[Actie] iBOOD Hunt & Unboxing augustus 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 99 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-12 20:39
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:48:
[...]

Ultra is goed/snel genoeg. Scheelt 20 euri en ik wil er twee dus toch weer €40. :)
bij samsung adviseert menig geen de pro ipv van evo, is dat hier ook niet zo?...je koopt ze al geodkoper in kan je beter het maximale eruit halen. Dat jer er 2 wilt is eigenlijk nog meer waar voor je centen`

ik zal ook wat delen :)
ah een osram interessant led setje aangeschaft..koop je geen eend in de zak mee 86%

[ Voor 10% gewijzigd door roycerolls op 28-08-2015 21:54 ]

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:32
roycerolls schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:43:
[...]

4 maal sjezus..nice! Toen waren ze ook nog geen 99.95! Als ik vragen mag wat waren de hoge wow-gehalte item(s) van de 4 ?
Beetje laat met antwoorden, was in slaap gevallen ;) .
De wow-gehalte items waren als ik mij goed herinner, de eerste box is al weer een aantal jaartjes geleden, o.a.:

-Onkyo AV Receiver
-Popcorn Hour C-200
-Nikon V1 systeemcamera + extra lens
-Nog een mediaspeler (weet niet meer welke, verkocht)
-4 tablets (1x Samsung, 3 xBlackBerry)
-Een mooie en goede Bluetooth speaker
-Een flink aantal nutteloze items (tassen, bedrukte keyboards, Vogels O-Ring
-Een fors aantal items die ik inmiddels waarschijnlijk vergeten ben ;)

3 dozen waren prima, slechts 1 maal was de inhoud iets minder, maar was nog steeds tevreden, waarde was ruim boven was ik betaald heb. Was 3 keer 100 euro box, 1 keer 90 euro box.

• Powder Toastman
di
roycerolls schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:43:
[...]

4 maal sjezus..nice! Toen waren ze ook nog geen 99.95! Als ik vragen mag wat waren de hoge wow-gehalte item(s) van de 4 ?
De wow-gehalte items waren als ik mij goed herinner, de eerste box is al weer een aantal jaartjes geleden, o.a.:

-Onkyo AV Receiver
-Popcorn Hour C-200

3 dozen waren prima, slechts 1 maal was de inhoud iets minder, maar was nog steeds tevreden, waarde was ruim boven was ik betaald heb. Was 3 keer 100 euro box, 1 keer 90 euro box.

Edit: wat is het stil geworden hier sinds ik weer wakker ben.
Edit 2: Excuus voor de dubbelpost, hier ging duidelijk iets mis... :D

[ Voor 3% gewijzigd door Powder Toastman op 28-08-2015 22:00 ]

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
OH jee. Hebben ze alle commentaren gelezen?

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Die wil ik niet! :X

Was me overigens niet opgevallen dat het verschil in garantie zo groot was tussen die Ultra II en de Extreme Pro. Drie versus 10 jaar. Iemand enig idee waar dat in zit? Behalve dat Sandisk voor dat extra geld dat ze krijgen natuurlijk al aardig wat extra garantie kunnen bekostigen. Als ze die Ultra II net zo duur maken kan er waarschijnlijk ook wel 7 jaar extra garantie vanaf.

Maar er kan natuurlijk wel degelijk op het gebied van hardware verschil zijn.

http://www.ibood.com/nl/n...d-ultra-ii-met-240gb.html

http://www.ibood.com/be/n...xtreme-pro-met-240gb.html

Nou wil ik ze in RAID-1 zetten dus dan is juist een extra dure schijf niet heel erg logisch.

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-12 14:15
Slaan nu wel een heel groot stuk over.

• JaapDijkhuizen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-12 17:28
Volgens mij kan je hier verzoekjes indienen...

• Raven__NL
  • Laatst online: 28-12 17:42
Ik vraag me toch echt serieus af hoe sommige mensen meerdere boxen hebben kunnen bemachtigen in de periode dat ze dat doen. Om 1 te krijgen is al verdomd lastig laat staan 3/4 of meer....

• Casper13
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-12-2015
Sulaine schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:59:
OH jee. Hebben ze alle commentaren gelezen?
Ik hoop het, zo was er geen bal aan :O

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:03
Raven__NL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:00:
Ik vraag me toch echt serieus af hoe sommige mensen meerdere boxen hebben kunnen bemachtigen in de periode dat ze dat doen. Om 1 te krijgen is al verdomd lastig laat staan 3/4 of meer....
Het helpt als je eea automatiseert.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• Raven__NL
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:00:
[...]

Het helpt als je eea automatiseert.
ja moet wel, dus in feite cheaten wat eigenlijk niet mag...

• Powder Toastman
Vroeger (enkele jaren geleden) ging het iets makkelijker. En de meeste heb ik rond een uur of 4 's nachts weten te bemachtigen, was toen een stuk rustiger. Maar 1 keer ook overdag.

• NiGeLaToR
Raven__NL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:01:
[...]

En iBood die er al jaren weinig aan deed; mensen proberen het toch wel. Reden dat ik na jaar of wat proberen mee ben gestopt het überhaupt te proberen. Zelfs een jaartje heel iBood niet meer bekeken. Enige wat ik wel leuk vind, is dit topic :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-12 21:00
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:59:
Die wil ik niet! :X

Was me overigens niet opgevallen dat het verschil in garantie zo groot was tussen die Ultra II en de Extreme Pro. Drie versus 10 jaar. Iemand enig idee waar dat in zit? Behalve dat Sandisk voor dat extra geld dat ze krijgen natuurlijk al aardig wat extra garantie kunnen bekostigen. Als ze die Ultra II net zo duur maken kan er waarschijnlijk ook wel 7 jaar extra garantie vanaf.

Maar er kan natuurlijk wel degelijk op het gebied van hardware verschil zijn.

http://www.ibood.com/nl/n...d-ultra-ii-met-240gb.html

http://www.ibood.com/be/n...xtreme-pro-met-240gb.html

Nou wil ik ze in RAID-1 zetten dus dan is juist een extra dure schijf niet heel erg logisch.
Ga je RAID gebruiken omdat je SSD's nog niet volledig vertrouwt? Want dat zijn kopzorgen van het verleden :p

• Powder Toastman
Raven__NL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:01:
[...]

Heb ik nooit gedaan, gewoon op de eerlijke manier. Vroeger schijnt het gekund te hebben met scriptjes, maar heb ik nooit gedaan. Sterker nog, ik zou niet eens weten hoe, zo'n grote tweaker ben ik ook niet... ;)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Li1quid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:03:
[...]

Ga je RAID gebruiken omdat je SSD's nog niet volledig vertrouwt? Want dat zijn kopzorgen van het verleden :p
Geen enkele schijf is 100% betrouwbaar. Dat bedragje is die extra zekerheid me waard. Garandeert ook hogere up-time en kan ook sneller zijn bij lezen als dat ondersteund wordt door het systeem.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Komop gooi er nog even 1 box in!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• wortelsoft
En weer terug de 240 ssd zit er nog in.

• roycerolls
Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:59:
di
[...]

-Onkyo AV Receiver
-Popcorn Hour C-200

Edit: wat is het stil geworden hier sinds ik weer wakker ben.
Edit 2: Excuus voor de dubbelpost, hier ging duidelijk iets mis... :D
...erg mooie boxen dan, ben benieuwd of ze nu ook zo gevuld zijn/worden....en mag ik stellen dat je met verkoop van alle andere inhoud soort van kiet speelt?
ik heb eerder gesteld en ben overtuigd van toeval, al zijn er inderdaad best veel bieders die meerdere boxen heeft bemachtigd. Waar licht dat aan. Zitten ze allemaal in phoenix wijken met glasvezel turbo en werkt hun "druk op de muisknop" dan beter sneller etc...??

• alter88
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12 10:49
Nee he... net ff weg, komt die 480GB SSD voorbij :S
Wel, dan ben ik klaar met de hunt ;)

[ Voor 27% gewijzigd door alter88 op 28-08-2015 22:08 ]

• Raven__NL
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:02:
[...]

En iBood die er al jaren weinig aan deed; mensen proberen het toch wel. Reden dat ik na jaar of wat proberen mee ben gestopt het überhaupt te proberen. Zelfs een jaartje heel iBood niet meer bekeken. Enige wat ik wel leuk vind, is dit topic :P
Idd....ik blijf er ook niet voor thuis of blijf er voor wakker. Als ik eraan denk dan waag ik wel een gokje ;)
Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:03:
[...]

Heb ik nooit gedaan, gewoon op de eerlijke manier. Vroeger schijnt het gekund te hebben met scriptjes, maar heb ik nooit gedaan. Sterker nog, ik zou niet eens weten hoe, zo'n grote tweaker ben ik ook niet... ;)
Dat kan best maar dat kunnen wij niet controleren. Ik geloof je best hoor maar er zijn meerdere mensen in dit topic en elders op internet die aangeven dat ze al verschillende boxen hebben weten te bemachtigen. Het zou best kunnen maar ik vind het niet meer dan verdacht :) if you get my point ;)

• Li1quid
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:05:
[...]

Geen enkele schijf is 100% betrouwbaar. Dat bedragje is die extra zekerheid me waard. Garandeert ook hogere up-time en kan ook sneller zijn bij lezen als dat ondersteund wordt door het systeem.
Goh, autmatisch backups maken op een externe HDD lijkt mij toch al voldoende, niet? Daarbij ga je met twee SSD's volgens mij niet zo'n groot verschil in snelheid merken. Op m'n EVO 840 is het 'klik' en het programma springt open. En sinds Windows10 gaat opstarten onmiddelijk (kom van W7).

RAID SSD is natuurlijk wel leuk om te hebben :)

• roycerolls
ah wellicht vroeger meer boxen en minder populair/bekend. betere ratio op pakkans van box en wellicht ook betere inhoud.
(ibood is toch ook verkocht)
een trend is op een gegeven moment te massaal.

• Wdeb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11 21:03
Maar zijn er toch nog maar 3 voorbij gekomen en allemaal 's middags, toch? Zag ik in de history

• Casper13
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-12-2015
De Dyson. Toch op "shuffle" geduwd door Ibood?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Li1quid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:08:
[...]

Goh, autmatisch backups maken op een externe HDD lijkt mij toch al voldoende, niet? Daarbij ga je met twee SSD's volgens mij niet zo'n groot verschil in snelheid merken. Op m'n EVO 840 is het 'klik' en het programma springt open. En sinds Windows10 gaat opstarten onmiddelijk (kom van W7).

RAID SSD is natuurlijk wel leuk om te hebben :)
Programma's die ik veel gebruik staan bij mij gewoon altijd open. Sneller dan dat kan niet. Ook met HDD verslaat dat SSD. Dit systeem staat in principe 24/7 aan dus Windows opstartsnelheid lig ik ook niet heel erg wakker van.

Betrouwbaarheid en up-time wegen voor mij zwaarder. Zodoende. Er blijven gewoon de twee HDD in RAID-1 in zitten alleen de SSD gaan, ook in RAID-1, de OS partitie(s) vervangen.

Verwijderd

vind raar dat die boxen alleen smiddags komen, sommige mensen moet overdag werken en hebben dus nooit kans op een box

• Nielles
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-08-2024
huh zijn er snachts nog geen boxen gevallen dan? Lijkt me sterk

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-12 14:57

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:15:
vind raar dat die boxen alleen smiddags komen, sommige mensen moet overdag werken en hebben dus nooit kans op een box
gast! hier neem je toch een paar dagen vrij voor!

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Hertog6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10 13:28
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:15:
Zal wel iets met server load te maken hebben... Anders gaat die shit er helemaal aan onder door ;)

MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb

• St4ck3r
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-12 18:38
Ik denk dat het rustiger is 's avonds dan overdags :)

Try not to become a man of success but a man of value.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-12 14:57

SeatRider

Hips don't lie

Die Dyson he... 500 euro gaat nergens over, 250 nog steeds niet, voor 5 tienen ofzo was het een leuk dingetje geweest.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Hertog6
Ik geef 5 voor de moeite!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:11

Emiel1984

Made in NL

Goed dat ik me pas ingelezen had op de dyson.
Dacht dat deze ook koelde.
Nu weet ik dat het niet is wat ik zocht.

[LTS][MTS][HTS]

• miicker
  • Niet online
SeatRider schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:18:
Die Dyson he... 500 euro gaat nergens over, 250 nog steeds niet, voor 5 tienen ofzo was het een leuk dingetje geweest.
schijnt echt een goed ding te zijn, maar heb er zelf geen ervaring mee

• Powder Toastman
roycerolls schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:07:

...erg mooie boxen dan, ben benieuwd of ze nu ook zo gevuld zijn/worden....en mag ik stellen dat je met verkoop van alle andere inhoud soort van kiet speelt?
Heb een aantal dingetjes verkocht, maar ruimschoots het meeste gehouden, en enkel dingen weggegeven aan vrienden / familie. Dus netto zal het mij wel geld gekost hebben, maar een hoop mooi spul voor terug.

[/quote]
ik heb eerder gesteld en ben overtuigd van toeval, al zijn er inderdaad best veel bieders die meerdere boxen heeft bemachtigd. Waar licht dat aan. Zitten ze allemaal in phoenix wijken met glasvezel turbo en werkt hun "druk op de muisknop" dan beter sneller etc...??
[/quote]

Nee, ik zit een oude wijk in Gouda met ADSL verbinding over koper. En was wonder boven wonder vaak niet eens heel snel met klikken. Kan mij herinneren dat ik één keer zelfs eerst nog moest opstaan van de bank en naar PC lopen en alsnog de box had. Maar dat was nog met oude ibood website, nu gaat dat niet meer geloof ik.

• Nielles
SeatRider schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:18:
kost nog overal 300 en komt uit 2013 8)7

• Hertog6
Maar voor die 5 euro, wil ik wel dat ze hem op een varken hier in Groningen komen afleveren!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:11

Emiel1984

Made in NL

miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:19:
[...]

schijnt echt een goed ding te zijn, maar heb er zelf geen ervaring mee
Hij is idd best goed maar met de warme dagen niet echt bruikbaar omdat deze niet koelt. Om deze op het bureau zetten voor constante airflow vind ik hem wat aan de prijs. In de winter zet ik wel de CV aan.

[LTS][MTS][HTS]

• NiGeLaToR
En die vakantie-veilingen-bs-vouchers zijn ook zo 2012. :P Dus.

• Viper®
  • Niet online
Ik snap werkelijk niet waar de goede beoordelingen vandaan komen. De vormgeving is fantastisch en dat geldt ook de afstandsbediening. De werking echter is zeer teleurstellend. De kracht van deze ventilator laat zeer te wensen over.
Ik heb een beetje het gevoel dat ik in de Dyson propaganda ben getrapt. Blaaskracht is niet beter als onze oude el-cheapo Bestron torenventilator. Om een beetje vergelijkbare blaaskracht te hebben moet hij in de hoogste stand staan, wat behoorlijk wat herrie geeft.
PROPAGANDA!! ik sfeer jouw

[ Voor 38% gewijzigd door Viper® op 28-08-2015 22:22 ]

• Nielles
heej gratis verzending haha

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Je mag hem zelf komen afhalen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Verwijderd

Haha zou pas geniaal zijn als hier ook 2,95 verzendkosten zouden bijkomen,.

• NiGeLaToR
Ze sturen je afdruk in JPG gratis via e-mail naar je toe :+

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:26
En dan staat bij specificaties helemaal onderaan :

NB: Verzendkosten voor het toesturen van de foto op canvas zijn € 7,50.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-12 14:38
Je koopt een voucher, geen canvas.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:44
dan zit je dus op 17,50 voor 50x50 op canvas

http://www.top-canvasfoto...zen-nederland-belgie.html
daar is het 22.00 euro .. en gratis verzenden

zo'n super aanbieding is het dan toch niet?

• NiGeLaToR
Ah shit, straks heeft iedereen het door.

Het 'Vista-print-effect'.

[ Voor 26% gewijzigd door NiGeLaToR op 28-08-2015 22:26 ]

• Viper®
  • Niet online
Mijn god, die kleuren -O-

• Nielles
jip_86 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:25:
Je koopt een voucher, geen canvas.
jah duh :P

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:56

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Niet weer deze spuuglelijke dingen...

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Suli
  • Niet online
Oh ja, iedereen die zegt dat de oude hunt beter waren, herinneren jullie het nog dat de volgende product niet kwam totdat het uitverkocht was of pas na uren?

• wortelsoft
ping pong

• juptache
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Blauwschaap schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:24:
[...]

En dan staat bij specificaties helemaal onderaan :

NB: Verzendkosten voor het toesturen van de foto op canvas zijn € 7,50.
Bedankt, geannuleerd.

• Viper®
  • Niet online
Soort "beats by dr Gay" :+

En duo pack, omdat ze zo snel stuk gaan heb je er 2 nodig >:)

[ Voor 55% gewijzigd door Viper® op 28-08-2015 22:29 ]

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:44
ik heb de canvast bestelling toch maar geannuleerd.......

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-12 22:13
Dit is echt de saaiste hunt tot nu toe

• NiGeLaToR
Sulaine schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:28:
Oh ja, iedereen die zegt dat de oude hunt beter waren, herinneren jullie het nog dat de volgende product niet kwam totdat het uitverkocht was of pas na uren?
Ja, dat was nog echt doorzetten en afzien.

Natuurlijk weten niemand dat meer. Net als dat baby's je leven verwoesten. Na 1 jaar doet je geheugen SHIFT+DEL en je vind het in ene weer geweldig. Mijn jongste wordt bijna 1, ben er klaar voor, wipen die hap. En daarna 'manmanman wat gaat het snel he?'. :+
gebruikershaes schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:30:
Beetje als de BTW acties van de mediamarkt O-)

[ Voor 15% gewijzigd door NiGeLaToR op 28-08-2015 22:31 ]

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:26
Haha, geen dank :p

• Viper®
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:30:
[...]

Natuurlijk weten niemand dat meer. Net als dat baby's je leven verwoesten. Na 1 jaar doet je geheugen SHIFT+DEL en je vind het in ene weer geweldig. Mijn jongste wordt bijna 1, ben er klaar voor, wipen die hap. En daarna 'manmanman wat gaat het snel he?'. :+

[...]

True
tijd heelt alle wonden 8)

• Nielles
Viper® schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:31:
[...]

True
tijd heelt alle wonden 8)
nooit alle wonden heb ik wel geleerd

• ByteMe_
  • Niet online
Dat plaatje

Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/bfZh7TW2a7oac/200.gif

:')

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-12 14:38
Aan een zo'n ding heb je wel meer dan genoeg toch.

Verwijderd

gebruikershaes schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:30:
die zever hoor ik al jaren .... en toch blijven ze terug komen ....

• NiGeLaToR
Nielles schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:31:
[...]

nooit alle wonden heb ik wel geleerd
Nee, het schijnt dat benen bij mensen slecht opnieuw aangroeien.

• Li1quid
Ik zou een soort van roulette op de hunt wel tof vinden. Je ziet alle producten voorbijkomen en dan stopt hij telkens op een ander :p Maakt het net niets spanneder

• miicker
  • Niet online
box box box!!!

• ByteMe_
  • Niet online
Dat is een mythe...

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-12 15:27
Ik vond het een leuke eerste hunt, afgezien van de fokking bad gateway errors op de doos en de DDOS. Kost wel veel aandacht zo'n hunt, ben bekaf nu :P

• Viper®
  • Niet online
Li1quid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:33:
Ik zou een soort van roulette op de hunt wel tof vinden. Je ziet alle producten voorbijkomen en dan stopt hij telkens op een ander :p Maakt het net niets spanneder
breng ze nou niet op ideen ;w

• Nielles
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:33:
[...]

Nee, het schijnt dat benen bij mensen slecht opnieuw aangroeien.
serieus? :+

• Suli
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:30:
[...]

[...]

Haha, van baby's gaat te ver, alhoewel ik echt geen 2de wil. Of moet ik echt heel hard over na gaan denken en goede afspraken maken.

• Mad Maniak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Li1quid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:33:
Dan houd je op het einde alleen maar zwarte vakjes over (kussens, pannensets, parfums, paraplu's, etc.) terwijl iedereen rood wil (dingen met stekkers).

• ByteMe_
  • Niet online
Ah, we kunnen weer vollop trollen...

Met een 24"versie zelfs.

[ Voor 28% gewijzigd door ByteMe_ op 28-08-2015 22:35 ]

• NiGeLaToR
Zit trouwens te zoeken of iemand zo'n script voor die box-dingen op internet had gezet en jawel, gevonden. Zal nu niet meer werken, er zit een Captcha tussen toch?

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:42
Afbeeldingslocatie: https://static-cdn.jtvnw.net/emoticons/v1/25/1.0

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-12 15:27
Sulaine schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:34:
[...]

Haha, van baby's gaat te ver, alhoewel ik echt geen 2de wil. Of moet ik echt heel hard over na gaan denken en goede afspraken maken.
Wie a zegt, moet ook minstens b zeggen. Veel te jammer als de kleine geen broertje(s) of zusje(s) krijgt. Maar goed, dat is ook weer een persoonlijke mening :o

• Suli
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:35:
Zit trouwens te zoeken of iemand zo'n script voor die box-dingen op internet had gezet en jawel, gevonden. Zal nu niet meer werken, er zit een Captcha tussen toch?
Vanmiddag weer niet.

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:16
Nee!

Derde keer dat ik er met open ogen in tuin :o

Catch a smile out there!

• Fleximex
Van de drie boxen hadden de eerste en laatste box geen Captcha.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:35

two

You never give up he, en ik trap er altijd in.

Signature

• Li1quid
RonaldDesigns schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:35:
Ah, we kunnen weer vollop trollen...

Met een 24"versie zelfs.
Had toch liever de 27" versie gezien met betere resolutie

• Powder Toastman
Sulaine schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:28:
Nee... ;)
Wel dat sommige aanbiedingen binnen enkel seconden uitverkocht waren, zoals tv's omdat er maar eentje van beschikbaar was. En een keer dat we 's avonds een uur (minimaal) niets konden kopen omdat de server op hol was geslagen en iedere aanbieding direct uitverkocht was. :)

• NiGeLaToR
rookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:36:
[...]

Wie a zegt, moet ook minstens b zeggen. Veel te jammer als de kleine geen broertje(s) of zusje(s) krijgt. Maar goed, dat is ook weer een persoonlijke mening :o
Ja precies en SHIFT-DEL doet de rest. Ik snap overigens niet hoe mensen meer dan 2 kids krijgen. Er is er altijd wel eentje aan het spoken, bats je dan gewoon door als ze liggen te huilen ofzo? :F

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12 12:58
Er komt nog een box ...

• NiGeLaToR
mimang schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:36:
[...]

You never give up he, en ik trap er altijd in.
Ik ook, ik denk, het wordt weer 's tijd. Vind zelf wel leuk eigenlijk, helemaal omdat de grap al jaren met pensioen is en toch nog voorbij komt. Lijkt de hunt wel.

• Fleximex
Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:36:
[...]

Nee... ;)
Wel dat sommige aanbiedingen binnen enkel seconden uitverkocht waren, zoals tv's omdat er maar eentje van beschikbaar was. En een keer dat we 's avonds een uur (minimaal) niets konden kopen omdat de server op hol was geslagen en iedere aanbieding direct uitverkocht was. :)
De oude hunts hadden echt nog veel meer aanbiedingen die net zoals boxen bijna meteen weg waren. Deze hunt echt maar 2 of 3 producten, waaronder die Chromecast.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:37:
[...]

Ja precies en SHIFT-DEL doet de rest. Ik snap overigens niet hoe mensen meer dan 2 kids krijgen. Er is er altijd wel eentje aan het spoken, bats je dan gewoon door als ze liggen te huilen ofzo? :F
Meerlingen

• Suli
  • Niet online
Dan ben je in 1x klaar en hebben ze een speelkameraad!

• NiGeLaToR
Ja, das helemaal heftig. We hadden ooit vrienden, tot ze een tweeling kregen :+

Enfin, waar ging die Chromecast voor weg? Die is toch overal al voor ±30,- te krijgen ofzo?

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-12 16:21
De iPhones gingen ook vrij snel weg, ook al was het niet zo'n super aanbieding.

• Fleximex
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:39:
[...]

Ja, das helemaal heftig. We hadden ooit vrienden, tot ze een tweeling kregen :+

Enfin, waar ging die Chromecast voor weg? Die is toch overal al voor ±30,- te krijgen ofzo?
Voor 25 euro zonder verzendkosten. Een aardige aanbieding. Je moet er ook rekening meer houden dat 8 euro (want bij andere Nederlandse winkels 33 euro) op zo'n laag bedrag best veel is. In Duitsland trouwens voor 19 euro verkrijgbaar. Maar dan moet je of daar heen rijden of verzendkosten betalen.

• NiGeLaToR
Ah ja das idd wel nette prijs dan :)

• ByteMe_
  • Niet online
BOX

• NiGeLaToR
1DK is weer sneller dan iBood zelf hier - begint de drukte soms wat af te nemen?

• Mad Maniak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Ik denk dat de medewerkers van iBood en/of mediamarkt een afgrijselijk kerstpakket krijgen...

• Detmer
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-12 22:13
Meh, hoop gewoon dat de boston acoustics a25 nog een x langskomen

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:43
gebruikershaes schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:42:
Meh, hoop gewoon dat de boston acoustics a25 nog een x langskomen
ME 2.... en de kussens :P
Pagina: 1 ... 87 ... 99 Laatste

Let op: