Toon posts:

[Uitpakken] iBOOD Hunt 20 en 21 augustus 2014 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 75 76 Laatste
Acties:

• Mr. S
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-03-2020
Gefeliciteerd met dezelfde LoserBox van de 3e Hunt. Ene kant neemt het wel een beetje teleurstelling weg door nog zo een mismaakte doos te zien.
Voor mij was het eindelijk een keer een box bemachtigd en dan zo een creatie :P. Maar zoals ze zeggen kan gebeuren toch, volgende keer beter.

Weet jij al wat je ermee gaat doen, wordt het een retourtje of ga je de uitdaging aan om het los te verkopen?
Mijne wordt duidelijk een retourtje man, kan nergens die gekke boor slijten :')

• angeluss
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-10-2020
CptMeatball schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:59:
Wie was degene die het keyboard voor camera wilde vernietigen als die em zou krijgen? :P
Vraag het mij ook af :P mss heeft ibood ervan gehoord en hebben ze geen gaybuster in zijn box gestoken

• Mr. S
angeluss schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:01:
[...]

Vraag het mij ook af :P mss heeft ibood ervan gehoord en hebben ze geen gaybuster in zijn box gestoken
RicePuppet volgens mij, maar hij had achteraf nog een paar extra voorwaarden eraan verzonnen :')

• angeluss
Mr. S schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:02:
[...]

RicePuppet volgens mij, maar hij had achteraf nog een paar extra voorwaarden eraan verzonnen :')
Ah ja RicePuppet, dat verklaart zijn box vol troep, hij had nooit mogen dreigen het keyboard kapot te slaan voor camera :P

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:43
Mr. S schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:00:
[...]

Weet jij al wat je ermee gaat doen, wordt het een retourtje of ga je de uitdaging aan om het los te verkopen?
Mijne wordt duidelijk een retourtje man, kan nergens die gekke boor slijten :')
Er zijn wel een aantal mensen geïnteresseerd in de boor hoor.
De inhoud van mijn loserbox is inmiddels al over de hele familie verspreid.
Ik heb zelf alleen nog het prachtige greybusters toetsenbord. En zo'n vogel's multipack voor de ipad die ik niet heb.

Wellicht moet ik hem maar gaan inlijsten met 'August 2014. Never forget'
Begrijp trouwens niet hoe idereen zo snel reacties van ibood krijgt.
Ik heb geen antwoord gekregen over de volledige inhoud van mijn box hoor :(

[Voor 14% gewijzigd door Valandin op 28-08-2014 23:15]

• Mr. S
Valandin schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:13:
[...]

Er zijn wel een aantal mensen geïnteresseerd in de boor hoor.
De inhoud van mijn loserbox is inmiddels al over de hele familie verspreid.
Ik heb zelf alleen nog het prachtige greybusters toetsenbord.
Wellicht moet ik hem maar gaan inlijsten met 'August 2014. Never forget'
Ik krijg alleen maar reacties van de doos voor 110,- inclusief verzending, ja suck it dan... >:)
Eens even Ibood mailen en vragen what the hell is going on :D

Anders gewoon een retourtje als ik die boor niet voor een boxprijs kan verpatsen, volgens internetsites zou die 175+ moeten zijn

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-02 11:49
Weet iemand of er een standaard wachtwoord gezet op de Surface Pro's? Want ik krijg em niet geboot van mn USB. Iemand ervaring hiermee?

Mijn V&A Advertenties!

• Valandin
110 incl verzending verdien je alsnog meer aan dan retourneren hé ;)
Retourtje is 100 terug, mag je nog de verzending terug betalen ook.
Maar ik ben het wel met je eens dat het wel een beetje aan de lage kant is.
De box volledig zou je op zich best nog wel 150-200 voor moeten vangen.

Als je het echt zo'n nachtmerrie vind kan je altijd vragen of ibood je doos niet wilt vervangen.. ze hebben ondertussen zoveel klachtmail gehad.

Ik ben alweer tevreden met de hunt omdat ik van een medetweaker een Nexus 10 kon overkopen voor een zacht prijsje. Heb ik alsnog wat ik zo graag wou deze hunt.
Alleen dat ik een keyboard cover er bij moest kopen voor verslagen, en zo'n keyboard cover al snel zo'n 80+ euro kost..
CptMeatball schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:19:
Weet iemand of er een standaard wachtwoord gezet op de Surface Pro's? Want ik krijg em niet geboot van mn USB. Iemand ervaring hiermee?
YouTube: How to remove/reset Password Windows Surface Tablet

[Voor 65% gewijzigd door Valandin op 28-08-2014 23:24]

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:12
angeluss schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:12:
[...]

Ah ja RicePuppet, dat verklaart zijn box vol troep, hij had nooit mogen dreigen het keyboard kapot te slaan voor camera :P
+1

Misschien bang geworden voor de slechte reclame :)

Hoewel mijn mildere filmpje ook geen goede reclame is.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

• Myrtje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-07-2021
En dan nu ook mijn box :D

Bjorn Borg tas ~ €40,-
Sony Headset ~ €20,-
Sitecome Wireless dualband Router ~ €40,-
2 x KlikAanKlikUit (2x37,50) ~ €75,-
Philips Led lamp ~ €10,-
Philips outdoor ecomoods ~ €30,-
Philips Spots ~ €47,-
Eu stekker ~ €2,-
Polaroid 3D glasses ~ €15,-
Vero Moda vest ~ €27,-
32-pack philips batterij ~ €17,-
2 x Rösle vleesmes (2x10) ~ €20,-
Transcend USb-stick 16 GB ~ €10,-
Peau D’ Or mijn protection ~ €10,-
Canon EOS M Speedlite 90EX ~ €400,-

Totaal waarde € 763,-

Zeer tevreden dus,, zou namelijk nooit zo'n camera zelf kopen maar nu heb ik er één en ben er super blij mee! :D

• jeami61
  • Laatst online: 24-03-2022
24 Kodak Max AA Batterijen
2 CR123A 3 Volt Batterijen
Reisadapter
HDMI Kabel 1,5 meter
Kitchen Aid Receptenboek
Original Mexican Train (The World most famous domino game)
2 Handdoeken 50x100 cm
Greybusters Multimedia Budha Keyboard
Teenage Mutant Ninja Turtles Magnetic Board
Lederen Vest
Microsoft Surface RT 64GB

Maar de Surface RT was een gebruikte (Stond een account in met paswoord), maar het ergste was dat het scherm defect was.

• Myrtje
Daar zou ik over mailen over dat scherm.. je betaald niet voor defecte spullen toch? Gebruikt oke.. maar defect..
jeami61 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:44:
Reisadapter
HDMI Kabel 1,5 meter
Kitchen Aid Receptenboek
2 Handdoeken 50x100 cm
Lederen Vest

Maar de Surface RT was een gebruikte (Stond een account in met paswoord), maar het ergste was dat het scherm defect was.[video]

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-03 10:35
jeami61 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:44:
Reisadapter
HDMI Kabel 1,5 meter
Kitchen Aid Receptenboek
2 Handdoeken 50x100 cm
Lederen Vest

Maar de Surface RT was een gebruikte (Stond een account in met paswoord), maar het ergste was dat het scherm defect was.[video]
Effe mailen naar ibood :) maybe krijg je dan een Surface pro 128 GB

want deze is duidelijk Defect

3900 WP Z/O | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• iBlunt
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Myrtje schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:09:
[...]

via de link hierboven.. kan je hem volgen
Knip? Je mag toch wel link doorverwijzen naar V&A ?

Anoniem: 356494

Gebruikte spullen ook niet he ;) staat niet in de omschrijving van de box...

• xtrmx
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-08-2022
Over een jaar kan ik vloeiend Italiaans.

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-03 20:16
Mr. S schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:15:
[...]

Ik krijg alleen maar reacties van de doos voor 110,- inclusief verzending, ja suck it dan... >:)
Eens even Ibood mailen en vragen what the hell is going on :D

Anders gewoon een retourtje als ik die boor niet voor een boxprijs kan verpatsen, volgens internetsites zou die 175+ moeten zijn
Misschien wel intresse, welk type is het exact? de foto is niet scherp genoeg om het te lezen :+

• Myrtje
iBlunt schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:46:
[...]

Knip? Je mag toch wel link doorverwijzen naar V&A ?
Dat ging over de verzenddetails van de box

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-02 00:04
En jawel hoor, 15 minuten nadat ik dus op weg was naar mijn werk, is de postbode geweest... Of ik morgen het pakketje geleverd wil hebben, ehm NEE, dan moet ik ook gewoon werken. Dus nu maar bij het postkantoor af laten leveren, ga ik hem zaterdagochtend wel ophalen.

Mijn unboxing laat dus nog even op zich wachten.

Wel is mijn pakketje gekrompen en tegelijkertijd toch zwaarder geworden... :?

Afmeting (lxbxh): 645x495x360 >> 645x475x355
Gewicht (gr.): 10260 >> 10300
Volume: 114939 >> 108763

Ben benieuwd :/

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:24
En hier is mijn box (boxnr 4 volgens de binnenkant van de box)

AEG Boor: 200 euro
Zyxel wireless extender: 30 euro
KlikAanKlikUit: 30 euro
LED Lamp: 5 euro
Koptelefoon sony: 20 euro
Philips ecomoods outdoor: 30 euro
Philips ecomoods spots: 40 euro
Toetsenbord: 10 euro
Champagneglazen: 15 euro
Vogels ipad ding: 30 euro
Handdoek: 15 euro
----------------
Totaal €425

Is mijn eerste box, het leek op het eerste gezicht niks, maar na het opzoeken van de losse artikelen was het toch een leuke box :)

[Voor 3% gewijzigd door The_Zohan op 29-08-2014 00:19]

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-03 19:19
CptMeatball schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:19:
Ik volg je niet helemaal. Zit er op je Windows een wachtwoord (was bij mijn Surface niet het geval), of wilt 'ie gewoon puur niet de EU USB drive die je gemaakt hebt laden als je je tablet opstart met aanknop + volume down?

Indien het eerste --> Powerknop lang indrukken tijdens het opstarten zodat 'ie afsluit, eventueel nog een keer, dan kom je in een menu waar je bij 'troubleshooting' de hele tablet kan resetten.

Indien het tweede --> Ik heb er ook een tijd mee gekloot, uiteindelijk werkte de USB nadat ik hem op mijn andere PC als FAT32 geformat had, waarna ik de EU versie erop had gezet.

Overigens @ mensen die de juiste taal OS op de surface willen zetten: op een gegeven moment heb je een toetsenbord nodig om F12 in te drukken, dus zorg dat je een USB toetsenbord in de buurt hebt :P

• Jip2
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-03 19:26
Rowinvd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:30:
[...]

Toevallig ook een hoog nummer in de doos staan?
Met mijn 144 heb ik een beetje het idee dat dit een van de laatste dozen is geweest en de laatste troep die ze hadden er in is gegooid
Je had nog geluk. Ik heb doos 145. De handschoenen en de spotjes waren na jouw doos blijkbaar op. 8)7
Mijn doos gaat ook terug! ;w

• Myrtje
Jip2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:19:
[...]

Je had nog geluk. Ik heb doos 145. De handschoenen en de spotjes waren na jouw doos blijkbaar op. 8)7
Mijn doos gaat ook terug! ;w
Ik had doos 133

• Mr. S
Ik had doos 6 of 9 met een shitload crap, dus dat systeem gaat niet op (laatste dozen, laatste crap). >:)

• CptMeatball
Frolow schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:18:
[...]

Ik volg je niet helemaal. Zit er op je Windows een wachtwoord (was bij mijn Surface niet het geval), of wilt 'ie gewoon puur niet de EU USB drive die je gemaakt hebt laden als je je tablet opstart met aanknop + volume down?

Indien het eerste --> Powerknop lang indrukken tijdens het opstarten zodat 'ie afsluit, eventueel nog een keer, dan kom je in een menu waar je bij 'troubleshooting' de hele tablet kan resetten.

Indien het tweede --> Ik heb er ook een tijd mee gekloot, uiteindelijk werkte de USB nadat ik hem op mijn andere PC als FAT32 geformat had, waarna ik de EU versie erop had gezet.

Overigens @ mensen die de juiste taal OS op de surface willen zetten: op een gegeven moment heb je een toetsenbord nodig om F12 in te drukken, dus zorg dat je een USB toetsenbord in de buurt hebt :P
Excuus, beetje krom neergezet.

Er staat een gebruiker met wachtwoord ingesteld. Dus ik dacht ik doe bootable usb stickje maken met W8.1 (al meerdere malen gedaan voor laptops). Helaas wilt de USB stick die ik als bootable device hebt geformatteerd (via het een progje van microsoft) niet herkend worden als je volume-down indrukt tijdens het booten. Met volume-up kom ik wel in een soort van BIOS, maar daar kan ik niks mee.

Wat bedoel je met EU USB drive?

Dus wat doe ik fout?

Mijn V&A Advertenties!

• JaronStrypsteen
  • Laatst online: 17-03 21:44
http://www.microsoft.com/...-from-usb-recovery-device
handig voor je?
CptMeatball schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:46:
[...]

Er staat een gebruiker met wachtwoord ingesteld. Dus ik dacht ik doe bootable usb stickje maken met W8.1 (al meerdere malen gedaan voor laptops). Helaas wilt de USB stick die ik als bootable device hebt geformatteerd (via het een progje van microsoft) niet herkend worden als je volume-down indrukt tijdens het booten. Met volume-up kom ik wel in een soort van BIOS, maar daar kan ik niks mee.

Dus wat doe ik fout?

• Frolow
Ik heb geen ervaring met Windows 8 verder, dus ik heb geen idee in/of hoeverre de normale manier van Windows 8 installeren verschilt t.o.v. met de Surface. Wat ik wel weet is dat de EU versie(want standaard zijn die dingen door iBood in het Spaans geleverd) van de Surface recovery backup hier te downloaden is: https://docs.google.com/f...s9aHg2T2lFczNGZ0k/preview
En dat deze werkt :)

Meer info over de Spaanstaligheid en eventuele instructies kan je hier vinden: http://nl-nl.forum.ibood....st-comment-page/#comments

@Hierboven: Nee dus, optie 1 heeft hij al geprobeerd en werkt niet met zijn stick, en optie 2 werkt alleen als je in Windows komt :9

en @Hieronder: Dat werkt dus alleen als je een goede Recovery USB hebt, en die werkt dus momenteel niet :P

[Voor 17% gewijzigd door Frolow op 29-08-2014 01:02]

• JaronStrypsteen
  • Laatst online: 17-03 21:44

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-03 22:01
Doos geopend.... Ook een surface pro 128gb nieuw in verzegelde doos met spaans OS. Nu aan het fixen :)

Verder de usual suspects, lelijk toetsenbord, sony hoofdetelefoon, lampen, aanuit schakelaar en een setje ovenschaaljes waarvan eentje gebroken (jammer!).

Ronde 3 doos 36

[Voor 3% gewijzigd door Dejagan op 29-08-2014 02:07]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Frolow schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:58:
@Hierboven: Nee dus, optie 1 heeft hij al geprobeerd en werkt niet met zijn stick, en optie 2 werkt alleen als je in Windows komt :9
Een beetje goed zoeken en gokken en je kan een hard reset doen. Zie http://www.microsoft.com/...or-reset-surface-pro#sign , je kan ook een USB toetsenbord gebruiken ipv touch/typecover.

• Frolow
Da's dus hetzelfde als je Surface een paar keer laten crashen tijdens het opstarten, dan kom je ook in dat menu ;-) Maar jouw optie is wat tabletvriendelijker I suppose.

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-03 20:16
En als er mensen zijn die van hun powertool afwillen, ik heb net een huis gekocht dus nog wat gereedschap nodig, pm's zijn welkom :+

Ik zit nog even te twijfelen of ik me asus houd, dat touchscreen en de i5 is wel een mooie combi. Ding is lekker snel, maar ja ik heb al twee laptops ;)

• Memozz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-02 20:53
Box gisteren ook binnen gekregen. Ben er erg blij mee!

Klik aan Uit set
Monster University mok + schaal (in 1 stuk)
Philips inbouw spots
Philips buitenlamp
Pioneer koptelefoon
Sony koptelefoon
GP LED lamp
Houder fiets navigatie
Greybuster toestenboard met fantastisch print
GoPro Hero3+ Black Edition!_/-\o_

Bij elkaar een waarde van rond de 600eu. Erg netjes!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:48

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

CptMeatball schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:46:
[...]

Dus wat doe ik fout?
je moet je stick even formateren met rufus en kiezen voor fat32. Hier kies je ook voor "GPT partition for uefi computer" kies geen iso en laat hem formatteren. Na het formatteren zet je die recovery er op die hier staat. https://docs.google.com/f...s9aHg2T2lFczNGZ0k/preview

Zorg er voor dat je hem direct op de root van je usb disk set. Dus dat je je bootmgr, bootmgr.efi en reagent.xml direct op de root hebt staan met de 3 andere mapjes.

denk er ook even om dat je secure boot uit zet. :) (volume up knopje ingedrukt houden tijden booten)
Once you’ve got your media you need to boot your Surface Pro from it. There are different notes on the internet about this. Some tell you to boot the machine whilst holding down the volume up button to enter the BIOS and change the secure boot options.
Btw wel tijdens booten de volume down knop gebruiken. :) dan zal hij de stick nu wel herkennen. :)

Toen is het mij gelukt om de surface te installeren vanaf mijn usb 3.0 stick :) Want hij bleef steeds booten van de recovery partitie die op de SSD stond. :|

[Voor 9% gewijzigd door mydogisgone op 29-08-2014 09:34]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 20:41
Memozz schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:10:

Klik aan Uit set
Philips inbouw spots
Philips buitenlamp
Pioneer koptelefoon
Sony koptelefoon
GP LED lamp
Houder fiets navigatie

Wauw een GoPro Hero3+ Black Edition, die wil ik ook wel! _/-\o_

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

• paulvdwal
  • Laatst online: 22-03 15:13
*spam*

[Voor 95% gewijzigd door gambieter op 29-08-2014 10:31]

• CptMeatball
Thanks ga het vanmiddag proberen!. Weet iemand ook of de surface pro 128gb met cover geleverd zou moeten worden? Er staat me zoiets bij, en de QuickStartguide heeft het over heen aansluiten van een cover?
mydogisgone schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:33:
[...]

je moet je stick even formateren met rufus en kiezen voor fat32. Hier kies je ook voor "GPT partition for uefi computer" kies geen iso en laat hem formatteren. Na het formatteren zet je die recovery er op die hier staat. https://docs.google.com/f...s9aHg2T2lFczNGZ0k/preview

Zorg er voor dat je hem direct op de root van je usb disk set. Dus dat je je bootmgr, bootmgr.efi en reagent.xml direct op de root hebt staan met de 3 andere mapjes.

denk er ook even om dat je secure boot uit zet. :) (volume up knopje ingedrukt houden tijden booten)

[...]

Btw wel tijdens booten de volume down knop gebruiken. :) dan zal hij de stick nu wel herkennen. :)

Toen is het mij gelukt om de surface te installeren vanaf mijn usb 3.0 stick :) Want hij bleef steeds booten van de recovery partitie die op de SSD stond. :|

Mijn V&A Advertenties!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:02
deurklinkje schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:46:
[...]

Effe mailen naar ibood :) maybe krijg je dan een Surface pro 128 GB

want deze is duidelijk Defect
Dat zou mooi zijn...
Waarschijnlijk zeggen ze: "Stuur de hele doos maar terug".

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:08

TF

bla bla

Klik aan Uit set
Philips inbouw spots
Philips buitenlamp
Pioneer koptelefoon
Sony koptelefoon
GP LED lamp
Houder fiets navigatie

ik had een isaw extreme erin zitten. Best leuk zon waterdichte action cam. Nu nog wat action :)

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-03 18:39
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:23:
[...]

Dat zou mooi zijn...
Waarschijnlijk zeggen ze: "Stuur de hele doos maar terug".
Ze zijn opzich wel meedenkend, ik heb bijvoorbeeld 2 hunts terug een compleet nieuwe doos gekregen (toen was ook echt bijna alles kapot --> TV waar het glas uitstak)
Toen in return een onkyo versterker gehad, en een paar tablets.

• Bastiaan050
  • Laatst online: 10-03-2019
GoPro Hero3+ Black Edition! ruilen tegen een Samsung Nexus 10 32GB?

Klik aan Uit set
Philips inbouw spots
Philips buitenlamp
Pioneer koptelefoon
Sony koptelefoon
GP LED lamp
Houder fiets navigatie

• Ricepuppet
Ik heb een ticket aangemaakt bij iBood met uitleg waarom mijn doos zoveel 'crap' bevatte - dingen die bij mekaar echt geen €100 waard zijn. Als reactie op mijn YT video, heeft een andere YT member zijn unboxing neergezet (ik weet niet of hij ook box 3 had)

Maar zie het verschil.

Mijne;

Die van hem;

We hebben bijna hetzelfde, alleen hij heeft er een Surface en een iConbit media player inzitten. Beetje eerlijke verspreiding had ook wel gemogen :|

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

• Bastiaan050
iBood moet gewoon reageren op alle mails/ verzoekjes e.d. Komen vast met een oplossing.

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:06
navlim schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:58:

Afmeting (lxbxh): 645x495x360 >> 645x475x355
Gewicht (gr.): 10260 >> 10300
Volume: 114939 >> 108763

Ben benieuwd :/
nat geworden en daardoor ingezakt? :)

• S95Sedan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03 23:13
Ricepuppet schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:48:
Ik heb een ticket aangemaakt bij iBood met uitleg waarom mijn doos zoveel 'crap' bevatte - dingen die bij mekaar echt geen €100 waard zijn. Als reactie op mijn YT video, heeft een andere YT member zijn unboxing neergezet (ik weet niet of hij ook box 3 had)

Maar zie het verschil.

Mijne;

[video]

Die van hem;

[video]

We hebben bijna hetzelfde, alleen hij heeft er een Surface en een iConbit media player inzitten. Beetje eerlijke verspreiding had ook wel gemogen :|
Volgens mij heeft bijna iedereen die box3 had wel die philips lampen (spotjes/buitenlamp) 2x hoofdtelefoonset, klik aan/uit set, toetsenbord en ledlamp/eurostekker...

• Ricepuppet
Ja en bij mij, vrij weinig meer. Die Pogoplug die erbij mij inzit kost nieuw 20 usd via Amazon (€15) Die Sitecom router is nog het duurste in mijn box en dat is een EOL product wat toendertijd (half jaar geleden) €30 euro kostte, nieuw.

De rest is verwaarloosbaar. Stuurhendeltje voor je fiets? Batterijen? Sokken en een trui? Serieus.

• Bastiaan050
Hoeveel boxen verkopen zij tegenwoordig? Misschien moet het weer terug naar drie jaar geleden. De meuk boxen voor 49,95 en de wat betere voor 99,95. Voorkomt een hoop gezeur en gezeik. Wat denk je wat een klantenservice kost. ;-)

• S95Sedan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03 23:13
Bastiaan050 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:10:
Hoeveel boxen verkopen zij tegenwoordig? Misschien moet het weer terug naar drie jaar geleden. De meuk boxen voor 49,95 en de wat betere voor 99,95. Voorkomt een hoop gezeur en gezeik. Wat denk je wat een klantenservice kost. ;-)
Dit inderdaad. Of halveer het aantal boxen gewoon en doe er meer in.

Zit hier ook te twijvelen wat ik er mee moet aangezien 90% gewoon gaat blijven liggen...

• Bastiaan050
Ik zit hier met een afschuwelijk box, probeer het één en het ander te verkopen. De buurvrouw had wel een betere gelukkig. Maar daar zit ook weer een tablet in, Nexus 10, met gebreken. "Gebruikt, accu gaat snel leeg!"

Ik weet het niet hoor, maar dit jaar zie ik veel kapotte, misbruikte en beschadigde producten. De lat ligt niet meer zo hoog.
S95Sedan schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

Dit inderdaad. Of halveer het aantal boxen gewoon en doe er meer in.

Zit hier ook te twijvelen wat ik er mee moet aangezien 90% gewoon gaat blijven liggen...

• Bastiaan050
iBood stuurt mij nog maar een meuk box. Dan ben ik tevreden. Twee keer rommel maakt het dan wel weer goed. ;-)

• Famous
  • Laatst online: 17:30

Famous

R 400+

Bastiaan050 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:16:
Ik zit hier met een afschuwelijk box, probeer het één en het ander te verkopen. De buurvrouw had wel een betere gelukkig. Maar daar zit ook weer een tablet in, Nexus 10, met gebreken. "Gebruikt, accu gaat snel leeg!"

Ik weet het niet hoor, maar dit jaar zie ik veel kapotte, misbruikte en beschadigde producten. De lat ligt niet meer zo hoog.

[...]
Altijd zelf gewoon testen, wellicht is het al gerepareerd?
Vorige box had ik een Playbook (deze keer weer trouwens) en daar zat ook een "afkeur" briefje bij dat het scherm kapot zou zijn. De Playbook was krasloos en alles werkte perfect. Na twee uur testen heb ik hem dan ook hier in de V&A geplaatst en niets meer van vernomen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Valandin
Bastiaan050 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:16:

[...]
Denk niet dat dat een probleem is van de batterij zelf.

Ookal heeft de Nexus 10 een batterij met capaciteit van 9000 mAh, niet vergeten dat er toch een monster van een scherm met een resolutie van 2560x1600 op zit. Als je met maximaal verlicht scherm actief bezig gaat (films, games, etc) houd de batterij het nog net geen 6-7 uur uit.

Trouwens, zo'n nieuwe batterij betaal je sowieso maar 3 10'tjes voor ;)
https://www.shopcore.nl/s..._campaign=google+shopping

• Bastiaan050
De accu gaat toch echt snel leeg. Heb er 10 minuten mee gespeeld en dat is er ook in percentage af gegaan. Vrij droevig. Denk dat zij de box wel gaat houden. Ruilen wil zij in ieder geval niet. ;-)

Maar goed. Ik heb genoeg gezeurd over de inhoud en kwaliteit van de producten. En heb absoluut geen zin om de box retour te sturen om die 99,95 terug te krijgen. Zijn allemaal cadeautjes die ik weg ga geven. Verschrikkelijk! ;-)

Ach, volgende hunt beter.

• Bastiaan050
Goede tip! Zal het voordragen.
Valandin schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:21:
[...]

Denk niet dat dat een probleem is van de batterij zelf.

Ookal heeft de Nexus 10 een batterij met capaciteit van 9000 mAh, niet vergeten dat er toch een monster van een scherm met een resolutie van 2560x1600 op zit. Als je met maximaal verlicht scherm actief bezig gaat (films, games, etc) houd de batterij het nog net geen 6-7 uur uit.

Trouwens, zo'n nieuwe batterij betaal je sowieso maar 3 10'tjes voor ;)
https://www.shopcore.nl/s..._campaign=google+shopping

• Bastiaan050
Maar Valandin.

Welke box had jij? Van de eerste nacht?

• Valandin
Bastiaan050 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:24:
Maar Valandin.

Welke box had jij? Van de eerste nacht?
Ik had ook de 3e box. Ook alleen maar rommel hé.
6 champagne glazen, spotlights, buitenlamp, klikaanklikuit ding, handoek, sony koptelefoon, toetsenbord en die powertool. Dat was alles wat er in mijn doosje zat.

*Edit*

Ohja, en een EU stekker en een spaarlamp.
Even overwogen om hem gewoon retour te knallen, verdomme niet eens de pritt-stift gehad :(

[Voor 15% gewijzigd door Valandin op 29-08-2014 11:29]

• Ricepuppet
Bastiaan050 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:10:
Ik had een lange tijd niet meer naar de hunt gekeken en ik dacht ook dat het weer boxen waren van 50-100-250 euro. Ik had best 250 neergelegd als het daadwerkelijk een goede box was.

Ik vreesde eigenlijk al toen ik na afloop hoorde dat het alleen maar 100 boxen waren.

Trouwens; tot op heden geen reactie van de klantenservice van iBood..

• Bastiaan050
Ik vergeet de prit sitft!
Bastiaan050 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:28:
Helaas ;-)

Ach, ik heb drie dingen verkocht uit mijn box voor 130 euro. Nou ja, dan heb ik gratis batterijen, oordopjes (lelijk), twee led lampen, wijnglazen, handdoeken, 3eu stekkers en een multimedia router die al bijna in de prullenbak ligt ;-).

Volgende hunt beter. Dan hopen op een simpel compact camera. ;-)

[...]

• angeluss
Hoe kun je! kzou 100 euro geven voor een box vol pritt stiften. zou dit ook in de winkel kunnen kopen maar dat mist volledig het verassingseffect als je zo een box opent vol pritt stiftjes...

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-03 17:44

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Dames en heren de titel van het topic heb ik veranderd naar uitpakken iBood hunt. Let er wel op dat we nu geen slowchat meer toestaan in dit topic. Dit was tijdens de hunt wel toegestaan.

Ik heb gelijk wat reacties opgeruimd. Laten we het gewoon vriendelijk houden en verder geen offtopic discussies voeren.

[Voor 23% gewijzigd door Perkouw op 29-08-2014 14:10]

• bjornbal
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-08-2022
Thx Perkouw, altijd interessant om loserboxen en/of superboxen terug te zien. Ik vond het al zo jammer toen ik zag dat het gesloten werd.

Is er al meer info bekend over de box 4 batch?

[Voor 20% gewijzigd door bjornbal op 29-08-2014 15:09]

• Valandin
bjornbal schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:08:
Thx Perkouw, altijd interessant om loserboxen en/of superboxen terug te zien. Ik vond het al zo jammer toen ik zag dat het gesloten werd.

Is er al meer info bekend over de box 4 batch?
Batch 1,2 & 4 werden tegelijk geleverd
Batch #3 kwam later, die zijn sinds gister binnen

*Edit*

Beveiligingstape Ibood HQ

[Voor 10% gewijzigd door Valandin op 29-08-2014 15:50]

• Bastiaan050
Hahaha.
Valandin schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:13:
[...]

*Edit*

[afbeelding]

• medennis
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-02-2022
zojuist mijn doos gehad (#3), beetje teleurstellende inhoud. foto/lijstje zijn onderweg. weet het niet zeker maar leek voordat ik de doos open maakte alsof hij al eerder geopend was aangezien hij niet helemaal goed dichtgeplakt zat.

[Voor 45% gewijzigd door medennis op 29-08-2014 16:23]

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-03 10:35
gaat er iemand nog een lijstje maken met alle boxen ?

3900 WP Z/O | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
deurklinkje schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:24:
gaat er iemand nog een lijstje maken met alle boxen ?
Ik heb het even druk, maar die gaat er zeker komen, zoals altijd :D

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• medennis

had het idee dat de box al eerder geopend was, heb de klantenservice gebeld en die vroegen mij een mailtje te sturen aan customerservice met het boxnummer en ordernummer. nu maar afwachten en hopen dat het inderdaad zo is dat er iets ontbreekt.

Anoniem: 576296

medennis schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:16:
had het idee dat de box al eerder geopend was, heb de klantenservice gebeld en die vroegen mij een mailtje te sturen aan customerservice met het boxnummer en ordernummer. nu maar afwachten en hopen dat het inderdaad zo is dat er iets ontbreekt.
Reken daar maar niet op :') ziet er uit als een gemiddelde box van deze hunt

• medennis
Anoniem: 576296 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:30:
[...]

Reken daar maar niet op :') ziet er uit als een gemiddelde box van deze hunt
toen ik de box wat beter bekeek zag ik dat de box eerst over de breedte is dichtgeplakt, open gesneden en vervolgens over de lengte opnieuw (zeer slordig) dichtgeplakt is. tevens is 1 van de flappen van de doos een deel gescheurd.

• Famous

Famous

R 400+

medennis schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:33:
[...]

toen ik de box wat beter bekeek zag ik dat de box eerst over de breedte is dichtgeplakt, open gesneden en vervolgens over de lengte opnieuw (zeer slordig) dichtgeplakt is. tevens is 1 van de flappen van de doos een deel gescheurd.
Dit had ik ook en zei direct tegen de PostNL bezorger dat ik hem wilde wegen voor ik tekende. Zo gezegd zo gedaan, was zelfs zwaarder dan op de site stond :+

• Valandin
medennis schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:33:
[...]

Zelfde als ik had ja.
Weeg hem eens na en vergelijk het met het post.nl gewicht

• medennis
Valandin schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:39:
[...]

Zelfde als ik had ja.
Weeg hem eens na en vergelijk het met het post.nl gewicht
postnl:
Afmeting (lxbxh): 645x460x355
Gewicht (gr.): 8960

mijn weegschaal: ~8000 gram

• Valandin
medennis schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:44:
[...]

postnl:
Afmeting (lxbxh): 645x460x355
Gewicht (gr.): 8960

mijn weegschaal: ~8000 gram
Dan zal het wel kloppen, helaas.
Kan geen kwaad om het even na te vragen.
Anders heb je gewoon de 4e loserbox te pakken.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:19
Valandin schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:46:
[...]
Dan zal het wel kloppen, helaas....
Eh, ik weet niet hoor, dat is bijna een kilo. Dat kan goed een tablet zijn...

[Voor 50% gewijzigd door jip_86 op 29-08-2014 17:50]

• medennis
dwarse tape die doorgesneden is en vervolgens opnieuw dichtgeplakt:

zo zat de box dicht over de lengte:

• Valandin
jip_86 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:50:
[...]

Eh, ik weet niet hoor, dat is bijna een kilo. Dat kan goed een tablet zijn...
Mijn box was 13.5, bij aankomst was die 8-9 ;)
Uiteraard heb ik ook naar iBood gemailed.. natuurlijk geen reactie.
Ga er maar van uit dat de inhoud klopt en er gewoon wat mafs is met die weegschaal.

• medennis
Valandin schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:07:
[...]

Mijn box was 13.5, bij aankomst was die 8-9 ;)
Uiteraard heb ik ook naar iBood gemailed.. natuurlijk geen reactie.
Ga er maar van uit dat de inhoud klopt en er gewoon wat mafs is met die weegschaal.
er werd mij aan de telefoon al verteld dat het momenteel zeer druk was (veel ontevreden mensen :p?) op de klantenservice. dit kreeg ik in de automatische reactie op mijn mailtje:

"Het streven is om uw bericht binnen 1 tot 2 werkdagen te beantwoorden. Vanwege de extra drukte is er meer tijd nodig om alle vragen te beantwoorden. De indicatie voor onze reactietijd is op dit moment 5 werkdagen."

• bjornbal
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-08-2022
Valandin schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:13:
[...]

*Edit*

[afbeelding]
Lol! _/-\o_ Oke, over het hoofd gezien! Thx.

• Mithax
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-02 18:15
Net ook mijn box binnen, ik had hem op de tweede dag om 02.50 dus denk de 3e box?

1e box in het algemeen voor mij maar zat weinig bruikbaars voor mezelf in helaas ;F

Sitecom Dual band router N300( Oude versie)
Dual link AV500 starter kit (http://www.routercenter.n...hp-329av-starter-kit.html )
Philips Recessed spot set
Philips ecomoods outdoor wandlamp
Philips 32x AA batterijen
GP led lamp
Guy La Roche Kussen
Sony MDR-S70AP headphones
Rösle X50 crmov 15 mes
Traveladapter Goobay
Tommy Hilfinger sokken giftbox(4x paar)
Tommy hilfinger hope hoodie( Maat L )
Dames winterhandschoenen(geen merk te zien)
Polaroid 3d glasses ( wit)
2 HDMI kabels

Geen idee wat et allemaal waard is, helft is niet echt vindbaar op nederland om waarde te checken maar zat iig weinig bruikbaars bij voor mezelf :<

• Valandin
Mithax schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:59:
Net ook mijn box binnen, ik had hem op de tweede dag om 02.50 dus denk de 3e box?

1e box in het algemeen voor mij maar zat weinig bruikbaars voor mezelf in helaas ;F

Geen idee wat et allemaal waard is, helft is niet echt vindbaar op nederland om waarde te checken maar zat iig weinig bruikbaars bij voor mezelf :<
Sitecom Dual band router N300( Oude versie) 30
Dual link AV500 starter kit 30
Philips Recessed spot set 25
Philips ecomoods outdoor wandlamp 30
Philips 32x AA batterijen 10
GP led lamp 3
Guy La Roche Kussen 20
Sony MDR-S70AP headphones 25
Rösle X50 crmov 15 mes 10
Traveladapter Goobay 1
Tommy Hilfinger sokken giftbox(4x paar) 25
Tommy hilfinger hope hoodie( Maat L ) 50
Dames winterhandschoenen(geen merk te zien) 2
Polaroid 3d glasses ( wit) 25
2 HDMI kabels 5

Totale nieuwwaarde: 291
Tootale gebruikswaarde - 0

Loserbox #4

• xtrmx
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-08-2022
Misschien doen ze er beter aan de volgende keer het aantal boxen te halveren, zodat er niet zoveel loserboxen ontstaan, wat ongetwijfeld geen goede PR is.

• Famous

Famous

R 400+

xtrmx schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:41:
Misschien doen ze er beter aan de volgende keer het aantal boxen te halveren, zodat er niet zoveel loserboxen ontstaan, wat ongetwijfeld geen goede PR is.
Je hoeft geen dingen te herhalen wat al meerdere keren gezegd is.
De hype blijft toch bestaan en mensen willen toch een box.

Geef toe dat die vier boxen wel echt bagger waren maar met andere gok pogingen weet je het helemaal niet zeker.

• Guco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11-2019
Vandaag de box opgehaald bij de gamma omdat blijkbaar de deurbel van mijn complex kapot was, dus ik heb hem daar maar naar toe laten sturen. De doos zag eruit alsof er een nijlpaard op had gezeten, ik dus de hele weg lopend terug naar huis afgevraagd of alles nog erin zat...
Ben wel tevreden met de spulletjes erin:

HP portable hard drive 1TB p2100
IconBIT Toucan Stick HD
Falcon Hunter men jacket XL
Sony Headphones MDR-S70AP
Wish Chopard parfum
Rosle Mes
Sitecom wireless router
Philips spotjes 3xGU10
Philips Ecomoods outdoor wall light
GP LED Lamp
Stekkerdoos dimmer/schakelaar AC2-300R
Guy Laroche Handdoek
Philips 32x AA
Goobay Travel adapter

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:48

RobertowNL

For your gear!

Mijn box met gelockte Ipad Air is weer terug naar Ibood. Krijg volgende week een nieuwe...

• DivZero
RobertowNL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:27:
Mijn box met gelockte Ipad Air is weer terug naar Ibood. Krijg volgende week een nieuwe...
Een nieuwe box of een nieuwe iPad Air?

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• angeluss
DivZero schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:31:
[...]

Ik vermoed een nieuwe box aangezien hij zijn hele box terug gestuurd heeft en niet enkel de iPad

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-03 22:01
RobertowNL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:27:
Hopelijk zit er wat goeds in! Jammer dat die ipad air nu eindigt als een dure brick...

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03 07:54
Waarom neemt niemand hier de ibood prijzen? Die lampen allemaal zijn stukken goedkoper verkocht via Ibood bijvoorbeeld en zijn wrs nog restpartijen waar ze vanaf moeten zijn. De dozen komen dan al een stuk minder in waarde uit.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:48

RobertowNL

For your gear!

DivZero schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:31:
[...]

Nieuwe box. Natuurlijk wel even aangegeven dat ik nu wel tevreden was met mijn box en hoopte dat dat niet anders ging worden. Ze zouden kijken wat ze er aan kunnen doen. Hij is nu onderweg naar Ibood HQ ;).
Dinsdag of woensdag zou ik de neiuwe box moeten hebben; ben benieuwd wat er in zit.
Krijg nu wel waar voor mijn geld; 2x een box uitpakken 8)
Dejagan schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:24:
[...]

Hopelijk zit er wat goeds in! Jammer dat die ipad air nu eindigt als een dure brick...
Lelijk ook dat iemand hem zo retour heeft gestuurd. Je kan er niets mee als de eigenaar hem niet verwijderd van het account*.
* tenzij je allemaal noodgrepen wil uithalen
Ach, nu hebben ze wel een mooie dure koffieonderzetter / snijplank op het kantoor daar :+

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eigenlijk wel apart dat ze niet een lijstje met wat er inzit onderin de doos doen zodat je kan verifieren of je wel alles hebt ontvangen.

How do you save a random generator ?

• DivZero
bvbal79 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:49:
Waarom neemt niemand hier de ibood prijzen? Die lampen allemaal zijn stukken goedkoper verkocht via Ibood bijvoorbeeld en zijn wrs nog restpartijen waar ze vanaf moeten zijn. De dozen komen dan al een stuk minder in waarde uit.
Omdat sinds iBOOD producthistory.eu heeft doodgemaakt niemand meer makkelijk de prijzen kan opzoeken :(

• Famous

Famous

R 400+

Je kijkt tot naar de goedkoopste nieuwprijs? (althans ik). iBood is niet elke dag een hele rits zooi aan aanbiedingen welke in de box zitten, die zijn eenmalig. Je product heeft gewoon de waarde van de nieuwprijs (als deze ook zo is).

Daarnaast zijn de prijzen niet meer op te zoeken omdat iBood dit heeft afgedwongen.

Anoniem: 516869

Famous schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:04:
[...]

Je kijkt tot naar de goedkoopste nieuwprijs? (althans ik). iBood is niet elke dag een hele rits zooi aan aanbiedingen welke in de box zitten, die zijn eenmalig. Je product heeft gewoon de waarde van de nieuwprijs (als deze ook zo is).

Daarnaast zijn de prijzen niet meer op te zoeken omdat iBood dit heeft afgedwongen.
Nee, veelal verjaarde producten welke door de meeste winkels allang uit het assortiment is gehaald. Dus die nieuwprijzen waar je het over hebt zijn soms helemaal niet up-to-date. Om maar niet te spreken van een iPad 1, ja die was vroeger best duur ja.

• Famous

Famous

R 400+

Het is en blijft een gok. Dit was mijn vijfde box en heb vijf zéér leuke boxen gehad en andere wat minder.
Je kan hier wel moeilijk om gaan doen maar de gok die neem jezelf. Als het product echt KAPOT is, is het anders. Schade erop? Dat is de gok die jij waagt dit staat duidelijk omschreven bij de beschrijving.

Er staat tevens omschreven dat je minimaal €100,- aan waarde krijgt en dat heeft iedereen gehad. Ik zou ook balen met één van die vier boxen maar dan neem ik dat gokje voor lief en probeerde ik alles te verkopen.

Anoniem: 576296

Mijn Box is inmiddels ook binnen en uitgepakt en ik mag niet klagen oOo _/-\o_ :Y

Dit zat er in:

Microsoft Surface Pro 128GB ~ € 499,-
iconBIT XDS1003D 1TB ~ €169,-
Vogel's Ringo TMS 304 Multi Pack for iPad ~ €79,-
Veho : SAEM Handlebar Mount for S6 ~ €40,-
Philips inbouwspots (set van 3, type: 667181716) ~ €40,-
KlikAanKlikUit AC2-300R ~ 37,-
Philips outdoor Ecomoods Wandverlichting 17229/88/16 ~ €30,-
Sony MDR-S70AP Koptelefoon WIT ~ €20,-
Pioneer SE-MJ502-K hoofdtelefoon zwart ~ €20,-
Greybusters Northpole Keyboard ~ €10,-
GP LED Classic A50 E27 3,5Watt - 055242-LDCE1 ~ €8,-

OFF TOPIC:
Echt irritant dat de prijzen van iBOOD nergens meer te vinden zijn.

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-02 19:35
enchion schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:49:
Eigenlijk wel apart dat ze niet een lijstje met wat er inzit onderin de doos doen zodat je kan verifieren of je wel alles hebt ontvangen.
Dat vind ik dus ook. Is ook niet zo moeilijk om te doen.

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:51
DonkMatt schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:35:
[...]

Dat vind ik dus ook. Is ook niet zo moeilijk om te doen.
In principe heoven ze alleem maar het duurste product op te schrijven. Want of je nou 2 EU stekkers mist of een paar sokken, niemand die daar wat om geeft of weet.

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-03 20:15
Famous schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:29:
Het is en blijft een gok. Dit was mijn vijfde box en heb vijf zéér leuke boxen gehad en andere wat minder.
Je kan hier wel moeilijk om gaan doen maar de gok die neem jezelf. Als het product echt KAPOT is, is het anders. Schade erop? Dat is de gok die jij waagt dit staat duidelijk omschreven bij de beschrijving.

Er staat tevens omschreven dat je minimaal €100,- aan waarde krijgt en dat heeft iedereen gehad. Ik zou ook balen met één van die vier boxen maar dan neem ik dat gokje voor lief en probeerde ik alles te verkopen.
Hier ben ik het niet geheel mee eens. Een gebruikt product oke, maar echt zichbare beschadigingen vind ik niet door de beugel kunnen. Voor de rest mee eens, alhoewel ik wel hoop op iig een antwoord van ibood. (beschadigde ipad1, mail dinsdag deur uitgegaan.)

• Jip2
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-03 19:26
Dat vraag ik me inderdaad ook af. De buitenlamp bijvoorbeeld wordt door iedereen hier belachelijk hoog ingeschat terwijl de huntprijs €9.95 was en dan werd die nog nauwelijks verkocht (vermoed ik gezien de tijd dat die er stond). Zelfde met die klik aan klik uit-dingen huntprijs = €14.95 en niet 44,- die ik hier regelmatig lees.

• angeluss
Jip2 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:41:
[...]

Dat vraag ik me inderdaad ook af. De buitenlamp bijvoorbeeld wordt door iedereen hier belachelijk hoog ingeschat terwijl de huntprijs €9.95 was en dan werd die nog nauwelijks verkocht (vermoed ik gezien de tijd dat die er stond). Zelfde met die klik aan klik uit-dingen huntprijs = €14.95 en niet 44,- die ik hier regelmatig lees.
Je kunt volgens mij best naar de huidige winkelprijzen kijken voor de waarde. Zie ibood als een soort van solden, als de dagaanbieding of de hunt erop zit gelden toch gewoon weer de prijzen waaraan ze die producten verkopen in de winkels.

Zijn er nog mensen die een box verwachten?
Pagina: 1 ... 74 75 76 Laatste

Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee