Wel een andere naam anders hebben ze je doorSt4ck3r schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:23:
Speciaal nieuw account aangemaakt op een ander adres
dus dan komen dadelijk de geannuleerde boxen nog even op het laatste moment?
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Naam van 't vrouwtje... op adres v/d zaak..
Try not to become a man of success but a man of value.
Tweakers ten topSulaine schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:24:
Ik wil wel een oude doos. Heb geen zin in een vriendin.
ora et labora
Inmiddels zitten we op 10 minuten per item. Misschien hebben ze te weinig aanbiedingen over, en gaat het daarom iets langzamer om goed uit te komen (?)
Mee eensSulaine schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:24:
Ik wil wel een oude doos. Heb geen zin in een vriendin.
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
1 per account/adresgebruikershaes schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:20:
[...]
Oh nee? 1 per klant? Of per adres? Of rekening nr? Anders gewoon nieuw accountje aanmaken.
maar ja, er zullen vast mensen zijn die er een bij familie laten bezorgen onder een ander acc
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
mijn excuses
ora et labora
Eigenlijk lullig, zo neem je kansen van anderen ook weg.St4ck3r schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:23:
Speciaal nieuw account aangemaakt op een ander adres
Op een oude doos moet je het leren zeggen ze altijd toch?Ardj schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:26:
Ik wil wel een vriendin, maar heb geen zin in een oude doos, gaat dat niet meer op voor tweakers?
En daar hebben we het prachtige dekbed weer
Kussens, om lekker op te gaan slapen!
Welkom in Nederlandmiicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:27:
[...]
Eigenlijk lullig, zo neem je kansen van anderen ook weg.
(vergt toelichting; dus klein jaartje bedrijfje aan het spelen en ook daarin al ontdekt dat als je succesvol en rijk wilt worden, je de boel moet 'flessen'. Wil je volledig oprecht, ethisch en correct zijn - verdien je minder/niets met dank aan al die anderen die je de pas afsnijden door 'gebruikt te maken' van de mogelijkheden zoals een tweede account aanmaken)
[ Voor 47% gewijzigd door NiGeLaToR op 28-08-2015 23:29 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Vooral als die doos van Ibood komt, alles wat daar vandaan komt is refurbishedjip_86 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:27:
[...]
Op een oude doos moet je het leren zeggen ze altijd toch?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik wil beideArdj schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:26:
Ik wil wel een vriendin, maar heb geen zin in een oude doos, gaat dat niet meer op voor tweakers?
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Dat geloof ik welViper® schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:26:
[...]
lies, all lies
op tweakers zitten alleen mannen die doen of ze vrouw zijn
ok nog een half uur slow hunten met hopelijk nog een box
ik heb wel een vriendin, maar wil er eigenlijk wel een iBood doos bij
Hij zal wel balen dan.Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:22:
[...]
LET OP! Tegenwoordig hanteert iBOOD de volgende regel: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 per persoon en/of 1 per account. Lukt het je om er meer te bestellen, dan worden deze geannuleerd.
https://www.facebook.com/...8600772577&type=1&theater
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Over dozen gesproken:
Kijk maar niet als je vandaag vaker dan 3x op linkjes hebt geklikt waar je niet op had moeten klikken
Kijk maar niet als je vandaag vaker dan 3x op linkjes hebt geklikt waar je niet op had moeten klikken
Ik zou 'm weggeven aan mijn zwager... die net zo hard als de rest (including myself) zijn best doet..miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:27:
[...]
Zijn kansen zijn zojuist met 0,009% gestegen dus om er een te krijgen!
als dat bij die box ook zo lang duurt dan lukt het misschien noghjvg schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:29:
ok nog een half uur slow hunten met hopelijk nog een box
Darn, ik ben echt moe. Zie een dekbed aan voor kussens....
na, zoiets is echt typisch Nederlands, vast ook veel andere landen waar zo zoiets doen, maar in heel veel landen/culturen gebeurt het niet
Pff voor elke product heb je minimaal 4x de kans maar de beveiligingscamera's komen maar 1x

Als IBOOD de eigen regels naleeft: absoluut.rikadoo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:29:
[...]
Hij zal wel balen dan.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
zou lachen zijn als het jullie dan alle twee lukt, dan wordt er een (of beide) order(s) alsnog geannuleerdSt4ck3r schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:29:
[...]
Ik zou 'm weggeven aan mijn zwager... die net zo hard als de rest (including myself) zijn best doet..
Zijn kansen zijn zojuist met 0,009% gestegen dus om er een te krijgen!
miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:27:
[...]

ora et labora
Das dan weer een dingetje... we gebruiken wel verschillende adressen...miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:31:
[...]
zou lachen zijn als het jullie dan alle twee lukt, dan wordt er een (of beide) order(s) alsnog geannuleerd

voor vannacht heb je die niet binnen
Vind het echt jammer dat dat esspresso apparaat maar 1 keer langs is gekomen
Hoewel zijn eigen opmerking over photoshoppen het meest voor de hand liggende al doet vermoeden......rikadoo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:29:
[...]
Hij zal wel balen dan.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Die is waarschijnlijk uitverkocht dan, anders kwam ie wel terug.Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:31:
ja ben bang van wel, was ook een hele goede aanbieding van 299 voor 199jesse111 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:32:
[...]
Die is waarschijnlijk uitverkocht dan, anders kwam ie wel terug.
Ja ik ook. Mijn Nespresso apparaat is er zojuist mee gestopt namelijkJeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:31:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zo mensen:
Pak allemaal jullie bankpassen er bij, log in op PayPal, sluit alle processen die je internet langzamer maken af want er komt bijna een box aan!!!!
Hoe ik dit weet vraag je je af?
Ik ga slapen, en ervaring leert dat zodra ik weg ben er een box komt, dus doe er jullie voordeel mee
Laterssss
Pak allemaal jullie bankpassen er bij, log in op PayPal, sluit alle processen die je internet langzamer maken af want er komt bijna een box aan!!!!
Ik ga slapen, en ervaring leert dat zodra ik weg ben er een box komt, dus doe er jullie voordeel mee
Laterssss
Truste
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
of je wacht een half uurtje tot de hunt voorbij ismiicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:33:
Zo mensen:
Laterssss
ora et labora
Ha die wilde ik min of meer ook wel hebben. Wil eigenlijk wel over van Nespresso op bonen.Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:32:
[...]
ja ben bang van wel, was ook een hele goede aanbieding van 299 voor 199
Ik zou nog 27 minuten wachten, dan ben je zeker. In het verleden is het laatste item ook eens een box geweest.miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:33:
Zo mensen:
Laterssss
Dus zet die laptop even naast je kussen.
Nighty night.
[ Voor 7% gewijzigd door Suli op 28-08-2015 23:35 ]
Bestellen via de iBood site zelf.. of.. via.. 1dk?
De 'direct afrekenen' knop op 1dk (linkt naar iBood). Betalen met Paypal (niet Ideal).NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:35:
Bestellen via de iBood site zelf.. of.. via.. 1dk?
Oke, 1dk is inmiddels weer vlot, dus.. makes sense!Mad Maniak schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:36:
[...]
De 'direct afrekenen' knop op 1dk (linkt naar iBood). Betalen met Paypal (niet Ideal).
ik kwam er met ideal vanmiddag prima doorheen hoor!Mad Maniak schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:36:
[...]
De 'direct afrekenen' knop op 1dk (linkt naar iBood). Betalen met Paypal (niet Ideal).
Nope. nu weer een SSD
Sandisk Ultra II is er!
Als je hem nog wilt.
Als je hem nog wilt.
Het kan allebei, maar iBood zelf raadt Paypal aan (is iets sneller).St4ck3r schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:37:
[...]
ik kwam er met ideal vanmiddag prima doorheen hoor!
Crap; 1dk nu nog steeds niet door dat de SSD er is. Jammer hoor.
Dat dekbed is namelijk ook alweer terug...Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:38:
1dk blijft nu bij mij op het dekbed staan
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
•Tablet PC 7" €64,95
•Philips ledstrip €24,95
•Buddha toetsenbord €15,00
•Motorola 8 slimline fotoframe €29,95
•Braun Silk Epil SE 1170 epilator €19,95
•Vogel iPad houder €29,95
•Yama Universal Mobile Charger Kit €9,95
•Tenson zeiljas Cirrus €99,95
•Polaroid zonnebril €24,95
•LCD monitor 17" €108
•2x EU stekkerplug €2,00
Dit is een box van mei 2014. Sorry maar als ik hiervoor 100 euro moet betalen is dit voor mij weggegooid geld.
•Philips ledstrip €24,95
•LCD monitor 17" €108
•2x EU stekkerplug €2,00
Dit is een box van mei 2014. Sorry maar als ik hiervoor 100 euro moet betalen is dit voor mij weggegooid geld.
bij mij allebei de sitesVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:38:
1dk blijft nu bij mij op het dekbed staan
Heb ze allebei open staan. Is me te vaak gebeurd dat ibood of 1dk niet gelijk liepen.
Ibood site zelf refreshed wel als je handmatig F5'd
SchhneellllCaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:17:
[...]
Gezien het interval tussen de twee keren is mijn hoop ook niet hoog gespannen.
Het is inderdaad weggegooid geld. maar goed, stel dat er een Surface in zit.....layzzzz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:39:
•Tablet PC 7" €64,95
•Philips ledstrip €24,95
•LCD monitor 17" €108
•2x EU stekkerplug €2,00
Ergste geval stuur je hem terug (wet kopen op afstand). Kost 7 euro.Isane schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:40:
[...]
Het is inderdaad weggegooid geld. maar goed, stel dat er een Surface in zit.....
Koop voor 100 euro aan loten, misschien win je de hoodsprijs.Isane schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:40:
[...]
Het is inderdaad weggegooid geld. maar goed, stel dat er een Surface in zit.....
je weet het niet....
ora et labora
7x2 toch 14 euries, dat is eigenlijk de gok die je neemt.Mad Maniak schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:40:
[...]
Ergste geval stuur je hem terug (wet kopen op afstand). Kost 7 euro.
De heenkosten krijg je ook terug.layzzzz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:41:
[...]
7x2 toch 14 euries, dat is eigenlijk de gok die je neemt.
Mweh ergens wel bad sport als je terugstuurt, maar wel begrijpelijk
Bij annuleren krijg je ook de oorspronkelijke verzendkosten terug...layzzzz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:41:
[...]
7x2 toch 14 euries, dat is eigenlijk de gok die je neemt.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Nog één keer de foto van Obama graag
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
IP van 1dk heeft ibood vast geblocked... Nu fair play
ik voorspel: Volgend artikel heeft iets met "sandisk"
ora et labora
Gvd.... vanaf 13:00 al gewacht op die klote kussens.. niet meer langsgekomen.
Of de hunt is over en 1dk refreshed daarom niet meer - wordt nu gewone pagina.
Willen jullie ook allemaal sneller opstarteb?
Hij springt hier tussen de ssd en het dekbed, bij jullie ook?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jep.Donstil schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:45:
U gaat door voor de koelkast.mrc4nl schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:43:
ik voorspel: Volgend artikel heeft iets met "sandisk"
ja!!Donstil schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:45:
opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb
Webservers achter de loadbalancers zijn vast niet meer in sync
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]