[Uitpakken] iBOOD Hunt 20 en 21 augustus 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 76 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

iBOOD hunt topic

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood.png

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (50, 100, 150 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag op woensdagnacht op 20 en 21 augustus 2014!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in België/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Bron:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WKAQl3l.jpg

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:13
Ik had nooit gedacht dat ze deze zomer nog een hunt gingen doen :o
De kans is klein dat ik iets ga kopen, maar ik ga het toch terug volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-05 07:18
Dat worden weer twee vermoeiende dagen.... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:17

BPP

beOnt schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:29:
Ik had nooit gedacht dat ze deze zomer nog een hunt gingen doen :o
De kans is klein dat ik iets ga kopen, maar ik ga het toch terug volgen
Is het nu niet gewoon om de vier maanden?

Augustus, Mei, Februari, November, Augustus, Juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Ik heb de mailing inmiddels ook al binnen! :) ICH BIN DABEI! :D

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-02 12:30

Zerfox

^this guy

Nice nice, nog in mijn vakantieperiode. Ik zal ook weer van de partij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-05 17:50
_/-\o_ Toevallig vrij genomen op 19+20 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-04 07:21
Hmm, ik ben op uitkijk naar een eigen huis, dit is wel een mooie kans om al wat huidhoudelijke spullen in te slaan. Nu nog vrijaf proberen krijgen op 't werk. Jammer dat ze dat maar 2 dagen op voorhand laten weten he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:16

Wailing_Banshee

You're Next

Ze hadden het gewoon op donderdag+vrijdag moeten doen!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-04 22:25
Vulchare schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:32:
_/-\o_ Toevallig vrij genomen op 19+20 augustus
Toevallig is de hunt op 20 en 21 augustus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Ik heb er weer zin in :D

Voor de liefhebbers. De boxen van de vorige hunt zijn weer verzameld: hierrrr
En ook is er nu een iBOOD BOX FAQ! 8)

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Laatst online: 14:32
Laatste keer vielen de boxen nogal tegen had ik begrepen.. toch ga ik het maar weer proberen om er een te bemachtigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
DivZero schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:18:
Ik heb er weer zin in :D

Voor de liefhebbers. De boxen van de vorige hunt zijn weer verzameld: hierrrr
En ook is er nu een iBOOD BOX FAQ! 8)
Februari??

Waar is mei gebleven?

Hier mei: http://www.1dagskoopjes.n...ox-unboxing-hunt-mei-2014

[ Voor 8% gewijzigd door paulus_01 op 18-08-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Foutje. 8)7 ik heb de link aangepast. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 16:42
Yes! Werd tijd ik kreeg alweer ontwenningsverschijnselen :')

Ik heb gelukkig niet al mijn geld opgebrast tijdens de vakantie d:)b
Wat een uitgebreid iBOOD BOX artikel, altijd handig oOo

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heeft iemand een linkje naar de iBood-history met prijzen? www.producthistory.eu heeft blijkbaar op last van iBood de prijzen moeten verwijderen. Altijd handig om te checken of een hunt-aanbeiding echt goedkoper is dan een reguliere iBood-aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-05 12:24

garriej

Ik las ondertieten.

Dat is snel, is kijken of ik dit keer wel een iBoodBOX! kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
En het is weer zover! Wat gaat de tijd hard... Er waren vorige keer wat dingen die ik wou hebben maar heb gemist. Ook de box die niet te krijgen is :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
mrwolf schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:04:
Heeft iemand een linkje naar de iBood-history met prijzen? www.producthistory.eu heeft blijkbaar op last van iBood de prijzen moeten verwijderen. Altijd handig om te checken of een hunt-aanbeiding echt goedkoper is dan een reguliere iBood-aanbieding.
Zover ik weet zijn er geen alternatieven op dit moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Heeft iemand een linkje naar de iBood-history met prijzen? www.producthistory.eu heeft blijkbaar op last van iBood de prijzen moeten verwijderen.
Bizar, want iedereen die lid is van hun nieuwsbrief krijgt elke dag een mailtje met de aanbiedingen van de dag en gmail bewaart deze netjes voor me. En ik zal vast niet de enige zijn...

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
Ik ga ook weer proberen een box te scoren, maar ik lig er niet wakker van als het niet lukt. Het gaat mij om het spel. Verder natuurlijk de Tweakers slowchat volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:19

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik zal er niet zijn tijdens de hunt, maar ik kan alvast ff een waarschuwing geven voor mykbks codes:
iBOOD voucher voor Mybks fotoboek: geen levering of contact

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:22

JT

VETAK y0

Weer een bak meuk...ik ga gewoon proberen weer een box te regelen :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

DonkMatt schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:16:
Ik ga ook weer proberen een box te scoren, maar ik lig er niet wakker van als het niet lukt. Het gaat mij om het spel. Verder natuurlijk de Tweakers slowchat volgen.
De tweakers slowchat is het beste van de hunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

vergeet de annanassen niet ..

de iboodradio is ook best leuk

[ Voor 36% gewijzigd door Fish op 18-08-2014 11:23 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:19

mrc4nl

Procrastinatie expert

die blokeer ik.De 1dk chat is dan teminste goed te lezen :')

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

mrc4nl schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:24:
[...]

Je moet er gewoon opklikken :+

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
fish schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:23:

Gisteren was de 1dagskoopjes BBQ. Daar waren genoeg ananassen :+

Deze Hunt is ook YesRadio weer van de partij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik ga deze hunt denk ik voor een goede, grote TV, voor een mooie lage prijs. The hunt is on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

fish schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:23:

*begint spontaan Ich Liebe Ananas te zingen :+ 8)7 oOo

Anyway, een ipad mini retina met 3G zeg ik deze keer geen nee tegen! :)

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Laatst online: 11:56
mrwolf schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:04:
Ik heb alle prijzen natuurlijk nog, en ik wil gerust een dump geven van de database, maar het is een soep aan data omdat het nooit het plan was om zo 'groot' te worden en en door de jaren heen extra data geschaapt is :)

"bezint eer ge begint" zou ik zeggen :P Zou me eens moeten bezig moeten houden met alles uniform te maken, of data van het eerste jaar en half te "achiveren' zodat ik een mooie rss-feed of api kan maken, dan kunnen andere met de data doen wat ze willen.

[ Voor 27% gewijzigd door Tronic op 18-08-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasje11
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03-2023

klaasje11

''Weniger, aber Besser''

(jarig!)
Nice! ik hoop dat dat Braun scheerapparaat weer langs komt!

Daar was ik de vorige keer te laat mee...

[ Voor 27% gewijzigd door klaasje11 op 18-08-2014 12:19 ]

Nieuwkoop is duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Forever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-05 22:57
Tijd voor n Box!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
Wat vinden jullie van mensen die een box bemachtigen en deze vervolgens (aantoonbaar) ongeopend veilen of verkopen voor een meerprijs? Bear with me:

De keren dàt ik een box had, heb ik minstens 3/4 van de inhoud verkocht op Marktplaats e.d. Maar ik vind het spel om zo'n box te "winnen" geweldig. Bovendien lijkt het een win-win, want ik kan er misschien wat extra's mee verdienen (zou echt niet veel hoeven te zijn, maar dat is dan mijn winst i.p.v. de inhoud zelf te houden) en de kans dat geregistreerde Tweakers er tòch nog eentje kunnen bemachtigen is vele malen groter. Ik zou er dan nl. een veiling van maken in V&A.

Graag niet trollen of bashen oid, want mijn intenties zijn oprecht. Maar misschien zie ik het verkeerd of heeft iemand van jullie hier ook al over nagedacht.

Ik zie het nl. zo: of ik nou een receiver in de hunt koop voor €200 en deze succesvol verkoop voor €250, of ik veil een €100 box uiteindelijk voor €150, het lijkt mij hetzelfde principe. What I do with my stuff is my business, denk ik dan. Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikt0r94
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-11-2024
Kijken of ik nog wat van mijn wenslijst kan hunten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221563

Ik sla hem tegenwoordig toch over. De helft van de keren moest ik het product terugsturen omdat het gewoon brandschade of iets had terwijl ze het als nieuw verkopen. 1x zelfs anderhalf jaar geruzie gehad over een product dat was terug gezonden voor garantie. Ze bleven maar beweren dat het nooit ontvangen was, nadat ze toegaven dat het een grote rotzooi was in de administratie en het magazijn. Na anderhalf jaar advocaat op gezet en binnen een week had ik toen mn geld terug.

Hoe leuk de aanbiedingen ook ooit zijn, de aftersales verpesten het voor me altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
Oh nee toch! Vorige Hunt dacht ik: "Stelletje gekken, gaan ze een doos kopen zonder te weten wat erin zit." maar nu ben ik ook aangestoken met het virus! En die dagen zit ik ook nog eens het merendeel achter de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Maakt niet uit wat er in zit (behalve als het kapot is), zie reactie DonkMatt, er valt altijd wat er mee te verdienen (alleen niet altijd met alle producten die erin zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 07:16

Wailing_Banshee

You're Next

DonkMatt schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:01:
Wat vinden jullie van mensen die een box bemachtigen en deze vervolgens (aantoonbaar) ongeopend veilen of verkopen voor een meerprijs?
Persoonlijk? Vind ik niet kunnen. Het idee van die box is juist dat je heel veel geluk hebt als je er al een te pakken kunt krijgen en dan de verrassing om te kijken wat er werkelijk in zit. Als er dan iemand is die dat ding alleen koopt om de box (niet de inhoud!) met winst te kunnen verkopen, verpest het dat een beetje voor mij. (hetzelfde voor mensen die scripts gebruiken om er 1 te pakken kunnen krijgen.)

Ik ga het niet proberen, want ik weet toch dat ik er geen te pakken kan krijgen. Op de een of andere manier is die box altijd alleen te koop als ik net even niet (meer) achter m'n pc zit :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-04 20:38
Wailing_Banshee schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:04:
[...]
Op de een of andere manier is die box altijd alleen te koop als ik net even niet (meer) achter m'n pc zit :P
Laat even weten als je weggaat achter je pc O-)

Tja ik zou het ook jammer vinden om op zo'n manier een doos mis te lopen. Maar ik kan je moeilijk tegenhouden. Met consoles gebeurt precies hetzelfde. Preorderen en dan met dikke winst doorverkopen door schaarste. Festivalkaartjes idem dito.

Niet leuk, wel de realiteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
Is het trouwens moeilijk om zo'n doos te bemachtigen? Zo te zien in andere topics hebben best veel Tweakers er ooit een gehad maar misschien zitten die wel 48 uur non stop achter hun PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-05 12:18
vind dat de boxen elke keer een stuk minder worden (op een uitzondering daar gelaten dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-03 00:07
Ik laat die boxen lekker zitten.. Ooit jaren terug 1 bemachtigd waar nog wel wat leuks in zat, maar als ik kijk wat er afgelopen keren in zat bij alle unboxingen, dan zijn er maar 1 of 2 boxen waarmee ik nog enigszins blij was geweest. Wat een doos met rommel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik hoop dat men de backoffice deze keer wat beter geregeld heeft. Van de 10 bestellingen die mijn moeder, ik en broer gedaan hebben werd er niet 1 op tijd geleverd. Alles kwam te laat en werd (soms meerdere) keren uitgesteld. Ik sla lekker over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 14:17
mrc4nl schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:24:
[...]

en hoe blokkeer je die dan?

vorige keer een box, net de "waarde" eruit kunnen halen. veel troep. De tablet (nexus 7) is defect en nog steeds geen oplossing van ibood.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Zin in! Met een beetje geluk ben ik die dagen vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
Ronald8 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:42:
Is het trouwens moeilijk om zo'n doos te bemachtigen? Zo te zien in andere topics hebben best veel Tweakers er ooit een gehad maar misschien zitten die wel 48 uur non stop achter hun PC.
Ja, dit is heel moeilijk :p althans, je moet gewoon geluk hebben. Zelf heb je er niet veel invloed op al moet je inderdaad wel non stop achter je pc zitten haha.
Het is mij een jaar geleden een keer gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Jammer dat het niet vorig week was, toen had ik nog vakantie.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-04 18:11
Ich bin dabei! Komen mijn extra schermen weer van pas :P

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-03 00:07
Ik zou gewoon lekker iets anders gaan doen dan de Hunt als ik vakanatie zou hebben ;-) Sowieso vind ik al die dag 'aanbiedingen' steeds bedroevender worden. Als je een beetje googled scheelt het vaak nog geen paar procent op de laagste prijs, ALS het al goedkoper is dan in de winkel. Zie nog maar zelden een aanbieding die ik (bijna) niet kan laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:04

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Zozo weer een hunt, vorige keer niet echt naar gekeken (kwam ook wel snel na de vorige) dus deze ga ik maar in de gaten houden. Hopelijk kom ik dit keer wel door het betaalscherm heen met de box :) Vorige keer had ik mijn creditcard gegevens er in gezet, betaling bevestigen -> bam uitverkocht ;(

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-05 23:13
Heb er weer zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
Wat kunnen mensen toch weer veel onzin uitkramen voor dat de iBOOD al gestart is 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Hebben de mensen de Ipad Air (refurb) van de vorige keer nog ontvangen? Zo ja, hoe bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
Ik heb bij Hunt bestellingen in het verleden ook nogal eens mails gekregen dat iets pas veel later of zelfs helemaal niet meer bezorgd zou worden. Ik vind dat wel slecht, maar terugbetaling gaat vrij snel en ik doe toch elke Hunt weer mee. Vind het wel leuk om al die spullen voorbij te zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Uxstyle schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:06:
Hebben de mensen de Ipad Air (refurb) van de vorige keer nog ontvangen? Zo ja, hoe bevalt het?
Mijn moeder heeft hem vorige week gekregen, na bijna 3 maanden dus. Hij werkt en zag er netjes uit. Ik kon alleen door de manier van verpakken zien dat het refurbished was. Wel veel geduld hebben dus.

/overigens heeft ze 2 weken geleden al een retouraanvraag gedaan omdat hij inmiddels al niet meer nodig is. Niets van gehoord nog. Echt, ze moeten eerst eens hun troep opruimen voor een nieuwe hunt tegen organiseren.

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 18-08-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

BoxHunten doe ik deze keer niet meer aan mee, ik zal het wel volgen wanneer ik kan. Maar tot middernacht opblijven om na een plas pauze de box te hebben gemist...nah daar doe ik niet meer aan mee :p

Ik heb een nieuwe receiver op het oog. Mocht de Marantz SR6008 voor een schappelijke prijs voorbij komen dan koop ik die. (Denk ik)

Of 1 of andere dealer blij maken met een aanbod. Er zijn enkele die mee gaan met de prijs. Dan koop ik heb liever bij een dealer dan bij Ibood.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:01

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ga ook niet meer actief hunten.

De Moto 360 komt begin volgende maand uit, en daar moet ik wat centjes voor over houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
PWM schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:23:
[...]

Mijn moeder heeft hem vorige week gekregen, na bijna 3 maanden dus. Hij werkt en zag er netjes uit. Ik kon alleen door de manier van verpakken zien dat het refurbished was. Wel veel geduld hebben dus.

/overigens heeft ze 2 weken geleden al een retouraanvraag gedaan omdat hij inmiddels al niet meer nodig is. Niets van gehoord nog. Echt, ze moeten eerst eens hun troep opruimen voor een nieuwe hunt tegen organiseren.
Thanks voor de info. Had het destijds besteld, maar toen ook meteen weer geannuleerd. Had daarna de verhalen hier al gelezen dat de pallet verloren zou zijn enz. Vandaar mijn vraag.

Wel vreemd dat je retouraanvraag niet meteen gehonnereerd werd. Al mijn bestellingen die ik geannulleerd heb voor verzending, was binnen 5 werkdagen het geld weer terug gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Kunnen we vast weer ff wennen

Afbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pngAfbeeldingslocatie: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.png

* checkt accounts maar weer of ze ingelogt zijn ...

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:19

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik ben benieuwd wat ze dit jaar aanbieden. Laatste jaren vind ik het niet veel soeps meer, maar we zullen zien. :)

Misschien nog eens een leuke legodoos of een andere leuke cheap-gadget. Ik ben er woensdag voor een deel van de dag erbij, en donderdag de hele dag, als het meezit :P

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
AW_Bos schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:41:

Misschien nog eens een leuke legodoos of een andere leuke cheap-gadget.
Ik denk dat ik daar ook voor ga. Knikkerbaan durf ik nog niet aan voor thuis, iemand die gaat ze geheid overal ondergooien :+ Volgens mij ook vanaf 5 jaar

Misschien nog wat sokken, ze slijten alweer... en mocht ik een box zien zal ik proberen het te klikken voordat ie weg is, gewoon voor de lol, kopen lukt niet

[ Voor 4% gewijzigd door ByteMe_ op 19-08-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 14:17
persoonlijk koop ik ook steeds minder... Enkel de JAMO Speakersets zijn wel interessant als je nog geen setje hebt... Zelf hoop ik op een goedkope windows tablet met Windows 8.1 (geen RT) of een goedkope laptop met w8.1.

OF een goedkope synology nas....

Ik had trouwens gedacht dat ze de nieuwe site nu wel eens af zouden hebben... maar dat valt tegen weer...

[ Voor 17% gewijzigd door Waah op 19-08-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Laatst online: 11:56
De nieuwe site is al meer dan een jaar te laat. Heb niet de indruk dat er haast bij Is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 611688

Ik heb in februari voor het eerst een box weten te bemachtigen. (denk met heel veel mazzel, aangezien ik op het moment dat de box verscheen niet aan het opletten was) Vorige hunt helaas geen box dus deze keer hoop ik weer op meer succes. 1 box smaakt naar meer ! zeker als je een goede hebt ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-04 22:29
Ik vond mijn box erg tegen vallen, als ie voorbij komt en ik zie m staan ga ik wel een poging doen, maar ga er niet speciaal voor zitten.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 611688

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/ea4dbfdc1de4d628378fb4328c7fd21f.jpg

Dit was mijn box van februari, de SSD voor leuk prijsje weten te verkopen en de Xbox zelf gehouden. Die hadden we toevallig nog niet. Zaten ook nog 12 foeilelijke witte T-shirts in maat XXL dus die maar niet op de foto gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 606958

Ok, eerste hunt waar ik aan mee ga doen. Eerder wel toegekeken en nu toch maar 's proberen.

Ik zit wel het grootste deel van de dag op mijn werk en daar is het geluid op de PC's uitgeschakeld (hoera 8)7)
Dus geen handig ijscowagen belletje van http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ bij een nieuwe aanbieding.
En op mijn mobiel (S3 mini) kan ik voor een ijscowagen belletje geen vinkje zetten "bij nieuwe aanbieding" op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/. En een mobiele versie van die website kan ik niet vinden.

Iemand nog een goed idee om toch een audio signaal te krijgen bij een nieuwe aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Anoniem: 606958 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:59:
Ik zit wel het grootste deel van de dag op mijn werk en daar is het geluid op de PC's uitgeschakeld (hoera 8)7)
Dus geen handig ijscowagen belletje van http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ bij een nieuwe aanbieding.
En op mijn mobiel (S3 mini) kan ik voor een ijscowagen belletje geen vinkje zetten "bij nieuwe aanbieding" op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/. En een mobiele versie van die website kan ik niet vinden.
@Skillgannon het geluid staat default aan. Dus hoef je niet aan te vinken. Mogelijk is de opmaak op je telefoon, vanwege het smalle scherm, dusdanig brak dat het vinkje niet goed wordt weergegeven. Maar als het goed is heb je gewoon geluid! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Weet iemand nog de prijzen van de jamo subwoofer(260) en de denon receiver(AVR-X1000), deze naast(misschien) een TV staan op de lijst voor deze hunt, maar ben wel benieuwd voor heoveel ze vorige keer weg gingen want ik weet het niet zo goed meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Jamo: 179,95
Denon: 219,95

Zie hier: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

En we hadden ook nog de Harman Kardonn en Marantz receiver..

[ Voor 48% gewijzigd door Er_Damn op 19-08-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Dankje! ik zat op producthistory.eu te kijken :( Die jamo is wel flink wat goedkoper, de korting op de denon valt vies tegen.

[ Voor 13% gewijzigd door garriej op 19-08-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Dat gaat helaas niet meer. Iemand anders nog een tip om de prijshistory te raadplegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Tronic schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:31:
[...]

Ik heb alle prijzen natuurlijk nog, en ik wil gerust een dump geven van de database, maar het is een soep aan data omdat het nooit het plan was om zo 'groot' te worden en en door de jaren heen extra data geschaapt is :)

"bezint eer ge begint" zou ik zeggen :P Zou me eens moeten bezig moeten houden met alles uniform te maken, of data van het eerste jaar en half te "achiveren' zodat ik een mooie rss-feed of api kan maken, dan kunnen andere met de data doen wat ze willen.
@Uxstyle iemand zal het moeten gaan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Toevallig kan ik de komende dagen helaas niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Uxstyle schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:03:
Toevallig kan ik de komende dagen helaas niet ;)
Je heb wel wat, de komende dagen is de HUNT!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Haha de hunt ga ik bijhouden, dat komt wel goed. Alleen een producthistory bijhouden, naast mijn werk en de hunt? Dat gaat me niet lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Uxstyle schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:08:
Haha de hunt ga ik bijhouden, dat komt wel goed. Alleen een producthistory bijhouden, naast mijn werk en de hunt? Dat gaat me niet lukken ;)
Alles gaat zover ik weet automatisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Ja I know. ;) Weet jij een producthistory waar je net als de oude http://producthistory.eu/producten/ kon zoeken met de prijzen erbij? Die van 1dagkoopjes zijn alleen de hunt prijzen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven666pwnd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
Is er een lijst met producten voor aankomende hunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-04 14:27
:)

[ Voor 100% gewijzigd door Ikpakacties op 21-08-2014 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:53
sven666pwnd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:23:
Ja, je kunt ze ook alvast bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
sven666pwnd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:23:
Ik kan er wel een paar opnoemen:

SD kart
Sokken
Jack & jones overhemden
Foscam Wifi camera
High speed hdmi kabels
Handdoeken
Lakens
Lampen
Receiver
Horloges
Pannenset
Keukenset
Messenset
Onderzetterset

en allerlei andere soorten setten..

En owjah bijna vergeten, er is ook nog een box waar niemand de inhoud van weet. Maar waarschijnlijk zit er een:

EU plug
Kapotte nexus
Lamp
Playbook 64gb
Horloge
SD kaartjes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:04

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Vergeet de oorbellen etc niet!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
Uxstyle schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:24:
[...]

Ik kan er wel een paar opnoemen:

[....]

En owjah bijna vergeten, er is ook nog een box waar niemand de inhoud van weet. Maar waarschijnlijk zit er een:

EU plug
Kapotte nexus
Lamp
Playbook 64gb
Horloge
SD kaartjes in.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3cTP8Vel.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zo, toch maar eens een iBood account aangemaakt. Ik kijk af en toe wel mee met iBood hunts en dan denk ik soms toch "had ik nu maar een account". Ik heb morgen, en donderdag, bijna geen tijd om het te volgen - maar hé, wie weet kijk ik wel net op 't juiste moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Laatst online: 10:51
Ik heb bij de hunt in augustus van vorig jaar samen met mijn zus 3 dozen weten te scoren. Daarna nooit meer een doos :P
Surround setje, dikke sound dock, etc. Leuk allemaal. Maar het beste wat in de doos zat was een klein mesje (pocketknife) met titanium coating of iets. die gebruik ik vrij vaak, want ik maak alle pakketjes en brieven die binnenkomen daarmee open. En daar mag van mij wel een iBood box bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-05 08:05
Hier nog even de mobile website: http://m.ibood.com/nl/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
Uniciteit schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:41:
Ik kijk af en toe wel mee met iBood hunts en dan denk ik soms toch "had ik nu maar een account".
Afbeeldingslocatie: http://m.memegen.com/2bxkqc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Moderators zijn altijd serieus... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-04 22:36
Account weer opgezocht en morgen boxhunten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:43
Zit ook weer klaar voor het gemopper over de slechte aanbiedingen en dergelijke! 8)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:02

Edd

coyote1980 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:27:
Zit ook weer klaar voor het gemopper over de slechte aanbiedingen en dergelijke! 8)
*O* *O* Lekker veel klagen over de vele USB-sticks, batterijen en Dora-broodtrommels! *O* *O*

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Zo, even mijn spaarrekening alvast geplunderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Edd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:30:
[...]

*O* *O* Lekker veel klagen over de vele USB-sticks, batterijen en Dora-broodtrommels! *O* *O*
Vergeet de Trolleykoffers niet ;)
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2z8xiio.jpg
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:43
Waarmee gaan we openen? Een tv voorspel ik je!

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:02

Edd

Een doos.. :+ Kan ik daarna meteen gaan slapen ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 09:55

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik zet in op opening met een laptop

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-04 22:36
rockhopper schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:39:
Ik zet in op opening met een laptop
Dan kan ik meteen slapen! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
krijgen we weer een box op de laatste minuut van de hunt? was vorige keer enorme chaos :+

Winners never cheat, Cheaters never win

Pagina: 1 2 ... 76 Laatste

Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!