Waarom zou je er een eigen accu in proppen? Ik zou mijn energie steken in het vinden van een goede leverancier, want ze kunnen daar echt wel kwaliteitsspullen maken.flippy schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:50:
zeker wel is er markt voor. probleem is gewoon startkapitaal. om zoiets van de grond te krijgen moet je nog steeds 10~15 ruggen aan cash kapitaal hebben en dat is niet te doen met een simpel ambtenarensalarisje en helaas wil ook geen bank meewerken aan zoiets omdat ze het niet snappen en het risico te groot vinden.
als ikk hier 5 nieuwe scooter heb staan nieuw in folie en ik prop er een "hollandse" accu in waarvan je vannuit kan gaan dat hij na 5 jaar nog steeds goed rijd en 80% of meer van zijn bereik heeft verkopen ze wel. maar alle inkoopkosten zijn gewoon niet te doen zonder een externe inverstering. ook natuurlijk moeten daar 2~3 tripjes naar china bij (die kosten ook geld) om een levernacier te vinden die in al in de EU een CVO heeft, anders krijg je nooit een kenteken hier en zit je met een garage vol scooters waar je niks mee kan.
Overigens zou ik naar Taiwan en niet naar China.