Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 25 & 26 november 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! 25 & 26 november 2015.

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/, op http://producthistory.eu of http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Grote kans dat er zeer binnenkort weer een iBOOD Hunt is. De feestdagen staan voor de deur, het salaris is bijna binnen en ze zijn bij iBOOD druk bezig in het magazijn:

Credit image: Dusche in "[Actie] iBOOD Hunt & Unboxing augustus 2015"

[Voor 5% gewijzigd door DivZero op 24-11-2015 11:38. Reden: datum toegevoegd]

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Ja, en in maart krijg je eindelijk je bestelling....

• DivZero
baronruud schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:58:
Tijdens Hunts valt dat vaak mee. Dan hebben ze ook redelijk wat op voorraad en dat wordt binnen een paar dagen verzonden. Producten die ze vanuit een leverancier sturen duurt inderdaad wel langer.

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-03 21:18
baronruud schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:58:
Stoor me ook regelmatig aan de weken levertijd die iBood hanteert.... Andere (dagaanbieding)webshops hebben hier veel minder problemen mee....
Maar ben benieuwd wat een mogelijke hunt nu gaat opleveren en wat de levertijden zullen zijn...

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-03 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

DivZero schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:57:
Grote kans dat er zeer binnenkort weer een iBOOD Hunt is. De feestdagen staan voor de deur, het salaris is bijna binnen en ze zijn bij iBOOD druk bezig in het magazijn:
Zo jongeman, deze "henk" ik! :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-03 20:28
hij is nu op facebook ook aangekondigd met datum: 25/26 november.

Had al (iets te snel) een topic daarover gemaakt).

25/26 november is het weer zover. Eens kijken hoeveel zooi er langs gaat komen en of de boxen nu wel de moeite waard zijn!

[Voor 17% gewijzigd door DeRooney op 23-11-2015 15:42]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:25
Vorige keer bijna alles geannuleerd of retour gestuurd. Enkel een subwoofer gehouden. De boxen doe ik al niet meer voor mee. Had 2 jaar geleden al meuk (ik gebruik enkel nog een ledstripje en een buitenlamp er van) en het lijkt steeds erger te worden.

Toch wel weer meehunten natuurlijk. Blijft toch verslavend. Wel slim om net voor de Black Friday/Cyber Monday te gaan zitten, en net na payday

[Voor 11% gewijzigd door Waah op 23-11-2015 15:57]

• DivZero
Waah schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:56:
Vorige keer bijna alles geannuleerd of retour gestuurd. Enkel een subwoofer gehouden. De boxen doe ik al niet meer voor mee. Had 2 jaar geleden al meuk (ik gebruik enkel nog een ledstripje en een buitenlamp er van) en het lijkt steeds erger te worden.

Toch wel weer meehunten natuurlijk. Blijft toch verslavend. Wel slim om net voor de Black Friday/Cyber Monday te gaan zitten, en net na payday
Tot woensdag! :+

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 20:41
Ik heb ook wel weer zin om een paar nachten door te halen met Red Bull en Pizza! De laatste 2 weken hebben ze steeds betere aanbiedingen en mooie wanna have producten, hopelijk zitten deze ook in de iBOOD Boxen! Count me in!

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:43

TommyGun

Stik er maar in!

Ik sla dit keer over. Hoewel, dat zei ik de vorige keren ook :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• DivZero
TommyGun schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:10:
Ik sla dit keer over. Hoewel, dat zei ik de vorige keren ook :+
Tot woensdag dus :P

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-02 19:35
Het is al enkele jaren geen verlies meer als je geen box hebt. Dat lijkt wel zo wanneer je als een malle gaat zitten klikken en er toch geen bemachtigt, totdat je die falende unboxing filmpjes ziet met niks dan rotzooi. Ja oké, je kunt wat geinige spulletjes hebben "gewonnen" (die je anders never nooit zou kopen), maar het meeste is niveau rommelmarkt en wordt al snel doorverkocht of cadeau gedaan.

Ikzelf heb de laatste 4 hunts elke keer iets erbij gehad dat uitstel van bezorging kreeg of gewoonweg geannuleerd werd (niet leverbaar). Dat vind ik zo triest, zet het dan niet online of get your sh*t together.

• HardwareOutlet1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-03 12:06
Dus ik neem aan dat de hunt dan begint om 00:00 @ 25 november?

• DivZero
HardwareOutlet1 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:37:
Dus ik neem aan dat de hunt dan begint om 00:00 @ 25 november?
Hij begint vannacht. Dus over iets meer dan 12 uur :)

• HardwareOutlet1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-03 12:06
DivZero schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:38:
[...]

Hij begint vannacht. Dus over iets meer dan 12 uur :)
Top, bedankt voor 't antwoord ;) hopen dat hij wat beter is dan die van de vorige keer (matige korting vaak).

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kijken wat voor onzin er deze keer weer voorbij komt. Hoewel iets als HK Soundsticks III ook wel leuk zou zijn. De speakers van nu klinken veel te zwaar door de subwoofer icm muziek.

Maar vooralsnog zal ik weer klikken op die doos die nooit te bestellen is.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Tinus111
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-03 16:05
Ik had al zo'n vermoeden dat Ibood rond deze koers weer een hunt zou opstarten. Inderdaad ook vanwege de gunstige tijd, maar ook omdat ze er de vorige keer zo'n puinhoop van hadden gemaakt en dit jaar dus nog wat goed te maken hadden.

Laat ik nu net precies op zoek zijn naar een nieuwe versterker die 4k hdmi ondersteunt! Die zal er best wel 1 voorbij komen...als de prijs dan ook nog aantrekkelijk is, dat wordt afwachten!!

Spannonnndddd....ik weet niet of ik er vannavcht al bij ben, maar vanaf morgenvroeg is t zowiezo bingo...

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-03 12:32
Ga er maar niet vanuit dat je bestellingen voor Sinterklaas binnen zijn, dan kom je bedrogen thuis. Wel mooi op tijd voor kerst natuurlijk.

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-02 19:35

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-03 15:39

vertigoo

Welcome to the jungle

Als ik op HUNT kijk zie ik dat ze bij ibood inmiddels ook wat wijzer geworden zijn in de loop der jaren
Kan ik meerdere deals tegelijk bestellen?
Nee. Met reden: we willen namelijk dat iedereen evenveel kans maakt op een leuke dagdeal. Daarom willen we voorkomen dat sommige klanten dagdeals gaan verzamelen om zo sneller naar de volgende aanbieding te kunnen en vervolgens niets te betalen.

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54
Als je een voorproefje wil, kun je eens kijken in dit topic: http://de-de.forum.ibood....ia-hunt-02-November-2015/

Denk dat de producten aardig gaan overeenstemmen :)

http://iboodassets.cachefly.net/img/hunt-ani-small.gif Misschien ook maar eens de zwaailichten aanpassen? http://iboodassets.cachefly.net/img/hunt-ani-small.gif

(blijkbaar hebben ze ook een CDN voor de static afbeeldingen precies, alleen maar positief))

[Voor 44% gewijzigd door Tronic op 24-11-2015 23:00]

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43
Stilte voor de storm? :P

• Tronic
Laten we hopen :)

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:18
Lijkt er wel op, meer kans voor ons zou ik zeggen :)

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:11
Iedereen is te druk met de laatste en last-minute voorbereidingen.
Koffie zetten, zakken chips binnen handbereik leggen, nog ff snel naar de benzinepomp om een tray redbull te halen, etc etc.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• zeef
  • Laatst online: 22-03 07:43
Ik ga dat niet redden, drukke dagen voor de boeg. Jammer, want net vandaag begeeft m'n laserprinter het. 8)7

• Marco1994
Ja morgen helaas ook school, maar gelukkig kunnen we ook daar verder punten xD

• Tinus111
Zo 2 voor twaalf. Tijd om te gaan slapen. Welterusten allen.

• Nnoitra
Het eerste item heeft een korting van een eurootje of 80.. niet echt een klapper.
Had beter 40% over die €399,- kunnen zijn :+

[Voor 22% gewijzigd door Nnoitra op 25-11-2015 00:04]

• Marco1994
Nee inderdaad, had ik er idd ook al onder gepost

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02
Deze had ik dus gemist.. Het is dat ik net blauwe lampjes zie dat ik weet dat er een hunt is :S

-

• Nnoitra
Edd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:03:
Deze had ik dus gemist.. Het is dat ik net blauwe lampjes zie dat ik weet dat er een hunt is :S
Je bent niet de enige, gok ik zo.. Gezien het aantal posts in de afgelopen 15 minuten :P

• Tronic
Tijd tussen aankondiging en hunt was ook vrij minimaal :) Niet eens een mail met 'pssst...' van ibood uit.

• Tinus111
Hmm ik ben op zoek naar een nieuwe versterker. Maar was deze 80 euro cheaper? Inclusief verzendkosten? Vind em toch prijzig.

Even wachten misschien of er een modelletje minder langskomt... We hebben nog ff he...

• Marco1994
Mag je deze nemen zou ik zeggen

• Tronic
hé, er is ook geluid op de website nu:

[Voor 70% gewijzigd door Tronic op 25-11-2015 00:13]

• Nnoitra
Tinus111 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:06:
Hmm ik ben op zoek naar een nieuwe versterker. Maar was deze 80 euro cheaper? Inclusief verzendkosten? Vind em toch prijzig.

Even wachten misschien of er een modelletje minder langskomt... We hebben nog ff he...
Die 80 was een beetje afgerond :+
Inclusief verzending, á 8,95 ozo, was ie zo ongeveer 81,05 goedkoper dan de laagste in de pricewatch.

--------------------------------------------------

De zolderopruiming is nu alweer begonnen.. :X
Harman Kardon BDS800
De laatst bekende laagste prijs was € 1.100,- op dinsdag 21 oktober 2014.

[Voor 17% gewijzigd door Nnoitra op 25-11-2015 00:11]

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:12

franssie

Save the albatross

al die mediamarkt meuk zit ik niet op te wachten, doei!

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:10
Zijn nou niet echt superaanbiedingen, zitten volgens mij de meesten niet echt op te wachten.
Kan nog komen, 10 jaar ibood dusssss... :P

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Tja we zullen zien he...

• Wobcat
Wow, 2 Megapixel HD cam voor binnen

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• bobsquad
  • Niet online
lekker die bosch meuk terwijl je bosch groen wil hebben ipv blauw. :S

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je wil altijd blauw hebben, maar groen is nu eenmaal veel cheaper. Deze is trouwens 89 euro goedkoper dan Toolmax.

[Voor 26% gewijzigd door Little Bear op 25-11-2015 00:21]

Life is simple, make choices, don't look back...

• bobsquad
  • Niet online
Voor huis tuin en keuken gebruik meer als zat snap ook niet waarom ze dit doen.

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 20:41
Rood kan ook hoor: http://bit.ly/1Nr9OPd

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

• Wobcat
Geen idee, * Wobcat is geen klusser

• sambalbaj
  • Niet online
Nou vooruit, ik het een uurtje om de kwaliteit van de aanbiedingen te peilen. De chat hier is meestal het leukste.

• bobsquad
  • Niet online
Tja de chat hier wordt pas leuk als ze met dora spullen aankomen :D

• Marco1994
Heb vorig jaar helaas niet meegedaan, maar Dora. Get Hyped!

• Tronic
of pannen, afhankelijk van de uitvoering :p

• Little Bear
  • Niet online
Als ze Dora doen koop ik! Kleine van 1 jaar en een van 3 jaar, Dora is de grote held hier in huis.

• bobsquad
  • Niet online
Tja toch vaak allemaal dat standaard spul :P

• Marco1994
Hopelijk weer Pritt stiften ;)

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-03 14:39
Slapen / niet slapen, blijft altijd lastig met zulke acties :+

• sambalbaj
  • Niet online
Heb wel pannen nodig. Wok en hapjespan. Waren die green dingen wat?

• Marco1994
nvm

[Voor 96% gewijzigd door Marco1994 op 25-11-2015 00:30]

• bobsquad
  • Niet online
Gelukkig net klaar met de dienst dus kan wel doorhalen tot een uurtje of 04:00 ;)

• bobsquad
  • Niet online
Gaan we weer een portefeuille met 6 euro verzendkosten 8)7

• Little Bear
  • Niet online
Ideaal om wat in te lopen met episodes van TBBT :-)

• Tronic
Marco, die moet je niet spammen hoor. De meeste die hier rondhangen kennen de site wel. En staat ook in de OP dusja :)

• Nnoitra
sambalbaj schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:26:
Heb wel pannen nodig. Wok en hapjespan. Waren die green dingen wat?
De reviews die ik daar van tegen kwam waren niet echt positief..
Ben toen uiteindelijk voor de Tefal Reference / Titanium gegaan, die bevallen mij al bijna een jaar uitstekend!

• Marco1994
Tronic schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:28:
Marco, die moet je niet spammen hoor. De meeste die hier rondhangen kennen de site wel. En staat ook in de OP dusja :)
Ik kruip weer terug in mn holletje

• bobsquad
  • Niet online
Haha ik had er in ieder geval nog niet aangedacht. Bedankt Marco :>

• Wobcat
Vorige hunt had ik een €100 box, na ontvangst weer teruggestuurd. Gebruikt scheerapparaat met de haartjes er nog in :F 2 turtle spellen, kapotte zonnebril, een usb kabeltje van 15 cm, keyfolio bluetooth toetsenbord (kapot), echt een dramabox.

• Marco1994
Meteen even ge-ninja-edit

• bobsquad
  • Niet online
Die box wordt elk jaar minder dus ik ga mij daar niet meer druk over maken. Gewoon jammer van je tijd en energie.

• Marco1994
//offtopic
Als je op je eigen profiel klikt(zodat dat menu uitklapt) staat er word abbonnee, moet dat niet met 'dt' zijn?

• Wobcat

• Nnoitra
Marco1994 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:34:
//offtopic
Als je op je eigen profiel klikt(zodat dat menu uitklapt) staat er word abbonnee, moet dat niet met 'dt' zijn?
Nee.

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-03 22:31
//offtopic
Nee, dat zou juist zijn als het daadwerkelijk gebeurt.

-

• Marco1994
Leek me ook al stug, zat er net even met een huisgenoot over te discussiëren

• Eegee
  • Nu online
Het is verouderd Nederlands om het met -dt te schrijven. Het was dus ooit wel met dt.
https://onzetaal.nl/taala...d-wordt-lid-van-onze-taal
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/wordt_word_lid/

[Voor 16% gewijzigd door Eegee op 25-11-2015 00:38]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

de jelly beans zijn terug !!!

Iperf

• bobsquad
  • Niet online
Nog een hunt en die kan ook in het rijtje van pannen, dora en kussens.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
//offtopic
De t bij gebiedende wijs is al heel lang afgeschaft. Wel was er in 2006 de (naar mijn mening) geniale retro postercampagne 'Weest optimistisch!' om Nederland positiever te laten denken :)

[Voor 16% gewijzigd door Bundin op 25-11-2015 00:44]

• Wobcat
600 gram jelly beans voor ~€23, duur snoepje

• Edd
Ik vroeg me al af waar ze bleven.. De vorige hunt heb ik ze gemist :(

-

• Nnoitra
Hoop niet dat die JellyBeans net zo oud zijn als de Harman Kardon set en die JBL speakers 8)7

• bobsquad
  • Niet online
Edd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:38:
[...]

Ik vroeg me al af waar ze bleven.. De vorige hunt heb ik ze gemist :(
Zaten ze ook bij ;)

• Tronic
Marco1994 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:30:
[...]

Ik kruip weer terug in mn holletje
Je moet je van mij niets aantrekken hoor ;) Als je een website handig vind mag je die zeker melden :Y)

• Marco1994
Tronic schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:41:
[...]

[...]

Je moet je van mij niets aantrekken hoor ;) Als je een website handig vind mag je die zeker melden :Y)
Hoe minder mensen het weten hoe minder concurrentie i guess haha

• Tronic
Bundin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:38:
[...]

De t bij gebiedende wijs is al heel lang afgeschaft. Wel was er in 2006 de (naar mijn mening) geniale retro postercampagne 'Weest optimistisch!' om Nederland positiever te laten denken :)
Linkje want geen zin in uploaden
:-(

The owner of this website (biflatie.nl) does not allow hotlinking to that resource (/wp-content/uploads/weestoptimistisch roze bril.png).

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Volgens mij heb je dan een hunt gemist, ik heb ze niet gezien, en meestal heb ik geen leven meer dan :P

Iperf

• Bundin
  • Niet online
Tronic schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:43:
[...]

:-(

The owner of this website (biflatie.nl) does not allow hotlinking to that resource (/wp-content/uploads/weestoptimistisch roze bril.png).
Gah! Dan moet je maar googlen, ik ben er klaar mee :D Naja, om je te behoeden voor een matig tweede resultaat bij een image search, check deze.

[Voor 21% gewijzigd door Bundin op 25-11-2015 00:45]

• bobsquad
  • Niet online
Fish schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:43:
[...]

Volgens mij heb je dan een hunt gemist, ik heb ze niet gezien, en meestal heb ik geen leven meer dan :P
Hmm zou kunnen iig de laaste 3 hunts die ik heb meegemaakt zaten ze erbij

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mei ergens

Iperf

• Nnoitra
€239,- korting en geen eeuwen oud model; het begint er op te lijken!

• Edd
Nnoitra schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:56:
€239,- korting en geen eeuwenoud model; het begint er op te lijken!
Zo oud is ie toch niet? Althans hij heeft Airplay en het is geen buizenradio..

-

• bobsquad
  • Niet online
Lol die is bij de BCC al eens voor 300 euro geweest

• Nnoitra
Edd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:57:
[...]

Zo oud is ie toch niet? Althans hij heeft Airplay en het is geen buizenradio..
Vandaar dat ik ook zeg "géén eeuwen oud model " :p

• Marco1994
Zijn er mensen die specifiek voor de box aan het punten zijn?

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-03 22:31
Marco1994 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:59:
Zijn er mensen die specifiek voor de box aan het punten zijn?
Ik kijk het even aan tot een uurtje of 2.

-

• bobsquad
  • Niet online
Hmmm die usb Stick is opzich nog wel te doen..

• Bundin
  • Niet online
Ik ben specifiek niet op een box aan 't wachten :)

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Een iPad 4 😥

[Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 25-11-2015 01:01]

• Marco1994
Bij de duitsers zat er een iPad 1 tussen ;)

• Edd
bobsquad schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:59:
Hmmm die usb Stick is opzich nog wel te doen..
Gewoon kopen.. Je kunt hem altijd annuleren of terugsturen ;)

-

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Im a survivor..
Pagina: 1 2 3 ... 24 Laatste

Let op:
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee