iBOOD voucher voor Mybks fotoboek: geen levering

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:15

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Ik heb weinig meer vertrouwen in Mybks, ik had een actiecode van ibood gekocht en op 26-05-2014 een fotoalbum besteld.

Na ong 2 weken stond de status nog steeds op "In productie" dus ik belde eens met de helpdesk.
(0251 278 917) ik kreeg van te voren een geautomatiseerde stem die zij dat ze productieproblemen hadden en probeerden de achterstand in te halen. kan gebeuren. heb opgehangen zonder verdere info te vragen.

Maar de tijd verstrijkt, het is nu ong 2 maanden later, nog steeds niets ontvangen, en de status staat nog steeds op "in productie" . ik had begin deze maand ook nog eens gebeld, maar er werd niet opgenomen, bleek ook dat de helpdesk open is van 10:00 tot 16:00 uur, ik was te laat.

Gisteren nog eens geprobeerd te bellen rond 15:30, maar kreeg geen gehoor: *bieb* *bieb* *bieb*
ik heb net nog eens gebeld met de helpdesk maar dan via mobiele verbinding, kreek ik te horen
"de persoon die u probeert te bellen heeft momenteel geen berijk"

voor mij komt het allemaal over als een bedrijf dat aan de afgrond van faillissement staat:
1. wordt niets geleverd
2.niet te bereiken
3."productieproblemen" mmm t zou mij niet verbazen als ze het drukken uitbesteden en dat de drukker eerst geld wil zien.

Ik heb niet geprobeerd te mailen, ik heb liever direct contact, helaas is de vestiging voor mij te er weg om persoonlijk eens te lopen klagen.

geld teug ga ik niet op hopen en levering fotoalbum verwacht ik ook niet veel meer van.
vind het alleen wel jammer om zon fotoalbum elders te bestellen, met de (kleine) kans dat ik die van mybks alsnog krijg. :/

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op zich heb je niets met mybks.nl te maken, maar met iBOOD. Als ik http://www.klacht.nl/fotoboeken-mybks-niet-geleverd/ bekijk, dan is daar een klacht indienen een beter idee.

Zie ook https://forum.www.opgelic...iewtopic.php?f=24&t=13755.

Ik heb de topictitel even aangepast.

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 25-07-2014 15:54 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hm, ik ga deze even volgen. Wij hadden ook twee van die vouchers besteld, en inmiddels ook verzilverd. That is, het staat bij MyBKS nog steeds in productie.

Ik kijk het denkik nog even aan, en dan ga ik ook maar eens bellen naar iBood / MyBKS.
Ik lees voorzichtig iets over een mogelijk faillisement, maar totdat ik daar meer pointers naar zie ga ik er gewoon vanuit dat ze zoals gemeld flinke achterstanden hebben. verbaast me niks als je via een iBoodhunt tegen dumpprijzen boeken van 100 paginas aanbiedt btw ;)
Geboden Oplossing:
Beste ckosters,

Zeer spijtig dat u de fotoboeken nog niet heeft ontvangen.

Wij hebben uitvoerig contact gehad met MyBKS en tot in detail doorgenomen wat er aan de hand is.
Er zijn zaken misgegaan waardoor er achterstanden in de productie zijn ontstaan.
Deze worden op dit moment weggewerkt, maar hiervoor heeft MyBKS nog enkele weken nodig.
Alle fotoboeken worden de komende weken 100% gegarandeerd geleverd, heb dus svp nog even geduld.
Als je vragen hebt, mail deze dan onder vermelding van je ordernummer naar: info@mybks.nl
Ook namens MyBKS excuses voor het ongemak en de vertraging.

Mocht u er niet uitkomen met MyBKS dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen met iBOOD Customer Service.
Telefoonnummer wordt onderaan de FAQ op de website weergegeven.

Met vriendelijke groet,

iBOOD Webcare Team

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:51:
Op zich heb je niets met mybks.nl te maken, maar met iBOOD. Als ik http://www.klacht.nl/fotoboeken-mybks-niet-geleverd/ bekijk, dan is daar een klacht indienen een beter idee.

Zie ook https://forum.www.opgelic...iewtopic.php?f=24&t=13755.
Ik heb een bestelling geplaatst bij Mybks, en de betaling van het fotoalbum is ook gedaan via mybks.
Alleen de korting is via ibood gegaan. Dus dan heb ik toch juist met mybks te maken?

Bij aanschaf van de actiecode stond ook dat er geen resistutie mogelijk was, dus ik denk niet dt ik geld terug kan vragen bij ibood, en een vergelijkbaar product met andere foto's heeft ook niet zo heel veel zin.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/In41OOW3U0numlYUmtmJWSwu/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 25-07-2014 16:37 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVG88
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 08:48
Zelfde probleem hier, ergens in mei besteld, maar niets ontvangen. Ik had daarop iBood gemaild en kreeg dit terug:
Bedankt voor uw bericht.

Vanwege een overname van het merk MyBKS en problemen bij de overgang naar een andere productiefaciliteit, omdat de oorspronkelijke productiefaciliteit failliet ging, is er een achterstand in de productie van de fotoboeken ontstaan.

Wanneer u de bestelling heeft geplaatst, kunt u ervan uitgaan dat dit boek aan u zal worden geleverd. Van diverse klanten hebben wij inmiddels het bericht ontvangen dat zij het boek hebben ontvangen en zeer te spreken zijn over de kwaliteit.

MyBKS blijft doorwerken om deze achterstand zo spoedig mogelijk volledig te hebben weggewerkt. Wij van iBOOD blijven hierover nu continue in overleg met MyBKS en houden vertrouwen in MyBKS.

Helaas heeft iBOOD geen inzage en invloed op vouchercodes en de werking van de website. Voor dergelijke vragen willen wij u dan ook vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met de klantenservice van MyBKS.

Inmiddels zijn zij per e-mail weer bereikbaar. Mocht u tot op heden nog geen reactie hebben ontvangen op uw vraag, willen wij u vriendelijk verzoeken te mailen naar klantenservice@mybks.nl.

Telefonisch zullen zij op een later tijdstip weer bereikbaar zijn. Ook op dit gebied werkt MyBKS op dit moment hard om alle achterstanden weg te werken. Het kan zijn dat u inmiddels al bericht van hun hebt ontvangen op de vraag die u aan hun heeft gesteld.

Namens iBOOD en MyBKS bieden wij onze welgemeende excuses aan en vragen wij u vriendelijk om nog enig geduld.

Met vriendelijke groet,

Jade
iBOOD Customer Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gewoon terugmailen naar iBood dat de voorwaarden van de voucher niet worden nagekomen en je daarom de overeenkomst wilt ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-04 16:59
Er is door een overname een vertraging opgelopen in de productie van fotoboeken, ze verwachten zelf binnen 5 weken alle achterstand te hebben weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

5 werkdagen of meerdere weken? dat is dus een breuk in de koopovereenkomst tevens moeten ze binnen een maand leveren max, daarna kan je de verkoper al in gebreke stellen.

het vervelende voor dat tweede is alleen dat je een voucher gekocht hebt en die is gelverd. (leuke constructie) veel mensen trappen hier nog steeds in helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Ik heb inderdaad geen zin om nog langer te wachten, maar ik denk dat het niet makkelijk zal zijn om geld terug te krijgen van ibood, ik heb de code immers al gebruikt. :/

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
De voucher is niet geleverd zoals de voucher zou moeten zijn. De voucher geeft immers recht op een levering binnen vijf werkdagen. Van acceptabele of redelijke vertraging is inmiddels al geen sprake meer. De voucher die iBood heeft geleverd is niet conform wat jij er van kon verwachten, met name gezien de expliciet aangegeven levertijd die extreem overschreden wordt. Er is geen herstel meer mogelijk, dus ontbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
nouja, ik heb een mailtje gestuurd naar ibood. ben benieuwd naar hun antwoord.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fTyG87cv3BGfczf6xRE5tWRO/full.png

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik had deze voucher ook gekocht en afgelopen zaterdag viel het album plots op de deurmat. In mijn geval heeft het zo'n 2 maanden geduurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
heb email terug gehad van ibood, met een hoog dejavu gehalte }:|
Beste iBOOD’er,

Bedankt voor uw bericht.

Vanwege een overname van het merk MyBKS en problemen bij de overgang naar een andere productiefaciliteit, omdat de oorspronkelijke productiefaciliteit failliet ging, is er een achterstand in de productie van de fotoboeken ontstaan.

Wanneer u de bestelling heeft geplaatst, kunt u ervan uitgaan dat dit boek aan u zal worden geleverd. Van diverse klanten hebben wij inmiddels het bericht ontvangen dat zij het boek hebben ontvangen en zeer te spreken zijn over de kwaliteit.

MyBKS blijft doorwerken om deze achterstand zo spoedig mogelijk volledig te hebben weggewerkt. Wij van iBOOD blijven hierover nu continue in overleg met MyBKS en houden vertrouwen in MyBKS.

Helaas heeft iBOOD geen inzage en invloed op vouchercodes en de werking van de website. Voor dergelijke vragen willen wij u dan ook vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met de klantenservice van MyBKS.

Mocht u tot op heden nog geen reactie hebben ontvangen op uw vraag, willen wij u vriendelijk verzoeken te mailen naar klantenservice@mybks.nl. Helaas zal op dit moment niet tot weinig gereageerd worden op de e-mails die binnenkomen, omdat zij zich puur richten op het maken van de boeken en daarmee de achterstand verkleinen.

Telefonisch zullen zij op een later tijdstip weer bereikbaar zijn. Ook op dit gebied werkt MyBKS op dit moment hard om alle achterstanden weg te werken. Het kan zijn dat u inmiddels al bericht van hun hebt ontvangen op de vraag die u aan hun heeft gesteld.

Namens iBOOD en MyBKS bieden wij onze welgemeende excuses aan en vragen wij u vriendelijk om nog enig geduld.

Met vriendelijke groet,

Team iBOOD
Mijn reactie:
Ik wil niet meer in het ongewisse blijven over de levertijd, t kan nog een week zijn of nog 3 maanden. Ik heb lang genoeg gewacht, ik wil de order anuleren en zelf een beter bedrijf voor mijn fotoalbum uitkiezen ik wil niets meer te maken hebben met MYBKS. Omdat jullie voucher niet aan de verwachtingen heeft voldaan wil ik mijn fotoalbum en code annuleren (koop ontbinden). Wat moet ik hiervoor doen?

gr, Frank van Dijk
wordt vervolgd

[ Voor 103% gewijzigd door mrc4nl op 28-07-2014 21:42 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 15:54

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Ik heb ergens vorig jaar een code gekocht. Begin dit jaar een boek besteld en binnen een week in huis, kwaliteit is ook top. Het moet dus echt een probleem van de laatste tijd zijn.

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
@mattie112, ik vorig jaar september.
Super kwaliteit en inderdaad snel geleverd. Bedrijf is naar mijn mening dus alles behalve malafide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
Updateje voor de wachtenden, het aantal boeken dat gemaakt kan worden per week is verdubbeld gegaan, dus de verwachting is dat ze binnen 3/4 weken alle achterstand hebben weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
En waar haal jij deze informatie vandaan? Ik wacht al maanden op 2 boeken, mailen en bellen levert niets op. Mybks is overgenomen, die drukker is weer failliet gegaan en mybks is weer overgenomen. Maar hier iets over communiceren ho maar.
Contact met ibood is wel mogelijk maar daar voelt men zich ook niet verantwoordelijk en stuurt niets meer dan een standaard mail rond met 'het komt goed'.

Het gaat mij nog niet eems zozeer om het geld van de vouchers, maar het is zo zonde van de tijd die je erin hebt gestopt, soms dagen.. en dan is het gewoon schofterig zoals mybks hier mee omgaat. 'Wij beantwoorden email weer'. Helemaal niet. En telefonisch krijg je al maanden niets meer dan een bandje. Heb fatsoen en informeer mensen gewoon met regelmaat.

Voor mybks EN voor ibood is dit echt zeer slechte reclame aan het worden.

[ Voor 5% gewijzigd door pasajo op 30-07-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
DinoPK schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:28:
Het gaat mij nog niet eems zozeer om het geld van de vouchers, maar het is zo zonde van de tijd die je erin hebt gestopt, soms dagen..
als je de mybks software heb gebruikt (installatie, niet online) kan er "hoop" zijn. Top fotoalbum gebruikt dezelfde software maar dan met andere branding, andere logo's dus.Ik heb geprobeerd de project files van mybks in de project map van top fotoalbum te zetten, maar hij pakte het niet. Beide programma's naast elkaar draaien lukt ook niet, dan krijg ik de melding "programma is al gestart"

ik ben een tweaker, maar even closed source software manipuleren is mij teveel gevraagd

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Ik heb inmiddels een antwoord terug van ibood
Beste heer van dijk,

dit kan helaas niet bij ons. U heeft het fotoboek besteld en de boeken worden weliswaar met een ruime vertraging geleverd, maar ze worden wel geleverd.

MYBKS heeft naar verwachting nog ongeveer 1 maand nodig om de gehele achterstand weg te werken, dit hoeft niet te betekenen dat u nog een volle maand of langer moet wachten, het kan ook zijn dat uw boek binnen een paar werkdagen bij u wordt geleverd.

Nogmaals wij snappen dat de situatie en de vertraging in de levering enorme frustraties oplevert, wij hopen oprecht dat mybks alle boeken zo snel mogelijk verwerkt zodat alle leveringen hierdoor spoedig volgen.

Onze oprechte excuses, ook namens MyBKS.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service
Nu heb ik tenminste een verwachte levertijd, ipv uitzichtloos wachten op levering.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 07:26

Smarron

The bend

Ook maar even in de gaten houden hier. Eind mei besteld, tot op heden niks mogen ontvangen. Bellen en emailen heeft geen zin, want ik krijg 0 respons. Had het eigenlijk al een beetje opgegeven. Maar als ik bovenstaande berichten zo lees, krijg ik weer een beetje hoop terug.

Wie weet wordt het een mooi kerstcadeau. 8)7

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
mrc4nl schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 00:41:
Ik heb inmiddels een antwoord terug van ibood

[...]

Nu heb ik tenminste een verwachte levertijd, ipv uitzichtloos wachten op levering.
Het is tekenend voor de reputatie van bedrijven als iBood. Daar kun je helaas niet zo veel integriteit verwachten.

Mail gewoon terug dat je een voucher hebt gekocht met de voorwaarde dat er binnen vijf werkdagen een boek geleverd zou worden. Deze voorwaarde van de voucher wordt niet nagekomen en wordt na vele aanmaningen nog steeds niet nagekomen. Je kunt op grond hiervan ontbinden door gewoon in de mail te zetten: "De overeenkomst kan niet meer hersteld worden. Ik ontbind de overeenkomst en wil mijn geld terug." Dat is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT Marty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
Beste tweakerts, ik heb eind mei/begin juni 4 albums besteld en kreeg vandaag ineens 3 van de 4 albums binnen. Ik heb dus ook zo'n twee maanden moeten wachten. Overigens staat myBKS account nog steeds dat al mijn albums op 'in productie' staan en die status klopt dus niet. Kijk je dus niet stuk op de status in je account, want dat zegt niet zoveel. Hij kan dus elk moment op je deurmat vallen, maar bij mij heeft het dus een maand of 2 geduurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:43
Je hebt inderdaad recht op ontbinding. Een termijn van 5 werkdagen is exact, dus is de verkoper direct in verzuim op het moment dat deze termijn overschreden wordt. Zelfs als het hier gaat om een niet-fatale termijn, dan geldt een termijn van max 1 maand, welke verkort kan worden middels een ingebrekestelling. Maar ook die termijn wordt niet gehaald. Tja, je zal vervolgens wel naar de rechter moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
iBOOD is redelijk coulant in dit soort situaties alleen kunnen ze je niet refunden als deze boeken al in het productieproces zitten, aangezien je dan (inderdaad veeeeeels te laat) je boek hoe dan ook gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
Ik wacht inmiddels ook al meer dan 2 maanden op mijn boek.

Wat ik naast de ontzettend slechte communicatie nog veel storender vind is dat je vandaag de dag nog steeds 5 werkdagen wordt voorgeschoteld als je nu zou bestellen. Dat is in mijn ogen je reinste oplichting als je orders van 9 weken terug nog niets eens uitgeleverd hebt. Er staat wel bij dat het wegens achterstand kan oplopen tot 2 weken. Ik denk dat ze daar een tikfout hebben gemaakt met maanden.

Ik vraag me ook af of de boeken die nog geleverd moeten worden ook wel dezelfde kwaliteit gaan hebben als die van zeg een jaartje geleden. Dit aangezien ze blijkbaar al 2 keer van producent en eigenaar gewisseld zijn ivm faillissement.
oinkoink12 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 09:25:
iBOOD is redelijk coulant in dit soort situaties alleen kunnen ze je niet refunden als deze boeken al in het productieproces zitten, aangezien je dan (inderdaad veeeeeels te laat) je boek hoe dan ook gaat krijgen.
maar dan nog is dat niet conform de voorwaarden waaronder jij de voucher aangeschaft hebt. Daarnaast verliep de voucher eind mei dus iedereen heeft als het goed is besteld of heeft een verlopen voucher.

[ Voor 27% gewijzigd door harley op 03-08-2014 11:35 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
oinkoink12 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 09:25:
IBood is juist compleet onredelijk en al helemaal niet coulant. De ontbinding is slechts een juridische handeling waaraan een terugbetaling verbonden is, dat kan prima worden uitgevoerd door iBood. Dat de partijen vervolgens met onverkoopbare boeken blijven zitten, of op andere manieren een simpel systeem van bestellen - drukken - leveren niet kunnen beheersen, is natuurlijk niet voor risico van de consument die al zeer slecht behandeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:39
iBOOD coulant??
Sorry hoor, maar de iBOOD klantenservice is echt ruk.
Dit riekt naar een bedrijf dat onder zijn verantwoordelijkheid probeert uit te komen.
Zo te lezen werkt oinkoink12 bij iBOOD, dan is het wel begrijpelijk om de boel niet volledig af te kraken.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb veel over ibood gelezen, maart coulant heb ik zelden voorbij zien komen. Zelf weinig ervaring, gelukkig wel positief, maar ik dit specifieke geval kan ibood makkelijk annuleren, je hebt dat iets gekocht wat niet overeenkomt met wat ze aanboden.
Dat zij of die album toko dan blijven zitten met spullen, is niet de zorg van de klant..
Anders ga ik meteen schilderijen aanbieden, zijn wel pas over 5 jaar klaar.. Misschien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:09

Tarin

Just plain weird.

Wij wachten nog op een boek, besteld met de losse software en eind juni besteld. Het boek vanmijn ouders, wat ze online in elkaar hadden gezet, was 5 juni besteld en werd half juli geleverd. Daarvan bleek de kwaliteit echter stukken minder te zijn (pixelig, teksten klopten niet (unicode ids in plaats van speciale tekens), foto's op de kaft verschoven) dan die van de 3 boeken die we eerder al bij mybks hadden laten drukken (ook via ibood-vouchers), dus wij zijn erg benieuwd naar wat wij geleverd gaan krijgen... Over de boeken die we nu hebben zijn er bijzonder tevreden.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-01 08:05
Toevallig vorige week maar weer eens een mailtje gestuurd naar myBKS dat ik al een maand of twee/drie zit te wachten en toen we vandaag van een weekendje weg terug kwamen lag het album in de bus. Mooi album hoor. Ik hoop voor jullie dat ze de rest ook nog gaan produceren.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 615085

ik heb ook 2 fotoboeken besteld, de eerste heb ik na 2 maanden ontvangen, maar die is niet om aan te zien. het boek is verkeerd in elkaar gezet, zodat de foto's aan de onderkant allemaal afgesneden zijn. het tweede boek heb ik nog niet ontvangen. ik heb een emailcontact met IBOOD gehad, maar die nemen geen verantwoordelijkheid en zeggen dat zij er niets aan kunnen doen. Mybks reageert absoluut niet op mijn 3 emails die ik gestuurd heb en telefonisch zijn ze niet te bereiken. Ze nemen ondertussen nog wel steeds nieuwe fotoboeken aan en ze geven absoluut geen openheid van zaken , SLECHT!!!!
Ik hoop toch dat het opgelost wordt want ik heb in deze twee fotoboeken echt weken en weken werk zitten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

iBood is hier gewoon de verkoper en aansprakelijke. Bij wet zijn ze verplicht binnen 30 dagen na bestelling te leveren. Doen ze dat niet, kan je ontbinden.

Weigeren ze te ontbinden, dan kan je vorderen. Echter, dat kan ook prijzig zijn. Je zou kunnen overwegen iBood te laten weten dat als het niet opgelost wordt, er via mijnpolitie.nl aangifte gedaan wordt met een hoop mensen. Er wordt nu al zo lang de wet genegeerd, laat de politie maar uitzoeken of dit nog wel te zien is als bonafide bedrijf. Het is in ieder geval een duidelijk signaal naar iBood dat ze mogen stoppen met de wet te negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:12
Anoniem: 27535 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:38:
iBood is hier gewoon de verkoper en aansprakelijke.
Is dat zo? Ze leveren je toch alleen een voucher?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Ze leveren de voucher en de voucher wordt niet nagekomen. De overeenkomst voor de voucher ontbind je, dus moet je je geld daarvoor terugkrijgen. Tegelijk ook even de overeenkomst voor het fotoboek ontbinden, zodat je daarvoor ook je geld terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Anoniem: 27535 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:38:
iBood is hier gewoon de verkoper en aansprakelijke. Bij wet zijn ze verplicht binnen 30 dagen na bestelling te leveren. Doen ze dat niet, kan je ontbinden.

Weigeren ze te ontbinden, dan kan je vorderen. Echter, dat kan ook prijzig zijn. Je zou kunnen overwegen iBood te laten weten dat als het niet opgelost wordt, er via mijnpolitie.nl aangifte gedaan wordt met een hoop mensen. Er wordt nu al zo lang de wet genegeerd, laat de politie maar uitzoeken of dit nog wel te zien is als bonafide bedrijf. Het is in ieder geval een duidelijk signaal naar iBood dat ze mogen stoppen met de wet te negeren.
Ik heb bijna 4 weken geleden aangifte gedaan via mijnpolitie.nl
reactie nul komma nul. Dat houdt volgens hunzelf in dat er nog geen noemenswaardige voortgang in de zaak is :(

22 Juli aangifte gedaan
5 Augustus
Voortgang
Geachte mevrouw, heer,
Onlangs heeft u melding gedaan van oplichting op internet. Uw gegevens zijn verwerkt in een landelijke database en worden geanalyseerd.
Daarover zijn nog geen bijzonderheden te melden. Zodra dat wel het geval is, ontvangt u daarover een mail.

In het geval dat de aangifte tegen de wederpartij eigenlijk niet meer noodzakelijk is wordt u vriendelijk verzocht deze alsnog in te trekken.
U kunt de aangifte direct intrekken zonder in te loggen.
Met vriendelijke groet,
Landelijk Meldpunt Internetoplichting (LMIO)

Deze mail is automatisch aangemaakt.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Vroeger raakte een fotoontwikkelaar nog wel eens een rolletje kwijt of kwam je erachter dat je 36 foto`s geschoten had op een rolletje zonder lichtgevoelig materiaal.
(waarvoor je als vervanging een mooi nieuw onbelicht rolletje ter vervanging kreeg, wat je dan het meest vernietigende kansloze gevoel ooit gaf)

Ik neem aan dat meesten de foto`s digitaal hebben opgestuurd en dus gewoon nog de originelen thuis hebben liggen.
Waarbij hoevaak kijk je in je fotoalbum, niet elke dag lijkt me.
En het is niet zo dat je andere dingen nu niet kan doen omdat je GPU nog ontbreekt in je PC kast.

Waarschijnlijk is de actie gewoon iets te hard gegaan en hebben ze er gewoon teveel vouchers van verkocht.
(ben benieuwd hoeveel de prijs per voucher was, wordt niet vermeld hier nl)

Het lijkt volgens vorige posts uiteindelijk toch geleverd te worden dus is het misschien leuker om nog wat geduld te hebben en een klein nieuw opstartbedrijfje (met positieve bedoelingen) niet meteen met de grond gelijk te maken.

Mensen maken fouten.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cheiron schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:34:
[...]

Is dat zo? Ze leveren je toch alleen een voucher?
Ja. Je sluit een overeenkomst met iBood, niet met wie anders ook. Anders ook wel makkelijk om bv TVs te verkopen, de chinese fabrikant levert kartonnen versies, en als winkel wijs je lekker naar de fabrikant. De reden dat het zo niet werkt, is dat je altijd moet kunnen weten met wie je zaken doet en wie dus verantwoordelijk is. Dat geldt voor de voucher. Als voor het album los betaald is bij de winkel, moet je daarvoor bij de winkel zijn.
enchion schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:43:

Het lijkt volgens vorige posts uiteindelijk toch geleverd te worden dus is het misschien leuker om nog wat geduld te hebben en een klein nieuw opstartbedrijfje (met positieve bedoelingen) niet meteen met de grond gelijk te maken.

Mensen maken fouten.
De uitvoerende partij staat hier los van (de voucher). Het is iBood met wie men een overeenkomst heeft, en die weigert de wettelijke rechten van hun klanten te respecteren - en daar hebben ze inmiddels ook wel een reputatie in. Aanpakken dus.

Ik lees dat er een aangifte is; er zijn er 3 nodig om het rekeningnummer als verdacht gemarkeerd te krijgen op mijnpolitie.nl, en als iedereen ook een brief naar de bank doet, zal er zeker een signaal binnenkomen.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 18-08-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:52
Hier ook boek besteld, contact gehad met ibood en het bleek dat mybks failliet was gegaan. Inmiddels overgenomen en men probeerde de achterstand in te halen, het zou om honderden producten gaan, dus kon wel even duren!
Ik dacht naja voor 20 euro is het anders pech geweest, maar wonder boven wonder vorige week ineens het boek in de bus! En ook gewoon helemaal goed en uitstekende kwaliteit!

Overigens duurde de reactie van ibood echt 2 of 3 weken ofzo...druk op de klantenservice of zoiets.

Mail:
klantenservice waardoor wij achterlopen met het beantwoorden van binnenkomende berichten, onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Inmiddels zijn zij per e-mail weer bereikbaar. Mocht u tot op heden nog geen reactie hebben ontvangen op uw vraag, willen wij u vriendelijk verzoeken te mailen naar klantenservice@mybks.nl.

[ Voor 62% gewijzigd door Martinusz op 18-08-2014 22:01 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:12
Anoniem: 27535 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:51:
[...]

Ja. Je sluit een overeenkomst met iBood, niet met wie anders ook. Anders ook wel makkelijk om bv TVs te verkopen, de chinese fabrikant levert kartonnen versies, en als winkel wijs je lekker naar de fabrikant. De reden dat het zo niet werkt, is dat je altijd moet kunnen weten met wie je zaken doet en wie dus verantwoordelijk is. Dat geldt voor de voucher. Als voor het album los betaald is bij de winkel, moet je daarvoor bij de winkel zijn.
Waarom ik de vraag stel is omdat het om een kortingsvoucher gaat in plaats van een fysiek product. De kortingsvoucher is in principe succesvol gebruikt (er is een korting berekend bij de bestelling).

Dit neemt natuurlijk niet weg dat Ibood hier een rol in zou moeten spelen, maar ik vroeg het mij toch een beetje af

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat verandert het verhaal niet; het zou wederom de deur openzetten voor creatieve constructies om consumenten te duperen. Conformiteit is dat jij je voucher kan gebruiken om vervolgens geleverd te krijgen waar die voucher voor was. Er is dus niet binnen 30 dagen een conform product geleverd: een voucher die je vervolgens in 5 werkdagen een album oplevert, zoals door iBood geadverteerd.

iBood heeft de vouchers verkocht, en is daarmee de partij waarmee die overeenkomst is gesloten. Een probleem bij leverancier kan er toe leiden dat de albums niet geleverd kunnen worden (faillissement) maar ontslaat iBood niet van hun verantwoordelijkheid voor de voucher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Dit is juridisch niet zo eenvoudig. iBood verkoopt geen album, maar een (deel van een) claim op een album dat door een derde partij wordt geleverd. Ik weet niet of iBood juridisch aansprakelijk is als die derde partij in deze in gebreke blijft als gevolg van een faillissement.

Misschien is dit een goede les om nog een goed na te denken over cadeau- , waardebonnen, vouchers e.d., je koopt immers standaard een counterparty risk erbij in

[ Voor 35% gewijzigd door Henk007 op 19-08-2014 08:38 ]

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-04 17:42
Heb al een vijftal boeken bij MyBKS laten drukken in het verleden en ben altijd zeer tevreden geweest over zowel klantenservice, prijs als kwaliteit van de boeken. Had ook nog 2 iBood vouchers (geldig tot 31 September) en heb zojuist met één van beide een boek van onze zomervakantie besteld.

Op de website staat inmiddels dat de levertijd langer dan de normale 5 werkdagen zal zijn. Ik ben benieuwd wanneer het boek op de mat valt; misschien is de achterstand inmiddels wel ingelopen. Ook ben ik benieuwd of ik verschillen zie omdat het boek nu in een andere drukkerij wordt geproduceerd. Ik hoop het niet..

Zodra ik 't boek binnen heb zal ik even laten weten (eventueel met foto's) of er verschillen zichtbaar zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Torrentus op 21-08-2014 14:17 ]

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:43
Er worden hier twee overeenkomsten gesloten. Bij de eerste overeenkomst wordt een waardebon gekocht. En bij de tweede overeenkomst wordt een product gekocht. Tussen deze twee overeenkomsten bestaat een lotsverbintenis, omdat er een grote samenhang is. Als de tweede overeenkomst kan worden ontbonden, dan geldt dit ook voor de eerste overeenkomst. Dat betekent dat de klant zijn geld terug moet krijgen, iBOOD de waardebon en de winkel het product.

• harley
enchion schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:43:
Vroeger raakte een fotoontwikkelaar nog wel eens een rolletje kwijt of kwam je erachter dat je 36 foto`s geschoten had op een rolletje zonder lichtgevoelig materiaal.
(waarvoor je als vervanging een mooi nieuw onbelicht rolletje ter vervanging kreeg, wat je dan het meest vernietigende kansloze gevoel ooit gaf)

Ik neem aan dat meesten de foto`s digitaal hebben opgestuurd en dus gewoon nog de originelen thuis hebben liggen.
Waarbij hoevaak kijk je in je fotoalbum, niet elke dag lijkt me.
En het is niet zo dat je andere dingen nu niet kan doen omdat je GPU nog ontbreekt in je PC kast.

Waarschijnlijk is de actie gewoon iets te hard gegaan en hebben ze er gewoon teveel vouchers van verkocht.
(ben benieuwd hoeveel de prijs per voucher was, wordt niet vermeld hier nl)

Mensen maken fouten.
Het gaat mij niet om het geld per sé (alhoewel ik ook gewoon hard werk voor mijn centen) maar vooral over
- de gebrekkige en onvolledige communicatie vanuit mybks
- het afstandelijk reageren van iBood
- en het feit dat ik 3 weken werk in het boek heb zitten voordat het verzonden kon worden naar hun.

Als ik dat bestand bij een andere drukker kon aanleveren deed ik dat direct.
en My BKS is geen opstartend bedrijfje en als ze het niet aankunnen hadden ze een maximaal aantal aan het te verkopen vouchers moeten koppelen. Daarnaast is een weekje langer geen probleem (mits je dat laat weten) maar na bijna 3 maanden nog niets hebben behalve een belofte van maximaal 2 weken welke 2 maanden geleden is geweest dan ben je de boel aan het voorliegen. En DAAR kan ik niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Wonderbaarlijk genoeg heb ik het boek mogen ontvangen. printkwaliteit is gemiddeld maar het papier vind ik wel erg dun voor hun "topproduct"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 08:51
Ik heb ook nog een bestelling open staan van 19 mei. Eind juni eens gaan zeuren bij iBood en MyBKS, en van iBood de standaardreactie gehad, en van MyBKS na veel herhaling een standaardmail dat het binnen enkele weken opgelost zou zijn. Dat is nu dus ook alweer 2 maanden geleden.

Het is jammer dat het zo gelopen is, maar uiteindelijk had dit bij alle partijen waar ik zo'n boek besteld had kunnen gebeuren. Het is voor mij 20 euro via de iBood voucher, jammer maar helaas.Mocht het toch nog komen is dat uiteraard welkom, anders zal ik nog eens bedenken of er een andere partij is waar ik deze moeite nog een keer voor wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
o leuk een mailtje van mybks :/
Geachte klant van Mybks.

De productie van Mybks fotoboeken heeft forse vertraging opgelopen. Mogelijkerwijs bent u hier door benadeeld en wij willen u bij deze laten weten dat wij deze situatie betreuren.

Deze situatie is ontstaan na een faillissement van de vorige eigenaar van het productiehuis van Mybks. Wij hebben de website overgenomen met de daarbij horende leveringsverplichting van ongeveer 5000 boeken. Deze zijn veelal verkocht via iBood ruim vóór het faillissement.
Doordat wij Mybks hebben overgenomen hebben is er nu de mogelijkheid om het boek aan u uit te leveren.
dikke doei , steek dat fotoalbum maar lekker in je *vies woord* Waar blijft de mogelijkheid tot anuleren?
Ik wil mn knaken terug!, zou mybks niet blij zijn dat de wachtrij korter wordt?

rest van mail:
Wij zijn druk bezig met het uitleveren van de fotoboeken en wij hebben alle vertrouwen in Mybks als organisatie. Wij willen en zullen hier weer een bloeiende onderneming van maken. De bestelde fotoboeken leveren wij nu wekelijks in grote partijen uit, zonder dat wij daar inkomsten tegenover hebben staan. Om de financiële impact van het leveren van deze boeken op onze jonge organisatie te beperken, hebben wij de afgelopen periode gekozen voor een focus op de productie en daarom een minimale klantenservice bezetting. Hiervoor vragen wij u om uw begrip en uw geduld.

Wij hebben ons best gedaan om u zo goed als mogelijk op de hoogte te houden van eventuele vorderingen. Wij begrijpen echter dat het heel vervelend voor u is dat deze informatie beperkt is geweest.

Momenteel zijn wij dus hard bezig met het uitleveren van fotoboeken, zoals u op verschillende review websites ook kunt lezen. Klanten zijn vaak zelfs zeer te spreken over de uitstekende kwaliteit die wij leveren!

Indien u behoort tot de groep mensen die nog op het bestelde fotoboek wacht, willen wij u hierbij nogmaals onze excuses maken voor de onduidelijkheid en de opgetreden vertraging. Wij willen u echter ook laten weten dat wij hard werken aan alle fotoboeken, en dat uw fotoboek dus ook absoluut bezorgd zal worden!

Met vriendelijke groet / best regards,
Mybks team

==============================================
U ontvangt deze mail omdat u een fotoboek bij MyBKS besteld heeft.

Unsubscribe hotmail.com from this list:
http://prezco.us9.list-ma...e=89e09f3096&c=b02fe38665

Our mailing address is:
prezco bv
visseringweg 32
Diemen, MA 1112AS
Netherlands

Our telephone:

[ Voor 15% gewijzigd door mrc4nl op 26-08-2014 11:18 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Beetje rare reactie @ hierboven, wees blij dat zo'n toko het heeft overgenomen en je boek nog wilt leveren. Bij een faillissement mag je blij zijn als je nog wat terugziet, je had ook gewoon hele vette dikke pech kunnen hebben en nooit meer iets krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
martinusz schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:39:
Beetje rare reactie @ hierboven, wees blij dat zo'n toko het heeft overgenomen en je boek nog wilt leveren. Bij een faillissement mag je blij zijn als je nog wat terugziet, je had ook gewoon hele vette dikke pech kunnen hebben en nooit meer iets krijgen.
ik reageerde hier wat geïrriteerd, ik heb een nettere mail naar mybks verstuurd met de text:
"Doordat wij Mybks hebben overgenomen hebben is er nu de mogelijkheid om het boek aan u uit te leveren."
Waar is de mogelijkheid tot annuleren? het klinkt alsof ik keuze heb.

gr frank van dijk

ora et labora

• bups76
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-02-2022
Ik heb zelf voor dit bedrijf gewerkt en ze zijn al maanden failliet. De baas heeft nog even het geld van iBood weten te innen en kort daarna zijn ze failliet verklaard.

Op de klantenservice moesten ze blijven zeggen dat de boeken eraan zouden komen. Hetzelfde hebben ze ook gedaan bij Groupon met het label 1piece.nl.

Het enige wat je nog kan proberen is je geld terug te halen bij iBood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 19:20

XanderDrake

Build the future!

Holy sh*t.

Failliet. Die €20 kan me weinig bommen, maar de tig uren die ik ons fotoboek heb gestopt ben ik dus kwijt.
Vandaar dat ze niet reageren op mail nog telefoon. Ik heb mijn fotoboek gemaakt eind Juli maar de hele site + online software werkte nog gewoon. Geen melding van failliet waar dan ook. Dit is echt een aanfluiting.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
bups76 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:27:
Ik heb zelf voor dit bedrijf gewerkt en ze zijn al maanden failliet. De baas heeft nog even het geld van iBood weten te innen en kort daarna zijn ze failliet verklaard.

Op de klantenservice moesten ze blijven zeggen dat de boeken eraan zouden komen. Hetzelfde hebben ze ook gedaan bij Groupon met het label 1piece.nl.

Het enige wat je nog kan proberen is je geld terug te halen bij iBood.
Dan zit mijn gevoel (zie startpost) er gelukkig niet naast, maarja t kwaad was toen al geschied :/

Maar Mybks zou zijn overgenomen door prezco, dus wil niet zeggen dat er geen hoop meer is :)

[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 05-09-2014 12:06 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik lees hier dat MyBKS is overgenomen en dat de productie verder verloopt hoewel ernstig vertraagd:
http://www.klachtenkompas...eken-worden-niet-geleverd

iBood zit er iig op en ze hebben een paar dagen geleden nog contact gehad. Wie weet. Ik kan nog wel paar maanden wachten maar ik heb GEEN zin om weer van voor af aan te beginnen...

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbeest
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-04 21:49
Ik heb ook boeken besteld, los van iBood. mijn boeken zijn besteld rond 13 juli 2014 en komen volgens de nieuwe leverancier (prezco bv) eind september begin oktober. Ze beginnen komende week pas met productie van speciale formaten boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

ruudbeest schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:53:
Ik heb ook boeken besteld, los van iBood. mijn boeken zijn besteld rond 13 juli 2014 en komen volgens de nieuwe leverancier (prezco bv) eind september begin oktober. Ze beginnen komende week pas met productie van speciale formaten boeken.
Dank voor de mededeling, vraagje wel: heb jij direct met hun contact op genomen om deze info te krijgen? Ik ben dus benieuwd hoe de klant-order-overdracht werkt in dit geheel en of ik mij hierin actief moet opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bups76
  • Laatst online: 27-02-2022
ruudbeest schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:53:
De "nieuwe" leverancier is van de oude eigenaar Olav de Glas van het failliete Haarmans welke ook MyBKS had overgenomen. Bij dit bedrijf werd er ook van alles aan klanten/leveranciers/personeel beloofd. Hij is dus precies hetzelfde spelletje aan het spelen maar dan onder een andere naam.

Ik zou zeggen zoek eens op 1piece, haarmans of olav de glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
Die fotoboeken gaan daadwerkelijk nog gewoon komen, van de achterstand van bijna 3000 boeken voor iBOOD zijn er nu nog "maar" een kleine 600/700 die nog geproduceerd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETalker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10-2023
Ik hoop ook dat alles nog in orde komt. Want ik zit met 3 bonnen die eind deze maand vervallen. Na een weekend zwoegen heb ik mijn eerste 2 albums af en nu lees ik dit... dus fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Laatst online: 06-04 16:46
Toevallig gezocht via Google op mybks en de status van de levering op te vragen. En dan stond dit topic in de zoek resultaten. :o

Vorig jaar ook van de aanbieding gebruik gemaakt. Uiteindelijk een prachtig boek geleverd gekregen, waarvan de kwaliteit echt goed is... :)

Treurig om te horen dat het nu zo loopt. En wat mensen ook zeggen, gaat niet echt om het geld, maar meer om de tijd die je kwijt bent om 110 pagina's te vullen.
Geduld is in dit geval een schone zaak. Ben dan ook echt benieuwd nu ze die achterstand in gaan halen hoe de kwaliteit zal zijn in vergelijking met de vorige....

Zelf pas 21 augustus bestelt, dus ik vermoed dat deze rond kerst binnenkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

oinkoink12 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:00:
Die fotoboeken gaan daadwerkelijk nog gewoon komen, van de achterstand van bijna 3000 boeken voor iBOOD zijn er nu nog "maar" een kleine 600/700 die nog geproduceerd moeten worden.
Goed nieuws :) Is dit recente informatie?
bups76 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 16:00:
De "nieuwe" leverancier is van de oude eigenaar Olav de Glas van het failliete Haarmans welke ook MyBKS had overgenomen. Bij dit bedrijf werd er ook van alles aan klanten/leveranciers/personeel beloofd. Hij is dus precies hetzelfde spelletje aan het spelen maar dan onder een andere naam.

Ik zou zeggen zoek eens op 1piece, haarmans of olav de glas.
Het maakt mij niet uit, al was het Pietje Puk. Ik wil mijn fotoboek, en vervolgens maak ik alleen nog maar fotoboeken bij gevestigde namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
Zo vers als ik het kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ben denk ik nog 1 van de 600/700 die nog niks heeft ontvangen. Enig idee of er een bepaalde volgorde van productie en levering inzit ? Ik had hem 1 dag voor verloopdatum (ik dacht dat dat 1 juni was) gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 619686

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 09-09-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Smarron schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:28:
[...]
Ben denk ik nog 1 van de 600/700 die nog niks heeft ontvangen. Enig idee of er een bepaalde volgorde van productie en levering inzit ? Ik had hem 1 dag voor verloopdatum (ik dacht dat dat 1 juni was) gemaakt.
Het was volgens mij eind deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 619960

Voor het vierde jaar op rij na de vakantie een fotoboek samengesleept en besteld op myBKS.
De vorige jaren telkens uiterst tevreden over de geleverde kwaliteit.

Dit jaar besteld op 21 augustus, nogal geschrokken van de prijs (160+ euro) en nu ontdek ik deze discussie.

@OinkOink:
- wat is jouw bron?
- ben je zeker dat de productie van de boeken nog gaande is?
- de 600/700 boeken, is dit in met inbegrip van de bestellingen zonder ibood voucher?

De site vermeld een vertraging van 4-6 weken. Als ik de reacties lees lijkt de levertermijn langer?

• oinkoink12
Ik heb geen idee van bestellingen zonder voucher. We krijgen alleen af en toe een schatting/overzicht van hoeveel bonnen er uitgestuurd zijn, dit afzetten tegen hoeveel bonnen we hebben uitgezet kunnen we de vertraging/achterstand zien.

Anoniem: 619686

*knip* dat is dus niet de bedoeling

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 10-09-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Bij zou je trouwens terecht moeten voor je geld terug? iBood, kan je die ook aanspreken?

http://www.xbmcfreak.nl/

Anoniem: 620772

Ik heb nog een voucher liggen die geldig is tot aan het eind van de maand voor het dubbeldik boek.

Ik zou nog snel iets ineen kunnen flansen met weinig foto's per pagina zodat ik er niet teveel tijd in steek, er is blijkbaar nog wel een kans dat het toekomt, anders is mijn voucher zobiezo verlopen.

Kan ik nog met de oude OFFLINE software dit doen, of moet ik dit met de ONLINE software doen.
Op de site van MyBks staat dat je kan kiezen, en daar ik in het verleden al ben begonnen met de offline software en nog een half afgewerkt boek staan heb ...

Enig idee?

thanks

• Siegfried.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-05-2023
Heeft iemand de MyBKS-software voor Windows voor mij? De download van hun website mislukt steeds, en ik wil inderdaad ook voor het verlopen van de voucher graag nog even een boek in elkaar zetten.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Siegfried. schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:23:
Heeft iemand de MyBKS-software voor Windows voor mij? De download van hun website mislukt steeds, en ik wil inderdaad ook voor het verlopen van de voucher graag nog even een boek in elkaar zetten.
ik hem m online voor je gezet:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

ora et labora

• Siegfried.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-05-2023
mrc4nl schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:32:
[...]

ik hem m online voor je gezet:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

De offline versie zal een stuk beter zijn dan de online versie... Die is buggie als hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 621994

Dag allemaal,

ik heb me ook aangemeld bij tweakers om mijn ervaring en actie tegen MyBKS te vertellen. Wellicht hebben jullie er iets aan.

Op 30 juli een bestelling gedaan via de offline software. Dit doe ik al drie jaar achter elkaar en ben tot op heden erg tevreden. Helaas nog steeds niets ontvangen en nadat ik had betaald kreeg ik geen reactie meer op email en bellen geeft een automatische beantwoording waarna je wordt opgehangen. Alle alarmbellen gingen bij mij meteen rinkelen. Geld is binnen en dan hoor je niets meer!

Een gezocht of er nog meer bedrijven op hetzelfde adres stonden en wat blijkt. Drukkerij Prezco zit op hetzelfde adres gevestigd en nam de telefoon wel op. Door gevraagd naar iemand van MyBKS, die ik vervolgens aan de telefoon kreeg. Een heel *** verhaal en dat ze nu de achterstand aan het verwerken zijn. Kreeg alleen steeds hetzelfde verhaal en een heel onaangename en onbeleefde manier 'door je strot geduwd'. Inmiddels nog niets ontvangen, dus maar een 'ingebrekestelling' geschreven. Hieronder kun je hem lezen en eventueel gebruiken mocht je dit zelf ook willen. Tot op heden (19 sep) niets van MyBKS gehoord, dus mijn gevoel zegt dat er niets meer gaat komen. Volgende actie is om mijn geld terug te krijgen, eens kijken wat ze hier op te zeggen hebben. Waarschijnlijk zal ik hier iBood op bij moeten betrekken, aangezien die mij de voucher hebben verkocht en er verder niets mee te maken willen hebben!

To be continued dus! |:(
Hieronder de brief aan MyBKS:

MyBKS
Vissingerweg 32
1112 AS Diemen

Betreft: Ingebrekestelling MyBKS voor ordernummer #######
Datum: 8 september 2014

Geachte heer/mevrouw,

Helaas bent u zowel telefonisch alsmede schriftelijk per e-mail niet te bereiken, waardoor ik gedwongen ben deze actie te ondernemen omdat u zich niet houdt aan onze overeenkomst.

Met deze brief stel ik u in gebreke op een nog niet verrichte prestatie zoals vermeld in artikel 6:82 van het Burgelijk Wetboek. Op 30 juli 2014 heb ik via de MyBKS offline software een fotoboek (Dubbeldik Liggend A4 Hardcover) samengesteld. Deze bestelling heeft ordernummer #######. Ik maan u bij deze aan om de op 30 juli 2014 overeengekomen prestatie in goede orde te verrichten. Zoals beschreven in artikel 119a van het Burgerlijk Wetboek heeft u een maximale levertijd van 30 dagen. Dit is ruim meer dan de vijfwerkdagen zoals op uw website staat. Ik verwacht uiterlijk vrijdag 19 september 2014 het bestelde fotoboek (ordernr. #######) te ontvangen. Indien u niet aan deze termijn houdt treedt u in verzuim en ben ik genoodzaakt verdere actie te ondernemen.

Ik heb via de firma Prezco Printing Media (gevestigd op hetzelfde adres als MyBKS) contact gehad met enkele personen die zich voordeden werkzaam te zijn bij MyBKS. Hierbij kreeg ik elke keer hetzelfde verhaal te horen dat u problemen heeft met de levering van bestellingen. Echter wordt dit via uw eigen officiële kanalen (website, email en telefoon) niet gecommuniceerd. Een snelle zoektocht op internet leert mij dat elke bestelling niet of pas na maanden wordt geleverd.

Ik vertrouw er op dat u uw verplichtingen nakomt en ik uiterlijk 19 september 2014 mijn bestelling ontvang.

In afwachting van uw reactie,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Is het niet zo dat je (deels) je pijlen nu richt op de verkeerde firma? Uit eerdere reacties in dit topic en ook elders op internet heb ik begrepen dat MyBKS failliet gegaan is na de Ibood Actie en dat het bedrijf dat MyBKS overgenomen heeft uit coulance de vouchers aangenomen heeft, en de boeken alsnog produceerd (maar wel met flinke achterstand en een daarbij horende vertraging).Dat de communicatie vanuit MyBKS niet echt lekker lijkt te lopen is natuurlijk erg vervelend, maar misschien niet geheel vreemd als het bedrijf inderdaad is overgenomen na een faillisement en ze druk bezig zijn de zaak weer vlot te trekken.

Mocht deze berichtgeving inderdaad kloppen lijkt het mij dat wanneer je de koop wil ontbinden of andere juridische procedures wil starten je bij Ibood zal moeten aankloppen.

[ Voor 21% gewijzigd door Dennism op 19-09-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap niet waarom de pijlen op ibood gericht moeten zijn?
De bestellingen zijn geplaast bij mybks met of zonder een kortingsvoucher van ibood. Als het nu een kortingsbon was die je uit de krant knipte, ga je toch niet de krant aanklagen?
Ik kan nog begrijpen dat aangezien ibood de voucher verkocht en je ervoor betaald hebt, dat je je geld van de voucher zou terugwillen van ibood.
Als ik de discussie hierboven lees, lijkt het dat ibood probeert te bemiddelen en nog contact heeft met (ex-mybks). Dat vind ik positief van hen.

Anyhow, Ik wil helemaal geen geld terug, ik wil mijn bestelde fotoboek, in de kwaliteit die ik gewoon was van mybks. En liever vandaag dan morgen.

MyBKS is dus overgenomen door Prezco.
Dus denk ik dat iedereen die z'n boek wil zien zich moet richten tot Prezco.
Op een facebook mybks review pagina lees ik dat prezco soms wel reageert op mail en telefoon, en blijft beloven dat bestelde boeken geleverd gaan worden.

Ik wacht tot eind september op m'n bestelling (dan is het zes weken voorbij). Dan volg ik krijnb's aanpak en stuur ik de ingebrekestelling, maar dan geadresseerd aan mybks EN Prezco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Omdat als ik de situatie goed begrijp (inzake aankopen met voucher van Ibood) Ibood deze vouchers heeft verkocht en dus volgens het nederlandse recht verantwoordelijk is in deze zaak als verkoper. Ik vind de vergelijking met een coupon uit de krant ook een beetje krom daar een coupon in de krant geen product is wat je als consument gekocht hebt, wat een voucher gekocht bij Ibood wel is. Daarnaast gebruik je een coupon uit de krant normaliter direct bij de verkoper, waardoor deze ook de verantwoordelijkheid heeft en niet bij een 3de partij (wat MyBKS in deze lijkt te zijn).

Als verder de melding op diverse bronnen klopt van het faillisement van MyBKS, dan vind ik het alleen maar netjes dat bestelde foto boeken alsnog worden geleverd door de nieuwe eigenaar wanneer deze besteld waren voor de datum van faillisement c.q. overname, daar zij dit voorzover ik weet niet verplicht zijn (zie ook andere faillisements zaken waar consumenten nul op rekest halen na een vooruit betaling aan een winkel die failliet gaat, daarna doorgestart wordt maar niet meer hoeft te voldoen aan verplichtingen van voor het faillisement). Belangrijk is dus denk ik in deze, zeker wanneer je zonder voucher besteld hebt om te kijken of MyBKS inderdaad failliet gegaan is, en of je bestelling voor of na het faillisement geplaatst is.

Voor bestelde boeken na de overname datum en niet betaald met vouchers lijkt het me overigens duidelijk dat MyBKS wel verantwoordelijk is, al weet ik niet of er ook probleemgevallen bekend zijn waar dit aan de orde is, de meldingen die ik gezien heb met vertragingen in de levering waren allemaal met voucher van ibood.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 19-09-2014 17:55 ]

Mijn bestelling zonder voucher was via de site van mybks.
Deze site spreekt nergens van een stopzetting van de activiteiten.
Meer nog, mijn bestelling EN betaling hebben ze wel geaccepteerd.Ik ga ervan uit dat het rekeningnummer nu eigendom is van Prezco. Volgens het mastercard-uittreksel heb ik 160 euro overgemaakt aan "fotoboeken MSP". Ik ga eens informeren of Mastercard kan aangeven welke BV uiteindelijk mijn geld heeft ontvangen.

Als Prezco de activiteiten heeft overgenomen heb ik dus een bestelling bij hen geplaatst. Dan is MyBKS is een merknaam van hen geworden. Klachten zal ik dus bij Prezco moeten indienen.

Wat de ibood voucher betreft: ik ben geen jurist, dus wat ik erover denk is slechts mijn ongefundeerde mening. Zou het niet zo kunnen zijn dat wie een ibood kortingvoucher heeft gekocht, niet meer heeft gekocht dat een waardebon waarmee je korting krijgt bij een bestelling bij MyBks.
En die heeft iedereen met een voucher ook gekregen bij het plaatsen van de bestelling. Dus heb je gekregen wat je bij ibood kocht: een korting, geen fotoboek.
Geen idee wat de juridische verantwoordelijkheid van ibood verder inhoud. Ik ken de wetgeving hieromtrent niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 621994

Zoals ik het heb begrepen is niet MyBKS failliet gegaan, maar de producent die zij inhuurden om het printwerk te laten doen. Ze hebben dus een tijdje geen producent gehad die de boeken kon drukken. Na een korte periode hebben ze weer een nieuwe producent gevonden en zouden nu alle boeken in productie moeten zijn. Kan zijn dat ik er helemaal naast zit, maar dit is zoals ik het heb begrepen in mijn telefonische contact met Prezco.

Indien dit correct is blijft de overeenkomst met MyBKS dus gewoon bestaan en dient deze te worden nagekomen. Wordt deze niet nagekomen krijg ik mijn geld terug. Wat ik wel lastig vindt is dat ik een boek heb besteld, waarvoor ik deels nog een stuk heb moeten bijbetalen. Dus een deel is via de voucher van iBood en een ander deel is direct bij MyBKS.

Ik heb ook contact met iBood, maar hier krijg je precies dezelfde onzin voorgeschoteld. Er wordt gevraagd om geduld, maar dat is bij mij inmiddels wel helemaal op. Mijn gevoel zegt aan alle kanten dat je gewoon wordt genept. Anders had MyBKS dit probleem vast wel netjes kunnen melden zodat ik hier vooraf rekening mee kon houden en mij veel netter te woord gestaan.

Mij actie is nu om iBood nu nog 1 keer te wijzen op haar verplichting tot het nakomen van de overeenkomst. Anders gaat er ook een ingebrekestelling naar iBood. Daarna aangifte tegen beide, want er klopt echt helemaal niets van en geen van beide wil meewerken aan een oplossing. Tot nu toe nergens uitsluitsel over wie nu waar voor verantwoordelijk is. Zelf twijfel ik nog of alles bij MyBKS ligt of ook voor de voucher bij iBood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik moet zeggen, als ik voor de december dat fotoboek niet heb, dan neem ik ik iBood ook op de korrel. Ze kunnen ons niet permanent aan het lijntje houden. Maar toch heb ik goede hoop, mensen ontvangen boeken heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Laatst online: 04-04 10:36

jeka

Support your local club.

Ik wacht ook nog steeds. Duurt aardig wat langer dan ze hadden gemaild...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:35

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

XanderDrake schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:59:
Ik moet zeggen, als ik voor de december dat fotoboek niet heb, dan neem ik ik iBood ook op de korrel. Ze kunnen ons niet permanent aan het lijntje houden. Maar toch heb ik goede hoop, mensen ontvangen boeken heb ik begrepen.
Hier hetzelfde. Gister ook een mailtje er heen gestuurd. Dat het wachten me nu toch echt te lang gaat duren. :| :/ Ik wil mijn fotoboeken! Zeker na al die tijd die ik er in heb gestopt. :F

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

mydogisgone schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:48:
Hier hetzelfde. Gister ook een mailtje er heen gestuurd. Dat het wachten me nu toch echt te lang gaat duren. :| :/ Ik wil mijn fotoboeken! Zeker na al die tijd die ik er in heb gestopt. :F
Exact. Ik wil wel geduldig zijn, zolang ik hem maar krijg. Al die uren werk ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622788

Er zijn veel mensen die melding maken, hebben gemaakt, dat zij vertraging van de levering hebben.
Ook (b)lijkt MyBKS velen gemaild te hebben dat zij gaan leveren. Maar wel met vertraging!
Waar ik nu zo benieuwd naar ben:
Zijn er mensen die vanaf half juni besteld hebben en geleverd hebben gekregen?
Wie kan berichten in augustus (een) fotoboek(en) geleverd te hebben gekregen?
Wie kan berichten in september (een) fotoboek(en) geleverd te hebben gekregen?
Ben erg benieuwd. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Op Klacht is er veel te vinden. Bijvoorbeeld deze man/vrouw heeft in juni besteld en hem in augustus ontvangen:
http://www.klachtenkompas...-nog-steeds-niet-geleverd

Het vervelende is dat veel users lui zijn. Dus ik geloof niet dat iedereen die zijn fotoboek alsnog heeft ontvangen dit dan ook weer meld op klacht.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Eind mei (29ste) besteld, in augustus alsnog het boek ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
XanderDrake schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:35:

Het vervelende is dat veel users lui zijn. Dus ik geloof niet dat iedereen die zijn fotoboek alsnog heeft ontvangen dit dan ook weer meld op klacht.nl.
Zolang ik niets heb ontvangen blijft mijn topictitel zo staan.

[ Voor 68% gewijzigd door mrc4nl op 23-09-2014 14:54 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622788

martinusz

Bedankt voor je reaktie! >:)
Hoe is de kwaliteit van je boek geworden?
En wanneer ongeveer in augustus heb je hem ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Anoniem: 622788 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:08:

martinusz

Bedankt voor je reaktie! >:)
Hoe is de kwaliteit van je boek geworden?
En wanneer ongeveer in augustus heb je hem ontvangen?
Kwaliteit is gewoon goed, zelfde als een eerder boek uit deze actie (vorig jaar).
Ik geloof medio augustus, weet het niet meer helemaal zeker, hij lag ook zomaar ineens in de brievenbus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
25 augustus mijn boek mogen ontvangen welke in mei besteld was.
Ben ook niet echt tevreden met de kwaliteit van het boek. Heb hier ook een boek van top-fotoalbum.com staan en daarvan is het papier echt een stuk dikker en steviger en de printkwaliteit hoger.
Dus zelfs al zou het op tijd geleverd zijn zou ik er niet nog een keer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abilio1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-04 12:55
Anoniem: 622788 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:15:
Ook (b)lijkt MyBKS velen gemaild te hebben dat zij gaan leveren. Maar wel met vertraging!
Waar ik nu zo benieuwd naar ben:
Zijn er mensen die vanaf half juni besteld hebben en geleverd hebben gekregen?
Wie kan berichten in augustus (een) fotoboek(en) geleverd te hebben gekregen?
Wie kan berichten in september (een) fotoboek(en) geleverd te hebben gekregen?
Ben erg benieuwd. :o
idem hier. Mijn voucher loopt eind september af en het fotoboek is bijna klaar om naar mybks verstuurd te worden. Is het nog wel zinvol om het fotoboek op te sturen? Anders kan ik me de verzendkosten besparen.
Zou wel erg jammer zijn, er zitten al veel uren in om het boek te maken! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Abilio1 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:54:
[...]

idem hier. Mijn voucher loopt eind september af en het fotoboek is bijna klaar om naar mybks verstuurd te worden. Is het nog wel zinvol om het fotoboek op te sturen? Anders kan ik me de verzendkosten besparen.
Zou wel erg jammer zijn, er zitten al veel uren in om het boek te maken! |:(
Ik zou het doen. 110 pagina's vullen kost namelijk niet alleen veel tijd maar kost bij andere aanbieders ook rete veel geld. Die mogelijk verloren verzendkosten vind ik daar mee vergelijkend een schijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 08:51
19 mei besteld, nog niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

30 mei besteld, niks ontvangen, behalve dat mailtje dat er vertraging in zou zitten ... joh. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:50
Mei besteld, eind augustus ontvangen. De kwaliteit die ik gewend ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manfred73
  • Laatst online: 08-03 09:19
Ik had ook 6 vouchers via IBOOD besteld om een paar mooie boeken van alle vakantiefoto's van de afgelopen jaren te maken.

31 juli 2014 de eerste opgestuurd. Na het lezen van dit forum en andere meldingen over MyBKS heb ik gisteren toch maar het laatste boek opgestuurd voordat de voucher vervalt.

Tot op heden nog niets ontvangen. Hopelijk gaat dat nog wel gebeuren. Zou toch mooi balen zijn als dat niet zo is, vooral de vele uren werk die erin zijn gaan zitten (om nog maar niet te spreken over de aanschaf van de vouchers en de verzendkosten).

Ik ga er maar vanuit dat ze nog wel komen, want je kan nog steeds online de bestelling plaatsen (en verzendkosten overmaken), al wil dat misschien niets zeggen.

Manfred Schürhoff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
Wij hebben 23 mei besteld en nog steeds niks ontvangen. Ook wij zijn gemaild dat het boek er aan komt, maar tot nu toe niks, nada, 0 gezien :(

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik heb begin augustus besteld. Nog niets ontvangen natuurlijk ;)

• adhe55
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-10-2014
Hallo ook ik ben slachtoffer van het MyBks drama.
Ik heb via Ibood vouchers 2 boeken besteld begin juli. MyBks reageert nergens meer op een maal een mailtje gehad dat er enige vertraging is :

// email van MyBks: dd 18 juli 2014

Geachte relatie van MyBKS,

Bedankt voor uw bericht. Vanwege een overname van het merk MyBKS en problemen bij de overgang naar een andere productiefaciliteit is er een achterstand in de productie van onze fotoboeken ontstaan.
Wij verwachten dat de ontstane productieachterstand de komende weken volledig weggewerkt wordt.
Uw fotoboek zit in de partij fotoboeken met de leveringsachterstand.
Het vervelende is dat wij u dus moeten vragen om nog even geduld te hebben.

Uw fotoboek wordt geproduceerd en geleverd.

Indien u vouchercodes heeft kunt u deze nog steeds inwisselen en gebruiken.

Onze welgemeende excuses voor de vertraging en het bijbehorende ongemak.

Met vriendelijke groet,

Marcel van Santen
MyBKS Helpdesk

//

tot zover het antwoord van MyBKS,

Hierna heeft MyBks niet meer gereageerd op mailtjes.

Ibood verteld me geduld te hebben en reageert ook niet meer op mailtjes mbt MyBks.
Ik wil heel graag weten of Ibood nog in gesprek is met MyBks. Ik vind dat Ibood er zichte gemakkelijk vanaf maakt en niet reageren op emails is schandalig.

Afwachten maar weer.

21 augustus besteld (geen ibood voucher), hopelijk krijg ik het boek dit jaar nog

Uit de commentaren op de facebook recensie pagina ( https://www.facebook.com/mybks.nl?sk=reviews ) maak ik op dat er nog steeds boeken geleverd worden, met wisselende kwaliteit
Pagina: 1 2 3 4 Laatste