Toon posts:

[Uitpakken] iBOOD Hunt 20 en 21 augustus 2014 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 75 76 Laatste
Acties:

• Jip2
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-03 19:26
angeluss schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 21:13:
[...]

Je kunt volgens mij best naar de huidige winkelprijzen kijken voor de waarde. Zie ibood als een soort van solden, als de dagaanbieding of de hunt erop zit gelden toch gewoon weer de prijzen waaraan ze die producten verkopen in de winkels.
Aangezien dit topic over de ibood hunt gaat zie ik niet in waarom je niet de prijzen van de ibood hunt zou moeten hanteren. Oftewel je argument deugt volgens mij voor geen meter! 8)7
Komt nog bij. Iets als DE winkelprijs bestaat helemaal niet. Prijzen fluctueren nog meer dan het weer. 8)

[Voor 8% gewijzigd door Jip2 op 30-08-2014 21:40]

• Jip2
*knip*

[Voor 96% gewijzigd door gambieter op 30-08-2014 23:21]

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
Jip2: zit nou toch niet zo te zeuren over die prijzen die anderen plaatsen. Als het zo belangrijk voor je is zoek je ze zelf toch op zodat ze precies aan jouw criteria voldoen? Je kunt allerlei prijzen wel als uitgangspunt nemen: iboodprijzen, huntprijzen, adviesprijzen, marktplaatsprijzen. :w En als je écht wilt helpen zeg je even hoe de oude prijzen nog steeds zichtbaar zijn.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• Jip2
*knip* en nu even plezierig blijven doen.

[Voor 99% gewijzigd door gambieter op 30-08-2014 23:21]

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03 07:54
Het was niet mijn bedoeling op dit soort reacties op te wekken betreffende de prijzen. Maar ik aangeven dat mensen zichzelf blij maken met een dooie mus, ibood haalt hier gewoon vette winst uit die boxen, wrs zelfs op die toshiba tablet

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Modbreak:Kan het even heel snel op een andere toon gaan? Dank :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-02 00:04
Eindelijk ook mijn box kunnen uitpakken.
Ben er niet echt van onder de indruk maar er zitten wel wat leuke dingen bij.
Lijkt wel of ik dingen er in heb zitten die ik in geen andere box(en) heb gezien, maar helaas geen echte knaller zoals een tablet of zo.

Carcassone Big box 45
Goobay reisadapter 5
Sony MDR-S70AP Koptelefoon wit 20
Sitecom Dualband Router 300N 30
Philips Outdoor Ecomoods Wandverlichting 30
Philips inbouwspots type 66718716 25
KlikaanKlikuit setje AC2-300R 35
GP Led Lamp Warm Wit 3,5watt E27 10
Mannesmann Combinatietang 15
Ironclad werkhandschoenen Maat L 20
Guy Laroche badhanddoek 70x100 Bruin9
Hilfiger Denim Trui wit/blauw gestreept Small 40
Rosle 200mm vleesmes 10
Aviator Manchetknopen (3 setjes) 10
Native Union MM04i Bluetooth speaker systeem 45
349

[Voor 10% gewijzigd door navlim op 31-08-2014 02:14]

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:09
Iemand al antwoord van ibood over de inhoud?

Anoniem: 356494

Ik moest hem terugsturen wegens de schade aan de inhoud; dat gedaan en wacht het allemaal af. Er werd niet lastig gedaan.

Maar mijn klacht ging dan ook niet of de inhoud maar de staat ervan.

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-03 20:15
Valandin schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:56:
Iemand al antwoord van ibood over de inhoud?
Ik niet, hoop morgen een antwoord te krijgen.

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Mijn ticket naar iBood staan al sinds de dag dat ik de box heb open.

Een van de slechtste customer supports in tijden kan ik zeggen. Wel verkopen maar als klanten vragen hebben, geen antwoord geven (bijna een week voorbij)

Mijne heeft in elk geval al een retourlabel eraan hangen en gaat zometeen op de post.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:09
Leuk verhaal even:

vorige hunt een box gescoord, hoofditem was stuk (Nexus 7 tablet). Kreeg tijdens DEZE hunt pas een reactie, met hoe ik het kon oplossen.
Helaas hielp ook die oplossing niet (klep eraf, batterij-stekker eruit en er weer in) maar krijg nu dus een nieuwe Nexus tablet! :D

dat is toch weer een plusje voor de service.

• angeluss
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-10-2020
Waah schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:41:
Leuk verhaal even:

vorige hunt een box gescoord, hoofditem was stuk (Nexus 7 tablet). Kreeg tijdens DEZE hunt pas een reactie, met hoe ik het kon oplossen.
Helaas hielp ook die oplossing niet (klep eraf, batterij-stekker eruit en er weer in) maar krijg nu dus een nieuwe Nexus tablet! :D

dat is toch weer een plusje voor de service.
Advies van het niveau 'heb je al geprobeerd hem aan en uit te schakelen'
Maar het is in ieder geval goed dat je een nieuwe Nexus krijgt :) dat maakt het wachten op een antwoord wel waard ;)

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:39
Amai. Ik wacht nog steeds op een antwoord ivm mijn stekker. De hele box terugsturen is geen optie aangezien er al enkele zaken van in gebruik zijn...

• mystiqu
Ricepuppet schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:02:
Mijn ticket naar iBood staan al sinds de dag dat ik de box heb open.

Een van de slechtste customer supports in tijden kan ik zeggen. Wel verkopen maar als klanten vragen hebben, geen antwoord geven (bijna een week voorbij)

Mijne heeft in elk geval al een retourlabel eraan hangen en gaat zometeen op de post.
Hier ook maar ik ga morgen bellen en k blijf hangen tot k een aanvaardvare oplossing heb :) Anders word t ibood (staff) hunten O-) >:)

• Mr. S
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-03-2020
Ook hier nog geen antwoord van Ibood. Direct de dag een ticket gestuurd, na ontvangst van de loserbox. Tot op heden nog geen reactie vernomen. Lekker is dat werd gezegd binnen 1a2 werkdagen, maar gelukkig heb je dan ook wel weer 14 dagen retourmogelijkheid.

Verder nog een ander vraagje, bij de AEG accu/hamerboor, als je je daar aan wilt melden op de website van aeg voor extra garantie moet je een aankoopsbon hebben, laat die er nou net niet inzitten in de ibood box (3e doos). Stel ik zou deze boormachine verkopen, dan kan ik de koper niet gebruik maken van de aeg 3 jaar garantie mogelijkheid, of mis ik nou wat? Hoe zou de koper dan om moeten gaan met garantie?

Nogmaals allen gefeliciteerd met jullie box en toffe producten, en de loserbox ontvangers ik voel jullie pijn :')

• Ricepuppet
  • Nu online
Heb de box gisteren maar gewoon terug gestuurd, heb geen zin of tijd om te wachten op zulke slechte klantenservice.

Dan maar liever het bedrag terug; overigens was ik maar €6,75 kwijt aan verzendkosten via PostNL, dat scheelde in elk geval.

Voor mij geen iBood box'en meer. Het is duidelijk dat de kwaliteit van 2 jaar geleden zwaar ondermaats is geworden (qua productspreiding en inhoud)

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Heb hem helaas ook geretourneerd :(
Normaal gesproken doe ik niet zo moeilijk, maar in deze box zat er echt niks waar ik wat aan had...

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:12
een kleine tip voor jullie er staat ook een telefoonnummer op de website, bel anders gewoon :-)

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:13
Spookie schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:47:
een kleine tip voor jullie er staat ook een telefoonnummer op de website, bel anders gewoon :-)
Ja, dat vroeg ik mij ook af. Als de klantenservice (nog) niet reageert op een email, kunt je toch ook bellen? Dan móeten ze wel antwoorden.
Maar volgens mij is dat wel van deze tijd: lever 10 keer een mail sturen zonder antwoord te krijgen dan één keer de telefoon te pakken. Lijkt wel of mensen telefoonvrees hebben tegenwoordig. En het is natuurlijk makkelijker schoppen via de mail dan als je daadwerkelijk een fysiek persoon aan de lijn hebt...

Het helpt ook als je beleefd en redelijk blijft, ga nou niet gelijk in de aanval, klantvriendelijkheid moet van twee kanten komen he.

iBOOD heeft mijn box in behandeling en ik zie wel wat het oordeel is, in ieder geval is het handig om te bellen en een mailtje er achteraan te doen.

• Ricepuppet
  • Nu online
Powder Toastman schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:37:
[...]

Ja, dat vroeg ik mij ook af. Als de klantenservice (nog) niet reageert op een email, kunt je toch ook bellen? Dan móeten ze wel antwoorden.
Maar volgens mij is dat wel van deze tijd: lever 10 keer een mail sturen zonder antwoord te krijgen dan één keer de telefoon te pakken. Lijkt wel of mensen telefoonvrees hebben tegenwoordig. En het is natuurlijk makkelijker schoppen via de mail dan als je daadwerkelijk een fysiek persoon aan de lijn hebt...
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Dit bericht is automatisch verzonden om te bevestigen dat wij uw bericht in goede orde hebben ontvangen.

Het streven is om uw bericht binnen 1 tot 2 werkdagen te beantwoorden. Vanwege de extra drukte is er meer tijd nodig om alle vragen te beantwoorden. De indicatie voor onze reactietijd is op dit moment 5 werkdagen. Wij doen ons uiterste best om binnen deze tijd te antwoorden alleen kan het zijn dat het langer duurt. Onze excuses voor eventueel ongemak.

Om verdere vertraging in beantwoorden te voorkomen, willen wij u vragen een bericht slechts eenmaal te versturen, ondanks eventueel langer wachten. Elke melding zal worden opgepakt en afgehandeld. Indien u aanvullende vragen of opmerkingen heeft, maak dan op deze zojuist aangemaakte melding een reactie aan. Alvast bedankt voor uw geduld, medewerking en begrip.

Voor de meest gestelde vragen kunt u ook terecht op onze website, tevens kunt u voor veel zaken met betrekking tot retouren en garantieaanvragen terecht in uw ‘Mijn iBOOD’ account.

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service
Inmiddels 6 dagen verstreken. Mijn box is gisteren de post op gegaan, ben er wel klaar mee zo.

Als 't goed is is mijn nieuwe box onderweg.

• Mr. S
Ricepuppet schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:34:
[...]

[...]

Inmiddels 6 dagen verstreken. Mijn box is gisteren de post op gegaan, ben er wel klaar mee zo.
Ook nog steeds geen reactie ontvangen, 1 a 2 werkdagen en dan kan het nog wel iets drukker zijn maar 6 dagen is wel een heel groot verschil ja. Misschien dat ze daarom met spoed op zoek zijn naar een stagiair :')

• mystiqu
Ik heb net even met ibood gebeld, en naar aanleiding daarvan een mail als antwoord ontvangen...
" Naar aanleiding van uw bericht hebben wij navraag gedaan bij de personen die verantwoordelijk zijn voor de iBOOD-boxen.

Zoals u weet is de box een verrassingsproduct en kan de inhoud verschillen. U heeft een box ontvangen waar een apple iPAD in zit, dit betreft een refurbished artikel. Deze zullen wij niet omruilen.

U kunt een eventuele annulering in uw account aanmaken en de volledige box retourneren indien u echt niet tevreden bent met de inhoud. U valt nog ruim binnen de annuleringstermijn.

Helaas kunnen wij geen verdere oplossing bieden."

Wtf? Mogen ze dit uberhaupt zo doen?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:36
mystiqu schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:05:
Wtf? Mogen ze dit uberhaupt zo doen?
Ik mis een beetje wat er raar aan is? Refurbished weet je van tevoren. Je mag de box terugsturen. Wat dan?

Nickname does not reflect reality

• mystiqu
Brad Pitt schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:08:
[...]

Ik mis een beetje wat er raar aan is? Refurbished weet je van tevoren. Je mag de box terugsturen. Wat dan?
Refurb, allright. Maar ontwrichtte behuizing op twee plekken + krassen op scherm & achterkant, geleverd met een defecte oplaadkabel zonder stroom unit?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:36
mystiqu schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:10:
Refurb, allright. Maar ontwrichtte behuizing op twee plekken + krassen op scherm & achterkant, geleverd met een defecte oplaadkabel zonder stroom unit?
Box terug. Problem solved.

Nickname does not reflect reality

• angeluss
mystiqu schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:10:
[...]

Refurbished betekend volgens mij niet dat er nog een defect aan zou mogen zijn, wat dus blijkbaar wel het geval was met de oplaadkabel. Maar denk dat ze eerder de kabel zouden ruilen dan de ipad ;) .
Die krassen en ontwrichtingen kunnen ze perfect als refurbished zien als de ipad nog werkt en hebben je daarom eigenlijk niets tegoed (Verwacht persoonlijk ook iets meer onder refurbished) wel jammer voor jou een nieuwe box/ reparatie ofzo had wel een mooi gebaar geweest.
Dat wordt dus nog een box retour veronderstel ik :P

Los daarvan ben ik wel benieuwd naar de nieuwe boxen die sommigen krijgen :P

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:48

RobertowNL

For your gear!

Als ik maar niet 1 van die retour boxen krijg. Die van mij is gisteren afgeleverd en er staat een nieuwe order in het systeem. Hoop dat hij vandaag/morgen verzonden gaat worden :)

[Voor 17% gewijzigd door RobertowNL op 03-09-2014 12:14]

Refurbished is als nieuw, zonder zichtbare schade.

[Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 356494 op 03-09-2014 14:33]

Anoniem: 516869

angeluss schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:07:
[...]

Los daarvan ben ik wel benieuwd naar de nieuwe boxen die sommigen krijgen :P
Ik ook wel, vermoed dat het gewoon de boxen zijn die retour zijn gegaan :+
Maar goed, blijft altijd een gok die box. Laatste paar pagina's lees ik alleen maar huilberichten :')

• angeluss
Anoniem: 516869 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:58:
[...]

Ik ook wel, vermoed dat het gewoon de boxen zijn die retour zijn gegaan :+
Maar goed, blijft altijd een gok die box. Laatste paar pagina's lees ik alleen maar huilberichten :')
Die kans is wel groot ja ;) Zou toch een leuke attentie zijn als ze dan een doos zakdoeken in de box steken.

• Mattehh
Na een berichtje op hun Twitter pagina komt er eindelijk schot in de zaak. Net bericht gehad dat ik morgen een oplossing mag verwachten. Ik ben benieuwd...

• mystiqu
Anoniem: 356494 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:53:
Refurbished is als nieuw, niet louter werkend eender de staat waarin hij is.
Dat is ook mijn idee..

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:05

Wailing_Banshee

You're Next

Anoniem: 356494 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:53:
Refurbished is als nieuw, zonder zichtbare schade.
Hoeft niet, hij kan wel zichtbare schade hebben, maar meestal niet aan onderdelen die er werkelijk toe doen (dus bijvoorbeeld het scherm), maar bijvooreeld een krasje op de krant. Hij zou ook moeten werken naar behoren.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-03 10:27

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

ik heb ook dezelfde spullen als meerst van jullie oa philips lampen, koptelefoons.
drie vuurwerken zaten er in:
Surface Pro 128GB
LG G Lite
en als een kersje op de taart Greybusters Multimedia WOODEN! Ja houten toetsenbord, wie heeft dat ook? >_<

• Famous
  • Laatst online: 17:30

Famous

R 400+

Prima box toch?
Niets om over te klagen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Zandhaas
  • Laatst online: 22-03 10:27

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Prima box ja maar levensgevaarlijk, ik sneed mezelf bijna aan vleesmes dat losschoot.

• angeluss
Zandhaas schreef op woensdag 03 september 2014 @ 18:02:
Prima box ja maar levensgevaarlijk, ik sneed mezelf bijna aan vleesmes dat losschoot.
Je zou anders wel het eerste slachtoffer zijn van 'de beruchte box'.

• Vonkie
Mooie box Zandhaas. Helaas had ik deze keer minder geluk. En ja, volgens mij heeft iedereen dat vage mes gehad 8)7

[Voor 33% gewijzigd door Vonkie op 03-09-2014 20:26]

• Mr. S
Mr. S schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 00:49:
...

Verder nog een ander vraagje, bij de AEG accu/hamerboor, als je je daar aan wilt melden op de website van aeg voor extra garantie moet je een aankoopsbon hebben, laat die er nou net niet inzitten in de ibood box (3e doos). Stel ik zou deze boormachine verkopen, dan kan ik de koper niet gebruik maken van de aeg 3 jaar garantie mogelijkheid, of mis ik nou wat? Hoe zou de koper dan om moeten gaan met garantie?

...
Weet iemand hier het antwoord op? Ticket naar Ibood is kansloos, gaat zeker weken overheen... Zou zijn zien of iemand hier iets op weet?

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03 07:54
Mr. S schreef op donderdag 04 september 2014 @ 00:50:
[...]

Weet iemand hier het antwoord op? Ticket naar Ibood is kansloos, gaat zeker weken overheen... Zou zijn zien of iemand hier iets op weet?
Niet verkopen en zelf houden...die 3 jaar extra garantie zul je nooit krijgen.

• Ricepuppet
  • Nu online
Beste Ricepuppet,

Hiermee bevestigen wij dat de creditering van uw bestelling, zoals eerder gecommuniceerd, is uitgevoerd en dat het bedrag is overgemaakt naar uw bankrekening. Hierbij hebben wij gebruik gemaakt van de door u opgegeven bankgegevens. Afhankelijk van de snelheid van uw bank zal het creditbedrag binnen één tot enkele dagen op uw rekeningoverzicht zichtbaar zijn.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen via het contactformulier op de iBOOD website, o.v.v. uw ordernummer.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

iBOOD.com
Customer service
*O*

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11-2022
Waarom niet gegaan voor een nieuwe box, of was dat geen optie?
Ik had zoiezo altijd gebeld. Als ik me niet vergis, uit het verleden, waren de boxen ter vervanging altijd ok.

• Ricepuppet
  • Nu online
Krijg ik weer misschien een doos met rommelmarkt pleureszooi. Weer niet tevreden? Weer bijna €7 kwijt.

Ben klaar met iBood (heb al eerdere minder positieve ervaringen met ze gehad qua bestellingen) en heb er een grappig filmpje aan overgehouden.

• Mattehh
Ben eens benieuwd of ik vandaag een antwoord ga krijgen...

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Mijn nieuwe box is onderweg. Morgen dus opnieuw een unboxing, ben benieuwd wat er in zit. Met de eerste was ik wel blij. Als ik nu zo'n karige box zou krijgen dan zou ik er zeker even achteraan gaan.

Edit :
Afmetingen: 55 x 41 x 29 cm
Gewicht: 7,28kg
Volume: 65,40L
55 x 41 x 29 cm

[Voor 18% gewijzigd door RobertowNL op 04-09-2014 19:51]

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Oke de vervangende box zojuist binnen gekregen:

Sagem My web tuner 500 - €35
Android mini PC MK908 - €40
Ipad 1 16GB - € 80?
PS3 Dualshock 3 controller €45
Traxdata iphone 4 toetsenbordje - €10?
Oyama charger pack - €10?
Urbanista - London oordopjes - €20
Panasonic RP-HX40 - €15
Rösle 28CM zeef - €25
Greenpan (type?) - €20
Fantasy warriors (spel) - €10?
Mexican train (spel) - €15
Handdoek - €7.50
Hydro 5 scheermesjes €7.50
Batterijen - €5
EU plug - €2
Pet - €5

En last but not least:
Pritt - €2

• Famous
  • Laatst online: 17:30

Famous

R 400+

Wel een tablet maar niet echt heel spannend.. Ziet die er verder wel goed uit en werkt die?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Na het telefoongesprek wel iets meer verwacht ;) (Begreep dat tablet geruild zou worden voor een andere mooie tablet).

Ipad werkt en ziet er verder wel oké uit.

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-03 21:59
De taichi21-cw011H ( nieuw)+ andere spullen....
Dankje ibood! + andere elektrische apparaten totaal 2200 euro (nieuw waarde)

[Voor 39% gewijzigd door Ikpakacties op 08-09-2014 11:23]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:02
Ikpakacties schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:09:
De taichi21-cw011H ( nieuw)+ andere spullen....
Dankje ibood!
pics or it didn't happen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Ikpakacties
https://www.dropbox.com/s...v2qoyt8AzGZgXxa?dl=0[img]

[Voor 81% gewijzigd door Ikpakacties op 08-09-2014 11:40]

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:05

Wailing_Banshee

You're Next

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Ikpakacties
Dank je!!!
Ik twijfel, kan er nog flinke winst op maken als ik de inhoud + laptop verkoop,,, 1000+ euro...
Edit: besloten dat ie er niet uitgaat, laptop is mooi en komt goed van pas.

[Voor 26% gewijzigd door Ikpakacties op 08-09-2014 19:39]

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:36

Secsytime

Automagisch

Ikpakacties schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:54:
Dank je!!!
Ik twijfel, kan er nog flinke winst op maken als ik de inhoud + laptop verkoop,,, 1000+ euro...
Ik betwijfel dat je de laptop voor een hoofdprijs zal verkopen.

• Ikpakacties
Heb op marktplaats een i5 zelfde model gezien waar al 600 op is geboden,
Mijne is i7

[Voor 8% gewijzigd door Ikpakacties op 08-09-2014 17:29]

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:09
Heb nog steeds geen reactie terug van ze...

• Ricepuppet
  • Nu online
Ik heb m'n geld (stornering) vanochtend ontvangen.

• S95Sedan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03 23:13
Valandin schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:30:
Heb nog steeds geen reactie terug van ze...
Same here.
Ook nog geen reactie terug ontvangen. 29e verstuurd...

• Mattehh
Beste heer XXX,

Wij kunnen u het volgende informeren.

Regeling betreffende de box wanneer het om een hoofdproduct gaat, is de gehele box retour zodat wij een vervangende box kunnen toesturen. U geeft aan dit niet te kunnen doen omdat producten al in gebruik zijn genomen.

Wij kunnen u een laatste optie aanbieden.

De garantieafdeling heeft een kabel op het internet gevonden die kan worden gebruikt voor de NAS. Wij zijn bereid het bedrag van deze kabel aan u te vergoeden.

http://www.replacedirect....Ku9q4KgysACFdSWtAodG1IAOA

Wij ontvangen graag het aankoopbewijs van u en de rekeninggegevens (tenaamstelling/IBAN gegevens) en zullen u het bedrag terugstorten.

Wij vernemen graag uw reactie.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Opgelost! Beetje eigen inbreng en druk zetten via Twitter helpt altijd ;)

• deathsniper
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-01 18:48
deathsniper schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:01:
mijn box ook binnen en zwaar teleurgesteld . waarde in totaal iets van 130euro +-
1. Ninja Turtles scribbler magnetic bord 10euro+-
2. Ninja Turtles Guessing game 10euro +-
3. Wandklok staat 40euro op doos
4. Eu plug 2.5 euro +-
5. douchelaken merk Walra 12euro +-
6. 3x 12stuks kodak max AA batterijen 7.5euro
7. Massive ceres halogen plafond lamp http://www.dmlights.be/massive_ceres_ma_552001710~00O5N 22.18euro

8. Fischer audio white headphone Draco 17euro +-
9. Panasonic headphone ROZE RP-HX40 15-20 euro +-
iedereen herkent deze junk doos nogwel? , Ik heb vandaag mijn nieuwe doos binnen en die is tog een stuk beter , een ipad air 16gb 3 lichte krasjes rechterkant langs het scherm,Nexus 4 achterkant 2 krasjes [niet op de camera lens] een lg E400 een heel kleine smartphone is dat geen krasjes niks mis mee,Urbanista london in ear stereo headset http://www.bol.com/nl/p/urbanista-london/9200000010075217/ is blijkbaar 48,50 euro voor de rest wat random dingen die niet egt waard zijn om op te sommen ik ben dus over het algemeen blij nu >:)

[Voor 5% gewijzigd door deathsniper op 11-09-2014 11:24]

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:25
mwuhahaha, dat is inderdaad een stuk betere deal, congrats! :)

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2021
deathsniper schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:14:
[...]

iedereen herkent deze junk doos nogwel? , Ik heb vandaag mijn nieuwe doos binnen en die is tog een stuk beter , een ipad air 16gb 3 lichte krasjes rechterkant langs het scherm,Nexus 4 achterkant 2 krasjes [niet op de camera lens] een lg E400 een heel kleine smartphone is dat geen krasjes niks mis mee,Urbanista london in ear stereo headset http://www.bol.com/nl/p/urbanista-london/9200000010075217/ is blijkbaar 48,50 euro voor de rest wat random dingen die niet egt waard zijn om op te sommen ik ben dus over het algemeen blij nu >:)
Ik wil de volgende hunt ook wel zo'n junkbox :9

• jeami61
  • Laatst online: 24-03-2022
Vandaag mijn vervang box aangekomen, in mijn eerste zat toen een Surface RT met defect Scherm
Rosle Mes
Raadspel Turtles
3 paar Pierre Cardin Sokken
Handschoenen
Reisadapter
HDMI Kabel 1.5 meter
Fisher Audio Draco On-Ear Hoofdtelefoon
Panasonic Stereo Hoofdtelefoon RP-HX40
Polaroid 3D Bril
36 Kodak Max AA Batterijen
Lenova px4-300D Network Storage (zonder HD)

http://youtu.be/4b5phfiv1L8
tekst foutje in video moet zijn Leneva PX4-300

[Voor 5% gewijzigd door jeami61 op 15-09-2014 14:33]

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zeer teleurgesteld in iBood.. Er zat een Guess X90004G5S in mijn box.. Check het even op internet. Nou na een paar keer gebruikt te hebben en de plaatjes bekeken te hebben zag ik dat de mijne toch wel afweek van de plaatjes op internet. Bleek de mijne gewoon een fake model te zijn.

Dit mag niet eens geleverd worden in Nederland. Ze kwamen met het voorstel om het horloge te ruilen met een verrekijker of Monster oordopjes.. maar dat is niet gelijkwaardig aan een horloge. Nu komen ze met een tegoedbon van 50 euro.

De verrekijker is wel : Steiner Wildlife Pro 830

Wat zal ik doen? Horloge gaat sowieso terug omdat de Romeinse letters ook scheef staan.

AMD Ryzen 7 5700X/AMD 7900 XTX/H1 V2 2022 -  MBP 16 M1 Max/32GPU/64GB/8TB - 14 Pro Max 512GB -  iPad Pro 2021 12.9

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:01
RWK__ schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:28:
Zeer teleurgesteld in iBood.. Er zat een Guess X90004G5S in mijn box.. Check het even op internet. Nou na een paar keer gebruikt te hebben en de plaatjes bekeken te hebben zag ik dat de mijne toch wel afweek van de plaatjes op internet. Bleek de mijne gewoon een fake model te zijn.

Dit mag niet eens geleverd worden in Nederland. Ze kwamen met het voorstel om het horloge te ruilen met een verrekijker of Monster oordopjes.. maar dat is niet gelijkwaardig aan een horloge. Nu komen ze met een tegoedbon van 50 euro.

De verrekijker is wel : Steiner Wildlife Pro 830

Wat zal ik doen? Horloge gaat sowieso terug omdat de Romeinse letters ook scheef staan.
Ik zou een hoop geluid maken als ik jou was en als iBood niet lief wil doen, dan zou ik alvast beginnen met dreigen dat je contact wilt opnemen met Guess vanwege de verkoop van nagemaakte producten.

• MysticX
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:41:
[...]

Ik zou een hoop geluid maken als ik jou was en als iBood niet lief wil doen, dan zou ik alvast beginnen met dreigen dat je contact wilt opnemen met Guess vanwege de verkoop van nagemaakte producten.
Dat klinkt wel als een plan ja, ik ga even kijken hoe ik contact met Guess kan komen.

AMD Ryzen 7 5700X/AMD 7900 XTX/H1 V2 2022 -  MBP 16 M1 Max/32GPU/64GB/8TB - 14 Pro Max 512GB -  iPad Pro 2021 12.9

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-03 17:38
RWK__ schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:28:
Er zat een Guess X90004G5S in mijn box.. Bleek de mijne gewoon een fake model te zijn.

Flink herrie maken bij ibood, zoiezo ook contact opnemen met de (echte) importeur.
Dit geintje hebben ze vaker, vorig jaar verkochten ze neppe Parajumpers jassen maar bleven tot de fabrikant zich ermee bemoeide volhouden dat ze echt waren. Uiteindelijk boden ze 5 euro kortingsbonnen als je de jas terugstuurde |:( (en aankoopbedrag, uiteraard)

[Voor 5% gewijzigd door CrashOverDrive op 16-09-2014 15:51]

• MysticX
  • Niet online
CrashOverDrive schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:47:
[...]

Flink herrie maken bij ibood, zoiezo ook contact opnemen met de (echte) importeur.
Dit geintje hebben ze vaker, vorig jaar verkochten ze neppe Parajumpers jassen maar bleven tot de fabrikant zich ermee bemoeide volhouden dat ze echt waren. Uiteindelijk boden ze 5 euro kortingsbonnen als je de jas terugstuurde |:( (en aankoopbedrag, uiteraard)
Dus het is vaker voorgekomen. Dit gaat wel over een iBood box dus kan me niet voorstellen dat ze geld gaan refunden. Box terug sturen is ook geen optie omdat alles al in gebruik is. Ik heb al contact met Guess opgenomen. Ik zal het wel melden hoe het verloopt!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:46
jeami61 schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:20:
...
Lenova px4-300D Network Storage (zonder HD)
Heb jij hier wel een juiste adapter bij gekregen? Mijn eerste box had deze dus ook maar met de adapter van de ix variant die dus niet paste.

Mijn vervangende box was nog erger dan de eerste, verschillende artikelen met postits erop, met teksten als "defect" of "ontbrekende xxx" en "zegel verbroken".
Laatste is op zich niet erg, maar bij openmaken van de 2e box lagen er verschillende losse onderdelen in de box van 2 producten, omdat betreffende verpakking was opengegaan.
Vind het raar dat, als iemand een defect/verkeerd verpakt product terugstuurt, men dan niet voor deze klanten even dubbel controleert of de 2e box dan wel goed is.
Wat een tegenvaller was dit zeg...

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

• MysticX
  • Niet online
Wat vreemd zeg, net gebeld door iBood. Ze zeiden dat het horloge nooit in mijn box terecht mocht komen. Nu willen ze hem sowieso terug, maar ook omdat hij niet echt is, maar ook omdat ik al een hoofdproduct ontvangen heb: Surface RT...

EDIT: 50 euro iBood coupon of 25 euro crediteren.. vaag dit

[Voor 11% gewijzigd door MysticX op 16-09-2014 16:52]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:02
Vaag dat ze überhaupt namaak spul hebben liggen in hun magazijn, terwijl het toch niet verkocht mag worden.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Bastiaan050
  • Laatst online: 10-03-2019
Mooi! Ik ga morgen naar de Polaroid dealer met mijn zonnebril!

Ben er zo langzamerhand wel klaar mee. Kreeg bericht dat ik de box kon terugsturen twee week geleden. Heb daarop gereageerd en tot op heden niets van vernomen!

Nu duimen dat de zonnebril nep is!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Wat hier allemaal staat is toch wel heel erg negatieve reclame voor iBood. Hoewel ik deze keer geluk heb gehad met mijn box, weet ik niet of ik de volgende keer wel ga hunten.

• Vonkie
Probleem met de laatste hunt was vooral dat sommige mensen echt bijv. 2 mooie tablets kregen in zijn/haar box en anderen alleen maar troep(onnodige dingen). Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.. Maar ja waarschijnlijk zal het ze niet zoveel interesseren, volgende keer verkopen ze vast toch weer genoeg. Toch kunnen ze het zichzelf makkelijker maken door de dozer normaler/gelijker af te vullen, heb je weer minder retoureren ed.

• MysticX
  • Niet online
Weet iemand misschien hier hoe ik het best contact kan opnemen met Guess?

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:25
RWK__ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:06:
Weet iemand misschien hier hoe ik het best contact kan opnemen met Guess?
https://www.guess.eu/en/CustomerCare/ContactUs/

• MysticX
  • Niet online
Helaas daar al een e-mail verstuurd maar geen reactie ontvangen. Gezocht naar Guess Nederland, maar dan kom ik uit op webshops..

• Vonkie
http://www.oozo.nl/bedrij...r/532108/guess-europe-b-v
+31 206766007

Maar denk dat dat de winkel is in Amsterdam.
Zo te zien hebben ze enkel een hoofdkantoor Europa in zwitserland.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:40

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Ik denk dat jij en iBood slachtoffer zijn geworden van een creatieve omwisseltruuk. Dus men heeft dat horloge gekocht gerourneerd met een nepmodel in de verpakking.

En voor 1 horloge gaat Guess echt niet zijn benen uit het lijf lopen. Want volgens mij zat dit horloge toch niet in alle andere boxen?

• MysticX
  • Niet online
Barrycade schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:55:
Ik denk dat jij en iBood slachtoffer zijn geworden van een creatieve omwisseltruuk. Dus men heeft dat horloge gekocht gerourneerd met een nepmodel in de verpakking.

En voor 1 horloge gaat Guess echt niet zijn benen uit het lijf lopen. Want volgens mij zat dit horloge toch niet in alle andere boxen?
Klopt, zat alleen in die van mij als ik het goed hebt. Maar alsnog wil ik het voor de zekerheid weten of ik geen nep model hebt. Anders maar genoegen nemen met 25EUR.

• Stitchie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-03 20:38
Ik wil nog ff inhaken op de ibood boxen.

De garantie op de ibood boxen is maar 3 maanden....
Iemand hiermee bekend?

Rare is dat er nieuwe, gerepareerde en retourneerde binnen annuleringstermijn in kunnen zitten.
Op alle 3 de soorten artikelen is maar 3 maanden garantie van toepassing.

Bij de meeste artikelen zit nog fabrieksgarantie die je via de fabrikant op bv serienummer zou kunnen krijgen echter vraagt de fabrikant een kopie van de aankoopbon en die krijg je niet van ibood.

Belachelijk toch dat je nog bv. 18 maanden fabrieksgarantie hebt maar doordat het in een box zat hier geen recht meer op hebt!!!
Denk ik krom of is het gewoon niet rechtmatig de garantieregeling op de ibood box?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 14:19

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Tja heeft niks met rechtmatig te maken. Veel fabrikanten hebben een speciale afspraak rond retouren die ongeveer zo gaat: 'jij krijgt korting als je belooft ons niks retour te sturen en de fabrieksgarantie vervalt bij restartikelen'. Daarom kunnen ze die boxen maken :)

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:25
Stitchie schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:07:
Ik wil nog ff inhaken op de ibood boxen.

...echter vraagt de fabrikant een kopie van de aankoopbon en die krijg je niet van ibood.
Je hebt toch een bon van ibood? Dat de verkoper het raar op de bon zet: tsja, laat de fabrikant maar bij ibood navragen of product X middels factuur Y geleverd is. Niet jouw probleem toch?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• Stitchie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-03 20:38
Je hebt toch een bon van ibood? Dat de verkoper het raar op de bon zet: tsja, laat de fabrikant maar bij ibood navragen of product X middels factuur Y geleverd is. Niet jouw probleem toch?

Ik heb inderdaad een bon van ibood waarop staat 1 levering box....maar meer niet.
De fabrikant ziet dus niet op de factuur dat daar hun artikel in zat. De fabrikant gaat niet overleggen met de verkopende partij dus is het wel weer mijn probleem....

Je staat gewoon machteloos!!!

• MysticX
  • Niet online
Heb een contact opgenomen met GUESS, en zij hebben me doorverwezen naar juweliers in mijn buurt. Daar even langsgaan om even te checken of hij wel echt is of niet.

Als hij dus niet echt is, wat kan ik dan het beste doen? Moet ik genoegen nemen met 25 euro terug?

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ik gok dat de hunt die jaarlijks in december plaatsvindt dit jaar er niet is? heeft iemand berichten gelezen hierover of meer informatie? :)

toettoett

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:09
Thecola schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:47:
Ik gok dat de hunt die jaarlijks in december plaatsvindt dit jaar er niet is? heeft iemand berichten gelezen hierover of meer informatie? :)
Geen info, maar dat is in November meestal. Dus ben benieuwd... misschien door de nieuwe site slaan ze hem over, of kunnen ze het nog niet aan? Hoop niet dat ze stoppen....

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik zag op hun FB wel acties (bijv. 1000 euro doos winnen), misschien dat het gewoon over is met de hunt. Of ze houden nu een halfjaar verschil aan i.p.v. een kwartaal

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Napsju
  • Laatst online: 16:19
Onlangs heb ik een reguliere bestelling geplaatst die ruim vijf weken op zich heeft laten wachten. Volgens de medewerker aan de telefoon was het een grote puinhoop bij ze, en daarom duurde het zo lang. Misschien is er door die puinhoop nog geen hunt gekomen?

Lekker!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:36

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik denk dat het ook geen kwaad kan eerst alle reguliere kinderziektes uit hun site, en het achterliggende bestelsysteem, te halen voordat ze aan zoiets als een Hunt beginnen.

Kia e-Soul MY2020 64kWh ExecutiveLine

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2021
--MeAngry-- schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:47:
Ik denk dat het ook geen kwaad kan eerst alle reguliere kinderziektes uit hun site, en het achterliggende bestelsysteem, te halen voordat ze aan zoiets als een Hunt beginnen.
Precies dit. Ze kunnen mijn ticket van een maand geleden niet eens beantwoorden, dus laat staan dat ze een nieuwe vloed aan vragen / problemen aankunnen die de hunt met zich meebrengt.

• bjornbal
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-08-2022
Het is iig een puinhoop. Ticket is al TWEE maanden niet beantwoord. Heb zeker 3x ticket gestuurd, nul antwoord. Even dan ook via Facebook gecontacteerd, en ze zeggen te zullen antwoorden. Not.

Ik kan niet eens mijn e-mailadres veranderen. Er wordt gezegd een mail gestuurd te hebben met een linkje om te bevestigen. Welk mail, zie niks, ook niet in spam. Dus werkt aan geen kanten. Dus lijkt me sterk dat het slim is om aan een Hunt te beginnen, als ze zo doorgaan bestel ik daar ook niets meer... :)

• Mattehh
bjornbal schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:37:
Het is iig een puinhoop. Ticket is al TWEE maanden niet beantwoord. Heb zeker 3x ticket gestuurd, nul antwoord. Even dan ook via Facebook gecontacteerd, en ze zeggen te zullen antwoorden. Not.

Ik kan niet eens mijn e-mailadres veranderen. Er wordt gezegd een mail gestuurd te hebben met een linkje om te bevestigen. Welk mail, zie niks, ook niet in spam. Dus werkt aan geen kanten. Dus lijkt me sterk dat het slim is om aan een Hunt te beginnen, als ze zo doorgaan bestel ik daar ook niets meer... :)
Via Twitter antwoorden ze vrijwel onmiddelijk!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:50

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Nou het is bij iBood echt een puinhoop anders, ik heb na een reguliere bestelling ook 3 weken na verzenddatum moeten wachten tot bestelling binnenkwam.
Geen berichtje dat er vertraging was niks. Na een belletje wist de dame aan de lijn mij te vertellen dat het erg chaotisch was ivm nieuwe website (heeft niks met verzenden te maken in mijn ogen, dat is logistieke afdeling). Ik zou bericht krijgen wanneer het verzonden werd maar moest gewoon even rekening houden met nog 2 weken vertraging 8)7. Kan blijkbaar gewoon even.

Nog geen 4 dagen later is het pakket bezorgd, zonder melding van verzending of ook maar 1 vorm van communicatie bij iBood.

Er gaat op het ogenblik een hoop mis daar en ze proberen het voornamelijk te schuiven op de nieuwe website, wat echt een kul argument is.

Werk hard!, zeur niet!, verwacht niets!!

• JLL88
  • Laatst online: 10-01-2020
Vandaag verkopen ze korting op zorgverzekeringen van een bepaalde aanbieder.. spul wat ze verkopen is al keihard achteruit gegaan sinds de laatste hunt, maar dit is wel echt een 'new low' IMO. Kocht normaal maandelijks wel wat, maar nu sinds de laatste hunt al niks meer. Alleen maar troep. Zou voor een nieuwe hunt ook echt geen box durven kopen, of ervoor op blijven, denk ik.. Gezien de status klantenservice nu kan ik me echt niet voorstellen hoe het er na een hunt aan toe zou gaan.

Anoniem: 516869

En toch flikken ze het elke keer weer Website van het jaar te worden, is dat een wassen neus?
Wie stemt er nog op iBood? Jaren geleden misschien wel met de goeie deals, maar tegenwoordig neem ik zelden nog de moeite om dagelijks te kijken.

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Hmm, had niet gemerkt dat t zo slecht gesteld was. Ikzelf heb twee dingen besteld afgelopen 6 weken en die zijn beide op tijd bezorgd. Van de eerste kreeg ik inderdaad geen mail dat hij onderweg was, de bezorger stond ineens voor de deur.

toettoett

Pagina: 1 ... 74 75 76 Laatste

Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee