Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt & Unboxing augustus 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 98 99 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:50
Die actie van groupon heb ik al eens aan mee gedaan.
Zal ik ook zeker niet weer doen.
Toen een adapter, kabeltje en music adapter ontvangen.
En die music adapter ook nog eens het verkeerde type.

Uiteindelijk iemand anders blij mee gemaakt met de 3 onderdelen.
En na het nakijken van de adapter tot de conclusie gekomen dat het een chinees model was.
1 die ik zelf niet eens zou willen gebruiken.

• pc_slopert
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-03 14:04
huntertweaker schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:41:
[...]

Wellicht eerst zonder router proberen. Geef je PC een nieuw adres in de range 192.168.1..... en probeer het dan opnieuw met de cd erin. Hij zou hem ook moeten vinden met arp -a, in ieder geval het mac adres als de camera rechtstreeks aan de pc hangt.
Nou ik sta op het punt het op te geven. Heb de laptop een eigen ip gegeven in de range 192.168.1.xx dan de camera er aan met de netwerk kabel. Nada, noppes, niets, niks, niente 8)7 wel de melding "geen netwerk kabel aangesloten"? Nog met een ander laptop geprobeerd maar dat gaat ook niet.
Wat nu?

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-02 09:43
Joosie200 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:05:
[...]

Tijd voor nieuw topic? ;) Lijkt mij nou wel interessant.
Zelf 2 besteld. 2 verschillende adressen :+ Amersfoort en Haaksbergen. Kijken of mijn ouder misschien geluk hebben :+
gasemans schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:12:

En na het nakijken van de adapter tot de conclusie gekomen dat het een chinees model was.
Naja, grote kans dat het meuk is. Maar dit geeft mij ook meer het loterij gevoel :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:20

Je krijgt idd allemaal deal extreme rommel waarvan ze vinden dat het 15 euro waard is terwijl je het voor 1 euro daar in kan kopen.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-03 15:58

De UPS bezorger gaf aan dat hij er nog meer bezorgd had hier in de regio..waren ze in de aanbieding :D ? _O-

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:17

Jaap-Jan

Geen IPv6- ready check meer :(

* Jaap-Jan heeft er ook een besteld

Maar ik heb per ongeluk mijn oude woonplaats ingevuld. _O-

[Voor 26% gewijzigd door Jaap-Jan op 09-09-2015 17:18]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-02 11:55
pc_slopert schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:22:
[...]

Nou ik sta op het punt het op te geven. Heb de laptop een eigen ip gegeven in de range 192.168.1.xx dan de camera er aan met de netwerk kabel. Nada, noppes, niets, niks, niente 8)7 wel de melding "geen netwerk kabel aangesloten"? Nog met een ander laptop geprobeerd maar dat gaat ook niet.
Wat nu?
Die is dus DOA.
Nu mag je kennis maken met de aftersales van Ibood ;w

• wortelsoft
  • Laatst online: 18:13
Koffie-Verkeerd schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:15:
[...]

[...]

[...]

[...]

Heb reactie terug gehad van iBOOD.
Ik had op 04-09-2015 @ 10:04 mijn eerste reactie gestuurd en had al binnen een uur antwoord terug :Y _/-\o_ , maar zag het net pas omdat ik mijn mail checkte in de hoop een reactie aan te treffen.

De hele box moet terug. ;(
Net een RMA aangemeld.

Na ontvangst "zal er gekeken worden naar de producten en dan zal er gekeken worden naar mogelijke oplossingen."

Aangegeven dat mijn voorkeur uitgaat naar vervanging van het defecte artikel, of, indien dat niet mogelijk is, in overleg een gelijkwaardig vervangend product.
Nu zou het mij verbazen als ze de Surface 2 Pro kunnen vervangen maar wellicht heeft men nog een leuk ander artikel in dezelfde categorie.
*fingers crossed*.
Kon je nou je verzendkosten terug krijgen na een omwisseling? Ik dacht zoiets gezien te hebben tijdens het rma proces maar kan het niet meer terug vinden.

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Tales schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:15:
Net een mail ontvangen dat ik een nieuwe Box zal krijgen.
Top, dat doet mijn hoop op een vergelijkbare oplossing ook toenemen.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

wortelsoft schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:36:
[...]

Kon je nou je verzendkosten terug krijgen na een omwisseling? Ik dacht zoiets gezien te hebben tijdens het rma proces maar kan het niet meer terug vinden.
Dit is wat er op de site van iBOOD staat als je een retour aanmeldt:
Retour & Garantie aanvraag: Defect bij aankomst (DOA)
Wanneer een product direct bij aankomst niet goed functioneert of helemaal niet werkt, dan spreken wij van een DOA, (Dead on Arrival).

Melden binnen 14 werkdagen
De DOA dient binnen 14 werkdagen na ontvangst aangemeld te worden. Indien het defect niet wordt gemeld binnen deze DOA periode, maar wel binnen de garantietermijn, dan zal deze worden aangemeld als een defect, maar het kan zijn dat de claim wordt afgewezen.

Vervangend product of aankoopbedrag retour
Indien mogelijk zullen wij geheel kosteloos een vervangend product toesturen. Echter kan het gebeuren, bijvoorbeeld wanneer een aanbieding is uitverkocht, dat wij geen mogelijkheid hebben om het product te vervangen. In dat geval zijn wij genoodzaakt om het volledige aankoopbedrag te crediteren.

Let op!
Wees ervan overtuigd dat het product echt defect is en dat er geen sprake is van een bedieningsfout of bijvoorbeeld gebruikersschade. Let op: mocht de fabrikant constateren dat het om een ongegronde klacht gaat, dan kunnen er onderzoekskosten in rekening worden gebracht. Deze zullen we aan u doorberekenen.

Kosten voor retour zenden krijgt u vergoed (als u geen antwoord nummer kunt gebruiken)

Nederland

0 < 10kg: €6,95
10 < 30kg: €15,95

België

0 < 10kg: €16,40
10 < 20kg: €30,00

Om in aanmerking te komen voor vergoeding van de gemaakte verzendkosten dient u een kopie van uw verzend/betaalbewijs samen met uw rekeningnummer en ordernummer te mailen naar customerservice@ibood.nl

Mocht het artikel te zwaar zijn (meer dan 30 Kilo), kunt u contact met ons opnemen.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

• wortelsoft
Bedankt een mede tweaker had ook al een dm gestuurd. Bovenstaande kon ik nergens meer terug vinden. Nieuwe box net ontvangen veel gebruikte spullen en jammer genoeg geen leuke elektronica.

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

wortelsoft schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:30:
Bedankt een mede tweaker had ook al een dm gestuurd. Bovenstaande kon ik nergens meer terug vinden. Nieuwe box net ontvangen veel gebruikte spullen en jammer genoeg geen leuke elektronica.
Np, yw!

Vraagje: waarom had je je box retour gestuurd?
Je schreef eerder:
zaterdag 05 september 2015 10:39

Ik heb mijn box binnen:
HP 255 X2 laptop

[Knip]

Ik ben tevreden

• wortelsoft
De laptop had een kapotte accu en leek ook niet heel stabiel te zijn.

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

wortelsoft schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:45:
De laptop had een kapotte accu en leek ook niet heel stabiel te zijn.
Aha, dat is inderdaad een hele goede reden om het terug te sturen....
:)

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-02 19:35
DonkMatt schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:13:
Ik heb in de hunt de Joseph Joseph snijplankenset besteld, maar recentelijk hebben ze bij iBood de info aangepast. Ineens is het enkelvoud geworden, hoewel het ten tijde van de aanbieding wel degelijk een combipack was. Nu staat er op die pagina ineens "snijpank" (enkelvoud) en hebben ze alles, behalve het woord "handvatten" veranderd in enkelvoud: http://www.ibood.com/be/n...h-chop2pot-snijplank.html

Echter, de website producthistory.eu bewaart de info zoals het er destijds stond en die liegt er niet om: http://producthistory.eu/...seph-Chop2Pot-Snijplanken

Duidelijk een aanpassing nadat bestellingen hebben plaatsgevonden. Ook op mijn factuur en in "mijn iBood" staat nog gewoon "snijplanken" (meervoud).

Ik heb gebeld en de (overigens vriendelijke) mevrouw van iBood vertelde me dat ik niet de eerste was die het was opgevallen. Ik heb er op haar advies een serviceverzoek van gemaakt.
Update; standaard mailtje gehad, precies wat ik al had verwacht:
Wij vinden het spijtig om te vernemen dat het aan u geleverde product niet overeenkomt met de aanbieding.

Omdat iBOOD geen voorraadhoudendbedrijf is, beschikken wij helaas niet over de mogelijkheid om u het juiste artikel toe te sturen.

U kunt het product retourneren met het formulier in de bijlage. Wanneer het product door iBOOD terug is ontvangen wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 5 tot 10 werkdagen aan u teruggestort.

De verzendkosten kunt u, op basis van standaard verzendtarief declareren door ons per e-mail te voorzien van de kassabon en het verzendbewijs.
Geen enkele coulance, geen erkenning van een fout en ik ben de sukkel die actie mag ondernemen. Verzendkosten moet ik maar declareren en zal ik moeten bewijzen met een kassabonnetje van PostNL. Daar ben je dan ruim 6 jaar klant voor. Je koopt een product, krijgt slechts 1/3 daarvan geleverd en de oplossing is om het maar terug te sturen. Ze zullen nog geen kortingscode van €5 sturen.

Ze zijn geen voorraadhoudend bedrijf, dus als ik het terugstuur mag een medewerker het gratis mee naar huis nemen. Er wordt daar niet gedacht in oplossingen om klanten te behouden, maar ik ben misschien ook niet (meer) de doelgroep. Serieus, wat is iBood een idiote groep oplichters geworden. En ik ben vanaf vandaag dan ook geen klant meer. De enige reden dat ze nog bestaan is omdat er in Nederland nog massa's mensen zijn die €108,95 willen uitgeven voor een gokdoos met kapotte, verouderde rotzooi met een marktwaarde van het niveau wat-de-gek-ervoor-geeft.

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-12-2022

Ultimation

Het is als Appels en peren

Ultimation schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:53:
Gisteren (dan eindelijk) mijn doos ontvangen. Enkel zat hier een stikker op van PostNL met de melding dat de doos open is geweest. Ik heb dit bij iBood aangekaart en om een pakbon gevraagd om de inhoud te controleren. Ik hoop dat iBood die kan leveren. Het lijkt mij niet dat ze echt 'out-of-the-blue' die dozen vullen. Ze zullen vast wel enige referentie hebben. Ook met garantie.

Anders vind ik de inhoud dergelijk teleurstellend dat ik de doos mogelijk terug ga sturen. Enige van enige waarde was;

- JBL koptelefoon
- Een mediaspeler
- Sony koptelefoon

Ik moet de inhoud nog eens goed nalopen.
Omdat ik toch bezig ben met het checken of alles in mijn doos zit heb ik hier nu de complete lijst met producten. Ik denk dat jullie het wel met mij eens zijn da het een beetje mager is.

