Enne....Yep. Ook hier in Leeuwarden problemen met de Sparql app op mijn Samsung Galaxy S6 op 6.0.1.
Toen ik over de problemen hier las startte ik de app op, selecteerde Fox Sports 1 en die deed het prima.
Maar bij alles wat ik daarna probeerde bleef het beeld zwart. Ook de app opnieuw opstarten hielp niet.
Bij elk net zwart beeld. Android heeft bij mij wel net een update gehad. Geen idee of het daar mee
te maken heeft. Gewoonlijk gebruik ik die app bijna niet. Maar als ik dat dan wel deed kon ik wel
andere zenders selecteren zonder problemen. Maar het heeft dus blijkbaar niks met het feit
of je een Zyxel of een Fritz!box hebt... Edit: Mjah, dat laatste werd later ook al gezegd.
En voor die andere discissie.
Daarom was ik ook wel eens benieuwd wat er gebeurd als Tweak bij mensen met meerdere m15 boxen,
1 ervan omruilt voor een m12. Puur om te zien of dat verschil maakt. En maakt het geen verschil,
dan weten we dat ook weer.

Maar ik vermoed dat het toch wel een beetje verschil maakt. Zeker op
zo'n moment dat ie stottert en hoe ie daarvan recovered. Maar misschien zit ik er ook wel naast.
Die m15 heeft bij Flevoboy63 toch ook wel een avond en ochtend goed gewerkt. Blijft apart hoor.
[
Voor 37% gewijzigd door
Verwijderd op 13-02-2017 13:01
]