Haha ja, ik vond het ook wel langzaam. Ben van vroeger m'n opgevoerde schakelbrommers gewend en af en toe wat motorrijden...dan is dit opeens wel traag. Vond het verder wel prima rijden, beter dan verwacht.
Absoluut waar, toch mee oppassen! 3000Watt die iets totaal anders doet dan je verwacht is niet prettig:-) Het is mij overigens nog steeds niet helemaal duidelijk of dit nou om piek vermogen of continu vermogen gaat...en ook nog niet duidelijk of de controller uberhaupt wel 3000Watt uitstuurt ooit.Engie schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:56:
[...]
Ik heb er zelf ook wel wat ervaring mee. Maar ik ben toch huiverig, omdat je in de Lingbo software ziet dat er veel verschillende parameters zitten ed. Eentje die even goed corrupt raakt en je scooter wordt gevaarlijk of gaat kapot.
Afijn, ik kan mijn bevindingen en software en links wel in een DM zetten en naar je sturen om je op weg te helpen zodra je het ding binnen hebt!
Vanmorgen de S5 besteld na een proefritje. De S8 vond ze het hogere stuur minder prettig van, en als 't ooit nodig is knutsel ik zelf wel de 2e accu kabel zodat de accu's onder de budy parallel kunnen staan zoals bij de S8. Voordeel van zelf een beetje kunnen prutsen.
Zowel de S5 en S8 vond ik overigens stukken fijner rijden dan de NIU's, acceleratie veel vloeiender en gashendel minder zenuwachtig. Mooie bijkomstigheid dat er van alles en nog wat voor te koop is in China of hier voor leuke prijzen.
Wel grappig, ik ben vandaag bij scootervoordeel in Dordrecht geweest en kwam erachter dat IVA precies op hetzelfde adres zit....blijkt allemaal van hetzelfde bedrijf te zijn. Goed geholpen en geinformeerd daar overigens en geen gedoe met vooraf boeken van proefritjes en ander gezeur. Nog even 1 van de 2 loodsen gezien, helemaal vol met iva en senzo (allemaal Lneng) scooters. Leuk om eens te zien! Zaken gaan goed daar lijkt het, hopelijk dus ook lang nog onderdelen e.d. voor de e-go s5 te krijgen!
[Voor 4% gewijzigd door DashToo op 21-04-2023 17:04]