JBL J88i koptelefoon
Sony MDRS70AP koptelefoon
Brunotti BB3227-502
HNL Refined-Satin dekbedovertrek
IconBIT XDS1003D mediaspeler
Disney Pixar Monsters University ontbijtset
Final Destination blu-ray
Teenage mutant ninja Turtles spelletje
Peelende douchekop
A Fish Named Fred - Duo Fanasy Dark Blue/Red Check
La Strada heren schoenen

MacBook Air [13-inch, M1, 16GB RAM, 256GB]

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-03 10:35
Ook ibood gemailed de mivu Action cam werkt niet hopelijk krijg ik een nieuwe of een nieuwe box

Onze box had veel waterschade en had nog niet alles getest

[Voor 24% gewijzigd door deurklinkje op 09-09-2015 22:55]

3900 WP Z/O | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• huntertweaker
  • Laatst online: 28-05-2019
[...]

Wat nu?
Je kan nog met een andere kabel proberen. Anders ben ik bang dat er een defect is.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je niet gewoon een crosskabel nodig?

• huntertweaker
spone schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:31:
Heb je niet gewoon een crosskabel nodig?
Anderen hebben hem toch ook gewoon kunnen installeren. Ik neem aan dat niet iedereen zomaar crosskabels heeft liggen. Zelf heb ik er geen een overigens ( zo'n camera)

• pc_slopert
huntertweaker schreef op donderdag 10 september 2015 @ 07:27:
[...]

Anderen hebben hem toch ook gewoon kunnen installeren. Ik neem aan dat niet iedereen zomaar crosskabels heeft liggen. Zelf heb ik er geen een overigens ( zo'n camera)
Heb al een andere kabel geprobeerd maakte niets uit. Wat wel gek is dat beide camera's het niet doen. Wel in de zelfde serienummer range. Jammer.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Isane schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:48:
[afbeelding]

De UPS bezorger gaf aan dat hij er nog meer bezorgd had hier in de regio..waren ze in de aanbieding :D ? _O-
Zwaar pakketje lijkt me? :P
Had de Canton speakers gekocht, maar vond ze te weinig toevoegen op mijn setje dus ze aan een mede-tweaker verkocht. Maar die speakers waren 22 kg per stuk :P

Kan je dat pakket uberhaupt retourneren mocht je dat willen? boven de 30 kg kan je normaal sowieso niet versturen :P tenzij je het in meerdere pakketjes doet :P

Al ga ik er vanuit dat je ze niet terugstuurt naar ibood natuurlijk :+ zullen vast van pas komen.

• chienboy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-03 06:05
Was dat dezelfde aanbieding? Of ging dat om een andere verrassingbox.
In principe heeft het mij wel nieuwsgierig gemaakt dus ga er denk ik 1 bestellen van groupon.

Kan iemand hier een unboxing topic van maken? :-)

• gasemans
Het is in iedergeval exact dezelfde tekst en aanbieding als nu.

Inhoud kan ik natuurlijk niet over oordelen. 1 keer maar nooit weer voor mij.

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:40
DonkMatt schreef op woensdag 09 september 2015 @ 20:13:
[...]

Update; standaard mailtje gehad, precies wat ik al had verwacht:

[...]

Geen enkele coulance, geen erkenning van een fout en ik ben de sukkel die actie mag ondernemen. Verzendkosten moet ik maar declareren en zal ik moeten bewijzen met een kassabonnetje van PostNL. Daar ben je dan ruim 6 jaar klant voor. Je koopt een product, krijgt slechts 1/3 daarvan geleverd en de oplossing is om het maar terug te sturen. Ze zullen nog geen kortingscode van €5 sturen.

Ze zijn geen voorraadhoudend bedrijf, dus als ik het terugstuur mag een medewerker het gratis mee naar huis nemen. Er wordt daar niet gedacht in oplossingen om klanten te behouden, maar ik ben misschien ook niet (meer) de doelgroep. Serieus, wat is iBood een idiote groep oplichters geworden. En ik ben vanaf vandaag dan ook geen klant meer. De enige reden dat ze nog bestaan is omdat er in Nederland nog massa's mensen zijn die €108,95 willen uitgeven voor een gokdoos met kapotte, verouderde rotzooi met een marktwaarde van het niveau wat-de-gek-ervoor-geeft.
Buiten dat hier wat aannames gedaan worden, lijkt me de gang van zaken niet in orde, ik heb gevraagd of iemand je even kan benaderen om een gepaste oplossing te bedenken.

Misschien zal dat je beslissing uiteindelijk niet veranderen, maar denk dat dit gewoon een foutje is geweest van een medewerker aldaar.

[Voor 10% gewijzigd door oinkoink12 op 10-09-2015 12:50]

• gasemans
Dit zat er bij mij in.

http://nl.aliexpress.com/...e/1249153_2007271571.html (maar dan 1 usb aansluiting)

http://nl.aliexpress.com/...01407_1,201444_6,201409_4

en een converter van Lightning naar oudere type kabel.

Alles kwam uit china zover ik kon zien.

• oinkoink12
gasemans schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:05:
Dit zat er bij mij in.

http://nl.aliexpress.com/...e/1249153_2007271571.html (maar dan 1 usb aansluiting)

http://nl.aliexpress.com/...01407_1,201444_6,201409_4

en een converter van Lightning naar oudere type kabel.

Alles kwam uit china zover ik kon zien.
er zit altijd één reisstekker in, voor het geval er iets in de box komt uit een ander land. Komt tegenwoordig steeds minder vaak voor, maar je weet t nooit zeker :)

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-03 15:58
Waah schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:29:
[...]

Zwaar pakketje lijkt me? :P
Had de Canton speakers gekocht, maar vond ze te weinig toevoegen op mijn setje dus ze aan een mede-tweaker verkocht. Maar die speakers waren 22 kg per stuk :P

Kan je dat pakket uberhaupt retourneren mocht je dat willen? boven de 30 kg kan je normaal sowieso niet versturen :P tenzij je het in meerdere pakketjes doet :P

Al ga ik er vanuit dat je ze niet terugstuurt naar ibood natuurlijk :+ zullen vast van pas komen.
Jep totaal 60 kilo!

Ben er wel blij mee. Wel strak design. Had ze alleen iets lichter van kleur verwacht. Maar prima dingen!

• DonkMatt
oinkoink12 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:46:
[...]

Buiten dat hier wat aannames gedaan worden, lijkt me de gang van zaken niet in orde, ik heb gevraagd of iemand je even kan benaderen om een gepaste oplossing te bedenken.

Misschien zal dat je beslissing uiteindelijk niet veranderen, maar denk dat dit gewoon een foutje is geweest van een medewerker aldaar.
Buiten dat aannames het gevolg kunnen zijn van het (negatieve) gevoel dat vertrouwde klanten overhouden aan de veranderingen in het niveau service over meerdere jaren, ben ik blij dat ik inmiddels een mail heb ontvangen van iBood met een passende oplossing. Ik heb inmiddels per mail gereageerd hierop en voor mij is deze zaak - na het ontvangen van de aan mij aangeboden keuze - dan afgehandeld.

Geen idee wie je bent en wat je relatie is met iBood, maar bedankt voor het meekijken op Tweakers, het meedenken en navragen.

• oinkoink12
DonkMatt schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:16:
[...]

Buiten dat aannames het gevolg kunnen zijn van het (negatieve) gevoel dat vertrouwde klanten overhouden aan de veranderingen in het niveau service over meerdere jaren, ben ik blij dat ik inmiddels een mail heb ontvangen van iBood met een passende oplossing. Ik heb inmiddels per mail gereageerd hierop en voor mij is deze zaak - na het ontvangen van de aan mij aangeboden keuze - dan afgehandeld.

Geen idee wie je bent en wat je relatie is met iBood, maar bedankt voor het meekijken op Tweakers, het meedenken en navragen.
Ik ben de stille meekijker (binnenkort komt er iemand van webcare hier wat vaker aanwezig) :)
Blij te horen dat het opgelost is naar behoren. En nog excuses voor het ongemak.

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

oinkoink12 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:16:
[...]

er zit altijd één reisstekker in, voor het geval er iets in de box komt uit een ander land. Komt tegenwoordig steeds minder vaak voor, maar je weet t nooit zeker :)
Hmmmm, mijn box bevatte toch echt geen reisstekker maar wel een product met een stekker die in Amerika/Canada wordt gebruikt (Refurbished Galaxy Tab 3).

Dat is uiteraard niet onoverkomelijk, die dingen zijn voor heel weinig in vele opruimingsbakken e.d. te vinden.

Waar gehakt wordt, etc.
:)

• Bundin
  • Niet online
oinkoink12 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:42:
[...]

Ik ben de stille meekijker (binnenkort komt er iemand van webcare hier wat vaker aanwezig) :)
Blij te horen dat het opgelost is naar behoren. En nog excuses voor het ongemak.
Dan kan ik alvast als tip meegeven dat het meermaals versturen van dezelfde standaardmail echt alleen irritatie opwekt bij een klant die al hevig teleurgesteld was. Ik heb driemaal dezelfde zin mogen lezen.

Schaf standaardmails af, die mails schelen een klein beetje tijd, maar je klanttevredenheid lijdt er wel onder. Oh en zorg ervoor dat je geen bestellingen uit een hunt hoeft te annuleren vanwege een 'telfout'. Hoe knullig is dat?

• JLL88
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-01-2020
Bundin schreef op donderdag 10 september 2015 @ 23:27:
[...]

Dan kan ik alvast als tip meegeven dat het meermaals versturen van dezelfde standaardmail echt alleen irritatie opwekt bij een klant die al hevig teleurgesteld was. Ik heb driemaal dezelfde zin mogen lezen.

Schaf standaardmails af, die mails schelen een klein beetje tijd, maar je klanttevredenheid lijdt er wel onder. Oh en zorg ervoor dat je geen bestellingen uit een hunt hoeft te annuleren vanwege een 'telfout'. Hoe knullig is dat?
De gemiddelde tijd voor antwoord op een email is al 3-4 dagen (waar dat zelfs bij elk normaal outsourced callcenter max 24 uur is - misschien een idee voor iBood?), wil niet weten hoe lang het gaat duren als ze geen templates meer mogen gebruiken 8)7

• pc_slopert
[...]

Wat nu?
Iemand hier die de Y-cam Cube 1080 camera wel aan de praat heeft gekregen? En zo ja hoe dan?

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:16
Ultimation schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:52:
[...]

Omdat ik toch bezig ben met het checken of alles in mijn doos zit heb ik hier nu de complete lijst met producten. Ik denk dat jullie het wel met mij eens zijn da het een beetje mager is.

JBL J88i koptelefoon
Sony MDRS70AP koptelefoon
Brunotti BB3227-502
HNL Refined-Satin dekbedovertrek
IconBIT XDS1003D mediaspeler
Disney Pixar Monsters University ontbijtset
Final Destination blu-ray
Teenage mutant ninja Turtles spelletje
Peelende douchekop
A Fish Named Fred - Duo Fanasy Dark Blue/Red Check
La Strada heren schoenen
Als ik het een beetje vergelijk, met slechts enkele uitschieters daar gelaten, komt het redelijk overeen met de gemiddelde gokdoos. Je kan leuk de adviesprijs berekenen zoals sommige andere hier en dan jezelf rijk rekenen. Echter van de verkoopwaarde moet je niet veel verwachten. Enkel nuttig als je al deze spulletjes toch al op je verlanglijstje had staan. ;)

Die Ibood doet trouwens goede business met dit soort boxes. De hype die ze hadden gevestigd lokt nog steeds mensen naar de website tijdens de ''hunt'' (mooi marketing truckje die nog steeds haar vruchten afwerpt). Deze mensen kopen vaak ook nog eens een ander product wat voorbij komt. Dan nog een doos samenstellen met wat verouderde tablets en items waar het gebruikersnut ver te zoeken is. Dubbel incasseren en de meeste mensen zijn namelijk al blij als ze zo'n oude tablet zien en sturen uit het oogpunt van ''de consument is lui'' toch vaak die zware doos niet terug (10-20% is een mooi precentage).

Je kan Ibood echter geen ongelijk geven. Mensen blijven nog steeds dag en nacht wakker om ze te bemachtigen, hierdoor hebben impuls aankopen voor andere aanbiedingen een groter succes. Dan zou je als bedrijf wel gek zijn om nog steeds al die boxes vol te proppen met de leukste gadgets/technisch snufjes. Het succes is immers al behaald en ze raken nog steeds uitverkocht.

Mochten de mensen niet meer interesse hebben in de box omdat de inhoud eigenlijk belabberd is. Dan doet Ibood wellicht wel weer een schepje erbovenop om de interesse weer wat aan te wakkeren. Tot die tijd krijgen jullie zoveel mogelijk kleding, schildpad spelletjes en andere nutteloze meuk in je dozen gepropt. ;)

[Voor 3% gewijzigd door Zane11 op 11-09-2015 11:05]

PSN ID: Regnaru | Youtube Channel: https://www.youtube.com/c/JayDevis

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-03 20:28
Zane11 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:58:
[...]

... Tot die tijd krijgen jullie zoveel mogelijk kleding, schildpad spelletjes en andere nutteloze meuk in je dozen gepropt. ;)
Nou nou nou.. Wat een vulgaire woordspeling op een door mannen gedomineerd forum! ;) |:( 8)7 _O- _O-

• Zane11
  • Laatst online: 16:16
arjoderoon schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:04:
[...]

Nou nou nou.. Wat een vulgaire woordspeling op een door mannen gedomineerd forum! ;) |:( 8)7 _O- _O-
:Y

PSN ID: Regnaru | Youtube Channel: https://www.youtube.com/c/JayDevis

• oinkoink12
Bundin schreef op donderdag 10 september 2015 @ 23:27:
[...]

Helaas is het economisch natuurlijk niet te doen, om 4k unieke producten (en 180k totale aantallen) voor elke hunt na te laten tellen. We hebben op een aantal tienduizenden hunt orders tot nu toe ongeveer 60 producten moeten annuleren omdat de voorraad ontoereikend is/was vanwege voorraadverschillen. De klanten hebben hier begrijpelijk geen boodschap aan, maar het is niet alsof het nu nog vaak voorkomt.

Wat betreft de standaardmail ben ik met je eens, onze reactietijd is normaliter binnen 24 uur, alleen rond de hunt is dat een stuk hoger, omdat we in 2 dagen zo'n halve maand aan omzet/orders hebben. Dus is de reactietijd wat langer.

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:49
Vandaag mijn Osram 2watt lampjes binnengekregen.

Fijn zacht licht, perfect!

• G33st
  • Laatst online: 15:46
Haha heerlijk, die omschrijving. Flink foute doos, leuk als je nog thuis woont.

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
G33st schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 08:19:
[...]

Haha heerlijk, die omschrijving. Flink foute doos, leuk als je nog thuis woont.
Woon jij niet thuis dan? ;)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• G33st
  • Laatst online: 15:46
You know what I mean 🙈.
Groetjes van pappie en mammie.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-12-2022
Zeker net als mijn (geretourneerde) box, vol met apparaten met een papiertje "gebruikt" / "retour onbekend". 8)7

Pentaxiaan

• Druiper
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-01-2019
Toch mooi dat Ibood hierbij probeert onder de wet koop op afstand uit te komen. Is een interessante case denk ik. Ibood maakt een verrassingspakket met "hygienische" producten en zegt vervolgens: geen retour mogelijk.. Zijn ze dit aan het testen voor de volgende hunt?

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:39
Mijn vervangende box is vandaag aangekomen. 16kg ipv 13. Kan helaas morgen pas kijken wat er in zit.

• TheOneAndOnly
  • Laatst online: 25-02 19:40
Tales schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:32:
Mijn vervangende box is vandaag aangekomen. 16kg ipv 13. Kan helaas morgen pas kijken wat er in zit.
Troep die in andere geretourneerde boxen zat? :+

• Tales
TheOneAndOnly schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:57:
[...]

Troep die in andere geretourneerde boxen zat? :+
Het zal me niets verbazen :+

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Ook ik heb een vervangende box gekregen nadat ik de mijne teruggestuurd had.
(http://gathering.tweakers...message/44882727#44882727)

Heb een aantal items uit de eerste doos opnieuw toegezonden gekregen:
Blueray - Happy Feet
Peelende douchekop
Overhemd, Heren, wit, Arrow, maat 41
HNL Royal Cotton hoeslaken
Samsung Galaxy Tab 3 SM-T210R (refurbished)

De defecte Surface 2 Pro is (uiteraard) bij iBood gebleven. :)

De daarvoor in de plaats gekomen artikelen zijn:
1x Klipsch Gallery G-17 Air
1x Sitecom Wireless Concurrent dualband router 300N
1x Pitstar HD Dashcam Basic
1x set van 3 Japanse messen, merk Sabatier.
1x Dane-Elec SD kaart 8GB
1x Kingston SD kaart 2GB
4x GP Led lamp 3.5 Watt E27
1x Lumintop HL01 headlamp
1x Daniel Ray lederen portefeuille
1x Replay Fashion Booklet voor een Samsung Galaxy S IV
1x Badjas, blauw, maat S, merk Agatha Ruiz de la Prade.
1x set van 2 handdoeken
2x powercable Euro (waarschijnlijk voor de Klipsch Gallery G-17 Air; deze had nl. een niet NL powercable.)

• Tales
Ik heb de mijne dus ook ontvangen vanwege de kapotte stofzuiger, heb het volgende er voor in de plaats van gekregen:

- Fles Chateau Mallets, Bordeaux 2011
- 2x LED osram 4w
- 1 massive lamp spotje
- 1 ebox cable organizer
- Makeup borstel set
- iPad houder voor de achterstoel in de auto
- Peel douche kop
- Peur Bleu DVD
- Dance with the Wolves Bluray
- Everloc badkamer plank
- SD kaart 8GB Dane Elec (2x)
- Walls Twister badproducten
- Walls twister Body Butter
- Michael Kors zonnebril + doos
- Zweetbandje
- Leren Riem (:))
- Arrow overhemd grijs
- Arrow overhemd wit
- Super dry t-shirt L (:))
- Roze badjas (zit top, wel echt fel roze :P)
- Mooie trui, merk ontgaat me even
- Leren Portemonnee
- Agloves
- Coltrui rood en grijs
- Wit overhemd
- 2x superdry polo (s)
- Foot massager
en als nieuwe klapper
- Klipsch G17 Air (met NL power cable)

Tevreden met de omwissel iig :)

• FF
  • Laatst online: 10-03 08:19
Ik ben nog steeds afwachtende van mijn retournering.
01-09 retour gezonden, vandaag 14-09 nog niet ontvangen.

Ik heb ruim binnen de 14 dagen aangegeven dat ik wil retourneren, binnen de 14 dagen opgestuurd.
Binnen hoeveel dagen moet het product nu bij de winkel afgeleverd zijn? Maximaal 30 dagen na de 14 dagen bedenktermijn toch.

• DonkMatt
Deze lijkt me wat vaag. :+

• Tales
FF schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:19:
Ik ben nog steeds afwachtende van mijn retournering.
01-09 retour gezonden, vandaag 14-09 nog niet ontvangen.

Ik heb ruim binnen de 14 dagen aangegeven dat ik wil retourneren, binnen de 14 dagen opgestuurd.
Binnen hoeveel dagen moet het product nu bij de winkel afgeleverd zijn? Maximaal 30 dagen na de 14 dagen bedenktermijn toch.
Even een mailtje sturen anders? 8-09 retour gestuurd, 12-09 vervangende box.

• FF
Tales schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:16:
[...]

Even een mailtje sturen anders? 8-09 retour gestuurd, 12-09 vervangende box.
Het gaat bij mij om een annulering die niet eens bij iBOOD aangekomen is.

• Tales
Hehe :-p ik zie wat meer typos/autocorrect, zal deze even verbeteren.

• flipkipse
  • Laatst online: 07-03 14:41

flipkipse

Google it

Eindelijk een print bedrijf dat naar de hunt (hopelijk) niet faillietgaat :)

Mijn foto canvas staat nu op status:
De status van uw bestelling #2004XXXX is nu 3a - Printen - Uw bestelling wordt voorbereid om geprint te worden

Certified Google Teacher.

• SirNobax
Hier iemand al z'n geld terug gekregen van z'n Zalando/V&D box ?

Die van mij is vorige week dinsdag al bij hun afgeleverd (aangetekend verzonden), maar natuurlijk nada op de ibood-status pagina of m'n bankrekening.

Pentaxiaan

• paulus_01
  • Laatst online: 26-11-2022
SirNobax schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:33:

Die van mij is vorige week dinsdag al bij hun afgeleverd (aangetekend verzonden), maar natuurlijk nada op de ibood-status pagina of m'n bankrekening.
Bel ze even. Ik had een, ander, pakket geweigerd en na een week nog niks over geld terug gehoord. Gebeld en medewerker zag idd dat het wel ontvangen en nog niet verwerkt was en ging dat direct in orde maken. Als het goed is, moet het er nu snel opstaan.

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
SirNobax schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:33:

Heb mijn pannen woensdag teruggestuurd (DOA/met kras) en vandaag een email gekregen dat ze het geld over hebben gemaakt op mijn rekening. Status is ook aangepast op mijn ibood.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:15
Vandaag mijn Cinderella deken ontvangen :) Lekker zwaar en zacht O+

• SirNobax
Zojuist gebeld, box stond daar al, maar blijkbaar lopen ze achter met box-retouren verwerken. _O-

[Voor 14% gewijzigd door SirNobax op 16-09-2015 10:21]

Pentaxiaan

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:27
Palm schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:40:
Hahaha ik heb denk ik wel de mooiste van jullie allemaal!!

- Douchekop
- Turtles spel
- Monster inc mok
- Dekbedovertrek
- McGregor maat 36 vrouwenschoenen
- Overhemd maat 3XL
- Rugzak Brunotti
- The hangover bluray
- Nexus 7 engels stekker, geen verloopje gevonden + stikker erop "seal verbroken"

Direct weer dichtgeplakt en staat klaar voor retour. Eens, maar nooit weer... :D
Had de doos teruggestuurd en ben op vakantie gegaan. Had verwacht dat ze m'n geld terug zouden storten, maar ze hebben nog maar een doos gestuurd ...

Quintezz E27 led-set 6-pack (zitten er maar 4 in)
Daniel Ray portemonnee bruin leer
The Chesterfield Brand portemonnee zwart leer
Le Coq Sportif schoenen maat 41
Pogoplug series 4 (adapter ontbreekt)
Transcend 16GB sd kaart
Converse all star telefoon hoesje
Smart case voor iPad 4
Fossil horloge zwart (draaiknopje ontbreekt)
Fossil horloge bruin (1 vd wijzers slap)
Bluetooth Music LED Buld Speaker
StereoBoomm fm transmitter
Earforce N11 headset
Guy Laroche kussen bruin
Arrow trui maat M grijs
Arrow trui maat M paars
Arrow vest maat M grijs
Uniquely Zero sport hemd ofzo
Alan Red shirt maat M bruin/oranje
iPhone 4 cover met vlinders
Sabatier mes 20cm
Sabatier mes 12cm
Rosle mes 20cm
Handdoek geel
Handdoek blauw
Een heleboel zaagjes voor 1 of ander Black & Decker apparaat :S
FXS jas maat M
Surface Pro (128GB i5 4GB) met stikker "geen interesse"

De Surface pro werkt uitstekend dus ik hou de doos dit keer maar :)
Verder zijn de messen wel handig ... :9

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-03 09:53
Van de week netjes volgens de opgegeven levertijd de laatste spullen binnen gekomen van de hunt.

Moet wel (opnieuw) zeggen dat ze goed werk leveren m.b.t. communicatie en beloofde levertijden. Niets mis mee.

• FF
Palm schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:06:
[...]

Had de doos teruggestuurd en ben op vakantie gegaan. Had verwacht dat ze m'n geld terug zouden storten, maar ze hebben nog maar een doos gestuurd ...
Had je de bestelling geannuleerd of iets anders gedaan?
Ik heb vorige week mail gehad dat ze het geld binnen 5 tot 10 werkdagen terug storten.

• Yahiko750
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:50

Yahiko750

Master of Puppets

Dus ook ik heb een box weten te scoren, en ben niet geheel ontevreden. Wat meer technische snufjes was leuk geweest, maar de kleding die erin zat was prima.

De echte troep:
15 bluray films.
Peeling douchekop.
Turtles ninja battle spel.

De prima dingen:
ProductPrijsOpmerking
Cafe Moda herenschoenen (Leer, maat 44, bruin)€150 (Volgens sticker op doos)Verkeerde maat, maar iemand blij mee gemaakt.
NZA New Zealand Auckland herenvest, maat M, Donkerblauw.€130 volgens prijskaartje.Voor moi, prima donkerblauw vest.
NOMAD Abrigo vrouwen zomerjas, maat M, Blauw.€160 (Site van NOMAD)Voor het vrouwtje, leuke jas.
GUESS W13101L1 vrouwenhorloge.€198 (Goedkoopste online)Kleur is wennen, maar vrouwtje gaat het proberen.
Philips Outdoor LEDINO recessed Spot (3x).€300 (100 per stuk, goedkoopste online)Komt goed uit, net een nieuw huis! Leuk voor de tuin.
VEHO Muvi K2 FullHD Wireless Action Cam€175 (Goedkoopste online)Komt goed uit, leuk voor aanstaande wintersport.
Nike zonnebril.?We zijn brildragers, dus iemand blij mee gemaakt.
2 PUMA boxershorts?Mijn maat, prima dus, wel ff uitgewassen ;).
Touchscreen handschoenen?Tja ...
BRUNOTTI laptop rugtas?Mwoah, niet echt nodig, maar heeft een clip aan de voorkant dus zakt niet af ... handig voor witnersport om als normale tas te gebruiken.

Stiekem best wel een prima box, de nieuwwaarde van alle spullen wat "geen los grut" is is al meer dan €1100.

[Voor 68% gewijzigd door Yahiko750 op 23-09-2015 00:16]

• Jaapie
FF schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:20:
[...]

Had je de bestelling geannuleerd of iets anders gedaan?
Ik heb vorige week mail gehad dat ze het geld binnen 5 tot 10 werkdagen terug storten.
Ik had de bestelling geannuleerd via de website via een service verzoek. Vervolgens helemaal niets meer vernomen van iBood. Na 1.5 week gevraagd waar m'n geld bleef, toen bleek dat doos nummero 2 al een week geleden bij de buren afgegeven was ...

iBood :F

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:13
Palm schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:13:
[...]

Ik had de bestelling geannuleerd via de website via een service verzoek. Vervolgens helemaal niets meer vernomen van iBood. Na 1.5 week gevraagd waar m'n geld bleef, toen bleek dat doos nummero 2 al een week geleden bij de buren afgegeven was ...

iBood :F
Uh, je buren hadden ook wel even kunnen melden dat er iets bij je afgeleverd was als het er al een aantal dagen stond..

toettoett

• Jaapie
Thecola schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:28:
[...]

Uh, je buren hadden ook wel even kunnen melden dat er iets bij je afgeleverd was als het er al een aantal dagen stond..
Ik was dus op vakantie.
En het was 20 huizen verder, ik ken de beste mensen niet eens :P

[Voor 11% gewijzigd door Jaapie op 23-09-2015 12:32]

• JLL88
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-01-2020
Ik heb netjes mijn ~109 euro teruggekregen binnen de 10 dagen na terugsturen. Goed afgehandeld in ieder geval. (en de retourkosten terug van PayPal :p)

• pc_slopert
Bij deze nogmaals de vraag wie heeft de Y-cam cube HD 1080 gekocht en heeft die werkend gekregen? Ik heb er twee besteld, na ontvangst geprobeerd in het netwerk op te nemen. Maar niet gelukt. Na veel proberen en vragen aan iBood (support) Y-cam, etc, etc.
Terug gestuurd voor (reparatie of ruil) krijg ik ze net zo hard weer terug. Er is niets mis mee geven ze aan! Gebeld met iBood en een tel. gekregen van een bedrijf (distributeur van de camera's) die me wel zouden kunnen helpen. Nou niet dus! Lullig standaard antwoord waar je niets mee kunt. Nu de camera's weer hier staan. En nogmaals alles geprobeerd. Maar nada, niente, noppes, niets.

Wat heb ik geprobeerd:
zoals de instructies aangeven de camera aan de router/ netwerk gehangen met bijgeleverd programma gezocht maar geen camera gevonden.
Daarna met een LAN scanner gezocht, niets. Met ander lan-scanner gezocht nog niets. Met Wireshark het netwerk bekeken niets te zien. Camera's gereset, niets te zien.
In de router zelf gekeken (een Dlink DIR-868L ) niets ook geen bijpassend MAC adres. Dan rechtstreeks aan de modem (Fritzbox modem/router) gehangen maar ook daar wordt niets gevonden!
Heb het met beide camera;s geprobeerd worden beide niet gevonden!

Graag jullie ervaringen met deze camera's delen. Zeker gezien het feit dat iBood nu al weer een actie heeft met camera's van dit merk...

Ben erg benieuwd. Want kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem?
Bedankt

W.

• huntertweaker

• pc_slopert
@huntertweaker bedankt voor de reactie. Die y-cam site had ik al helemaal doorgekeken en alles wat er staat heb ik gedaan :) Ook heb ik via die site de support afdeling gemaild maar daar kom ik niet veel verder mee (u kunt de camera resetten.... ).
Ben toch benieuwd wat anderen voor ervaring hebben.

W

• FF
JLL88 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:25:
Ik heb netjes mijn ~109 euro teruggekregen binnen de 10 dagen na terugsturen. Goed afgehandeld in ieder geval. (en de retourkosten terug van PayPal :p)
Idem hier.

• huntertweaker
pc_slopert schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:34:
@huntertweaker bedankt voor de reactie. Die y-cam site had ik al helemaal doorgekeken en alles wat er staat heb ik gedaan :) Ook heb ik via die site de support afdeling gemaild maar daar kom ik niet veel verder mee (u kunt de camera resetten.... ).

W
Helaas kan ik niet verder helpen, zelf heb ik de camera niet. Toch apart dat het in dit geval twee camera's zijn die beide dood lijken te zijn. Misschien is er nog iemand op het forum die je verder kan helpen.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-03 10:04
In zo'n geval kun je beter de hele aankoop annuleren lijkt me. De bewijslast ligt nu trouwens bij ibood. Zij moeten aantonen dat het niet defect is.

Heb zelf gisteren het geld van de box terug gekregen.

[Voor 16% gewijzigd door Atomsk op 25-09-2015 09:55]

_██_
(ಠ_ృ)

• flipkipse
  • Laatst online: 07-03 14:41

flipkipse

Google it

pc_slopert schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:27:

Ben erg benieuwd. Want kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem?
Bedankt

W.
Gaat de Connectivity status led aan de voorkant aan?
Kan je een foto sturen hoe je het aan de kant van de Y-cam aangesloten hebt + leds?

Certified Google Teacher.

• pc_slopert
@flipkipse Net te laat. Heb ze zojuist weer op de post gedaan naar iBood! Na overleg met de serviceafdeling gaan ze nu nog een keer kijken (deze keer echt) wat er met de camera's aan de hand is. Ben erg benieuwd.
De leds, waren na power-up eerst rood en daarna groen. Aansluiten kon maar op een manier nl de usb naar utp verloopkabel in de camera en de adapter powerkabel ook in de camera. Heb dat trouwens nog nooit gezien een verloop van usb naar utp maar blijkbaar kan dat ook.

Groet, W

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:56
pc_slopert schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:34:

W
Even bedraad aansluiten, dan in de router kijken welk ip de cam heeft gekregen. Dan in de browser dat ip intypen.

Edit
Mosterd na de maaltijd dus :)

[Voor 3% gewijzigd door rinkel op 25-09-2015 14:36]

• deurklinkje
Nieuwe box is onderweg 13 kg

Anoniem: 694866

Sinds wan,neer stuurt Ibood gewoon nieuwe boxen als je niet tevreden bent? Als ik dat geweten had, had ik de mijne ook retour gedaan!!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
Al diverse edities, maar niet zomaar. Als je echt vraagtekens plaatst bij de inhoud dan kan een medewerker besluiten dat dat zo geen box had mogen zijn en kan vervanging aanbieden. Als je ten onrechte ontevreden bent dan mag je hem gewoon retourneren en krijg je je geld terug. Het is dus geen kwestie van zomaar ruilen als het tegenvalt, dat ligt wat genuanceerder.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• NoepZor
  • Laatst online: 15:57
Waarschijnlijk een aantal geretourneerde boxen? :P

De wijzen komen uit het Oosten!

• Bundin
  • Niet online
Heh, ze hadden mijn bestelling van de Boston Acoustics geannuleerd want echt echt echt niet meer leverbaar. Binnen een maand: flash sale voor dezelfde speakers.

Ik mailen, uiteraard niets aan te doen. Jammer. Sorry. Dag. Wat een service weer...

• huntertweaker
En? Goeie box?

• deurklinkje
Beter als de vorige

• Frozen
  • Laatst online: 22-03 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• deurklinkje
Als je een paar pagina's terug leest zie je mijn oude box maar er was een artikel
Defect de mivo Action cam was kapot
In de nieuwe box
Zat een Toshiba Windows tablet
Zon headphone van ludacris

En wat andere meuk

• huntertweaker
deurklinkje schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:06:
Als je een paar pagina's terug leest zie je mijn oude box maar er was een artikel
Defect de mivo Action cam was kapot
In de nieuwe box
Zat een Toshiba Windows tablet
Zon headphone van ludacris

En wat andere meuk
Thanks voor delen

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-02 17:36

Dusche

Tja.

Komt er een nieuwe hunt aan?

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-03 22:24
BlackFriday.

[Voor 74% gewijzigd door Vitruvius op 20-11-2015 16:56]

• Kwakkel
  • Laatst online: 16:01
Ik zie op de iBood.be site een referentie naar een hunt op 25/26 november. Dat is morgen en overmorgen. Vreemd dat er geen mail voor is gekomen.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kwakkel schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:06:
Ik zie op de iBood.be site een referentie naar een hunt op 25/26 november. Dat is morgen en overmorgen. Vreemd dat er geen mail voor is gekomen.
[Actie] iBOOD Hunt 25 & 26 november 2015
Pagina: 1 ... 97 98 99 Laatste

Let op:
~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>

Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~[/html]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee