Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt & Unboxing augustus 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 99 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag op woensdagnacht op 26 augustus 2015 en zal 48 uur duren!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in België/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Bron: https://www.facebook.com/events/1455027044825066/

Kom alvast in de stemming:

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:30

Famous

R 400+

Meerdere keren goed mee gedaan en eigenlijk alleen de boxen gekocht.
Zag toch wel dat ze met de jaren slechter werden.

Zal deze (en wss alle volgende) hunt lekker overslaan :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• DivZero
We gaan weer zoals van ouds lossss :D

@Famous Het is de eerste hunt op de nieuwe website. Wedden dat je een kijkje komt wagen? :P

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-03 21:32
DivZero schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:27:

@Famous Het is de eerste hunt op de nieuwe website. Wedden dat je een kijkje komt wagen? :P
2 maand geleden was er reeds al een hunt. Deze was voor de klanten van België.

• MaZZie-D
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-03 13:28
Eigenlijk alleen nog intressant wanneer je weet wat je wilt hebben. Maar wanneer mogelijk toch stiekem even volgen of er wat leuks langs komt :-)

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:24:
Meerdere keren goed mee gedaan en eigenlijk alleen de boxen gekocht.
Zag toch wel dat ze met de jaren slechter werden.

Zal deze (en wss alle volgende) hunt lekker overslaan :Y
IBood is toch intussen overgenomen door MediaMarkt ?

Misschien zit er dan deze keer wel weer iets in wat de moeite waard is. (of juist minder natuurlijk)

How do you save a random generator ?

Anoniem: 497233

Hell yeah, ik neem er een.

Lenovo Tab 2 met 10.1” Full HD scherm en Quad Core ProcessorOmnimount Full motion TV mount geschikt voor 37-63

Adviesprijs
€ 22999119958995420
Nu:
€ 1699549952995380

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:23
Haha, zei afgelopen zondag nog tegen mijn broertje dat er geen hunts meer zijn geweest met de nieuwe site. En nu komt er gewoon een :+

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:30

Famous

R 400+

DivZero schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:27:

Misschien tussendoor een keertje maar niet meer zowat continu de site open en als een retard klikken wanneer er een box komt :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• DivZero
Anoniem: 497233 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 07:40:
Hell yeah, ik neem er een.

Lenovo Tab 2 met 10.1” Full HD scherm en Quad Core ProcessorOmnimount Full motion TV mount geschikt voor 37-63

Adviesprijs
€ 22999119958995420
Nu:
€ 1699549952995380
Goeiiiiiiieeee dealllll! 8)7

Ik heb zojuist de parser aangepast, straks kloppen de titels en prijzen weer op de 1DK Hunt site

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-03 08:55
DivZero schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:21:
[...]

Goeiiiiiiieeee dealllll! 8)7

Ik heb zojuist de parser aangepast, straks kloppen de titels en prijzen weer op de 1DK Hunt site
Nu € 99999999,99 haha :+

In alle jaren dat ik de hunt volg heb ik gewoon nog nooit een box kunnen kopen. Weet iemand of er ook mensen zijn die scripts gebruiken voor het instant kopen van zo'n box?

Edit: Ah. https://www.1dagskoopjes....en#scripts-en-vals-spelen

[Voor 12% gewijzigd door Zenety op 19-08-2015 09:28]

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Volgens mij wordt er niet heel veel scripts gebruikt.. Feit is gewoon dat (10?)duizenden mensen op hetzelfde moment 'ik wil er een' en dat er misschien een stuk of 50 per keer worden aangeboden.

Ik heb al meer dan 15 x geprobeerd een box te bemachtigen. Eén keer is het me gelukt op mijn mobiele telefoon. Terwijl ik in de auto zat en naar mijn mening al veel te laat was kwam ik toch in het betaalscherm. Thuis af kunnen rekenen :)

Ik denk dat er gewoon héél veel geluk bij komt kijken.

toettoett

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-01 22:04

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Ich bin dabeiiiiiii!!! \o/

Koekje d'r bij?

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:19
Wat is er zo bijzonder aan die Box? Als ik het zo lees krijg je producten ter waarde van wat je betaald, alleen je weet niet wat.. :?

De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing.

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:31
Het kan meer waard zijn dan wat je betaald hebt, al neemt de gemiddelde overwaarde wel erg af de laatste hunts.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• ohnotheydidnt

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

-Colossalman- schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:54:
Wat is er zo bijzonder aan die Box? Als ik het zo lees krijg je producten ter waarde van wat je betaald, alleen je weet niet wat.. :?

De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing.
Ik zou zeggen... https://www.1dagskoopjes....tijd-al-hebt-willen-weten
Alle antwoorden op je vragen. (Ik wou dat er een tl;dr was voor de ibood hunt :Y) :') )

Koekje d'r bij?

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54

Wij mogen ook mee doen :+

[Voor 26% gewijzigd door Tronic op 19-08-2015 12:35]

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:07
Het feit dat deze topic na ruim een halve dag op <20 posts blijft hangen, spreekt boekdelen. iBood is uitgerangeerd.

• ohnotheydidnt

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Robkazoe schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:49:
Het feit dat deze topic na ruim een halve dag op <20 posts blijft hangen, spreekt boekdelen. iBood is uitgerangeerd.
We moeten nog een week wachten, normaal werd het de avond van tevoren aangekondigd. Dus ja, 't is net wat je verwachtingen zijn.

Koekje d'r bij?

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-03 09:53
Robkazoe schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:49:Het feit dat deze topic na ruim een halve dag op <20 posts blijft hangen, spreekt boekdelen. iBood is uitgerangeerd.
Hohoo, niet te snel! iBood is de afgelopen maanden echt wel hard bezig geweest om verbetering door te voeren in hun deals, maar ook vooral de website, communicatie en leveringen.

Ik ben er nog steeds elke dag door geboeid in elk geval en ga met spanning en sensatie die twee dagen tegemoet :+

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ben benieuwd of de boxen nu ook beter te bestellen zijn, of dat de site er dan weer uit klapt...

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-03 06:43
Robkazoe schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:49:
Ik denk dat (net zoals ik) niemand iets zinnigs te melden heeft. Wanneer de hunt weer zijn gang gaat, zal deze topic weer behoorlijk los komen.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:29
Uxstyle schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:50:
[...]

Ik denk dat (net zoals ik) niemand iets zinnigs te melden heeft. Wanneer de hunt weer zijn gang gaat, zal deze topic weer behoorlijk los komen.
Op de dagen van de hunts is het een drukte van belang inderdaad en verwacht ditmaal niet minder :9

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:27
Jeuj!! Is al weer een tijd geleden :)

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-01 14:34

Zerfox

^this guy

Oh hee, iBOOD leeft nog! Ik ben weer van de partij :D

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Kreeg net de mail binnen, tof hoor. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
De vorige Belgische hunt was er ook een box, zijn daar unboxings van? Ik ben wel benieuwd naar wat de mediamarkt ibood er nog in laat stoppen ;)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
We gaan het weer meemaken... Ik probeer de 100 euro boxen wel te krijgen. Maar als alles zoals altijd crashed hou ik het weer voor gezien.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-03 20:52

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

O ja iBood... In het verleden wel wat leuke dingen aangeschaft, maar sinds ze 4x per week in-ear dopjes aanbieden ben ik afgehaakt. Lijkt wel of de leuke-spullenbron is uitgeput. Daarbij minder aantrekkelijke prijzen en dan houdt het voor mij op. Jammer want ze maakten soms wel een koopimpuls bij me los ;)

Live solarinfo op PVoutput [6,625 kWp]

• Richh
  • Laatst online: 17:48
Mocht ook eens tijd worden zeg! Ik was al bang dat ze er mee zouden stoppen sinds de nieuwe site :( anyhow, #zinin! Hoop op veel gadgets en duimen voor de box :)

Ich liebe ananas, ich liebe ananas! :D

• spykes22
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12-2022
Ich liebe ananas, ich liebe ananas!

Goede Hit hoorde het ook via andere site :) Lache

• Tronic
coyote1980 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:25:
De vorige Belgische hunt was er ook een box, zijn daar unboxings van? Ik ben wel benieuwd naar wat de mediamarkt ibood er nog in laat stoppen ;)
Hadden nagenoeg allemaal dezelfde inhoud:

• Richh
Damn, met die box was ik heel blij geweest hoor. NAS, tablet, raspberry pi... :D

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:13
Hmm, ibood heeft geïnvesteerd in het laten bedrukken van dozen... :D

Maar inhoud van in filmpje was niet slecht, alhoewel ik niet van alles goed kom zien wat het precies was. Maar ik zal sowieso regelmatig aanwezig zijn!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-03 09:53
Mooie inhoud van de iBood box! Nieuwsgierig naar de NL inhoud!!

• Tronic
Mooi doosje inderdaad. Even de inhoud uit het topic gehaald :
[list]
• Galaxy note tab 8
• Remington scheermachine
• JBL Koptelefoon
• Zyxel 1 bay Nas
• Raspberry Pi 2 full kit
• Waterkoker

Was ook nog iemand die de zijne eerder had, maar lang zo mooi niet was:
[q]
kris42511 @ 2 juli 2015 om 16:29

Box net ontvangen! Net geopend en iets teleurstellend. Dit zat erin:
  • 2x koptelefoon Fischer audio drako
  • 1x koptelefoon panasonic slim rp-hx40
  • 1x spel wie ben ik v/d ninja turtles
  • 1x tekenmagneetbord v/d ninja turtles
  • 1x halogeen spot 50W Massive
  • 1x reisadapter
  • 1x witte keramische klok
  • 3x 12multipack batterijen kodac AA

[Voor 3% gewijzigd door Tronic op 19-08-2015 22:52]

• coyote1980
Thanks, dat ziet er dan nog best interessant uit. Zo fanatiek hunten als vroeger zal het waarschijnlijk niet meer worden voor mij, maar kom wel af en toe ff lurken :)

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:54
Ik ga eens proberen een box te kopen :)
(zal wel niet lukken.)

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57
Ben er klaar mee die hunts.... De afgelopen jaren meerdere keren tot het betaal scherm gekomen echter elke keer knalde het eruit wanneer de betalingscommunicatie tussen Ibood en PayPal begon (dus nadat ik op ja betaal op PayPal website drukte). Soms met 3 pc's tegelijk waarbij één op een andere internet lijn zat en nog nooit succes :-(

• ByteMe_
  • Niet online
Vaak zijn die acties nooit echt goedkoper. Soms heb je geluk met een tv die 50 euro goedkoper is dan p.w., maar het kleinere grut heb je vaak goedkoper. Die boxen daarentegen hebben leuke meerwaarde (wellicht niet jouw smaak aan items) en kan je dan wel weer verkopen.

Ik hou mijn tweede scherm wel gevuld met de hunt, wie weet zie ik een doosje voorbij flitsen.

• patrick91
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-04-2018
Ach ja.. die box weer.. en de lampjes, tassen, kussens en dekbedden. Dora? Ananas?
Na mijn eerste hunt jaren terug de hele hunt erna gewacht op die box.. zat er toen niet bij, was erg.. haha
Ik kijk wel af en toe maar ga er niet meer voor zitten. Slowchat is eigenlijk nog leuker dan al die prullen.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-03 16:13

spartacusNLD

This is Sparta!!

patrick91 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 01:41:
Ik kijk wel af en toe maar ga er niet meer voor zitten. Slowchat is eigenlijk nog leuker dan al die prullen.
Dit dus.. dat en de box natuurlijk.. mocht ik hem krijgen en het is niks gewoon weer terug sturen :P je kan er niks op verliezen iig

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

oooooow nice werd weer tijd voor slapeloze nachten. helaas gaan ze niet de hele nacht (meer?) door.

Ik wil een lekkere doos :9

Iperf

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:02
De slowchat maakt de hunt een stuk aangenamer idd! Ik ga er ook niet meer voor zitten, er komt zelden nog een interessante aanbieding voorbij en de vorige hunts waren ook niet bepaald om over naar huis te schrijven. Wellicht dat de dozen wat rijkelijker gevuld zijn na de overname van Media-Saturn om nieuwe klanten te werven, we zullen het zien...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

lekker meelullen bij 1dk en die radio is ook gewoon relaxed. kwak er een verzoekje in. geefteen gezellig sfeertje.

ennuh annanassssssssss

http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.png

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fjeVRmnKolg%5Bp/]

Iperf

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
spartacusNLD schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:37:
[...]

Dit dus.. dat en de box natuurlijk.. mocht ik hem krijgen en het is niks gewoon weer terug sturen :P je kan er niks op verliezen iig
Want terugsturen is gratis? :?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

SteveWoz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:01:
[...]
Want terugsturen is gratis? :?
http://www.ibood.com/nl/nl/pages/cancellation-return/

klopt hier zijn inderdaad wel kosten aan verbonden.. :/

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11-2022
Tronic schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:45:
[...]

Hadden nagenoeg allemaal dezelfde inhoud:

[video]
Op zich wel aardige inhoud, maar weinig WoW. Een tablet van meer dan 2 jaar oud |:(

Boxen waren overigens pas 16 juli verstuurd, waar ze doorgaans binnen 1 week al binnen waren ;)

[Voor 8% gewijzigd door paulus_01 op 24-08-2015 09:59]

Anoniem: 692527

Fish schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 23:20:
lekker meelullen bij 1dk en die radio is ook gewoon relaxed. kwak er een verzoekje in. geefteen gezellig sfeertje.

ennuh annanassssssssss

[afbeelding]
Yes, wij zijn er ook weer bij! Het belooft een leuk feest te worden. Met of zonder een iBOOD-box onderweg. ;)

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-02 08:35
Ach, iedereen zeurt natuurlijk om de box, maar je moet er ook wel een beetje slim mee om gaan. Er zijn de afgelopen jaren een aantal dingen duidelijk geworden:
  • Google Chrome is sneller dan IE (Echt waar!?!?! Ja, echt waar |:( )
  • Zorg dat je al bent ingelogd bij iBood
  • Betalen via iDeal gaat vaak beter/sneller dan CreditCard/PayPal
  • 1DK laat de volgende aanbieding vaak net ietsje eerder zien dan de website van iBood zelf. Weet natuurlijk niet of dit met de nieuwe website ook zo is
  • Mijn persoonlijke super-tip gaat helaas niet meer op. Vroeger gebruikte ik altijd de mobiele website van iBood binnen Google Chrome. 5 minuten oefenen welke vakjes je moest klikken en je zat binnen 2,5e seconden bij iDeal (zonder scripts). De nieuwe website is helaas geoptimaliseerd voor alle mobiele devices waardoor er geen aparte mobiele website meer is. Op deze manier heb ik 3 á 4 boxen gescoord (weet niet meer exact of het er nou 3 of 4 waren), waarbij in 1 hunt 2 boxen
  • En tjah, uit persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat een box je vrijwel gegarandeerd geld op levert. Ja, je krijgt vaak/veel refurbished spul. Je krijgt ook spullen die kapot zijn of al uit de verpakking geweest zijn etc, maar dan nog maak je vaak winst. In vrijwel elke box zit 1 super-item die een aantal X de waarde van de box zelf waard is.
Ik ga echt niet meer box-hunten, maar dit slow-chat topic gaat zeker open. Gegarandeerd spierpijn in je buik na de hunt!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Fleximex
  • Laatst online: 22-03 16:44
EricNL schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:20:
  • Betalen via iDeal gaat vaak beter/sneller dan CreditCard/PayPal
PayPal en Creditcard zijn toch ook direct?
En als je het hebt over iDeal, dan moet je je Random Reader er bij pakken en codes invoeren of plaatje scannen en code overtypen alvorens je kan betalen.
Bij PayPal kan je nu zelfs je wachtwoord laten onthouden waardoor als je naar de PayPal site gaat je niet meer hoeft in te loggen en enkel en alleen op de betaal knop hoeft te drukken.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-03 06:43
Zodra je bij je bank website bent, is je bestelling gereserveerd.

• Fleximex
Ik zie toch altijd wel erg veel mensen die zeggen: "Ik was bij de bankpagina maar ik heb de box toch niet :( "

[Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 25-08-2015 17:47]

• Richh
De betaalmogelijkheid maakt niks uit. Je bent bij de betaalpagina of niet. Indien je in het betaalscherm van je bank bent, wordt je product voor je gereserveerd en kan niemand je box/item meer afpakken :) Tenzij je vervolgens niet betaald binnen een half uur, dan wordt je bestelling geannuleerd.

De enige reden waarom men vroeger PayPal sneller vond, is omdat je dan enkel de button 'PayPal' aan hoeft te klikken. Voor iDeal kies je niet alleen 'iDeal', maar moet je ook een bank kiezen uit de dropdown, wat kostbare tijd kost.

Anyhowz, chips en redbull ingekocht: ik ben er klaar voor!

[Voor 35% gewijzigd door Richh op 25-08-2015 19:45]

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-02 19:35
Ik vind die "nieuwe" website, die overigens nog altijd in de bèta-fase zit, niet overzichtelijk voor een hunt. Sowieso al niet, maar als je klikt op "ik neem er een" kom je eerst op de pagina van het product. Dan moet je dus nogmaals klikken op "ik neem er een" en dan pas zit het in je winkelmand. In veel gevallen zul je hierdoor dus te laat zijn en de iBood servers moeten 2x zo veel clicks registreren. Althans, dat denk ik.

Lijkt mij dus voor iedereen het beste om alvast de pagina van het hoofdproduct (nu: Philips draagbaar luidsprekersysteem) open te zetten en eventueel te vernieuwen om 0:00. Wat denken jullie?

Daarnaast heb ik echt niet het gevoel dat er Mediamarkt spul bij zal zitten, want iBood is een andere formule en er is geen reden om iBood te gebruiken als een soort outlet / dumpstore. Dat heeft Mediamarkt namelijk zelf al.

• ByteMe_
  • Niet online
^ dus het wordt zoals altijd ellende ;)

• Richh
DonkMatt schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:20:
als je klikt op "ik neem er een" kom je eerst op de pagina van het product. Dan moet je dus nogmaals klikken op "ik neem er een" en dan pas zit het in je winkelmand. In veel gevallen zul je hierdoor dus te laat zijn en de iBood servers moeten 2x zo veel clicks registreren.
Klopt wel, dat gaat voor veel load zorgen. Dom dat ze dat ook niet direct deden...
Aan de andere kant zijn de login-pagina en de bank-selecteren-pagina nu wel samengevoegd, dat scheelt weer wat qua load :)
RonaldDesigns schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:31:
^ dus het wordt zoals altijd ellende ;)
Dat zal vast, ze hebben immers veel te weinig boxen voor iedereen. Vanuit de bedrijfsvoering is het nodig om de servers te laten klappen, dus ik denk niet dat ze dat hebben opgelost :P

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2021
Zal straks ook even kijken hoe het er aan toe gaat. Denk dat we veel koptelefoons, lampen en televisies kunnen gaan verwachten.

Ben wel blij dat de website verandert is - die scripts zullen wel niet meer werken })
Meer kans voor de eerlijke box hunters :Y)

*edit: Sinds wanneer hebben we van die like buttons rechtsboven in de reacties d:)b ?

[Voor 14% gewijzigd door Senui op 25-08-2015 21:23]

• Fleximex
Senui schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:20:

Ben wel blij dat de website verandert is - die scripts zullen wel niet meer werken })
Wees daar maar niet zo zeker van ;)

• Richh
Fleximex schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:25:
[...]

Wees daar maar niet zo zeker van ;)
Ik heb die scripters nooit echt begrepen. Hoe gaat dat, is dat een soort macro die alles juist aanklikt, of iets wat direct aan de database hangt ofzo? Iets wat via curl pagina's ophaalt?

Gewoon technische interesse :)

• Fleximex
Gewoon javascript, die voor jou de knoppen doordrukt als je op de order pagina komt.

• Richh
Fleximex schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:35:
Gewoon javascript, die voor jou de knoppen doordrukt als je op de order pagina komt.
Duidelijk :)

[Voor 14% gewijzigd door Richh op 25-08-2015 23:08]

• Fleximex
:P
Scripten op de iBood site is nooit iets anders geweest dan dat volgens mij. En het heeft dus weinig zin, want vroeger was de mobiele site toen die nog bestond sneller. En geluk, goed internet en snel reageren is 95% belangrijker. Je moet sowieso nog altijd die Captcha invullen.

[Voor 56% gewijzigd door Fleximex op 25-08-2015 21:40]

• coyote1980
O, die briljante captcha met het donkerder vierkantje op een lichtere testbeeldachtergrond? Heerlijk hoe ik daar wel problemen mee gehad heb bij een box :D

• SAIN7
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-04-2018
Ik zal even dit topic doorlezen, alleen daarvoor wil ik melden dat ik ook wil meedoen met de hunt.
Iemand enig idee wat er komt, en of het wel verstandig is? Heb veel slechte verhalen gehoord over iBood alleen is allemaal uit 2012 of eerder..

• coyote1980
Het is in principe zonde van je tijd en best vermakelijk. Het risico dat je loopt zijn tegenvallende aanbiedingen en levertijden, meer niet eigenlijk...

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:40
daar gaat mijn nachtrust :P

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-03 20:15
Ik ben er ook weer bij :D

• SAIN7
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-04-2018
En met de box? Ik vind het zelf namelijk zonde om zo'n 100 euro voor een doos te betalen, en dan misschien een product leuk vinden en de rest weggeven of verkopen waardoor je misschien net de 100 euro weer aantikt.. daarnaast ook moeilijk te krijgen, maar als ik het krijg.. advies om het toch te kopen of te laten lopen?
heb ook geen Paypal dus ben benieuwd of ik een box überhaupt kan kopen..

Daarnaast ook interesse in een Wacom Cintiq, hopen dat die er tussen zit, koop ik hem direct. :D

• coyote1980
Gewoon lekker laten lopen die box, dan kan iemand die hem echt wil hem kopen d:)b

• Richh
SAIN7 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:08:
En met de box? Ik vind het zelf namelijk zonde om zo'n 100 euro voor een doos te betalen, en dan misschien een product leuk vinden en de rest weggeven of verkopen waardoor je misschien net de 100 euro weer aantikt.. daarnaast ook moeilijk te krijgen, maar als ik het krijg.. advies om het toch te kopen of te laten lopen?
heb ook geen Paypal dus ben benieuwd of ik een box überhaupt kan kopen..

Daarnaast ook interesse in een Wacom Cintiq, hopen dat die er tussen zit, koop ik hem direct. :D
Ik zou 'm echt niet kopen! Nooit doen! des te meer boxen zijn er voor mij beschikbaar :X

In mijn geschiedenis van boxen (3 in totaal, samen met een vriend, over meer dan 10 hunts) heb ik nog maar 1x gehad dat ik minder dan 100 euro winst maakte. Ja, die pech kan je hebben natuurlijk, maar over het algemeen zit er wel toffe shit in en heb je je geld er dubbel en dwars uit.
Al die boxen heb ik gescoord zonder scripts, en gewoon betaald met iDeal bij de Rabobank (dus da's 2x klikken!)

Kan zeker.

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Hebben jullie ook als je de betaaloptie hebt gekozen, dat je nog de algemene voorwaarden moet accepteren en de dagelijkse deals moet uitzetten?

• Fleximex
Ja. Ik denk dat iBood's mailinglist een stuk groter is over 2 dagen >:)

• Vonkie
Thanks Fleximex
En zou een hogere uploadsnelheid van je internetverbinding helpen ? (gok van niet)

• coyote1980
Vonkie schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:32:
Thanks Fleximex
En zou een hogere uploadsnelheid van je internetverbinding helpen ? (gok van niet)
Wou je dan voor de hunt je internetabo opwaarderen?

• Fleximex
Niet per se een sneller verbinding. Eerder een lagere ping. Daarom kan je beter op bedraad internet zitten.
coyote1980 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:33:
[...]

Haha _O-

[Voor 46% gewijzigd door Fleximex op 25-08-2015 22:35]

• Vonkie
coyote1980 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:33:
[...]

4G smartphone als hotspot gebruiken ;)

• Richh
Ik ben nu al vriendjes met iBood :D

http://i61.tinypic.com/2yklu0k.png

• angeluss
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-10-2020
Eindelijk, we hebben een infiltrant!

• AdmiralSnipe
Even doorslijmen, misschien krijg je inside informatie over de tijden van de box.

• Richh
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:08:
Even doorslijmen, misschien krijg je inside informatie over de tijden van de box.
Ik denk het niet, laat staan dat ze die openbaar op Twitter gooien :P

http://www.ibood.com/nl/n.../?utm_internal=huntbanner ze hebben volgens deze pagina maar 2 mensen die weten wanneer de boxen komen.

• AdmiralSnipe
Beter gooien ze die box gelijk om 0:00 online, dan kan ik gaan slapen.

• Richh
Precies haha :P

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-11-2022

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

|:( Fijn.... waarom moet mijn internetprovider uitgerekend vannacht onderhoud plegen aan de wijkcentrale

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-02 00:04
Vorige hunt had ik een box en die viel best tegen, dus ik ben nu wel wat huiveriger.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Over ruim een half uurtje mogen we weer. :)
Ga het tot max 1u volgen, daarna morgen wel weer het nodige verder kijken / volgen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

hopa daar gaan we weer om 00:00 meteen box? :P

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:46

Detmer

Professioneel prutser

Vorig jaar geen box kunnen bemachtigen, wel een paar ssd's en geheugenkaartjes btw. Nu dit jaar maar eens kijken of het gaat lukken >:)

[Voor 19% gewijzigd door Detmer op 25-08-2015 23:34]

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Tinus111
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-03 16:05
Hey,

Ik zal dit forum eens bijhouden de komende hunt. Het forum van ibood zelf laat nog wel eens wat te wensen over.

Happy hunting all!

Ik ga zelf hunten voor een 46 of 47 inch 4k of oled tv als de prijs goed is!
Mensen nog tips waar ik op moet letten?

• Flashartist
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-02 18:50
Let op dat het niet refurbished is, ook is het wel handig om niet af te gaan op de te hoge adviesprijzen van ibood

• Detmer

Detmer

Professioneel prutser

Tinus111 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:43:
Hey,

Ik zal dit forum eens bijhouden de komende hunt. Het forum van ibood zelf laat nog wel eens wat te wensen over.

Happy hunting all!

Ik ga zelf hunten voor een 46 of 47 inch 4k of oled tv als de prijs goed is!
Mensen nog tips waar ik op moet letten?
Klinkt misschien raar, maar goed onderzoek doen. Ook al is je tijd kort :X . Snel even de Pricewatch checken, bij de reviews e.d.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Tronic
Tinus111 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:43:
Hey,

Moet zeggen in de test hunt een tijd terug ging de forum nog redelijk lekker :)

• mystiqu
  • Laatst online: 04-03 20:15
Ik heb er zin innnnnn :D

• Richh

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

• AdmiralSnipe
Detmer schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:46:
[...]

Klinkt misschien raar, maar goed onderzoek doen. Ook al is je tijd kort :X . Snel even de Pricewatch checken, bij de reviews e.d.
De box staat niet in de pricewatch, bespaar je de moeite als hij langs komt.

• Detmer

Detmer

Professioneel prutser

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:48:
[...]

De box staat niet in de pricewatch, bespaar je de moeite als hij langs komt.
Dat snap ik ;) , maar we hadden het over een TV :P

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:01
Ja lekker zo'n Poolse televisie die 3 tientjes goedkoper is dan in de pricewatch.

• Richh

[Voor 7% gewijzigd door Richh op 25-08-2015 23:50]

• mrc4nl
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

mmm, ik heb wel zin in een gps sporthorloge, of batterijen. alles anders is meh2

box loop ik met een grote boog omheen

ora et labora

Pagina: 1 2 3 ... 99 Laatste

Let op:
~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>

Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~[/html]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee