Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 25 & 26 november 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Tenz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-08-2022
AFT0570 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:39:
[...]

Bij PostNL heb ik 'm gewoon voor het lage tarief kunnen opsturen?
Lees dit topic maar eens terug. Allemaal 10,zoveel :'(

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-03 23:08
Dat weet ik; als je zelf het topic goed terug had gelezen had je gezien dat ik zelf die box met dat gewicht heb gehad, en 'm heb teruggestuurd, en ondanks z'n gewicht van iets over de 10 kilo gewoon het bedrag van 6.95 heb betaald ;)

Anoniem: 711813

Powder Toastman schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:38:
[...]

Aangezien ze zeggen ter compensatie, lijkt het mij niet dat je de laptop terug hoeft te sturen. Zoals ik het begrijp mag je die houden en ontvang je de accuboor extra ter compensatie voor het ongemak / reeds gemaakte kosten. En anders moeten ze het anders formuleren. :/
Ze willen de laptop terug in ruil voor een waardeloze boormachine van 80 euro. Belachelijl gewoon!!! :( :(

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:01
Zijn er hier nog mensen bezig met het afhandelen van een retour van deze hunt?

Ik heb een KitchenAid Artisan besteld en zit nu in het volgende traject, en vroeg me af of mensen hier nog tips hebben? Bij mij onderstaande historie:

25 November 2015
De bestelling geplaatst en betaling gedaan.

9 December
Product verzonden door iBood.

10 December
Product ontvangen, echter was het een gebruikt apparaat, de doos was ook al meerdere keren dichtgetaped.

Ook reacties van anderen over al opengemaakte verpakkingen en deuken/krassen op het apparaat.

Nog even gedacht om hem te houden, gezien het veel gedoe is met retourneren (niets bleek minder waar..)

Mail gestuurd met daarin duidelijke foto’s van mijn constatering maar kreeg binnen 3 dagen geen reactie en ik wilde niet dat mijn retourrecht verliep, dus RMA aangevraagd.

14 December
RMA gedaan en terug verzonden.
Vervolgens bijna een maand niets meer gehoord.

11 Januari
Vervolgens uit pure wanhoop hier maar een bericht geplaatst met mijn beklag.

12 Januari
Dan eindelijk bericht terug, het geld zou teruggestuurd worden.

24 Januari
Maar een service bericht gestuurd, want mijn geld heb ik nog steeds niet terug binnen de gestelde 10 dagen.

28 Januari
Na 4 dagen antwoord op mijn service aanvraag, bravo.

4 dagen reactietijd, dat kunnen toko’s als iBood en bol.com nog wel een puntje aan zuigen denk ik. Misschien ligt het aan de kerstdrukte zoals ze eerder vemeldden? Oh wacht het is al eind januari.

Maar dan naar de reactie. ik citeer:

“Bedankt voor uw bericht. Het is goed dat u ons mailt, ik zie dat de terugbetaling in gang gezet is. Echter stonden uw rekeninggegevens niet in ons systeem. Deze heb ik zojuist ingevoerd en ik zal een verzoek indienen bij de financiële afdeling dat deze terugbetaling nog teruggevorderd moet worden. U ontvangt het geldbedrag spoedig terug!”

Een terugbetaling in gang kunnen zetten terwijl er geen rekeninggegevens zijn ingevuld duidt ook wel op een lekker sluitend systeem, nietwaar?

2 Februari
Mail gestuurd waar mijn geld blijft, immers na bovenstaande reactie zou het toch ’spoedig’ op mijn bankrekening moeten staan zou je denken. Ook maar even nogmaals mijn rekeningnummer gemaild, ze kunnen hem natuurlijk kwijt zijn geraakt

8 Februari (vandaag)
Tijd om maar weer eens op het iBood forum te gaan en iedereen te laten zien hoe slecht iBood kan handelen. Een rant plaatsen op het forum zorgt er namelijk voor dat ze sneller reageren. Je reactie wordt dan ge-edit en dan krijg je reactie van de servicedesk.

• Tenz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-08-2022
A.s. donderdag is er weer Hunt. :'(

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54
Anoniem: 711813 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:27:
Hier ben ik nog eens (diegene die de laptop met kapotte batterij en adapter kreeg)
Na meer dan een maand mailen krijg ik nu deze mail van ibood:

Bedankt voor uw geduld.

We kunnen u het volgende artikel aanbieden ter compensatie:

http://producthistory.eu/...-and-Decker-HP146F4LKQ-QW

Indien u hiermee akkoord gaat, vernemen we graag van u.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service
Gebruikt de klantendienst van iBOOD nu effectief mijn website om naar producten te verwijzen richting klanten? :')

Je zou verwachten dat ze een daar intern betere programma's voor hebben.. Of dat ze op zijn minst zouden linken naar de productinformatiepagina van hun eigen website..

Acties:
  • +1Henk 'm!

Anoniem: 711813

Tronic schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:05:
[...]

Gebruikt de klantendienst van iBOOD nu effectief mijn website om naar producten te verwijzen richting klanten? :')

Je zou verwachten dat ze een daar intern betere programma's voor hebben.. Of dat ze op zijn minst zouden linken naar de productinformatiepagina van hun eigen website..
Best wel erg he 8)7 Ze hebben achteraf me wel iets anders voorgesteld ipv die stomme boormachine. Heb hier nu een mooie Ipad 4, 64 gig wifi + 4g liggen _/-\o_
Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Let op:
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee