Kut hij was er weer op facebook..
das niet 28xsnellerNiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:45:
opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb opstarteb
ora et labora
en dan was weer een doos via facebook... nou ja niet voor mij dan, te laat
???Senui schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:45:
Kut hij was er weer op facebook..
Aardige theorie; zouden ze het cluster al aan het afbouwen zijn? Dat verklaart wel waarom 1dk vaak sneller is dan ibood zelf - als ze een management node kunnen bereiken en wij een slave node zijn ze iets eerder.St4ck3r schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:45:
Webservers achter de loadbalancers zijn vast niet meer in sync
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
je kan beter facebook f5'enTales schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:47:
Laatste 5 dozen op Facebook.. Nasty..
ora et labora
Echt? Dat is gewoon irritant. Ik heb geen facebook en wil het ook niet, maar wel trouw op de site ...
WAAAAROM steeds boxen via facebook/twitter?
Vertrouw je eigen zooi zo weinig?....
Vertrouw je eigen zooi zo weinig?....
Ik werk zelf bij een ISP... Ik had 1dk zeker geblacklist ;-)NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:47:
[...]
Aardige theorie; zouden ze het cluster al aan het afbouwen zijn? Dat verklaart wel waarom 1dk vaak sneller is dan ibood zelf - als ze een management node kunnen bereiken en wij een slave node zijn ze iets eerder.
Try not to become a man of success but a man of value.
Finaly, victory is yours....
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Serieus...? Via Facebook?!?!?!? Waarvoor gebruiken ze hun eigen website dan?????
<insert linkje naar rick astley>Mad Maniak schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:48:
Linkje naar FB iemand?
ora et labora
is al weg joh
Yey, de keukenmachine

What you see is always what you get.
"De LAATSTE 5 BOXEN! Voor wie er nog de kracht voor heeft:"
... dat was het dan.
... dat was het dan.
Meer dozen weggegeven op social media dan in de hunt zelf

Wat een dikke BS deze hunt
1 box per dag via de reguliere site en alle andere via stomme social medie acties.
voor mij is het byebyezwaaizwaai ibood. Hebben voor mij al eeuwen niks meer boeiends op de site
1 box per dag via de reguliere site en alle andere via stomme social medie acties.
voor mij is het byebyezwaaizwaai ibood. Hebben voor mij al eeuwen niks meer boeiends op de site
Volgende keer maar via powershell facebook in de gaten houden lees ik.....
Helemaal mee eens!sambalbaj schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:50:
Charme van het hunten gaat er wel af als bijna alles via Twitter en Facebook gaat
Ik zeg boycot ibood we gaan gezamenlijk alle orders cancelen
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Mensen mensen, geloof er toch niet steeds in dat iBood er is voor de kopers. Het is een onderneming die (weer) winstgevend moet zijn. Het is door Mediamarkt overgenomen, een paar MM mannetjes komen dat iBood magazijn binnenlopen en zien de enorme berg aan niet-te-verkopen zooi. Aan de vergadertafel besluiten ze om een meerdaagse hunt op te zetten m.b.v. lowcost marketing en service. Zo raak je de zooi grotendeels kwijt, wat overgebleven is kan in de boxen. En nee, ik geloof niet dat de boxen deze keer van tevoren zijn klaargemaakt.
Verwijderd
Dan heb je ze al snel binnen.Isane schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:51:
Ik heb de Jamo S 606 speakers gekocht deze huntben er blij mee !
Geef de goede voorbeeld.MaD_co schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:51:
Ik zeg boycot ibood we gaan gezamenlijk alle orders cancelen
Maar we hebben het vol gehouden. Tot het bittere einde
Ik voorspel volgend artikel is de laaste van deze hunt.
en een heleboel reacties met

omdat het laatste artikel geen box is.
en een heleboel reacties met

omdat het laatste artikel geen box is.
[ Voor 11% gewijzigd door mrc4nl op 28-08-2015 23:53 ]
ora et labora
Wat een complottheorieën toch allemaal!!!!!
Crap, misschien moet ik nog wat bestellen zodat ik het ook kan annuleren.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Keukenmachine?NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:53:
Crap, misschien moet ik nog wat bestellen zodat ik het ook kan annuleren.
ik deed per ongeluk klikken om de 1dk radio. ik heb het geluid maar snel weer uitgezet
ora et labora
Vandaar die SSD hickup van vijf seconden. Op mobiel stond ie weer langer overigens...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja, toch die knop 'n keer in kunnen drukken..

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Als ik mij goed herinner waren er "vroeger" een paar honderd boxen (meen een keer iets van 750) verdeeld over 3 à 4 aanbiedingen op de ibood site gedurende 24 uur (later 48 uur). Nu slechts 3 maal verspreid over 72 uur, en enkele via social media. Dat laatste hoeft van mij niet, maar zijn slechts een klein aantal, deze laatste actie waren slechts 5 boxen beschikbaar. Maar ik krijg sterk de indruk dat er in totaal gezien er een fors kleiner aantal boxen beschikbaar waren dan vroeger.
Verwijderd
Kan morgen ook nog.NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:54:
[...]
Ja, toch die knop 'n keer in kunnen drukken..
Volgens iBood hebben ze deze keer iets meer dozen dan vorige keren ('enkele honderden', maar ik heb ook 2000 gehoord).Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:55:
Als ik mij goed herinner waren er "vroeger" een paar honderd boxen (meen een keer iets van 750) verdeeld over 3 à 4 aanbiedingen op de ibood site gedurende 24 uur (later 48 uur). Nu slechts 3 maal verspreid over 72 uur, en enkele via social media. Dat laatste hoeft van mij niet, maar zijn slechts een klein aantal, deze laatste actie waren slechts 5 boxen beschikbaar. Maar ik krijg sterk de indruk dat er in totaal gezien er een fors kleiner aantal boxen beschikbaar waren dan vroeger.
Dat de MediaMarkt nu een dikke vinger in de pap heeft, en er op een andere manier boxen samengesteld worden, kan best eens kloppen. iBood moet weer flinke winst maken en vooral een groter bereik krijgen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Al met al valt het aantal boxen via Social media nog mee, er zijn er geloof ik:
1 x 7 boxen van 50 euro uit gegaan via Twitter
3 x 5 boxen via Facebook van 50 euro
3 x 1 box via wedstrijden
Dus 23 boxen via social media.
Via vragen gaven ze aan dat er een paar honderd zijn normaal en dit keer significant meer. laten we zeggen 250.
Blijft wel kut dat ze via social media doen, maar niet zo veel als we denken..
1 x 7 boxen van 50 euro uit gegaan via Twitter
3 x 5 boxen via Facebook van 50 euro
3 x 1 box via wedstrijden
Dus 23 boxen via social media.
Via vragen gaven ze aan dat er een paar honderd zijn normaal en dit keer significant meer. laten we zeggen 250.
Blijft wel kut dat ze via social media doen, maar niet zo veel als we denken..
Maar één per 24 uur aanbieden vind ik echt weinig, was vroeger ca. 3 per 24 uur, verspreid over dag, dus ook midden in de nacht. Nu enkel midden op de dag.
Spontaan muziek op 1dk.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:56:
Morgen iBood dan maar DDOS'en? Hoe werkt dat.

WAT EEN TROLLS BIJ IBOOD... Afsluiten met SANDISK..
NeeIsane schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:57:
KitchenAid is dus de laatste aanbieding
is altijdKoffie-Verkeerd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:57:
Spontaan muziek op 1dk.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
shit... we hebben nog sd-kaarten over,
Ach joh, gooien we die er nog ff 2 min. op
Ach joh, gooien we die er nog ff 2 min. op
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Wat een gezeik met die boxen via social media, zit je dan nog in spanning te wachten op de website.
We hadden hier Rick Astley, maar bij iBood zitten de werkelijke trolls.
We hadden hier Rick Astley, maar bij iBood zitten de werkelijke trolls.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Pokke iBood ook. 
Was net even naar de keuken gelopen voor een versnapering. Kom ik terug, ga zitten, hoor Dongggg van het aflopen van het item op 1dk die ik op 2 tablets open heb staan.
Zit ik te wachten op het Ding Ding van een nieuwe product... gebeurt niks.... wacht even... klik de nieuwe berichten hier open... Zie ik plotseling dat jullie roepen dattie er is.
Kijk op de PC. Is daar ook nog oud product. Pas na handmatig verversen komt ie eindelijk te voorschijn.
Besteld!
Lees ik daarna dat beide sites bij anderen ook problemen gaven. Zal je dus net weer zien snotverdikkeme.
Gelukkig toch nog goed afgelopen.
Ik had al gezegd dat het nog spannend kon worden.
Was net even naar de keuken gelopen voor een versnapering. Kom ik terug, ga zitten, hoor Dongggg van het aflopen van het item op 1dk die ik op 2 tablets open heb staan.

Besteld!

Lees ik daarna dat beide sites bij anderen ook problemen gaven. Zal je dus net weer zien snotverdikkeme.

dat was ie dan, alleen maar kut producten gezien
Manmanman
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Annoying. Wat moeten we met een stel grafSD kaarten?
En nee, die boormachine moet ik niet hebben.
En nee, die boormachine moet ik niet hebben.
[ Voor 32% gewijzigd door Señor Sjon op 29-08-2015 00:01 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Haha tof! Toch nog een positieve nooit op het einde van de avondCaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:59:
Pokke iBood ook.
Was net even naar de keuken gelopen voor een versnapering. Kom ik terug, ga zitten, hoor Dongggg van het aflopen van het item op 1dk die ik op 2 tablets open heb staan.Zit ik te wachten op het Ding Ding van een nieuwe product... gebeurt niks.... wacht even... klik de nieuwe berichten hier open... Zie ik plotseling dat jullie roepen dattie er is.
Kijk op de PC. Is daar ook nog oud product. Pas na handmatig verversen komt ie eindelijk te voorschijn.
Besteld!![]()
![]()
![]()
Lees ik daarna dat beide sites bij anderen ook problemen gaven. Zal je dus net weer zien snotverdikkeme.Gelukkig toch nog goed afgelopen.
Dus er waren nog boxen net op ibood.nl? Bijzonder.
Gadver komen dje batterijen eindelijk terug. Is het geen hint actie meer.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bedankt voor het leuk maken van de hunt jongens. Zonder jullie had ik het nooit overleefd! en welterusten
[ Voor 12% gewijzigd door Detmer op 29-08-2015 00:02 ]
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
RIP iBood Hunt
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Gedenkwaardige laatste hunt luitjes, bedankt voor het lachen. Aan alles komt een eind - zo ook aan de iBood hunt. Kon het allicht nog een allerlaatste keer proberen
Naja, nu wachten op de unboxings. voor 22:00 besteld, morgen in huis toch? Oh wacht, dat hebben ze niet overgenomen van MM.
Score voor deze hunt: een box, ik was aan het hopen voor de ba speakers. welterusten iedereen was weer gezellig.
Heb geen boxen gezien op het laatst, staan ook niet in de history?
Catch a smile out there!
Inderdaad, zonder jullie was het oersaai 
Welterusten en tot de volgende hunt (of niet)
Welterusten en tot de volgende hunt (of niet)
En ik ben pleite... Lang genoeg hier gezeten! Fijne avond / nacht nog.
Eerste keer dat ik niets besteld heb. Wat was dit een magere hunt zeg..
Je bent toch niet gek?Tales schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:02:
Naja, nu wachten op de unboxings. voor 22:00 besteld, morgen in huis toch? Oh wacht, dat hebben ze niet overgenomen van MM.
Verwijderd
via facebookGlenfiddich schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:02:
Heb geen boxen gezien op het laatst, staan ook niet in de history?
Was gezellig... nu wachten tot de 31ste... dan gaat iedereen vast zijn gewicht van de box posten ;-)
Maar liefst 1box per 24 uur, waar het vroeger 4 a 5 per 24 uur was.
Wat ook opvalt is dat alle boxen in de middag waren. Lekker respectvol naar de mensen die een nachtje doorhalen. Idioot gewoon. En de enige andere aanbieding die snel wegging was de Chromecast volgens mij.
Mijn laatste iBood hunt denk ik. Ik moet het doen met de herinneringen van 2013 toen er gewoon wel goede aanbiedingen en vaak boxen langskwamen. En de site ook gewoon beter werkte.
Wat ook opvalt is dat alle boxen in de middag waren. Lekker respectvol naar de mensen die een nachtje doorhalen. Idioot gewoon. En de enige andere aanbieding die snel wegging was de Chromecast volgens mij.
Mijn laatste iBood hunt denk ik. Ik moet het doen met de herinneringen van 2013 toen er gewoon wel goede aanbiedingen en vaak boxen langskwamen. En de site ook gewoon beter werkte.
Lijkt fake te zijn. Zoom maar eens helemaal inVerwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:00:
https://www.facebook.com/...8600772577&type=1&theater
Komen er toch nog 3 boxen vrij.
//Thapous
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]