt met live foto aan (zonder live foto aan zag ik zelf niet veel verschil met een andere foto). Misschien moet ik gewoon niet zo zeuren, maar na de iPhone 5 had ik betere kwaliteit verwacht. Of ik ben gewoon te gewend aan mijn D5100 (kan je niet vergelijken, ik weet het).

click voor groter
Ook 's avonds vind ik de kwaliteit wat tegenvallen (blurry) of is dit normaal voor een iPhone 6s met weinig licht?:

click voor groter
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Probeer dezelfde foto's eens te maken met een Sony toestel en je jubelt van de kwaliteit. Voor telefoonfoto's bij avondlicht vind ik ze erg goed...Kan aan mij liggen, maar vergelijken met een gewoon toestel is onzin. De iphones (4s t/m 6s) maken bovengemiddeld goede foto's. Android en Microsoft hebben een aantal toestellen die in de buurt komen en beter gereviewed worden op sommige vlakken (s6 en G4) maar de iPhone maakt mooie foto's hoor, niets mis mee.Underworld schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:09:
Toch maar ff kwaliteits vergelijking...
[afbeelding]
click voor groter
[afbeelding]
click voor groter
Hop,hop,hop!
Heb laatst mijn SG 6s plus ook binnen 2 weken geruild voor de zilvere variant , ze kijken nauwelijks of alles in de doos zit , laat staan naar de staat er van , daar doen ze zo makkelijk over
Ik stond er echt van te kijken
Ook in oberhausen toch? Wat moet ik allemaal meenemen? Ook weer geld? Of ruilen ze op waarde om, dat weet ik niet meer..Jij ook van SG naar zilver dus? Geen spijt? Enige jammere is dat ik met mijn screenprotector zit, die erop zit..Tempered Glass....Achterop zit een goedkope backprotector, die heb ik zo weer...cardwizard schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:32:
Heb laatst mijn SG 6s plus ook binnen 2 weken geruild voor de zilvere variant , ze kijken nauwelijks of alles in de doos zit , laat staan naar de staat er van , daar doen ze zo makkelijk over
Ook in Oberhausen inderdaad , geen spijt van ... Wit is een mooie kleur , eerder kwam er behoorlijk snel vuil in de randen tussen het glas , wat me heel erg stoorde (5/5s) maar dat lijkt vanaf de 6 geen probleem meer , prima dus , niks tegen zwart hoor wat gewoon een erg strak toestel is
Gewoon de bon en doos inclusief inhoud zoals gekocht en je kunt die terug brengen
Je krijgt het geld (contant) dan terug en dat kun je gebruiken om je nieuwe te betalen
Gewoon de bon en doos inclusief inhoud zoals gekocht en je kunt die terug brengen
Je krijgt het geld (contant) dan terug en dat kun je gebruiken om je nieuwe te betalen
[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 11-10-2015 20:55 ]
OK..Zit met limiet van 500,- pinnen in buitenland, niet dat ik daar weer mee zit, haha..Als het zo kan, prima..Wordt dan goud, dan maar eerst zonder screenprotector...cardwizard schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:48:
Ook in Oberhausen inderdaad , geen spijt van ... Wit is een mooie kleur , eerder kwam er behoorlijk snel vuil in de randen tussen het glas , wat me heel erg stoorde (5/5s) maar dat lijkt vanaf de 6 geen probleem meer , prima dus , niks tegen zwart hoor wat gewoon een erg strak toestel is
Ik heb sinds gisteren een 6s en nou blijven er in het tabje 'berichtgeving' meldingen van Whatsapp en Snapchat open staan terwijl ik die al lang geopend heb. Deze kan ik ook niet wissen. Als ik op het kruisje druk blijven ze open staan.
Iemand enig idee wat hieraan te doen is?
Iemand enig idee wat hieraan te doen is?
Ik ben er wel achter dat mijn accu niet goed is of lijkt. Apple gebeld: moest herstellen en accu van 0% tot 100% laden.
Hersteld om 18 uur en vanaf half zes al bezig om op 100% te komen. Percentage gaat heel traag en gebeurt al twee keer dat het van 87 naar 89 gaat en van 91 naar 95. Supersnel ineens. Apple heeft al aangegeven dat ze het toestellen willen omruilen voor me.
Hersteld om 18 uur en vanaf half zes al bezig om op 100% te komen. Percentage gaat heel traag en gebeurt al twee keer dat het van 87 naar 89 gaat en van 91 naar 95. Supersnel ineens. Apple heeft al aangegeven dat ze het toestellen willen omruilen voor me.
Doet iedereen er een clean install op of zetten velen er ook een back up op terug?
Al jaren zet ik een backup terug , geloof persoonlijk niet zo in corrupte backups die er voor zorgen dat je accu sneller leeg is
Zit volgens mij tussen de oren
Zit volgens mij tussen de oren
Kleine update, heb het toestel geruild en heb nu gelukkig de TMSC te pakkenJayN schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:43:
[...]
Heb ook een iPhone 6s Plus met Tmsc chip dan.
Hier mijn info na eerste keer vol opladen.
Gebruik: 6 uur, 48 min
Stand-by: 41 uur, 20 min
Batterij staat op 35%.
Ben zeker tevreden met de accu netals me eerste generatie iPhone 6 plus.
Het is wel vroeg om te zeggen dat Tmsc of Samsung chip beter is voor de accu je leest nl verschillende verhalen over.
Voor de rest een beest kwa prestaties en snelheid.
De iPhones worden volgens mij random bij de winkels geleverd lijkt het!
Zwager van mij kocht afgelopen vrijdag een iPhone 6S space grey met 64GB en heeft een samsung chip. Ik heb vandaag exact dezelfde gekocht en heb een TSMC chip. Beide bij Xando in Nijmegen.
Zwager van mij kocht afgelopen vrijdag een iPhone 6S space grey met 64GB en heeft een samsung chip. Ik heb vandaag exact dezelfde gekocht en heb een TSMC chip. Beide bij Xando in Nijmegen.
Natuurlijk worden ze random geleverd, voor Apple zijn het dezelfde toestellen dus voor hun is er ook geen reden de twee gescheiden te houden.TFZ61 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:33:
De iPhones worden volgens mij random bij de winkels geleverd lijkt het!
Super tochBontes schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:27:
[...]
Kleine update, heb het toestel geruild en heb nu gelukkig de TMSC te pakken)) Veel geluk want de voorraad was zo goed als op en er was nog 1 64gb versie van de Plus, fingers crossed naar huis en met spanning de app geopend..YES! Merk nu al met bv. Meteo earth en star walk 2 dat de accu veel beter presteerd tegenover de samsung chip, toestel blijft ook koeler.
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.