Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt België 17 juni Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag op woensdagnacht op 17 juni 2015!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Bron: https://www.facebook.com/...691338017/?type=1&theater

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• DivZero
Eindelijk weer een iBOOD Hunt! Vorige maand was er een Poolse Hunt waar ze voor het eerst een Hunt hebben gedraaid via de nieuwe site. Zo te zien is nu België aan de beurt. Voor zover ik weet is dit een BE only Hunt en ik denk dat een NL hunt snel zal volgen. De laatste Hunt was alweer in augustus 2014, bijna een jaar geleden... Ik ben benieuwd!

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:33
Ik heb ondertussen een email ervan ontvangen, dus het is niet enkel FB meer waar het aangekondigd is :)

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
Wordt er nog wel met boxen gewerkt? Dat was eigenlijk wel hét dingetje waarmee ze zich altijd onderscheidden. Ik wacht de hunt wel af, wat BE krijgt zal wel een voorbode voor NL zijn.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-01 22:04

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

coyote1980 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:38:
Wordt er nog wel met boxen gewerkt? Dat was eigenlijk wel hét dingetje waarmee ze zich altijd onderscheidden. Ik wacht de hunt wel af, wat BE krijgt zal wel een voorbode voor NL zijn.
Ik had laatst de kussenset besteld, en kreeg deze in de 'ibood box'. Er stond namelijk op "je hebt er een/you've got one" etc dus gezien ze er nog dozen voor hebben, zou het kunnen, qua voorraad is het de vraag!

Koekje d'r bij?

• Chillko
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-03 20:33
Misschien een domme vraag hoor, maar kun je vanuit Nederland gewoon meedoen aan deze Belgische hunt?

Edit: is zie wel in de FAQ iets over een postadres? Kom ik niet onderuit zeker? 😭

[Voor 31% gewijzigd door Chillko op 16-06-2015 00:10]

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54
Staat gewoon in de OP hoor :9
[...]
Dus als je een adres in BE hebt waar je het naartoe kunt laten sturen, prima. Ander gaat het niet lukken vrees ik :)
spuit11 :z

Ben eens benieuwd hoe vlot het allemaal gaat draaien, heb van de Poolse hunt niks meegekregen jammer genoeg. Qua topicvulling heeft een be-only hier meestal niet zoveel animo :P

Wel handig dat je eindelijk maar 1x shipping betaald. De vraag blijft alleen hoeveel..
Uit de Poolse FAQ;
What are the shipping costs?
Product price does not include shipping costs. Shipping costs are exactly what we take into account each of the offered product.

[Voor 29% gewijzigd door Tronic op 16-06-2015 00:27]

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:40
Winkelwagentje zal natuurlijk niet werken tijdens de hunt, aangezien iedereen dan de complete voorraad kan vasthouden zonder iets aan te schaffen.

• Tronic
Dat is thans ooit hun bedoeling geweest om ook bij de hunt alles in 1 keer te kunnen versturen zodat je geen x aantal keer verzendkosten moet betalen. Hoewel het nooit met zoveel woorden bevestigd is geweest. De 'winkelwagen' zal inderdaad niet werken, kan ook niet, maar dan kunnen ze nog de hele zut in 1 keer buiten sturen aan een prijs gebaseerd op totale gewicht.

Maar t zou me ook niks verbazen als het opeens toch niet 'technisch haalbaar' is, want op die manier te werk gaan lijkt me een logistieke nachtmerrie. We zullen het snel genoeg weten :Y)

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Chillko schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:08:
Misschien een domme vraag hoor, maar kun je vanuit Nederland gewoon meedoen aan deze Belgische hunt?

Edit: is zie wel in de FAQ iets over een postadres? Kom ik niet onderuit zeker? 😭
Nee.

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-03 08:06

matthewk

Ubernoob

Wat een waardeloze producten en prijzen so far. De laatste receiver die in 10 minuten uitverkocht was, kon je bij redcoon voor 15 euro meer krijgen. Gezien de levering bij iBood erg traag is, denk ik dat veel van deze kopers gebaat waren bij die 15 euro meer. Echt jammer hoe iBood is geevolueerd sinds zijn succestijd.

Consultant - Autogek

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11-2022
Ach als er straks weer boxen komen en deze zijn goedgevuld is iedereen weer huntfan ;)

• matthewk

matthewk

Ubernoob

paulus_01 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:35:
Ach als er straks weer boxen komen en deze zijn goedgevuld is iedereen weer huntfan ;)
Die boxen hebben het bedrijf meer schade gebracht als iets anders denk ik. De servers die ze gebruikten konden het box-click gedrag niet aan, waardoor sommigen hem wel hadden maar uiteindelijk niet hebben gekregen. Het zou me niet verbazen als er geen boxes meer komen.

Consultant - Autogek

• DivZero
matthewk schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:37:
[...]

