Wow met 6 maanden netflix, ja dan moet je het gewoon doen.
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
I know ibood aanhanger van het eerste uurEdd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 01:03:
[...]
Gewoon kopen.. Je kunt hem altijd annuleren of terugsturen
We volgen toch wel dezelfde hunt? toch?NotSoSteady schreef op woensdag 25 november 2015 @ 01:05:
6 maanden Netflix, kopen mensen!
-
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Story of my life..Been thereNnoitra schreef op woensdag 25 november 2015 @ 01:11:
Bij de vorige hunt kwam de box 5 minuten nadat ik naar bed ging; dat kan ook jou overkomen!
-
Ik heb net mijn fles whiskey opgemaakt en verder geen drank in huis.. Slecht gesteld.
[Voor 57% gewijzigd door Edd op 25-11-2015 01:14]
-
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Boston acoustics a26 toevallig?Bundin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 01:37:
Net even de hele Duitse hunt doorgescrolled met die ellendig kleine plaatjes. Conclusie: voor mij de moeite niet om te blijven volgen. Ik zoek geen receiver maar speakers (want die worden alleen maar geannuleerd door iBOOD).
Yup, en de A360s daarvoor ook al. In de duitse zag ik alleen matige denon bookshelves en een canton home cinema setje dat je niet moet willen.
[Voor 20% gewijzigd door Bundin op 25-11-2015 01:41]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
ora et labora
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
[Voor 45% gewijzigd door MysticX op 25-11-2015 04:25]
Desktop: NZXT H1 2022 (AMD Ryzen 7 5700X / AMD 7900 XTX) - MBP 16 2021 (M1 Max//64GB/8TB) - S23 Ultra White - iPad Pro 2021 12.9
Dora is verouderd nu. Zal je zien dat ze met oude K3 meuk gaan strooienbobsquad schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:24:
Tja de chat hier wordt pas leuk als ze met dora spullen aankomen
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Koekje d'r bij?
Ik had ook de hele hunt gemist. Zoveel indruk heeft de vorige dus op me gemaakt.... /notohnotheydidnt schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:49:
Wauw- ik heb het nog NOOIT zo uitgestorven gezien in dit topicIn 6 jaar
#iboodfaal
OMG dat geluid wil je ook niet horen. Je krijgt er een hartaanval van - iig bij dat geluid van iBOOD zelfmvdswaluw schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:01:
Ben ik de enige bij wie het "Speel een geluid bij dealwissel" niet werkt?
Goeie reputatie danYpho schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:56:
[...]
Ik had ook de hele hunt gemist. Zoveel indruk heeft de vorige dus op me gemaakt.... /not
Koekje d'r bij?
mvdswaluw schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:01:
Ben ik de enige bij wie het "Speel een geluid bij dealwissel" niet werkt?
Oeps, had het geluid te zacht staan... 0%ohnotheydidnt schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:05:
OMG dat geluid wil je ook niet horen. Je krijgt er een hartaanval van - iig bij dat geluid van iBOOD zelf
It's dogged that does it
Ik schrok me kapot net, stond 10 keer harder dan mijn muziekmvdswaluw schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:17:
[...]
[...]
Oeps, had het geluid te zacht staan... 0%
Da's toch altijd zo?netvista schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:23:
Sjezus, het is ook gewoon echt alleen maar meuk zeg.
Sinds ibood in handen is van mediamarkt wel idd. Als die (Meuk)box nu langs zou komt durf ik hem niet eens meer te kopen.
[Voor 16% gewijzigd door netvista op 25-11-2015 08:45]
Heuh? Sinds wanneer?netvista schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:43:
[...]
Sinds ibood in handen is van mediamarkt wel idd.
[Voor 55% gewijzigd door AW_Bos op 25-11-2015 08:46]
Like I said.... hartaanvalKrilo_89 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:32:
[...]
Ik schrok me kapot net, stond 10 keer harder dan mijn muziek
Koekje d'r bij?
Inderdaad
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
De vorige hunt was leuk.Ypho schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:42:
Ik heb het open staan in een aparte tab, maar na de vorige keer was de lol er wel een beetje af. Doe al heel wat hunts fanatiek mee, maar de vorige vond ik zo slecht, dat het bij een tabje blijft.
Vier jaar geleden was ik het nog met je eens geweest.AW_Bos schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:55:Dit is echt meuk, die niet kwalitatief is voor de Hunt
Ver voor de overname van Saturn ging het al mis. Het kan alleen maar beter worden na de overname wat betreft klantenservice en garantieafhandeling.IQM schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:14:
De aanbiedingen (en hunts) worden alleen maar minder sinds Saturn de touwtjes in handen heeft. Dit lijkt een zelfde lot als Hyves beschoren. Voor veel geld overgenomen en daarna afgegleden en uiteindelijk opdoeken...
Vroeger was het leuk maar nu loopt de irritatie alleen maar op. Ik heb al een paar keer op het punt te staan om mij uit te schrijven voor de nieuwsbrief. iBood is echt zonde van je tijd en energie geworden.
Om mezelf ff te quoten... die 4K action cam (AEE S71) is vrijwel gelijk aan de Gopro 3 Black+. Geen ProTune, maar als je dat niet nodig hebt gewoon een hele goede action-cam voor ~180 euro. Imho wel een goede aanbieding.Waah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:08:
wat een slechte huntenige grappige was die 4K action cam... ben benieuwd of dat wat was. Maar verder...
And here you aresanre4l schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:40:
Al die foto frames en dat soort onzin, vorige hunt zei ik ook al dat ik niet meer mee zou doen.
There is no sadder sight than a young pessimist.
Niemand verplicht je om te volgen!sanre4l schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:40:
Al die foto frames en dat soort onzin, vorige hunt zei ik ook al dat ik niet meer mee zou doen.
[Voor 14% gewijzigd door TheOneAndOnly op 25-11-2015 09:43]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik keek toevallig even terug in mijn mail. ik heb nog 2 dagen om ze te bestellen, anders is het weggegooid geldSmarron schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:43:
Ik heb tijdens de vorige Hunt 3 frames gekocht en heel toevallig gisteren pas besteld. Ondanks die extra verzendkosten toch een goede aanbieding. Inclusief verzending toch meer dan 50% korting.
You only live once, so enjoy the ride.
Ja, ik had de email met de codes al die tijd ongelezen in mijn inbox laten staan, anders was ik het ook vergeten. Eind november wist ik me nog wel te herinneren. Maar gelukkig genoeg foto's geschoten om wat mooie muurversiering te krijgen.Krilo_89 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:47:
[...]
Ik keek toevallig even terug in mijn mail. ik heb nog 2 dagen om ze te bestellen, anders is het weggegooid geld. Bedankt voor de niet-bedoelde tip
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Yep bij mij ookworldfastest schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:52:
Bij mij werkt de website in zijn geheel niet. Meer mensen hier last van?
Description: internal error - server connection terminated
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Zou dat niet de browser zijn, die de uitvoering van scripts op achtergrond tabbladen stopt?vertigoo schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:55:
Als het tabblad niet de focus heeft, loopt de balk bij mij niet terug en wordt er ook niet ververst -zucht-
There is no sadder sight than a young pessimist.
En bij Afuture is die wel 15 cent goedkoper...Thrilseeka schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:59:
dezelfde SSD kost 5 cent meer bij Coolblue. Niet echt een hunt aanbieding IMO.
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Opper-prutser
Dat denk ik elke keer, maar dan zit ik toch weer te f5-en.Kek schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:05:
ohja een hunt, nou vorige keer vond ik zo stom dat ik niet meer mee doe...
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details