Welke was dat en wanneer was dat?FatalZero schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:03:
Pfff, de sandisk ssd die ik bij ibood heb gekocht was met 4 maanden kapot. Ik kijk wel uit.
Deze hunt is volgens mij sowieso een stuk rustiger dan de vorige. Ik heb hem ergens op de achtergrond draaien, maar actief meedoen doe ik niet. Het grootste deel tot nu toe is tja....rommel.Kek schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:05:
ohja een hunt, nou vorige keer vond ik zo stom dat ik niet meer mee doe...
Alles kan stuk. Daarvoor hoeven die Sandisk SSDs en/of het lot van ibood niet slecht te zijn.
Behoorlijk kalm hier zeg. Dat is soms wel even anders.
Maar goed, ik ben er ook weer mee door. Sollicitatiegesprek enzo.

Die refurbished laptop was wel snel weg.
Succes met je gesprek! Let us know!TheOneAndOnly schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:16:
Alles kan stuk. Daarvoor hoeven die Sandisk SSDs en/of het lot van ibood niet slecht te zijn.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
SSD's maken kwa snelheid weinig uit. Merkbare snelheid in ieder geval. Gewoon goedkope met garantie pakken. Heb zelf destijds een 480GB SSD van Patriot PNY gekocht voor 119 euro en werkt nog altijd primasanre4l schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:02:
Sowieso pas ik een beetje op met SSD's kopen bij de hunt, gaat iets te snel voor mij.
En heb nog steeds niet goed in mijn hoofd welke SSD nu insta buy moet zijn.
Bijv er komt soms een samsung evo langs, een evo pro, enzovoorts
Wellicht de topicstart aanpassen?
Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland een handjevol mensen al dan niet automatisch soms op de F5 knop te rammen
Misschien dat het op GoT rustiger is, 1DK chat loopt nog wel aardig 

Hahaha hier precies het zelfde! even een foto zoeken voordat het te laat isKrilo_89 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:47:
[...]
Ik keek toevallig even terug in mijn mail. ik heb nog 2 dagen om ze te bestellen, anders is het weggegooid geld. Bedankt voor de niet-bedoelde tip

meer met een paar ouwehoerders.... dan veel mensen volgens mijAfvalzak schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:26:
Misschien dat het op GoT rustiger is, 1DK chat loopt nog wel aardig
Woow, helemaal overrompeld dat er zomaar een Hunt is heb ik direct maar 2 64GB microsd's gekocht van Sandisk 

Was je goedkoper uitgeweest als je het via een normale webshop had besteld.rookie no. 1 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:39:
Woow, helemaal overrompeld dat er zomaar een Hunt is heb ik direct maar 2 64GB microsd's gekocht van Sandisk
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
producthistory.eu loopt tot half 8...
Zijn er nog alternatieven

Ik zeg ook 'overrompeld'Smarron schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:40:
[...]
Was je goedkoper uitgeweest als je het via een normale webshop had besteld.

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisscorelord schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:41:
producthistory.eu loopt tot half 8...Zijn er nog alternatieven
Ik wilde ze stiekem ook al kopen inderdaad, maar kon nog net ff in de PW kijken.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Nou kijk eens. Fotootje van Wimpie en Max fleurt elk huis toch op?djroboy schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:30:
[...]
Hahaha hier precies het zelfde! even een foto zoeken voordat het te laat is

Annuleren is zo gepiept

Bij mij wel.DennusB schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:48:
Wat een bagger tot nu toe haha.
@Hierboven : Je plaatje doet t niet.

Zo mooi, 2599 euro en dan nog 8,95 verzending rekenen 

[Voor 4% gewijzigd door Nielz1990 op 25-11-2015 10:51]
Intel Core i7 12700k, MSI RTX 3080 Gaming Z 10G, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 CL36, Asus ROG Strix Z690-I Gaming Wifi, Samsung 980 Pro 1TB, Samsung 980 1TB, Phanteks Eclipse P200A DRGB, Phanteks Glacier One 240 MPH, Phanteks Revolt Pro 850w
Je bent niet de enigeDennusB schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:49:
[...]
Nu hier ook! Kreeg eerst een error message van phpThumb of zo xD
Technisch gezien is het wel een afbeelding

[Voor 8% gewijzigd door Waah op 25-11-2015 10:54]
Bovenstaande melding krijg ik ook. Als ik afbeeldingslocatie kopieer doe dan doet hij het wel.
[Voor 47% gewijzigd door corporalnl op 25-11-2015 10:54]
De prijzen van enkele dingen die ik heb bekeken zijn leuk maar niet spectaculair. Afgezien dat er wel sommige stunt prijzen bij zitten.
Of ze nou goedkoop zijn of niet, de Curver vers houd bakjes zijn van mij
Dit zou een dag hard werken worden, maar nu kan ik me niet meer concentreren.

Dat was de sandisk 64gb refurb SSD gekocht medio februari/maart vorig jaar.CaptJackSparrow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:14:
[...]
Welke was dat en wanneer was dat?
Nou kan je zeggen dat het lag aan de refurb... maar toch jammer van mijn 7 tientjes.
Opper-prutser
Doe ik er voor jullie nog eentje.corporalnl schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:53:
Bovenstaande melding krijg ik ook. Als ik afbeeldingslocatie kopieer doe dan doet hij het wel.

Hier exact hetzelfde... zit meer op de chat en hier dan aan het werk....rookie no. 1 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:55:
De prijzen van enkele dingen die ik heb bekeken zijn leuk maar niet spectaculair. Afgezien dat er wel sommige stunt prijzen bij zitten.
Wacht op de cinderella kussens.... en die AEE s71
Garantie geclaimd? Evt. direct bij Sandisk? Zou ik altijd doen.FatalZero schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:55:
[...]
Dat was de sandisk 64gb refurb SSD gekocht medio februari/maart vorig jaar.
Nou kan je zeggen dat het lag aan de refurb... maar toch jammer van mijn 7 tientjes.
hier ook aan het wachten op de kussens.. bij vorige hunt te laat bedacht dat ik ze toch wel wilde, toen kwamen ze natuurlijk niet meer voorbijWaah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:56:
[...]
Hier exact hetzelfde... zit meer op de chat en hier dan aan het werk....
Wacht op de cinderella kussens.... en die AEE s71

De history is blijven hangen bij die Rollei cam.
http://producthistory.eu/hunt/25-11-2015/
Jammer. Is wel handig linkje.
Persoonlijk vind ik deze handiger: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisCaptJackSparrow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:06:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisCaptJackSparrow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:06:
Ken ik. Die andere is wat 'lichter'.
Jammer dat de Hunt zo om zeep geholpen wordt door MM, ik heb werkelijk nog niks écht interessants langs zien komen...
Intel Core i7 12700k, MSI RTX 3080 Gaming Z 10G, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 CL36, Asus ROG Strix Z690-I Gaming Wifi, Samsung 980 Pro 1TB, Samsung 980 1TB, Phanteks Eclipse P200A DRGB, Phanteks Glacier One 240 MPH, Phanteks Revolt Pro 850w
Hoe herkenbaarRichard89 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:05:
[...]
hier ook aan het wachten op de kussens.. bij vorige hunt te laat bedacht dat ik ze toch wel wilde, toen kwamen ze natuurlijk niet meer voorbij

Of ze komen nog een keer langs en zijn dan ineens wel met 3x knipperen uitverkocht

Komt echt niet door Media Markt hoor. Voor de overname waren de laatste hunts ook al bagger!Nielz1990 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:08:
Jammer dat de Hunt zo om zeep geholpen wordt door MM, ik heb werkelijk nog niks écht interessants langs zien komen...
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ze 'vergeten' wel even te melden dat je met dat Balance ding niet op de openbare weg mag.
Dat is ook zo, maar het gaat wel in een rap tempo bergafwaarts numiicker schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:12:
[...]
Komt echt niet door Media Markt hoor. Voor de overname waren de laatste hunts ook al bagger!

De hunt stelt al een aantal jaar niet veel meer voor. Deze verpaupering begon al voor de overname door de Media-Saturn group.Nielz1990 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:08:
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Neemt kwadratisch afNielz1990 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:13:
[...]
Dat is ook zo, maar het gaat wel in een rap tempo bergafwaarts nu
Heb altijd het idee dat aanbiedingen van ibood en anderen hier altijd eindigen (weet niet of dit de kussens zijn die je zocht en er zijn er meer).Richard89 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:05:
[...]
hier ook aan het wachten op de kussens.. bij vorige hunt te laat bedacht dat ik ze toch wel wilde, toen kwamen ze natuurlijk niet meer voorbij
Wat koste die smart balance wheel? Heb hem net gemist en wil eigenlijk zo'n ding 

https://wren.co/join/Devian
Klopt. Maar dat komt (denk ik) omdat het niet lang genoeg van te voren bekend was?sambalbaj schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:14:
Halve dag onderweg en pas 10 pagina's in dit chat topic. Nuff said.
Hier het topic van de Hunt in augustus:
[Actie] iBOOD Hunt & Unboxing augustus 2015
7599 reacties is toch niet niks.
€ 269,95Devian schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:17:
Wat koste die smart balance wheel? Heb hem net gemist en wil eigenlijk zo'n ding
Je kunt ook de geschiedenis bekijken bij 1DK:Devian schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:17:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
lol ik denk wat hoor. Komt opeens die ananas song uit mijn werk laptop
Wat zeiden je collega's?SuperKneus schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:22:
lol ik denk wat hoor. Komt opeens die ananas song uit mijn werk laptop

geluid staat sinds vanochtend op zacht. Toen werden ze al gek van die ijscocar bel
Lang leve de "het boeit me geen f*ck wanneer de nieuwe aanbieding komt" mentaliteit.
De highlights van deze pan...
"Gemakkelijk koken, gezond koken, smaakvol koken"
Ja mensen, deze pan kan het allemaal!
"Gemakkelijk koken, gezond koken, smaakvol koken"
Ja mensen, deze pan kan het allemaal!
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Die productbeschrijvingen moet je bundelen en in boekvorm uitbrengen, dan heb je goud in handen.
Ze hebben humor inderdaadAdmiralSnipe schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:44:
Die productbeschrijvingen moet je bundelen en in boekvorm uitbrengen, dan heb je goud in handen.

Zowaar iets besteld deze keer.
Merkte onlangs dat er steeds minder opladers in huis waren.
(geen idee waar die dingen altijd blijven)
Merkte onlangs dat er steeds minder opladers in huis waren.
(geen idee waar die dingen altijd blijven)
Die vind je voor dezelfde prijs elders ook. No worries!durkp schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:46:
kak die smart balance wheel gemist, toen ik even niet oplette
Volgens mij ben ik geblacklist door de DDOS protectie van iBoodTheOneAndOnly schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:42:
[...]
Niemand verplicht je om te volgen!![]()
Nee, klopt, er zit zo veel troep bij, dat het niet meer leuk is. Maarja, we blijven allemaal lekker volgen, om toch maar die eventuele goede aanbieding niet te missen...
Ik ben er nog maar 'n half uurtje.
Wel even teruggekeken op http://producthistory.eu/hunt/25-11-2015/, maar de sync is blijkbaar stuk.

Ik wacht nog op de knikkerbaan. Dat ding komt iedere keer langs en iedere keer twijfel ik. Maar nu zei mijn vrouw laatst dat een knikkerbaan wel een leuk idee zou zijn voor onze dochter en dat interpreteer ik als "koop zo'n ding" 

|| Vierkant voor Wiskunde ||
Je weet dat je het met rietjes in elkaar moet zetten, en niks lijkt op een "normale" knikkerbaan?Rannasha schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:47:
Ik wacht nog op de knikkerbaan. Dat ding komt iedere keer langs en iedere keer twijfel ik. Maar nu zei mijn vrouw laatst dat een knikkerbaan wel een leuk idee zou zijn voor onze dochter en dat interpreteer ik als "koop zo'n ding"

Mocht je een linkje hebben, vind ze eigenlijk alleen maar voor 350+ de soortgelijke.Khalon schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:47:
[...]
Die vind je voor dezelfde prijs elders ook. No worries!
Maar het kan natuurlijk zijn dat ik verkeerd zoek

En weer een prachtige SSD die pakweg een 10tje goedkoper is dan in de PW. Hoe ze dat soms aanbiedingen durven noemen begrijp ik echt niet helemaal 

[Voor 35% gewijzigd door Nielz1990 op 25-11-2015 11:53]
Je kunt die knikkerbanen overal wel krijgen voor de ibood prijzen hoor:
https://www.conrad.nl/nl/Search.html?search=spacerail
veel plezier!
veel plezier!
Zelf een PNY voor 119 gekocht ooit... en dat was een jaar geleden... Geen wonder dat die langzaam gaat (of ze hebben er duizenden liggen.... dat kan ook)Nielz1990 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:53:
En weer een prachtige SSD die pakweg een 10tje goedkoper is dan in de PW. Hoe ze dat soms aanbiedingen durven noemen begrijp ik echt niet helemaal
En het blijft geen kinderspeelgoed... staat ook aangeraden 15+Freeze-Oh schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:54:
Je kunt die knikkerbanen overal wel krijgen voor de ibood prijzen hoor:
veel plezier!
Kusseeeeens!!Richard89 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:05:
[...]
Zijn dit zulke goede kussens dan?? Vertel eens..
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Geen idee, maar er waren mensen die erop zaten te wachtenJassy schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:02:

Ja, dit zijn hele fijne kussens.
elke Ibood koop ik een vers pak.
elke Ibood koop ik een vers pak.
Zijn wel fijn. Heb ze 3 jaar geleden gekocht bij iBood en we gebruiken ze nog steeds om op te slapen. Gewoon dagelijks opschudden. Moet wel zeggen dat ik Ikea kussens ook prima vind en die kun je ook voor deze prijs krijgen, dus zelf even bepalen wat je wilt. Het is wel onzin om te denken dat Cinderella 1 of ander gerenommeerd merk is, dat is gewoon wat ze er zelf van maken.Jassy schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:02:
Ik word de hele tijd weer uitgelogd bij iBood, dat is ook waardeloos.
Mooie bijl voor als de zombie apocalypse uitbarst.
Kopen kopen kopen!
Kopen kopen kopen!
Volgens mij ligt dat toch echt aan jou want ik heb nergens last van en ik ben net pas geregistreert. Browser problem perhaps.Krilo_89 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:06:
Ik word de hele tijd weer uitgelogd bij iBood, dat is ook waardeloos.
Hier ook vaak moeten inloggen.. (Chrome)
Hoe annuleren jullie een bestelling trouwens?
Hoe annuleren jullie een bestelling trouwens?
[Voor 5% gewijzigd door Thaimaster op 25-11-2015 12:28]
Pizza!
Hmm ik kijk even en zie de "Philips Fidelio Soundcurve" van 399 euro met 83 percent korting!! voor 69.95 euro. Lijkt een superdeal!
Dan ga ik even kijken hoeveel dat ding elders kost: Op Amazon bij alle sellers rond de 80 dollars levering inclusief.
Lijkt mij een gevalletje oplichterij?
Dan ga ik even kijken hoeveel dat ding elders kost: Op Amazon bij alle sellers rond de 80 dollars levering inclusief.
Nee hoor, is gewoon de adviesprijs zoals hij ooit door Philips in de markt is gezet.StGermain schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:28:
Hmm ik kijk even en zie de "Philips Fidelio Soundcurve" van 399 euro met 83 percent korting!! voor 69.95 euro. Lijkt een superdeal!
Inmiddels al een hele tijd geleden waarschijnlijk maar goed.
De opvolger http://www.bol.com/nl/p/p...ghtning/9200000008894292/ is 449 euro dus 399 voor deze zou me niets verbazen.
[Voor 13% gewijzigd door Afvalzak op 25-11-2015 12:31]
Je hebt best kans dat de adviesprijs van Philips bij introductie 399 euro is geweest. Dat hij vervolgens voor 300 in de schappen lag bij introductie en sindsdien gekelderd is doet daar geen afbreuk aan.StGermain schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:28:
49,95 nuStGermain schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:28:

Ik wil absoluut nog een GoPro maar niet deze en zeker niet deze voor deze prijs
Op zich is de prijs netjes, normaal hangt deze rond de 290.Sh0ckTr00per schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:40:
Ik wil absoluut nog een GoPro maar niet deze en zeker niet deze voor deze prijs
Huh? lol ik ben opeens weer 3 aanbiedingen later dan die goproSh0ckTr00per schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:40:
Nope, GoPro op het moment
Voor dit type nog 290? Voor 350 heb je de Hero4 Black, 4k 30fps. En ik verwacht (hoop) met de black friday / cyber monday nog een betere deal te kunnen scoren.Nielz1990 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:40:
[...]
Op zich is de prijs netjes, normaal hangt deze rond de 290.
Ik heb de kussens besteld, 100 euro mag je ze overnemen 

toettoett
Zou zeggen: doe de vinger precies in het midden van de vingers die je nu omhoog hebt ook omhoog... en doe je buitenste vingers omlaag.Thecola schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:45:
Ik heb de kussens besteld, 100 euro mag je ze overnemen
Thats my answer

Ja klopt, staat vanaf 290 in de pricewatch. Ben benieuwd wat ze met de prijzen gaan doen, anders heb je eind januari ook de BTW-actie weer bij MM waarschijnlijk, scheelt op zo'n bedrag ook aardig.Sh0ckTr00per schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:43:
[...]
Voor dit type nog 290? Voor 350 heb je de Hero4 Black, 4k 30fps. En ik verwacht (hoop) met de black friday / cyber monday nog een betere deal te kunnen scoren.
Hmm, je twijfelt dus? JammerWaah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:46:
[...]
Zou zeggen: doe de vinger precies in het midden van de vingers die je nu omhoog hebt ook omhoog... en doe je buitenste vingers omlaag.
Thats my answer

Troost je, die kussens komen (meestal) tig keer voorbij tijdens de hunt.

toettoett
Dat dacht ik vorige hunt ookThecola schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:48:
[...]
Hmm, je twijfelt dus? Jammer![]()
Troost je, die kussens komen (meestal) tig keer voorbij tijdens de hunt.

Wanneer ga je weer met pauze? 

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Let op:
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen