Define 'ook'. Ik heb de kilo knaller van een squash racket nog hoorSeñor Sjon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:45:
[...]
Kijken of we je ook van deze af kunnen praten.
De versie met 64 bot windows is aangepast
De wijzen komen uit het Oosten!
Dat keek ik vroeger altijd, Budgie the Torro Nano Drone UFO U839 6-assige gyro quadcopter
De wijzen komen uit het Oosten!
http://producthistory.eu/zoek/box/timojansen schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:47:
Vandaag nog een box langsgekomen?
Japans zkr?NoepZor schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:49:
Dat keek ik vroeger altijd, Budgie the Torro Nano Drone UFO U839 6-assige gyro quadcopter
NoepZor schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:49:
Totaal geen monitor formaat. De kleuren zijn waarschijnlijk minder goede gekalibreerd dan de DELL monitor. Daarnaast zit er geen HDMI 2.0 op. Dus maximaal 24Hz (en dus maximaal 24fps zichtbaar).jimz93 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:46:
[...]
jazekers;
pricewatch: LG 43UF675V Zwart
oké het is geen monitor formaat, toegegeven
Dus als monitor is ie al niet eens te gebruiken. Of je moet een lagere resolutie kiezen of genoegen nemen met 24Hz. Maarja daar koop je dan UHD voor.
Fleximex schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:52:
[...]
Totaal geen monitor formaat. De kleuren zijn waarschijnlijk minder goede gekalibreerd dan de DELL monitor. Daarnaast zit er geen HDMI 2.0 op. Dus maximaal 24Hz (en dus maximaal 24fps zichtbaar).
Dus als monitor is ie al niet eens te gebruiken. Of je moet een lagere resolutie kiezen of genoegen nemen met 24Hz. Maarja daar koop je dan UHD voor.
kijk dit ff
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Staat er nu windows op zo'n Acer Aspire ding?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Nog eentje dan. Eén Box, omdat we de hunt met een dag verlengen. Upload jouw Hunt-tegeltjeswijsheid en maak kans!
Als ze die geven aan degene met de meeste likes, dan komt het misschien nog wel goed deze hunt
Als ze die geven aan degene met de meeste likes, dan komt het misschien nog wel goed deze hunt
Een 4k monitor met 60 FPS is nog steeds behoorlijk prijzig, als je dit vergelijkt met wat ze in telefoons en tablets stoppen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Scherm van je telefoon is dan wel een stuk kleiner, als je het opschaalt snap je waarom ze nog prijzig zijnJumpman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:55:
Een 4k monitor met 60 FPS is nog steeds behoorlijk prijzig, als je dit vergelijkt met wat ze in telefoons en tablets stoppen.
Is er een maximum aan boxen die iemand mag bestellen?
ja, 1Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:57:
Ja, max een per persoon. Gedurende de hele hunt
Nee hoor, bij het bestellen kan je aangeven hoeveel je er wilt.Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:57:
Je ontvangt er echter maar 1.......
https://www.1dagskoopjes....tijd-al-hebt-willen-weten
LET OP! Tegenwoordig hanteert iBOOD de volgende regel: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 per persoon en/of 1 per account. Lukt het je om er meer te bestellen, dan worden deze geannuleerd.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Ik snap dat er meer materiaal in zit, maar het PPI is lager, dus zoy het goedkoper moeten kunnen, toch?boskantman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:56:
[...]
Scherm van je telefoon is dan wel een stuk kleiner, als je het opschaalt snap je waarom ze nog prijzig zijn
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik krijg wel een beetje de indruk dat telkens dezelfde spulletjes terugkomen vandaag. Misschien de restjes aan het opruimen?
Tja 100 schermen uit een plaat, of 10.... ik weet wel waar je meer aan kan verdienenJumpman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:59:
[...]
Ik snap dat er meer materiaal in zit, maar het PPI is lager, dus zoy het goedkoper moeten kunnen, toch?
Aantallen zijn ook belangrijk. En er worden veel meer telefoons verkocht dan beeldschermen.
PPI op een telefoon is zo hoog dat je een dode pixel niet eens ziet volgens mij. Kwaliteitseissen kunnen in dat geval een stukje omlaag en dat de prijs ook wel drukken.Jumpman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:59:
[...]
Ik snap dat er meer materiaal in zit, maar het PPI is lager, dus zoy het goedkoper moeten kunnen, toch?
Ze hebben 40 t/m 46, of je hebt stompjes of van die lange latten?Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:03:
Die sneakers zijn opzich wel vet, maar niet in mijn maat te krijgen.
Veel maten zijn al uitverkocht, gok dat dat het probleem isAudiowaste schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:04:
[...]
Ze hebben 40 t/m 46, of je hebt stompjes of van die lange latten?
Zijn goede batterijen! Koop ze alleen dan op ebay, voorheen heette deze Duracell ProCell.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
klopt, naam is veranderd omdat er teveel namaak was.
Verwijderd
48,5.Audiowaste schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:04:
[...]
Ze hebben 40 t/m 46, of je hebt stompjes of van die lange latten?
Die batterijen vond ik wel wat voor die prijs, ik heb een nogal batterijenvretende afstandsbediening in huis helaas
Schijt schijt nou mis ik die batterijen dus al voor de derde keer
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mijn lichtje gaat uit van al die lampen zeg.Bobbit73 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:14:
Kan er iemand het licht aan doen?
Dan koop je maar een media-eter.
_██_
(ಠ_ృ)
Verzendkosten een keer zo hoog als die zooi zelf...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Manmanman
Leuk die verzendkosten, zag gisteren een laserprinter met dezelfde verzendkosten
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Laat die beat maar lekker pompen
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Niet vergeten een tegelspreuk achter te laten op facebook!
ik ga met deze winnen denk ik;
Beter één box in je hand,
Dan schijt op een natte krant!
goede tip!Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:22:
bijna vergeten
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
he shit ik zit niet op Facebook maar mijn stem had je gehad hoor.Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:22:
Beter één box voor mij.....
Nee, meer niet. Hoezo?
Nee, meer niet. Hoezo?
waar ergens moet je het posten eigenlijk?
eerlijk gezegt is die van mij van een lucky tv aflevering van boer zoekt vrouw 3 jaar geledenWaah schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:26:
waarom gebruikt iedereen mijn " beter 1 box in je hand.... die had ik verzonnen!
Ik lust geen duns dus ik hoef ze ook niet te schillen.
Dat vind ik botCaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:28:
Ik lust geen duns dus ik hoef ze ook niet te schillen.
vice versa en weer terug
Een DDOOS aanval. Snapte het al niet.
Lang gewacht,
stil gezwegen.
Nooit gedacht,
502 bad gateway.
stil gezwegen.
Nooit gedacht,
502 bad gateway.
_██_
(ಠ_ృ)
Maar, iBood is nu officieel klaar.
Ej 240gb SSD!
Ej 240gb SSD!
Deze zoch iemand toch?
Jahoor de 240 GB is er van Sandisk.. Wie wilde die nou?
Met graties verzendering.
Hoop dat de 480GB nog een keer voorbij komt...
SSD, gratis verzending, oordopjes 5,95
What you see is always what you get.
eensch!alter88 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:31:
Hoop dat de 480GB nog een keer voorbij komt...
240 is veel te snel vol (bij mij)
Ja ik. Maar niet die. Is 20 euries meer en ik wil er twee en zo luuks hoef ik ze nou ook weer niet. Ik wil de Ultra II.dennisk. schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:30:
SSD!!!! Iemand wil die heel graag
het is ook nooit de goeieCaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:32:
[...]
Ja ik. Maar niet die. Is 20 euries meer en ik wil er twee en zo luuks hoef ik ze nou ook weer niet. Ik wil de Ultra II.
wel leuke deal maar ik heb m niet nodig
ik wil de kussens
ik een 240GB, ik spreek dus uit ervaring
BOX! ERS
[ Voor 33% gewijzigd door Jeshua9 op 28-08-2015 16:35 ]
hoofd boxers!
Ik heb de Sandisk Extreme Pro 240GB genomen.
Duur dagje voor me
Duur dagje voor me
Voor op je hoofd tijdens regen.
Als miljonair heb je daar geen last vanrookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:36:
Ik heb de Sandisk Extreme Pro 240GB genomen.
Duur dagje voor me
ik las "Nooit meer zonder schoon ondergoed!"
(give) HEAD ondergoed; subliminal messaging?
Hahah, wou net zeggen "jij leeft zeker in de toekomst" maar toen zag ik ERS staan
Zo, PostNL kwam even een iBOOD box brengen. In mooi oranje "You've got one! Je hebt er een!" bovenop.
Was de ZyXEL switch die ik niet lang geleden besteld had.
Als miljonair zit je niet op de iBood hunt
Das ook weer waarrookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:42:
[...]
zoizo wel, want waar haal je anders je box?rookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:42:
[...]
Je wordt niet rijk door je geld zomaar uit te geven. Als je al rijk geboren bent wellicht wel, maar als je het zelf hebt gedaan niet, is mijn ervaringBundin schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:40:
Zo, PostNL kwam even een iBOOD box brengen. In mooi oranje "You've got one! Je hebt er een!" bovenop.
Als miljonair schep je op over dat je teveel hebt betaald voor een box met piepschuim en een rolletje mentos. Soort tegenovergestelde box.Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:42:
[...]
zoizo wel, want waar haal je anders je box?
Niet bij iBood, althans niet ik en velen ook nietJeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:42:
[...]
zoizo wel, want waar haal je anders je box?
Mompelt iets over bad gateway...
lijkt er op dat 1dk geen pizza in de aanbieding meer heeft vandaag. dus ze laten ons gewoon verhongeren de 3de dag
Wilde eigenlijk beide typen Osram lampen wel maar dan moet ik twee bestellingen plaatsen en dus twee keer verzendkosten betalen??
Catch a smile out there!
Check!Glenfiddich schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:46:
Wilde eigenlijk beide typen Osram lampen wel maar dan moet ik twee bestellingen plaatsen en dus twee keer verzendkosten betalen??
kloptGlenfiddich schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:46:
Dan kan je beter voor de box gaan daar zullen ze wel beide inzitten.Glenfiddich schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:46:
de hele tijd komen die kussens voorbij, en nu ik besloten heb ze te willen kopen, zijn ze spoorloos..
Nope!! Ff snel op verder winkelen drukken! En de andere erin stoppen. Betaal je 1x verzendkosten.!Glenfiddich schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:46:
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]