Hallo iedereen,
er staat al even op m'n to-do-lijst dat ik m'n strijd tegen MYBKS en IBOOD moet verder zetten en vanavond heb ik dat gedaan. Ik heb een beetje uit naam van ons allen gesproken.
Ik betwijfel of het veel zoden aan de dijk gaat brengen, maar je weet natuurlijk nooit.
Mocht er iemand tips hebben rond het .prj-bestand dat ik staan heb, dan hoor ik dat heel graag!
Zie hieronder dus de mail die ik net verstuurd heb naar zowel Ibood als de curator (hvanhoeijen@blixadvocaten.nl)
Geachte,
vooreerst verwijs ik naar onderstaand uitgebreid mailverkeer en het summiere 'dossier' dat ikzelf bijgehouden heb het voorbije jaar in bijlage.
Na nog wat online research begrijp ik dat er naast mezelf enorm veel andere gedupeerden zijn en het bij het merendeel niet zozeer gaat om het geldverlies dan wel om de erbarmelijke communicatie, het gebrek aan respect waarmee wij door zowel Ibood als Mybks behandeld zijn (negeren, laattijdig beantwoorden van vragen is maar één voorbeeld), maar vooral om de uren (soms dagen) werk die geïnvesteerd werd bij het opmaken van onze fotoboeken. Zo las ik ergens dat een bruid meer dan 2 weken spendeerde aan het opmaken van het trouwalbum en haar werk dus tevergeefs blijkt te zijn. Zeg nu zelf, wat is de terugbetaling van een schamele voucherwaarde eigenlijk waard dit in beschouwing genomen?
Nu, ikzelf heb op mijn computer nog een .prj-bestand van het fotoalbum dat ik online op MYBKS.nl maakte. Op meerdere websites las ik dat enkele gedupeerden geëxperimenteerd hebben met het proberen openen van dit bestand op andere fotowebsites om zo toch hun album te kunnen recupereren. Helaas tot op heden zonder resultaat.
Indien MYBKS, IBood, de aangestelde curator hiertoe een oplossing zou vinden dan zou dit voor velen onder ons een wereld van verschil uitmaken. En ik richt me nu even specifiek naar IBOOD: vooral jullie bedrijf zou er heel wat baat bij vinden om dit te onderzoeken om zo de opgebouwde slechte 'naam & faam' nav het ganse MYBKS-verhaal te herstellen. Het zou mijn inziens niet alleen een slimme, maar vooral een klantvriendelijke 'zet' zijn.
In afwachting van uw begrip en antwoord,