Die boxen hebben het bedrijf meer schade gebracht als iets anders denk ik. De servers die ze gebruikten konden het box-click gedrag niet aan, waardoor sommigen hem wel hadden maar uiteindelijk niet hebben gekregen. Het zou me niet verbazen als er geen boxes meer komen.
Volgens mij valt die schade wel mee. Veel mensen blijven langer hangen om kans te maken op die box ;)

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Heb me net de Raspberry pi 2 besteld. 60 euro voor het volledige pakket met behuizing en alle kabels is 6 euro goedkoper als het goedkoopste waar ik het kon vinden

Consultant - Autogek

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11-2022
matthewk schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:37:
[...]

Ik was anders best wel blij met mijn 4 boxen ;)

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zelf ook 2 gescoord... maar het gaf wel veel frustratie bij velen volgens mij :P
Wel jammer dat de Hunt nog niet in Nederland is. Al vind ik het niveau van de aanbiedingen wel een stuk minder tegenwoordig. De echt goede deals zijn nu toch wel elders te vinden helaas.

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-03 07:47
matthewk schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:51:
Heb me net de Raspberry pi 2 besteld. 60 euro voor het volledige pakket met behuizing en alle kabels is 6 euro goedkoper als het goedkoopste waar ik het kon vinden
https://www.sossolutions....ndels/starterkit-compleet € 58,95

iBood heeft de laatste jaren niet echt van de vette deals meer helaas.

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Sossolutions reken ik niet mee, paar keer besteld en heb echt slechte ervaringen met retourproces. Nog erger dan ibood. Daar bestel ik nog zelfs geen kabeltje van 2 euro meer :P

[Voor 21% gewijzigd door matthewk op 17-06-2015 12:14]

Consultant - Autogek

• coyote1980
matthewk schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:14:
Sossolutions reken ik niet mee, paar keer besteld en heb echt slechte ervaringen met retourproces. Nog erger dan ibood. Daar bestel ik nog zelfs geen kabeltje van 2 euro meer :P
offtopic:
De adapter van mijn Pi begaf het na een jaar, heb een kort mailtje gestuurd en kreeg direct een nieuwe adapter opgestuurd zonder ook maar enige moeite. Ook de shopreviews zijn overwegend positief. En ik weet niet of iBood nou veel beter scoort op het gebied van klantvriendelijkheid, beiden doen het best goed (afgezien van de leverproblemen die iBood een tijd gekent heeft).

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Ach ik zal vast een van de weinigen zijn, maar eens je een nare nasmaak hebt geraak je er maar moeilijk af he ;) til er ook niet zo heel zwaar aan.

Consultant - Autogek

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2021
Nog geen box langsgekomen :p. Op 1dagskoopjes staat wel een plaatje met "Scoor jij een box?", dus ik neem aan dat er nog een komt.

Iets nieuws: om de zoveel tijd wordt er een tegoedcode van €5 weggegeven die geldig is voor de eerste gebruiker van de code.

• iPersia
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-03 14:34
Hoe kan je die tegoedcode van 5 euro bemachtigen dan? wat moet je doen doen en via waar?

• coyote1980
17:15 is er een box (100 euro) langsgekomen, ben benieuwd naar de Belgen die hem te pakken hebben, en wat ze erin gaan aantreffen :)

• Tronic
Lekker typisch; toen ik ben gaan eten was de doos daar :P Achja, misschien nog wel een even voor twaalf ^^

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-11-2022
Helemaal vergeten dat dit vandaag was.
Wordt er ergens door iemand bijgehouden wat er reeds voorbij kwam?
Ik wil de hogedrukreiniger nog wel die een eind terug in de aanbieding stond ;-)

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:30
.Memphis. schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:28:
Helemaal vergeten dat dit vandaag was.
Wordt er ergens door iemand bijgehouden wat er reeds voorbij kwam?
Ik wil de hogedrukreiniger nog wel die een eind terug in de aanbieding stond ;-)
Zoals altijd via: http://producthistory.eu/hunt/

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Tronic
Wow. Mind fuck. Blijkbaar ververst hij op de specs pagina ook gewoon als er een nieuwe deal komt :o

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-11-2022
Thx, geen eerdere ervaring het de hunt, vandaar.

Zuur, hogedruk blijkbaar half uurtje eerder voorbij gekomen en aan een zeer scherpe prijs, ahja :'(

• Tronic
Mhh. Dat was gene vette. Ik hoop dat de volgende hunt weer gezamelijk is en niet eerst nog een NL only :P

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:39
Dit stelde echt niets voor...

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Slappe hap. Enige redelijk goede aanbieding was die 4k tv. Echt schandalig wat media markt met ibood heeft gedaan...

Nu ook weer die chromecast aanbieding... 5,95 verzendkosten erbij en weg is je korting..

Consultant - Autogek

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee