[Actie] iBOOD Hunt & Unboxing augustus 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 99 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:07
Crap, wist ik maar waarom ik hier zit.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-12 14:38
30+ voor de chromecast is nog steeds niet verkeerd hoor. Het is een prima manier om filmpjes van je telefoon op tv te kijken. Ben er nog steeds erg tevreden mee.

• NiGeLaToR
Heb daar zo'n Rasp 2 met Kodi erop gekocht, via 1df. Doet meteen airplay voor de apple, al had ik daar al een aTv voor. Bijzonder dat er al een mooie appje genaamd genesis op stond, blijk je gewoon films mee te kunnen kijken - ik denk a la popcorn hour.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tempo zou wel weer eens omhoog kunnen gaan tegen het einde van de hunt. :P

• NiGeLaToR
Ja dat weet ik nog wel idd, turbo-mode met stuk of 10 doopmomentjes aan het einde. Behalve dat van die dozen, das niet waar.

• Wdeb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11 21:03
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:37:
[...]

Ja precies en SHIFT-DEL doet de rest. Ik snap overigens niet hoe mensen meer dan 2 kids krijgen. Er is er altijd wel eentje aan het spoken, bats je dan gewoon door als ze liggen te huilen ofzo? :F
Nee hoor. Heb er drie en training werkt bijna altijd. Zeker 20 min niet reageren. Als dan gestopt: gaan kijken. Je weet nooit.

Als dan niet gestopt, nog 10 minuten. Dan pas gaan kijken. Gebeurt eigenlijk nooit. Zo wel, dan zijn ze ziek. En daar valt vaak wat aan te doen. Alhoewel ik een hoop ziekenhuis heb gezien...

Die kleintjes kunnen in de juiste omgeving best goed zelfstandig overleven. Herrie maken doen ze vooral om het herrie maken. Het is vooral je gevoel dat je moet kunnen beheersen. Maar je hebt er een hoop aan als je dat doet.

Wdeb

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:45:
Heb daar zo'n Rasp 2 met Kodi erop gekocht, via 1df. Doet meteen airplay voor de apple, al had ik daar al een aTv voor. Bijzonder dat er al een mooie appje genaamd genesis op stond, blijk je gewoon films mee te kunnen kijken - ik denk a la popcorn hour.
Popcorn time bedoel je? Popcorn hour is een merk

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-12 22:13
Gewoon deze er in stoppen: http://www.trouwen-feestartikelen.nl/images/speen-piemel.jpg
huilen ze ook niet meer.

Of is dit te grof? })

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-12 21:00
Ik ga er nog 1 afwachten, daarna ben ik weg.

Had graag nog een stereoboomm 700 gehad, is maar 1x voorbij gekomen :(

• NiGeLaToR
Wdeb schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:47:
[...]

Nee hoor. Heb er drie en training werkt bijna altijd. Zeker 20 min niet reageren. Als dan gestopt: gaan kijken. Je weet nooit.

Als dan niet gestopt, nog 10 minuten. Dan pas gaan kijken. Gebeurt eigenlijk nooit. Zo wel, dan zijn ze ziek. En daar valt vaak wat aan te doen. Alhoewel ik een hoop ziekenhuis heb gezien...

Die kleintjes kunnen in de juiste omgeving best goed zelfstandig overleven. Herrie maken doen ze vooral om het herrie maken. Het is vooral je gevoel dat je moet kunnen beheersen. Maar je hebt er een hoop aan als je dat doet.

Wdeb
Joh, ga ik niet bij elk piepje kijken, maar merk wel dat het wel degelijk anders is nu ;) Tofste is dat we twee vlotte en snelgroeiende kids hebben, dus weinig zorgen over groei en ontwikkeling. Jongste piept duidelijk meer dan nr1, maarja, die moet ook wel, want we worden niet eens wakker als ie alleen subtiel 'meh, joehoe' roept zeg maar :+ Enfin, mooi spul - maar sommige dingen.. zijn anders (vooral: minder in ons geval :P ).

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-12 14:38
Ach nu moet je er nog zelf naar toe. Voor je het weet staan ze in de deuropening te kijken >:)

• miicker
  • Niet online
ik lees vaak topics, ook serieuze in de HK over kids, ben blij dat ik daar komende 5 jaar nog niet aan moet geloven, al wil ik het wel heel graag (ooit).

• NiGeLaToR
jip_86 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:53:
Ach nu moet je er nog zelf naar toe. Voor je het weet staan ze in de deuropening te kijken >:)
M'n dochter hebben we iets te vlot een peuterbed gegeven 8)7

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Oh dit is niet de versie met Blue-Ray speler die ze onlangs in de reguliere aanbieding hadden. Dacht dat het dezelfde was. Die was helemaal niet gek. Het was dat ik er geen emplooi voor heb.

• NiGeLaToR
miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:54:
ik lees vaak topics, ook serieuze in de HK over kids, ben blij dat ik daar komende 5 jaar nog niet aan moet geloven, al wil ik het wel heel graag (ooit).
Alle cliché's zijn waar. Het is het zwaarste wat we hebben 'doorstaan' als stel, maar ook het mooiste en leukste.

• miicker
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:55:
[...]

Alle cliché's zijn waar. Het is het zwaarste wat we hebben 'doorstaan' als stel, maar ook het mooiste en leukste.
hoe oud was je toen je je eerste kreeg, als ik vragen mag?

• St4ck3r
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-12 18:38
Moeilijkste? Hangt van je (eigen opvoeding) en kids af ;-)

Try not to become a man of success but a man of value.

Verwijderd

is deze usb een goeie deal?

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Leuk om ook eens serieuze onderwerpen te zien.

Mijn vriendin ziet het ook al helemaal zitten om een baby te varen. Aan de ene kant lijkt het mij ook erg mooi, maar het is de tijd er nog niet voor... Vooral financieel gezien.

Reviews

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Schijnt van wel.

• miicker
  • Niet online
ja, ik zou ze allemaal kopen

dan weten we sneller wat het volgende product is :')

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-12 14:15
is een zeer snelle stick

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-12 22:32

two

Nee. Kijk op Amazon.

Signature

• miicker
  • Niet online
Ja ik en mijn vriendin zijn al bijna 4 jaar samen, alle twee nu 21 jaar, bijna 22, maar we studeren beide nog, en denken er gelukkig alle twee hetzelfde over: eerst klaar zijn met studeren, dan wat jaren samen wonen, genieten van het leven zonder kids, veel reizen en zo, en dan over een jaar of 5-10 kijken we wel weer verder.

• wortelsoft
  • Laatst online: 28-12 14:15
~9 euro goedkoper

• juptache
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Daar is deze €40.

• NiGeLaToR
miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:55:
[...]

hoe oud was je toen je je eerste kreeg, als ik vragen mag?
33 en ja dat mag :)
St4ck3r schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:56:
Moeilijkste? Hangt van je (eigen opvoeding) en kids af ;-)
Kids zijn prima, maar beide carrière, heb een eigen bedrijf en een druk genoeg leven voor de kids er waren. Daarbij beiden de behoefte om vader en moeder te zijn, ontzettend veel moeite genomen om de zorgtaken 50/50 te verdelen en onze carrières te behouden. Mijn vrouw werkt internationaal en vliegt morgen voor 5 dagen weg, ik doe alles dan 'even' alleen terwijl ik een bedrijf moet runnen. Neem dan ook gewoon vrij om zelf met de kids te zijn - maar klanten verwachten ook wat van me. Dat combineren vind ik zwaar - al weet ik waar mijn prio ligt. Als de kids me nodig hebben, kan de rest de pot op.
miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:59:
Ja ik en mijn vriendin zijn al bijna 4 jaar samen, alle twee nu 21 jaar, bijna 22, maar we studeren beide nog, en denken er gelukkig alle twee hetzelfde over: eerst klaar zijn met studeren, dan wat jaren samen wonen, genieten van het leven zonder kids, veel reizen en zo, en dan over een jaar of 5-10 kijken we wel weer verder.
Lijkt me prima strategie - laatste wat je wilt is straks wat meer aan huis gebonden zijn en dan spijt hebben. Heb een dozijn prachtige reizen kunnen maken en nu even minder is prima, dat komt dan wel weer. Net als studeren en dan kinderen willen, is op zich niet ideaal omdat je daarna lastiger een carrière start. Al moet het uiteindelijk ook maar net lukken, dus ook weer niet te lang wachten - keuzes-keuzes.

[ Voor 30% gewijzigd door NiGeLaToR op 28-08-2015 23:02 ]

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Southpark - The usb stick of truth

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Wdeb
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:52:
[...]

Joh, ga ik niet bij elk piepje kijken, maar merk wel dat het wel degelijk anders is nu ;) Tofste is dat we twee vlotte en snelgroeiende kids hebben, dus weinig zorgen over groei en ontwikkeling. Jongste piept duidelijk meer dan nr1, maarja, die moet ook wel, want we worden niet eens wakker als ie alleen subtiel 'meh, joehoe' roept zeg maar :+ Enfin, mooi spul - maar sommige dingen.. zijn anders (vooral: minder in ons geval :P ).
Tsja, maar wordt ook weer veel meer. Is een beetje leeftijdgebonden ook. Vrouwen willen vaak meer als ze ouder worden. Bij mij is het maar zeer kort minder geweest. Ik ben blij dat ik gekozen heb geen vierde meer te kunnen krijgen, want dat maakt die handelingen allemaal een stuk makkelijker.

Wdeb

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-12 21:00
Ik wil deze wel kopen maar opzich vind ik het niet erg om even te wachten tot alles op m'n stickie staat. We zullen braaf zijn en deze skippen :p

• gebruikershaes
Heuh, ik heb eindelijk wat gekocht. De USB stick :D

• gebruikershaes
Na 3 dagen gluren

• dennisk.
  • Niet online
miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:59:
Klinkt als een goed plan.

Zoiets hebben mijn vriendin en ik ook voor ogen. Zij is 24 en ik 22, dus verschil valt mee. Zij werkt al twee jaar en ik net anderhalf maand. Gaan met een paar maanden uit huis en dan genieten van de tijd samen. Kindje mag ook wel iets op zich laten wachten haha.

Moet wel zeggen dat ik 26/27 een goede leeftijd vind voor mij om te beginnen.

Reviews

• St4ck3r
Kids zijn prima, maar beide carrière, heb een eigen bedrijf en een druk genoeg leven voor de kids er waren. Daarbij beiden de behoefte om vader en moeder te zijn, ontzettend veel moeite genomen om de zorgtaken 50/50 te verdelen en onze carrières te behouden. Mijn vrouw werkt internationaal en vliegt morgen voor 5 dagen weg, ik doe alles dan 'even' alleen terwijl ik een bedrijf moet runnen. Neem dan ook gewoon vrij om zelf met de kids te zijn - maar klanten verwachten ook wat van me. Dat combineren vind ik zwaar - al weet ik waar mijn prio ligt. Als de kids me nodig hebben, kan de rest de pot op.
Ah, das een ander verhaal idd.. Wij werken allebei 4 dagen... geen onregelmatige tijden etc. Bewuste keuze...
Eerste op mijn 26ste, tweede op mijn 27ste.. Mij valt het alles mee tot op heden...

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Moet er nog nog een box komen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• gebruikershaes
Is tweakers omgetoverd tot het VIVA forum?

• Wdeb
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:00:
[...]

33 en ja dat mag :)

[...]

Je hebt gelijk, maar jeetje dat is inderdaad zwaar. We leven toch een beetje voor ons werk, niet?? Kinderen zijn een aanvulling en heerlijk, maar ben blij als ze op bed liggen/uit spelen zijn/zelf spelen etc..

Wdeb

• St4ck3r
Daar wachten we allen op ;-)

• Leino92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-05 19:35
Echt een top USB stick! Heb m alweer even maar toch fijn als je dingen zo snel kan overzetten

• St4ck3r
gebruikershaes schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:03:
Sorry dat je nog alleen bent. Ooit kom je de ware tegen.

• miicker
  • Niet online
Bij mij en m'n vriendin is het zo dat ik al bijna 2 jaar het huis uit ben (op kamers) en m'n vriendin woont nog thuis. We willen dat ze eerst ook het huis uit gaat om wat "zelfstandiger" te worden, eigenlijk meer te leren hoe het is om alleen te wonen.

ik heb weinig zin om haar voor te moeten doen hoe het is om op zichzelf te wonen zeg maar, en dat ziet zij ook niet zitten

• NiGeLaToR
St4ck3r schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:02:
[...]

Ah, das een ander verhaal idd.. Wij werken allebei 4 dagen... geen onregelmatige tijden etc. Bewuste keuze...
Eerste op mijn 26ste, tweede op mijn 27ste.. Mij valt het alles mee tot op heden...
Werken ook beide vier dagen hoor en het is ook prima te doen, jongste is bijna 1 jaar, die baby-fase is best pittig. Was ook zo snugger om toen ie er net was eigen bedrijf op te richten in het kader van 'zonder nachtrust presteer je het beste' ofzo :+ We doen het ook zelf. Maar, tweede is een handvol, terwijl de eerste al geen makkie is. We hebben kids die minstens net zo eigenwijs en vlot als pa en ma zijn - eigen schuld dus :+
Ach ja, we zijn net mensen, op een gegeven moment :+

[ Voor 13% gewijzigd door NiGeLaToR op 28-08-2015 23:05 ]

• gebruikershaes
St4ck3r schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:03:
[...]

Sorry dat je nog alleen bent. Ooit kom je de ware tegen.
Kerel, waar heb je het over.. Heb al 11 jaar een vriendin.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-12 11:09
Heb die stick besteld, maar hij gaat maar niet naar de volgende. Werk 's mee allen. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Mad Maniak
  • Laatst online: 18-03-2024
Het duurt inmiddels langer dan normaal (7 minuten en ~15 seconden). Hopelijk komt er wat moois aan.

• dennisk.
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:04:
[...]

Werken ook beide vier dagen hoor en het is ook prima te doen, jongste is bijna 1 jaar, die baby-fase is best pittig. Was ook zo snugger om toen ie er net was eigen bedrijf op te richten in het kader van 'zonder nachtrust presteer je het beste' ofzo :+ We doen het ook zelf. Maar, tweede is een handvol, terwijl de eerste al geen makkie is. We hebben kids die minstens net zo eigenwijs en vlot als pa en ma zijn - eigen schuld dus :+

[...]

Ach ja, we zijn net mensen, op een gegeven moment :+
Erg veel respect hoor!

Reviews

• miicker
  • Niet online
geen box, was wel ineens uitgelogd, dus dacht: wedden, nu komt de box

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-12 15:27
Doossss, snel!

• rookie no. 1
Geintje, om de spanning er op dit moment in te houden :)

• Wdeb
Tweakers is aan het veranderen in Weakers. We worden zwakker en liever en aardiger als nerd tegenwoordig. Vroeger was internet de enige plek waar we nog grof konden zijn en "echte mannen". Maar zelfs daar gaan we nu al downhill.

• Detmer
  • Laatst online: 00:40

Detmer

Professioneel prutser

Een paintball in je doos :+

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Mad Maniak
Wel mooi 95% korting! Wow! Kopen!

(niet)

Verwijderd

weer een vakantieveiling aanbieding

• NiGeLaToR
Dank je, we worden soms wel benijd omdat we 'alles' doen waar velen van dromen, maar het is wel elke dag hard werken. Soms.. denk ik wel, laat me even een paar weekjes bliepen bij de super, even niets.
Mad Maniak schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:05:
Het duurt inmiddels langer dan normaal (7 minuten en ~15 seconden). Hopelijk komt er wat moois aan.
Kijk, hier hebben we wat aan. Time je dit met of zonder stopwatch?
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:09:
Ja en dan een euro per paintballetje betalen 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door NiGeLaToR op 28-08-2015 23:09 ]

• Mad Maniak

• Wdeb
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:09:
Was het eerste wat mijn vrouw ook zei... Daarbij zei ze: "Jij vond het niet leuk en mij lijkt het niet leuk". Dus maar gekocht.. 8)

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
's Avonds om de 8 minuten.

[ Voor 5% gewijzigd door Suli op 28-08-2015 23:10 ]

Verwijderd

Jongens gaat denk niks interessants meer voorbij komen

• rookie no. 1
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:10:
Jongens gaat denk niks interessants meer voorbij komen
Truste dan hé! Scheelt weer een kans op een doos :+

• dennisk.
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:09:
[...]

Dank je, we worden soms wel benijd omdat we 'alles' doen waar velen van dromen, maar het is wel elke dag hard werken. Soms.. denk ik wel, laat me even een paar weekjes bliepen bij de super, even niets.

[...]

Kijk, hier hebben we wat aan. Time je dit met of zonder stopwatch?

[...]

Ja en dan een euro per paintballetje betalen 8)7
Kan ik me voorstellen. Toch is het heel knap dat mensen dit doen en het volhouden, met de goede prioriteiten. Ook goed om te weten wat de grens is. He't is vooral belangrijk om in overeenstemming te zijn met je partner en zo te lezen zit dat wel goed. Jullie slepen elkaar er doorheen. Jullie verdienen vakantie ;)

Reviews

• gebruikershaes
Wdeb schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:08:
[...]

Tweakers is aan het veranderen in Weakers. We worden zwakker en liever en aardiger als nerd tegenwoordig. Vroeger was internet de enige plek waar we nog grof konden zijn en "echte mannen". Maar zelfs daar gaan we nu al downhill.
De goeie oude tijd. :9

• NiGeLaToR
Vond de VIVA-talk wel leuk eigenlijk :+ hoe zit het met jouw kinderwens?
dennisk. schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:12:
[...]

Kan ik me voorstellen. Toch is het heel knap dat mensen dit doen en het volhouden, met de goede prioriteiten. Ook goed om te weten wat de grens is. He't is vooral belangrijk om in overeenstemming te zijn met je partner en zo te lezen zit dat wel goed. Jullie slepen elkaar er doorheen. Jullie verdienen vakantie ;)
Hehe, zat net de KLM werelddealweken te bekijken - soort hunt voor vliegtickets :P gaan gewoon met het grut op stap binnenkort :) Thx.

[ Voor 80% gewijzigd door NiGeLaToR op 28-08-2015 23:13 ]

• Mad Maniak
Grappig feitje is dat na de USB stick deze hunt altijd een doos kwam binnen 10 aanbiedingen. (Grasping at straws here...)

• ByteMe_
  • Niet online
* ByteMe_ moet maar zo slapen, ogen vallen half dicht..

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-12 11:09
Wdeb schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:08:
[...]

Registratie: nov 2011

lolwut. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• gebruikershaes
Deeeeeus. Ik doe dit al 3 jaar en nog geen doos weten te scoren. Miss is het tijd om op te geven

• Detmer

Detmer

Professioneel prutser

RonaldDesigns schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:13:
* Detmer moet maar zo slapen, ogen vallen half dicht..
Nog maar 46 minuten :+

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-12 20:22
Mad Maniak schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:12:
Grappig feitje is dat na de USB stick deze hunt altijd een doos kwam binnen 10 aanbiedingen. (Grasping at straws here...)
Oh gelukkig nog maximaal maar 80 minuten wachten dan :+

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

rookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:12:
[...]

Truste dan hé! Scheelt weer een kans op een doos :+
keep on dreaming

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:51
Mad Maniak schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:12:
Jij bent dus,net als ik ook al aan het proberen verbanden te leggen tussen wanneer de boxen komen? ;)

Ik was ook al aantal artikelen en voorgaande producten etc. aan het natrekken :P

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• sambalbaj
  • Niet online
Kinderen, die vind ik nu vooral leuk bij anderen. Dat is al een flinke stap vooruit want eerst liep ik er helemaal met een boog omheen. Nu zie ik ook wel wat er leuk bij is.

• rookie no. 1
RonaldDesigns schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:13:
* rookie no. 1 moet maar zo slapen, ogen vallen half dicht..
Zelfde hier, maar ben ondertussen toch lekker bezig een Hyper-V 2012R2 server op USB-stick te installeren. Kan ik weer een extra disk gebruiken voor storage in mijn Microservertje (zitten er 13 in).

• NiGeLaToR
Señor Sjon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:14:
[...]

Oeps, lol.

• miicker
  • Niet online
* miicker moet ook zo maar eens slapen, want ik doe dit al 6 jaar en nog geen doos weten te bemachtigen :(

• rookie no. 1
Die doos komt ook niet meer, maar altijd leuk voor de spanning :P

• NiGeLaToR
miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:15:
* miicker moet ook zo maar eens slapen, want ik doe dit al 6 jaar en nog geen doos weten te bemachtigen :(
Hier idem. En dan komt die doos als je net weg gaat. Net als vorige jaren :(

• ByteMe_
  • Niet online
miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:15:
Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/kdOPBP9vuZA/hqdefault.jpg

O, kut, ik ook niet :/

• Mad Maniak
MaD_co schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:14:
[...]

Jij bent dus,net als ik ook al aan het proberen verbanden te leggen tussen wanneer de boxen komen? ;)

Ik was ook al aantal artikelen en voorgaande producten etc. aan het natrekken :P
Het is meer dat ik heel slecht zou slapen als ik hem in deze laatste minuten zou missen. Vanmiddag dacht ik om 12:30 'ik ga nog even slapen', dus ik ben redelijk gefrustreerd. Dus laat ik die tijd dan ook maar enigszins nuttig besteden door mijn puzzelvaardigheden op de iBood Hunt los te laten (alla The Imitation Game) :P.

(Als ik eerlijk ben is die hele iBood hunt eerder een verslaving die meer kost dan oplevert.)

• miicker
  • Niet online
rookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:16:
Die doos komt ook niet meer, maar altijd leuk voor de spanning :P
een vorige hunt was het aller laatste product een box, dus zou niet zo zeker zijn van je zaak

• gebruikershaes
De wereld is zo cruel. Wij al jaren bezig en sommigen scoren een paar boxen per hunt :(

• NiGeLaToR
Prive-cloud. Srsly?

• ByteMe_
  • Niet online
Ja mijn andere harde schijven zijn ook prive wolkjes <3

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-12 22:32

two

Ja echt! Voor maar 3 barkie

Signature

• miicker
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:16:
[...]

Hier idem. En dan komt die doos als je net weg gaat. Net als vorige jaren :(
het mooiste gebeurde me gister geloof ik, ik was gaan eten, ik ga weer naar m'n pc, ik denk fuck it, eerst even faceboken, ik open iBood, echt net een box gemist

• mrc4nl
  • Laatst online: 21:55

mrc4nl

Procrastinatie expert

RonaldDesigns schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:18:
Ja mijn andere harde schijven zijn ook prive wolkjes <3
zijn ze zeker lekker op stoom O+

ora et labora

• miicker
  • Niet online
gebruikershaes schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:17:
De wereld is zo cruel. Wij al jaren bezig en sommigen scoren een paar boxen per hunt :(
gelukkig mag dat deze hunt niet meer :)

• sambalbaj
  • Niet online
Heb deze hele hunt nog geen box gezien

• Wdeb
Señor Sjon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:14:
[...]

Ikkus niet begrijp niet. Denk je nou echt dat Tweakers de enige bron is????? Jammer genoeg is hier alles enkel legaal. En dat heeft wel even geduurd voor ik daaraan toe was.

• ByteMe_
  • Niet online
Ik mis teveel memes

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vtDtU4Gc42O4OPfvtroH62eh/full.jpg

• gebruikershaes
miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:18:
[...]

gelukkig mag dat deze hunt niet meer :)
Oh nee? 1 per klant? Of per adres? Of rekening nr? Anders gewoon nieuw accountje aanmaken.

• mrc4nl
  • Laatst online: 21:55

mrc4nl

Procrastinatie expert

Wie heeft er nou zin in zo'n oude doos, een (lekkere) vriendin heb je veel meer aan.

ora et labora

• gebruikershaes
mrc4nl schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:22:
Wie heeft er nou zin in zo'n oude doos, een (lekkere) vriendin heb je veel meer aan.
Lekker of niet, blijft een doos

• NiGeLaToR
4 producten tot 00:00 nog bij 8 minuten per cyclus.

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

gebruikershaes schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:20:
[...]

Oh nee? 1 per klant? Of per adres? Of rekening nr? Anders gewoon nieuw accountje aanmaken.
LET OP! Tegenwoordig hanteert iBOOD de volgende regel: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 per persoon en/of 1 per account. Lukt het je om er meer te bestellen, dan worden deze geannuleerd.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

• Viper®
  • Niet online
Wat is dat 'vriendin' waar je aan refereert :{

• Detmer

Detmer

Professioneel prutser

Zo'n oude doos is goedkoper en kun je wegzetten zonder problemen :+ Oh zo'n doos laat geen haren achter >:)

• St4ck3r
Speciaal nieuw account aangemaakt op een ander adres :)

• gebruikershaes
Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:22:
[...]

LET OP! Tegenwoordig hanteert iBOOD de volgende regel: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 per persoon en/of 1 per account. Lukt het je om er meer te bestellen, dan worden deze geannuleerd.
Ah! oui oui

• rookie no. 1
Die ligt al op één oor ;)
Pagina: 1 ... 88 ... 99 Laatste

Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>

Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]