iBOOD voucher voor Mybks fotoboek: geen levering

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bups76
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-02-2022
o0SmOkE0o schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:44:
[...]

Ah kijk, nog een stap hoger in de keten :)
Heb er zelf geen belang bij oid, maar misschien interessant voor de mensen die willen experimenteren ;)
Bespaar je de moeite. Het is onmogelijk. Ik heb zelf jarenlang met deze software als ontwikkelaar gewerkt.

Einde lijkt nu echt in zicht... website op zwart http://www.mybks.nl/ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:03

XanderDrake

Build the future!

Zo. Ongeveer een vol jaar te laat gaat de website op zwart.

Dat vond ik nog het meest stuitend. Toen ik begon aan mijn fotoboek destijds, juli vorig jaar, was MyBKS al falliet. Als ik dat wist ging ik echt niet verder met een fotoboek maken, het kost veel avonden om die 110 paginas met de mooiste fotos te vullen. Maar goed, de website zag er prima uit en alles werkte.
Volgens mij moeten webshops hun website offline halen zodra ze faillissement aanvragen, waarom MyBKS niet??

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage010
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01-2023
Mocht iemand op een of andere manier - al 'experimenterend' - erachter gekomen zijn hoe je toch een boek van een andere partij kan openen (en uploaden naar de nieuwe partij natuurlijk, dan horen we dat hier natuurlijk graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 656550

Heb ook al geprobeerd inderdaad om het te kunnen openen... maar helaas ... gewoon weg , 2 boeken.
Wel geld al gehad I Bood.

Zit dus nniet anders op m'n boeken opnieuw te gaan maken. Toevallig... voor wie interesse heeft ... er is een leuke aanbieding bij Albelli . 1 boek scheelt de helft. _/-\o_

http://www.albelli.nl/act..._EML_16183_NL&id=16287718

Dus maar weer m'n inspiratie zoeken en 2 nieuwe boeken maken ( weer een keer... maar is niet anders :-( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 655382

Vandaag om 12u55 een bericht nagelaten via "mijn ibood" en nog geen anderhalf uur later volgend bericht gekregen:
Beste Tijl,

Allereerst willen we nogmaals onze excuses maken over het verloop rondom het verzilveren van de MyBKS vouchers.

Wij betreuren al het tijdverlies, maar met name het feit dat er op dit moment voor gedupeerde klanten er geen zicht meer is op het geproduceerd krijgen van hun fotoboek. Omdat iBOOD aan haar leveringsplicht heeft voldaan en wij onze klanten niet aan hun lot willen overlaten zullen wij alleen de kosten voor de aangeschafte vouchers vergoeden. Binnen 5 tot 10 dagen zal het bedrag op het door u opgegeven rekeningnummer worden overgemaakt.

Bij deze willen wij u nogmaals onze excuses maken en hopen u ondanks alles toch nog weer terug te zien als klant van iBOOD.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

Jade
iBOOD Customer Service
toon volledige bericht
Daar klaag ik toch niet over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:55
Anoniem: 655382 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:23:
Vandaag om 12u55 een bericht nagelaten via "mijn ibood" en nog geen anderhalf uur later volgend bericht gekregen:
[...]
Daar klaag ik toch niet over!
Hoe anders is het gevoel als je van juli 2014 t/m februari 2015 door iBood aan het lijntje gehouden wordt dat je nog even geduld moet hebben maar dat het boek nu echt binnenkort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 655382

ik ben eerlijk gezegd niet door ibood aan het lijntje gehouden. In februari wel via mail naar customerservice gestuurd, zoals ik al eerder gevonden had, maar nu gezien dat het beter via "mijn ibood" verliep.

Blijft natuurlijk wel zonde van de ontelbare uren die mijn vrouw in ons huwelijksalbum gestopt heeft, maar ben al blij dat ik mijn geld terugkrijg. Intussen al een prachtig boek ontvangen van albelli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
Ik heb vandaag ook het bedrag van de voucher teruggekregen.
Duurde wel ff voor ik uberhaupt reactie kreeg op mijn emails (heb het niet via de ibood site geprobeerd).

Wel een tip: twitter doet wonderen ;)

Ik vind het vooral jammer blijven van al het werk dat er in heeft gezeten, maar waardeer het gebaar van Ibood wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:54

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
zo eens een update van mijn kant, ik heb eindelijk reactie gekregen op mijn email van 23-2.
heb nu een nieuwe email gestuurd met mijn gegevens, ben benieuwd of ik mn 20 euro terugkrijg.

ik wacht al zolang op terugstorting dat ik het alweer vergeten was dat ik nog geld zou moeten krijgen :z

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 670955

Hallo iedereen,

er staat al even op m'n to-do-lijst dat ik m'n strijd tegen MYBKS en IBOOD moet verder zetten en vanavond heb ik dat gedaan. Ik heb een beetje uit naam van ons allen gesproken.
Ik betwijfel of het veel zoden aan de dijk gaat brengen, maar je weet natuurlijk nooit.
Mocht er iemand tips hebben rond het .prj-bestand dat ik staan heb, dan hoor ik dat heel graag! :)

Zie hieronder dus de mail die ik net verstuurd heb naar zowel Ibood als de curator (hvanhoeijen@blixadvocaten.nl)

Geachte,

vooreerst verwijs ik naar onderstaand uitgebreid mailverkeer en het summiere 'dossier' dat ikzelf bijgehouden heb het voorbije jaar in bijlage.
Na nog wat online research begrijp ik dat er naast mezelf enorm veel andere gedupeerden zijn en het bij het merendeel niet zozeer gaat om het geldverlies dan wel om de erbarmelijke communicatie, het gebrek aan respect waarmee wij door zowel Ibood als Mybks behandeld zijn (negeren, laattijdig beantwoorden van vragen is maar één voorbeeld), maar vooral om de uren (soms dagen) werk die geïnvesteerd werd bij het opmaken van onze fotoboeken. Zo las ik ergens dat een bruid meer dan 2 weken spendeerde aan het opmaken van het trouwalbum en haar werk dus tevergeefs blijkt te zijn. Zeg nu zelf, wat is de terugbetaling van een schamele voucherwaarde eigenlijk waard dit in beschouwing genomen?

Nu, ikzelf heb op mijn computer nog een .prj-bestand van het fotoalbum dat ik online op MYBKS.nl maakte. Op meerdere websites las ik dat enkele gedupeerden geëxperimenteerd hebben met het proberen openen van dit bestand op andere fotowebsites om zo toch hun album te kunnen recupereren. Helaas tot op heden zonder resultaat.

Indien MYBKS, IBood, de aangestelde curator hiertoe een oplossing zou vinden dan zou dit voor velen onder ons een wereld van verschil uitmaken. En ik richt me nu even specifiek naar IBOOD: vooral jullie bedrijf zou er heel wat baat bij vinden om dit te onderzoeken om zo de opgebouwde slechte 'naam & faam' nav het ganse MYBKS-verhaal te herstellen. Het zou mijn inziens niet alleen een slimme, maar vooral een klantvriendelijke 'zet' zijn.

In afwachting van uw begrip en antwoord,
Pagina: 1 2 3 4 Laatste